Online
Pašreiz BMWPower skatās 177 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Par un ap 5er E60/61 III
Autors | Ziņojums |
968-jk | 09. Jan 2020, 21:33 |
#2101
|
| Kopš: 08. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 13614
Braucu ar: 30niekiem
|
09 Jan 2020, 21:20:51 @Nixx rakstīja:
Mož lāma doma, bet tomēr
Ja es pareizi saprotu, problēma ir no tā, ka vads rīvējas pret virsbūvi. A ja nu ar masīvu silikona / hermētiķa daudzumu to vadu pielīmē, tā kā iekapsulē pie virsbūves ? Vnk nofiksē un dzīvo nost.
Ir mazliet kolchozs, bet toties 100 % droši. Un koroziju tas neizraisīs
Pasekojot šinij vada epopejai esmu izlobījis, ka cauruma vieta, kur tas vads ar plastmasas korķi ievietojas, ir pakļauta mitrumam, sālim un pārējiem mēsliem, kas atrodas uz ceļa. Tur būtu jāliek sanitārais silikons, bet tad etiķis sagrauzīs to caurumu. Varbūt kaut ko poliuretānveidīgu!? | Offline | | |
Krishus | 09. Jan 2020, 21:46 |
#2102
|
| Kopš: 13. Mar 2006
No: Subate
Ziņojumi: 3217
Braucu ar:
|
09 Jan 2020, 21:33:08 @968-jk rakstīja:
09 Jan 2020, 21:20:51 @Nixx rakstīja:
Mož lāma doma, bet tomēr
Ja es pareizi saprotu, problēma ir no tā, ka vads rīvējas pret virsbūvi. A ja nu ar masīvu silikona / hermētiķa daudzumu to vadu pielīmē, tā kā iekapsulē pie virsbūves ? Vnk nofiksē un dzīvo nost.
Ir mazliet kolchozs, bet toties 100 % droši. Un koroziju tas neizraisīs
Pasekojot šinij vada epopejai esmu izlobījis, ka cauruma vieta, kur tas vads ar plastmasas korķi ievietojas, ir pakļauta mitrumam, sālim un pārējiem mēsliem, kas atrodas uz ceļa. Tur būtu jāliek sanitārais silikons, bet tad etiķis sagrauzīs to caurumu. Varbūt kaut ko poliuretānveidīgu!?
izmanto neitraalo silikonu | Offline | | |
seal | 09. Jan 2020, 22:19 |
#2103
|
| Kopš: 09. Sep 2003
Ziņojumi: 150
Braucu ar: BMW
| Mans gadījums par + vada maiņu. Es vnk nometu neejošu bmw pie BM parādes durvīm
16 Nov 2019, 20:57:08 @seal rakstīja:
Man šogad bm auto nomainīja vadu visas daļas visā garumā ar visādiem papildus stiprinājumiem un grīdas elementiem. Tāme bija četrciparu skaitlis - visu apmaksāja Minhene. Paldies senson auto, kas paši netaisīja un ieteica griezties pie dīlera. Degušos arī turpat sūta Man vnk reizēm nebija strāvas.
Mans nekad nebija bijis atsaukuma ietvaros, domāju ka ar to jau uzlikto balto klipsi pa 10 eur sūta mājās
| Offline | | |
Trilleris | 10. Jan 2020, 11:26 |
#2104
|
| Kopš: 08. Jan 2018
Ziņojumi: 94
Braucu ar:
| Sveiki. Kādas cenas tagad cic iet? E60.ar combox. Varbūt ir kādam un var piedāvāt?
Paldies | Offline | | |
shirminieks | 10. Jan 2020, 12:51 |
#2105
|
| Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1709
Braucu ar: 81
|
09 Jan 2020, 20:48:52 @cietaisrieksts rakstīja:
Septembrī biju uz wess atsaukumu pārbaudīt to vietu. Interesanti likās, ka pieņēmējs no sākuma atnāca un paziņoja ka tur viss slikti un jāmaina viss vads būs, bet beigās saņēma zvanu un teica, ka tikai samainīs to plastmasu un būs viss stīgā. preLCI
Ticības moments, ka tur tiešām viss ir labi nav nekāds.
Inchcape jāraksta uz info@ ar jautājumu vai ir atsaukums? Jeb viņiem arī tur līdzīga pieteikuma forma kā wess?
Dīleriem noteikti ir motivācija mainīt to detaļu visiem auto pēc kārtas, jo ir garantētas servisa stundas, kuras apmaksā BMW. Lai izvairītos no tā, ka šī detaļa tiek mainīta visiem auto pēc kārtas (arī tiem, kam tā daļa ir kārtībā), mans minējums ir ka BMW prasa dokumentēt konkrētās vietas stāvokli (fotofiksācija). Attiecīgi apskatot auto WESS pieņēmējs (kuram ir ieskaidrots, ka 'jāmaina būs visiem') saka, ka 'viss ir slikti', bet kad to vietu nomazgā un aplūko servisa atslēdznieks, WESS saprata, ka ar fotogrāfijām nevarēs pierādīt, ka detaļa jāmaina.
Un beigu beigās - ja Tev tas auto nodegs, un pie vainas būs bijis tas vads, tad BMW servisa vēsturē būs dokumentēts, ka WESS nolaidis lažu. Pavisam mierīgai sirdij vari aizbraukt arī uz Inchcape lai apskatās.
Varbūt kaut ko jaucu | Offline | | |
cietaisrieksts | 10. Jan 2020, 19:08 |
#2106
|
| Kopš: 05. Aug 2015
Ziņojumi: 229
Braucu ar:
|
10 Jan 2020, 12:51:26 @shirminieks rakstīja:
09 Jan 2020, 20:48:52 @cietaisrieksts rakstīja:
Septembrī biju uz wess atsaukumu pārbaudīt to vietu. Interesanti likās, ka pieņēmējs no sākuma atnāca un paziņoja ka tur viss slikti un jāmaina viss vads būs, bet beigās saņēma zvanu un teica, ka tikai samainīs to plastmasu un būs viss stīgā. preLCI
Ticības moments, ka tur tiešām viss ir labi nav nekāds.
Inchcape jāraksta uz info@ ar jautājumu vai ir atsaukums? Jeb viņiem arī tur līdzīga pieteikuma forma kā wess?
Dīleriem noteikti ir motivācija mainīt to detaļu visiem auto pēc kārtas, jo ir garantētas servisa stundas, kuras apmaksā BMW. Lai izvairītos no tā, ka šī detaļa tiek mainīta visiem auto pēc kārtas (arī tiem, kam tā daļa ir kārtībā), mans minējums ir ka BMW prasa dokumentēt konkrētās vietas stāvokli (fotofiksācija). Attiecīgi apskatot auto WESS pieņēmējs (kuram ir ieskaidrots, ka 'jāmaina būs visiem') saka, ka 'viss ir slikti', bet kad to vietu nomazgā un aplūko servisa atslēdznieks, WESS saprata, ka ar fotogrāfijām nevarēs pierādīt, ka detaļa jāmaina.
Un beigu beigās - ja Tev tas auto nodegs, un pie vainas būs bijis tas vads, tad BMW servisa vēsturē būs dokumentēts, ka WESS nolaidis lažu. Pavisam mierīgai sirdij vari aizbraukt arī uz Inchcape lai apskatās.
Varbūt kaut ko jaucu
Nu līdzīga doma arī man bija, ka tas ir viņu interesēs nomainīt to vadu, bet nu iespējams, ka tiešām tur viss bija kārtībā. Vienīgi auto gan nebija nomazgāts, itkā jau bija tīrs dzenot pie viņiem, bet vēl papildus nomazgāts gan nebija. | Offline | | |
kurils | 10. Jan 2020, 21:02 |
#2107
|
| Kopš: 27. Mar 2013
Ziņojumi: 774
Braucu ar:
|
08 Jan 2020, 10:35:55 @Kaross rakstīja:
07 Jan 2020, 23:06:42 @kurils rakstīja:
kadam ir idejas? ja braukaa mierigi viss ok, kautgan loti reti paradas ari mierigi braucot. bet ja sac bisk dinamiskak braukt un pectam atkal mierigi, karba stiepj atrumus, sakot ar bridi kad jaliek 3aja. parsledzas ap 2.5k. man te megina iestastit ka ta jabut, bet nu ir braukts ar daudziem 60ajiem un viniem ta nav. ja tas ko maina 09gada tacka ar “sport” karbu. softs svaigakais stav. ista neuzrada nekadas problemas saistiba ar karbu.
ieteikumi dazadi, mainit ellu ar filtru, cits saka solenoidos vaina. bezmazvai jasledzas klat un jaastiepj kamer paradas problema un tad japeta ko diagnostika rada?
Tur diezvai kaut kas ar kārbu. Lieku 90%, ka problēma ir motorā. Tajā pašā jaunājā DPF. Gads ir pietiekoši ilgs periods, lai nokautu arī to jauno ja auto nav pirms tam savests ideālā kārtībā.
Sodien nonacu pie sledziena ka laikam tocna vislaik regenerejas dpf. pabraukaju kadu laiku kamer stiepj tos atrumus, apstajoties karstums no izputeja nereals. vienmer ir licies ari ka paterins ir lielaks neka butu jabut. Neesmu vel piesledzies, bet mans minejums ganjau fazes aizgajusas un bus jamaina kedes ganjau. sitiem motoriem pie 250k jau laikam prasas to darit. Vismaz nesen vienam zinamaa x3 bija tiesi sads scenarijs, bet nu tur nestiepa atrumus, vienkārši nonstop dedzinaja dpf. Mosk vel kadam ir minejumi kadi, ko apskatit pie viena?[ Šo ziņu laboja kurils, 10 Jan 2020, 21:03:12 ] | Offline | | |
sys9291 | 10. Jan 2020, 21:11 |
#2108
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
10 Jan 2020, 21:02:45 @kurils rakstīja:
08 Jan 2020, 10:35:55 @Kaross rakstīja:
07 Jan 2020, 23:06:42 @kurils rakstīja:
kadam ir idejas? ja braukaa mierigi viss ok, kautgan loti reti paradas ari mierigi braucot. bet ja sac bisk dinamiskak braukt un pectam atkal mierigi, karba stiepj atrumus, sakot ar bridi kad jaliek 3aja. parsledzas ap 2.5k. man te megina iestastit ka ta jabut, bet nu ir braukts ar daudziem 60ajiem un viniem ta nav. ja tas ko maina 09gada tacka ar “sport” karbu. softs svaigakais stav. ista neuzrada nekadas problemas saistiba ar karbu.
ieteikumi dazadi, mainit ellu ar filtru, cits saka solenoidos vaina. bezmazvai jasledzas klat un jaastiepj kamer paradas problema un tad japeta ko diagnostika rada?
Tur diezvai kaut kas ar kārbu. Lieku 90%, ka problēma ir motorā. Tajā pašā jaunājā DPF. Gads ir pietiekoši ilgs periods, lai nokautu arī to jauno ja auto nav pirms tam savests ideālā kārtībā.
Sodien nonacu pie sledziena ka laikam tocna vislaik regenerejas dpf. pabraukaju kadu laiku kamer stiepj tos atrumus, apstajoties karstums no izputeja nereals. vienmer ir licies ari ka paterins ir lielaks neka butu jabut. Neesmu vel piesledzies, bet mans minejums ganjau fazes aizgajusas un bus jamaina kedes ganjau. sitiem motoriem pie 250k jau laikam prasas to darit. Vismaz nesen vienam zinamaa x3 bija tiesi sads scenarijs, bet nu tur nestiepa atrumus, vienkārši nonstop dedzinaja dpf. Mosk vel kadam ir minejumi kadi, ko apskatit pie viena?
un kas ar sprauslām? | Offline | | |
|
sys9291 | 10. Jan 2020, 21:42 |
#2109
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
10 Jan 2020, 21:15:34 @cufiks rakstīja:
Man šis izklausās pēc totālas diršanas... DPF dedzina visu laiku? Wtf? Tā vispār var būt?
Nu tā, ka regeneration requested visu laiku, pag - tukšgaitā arī..?
tukšgaitā tā vispār nav iespējama, bet ja viņa bijusi pirms tam - tad jau izpūtējs tik ātri neatdziest... pat 10 min pēc procesa beigām var pat roku noplaucēt...
un requested jau nenozīmē, ka reģenerācijas process notiek... kā reiz otrādi - reģenerācijas laikā not requested...
[ Šo ziņu laboja sys9291, 10 Jan 2020, 21:43:25 ] | Offline | | |
sys9291 | 10. Jan 2020, 21:49 |
#2110
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
10 Jan 2020, 21:45:18 @cufiks rakstīja:
Nu jā, bet vai tā var būt, ka DME prasa viņu tīrīt nonstopā, kā ir atbilstoši apstākļi, tā aidā?
paradoksāli bet praktiski jā, pat aukstam dzinējam..
Lai gan nekad neesmu iedziļinājies kapēc tas tā...
Bet kas attiecas uz pilsoņa kārbas problemu - tad tā parasti parādās dēļ griezes trūkuma dzinējam..a kapēc tas tā nu neesmu ekstrasenss... | Offline | | |
Ruudis | 10. Jan 2020, 21:49 |
#2111
|
| Kopš: 19. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2106
Braucu ar: Pienpak
| Tantes saka, ka beidzoties dedzināšanai, uzreiz nevajag slāpēt nost, tipo, piebrauci pie veikala un glušī nost.
Arī esmu novērojis, ka pēc dedzināšanas izplūde tinkšč pēc noslāpēšanas. Atverot haubi vispār liekas, ka tur pažars bijis | Offline | | |
kurils | 10. Jan 2020, 21:50 |
#2112
|
| Kopš: 27. Mar 2013
Ziņojumi: 774
Braucu ar:
|
10 Jan 2020, 21:11:02 @sys9291 rakstīja:
10 Jan 2020, 21:02:45 @kurils rakstīja:
08 Jan 2020, 10:35:55 @Kaross rakstīja:
07 Jan 2020, 23:06:42 @kurils rakstīja:
kadam ir idejas? ja braukaa mierigi viss ok, kautgan loti reti paradas ari mierigi braucot. bet ja sac bisk dinamiskak braukt un pectam atkal mierigi, karba stiepj atrumus, sakot ar bridi kad jaliek 3aja. parsledzas ap 2.5k. man te megina iestastit ka ta jabut, bet nu ir braukts ar daudziem 60ajiem un viniem ta nav. ja tas ko maina 09gada tacka ar “sport” karbu. softs svaigakais stav. ista neuzrada nekadas problemas saistiba ar karbu.
ieteikumi dazadi, mainit ellu ar filtru, cits saka solenoidos vaina. bezmazvai jasledzas klat un jaastiepj kamer paradas problema un tad japeta ko diagnostika rada?
Tur diezvai kaut kas ar kārbu. Lieku 90%, ka problēma ir motorā. Tajā pašā jaunājā DPF. Gads ir pietiekoši ilgs periods, lai nokautu arī to jauno ja auto nav pirms tam savests ideālā kārtībā.
Sodien nonacu pie sledziena ka laikam tocna vislaik regenerejas dpf. pabraukaju kadu laiku kamer stiepj tos atrumus, apstajoties karstums no izputeja nereals. vienmer ir licies ari ka paterins ir lielaks neka butu jabut. Neesmu vel piesledzies, bet mans minejums ganjau fazes aizgajusas un bus jamaina kedes ganjau. sitiem motoriem pie 250k jau laikam prasas to darit. Vismaz nesen vienam zinamaa x3 bija tiesi sads scenarijs, bet nu tur nestiepa atrumus, vienkārši nonstop dedzinaja dpf. Mosk vel kadam ir minejumi kadi, ko apskatit pie viena?
un kas ar sprauslām?
tas gan skatijamies kautkad, kip tiptop esot. nededzina vislaik, bet ik pa laikam, un tikai siltam motoram tas viss notiek. principa ja sak stiept atrumus tad tikai tad kad ir uzsilis .
jaunnedel japiesledzas japasktas vai tiesam vina tik regulari notiek, ja jaa ta jau skatisies talak kapec. pielauju ka varetu but ka vacietis sagruda lielos rublus remontaa, un tad sim pateica ka kedem pezda, tapec nolema pardot auto. [ Šo ziņu laboja kurils, 10 Jan 2020, 21:53:09 ] | Offline | | |
sys9291 | 10. Jan 2020, 21:58 |
#2113
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
| Nu Kaspičš jau atkal sāks nodarboties ar zinātni....
Bet par to, ka reģenerācija bijusi veiksmīga var redzēt parametrā, kas rāda km pēc pēdējās veiksmīgās reģenerācijas...
Nu uz E60 reģenerāciju var just, bet tad pie tā stipri jāpiedomā, vai arī jābrauc bez radio...
Uz pirmajiem E60 to gan varēja labi dzirdēt - likās, ka izpūtējs caurs, jo DPF viņiem bija izpūtējam gandrīz pa vidu... | Offline | | |
PowerBMW | 10. Jan 2020, 22:25 |
#2114
|
| Kopš: 27. Jul 2006
Ziņojumi: 5800
Braucu ar:
| Jo sūdīgāka degviela,jo biežāk tīra.
zinātnieki
Par nobrauktiem,nekoptiem auto es nerunāju | Offline | | |
Ruudis | 10. Jan 2020, 22:25 |
#2115
|
| Kopš: 19. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2106
Braucu ar: Pienpak
| Piemetot savus centus Ir pieredze ar dedzināšanos. Braucu no LMT pa Biķernieku, pusceļā sākas dedzināšanās. Kārba vairs neslēdzas, ekonometrā redzams, ka piemet soļķi. Piebraucu pie mežciema rimi ar visu dzedzināšanos. Slāpēt nost negribas, zinu ka dedzinās dpf. Lab, pajāt. Izstaigāju bodi, maucu mājās un dedzināšana turpinās. Bēda tāda, ka mājas tepat un atkal jāslāpē nost
Par cik nekur nesteidzos, izmetu labu riņķi pa rajonu, līdz kārba slēdzās kā vajag un dedzināšana kā tāda vairs nebija jūtama.
Tajā laikā pabraukts ari tika agresīvāk | Offline | | |
Kaross | 10. Jan 2020, 22:32 |
#2116
|
| Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Rēcīgi kā cilvēki pisās un ņemās ar tiem auto. Auto ir domāts braukšanai, nevis prāta jāšanai. Bet nu dažiem patīk pačakarēties. Man laikam savs laiks ir dārgāks.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
|
PowerBMW | 10. Jan 2020, 22:34 |
#2117
|
| Kopš: 27. Jul 2006
Ziņojumi: 5800
Braucu ar:
|
10 Jan 2020, 22:29:40 @cufiks rakstīja:
10 Jan 2020, 22:25:12 @PowerBMW rakstīja:
Jo sūdīgāka degviela,jo biežāk tīra.
zinātnieki
Par nobrauktiem,nekoptiem auto es nerunāju
Offtopic, bet oligarh, atradi savus štrumus vai čista nofīzdoja?
Iedod kādu info kādus, uzjautāšu vietējiem vai nav kāds piedāvājis nopirkt
Sarkana 1 fāzu svarka
1 reiz lietota vibrovāle(betonam)
Makita aķenes,3 gab.+ baterijas un lādētāji
Nivelieris(optiskais)
un kas tur vēl,visu neatceros jau vairs.....
| Offline | | |
PowerBMW | 10. Jan 2020, 22:36 |
#2118
|
| Kopš: 27. Jul 2006
Ziņojumi: 5800
Braucu ar:
|
10 Jan 2020, 22:32:04 @Kaross rakstīja:
Rēcīgi kā cilvēki pisās un ņemās ar tiem auto. Auto ir domāts braukšanai, nevis prāta jāšanai. Bet nu dažiem patīk pačakarēties. Man laikam savs laiks ir dārgāks.
Daži izaug,daži aizaug | Offline | | |
Ruudis | 10. Jan 2020, 22:37 |
#2119
|
| Kopš: 19. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2106
Braucu ar: Pienpak
|
10 Jan 2020, 22:26:24 @cufiks rakstīja:
Paldies! Viss skaidrs, bet žēl, ka nesaprati par kārbu
Bet nu nekas.. Visam savs laiks
Kārba pirms nepilna gada restaurēta, ir vēl garantija | Offline | | |
kurils | 10. Jan 2020, 22:48 |
#2120
|
| Kopš: 27. Mar 2013
Ziņojumi: 774
Braucu ar:
|
10 Jan 2020, 22:12:31 @DM-101 rakstīja:
a tas ir slikti, ja kaspich nodarbojas ar zinaatni? :P
Kaspich uzinstaleeja jaudiigaaku aatrumkaarbu savam priekskameras benziinam un ir juusu riiciibaa!
mani 5 centi par teemu:
1. logjiski, ka visam [regjeneraacijas ilgumam, izpluudes t, regjeneraaciju pauzeem, utml.] ir salikti min/max tresholdi un skaitiitaaji. nu nav BMW totaali idioti;
2. izraadaas, ka autors/ it kaa tehnisks cilveeks [kas gudri runaa par kjeedes probleemam] nebija lietas kursaa, ka DPF regulaari regjenereejas. Kaa saprotu, vinja ideja bija, ka taa proceduura notiek peec tiem 200.000km, pareizi?
3. kaadaa zaraa jaabuuut braukshanas profilam, lai gadu chunchinaatu taa, ka izklausaas, ka vnk 50km/h tas dirselis ir mociits. cik tad gadaa tiek nobraukts? 5kkm? 10kkm?
p.s. tieshi taa, peec sekmiigas regjeneraacijas distance from last regerenation tiek resetots un saak skaitiishanu no jauna. to arii cufiki nezinaaja?
masina ir kops junija, nobraukti ap 6k kops ta laika. diezko atri jau ieveroju pec iegades sito. pirmais diizelis, neesmu vel iedzilinajies smalki
nu cik man stastija ta regulara dedzinasana nav saistita ar to ka dpfs aizaudzis, bet ar to ka faazes ir dirsaa, del izstieptam kedem un ta regeneracija notiek par biezu vai ari bez nepieciesamibas. krc hz, japeta smalkak
katra zina no rita nobraucu max 15-20min, kad apstajos likas varetu olas cept uz izputeja. un ta vismaz 3x nedela.
menesus 2 atpakal pretspiedienus skatoties teica ka dpfs ka jauns, kautgan sitaa kaite jau sen pirmstam bija[ Šo ziņu laboja kurils, 10 Jan 2020, 22:51:24 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|