Online
Pašreiz BMWPower skatās 229 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Viss par E39
Autors | Ziņojums |
RmaxLV | | Kopš: 19. Apr 2016
No: Ogre
Ziņojumi: 1008
Braucu ar: Thirsty 9
| Aa, lieliski.. Abi pumpji strādā.. Jo samainot štekerus aizmuguri taa pat smidzina, bet
1) vidēja pumpja štekerī pat pie izņemtas atslēgas rāda 8.8volti
2) lukturu mazgātāji arī neko nesmidzina, bet tur viss pa 0 un tas pats ar ceturto pumpi jeb tā saucamo koncentrāta mazās bāciņas pumpi, kas ir pie labās glāzes, tas arī klusē, ir idejas? [ Šo ziņu laboja RmaxLV, 19 Aug 2016, 14:48:55 ] | Offline | | |
Smic | | Kopš: 28. Apr 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 426
Braucu ar: e39 530d individual
| Pieslēgt pie kompja, nolasīt kļūdas un nodzēst tās. Man pēc šādas manipulācijas sāka i lietus sensors i logu aizvēršana no pults strādāt. | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
19 Aug 2016, 13:52:03 @Smic rakstīja:
Kungi. Ko jūs gribiet. Jauns e39 2000.gadā maksāja mierīgi savus 50 - 60 000 eiro, ja ne vairāk. Atkarībā no aprīkojuma, motora un pakas tas cipars mierīgi varēja būt arī visi 85 000+ par 540i.
Mans auto jauns maksāja 55 000 eiro plus 1800 par individual krāsu, 1000 par xenoniem, 500 par reliņiem un vēl kaut kas par športpiekari, pneimu, emstūri un citiem sūdiem, bez ādas, bez navi, bez sildāmiem beņķiem un ar parasto ručku.
http://www.cars-data.com/en/bmw-530d-touring-specs/7635
Tas ir dārgs un sarežģīts auto. Tur ir dahuja visa kā gan piekarē, gan motorā, gan elektronikā.
Līdz ar to detaļas, ja runājam par jaunām, maksā tik cik maksā. Un darbs maksā tik cik maksā, jo ir vairāk jāzina un vairāk arī jājauc nost, ja gribās ko nomainīt.
Apkopju izmaksas ir tādas, kādas viņas ir, neraugoties uz to, ka to auto var nopirkt arī par salīdzinošām kapeikām, kas ir tie aktuālie 3000 - 4000 eiro par adekvātiem eksemplāriem.
Labās ziņas ir tās, ka tie, kas izturēs un tuvākajos 5 gados nenopisīs savus e39 līdz kliņķim, tiks atalgoti ar lēnu bet stabilu auto vērtības kāpumu.
P.S. Šonedēļ izvizinājos pa Poliju un Slovākiju. BMW uz ceļiem tur nav gandrīz nemaz. No sastaptajiem ~padsmin gabaliem tikai divi bija e39, no kuriem 1 ar itāļu numuriem. Tas viss nobraucot 2700 km. Visi vecie BMW ir Latvijā.
Pohuj, ka 2000 taja auto maksaja 50k, pohuj, ka 2004 par taa remontu 2k samaksatu bez tekstiem "blja dargi".
Tagad jau ir gandriz 2017 (vadoties pec laikapstakljiem) un auto jau dabunams par 1500e, tapec remonts pat par 150e ir "vaikudargi, vaikudargi"
Laikam esi viens no tiem retajiem, kas saprot un apzinas, ka expluatacijas un remontu izmakasas nav atkarigas ar kadu gadu brauc, bet ar kada limenja auto > 5er, 7er vai vw lupo
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
| Es gribēju jau sen rakstīt ka startā jau tas auto maksā diezgan. Nu blya. Tomēr sadūšojās, jo man likās ka visi mani par lohu nosauks, jo redz auto tak ir 15 gadi.
Dieselproblems jūs vēl neesat redzējuši. Pienāks tāda kārtīga ziema un tad sajutīsiet. Benzinam ir savi minusi, bet nu loģiski kurš tad ies nodirst savu dīzeli 7litri pa pilsētu huļe. Benzīnam iesākumam nav turbīnas un leks ar pat pasūdīgu aķi. Man vēl kāds mēģinās ieskaidrot ka dīzelis tas ir druscīt dārgāks prieks. Aha. Lasot te viena otra ieguldījumus un budžetu man nekas nav tapis skaidrs. Pa 3.5k var visu piekari pārlasīt un pāri paliks krāsai un vēl. Es nesaprotu kurš te dirš un ko kā te skaita. Ieguldījumi pa 10gadi?
Lai iztiktu bez uguns un dīzeļa. Nobraukumu un izdevumus lūdzu. Ja maucat gadā tā ka pa visurieni un auto logi aš birst pa bedrēm ārā es neko nesaku.[ Šo ziņu laboja edzhaans, 19 Aug 2016, 16:35:42 ] | Offline | | |
janexz | | Kopš: 09. Dec 2006
No: Daugavpils
Ziņojumi: 8058
Braucu ar: Euro 4
|
19 Aug 2016, 16:33:49 @edzhaans rakstīja:
Pa 3.5k var visu piekari pārlasīt un pāri paliks krāsai un vēl. Es nesaprotu kurš te dirš un ko kā te skaita. Ieguldījumi pa 10gadi?
+39
pa 3.5k jau jābūt kā jaunai ko tur tādu var mainīt | Offline | | |
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
| Džeki tikai nesacepās. Vnk pasakiet kā ir. Mans auto ir pietiekoši ilgi, esmu skaitījis Pat ja ņemam sālītos devējus eļļai xenonam. Nu labi man ir tāds vidējs auto. Galīgs bomzis nav, bet nu 3.5k izdot . Ar verneru vienā servisā skruvējat? [ Šo ziņu laboja edzhaans, 19 Aug 2016, 16:44:36 ] | Offline | | |
Smic | | Kopš: 28. Apr 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 426
Braucu ar: e39 530d individual
| Man gada laikā no iegādes brīža e39 ir izmaksājis remontos ap štuku.
Tas ir mainot detaļas, kas nolietojas - bremzes, puse no amjiem, kvēlsveces, pa kādam niekam piekarē.
Tīri apkopes. Riepas pircis neesmu. Nobraukti ap 25 000. Reālais nobraukums auto varētu būt ap 300 000 - 350 000, jo pirms manis ir bijis viens īpašnieks Itālijā, kas, spriežot pēc servisa grāmatas pirmos gadus norullējis ap 20 000 - 25 000 gadā. Pēc trim gadiem sācis kopties citur, ierakstu vairs nav. Pērkot odometrā bija maģiskie 195 [ Šo ziņu laboja Smic, 19 Aug 2016, 16:53:38 ] | Offline | | |
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
| Tas ir normāli. Man neveseliga interese ko var pa 3.5k samainīt vairāk jau man inčīgs ir tas laika periods un nobraukums un īstais nobraukums. [ Šo ziņu laboja edzhaans, 19 Aug 2016, 16:52:17 ] | Offline | | |
|
anarchy | | Kopš: 23. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1426
Braucu ar: e39M54B25, M62B46TU
| nevar jau te tagad blajut, ka pa gaidām tikai pa kādai lapmiņai un ķedziņai pamainīts. karma sito sadzirdees un kko uzsuutiis...
bet tā, jā nu kādi līdz 700 eur pa gadu ar darbiem sim tam ir savācies...
tur eljas pilēšana savākta, tur parkingi sazvanīti kur pušu, tur spogulis robots sakārtots...
savācās, savācās, bet nu ne pa gadu 3.5k | Offline | | |
vernersb | | Kopš: 02. May 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 1028
Braucu ar: E61 530DA
|
19 Aug 2016, 16:57:36 @vernersb rakstīja:
19 Aug 2016, 16:38:43 @janexz rakstīja:
19 Aug 2016, 16:33:49 @edzhaans rakstīja:
Pa 3.5k var visu piekari pārlasīt un pāri paliks krāsai un vēl. Es nesaprotu kurš te dirš un ko kā te skaita. Ieguldījumi pa 10gadi?
+39
pa 3.5k jau jābūt kā jaunai ko tur tādu var mainīt
visu zinaataaji!
kaarba 700 eur, visi amiishi(sasch) + bremzhu diski un kluchi 800, jauns interkuuleris origjinaals kkas ap 200 visas sveces un vel kkaada hinja kkas ap 200, piekaree bukses utt suudi pa 2.5 gadi kaadi 600 eur(pirmajaa gadaa 50k km nobraukti), tas taa uz aatro ko atceros. un ir veel un veeel ko laboju!
cenas ar darbu
| Offline | | |
rekeds | | Kopš: 02. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 2992
Braucu ar: škodiaku
|
19 Aug 2016, 16:47:35 @Smic rakstīja:
Man gada laikā no iegādes brīža e39 ir izmaksājis remontos ap štuku.
Tas ir mainot detaļas, kas nolietojas - bremzes, puse no amjiem, kvēlsveces, pa kādam niekam piekarē.
Tīri apkopes. Riepas pircis neesmu. Nobraukti ap 25 000. Reālais nobraukums auto varētu būt ap 300 000 - 350 000, jo pirms manis ir bijis viens īpašnieks Itālijā, kas, spriežot pēc servisa grāmatas pirmos gadus norullējis ap 20 000 - 25 000 gadā. Pēc trim gadiem sācis kopties citur, ierakstu vairs nav. Pērkot odometrā bija maģiskie 195
salons, grabažnieka amīši, koilas? | Offline | | |
vernersb | | Kopš: 02. May 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 1028
Braucu ar: E61 530DA
|
19 Aug 2016, 16:54:30 @anarchy rakstīja:
nevar jau te tagad blajut, ka pa gaidām tikai pa kādai lapmiņai un ķedziņai pamainīts. karma sito sadzirdees un kko uzsuutiis...
bet tā, jā nu kādi līdz 700 eur pa gadu ar darbiem sim tam ir savācies...
tur eljas pilēšana savākta, tur parkingi sazvanīti kur pušu, tur spogulis robots sakārtots...
savācās, savācās, bet nu ne pa gadu 3.5k
par 2.5 gadi un ir veeeel dahuja ko labot! daudzi jau zin te manas spainja probleemas | Offline | | |
Araajz | | Kopš: 30. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 28304
Braucu ar: E39
| nu, ir 5diena... par ko gaudošana - kāda tēma, kam jāiesniedz atskaites? | Online | | |
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
|
19 Aug 2016, 16:58:08 @vernersb rakstīja:
19 Aug 2016, 16:57:36 @vernersb rakstīja:
19 Aug 2016, 16:38:43 @janexz rakstīja:
19 Aug 2016, 16:33:49 @edzhaans rakstīja:
Pa 3.5k var visu piekari pārlasīt un pāri paliks krāsai un vēl. Es nesaprotu kurš te dirš un ko kā te skaita. Ieguldījumi pa 10gadi?
+39
pa 3.5k jau jābūt kā jaunai ko tur tādu var mainīt
visu zinaataaji!
kaarba 700 eur, visi amiishi(sasch) + bremzhu diski un kluchi 800, jauns interkuuleris origjinaals kkas ap 200 visas sveces un vel kkaada hinja kkas ap 200, piekaree bukses utt suudi pa 2.5 gadi kaadi 600 eur(pirmajaa gadaa 50k km nobraukti), tas taa uz aatro ko atceros. un ir veel un veeel ko laboju!
cenas ar darbu
Ā. Nu tagad man viss skaidrs. Man interkūlera nav. Kārba manuālā. Diski uz 16", bremzes mainīju priekšā, jo aizmugurē mainīšu nākamreiz kad priekšai atkal kārta pienāks. Sajūta it kā tevi uz bremzēm servī uzlika, ja tur nekas nav īsti sarūsējis priekšā sanāk mainīt 2 reiz, bet aizmugurē vienu. Sveces benzinam nu man kaut kā 6e gabalā. Lai gan es lieku pa 3-4 Nu ar patēriņu es lielities nevaru. 7-8 pa šoseju un 10-12 pa pilsētu. Ziemā 14-15. | Offline | | |
Smic | | Kopš: 28. Apr 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 426
Braucu ar: e39 530d individual
|
19 Aug 2016, 16:58:24 @rekeds rakstīja:
salons, grabažnieka amīši, koilas?
Neliku koilas, uzliku parastus Meyle amjus par 55e gabalā. Purns palika biš augstāks, bet to varu pamanīt tikai es. Tikko norullēju ar viņiem 2700km roadtripu, ir ļoti ok.
Grabažnieks = 35 (vai 45) visi 4 bagažnieka amji jauni no ķīnas + 15 eņģe + 45 darbs. Starp citu, eņģi nebiju sapisis es, tā bija vienkārši pēkšņi sarūsējusi un vairs nevērās ciet līdz galam
Tas viss ir tajā štukā iekšā.[ Šo ziņu laboja Smic, 19 Aug 2016, 17:16:41 ] | Offline | | |
Smic | | Kopš: 28. Apr 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 426
Braucu ar: e39 530d individual
| Tas ko es uz ziemu gribu izdarīt - noplēst bagažnieka vākam visas plastmasas un kārtīgi iztīrīt tur visu no dubļiem + sapūst ar krowna baloniņu. Tur ir reāla dubļu jūra. Kad riktēju plastmasas pēc remonta, mazliet patīriju, bet nu tas ir pasākums uz visu dienu, lai visu nojauktu un saliktu atpakaļ. Ja būs silts vīkends, moš padarbošos.
Dubļi, tie bērzu sūdi, kas visu aizdambē un sāls bagažnieka vākos ir reālais iemesls, kādēl e39 touringam viss tur rūsē. Jo dubulto vāku sistēmas dēļ tur ir īpatnējas drenāžas renes un tā kā mašīnas dirsa aerodinamisko īpatnību dēļ ir visu laiku sūdos, tur salien visi iespējamie mēsli, kas visu laiku ir mitri un visu tur pūdē.[ Šo ziņu laboja Smic, 19 Aug 2016, 17:24:54 ] | Offline | | |
|
Mare | | Kopš: 13. Feb 2016
Ziņojumi: 151
Braucu ar:
| Sveiki! Kāds var pateikt,kāpēc dodot virsū e39 turbīne dīvaini "svilpo"? | Offline | | |
Araajz | | Kopš: 30. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 28304
Braucu ar: E39
|
19 Aug 2016, 17:28:54 @Mare rakstīja:
Sveiki! Kāds var pateikt,kāpēc dodot virsū e39 turbīne dīvaini "svilpo"?
Tāpēc, ka kirdik | Online | | |
rekeds | | Kopš: 02. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 2992
Braucu ar: škodiaku
|
19 Aug 2016, 17:28:54 @Mare rakstīja:
Sveiki! Kāds var pateikt,kāpēc dodot virsū e39 turbīne dīvaini "svilpo"?
nav jau zināms, ko nozīmē dīvainā svilpošana, man svilpoja/šņāca/putekļsūcēja, kad turbīna izskatījās šādi
[ Šo ziņu laboja rekeds, 19 Aug 2016, 17:52:31 ] | Offline | | |
rekeds | | Kopš: 02. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 2992
Braucu ar: škodiaku
|
19 Aug 2016, 16:33:49 @edzhaans rakstīja:
Lai iztiktu bez uguns un dīzeļa. Nobraukumu un izdevumus lūdzu. Ja maucat gadā tā ka pa visurieni un auto logi aš birst pa bedrēm ārā es neko nesaku.
mani izdevumi 39 dēļ
6532 + 5600
sākumā dokumentēju, pēdējos mēnešos nekas īsti nav darīts kā apkope.
dažādi kakuči vēl nav uzskaitīt, ko bračkas iedeva, ko aizmirsu, utt., un tjp.
nobraukti kaut kas ap 20k, spido rāda 270 kko, neko nezinu.
zemes ceļi maz, pārsvarā maģistrālie, regulārs bruģis :[
no 6.5 aptuveni 4k sastāda krāsa, riepas, csdd, sigmobilaizeris.
remonta un uzlabošanas darbi kkas ap 2k.
un decats vēl nav uztaisīts, nočipots ar nav, sprauslas no 53 ar turbīnu arī nav.
kāda jēga dzīvei.. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|