Autors | Ziņojums |
karlsonss | 07. Mar 2013, 08:33 |
#2101
|
|
Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
|
06 Mar 2013, 23:55:16 artc rakstīja:
Vispār jau liela daļa vainas ir jāuzņemās pārgruzīto kravas auto vadītājiem/ īpašniekiem, jo tie ceļi, pa kuriem neiet smagais transports ir krietni labākā stāvoklī.
mums tak ir transporta policija, kura to kontrolee |
Offline | |
|
facex | 07. Mar 2013, 08:48 |
#2102
|
|
Kopš: 07. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 378
Braucu ar: Volgo un Pannu
|
06 Mar 2013, 21:25:29 kvatra rakstīja:
06 Mar 2013, 20:44:09 Instigater rakstīja:
Ne tikai, Murjāņos jaunais rudenī liktais klājums ir īstākie amerikāņu kalniņi. A tas tikai norāda uz to, ka pamatne, lai arī ir pārtaisīta, tad nepareizi un ceļš ir lielākā dirsā nekā bija. Smilšu un šķembu slānis jūtami par maz, sals tiek līdz mālam, kurš sasalstot met kūkumu-kūkumus.
Tur ar pamatu viss ir ok, galīgi nekvalitatīvi ieklāts asfalts un sagatavots nelīdzens pamats, droši vien sūdīgs ieklājējs ar sliedi vai pilnīgs dunduks ieklājēja operators + vēl nepieredzējuši veltņotāji. Vēl ir cerība, ka posmos, kur vēl nav virskārta pratīsies ieklāt kā nākas. Uz 3 asfalta kārtām tur bija jābūt līdzenam kā galdam. Domājams, ka problēma ir arī nepieredzējušos darba vadītājos, pa taisno no koledžas un kačā pravas
par tiek kalniņiem - projekts, kurš saucas "rekonstrukcija" ir aiz matiem pievilkts periodiskās uzturēšanas paveids.
jā - drenējošais/salturīgais slānis tur netika aiztikts tieši $$ dēļ. ir pastiprināts segas pamats + 3 kārtas asfalta, kuras gan vēl nav izbūvētas pilnā apjomā.
par nostaigājušo ceļa klātni esam lietas kursā - iemesli var būt daži - cerams, ka pie vainas būs mazākais ļaunums tobiš nostaigājis reciklētais segas pamats, kurš kā svamme ļoti labi uzņem mitrumu, bet ļoti nelabprāt to atdod - tad nu pirmā ziema to arī parāda. sūdīgāk ja staigā slāņi zem segas pamata - tiesa gan ģeoloģija tur neko īpaši kriminālu nerādija - tas gan uz projektētāju godaprāta.
katrā ziņā maijā tur tiks mērīts seguma līdzenums visā posmā un ir jau nofiksētas vietas, kur būvniekam ir sanākušas šaizes ieklājot a/b un tās tiks labotas.
|
Offline | |
|
kvatra | 07. Mar 2013, 09:33 |
#2103
|
|
Kopš: 16. Jan 2003
No: Cēsis
Ziņojumi: 1162
Braucu ar: Audi Quattro
| Sūdi tādi, ka profilogrāfs neuzrādīs tos nelīdzenumus, jo tie ir īsos gabalos, ko tas aparāts īsti neuzrāda, kaut kā rēķināja vidējo uz lielāku gabalu, bet nu tad jau manīs kad nomērīs. Ja būtu vaina reciklētajā, tad Rīgas apvadā būtu jābū tādām pašām problēmām. Brīnos, ka arī 8CBR posms ir sūdīgi izbūv'tes, tiem ar kvalitāti parasti ok, kaut gan Līgatne - Skrīveri aiz Zaubes 8CBR arī izbūvēja konkrēti nelīdzeni. |
Offline | |
|
MartinsFR | 07. Mar 2013, 09:36 |
#2104
|
|
Kopš: 13. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1387
Braucu ar: Ragaviņām no kalna.
| Jautājums ceļiniekiem, kas notiek ar jauno šoseju Tīnūži - Koknese?
Jeb par to var aizmirst kā skaistu un nepiepildāmu sapni? |
Offline | |
|
kvatra | 07. Mar 2013, 09:45 |
#2105
|
|
Kopš: 16. Jan 2003
No: Cēsis
Ziņojumi: 1162
Braucu ar: Audi Quattro
| Šogad jābūt gatavai! |
Offline | |
|
facex | 07. Mar 2013, 09:46 |
#2106
|
|
Kopš: 07. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 378
Braucu ar: Volgo un Pannu
| mērījumu intervāls ir noregulējams kaut vai ik pa 20 cm.
par apvedceļu - tur bija atšķirīga reciklētā materiāla granulometrija, izbūves tehnoloģija arī atšķīrās. A5 UN A10(Jūrmalene) arī ir "nostaigājuši" šajā ziemā. savukārt Liepājas šosejas pirmie divi posmi un Talsu, Ugāles posmi stāv ļoti labi!
xvz... grūti atrast kkādu kopsaucēju visiem šiem objektiem... jo recikļa granulometrija, rec.asfalta/šķembu proporcijas, ar/bez cementa dod tik daudz variāciju, ka visi šie projekti ir ar vienu nezināmo - kā tas materiāls uzvedīsies ekspluatācijas laikā.
|
Offline | |
|
karlsonss | 07. Mar 2013, 09:49 |
#2107
|
|
Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
| kungi, kapeec juus njemot paraugus atstaajiet caurumus jaunajaa asfaltaa???? |
Offline | |
|
AVI | 07. Mar 2013, 09:50 |
#2108
|
|
Kopš: 09. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 10233
Braucu ar: Air baltic
| Apdrošinātāji no kā piedzen $ par lauztiem ratiem utt?!
----------------- Omega-3 Omega-6 best performance
RomboutsUNMalongo kafija
PM |
Offline | |
|
|
RVR | 07. Mar 2013, 09:54 |
#2109
|
|
Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22291
Braucu ar: RVR
| Kāds ir nozares zinātāju viedoklis par nesen remontēto A10 posmu starp Slokas tiltu (Statoil) un Kūdru? Cik ilgi tas viss tur turēsies cilvēcīgā paskatā? Zinot kāds purvs tur ir visapkārt, rodas šaubas, vai bez kapitālas pārbūves tur kaut kas ilgi spēs noturēties. |
Offline | |
|
facex | 07. Mar 2013, 10:01 |
#2110
|
|
Kopš: 07. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 378
Braucu ar: Volgo un Pannu
|
07 Mar 2013, 09:49:04 karlsonss rakstīja:
kungi, kapeec juus njemot paraugus atstaajiet caurumus jaunajaa asfaltaa????
tā ir aktuāla problēma... diemžēl...
jādresē LVC laboratorija |
Offline | |
|
facex | 07. Mar 2013, 10:05 |
#2111
|
|
Kopš: 07. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 378
Braucu ar: Volgo un Pannu
|
07 Mar 2013, 09:54:53 91 rakstīja:
Kāds ir nozares zinātāju viedoklis par nesen remontēto A10 posmu starp Slokas tiltu (Statoil) un Kūdru? Cik ilgi tas viss tur turēsies cilvēcīgā paskatā? Zinot kāds purvs tur ir visapkārt, rodas šaubas, vai bez kapitālas pārbūves tur kaut kas ilgi spēs noturēties.
Apmēram 5 gadi... labi ja pieci... tur bija tikai izlīdzinošā frēzēšana + izlīdzinošā a/b kārta + dilumkārta... bez atkūdrošanas vai kkādiem mikropāļiem, ģeorežģiem neko ilglaicīgu nepanākt |
Offline | |
|
guile | 07. Mar 2013, 19:04 |
#2112
|
|
Kopš: 17. Mar 2009
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 1524
Braucu ar: e36 cabrio, e28 double vanos, giant
|
06 Mar 2013, 21:41:39 Negantelis rakstīja:
Guile.
Draudzības aleja.
tak es no taas ielas jau 3 gadi meginu izvairities |
Offline | |
|
guile | 07. Mar 2013, 19:05 |
#2113
|
|
Kopš: 17. Mar 2009
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 1524
Braucu ar: e36 cabrio, e28 double vanos, giant
|
06 Mar 2013, 22:46:57 Lory rakstīja:
06 Mar 2013, 21:48:17 Negantelis rakstīja:
Jēkabpils apļi, it īpaši tas kas pie Šmego veikala ir uztaisīti tādā konusā ka velk tevi piespiedu driftā jau pie ātruma 10km/h. Tā šaurība un zemā, gludā, iekšējā apmale komplektā ar galīgi sūdīgu dzeltenzaļgano slideno asfaltu to visu padara par satiksmes drošības paraugdemonstrējumu. Braucot ar moci ir sajūta ka pa sausu jau aizmugure iet sāniski pie mazākās gāzes uzdošanas,slapjā laikā vispār psc. Labi ka neesmu autobusa šoferis.
Un tas jaunais aplis, kas ir izveidots Brīvības/Neretas ielas krustojumā, šobrīd nav ne labāks, vienas šķembas un bedres, vakar gandrīz riepu pārsitu tur. Asfalts arī laikam tik drīz vien nespīd tur, ņemot vērā Jēkabpils ilggadējo ceļu savešanu kārtībā...
tur vnk pirms ziemas nepaspeja...bus attiecigi laika apstakļi, bus asfalts.. |
Offline | |
|
Janis_530i | 07. Mar 2013, 19:32 |
#2114
|
|
Kopš: 23. Dec 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 257
Braucu ar: e46 320i LPG '00 , Town&Country 3.8 LPG '01
| Iesaku izbaudīt ceļa posmu Bērzkrogs (10-15km aiz) - Madona!!! Trūkst vārdu, lai to ceļu noraksturotu! [ Šo ziņu laboja Janis_530i, 07 Mar 2013, 19:33:07 ] |
Offline | |
|
mizerss | 07. Mar 2013, 20:08 |
#2115
|
|
Kopš: 27. Feb 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 752
Braucu ar:
|
07 Mar 2013, 07:58:05 s13 rakstīja:
06 Mar 2013, 23:55:16 artc rakstīja:
Vispār jau liela daļa vainas ir jāuzņemās pārgruzīto kravas auto vadītājiem/ īpašniekiem, jo tie ceļi, pa kuriem neiet smagais transports ir krietni labākā stāvoklī.
kurš ceļš ir labāks? Mums nav ceļu.
Vainīgas fūres,ka uz Alūksnes vai Gulbenes ceļa nav gadus 5nekas darīts? Ceļu nodokli maksā visi,izņemot leišus un igauņus
Uz Jelgavu caur Ozolniekiem |
Offline | |
|
Czars | 07. Mar 2013, 20:08 |
#2116
|
|
Kopš: 13. Aug 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 14367
Braucu ar: 3 sek līdz 100
| empīriski pierādīts
|
Offline | |
|
|
Andis | 08. Mar 2013, 19:00 |
#2117
|
|
Kopš: 12. May 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 383
Braucu ar: V6
|
07 Mar 2013, 09:45:44 kvatra rakstīja:
Šogad jābūt gatavai!
Jābūt. Bet vai būs... |
Offline | |
|
kvatra | 08. Mar 2013, 19:13 |
#2118
|
|
Kopš: 16. Jan 2003
No: Cēsis
Ziņojumi: 1162
Braucu ar: Audi Quattro
| Pzec, uzbliezu pie Sēnītes riepu, normāla pumpa tagad pajaunai šipenei. Varētu kādam no LVC kaklā to ratu uzmaukt Bļin grūti 300 m posmam uzlikt vienu kārtu, lai var kaut cik normāli pabraukt. [ Šo ziņu laboja kvatra, 08 Mar 2013, 19:14:32 ] |
Offline | |
|
Negantelis | 08. Mar 2013, 19:25 |
#2119
|
|
Kopš: 01. Mar 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1463
Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.
|
07 Mar 2013, 19:32:05 Janis_530i rakstīja:
Iesaku izbaudīt ceļa posmu Bērzkrogs (10-15km aiz) - Madona!!! Trūkst vārdu, lai to ceļu noraksturotu!
Gadus 4 jau tur nerādos lai gan vajag tur pat netālu.
Tas pats ceļš.
|
Online | |
|
pekinens | 08. Mar 2013, 20:29 |
#2120
|
|
Kopš: 10. Nov 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 980
Braucu ar: e30; e87
|
08 Mar 2013, 19:25:18 Negantelis rakstīja:
07 Mar 2013, 19:32:05 Janis_530i rakstīja:
Iesaku izbaudīt ceļa posmu Bērzkrogs (10-15km aiz) - Madona!!! Trūkst vārdu, lai to ceļu noraksturotu!
Gadus 4 jau tur nerādos lai gan vajag tur pat netālu.
Tas pats ceļš.
latvijā ir ārkārtīgi sarežģita ģeogrāfija un ļoti ekstremāli laika apstākļi. šī bilde ir tam pierādījums, jo kaut kur tālāk ir vulkāns, kas kausē asfaltu. maziņš vulkaniņš.. |
Offline | |
|