Autors | Ziņojums |
Tune-L  | |
 Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20422
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
| Tur ir spole uz katru cilindru?
Ja tā, tad 100, ka tā vainīga un jāmaina!
Tas, ka tieši uzsilstot sāk gļukot, liek domāt, ka tur tā vaina!
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu. |
Offline | |
|
ATB | |
 Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5308
Braucu ar: ♛ ♛
| Nē, spole nav katrai svecei atsevišķi. Motors ir 94.gada - amerikāņi taisījuši pēc sentēvu metodes =
Indukcijas spole -> sadalītāja vāciņš -> uz katru cilindru pa vienkāršam svečvadam.
Ā, tas ko maina, ja vads kurš bija domāts 5. Cilindram (ar melno iekšu) kādu laiku tika izmantots kā 6. cilindra vads? Vienkārši, kad sāku pētīt tos cilindrus atklājās, ka esmu nepareizi salicis. (Pašus vadus NEVIS to secību)
Pats tam neticu, bet tas tā, garām ejot iešāvās prātā...
Pamēģināšu kaut kur sadabūt jaunu svečvadu un paskatīšos, kas tad notiks. Pagaidām tiešām aizdomas vieš tā melnā iekša vadā. Neka agrāk tādi brīnumi nav bijuši.[ Šo ziņu laboja ATB, 15 Jul 2014, 14:26:06 ] |
Offline | |
|
Laoshi | |
 Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
| ATB, piešķil to lamatu naktī un skaties zem kapota, kur redzams salūts, tur arī meklē. Ja neko neredz, tad uzsmidzini ūdeni nedaudz. Svečvadu būtu labi nomainīt, ja samainīti vietām tad nekas trax |
Offline | |
|
ATB | |
 Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5308
Braucu ar: ♛ ♛
| Tas jau darīts. Servisā tumsā pārbaudīja - nekur garām nesita. |
Offline | |
|
520i | |
 Kopš: 20. Aug 2013
No: Strenči
Ziņojumi: 2708
Braucu ar: Ferrari
| nu bet nomaini to svečvadu. Tāds jebkurā gadījumā ir jāmaina. |
Offline | |
|
Zibenskakjis | |
Kopš: 13. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 390
Braucu ar: BMW E39 530D / BMW E30 325
| Sveiki!
Vai ir kāds,kurs varetu palīdzēt tikt galā ar Ford Fiesta 2004.g. elektroniku?
Sīkāk PM. |
Offline | |
|
ATB | |
 Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5308
Braucu ar: ♛ ♛
|
15 Jul 2014, 15:05:18 520i rakstīja:
nu bet nomaini to svečvadu. Tāds jebkurā gadījumā ir jāmaina.
Tas jau tiks darīts. Pašlaik meklēju ko vietā likt. Jāpaskatās, kas būs, kad nomainīs. |
Offline | |
|
520i | |
 Kopš: 20. Aug 2013
No: Strenči
Ziņojumi: 2708
Braucu ar: Ferrari
|
15 Jul 2014, 15:33:56 ATB rakstīja:
15 Jul 2014, 15:05:18 520i rakstīja:
nu bet nomaini to svečvadu. Tāds jebkurā gadījumā ir jāmaina.
Tas jau tiks darīts. Pašlaik meklēju ko vietā likt. Jāpaskatās, kas būs, kad nomainīs.
lietotu meklē? Varu iedot kontaktus, kam varētu būt. |
Offline | |
|
|
arnijs_e39 | |
 Kopš: 14. Sep 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 710
Braucu ar: LI-92 , AB-55
| Kā visērtāk un izdevīgāk no ASV saņemt kravu? (Nav konteiners, bet nav arī kartona kaste) |
Offline | |
|
ATB | |
 Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5308
Braucu ar: ♛ ♛
|
15 Jul 2014, 14:25:24 ATB rakstīja:
Nē, spole nav katrai svecei atsevišķi. Motors ir 94.gada - amerikāņi taisījuši pēc sentēvu metodes =
Indukcijas spole -> sadalītāja vāciņš -> uz katru cilindru pa vienkāršam svečvadam.
Ā, tas ko maina, ja vads kurš bija domāts 5. Cilindram (ar melno iekšu) kādu laiku tika izmantots kā 6. cilindra vads? Vienkārši, kad sāku pētīt tos cilindrus atklājās, ka esmu nepareizi salicis. (Pašus vadus NEVIS to secību)
Pats tam neticu, bet tas tā, garām ejot iešāvās prātā...
Pamēģināšu kaut kur sadabūt jaunu svečvadu un paskatīšos, kas tad notiks. Pagaidām tiešām aizdomas vieš tā melnā iekša vadā. Neka agrāk tādi brīnumi nav bijuši.
Problēma atrisināta: Vaina bija svečvadā.
Paldies par padomiem! Powers  |
Offline | |
|
sonx33 | |
 Kopš: 08. Sep 2008
Ziņojumi: 2087
Braucu ar: 320d
| kadam ir saskarsme ar kstools instrumentiem? ka kalpo? |
Offline | |
|
BigBear  | |
 Kopš: 09. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1877
Braucu ar: Glanci
| Ka nodzest oilinspection tos kilometrus, respektivi nomest pa nullem? Meginaju savienot 7 ar 19 pinu neizdevas e46 1998 |
Offline | |
|
Mixzzz | |
 Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2911
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
15 Jul 2014, 18:10:18 BigBear rakstīja:
Ka nodzest oilinspection tos kilometrus, respektivi nomest pa nullem? Meginaju savienot 7 ar 19 pinu neizdevas e46 1998
Mēģini vēlreiz... Noņem OBD vāciņu, ieslēdz aizdedzi, uz 10 sek savieno 7 ar 19 pinu, aizskrūvē ciet un tad vajadzētu būt, ka oil inspection pazūd... Tikko to izdarīju gan e39 gan e34... |
Offline | |
|
Mixzzz | |
 Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2911
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
| e34 525i (1988 ) var samainīt metāla degvielas bāku ar plastmasas? Vienk vislaik tiek braukts uz gāzi un tā kā bākā sakrājās kondensāts, viņa no iekšpuses ir sarūsējusi.... [ Šo ziņu laboja Mixzzz, 15 Jul 2014, 19:03:31 ] |
Offline | |
|
BigBear  | |
 Kopš: 09. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1877
Braucu ar: Glanci
|
15 Jul 2014, 19:00:36 Mixzzz rakstīja:
15 Jul 2014, 18:10:18 BigBear rakstīja:
Ka nodzest oilinspection tos kilometrus, respektivi nomest pa nullem? Meginaju savienot 7 ar 19 pinu neizdevas e46 1998
Mēģini vēlreiz... Noņem OBD vāciņu, ieslēdz aizdedzi, uz 10 sek savieno 7 ar 19 pinu, aizskrūvē ciet un tad vajadzētu būt, ka oil inspection pazūd... Tikko to izdarīju gan e39 gan e34...
bus japamegina velreiz tad  |
Offline | |
|
Driver  | |
 Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
15 Jul 2014, 19:14:27 BigBear rakstīja:
15 Jul 2014, 19:00:36 Mixzzz rakstīja:
15 Jul 2014, 18:10:18 BigBear rakstīja:
Ka nodzest oilinspection tos kilometrus, respektivi nomest pa nullem? Meginaju savienot 7 ar 19 pinu neizdevas e46 1998
Mēģini vēlreiz... Noņem OBD vāciņu, ieslēdz aizdedzi, uz 10 sek savieno 7 ar 19 pinu, aizskrūvē ciet un tad vajadzētu būt, ka oil inspection pazūd... Tikko to izdarīju gan e39 gan e34...
bus japamegina velreiz tad 
Ja neesi liikrokains, tad vari nemeginat vairakas x pec kartas.
Tas, ka ir apalais stepselis mashina, automats nenozime, ka veres nodzest. Dazi instrumentu panelji to vienk nenjem vera
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
|
Burkaans | |
Kopš: 02. Feb 2013
Ziņojumi: 1343
Braucu ar: E30 M54B30
|
15 Jul 2014, 17:05:22 sonx33 rakstīja:
kadam ir saskarsme ar kstools instrumentiem? ka kalpo?
Ir OK, salauzt var visu, bet pagaidām nekas nav salūzis, gan ar veseri iezvetējot, gan atslēgas vienu otrā kabinot, gan ar kāju skrūvējot , nav pareizā pieeja instrumentiem, bet šad tad nākas spīdzināt  |
Offline | |
|
king03 | |
 Kopš: 02. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 421
Braucu ar: Sharan, E39
| Mainīšu dzinēju e34 no M50B20 uz M50B25 interesē tāda lieta, ka man jaunajam dzinējam pienāk klāt divas trubas no autonomās apkures, kā viņas amputēt, vai vispār tas ir iespējams??? |
Offline | |
|
elbruss  | |
 Kopš: 12. May 2006
Ziņojumi: 1074
Braucu ar: BMW, Škoda, velo, slēpes
| Ir jautājums par pulēšanas ierīcēm sadzīves vajadzībām. Man reizēm rodas nepieciešamība nopulēt kādu nolakotu mēbeli, bet reizēm vajag nedaudz noslīpēt kokam virskārtu. Zinu, ka tehniski tam ir paredzētas 2 dažādas iekārtas: pulēšanas ierīce un slīpmašīna. Bet man tā vajadzība ir tik reta, ka negribas pirkt divas dažādas iekārtas. Tāpēc jautājums, vai tām pulēšanas mašīnām var uzlikt tādu pamatni, lai derētu arī smilšpapīra diski?
Ja jā, tad kādu aparātu jūs ieteiktu?
Bilde ieskatam par kādiem aparātiem es domāju:
[ Šo ziņu laboja elbruss, 16 Jul 2014, 09:28:33 ] |
Offline | |
|
Vebers | |
Kopš: 10. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 36
Braucu ar: .
| 2002/05 E39 525d, automāts.
Ir divas problēmas:
1) Priekšas malējie PDC nestrādā.
Kādā dienā pārstāja darboties PDC, ieliekot atpakaļgaitā garšs pīkstiens un tad PDC poga mirgo. Ieliekot auto atpakaļgaitā un paklausoties priekšējos PDC sapratu, ka nedarbojas abi malējie (abi pa vidu darbojas). Paņēmu nost aplikas, un malējos PDC pieliku pie vidējiem vadiem un tie strādā! Paņēmu testeri un sapratu, ka malējos vados nav nekādas elektrības. Kas varētu būt pie vainas? Kur meklēt pazudušo elektrību? Visi drošinātāji veseli. Varētu būt, ka PDC modulis izbeidzies?
2) Traki dūmi.
Dīzelis kā jau dīzelis kaut kādiem dūmiem ir jābūt, bet man to pēdējā laikā vairāk kā gana, daudz vairāk
Simptomi tādi, ka stāvot pie luksofora, kad uzpūš vējš var redzēt, sev blakus, baltus / caurspīdīgus dūmus. Paskatoties uz izpūtēju arī miera stāvoklī ir diezgan veļas tie baltie dūmi.
Otra pazīme tāda, ka iespiežot pedāli paliek melns dūmu mākonis vai arī tumši pelēka migla, smuki var pret aizmugurē braucošās mašīnas gaismām redzēt. Sasniedzot kaut kādus MAX apgriezienus dūmi pazūd.
Gudrs džeks teica, ka man ir nepieciešams nomainīt turbīnu. Tā varētu būt?
Kā arī viņš teica, ka nav jēgas mainīt visu turbīnu, bet tikai "kārtdridžu", jaucot manu auto viņš nespēja saskatīt ciparus uz turbīnas, lai varētu pasūtīt to, tāpēc ieteica man griezties pie BMW Power spečukiem un apvaicāties kādi ir standarta turbīnas cipari, lai pasūtītu to kārtdridžu?  |
Offline | |
|