Online

Pašreiz BMWPower skatās 231 viesi un 25 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek ielās?

Tēma: Ceļi...

AutorsZiņojums
karlsonss
07. Mar 2013, 08:33 #2101

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


06 Mar 2013, 23:55:16 artc rakstīja:
Vispār jau liela daļa vainas ir jāuzņemās pārgruzīto kravas auto vadītājiem/ īpašniekiem, jo tie ceļi, pa kuriem neiet smagais transports ir krietni labākā stāvoklī.


mums tak ir transporta policija, kura to kontrolee
Offline
facex
07. Mar 2013, 08:48 #2102

Kopš: 07. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 378

Braucu ar: Volgo un Pannu


06 Mar 2013, 21:25:29 kvatra rakstīja:

06 Mar 2013, 20:44:09 Instigater rakstīja:
Ne tikai, Murjāņos jaunais rudenī liktais klājums ir īstākie amerikāņu kalniņi. A tas tikai norāda uz to, ka pamatne, lai arī ir pārtaisīta, tad nepareizi un ceļš ir lielākā dirsā nekā bija. Smilšu un šķembu slānis jūtami par maz, sals tiek līdz mālam, kurš sasalstot met kūkumu-kūkumus.


Tur ar pamatu viss ir ok, galīgi nekvalitatīvi ieklāts asfalts un sagatavots nelīdzens pamats, droši vien sūdīgs ieklājējs ar sliedi vai pilnīgs dunduks ieklājēja operators + vēl nepieredzējuši veltņotāji. Vēl ir cerība, ka posmos, kur vēl nav virskārta pratīsies ieklāt kā nākas. Uz 3 asfalta kārtām tur bija jābūt līdzenam kā galdam. Domājams, ka problēma ir arī nepieredzējušos darba vadītājos, pa taisno no koledžas un kačā pravas


par tiek kalniņiem - projekts, kurš saucas "rekonstrukcija" ir aiz matiem pievilkts periodiskās uzturēšanas paveids.
jā - drenējošais/salturīgais slānis tur netika aiztikts tieši $$ dēļ. ir pastiprināts segas pamats + 3 kārtas asfalta, kuras gan vēl nav izbūvētas pilnā apjomā.
par nostaigājušo ceļa klātni esam lietas kursā - iemesli var būt daži - cerams, ka pie vainas būs mazākais ļaunums tobiš nostaigājis reciklētais segas pamats, kurš kā svamme ļoti labi uzņem mitrumu, bet ļoti nelabprāt to atdod - tad nu pirmā ziema to arī parāda. sūdīgāk ja staigā slāņi zem segas pamata - tiesa gan ģeoloģija tur neko īpaši kriminālu nerādija - tas gan uz projektētāju godaprāta.
katrā ziņā maijā tur tiks mērīts seguma līdzenums visā posmā un ir jau nofiksētas vietas, kur būvniekam ir sanākušas šaizes ieklājot a/b un tās tiks labotas.
Offline
kvatra
07. Mar 2013, 09:33 #2103

Kopš: 16. Jan 2003

No: Cēsis

Ziņojumi: 1162

Braucu ar: Audi Quattro

Sūdi tādi, ka profilogrāfs neuzrādīs tos nelīdzenumus, jo tie ir īsos gabalos, ko tas aparāts īsti neuzrāda, kaut kā rēķināja vidējo uz lielāku gabalu, bet nu tad jau manīs kad nomērīs. Ja būtu vaina reciklētajā, tad Rīgas apvadā būtu jābū tādām pašām problēmām. Brīnos, ka arī 8CBR posms ir sūdīgi izbūv'tes, tiem ar kvalitāti parasti ok, kaut gan Līgatne - Skrīveri aiz Zaubes 8CBR arī izbūvēja konkrēti nelīdzeni.
Offline
MartinsFR
07. Mar 2013, 09:36 #2104

Kopš: 13. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1387

Braucu ar: Ragaviņām no kalna.

Jautājums ceļiniekiem, kas notiek ar jauno šoseju Tīnūži - Koknese?

Jeb par to var aizmirst kā skaistu un nepiepildāmu sapni?
Offline
kvatra
07. Mar 2013, 09:45 #2105

Kopš: 16. Jan 2003

No: Cēsis

Ziņojumi: 1162

Braucu ar: Audi Quattro

Šogad jābūt gatavai!
Offline
facex
07. Mar 2013, 09:46 #2106

Kopš: 07. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 378

Braucu ar: Volgo un Pannu

mērījumu intervāls ir noregulējams kaut vai ik pa 20 cm.
par apvedceļu - tur bija atšķirīga reciklētā materiāla granulometrija, izbūves tehnoloģija arī atšķīrās. A5 UN A10(Jūrmalene) arī ir "nostaigājuši" šajā ziemā. savukārt Liepājas šosejas pirmie divi posmi un Talsu, Ugāles posmi stāv ļoti labi!
xvz... grūti atrast kkādu kopsaucēju visiem šiem objektiem... jo recikļa granulometrija, rec.asfalta/šķembu proporcijas, ar/bez cementa dod tik daudz variāciju, ka visi šie projekti ir ar vienu nezināmo - kā tas materiāls uzvedīsies ekspluatācijas laikā.
Offline
karlsonss
07. Mar 2013, 09:49 #2107

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

kungi, kapeec juus njemot paraugus atstaajiet caurumus jaunajaa asfaltaa????
Offline
AVI
07. Mar 2013, 09:50 #2108

Kopš: 09. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 10233

Braucu ar: Air baltic

Apdrošinātāji no kā piedzen $ par lauztiem ratiem utt?!

-----------------
Omega-3 Omega-6 best performance
RomboutsUNMalongo kafija
PM
Offline
RVR
07. Mar 2013, 09:54 #2109

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22291

Braucu ar: RVR

Kāds ir nozares zinātāju viedoklis par nesen remontēto A10 posmu starp Slokas tiltu (Statoil) un Kūdru? Cik ilgi tas viss tur turēsies cilvēcīgā paskatā? Zinot kāds purvs tur ir visapkārt, rodas šaubas, vai bez kapitālas pārbūves tur kaut kas ilgi spēs noturēties.
Offline
facex
07. Mar 2013, 10:01 #2110

Kopš: 07. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 378

Braucu ar: Volgo un Pannu


07 Mar 2013, 09:49:04 karlsonss rakstīja:
kungi, kapeec juus njemot paraugus atstaajiet caurumus jaunajaa asfaltaa????


tā ir aktuāla problēma... diemžēl...
jādresē LVC laboratorija
Offline
facex
07. Mar 2013, 10:05 #2111

Kopš: 07. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 378

Braucu ar: Volgo un Pannu


07 Mar 2013, 09:54:53 91 rakstīja:
Kāds ir nozares zinātāju viedoklis par nesen remontēto A10 posmu starp Slokas tiltu (Statoil) un Kūdru? Cik ilgi tas viss tur turēsies cilvēcīgā paskatā? Zinot kāds purvs tur ir visapkārt, rodas šaubas, vai bez kapitālas pārbūves tur kaut kas ilgi spēs noturēties.


Apmēram 5 gadi... labi ja pieci... tur bija tikai izlīdzinošā frēzēšana + izlīdzinošā a/b kārta + dilumkārta... bez atkūdrošanas vai kkādiem mikropāļiem, ģeorežģiem neko ilglaicīgu nepanākt
Offline
guile
07. Mar 2013, 19:04 #2112

Kopš: 17. Mar 2009

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 1524

Braucu ar: e36 cabrio, e28 double vanos, giant


06 Mar 2013, 21:41:39 Negantelis rakstīja:
Guile.

Draudzības aleja.

tak es no taas ielas jau 3 gadi meginu izvairities
Offline
guile
07. Mar 2013, 19:05 #2113

Kopš: 17. Mar 2009

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 1524

Braucu ar: e36 cabrio, e28 double vanos, giant


06 Mar 2013, 22:46:57 Lory rakstīja:

06 Mar 2013, 21:48:17 Negantelis rakstīja:
Jēkabpils apļi, it īpaši tas kas pie Šmego veikala ir uztaisīti tādā konusā ka velk tevi piespiedu driftā jau pie ātruma 10km/h. Tā šaurība un zemā, gludā, iekšējā apmale komplektā ar galīgi sūdīgu dzeltenzaļgano slideno asfaltu to visu padara par satiksmes drošības paraugdemonstrējumu. Braucot ar moci ir sajūta ka pa sausu jau aizmugure iet sāniski pie mazākās gāzes uzdošanas,slapjā laikā vispār psc. Labi ka neesmu autobusa šoferis.

Un tas jaunais aplis, kas ir izveidots Brīvības/Neretas ielas krustojumā, šobrīd nav ne labāks, vienas šķembas un bedres, vakar gandrīz riepu pārsitu tur. Asfalts arī laikam tik drīz vien nespīd tur, ņemot vērā Jēkabpils ilggadējo ceļu savešanu kārtībā...

tur vnk pirms ziemas nepaspeja...bus attiecigi laika apstakļi, bus asfalts..
Offline
Janis_530i
07. Mar 2013, 19:32 #2114

Kopš: 23. Dec 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 257

Braucu ar: e46 320i LPG '00 , Town&Country 3.8 LPG '01

Iesaku izbaudīt ceļa posmu Bērzkrogs (10-15km aiz) - Madona!!! Trūkst vārdu, lai to ceļu noraksturotu!

[ Šo ziņu laboja Janis_530i, 07 Mar 2013, 19:33:07 ]

Offline
mizerss
07. Mar 2013, 20:08 #2115

Kopš: 27. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 752

Braucu ar:


07 Mar 2013, 07:58:05 s13 rakstīja:

06 Mar 2013, 23:55:16 artc rakstīja:
Vispār jau liela daļa vainas ir jāuzņemās pārgruzīto kravas auto vadītājiem/ īpašniekiem, jo tie ceļi, pa kuriem neiet smagais transports ir krietni labākā stāvoklī.

kurš ceļš ir labāks? Mums nav ceļu.
Vainīgas fūres,ka uz Alūksnes vai Gulbenes ceļa nav gadus 5nekas darīts? Ceļu nodokli maksā visi,izņemot leišus un igauņus

Uz Jelgavu caur Ozolniekiem
Offline
Czars
07. Mar 2013, 20:08 #2116

Kopš: 13. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14367

Braucu ar: 3 sek līdz 100

empīriski pierādīts
Offline
Andis
08. Mar 2013, 19:00 #2117

Kopš: 12. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 383

Braucu ar: V6


07 Mar 2013, 09:45:44 kvatra rakstīja:
Šogad jābūt gatavai!


Jābūt. Bet vai būs...
Offline
kvatra
08. Mar 2013, 19:13 #2118

Kopš: 16. Jan 2003

No: Cēsis

Ziņojumi: 1162

Braucu ar: Audi Quattro

Pzec, uzbliezu pie Sēnītes riepu, normāla pumpa tagad pajaunai šipenei. Varētu kādam no LVC kaklā to ratu uzmaukt Bļin grūti 300 m posmam uzlikt vienu kārtu, lai var kaut cik normāli pabraukt.

[ Šo ziņu laboja kvatra, 08 Mar 2013, 19:14:32 ]

Offline
Negantelis
08. Mar 2013, 19:25 #2119

Kopš: 01. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1463

Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.


07 Mar 2013, 19:32:05 Janis_530i rakstīja:
Iesaku izbaudīt ceļa posmu Bērzkrogs (10-15km aiz) - Madona!!! Trūkst vārdu, lai to ceļu noraksturotu!


Gadus 4 jau tur nerādos lai gan vajag tur pat netālu.
Tas pats ceļš.
Online
pekinens
08. Mar 2013, 20:29 #2120

Kopš: 10. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 980

Braucu ar: e30; e87


08 Mar 2013, 19:25:18 Negantelis rakstīja:

07 Mar 2013, 19:32:05 Janis_530i rakstīja:
Iesaku izbaudīt ceļa posmu Bērzkrogs (10-15km aiz) - Madona!!! Trūkst vārdu, lai to ceļu noraksturotu!


Gadus 4 jau tur nerādos lai gan vajag tur pat netālu.
Tas pats ceļš.



latvijā ir ārkārtīgi sarežģita ģeogrāfija un ļoti ekstremāli laika apstākļi. šī bilde ir tam pierādījums, jo kaut kur tālāk ir vulkāns, kas kausē asfaltu. maziņš vulkaniņš..
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo