Online

Pašreiz BMWPower skatās 177 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Par un ap 5er E60/61 III

AutorsZiņojums
968-jk
09. Jan 2020, 21:33 #2101

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13614

Braucu ar: 30niekiem


09 Jan 2020, 21:20:51 @Nixx rakstīja:
Mož lāma doma, bet tomēr
Ja es pareizi saprotu, problēma ir no tā, ka vads rīvējas pret virsbūvi. A ja nu ar masīvu silikona / hermētiķa daudzumu to vadu pielīmē, tā kā iekapsulē pie virsbūves ? Vnk nofiksē un dzīvo nost.
Ir mazliet kolchozs, bet toties 100 % droši. Un koroziju tas neizraisīs

Pasekojot šinij vada epopejai esmu izlobījis, ka cauruma vieta, kur tas vads ar plastmasas korķi ievietojas, ir pakļauta mitrumam, sālim un pārējiem mēsliem, kas atrodas uz ceļa. Tur būtu jāliek sanitārais silikons, bet tad etiķis sagrauzīs to caurumu. Varbūt kaut ko poliuretānveidīgu!?
Offline
Krishus
09. Jan 2020, 21:46 #2102

Kopš: 13. Mar 2006

No: Subate

Ziņojumi: 3217

Braucu ar:


09 Jan 2020, 21:33:08 @968-jk rakstīja:

09 Jan 2020, 21:20:51 @Nixx rakstīja:
Mož lāma doma, bet tomēr
Ja es pareizi saprotu, problēma ir no tā, ka vads rīvējas pret virsbūvi. A ja nu ar masīvu silikona / hermētiķa daudzumu to vadu pielīmē, tā kā iekapsulē pie virsbūves ? Vnk nofiksē un dzīvo nost.
Ir mazliet kolchozs, bet toties 100 % droši. Un koroziju tas neizraisīs

Pasekojot šinij vada epopejai esmu izlobījis, ka cauruma vieta, kur tas vads ar plastmasas korķi ievietojas, ir pakļauta mitrumam, sālim un pārējiem mēsliem, kas atrodas uz ceļa. Tur būtu jāliek sanitārais silikons, bet tad etiķis sagrauzīs to caurumu. Varbūt kaut ko poliuretānveidīgu!?


izmanto neitraalo silikonu
Offline
seal
09. Jan 2020, 22:19 #2103

Kopš: 09. Sep 2003

Ziņojumi: 150

Braucu ar: BMW

Mans gadījums par + vada maiņu. Es vnk nometu neejošu bmw pie BM parādes durvīm


16 Nov 2019, 20:57:08 @seal rakstīja:
Man šogad bm auto nomainīja vadu visas daļas visā garumā ar visādiem papildus stiprinājumiem un grīdas elementiem. Tāme bija četrciparu skaitlis - visu apmaksāja Minhene. Paldies senson auto, kas paši netaisīja un ieteica griezties pie dīlera. Degušos arī turpat sūta Man vnk reizēm nebija strāvas.

Mans nekad nebija bijis atsaukuma ietvaros, domāju ka ar to jau uzlikto balto klipsi pa 10 eur sūta mājās
Offline
Trilleris
10. Jan 2020, 11:26 #2104

Kopš: 08. Jan 2018

Ziņojumi: 94

Braucu ar:

Sveiki. Kādas cenas tagad cic iet? E60.ar combox. Varbūt ir kādam un var piedāvāt?
Paldies
Offline
shirminieks
10. Jan 2020, 12:51 #2105

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1709

Braucu ar: 81


09 Jan 2020, 20:48:52 @cietaisrieksts rakstīja:

Septembrī biju uz wess atsaukumu pārbaudīt to vietu. Interesanti likās, ka pieņēmējs no sākuma atnāca un paziņoja ka tur viss slikti un jāmaina viss vads būs, bet beigās saņēma zvanu un teica, ka tikai samainīs to plastmasu un būs viss stīgā. preLCI
Ticības moments, ka tur tiešām viss ir labi nav nekāds.
Inchcape jāraksta uz info@ ar jautājumu vai ir atsaukums? Jeb viņiem arī tur līdzīga pieteikuma forma kā wess?



Dīleriem noteikti ir motivācija mainīt to detaļu visiem auto pēc kārtas, jo ir garantētas servisa stundas, kuras apmaksā BMW. Lai izvairītos no tā, ka šī detaļa tiek mainīta visiem auto pēc kārtas (arī tiem, kam tā daļa ir kārtībā), mans minējums ir ka BMW prasa dokumentēt konkrētās vietas stāvokli (fotofiksācija). Attiecīgi apskatot auto WESS pieņēmējs (kuram ir ieskaidrots, ka 'jāmaina būs visiem') saka, ka 'viss ir slikti', bet kad to vietu nomazgā un aplūko servisa atslēdznieks, WESS saprata, ka ar fotogrāfijām nevarēs pierādīt, ka detaļa jāmaina.

Un beigu beigās - ja Tev tas auto nodegs, un pie vainas būs bijis tas vads, tad BMW servisa vēsturē būs dokumentēts, ka WESS nolaidis lažu. Pavisam mierīgai sirdij vari aizbraukt arī uz Inchcape lai apskatās.

Varbūt kaut ko jaucu
Offline
cietaisrieksts
10. Jan 2020, 19:08 #2106

Kopš: 05. Aug 2015

Ziņojumi: 229

Braucu ar:


10 Jan 2020, 12:51:26 @shirminieks rakstīja:

09 Jan 2020, 20:48:52 @cietaisrieksts rakstīja:

Septembrī biju uz wess atsaukumu pārbaudīt to vietu. Interesanti likās, ka pieņēmējs no sākuma atnāca un paziņoja ka tur viss slikti un jāmaina viss vads būs, bet beigās saņēma zvanu un teica, ka tikai samainīs to plastmasu un būs viss stīgā. preLCI
Ticības moments, ka tur tiešām viss ir labi nav nekāds.
Inchcape jāraksta uz info@ ar jautājumu vai ir atsaukums? Jeb viņiem arī tur līdzīga pieteikuma forma kā wess?



Dīleriem noteikti ir motivācija mainīt to detaļu visiem auto pēc kārtas, jo ir garantētas servisa stundas, kuras apmaksā BMW. Lai izvairītos no tā, ka šī detaļa tiek mainīta visiem auto pēc kārtas (arī tiem, kam tā daļa ir kārtībā), mans minējums ir ka BMW prasa dokumentēt konkrētās vietas stāvokli (fotofiksācija). Attiecīgi apskatot auto WESS pieņēmējs (kuram ir ieskaidrots, ka 'jāmaina būs visiem') saka, ka 'viss ir slikti', bet kad to vietu nomazgā un aplūko servisa atslēdznieks, WESS saprata, ka ar fotogrāfijām nevarēs pierādīt, ka detaļa jāmaina.

Un beigu beigās - ja Tev tas auto nodegs, un pie vainas būs bijis tas vads, tad BMW servisa vēsturē būs dokumentēts, ka WESS nolaidis lažu. Pavisam mierīgai sirdij vari aizbraukt arī uz Inchcape lai apskatās.

Varbūt kaut ko jaucu


Nu līdzīga doma arī man bija, ka tas ir viņu interesēs nomainīt to vadu, bet nu iespējams, ka tiešām tur viss bija kārtībā. Vienīgi auto gan nebija nomazgāts, itkā jau bija tīrs dzenot pie viņiem, bet vēl papildus nomazgāts gan nebija.
Offline
kurils
10. Jan 2020, 21:02 #2107

Kopš: 27. Mar 2013

Ziņojumi: 774

Braucu ar:


08 Jan 2020, 10:35:55 @Kaross rakstīja:

07 Jan 2020, 23:06:42 @kurils rakstīja:
kadam ir idejas? ja braukaa mierigi viss ok, kautgan loti reti paradas ari mierigi braucot. bet ja sac bisk dinamiskak braukt un pectam atkal mierigi, karba stiepj atrumus, sakot ar bridi kad jaliek 3aja. parsledzas ap 2.5k. man te megina iestastit ka ta jabut, bet nu ir braukts ar daudziem 60ajiem un viniem ta nav. ja tas ko maina 09gada tacka ar “sport” karbu. softs svaigakais stav. ista neuzrada nekadas problemas saistiba ar karbu.

ieteikumi dazadi, mainit ellu ar filtru, cits saka solenoidos vaina. bezmazvai jasledzas klat un jaastiepj kamer paradas problema un tad japeta ko diagnostika rada?


Tur diezvai kaut kas ar kārbu. Lieku 90%, ka problēma ir motorā. Tajā pašā jaunājā DPF. Gads ir pietiekoši ilgs periods, lai nokautu arī to jauno ja auto nav pirms tam savests ideālā kārtībā.


Sodien nonacu pie sledziena ka laikam tocna vislaik regenerejas dpf. pabraukaju kadu laiku kamer stiepj tos atrumus, apstajoties karstums no izputeja nereals. vienmer ir licies ari ka paterins ir lielaks neka butu jabut. Neesmu vel piesledzies, bet mans minejums ganjau fazes aizgajusas un bus jamaina kedes ganjau. sitiem motoriem pie 250k jau laikam prasas to darit. Vismaz nesen vienam zinamaa x3 bija tiesi sads scenarijs, bet nu tur nestiepa atrumus, vienkārši nonstop dedzinaja dpf. Mosk vel kadam ir minejumi kadi, ko apskatit pie viena?

[ Šo ziņu laboja kurils, 10 Jan 2020, 21:03:12 ]

Offline
sys9291
10. Jan 2020, 21:11 #2108

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


10 Jan 2020, 21:02:45 @kurils rakstīja:

08 Jan 2020, 10:35:55 @Kaross rakstīja:

07 Jan 2020, 23:06:42 @kurils rakstīja:
kadam ir idejas? ja braukaa mierigi viss ok, kautgan loti reti paradas ari mierigi braucot. bet ja sac bisk dinamiskak braukt un pectam atkal mierigi, karba stiepj atrumus, sakot ar bridi kad jaliek 3aja. parsledzas ap 2.5k. man te megina iestastit ka ta jabut, bet nu ir braukts ar daudziem 60ajiem un viniem ta nav. ja tas ko maina 09gada tacka ar “sport” karbu. softs svaigakais stav. ista neuzrada nekadas problemas saistiba ar karbu.

ieteikumi dazadi, mainit ellu ar filtru, cits saka solenoidos vaina. bezmazvai jasledzas klat un jaastiepj kamer paradas problema un tad japeta ko diagnostika rada?


Tur diezvai kaut kas ar kārbu. Lieku 90%, ka problēma ir motorā. Tajā pašā jaunājā DPF. Gads ir pietiekoši ilgs periods, lai nokautu arī to jauno ja auto nav pirms tam savests ideālā kārtībā.


Sodien nonacu pie sledziena ka laikam tocna vislaik regenerejas dpf. pabraukaju kadu laiku kamer stiepj tos atrumus, apstajoties karstums no izputeja nereals. vienmer ir licies ari ka paterins ir lielaks neka butu jabut. Neesmu vel piesledzies, bet mans minejums ganjau fazes aizgajusas un bus jamaina kedes ganjau. sitiem motoriem pie 250k jau laikam prasas to darit. Vismaz nesen vienam zinamaa x3 bija tiesi sads scenarijs, bet nu tur nestiepa atrumus, vienkārši nonstop dedzinaja dpf. Mosk vel kadam ir minejumi kadi, ko apskatit pie viena?

un kas ar sprauslām?
Offline
sys9291
10. Jan 2020, 21:42 #2109

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


10 Jan 2020, 21:15:34 @cufiks rakstīja:
Man šis izklausās pēc totālas diršanas... DPF dedzina visu laiku? Wtf? Tā vispār var būt?

Nu tā, ka regeneration requested visu laiku, pag - tukšgaitā arī..?



tukšgaitā tā vispār nav iespējama, bet ja viņa bijusi pirms tam - tad jau izpūtējs tik ātri neatdziest... pat 10 min pēc procesa beigām var pat roku noplaucēt...
un requested jau nenozīmē, ka reģenerācijas process notiek... kā reiz otrādi - reģenerācijas laikā not requested...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 10 Jan 2020, 21:43:25 ]

Offline
sys9291
10. Jan 2020, 21:49 #2110

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


10 Jan 2020, 21:45:18 @cufiks rakstīja:
Nu jā, bet vai tā var būt, ka DME prasa viņu tīrīt nonstopā, kā ir atbilstoši apstākļi, tā aidā?


paradoksāli bet praktiski jā, pat aukstam dzinējam..
Lai gan nekad neesmu iedziļinājies kapēc tas tā...
Bet kas attiecas uz pilsoņa kārbas problemu - tad tā parasti parādās dēļ griezes trūkuma dzinējam..a kapēc tas tā nu neesmu ekstrasenss...
Offline
Ruudis
10. Jan 2020, 21:49 #2111

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2106

Braucu ar: Pienpak

Tantes saka, ka beidzoties dedzināšanai, uzreiz nevajag slāpēt nost, tipo, piebrauci pie veikala un glušī nost.
Arī esmu novērojis, ka pēc dedzināšanas izplūde tinkšč pēc noslāpēšanas. Atverot haubi vispār liekas, ka tur pažars bijis
Offline
kurils
10. Jan 2020, 21:50 #2112

Kopš: 27. Mar 2013

Ziņojumi: 774

Braucu ar:


10 Jan 2020, 21:11:02 @sys9291 rakstīja:

10 Jan 2020, 21:02:45 @kurils rakstīja:

08 Jan 2020, 10:35:55 @Kaross rakstīja:

07 Jan 2020, 23:06:42 @kurils rakstīja:
kadam ir idejas? ja braukaa mierigi viss ok, kautgan loti reti paradas ari mierigi braucot. bet ja sac bisk dinamiskak braukt un pectam atkal mierigi, karba stiepj atrumus, sakot ar bridi kad jaliek 3aja. parsledzas ap 2.5k. man te megina iestastit ka ta jabut, bet nu ir braukts ar daudziem 60ajiem un viniem ta nav. ja tas ko maina 09gada tacka ar “sport” karbu. softs svaigakais stav. ista neuzrada nekadas problemas saistiba ar karbu.

ieteikumi dazadi, mainit ellu ar filtru, cits saka solenoidos vaina. bezmazvai jasledzas klat un jaastiepj kamer paradas problema un tad japeta ko diagnostika rada?


Tur diezvai kaut kas ar kārbu. Lieku 90%, ka problēma ir motorā. Tajā pašā jaunājā DPF. Gads ir pietiekoši ilgs periods, lai nokautu arī to jauno ja auto nav pirms tam savests ideālā kārtībā.


Sodien nonacu pie sledziena ka laikam tocna vislaik regenerejas dpf. pabraukaju kadu laiku kamer stiepj tos atrumus, apstajoties karstums no izputeja nereals. vienmer ir licies ari ka paterins ir lielaks neka butu jabut. Neesmu vel piesledzies, bet mans minejums ganjau fazes aizgajusas un bus jamaina kedes ganjau. sitiem motoriem pie 250k jau laikam prasas to darit. Vismaz nesen vienam zinamaa x3 bija tiesi sads scenarijs, bet nu tur nestiepa atrumus, vienkārši nonstop dedzinaja dpf. Mosk vel kadam ir minejumi kadi, ko apskatit pie viena?

un kas ar sprauslām?


tas gan skatijamies kautkad, kip tiptop esot. nededzina vislaik, bet ik pa laikam, un tikai siltam motoram tas viss notiek. principa ja sak stiept atrumus tad tikai tad kad ir uzsilis .

jaunnedel japiesledzas japasktas vai tiesam vina tik regulari notiek, ja jaa ta jau skatisies talak kapec. pielauju ka varetu but ka vacietis sagruda lielos rublus remontaa, un tad sim pateica ka kedem pezda, tapec nolema pardot auto.

[ Šo ziņu laboja kurils, 10 Jan 2020, 21:53:09 ]

Offline
sys9291
10. Jan 2020, 21:58 #2113

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT

Nu Kaspičš jau atkal sāks nodarboties ar zinātni....
Bet par to, ka reģenerācija bijusi veiksmīga var redzēt parametrā, kas rāda km pēc pēdējās veiksmīgās reģenerācijas...
Nu uz E60 reģenerāciju var just, bet tad pie tā stipri jāpiedomā, vai arī jābrauc bez radio...
Uz pirmajiem E60 to gan varēja labi dzirdēt - likās, ka izpūtējs caurs, jo DPF viņiem bija izpūtējam gandrīz pa vidu...
Offline
PowerBMW
10. Jan 2020, 22:25 #2114

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5800

Braucu ar:

Jo sūdīgāka degviela,jo biežāk tīra.

zinātnieki

Par nobrauktiem,nekoptiem auto es nerunāju
Offline
Ruudis
10. Jan 2020, 22:25 #2115

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2106

Braucu ar: Pienpak

Piemetot savus centus Ir pieredze ar dedzināšanos. Braucu no LMT pa Biķernieku, pusceļā sākas dedzināšanās. Kārba vairs neslēdzas, ekonometrā redzams, ka piemet soļķi. Piebraucu pie mežciema rimi ar visu dzedzināšanos. Slāpēt nost negribas, zinu ka dedzinās dpf. Lab, pajāt. Izstaigāju bodi, maucu mājās un dedzināšana turpinās. Bēda tāda, ka mājas tepat un atkal jāslāpē nost
Par cik nekur nesteidzos, izmetu labu riņķi pa rajonu, līdz kārba slēdzās kā vajag un dedzināšana kā tāda vairs nebija jūtama.
Tajā laikā pabraukts ari tika agresīvāk
Offline
Kaross
10. Jan 2020, 22:32 #2116

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Rēcīgi kā cilvēki pisās un ņemās ar tiem auto. Auto ir domāts braukšanai, nevis prāta jāšanai. Bet nu dažiem patīk pačakarēties. Man laikam savs laiks ir dārgāks.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
PowerBMW
10. Jan 2020, 22:34 #2117

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5800

Braucu ar:


10 Jan 2020, 22:29:40 @cufiks rakstīja:

10 Jan 2020, 22:25:12 @PowerBMW rakstīja:
Jo sūdīgāka degviela,jo biežāk tīra.

zinātnieki

Par nobrauktiem,nekoptiem auto es nerunāju


Offtopic, bet oligarh, atradi savus štrumus vai čista nofīzdoja?

Iedod kādu info kādus, uzjautāšu vietējiem vai nav kāds piedāvājis nopirkt


Sarkana 1 fāzu svarka
1 reiz lietota vibrovāle(betonam)
Makita aķenes,3 gab.+ baterijas un lādētāji
Nivelieris(optiskais)
un kas tur vēl,visu neatceros jau vairs.....


Offline
PowerBMW
10. Jan 2020, 22:36 #2118

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5800

Braucu ar:


10 Jan 2020, 22:32:04 @Kaross rakstīja:
Rēcīgi kā cilvēki pisās un ņemās ar tiem auto. Auto ir domāts braukšanai, nevis prāta jāšanai. Bet nu dažiem patīk pačakarēties. Man laikam savs laiks ir dārgāks.


Daži izaug,daži aizaug
Offline
Ruudis
10. Jan 2020, 22:37 #2119

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2106

Braucu ar: Pienpak


10 Jan 2020, 22:26:24 @cufiks rakstīja:
Paldies! Viss skaidrs, bet žēl, ka nesaprati par kārbu

Bet nu nekas.. Visam savs laiks

Kārba pirms nepilna gada restaurēta, ir vēl garantija
Offline
kurils
10. Jan 2020, 22:48 #2120

Kopš: 27. Mar 2013

Ziņojumi: 774

Braucu ar:


10 Jan 2020, 22:12:31 @DM-101 rakstīja:
a tas ir slikti, ja kaspich nodarbojas ar zinaatni? :P
Kaspich uzinstaleeja jaudiigaaku aatrumkaarbu savam priekskameras benziinam un ir juusu riiciibaa!

mani 5 centi par teemu:
1. logjiski, ka visam [regjeneraacijas ilgumam, izpluudes t, regjeneraaciju pauzeem, utml.] ir salikti min/max tresholdi un skaitiitaaji. nu nav BMW totaali idioti;
2. izraadaas, ka autors/ it kaa tehnisks cilveeks [kas gudri runaa par kjeedes probleemam] nebija lietas kursaa, ka DPF regulaari regjenereejas. Kaa saprotu, vinja ideja bija, ka taa proceduura notiek peec tiem 200.000km, pareizi?
3. kaadaa zaraa jaabuuut braukshanas profilam, lai gadu chunchinaatu taa, ka izklausaas, ka vnk 50km/h tas dirselis ir mociits. cik tad gadaa tiek nobraukts? 5kkm? 10kkm?

p.s. tieshi taa, peec sekmiigas regjeneraacijas distance from last regerenation tiek resetots un saak skaitiishanu no jauna. to arii cufiki nezinaaja?


masina ir kops junija, nobraukti ap 6k kops ta laika. diezko atri jau ieveroju pec iegades sito. pirmais diizelis, neesmu vel iedzilinajies smalki

nu cik man stastija ta regulara dedzinasana nav saistita ar to ka dpfs aizaudzis, bet ar to ka faazes ir dirsaa, del izstieptam kedem un ta regeneracija notiek par biezu vai ari bez nepieciesamibas. krc hz, japeta smalkak

katra zina no rita nobraucu max 15-20min, kad apstajos likas varetu olas cept uz izputeja. un ta vismaz 3x nedela.

menesus 2 atpakal pretspiedienus skatoties teica ka dpfs ka jauns, kautgan sitaa kaite jau sen pirmstam bija

[ Šo ziņu laboja kurils, 10 Jan 2020, 22:51:24 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo