Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 192 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
Tune-L
15. Jul 2014, 14:05 #21121

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20422

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Tur ir spole uz katru cilindru?
Ja tā, tad 100, ka tā vainīga un jāmaina!
Tas, ka tieši uzsilstot sāk gļukot, liek domāt, ka tur tā vaina!

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
ATB
15. Jul 2014, 14:25 #21122

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5308

Braucu ar: ♛ ♛

Nē, spole nav katrai svecei atsevišķi. Motors ir 94.gada - amerikāņi taisījuši pēc sentēvu metodes =
Indukcijas spole -> sadalītāja vāciņš -> uz katru cilindru pa vienkāršam svečvadam.

Ā, tas ko maina, ja vads kurš bija domāts 5. Cilindram (ar melno iekšu) kādu laiku tika izmantots kā 6. cilindra vads? Vienkārši, kad sāku pētīt tos cilindrus atklājās, ka esmu nepareizi salicis. (Pašus vadus NEVIS to secību)
Pats tam neticu, bet tas tā, garām ejot iešāvās prātā...


Pamēģināšu kaut kur sadabūt jaunu svečvadu un paskatīšos, kas tad notiks. Pagaidām tiešām aizdomas vieš tā melnā iekša vadā. Neka agrāk tādi brīnumi nav bijuši.

[ Šo ziņu laboja ATB, 15 Jul 2014, 14:26:06 ]

Offline
Laoshi
15. Jul 2014, 14:50 #21123

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

ATB, piešķil to lamatu naktī un skaties zem kapota, kur redzams salūts, tur arī meklē. Ja neko neredz, tad uzsmidzini ūdeni nedaudz. Svečvadu būtu labi nomainīt, ja samainīti vietām tad nekas trax
Offline
ATB
15. Jul 2014, 15:04 #21124

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5308

Braucu ar: ♛ ♛

Tas jau darīts. Servisā tumsā pārbaudīja - nekur garām nesita.
Offline
520i
15. Jul 2014, 15:05 #21125

Kopš: 20. Aug 2013

No: Strenči

Ziņojumi: 2708

Braucu ar: Ferrari

nu bet nomaini to svečvadu. Tāds jebkurā gadījumā ir jāmaina.
Offline
Zibenskakjis
15. Jul 2014, 15:21 #21126

Kopš: 13. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 390

Braucu ar: BMW E39 530D / BMW E30 325

Sveiki!

Vai ir kāds,kurs varetu palīdzēt tikt galā ar Ford Fiesta 2004.g. elektroniku?

Sīkāk PM.
Offline
ATB
15. Jul 2014, 15:33 #21127

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5308

Braucu ar: ♛ ♛


15 Jul 2014, 15:05:18 520i rakstīja:
nu bet nomaini to svečvadu. Tāds jebkurā gadījumā ir jāmaina.



Tas jau tiks darīts. Pašlaik meklēju ko vietā likt. Jāpaskatās, kas būs, kad nomainīs.
Offline
520i
15. Jul 2014, 15:37 #21128

Kopš: 20. Aug 2013

No: Strenči

Ziņojumi: 2708

Braucu ar: Ferrari


15 Jul 2014, 15:33:56 ATB rakstīja:

15 Jul 2014, 15:05:18 520i rakstīja:
nu bet nomaini to svečvadu. Tāds jebkurā gadījumā ir jāmaina.



Tas jau tiks darīts. Pašlaik meklēju ko vietā likt. Jāpaskatās, kas būs, kad nomainīs.


lietotu meklē? Varu iedot kontaktus, kam varētu būt.
Offline
arnijs_e39
15. Jul 2014, 15:51 #21129

Kopš: 14. Sep 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 710

Braucu ar: LI-92 , AB-55

Kā visērtāk un izdevīgāk no ASV saņemt kravu? (Nav konteiners, bet nav arī kartona kaste)
Offline
ATB
15. Jul 2014, 16:01 #21130

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5308

Braucu ar: ♛ ♛


15 Jul 2014, 14:25:24 ATB rakstīja:
Nē, spole nav katrai svecei atsevišķi. Motors ir 94.gada - amerikāņi taisījuši pēc sentēvu metodes =
Indukcijas spole -> sadalītāja vāciņš -> uz katru cilindru pa vienkāršam svečvadam.

Ā, tas ko maina, ja vads kurš bija domāts 5. Cilindram (ar melno iekšu) kādu laiku tika izmantots kā 6. cilindra vads? Vienkārši, kad sāku pētīt tos cilindrus atklājās, ka esmu nepareizi salicis. (Pašus vadus NEVIS to secību)
Pats tam neticu, bet tas tā, garām ejot iešāvās prātā...


Pamēģināšu kaut kur sadabūt jaunu svečvadu un paskatīšos, kas tad notiks. Pagaidām tiešām aizdomas vieš tā melnā iekša vadā. Neka agrāk tādi brīnumi nav bijuši.



Problēma atrisināta: Vaina bija svečvadā.


Paldies par padomiem! Powers
Offline
sonx33
15. Jul 2014, 17:05 #21131

Kopš: 08. Sep 2008

Ziņojumi: 2087

Braucu ar: 320d

kadam ir saskarsme ar kstools instrumentiem? ka kalpo?
Offline
BigBear
15. Jul 2014, 18:10 #21132

Kopš: 09. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1877

Braucu ar: Glanci

Ka nodzest oilinspection tos kilometrus, respektivi nomest pa nullem? Meginaju savienot 7 ar 19 pinu neizdevas e46 1998
Offline
Mixzzz
15. Jul 2014, 19:00 #21133

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2911

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


15 Jul 2014, 18:10:18 BigBear rakstīja:
Ka nodzest oilinspection tos kilometrus, respektivi nomest pa nullem? Meginaju savienot 7 ar 19 pinu neizdevas e46 1998
Mēģini vēlreiz... Noņem OBD vāciņu, ieslēdz aizdedzi, uz 10 sek savieno 7 ar 19 pinu, aizskrūvē ciet un tad vajadzētu būt, ka oil inspection pazūd... Tikko to izdarīju gan e39 gan e34...
Offline
Mixzzz
15. Jul 2014, 19:02 #21134

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2911

Braucu ar: e34 un e91 kuuc

e34 525i (1988 ) var samainīt metāla degvielas bāku ar plastmasas? Vienk vislaik tiek braukts uz gāzi un tā kā bākā sakrājās kondensāts, viņa no iekšpuses ir sarūsējusi....

[ Šo ziņu laboja Mixzzz, 15 Jul 2014, 19:03:31 ]

Offline
BigBear
15. Jul 2014, 19:14 #21135

Kopš: 09. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1877

Braucu ar: Glanci


15 Jul 2014, 19:00:36 Mixzzz rakstīja:

15 Jul 2014, 18:10:18 BigBear rakstīja:
Ka nodzest oilinspection tos kilometrus, respektivi nomest pa nullem? Meginaju savienot 7 ar 19 pinu neizdevas e46 1998
Mēģini vēlreiz... Noņem OBD vāciņu, ieslēdz aizdedzi, uz 10 sek savieno 7 ar 19 pinu, aizskrūvē ciet un tad vajadzētu būt, ka oil inspection pazūd... Tikko to izdarīju gan e39 gan e34...
bus japamegina velreiz tad
Offline
Driver
16. Jul 2014, 01:51 #21136

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


15 Jul 2014, 19:14:27 BigBear rakstīja:

15 Jul 2014, 19:00:36 Mixzzz rakstīja:

15 Jul 2014, 18:10:18 BigBear rakstīja:
Ka nodzest oilinspection tos kilometrus, respektivi nomest pa nullem? Meginaju savienot 7 ar 19 pinu neizdevas e46 1998
Mēģini vēlreiz... Noņem OBD vāciņu, ieslēdz aizdedzi, uz 10 sek savieno 7 ar 19 pinu, aizskrūvē ciet un tad vajadzētu būt, ka oil inspection pazūd... Tikko to izdarīju gan e39 gan e34...
bus japamegina velreiz tad

Ja neesi liikrokains, tad vari nemeginat vairakas x pec kartas.
Tas, ka ir apalais stepselis mashina, automats nenozime, ka veres nodzest. Dazi instrumentu panelji to vienk nenjem vera

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Burkaans
16. Jul 2014, 07:21 #21137

Kopš: 02. Feb 2013

Ziņojumi: 1343

Braucu ar: E30 M54B30


15 Jul 2014, 17:05:22 sonx33 rakstīja:
kadam ir saskarsme ar kstools instrumentiem? ka kalpo?


Ir OK, salauzt var visu, bet pagaidām nekas nav salūzis, gan ar veseri iezvetējot, gan atslēgas vienu otrā kabinot, gan ar kāju skrūvējot , nav pareizā pieeja instrumentiem, bet šad tad nākas spīdzināt
Offline
king03
16. Jul 2014, 09:13 #21138

Kopš: 02. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 421

Braucu ar: Sharan, E39

Mainīšu dzinēju e34 no M50B20 uz M50B25 interesē tāda lieta, ka man jaunajam dzinējam pienāk klāt divas trubas no autonomās apkures, kā viņas amputēt, vai vispār tas ir iespējams???
Offline
elbruss
16. Jul 2014, 09:28 #21139

Kopš: 12. May 2006

Ziņojumi: 1074

Braucu ar: BMW, Škoda, velo, slēpes

Ir jautājums par pulēšanas ierīcēm sadzīves vajadzībām. Man reizēm rodas nepieciešamība nopulēt kādu nolakotu mēbeli, bet reizēm vajag nedaudz noslīpēt kokam virskārtu. Zinu, ka tehniski tam ir paredzētas 2 dažādas iekārtas: pulēšanas ierīce un slīpmašīna. Bet man tā vajadzība ir tik reta, ka negribas pirkt divas dažādas iekārtas. Tāpēc jautājums, vai tām pulēšanas mašīnām var uzlikt tādu pamatni, lai derētu arī smilšpapīra diski?
Ja jā, tad kādu aparātu jūs ieteiktu?

Bilde ieskatam par kādiem aparātiem es domāju:

[ Šo ziņu laboja elbruss, 16 Jul 2014, 09:28:33 ]

Offline
Vebers
16. Jul 2014, 09:52 #21140

Kopš: 10. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 36

Braucu ar: .

2002/05 E39 525d, automāts.

Ir divas problēmas:
1) Priekšas malējie PDC nestrādā.
Kādā dienā pārstāja darboties PDC, ieliekot atpakaļgaitā garšs pīkstiens un tad PDC poga mirgo. Ieliekot auto atpakaļgaitā un paklausoties priekšējos PDC sapratu, ka nedarbojas abi malējie (abi pa vidu darbojas). Paņēmu nost aplikas, un malējos PDC pieliku pie vidējiem vadiem un tie strādā! Paņēmu testeri un sapratu, ka malējos vados nav nekādas elektrības. Kas varētu būt pie vainas? Kur meklēt pazudušo elektrību? Visi drošinātāji veseli. Varētu būt, ka PDC modulis izbeidzies?



2) Traki dūmi.
Dīzelis kā jau dīzelis kaut kādiem dūmiem ir jābūt, bet man to pēdējā laikā vairāk kā gana, daudz vairāk
Simptomi tādi, ka stāvot pie luksofora, kad uzpūš vējš var redzēt, sev blakus, baltus / caurspīdīgus dūmus. Paskatoties uz izpūtēju arī miera stāvoklī ir diezgan veļas tie baltie dūmi.
Otra pazīme tāda, ka iespiežot pedāli paliek melns dūmu mākonis vai arī tumši pelēka migla, smuki var pret aizmugurē braucošās mašīnas gaismām redzēt. Sasniedzot kaut kādus MAX apgriezienus dūmi pazūd.
Gudrs džeks teica, ka man ir nepieciešams nomainīt turbīnu. Tā varētu būt?
Kā arī viņš teica, ka nav jēgas mainīt visu turbīnu, bet tikai "kārtdridžu", jaucot manu auto viņš nespēja saskatīt ciparus uz turbīnas, lai varētu pasūtīt to, tāpēc ieteica man griezties pie BMW Power spečukiem un apvaicāties kādi ir standarta turbīnas cipari, lai pasūtītu to kārtdridžu?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo