Online

Pašreiz BMWPower skatās 175 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
Vecais
09. Apr 2012, 22:21 #2101

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI

Katram savi parametri.. ir vēl šāds... tai linkā kuru ieliki ir daudz noderīgas informācijas

CR jau netikai no oktāna nosakāms.. degkameras forma/vārstu izvietojums/sveces pozīcija...

Pats gaidu kas savējie sazīmēs korektoru, bet iekš LV neviens negrib Ls izdot par to no kā nav saprašanas

-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
kjemals
09. Apr 2012, 22:38 #2102

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 298

Braucu ar: prieku

Par to variatoru jau bija pirms laika tāda doma, ka būtu lietderīgi to likt, bet nu kuru tas interesē, cilvēkam jau tas ieguvums uz jaudu/ekonomiju minimāls jūtams. Domāju arī EGT samazinātos-slodze uz vārstu ligzdām-sēžām braucot ar LPG. Bet nu jā, kuru tas interesē, lejam tik ieplūdē JLM un rullējam.

Ar to variatoru laikam īsti neietu cauri lieta ar motoriem kuriem ir vanos, vtekši utt. Neesmu īsti tajā iedziļinājies vēl...
Offline
kexxx
10. Apr 2012, 09:59 #2103

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:

kāpēc īsti izdeg vārsti/sēžas??? temperatūra par augstu?
un ar ko īpaša ir tā vārstu eļļa?
Offline
Laoshi
10. Apr 2012, 10:03 #2104

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


10 Apr 2012, 09:59:00 kexxx rakstīja:
kāpēc īsti izdeg vārsti/sēžas??? temperatūra par augstu?
un ar ko īpaša ir tā vārstu eļļa?


Cik es esmu sapratis, tad gāze sadeg lēnāk un biki vēlāk, līdz ar to degošais degmaisījums tiek jau dots ārā izplūdē, tad vārsti un sēžas apdeg. Ja mašīnai nav aprubīta kartera ventilācija vai uzlikts kkāds oil catch can, tad ieplūde visu laiku ir nedaudz eļļaina un vārstu eļļa nav īpaši vajadzīga.
Offline
kexxx
10. Apr 2012, 10:07 #2105

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


10 Apr 2012, 10:03:54 Laoshi rakstīja:

10 Apr 2012, 09:59:00 kexxx rakstīja:
kāpēc īsti izdeg vārsti/sēžas??? temperatūra par augstu?
un ar ko īpaša ir tā vārstu eļļa?


Cik es esmu sapratis, tad gāze sadeg lēnāk un biki vēlāk, līdz ar to degošais degmaisījums tiek jau dots ārā izplūdē, tad vārsti un sēžas apdeg. Ja mašīnai nav aprubīta kartera ventilācija vai uzlikts kkāds oil catch can, tad ieplūde visu laiku ir nedaudz eļļaina un vārstu eļļa nav īpaši vajadzīga.


kā saprast-apdeg? dēļ pārkaršanas paliek mīksti un nodilst? ko tā eļļa dara- ne jau tak atdzesē?

ir arī dzirdēts, ka, ja gāzes iekārta pareizi noregulēta, tad to eļļošanu nafik nevajag...
Offline
Laoshi
10. Apr 2012, 10:17 #2106

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


10 Apr 2012, 10:07:31 kexxx rakstīja:

10 Apr 2012, 10:03:54 Laoshi rakstīja:

10 Apr 2012, 09:59:00 kexxx rakstīja:
kāpēc īsti izdeg vārsti/sēžas??? temperatūra par augstu?
un ar ko īpaša ir tā vārstu eļļa?


Cik es esmu sapratis, tad gāze sadeg lēnāk un biki vēlāk, līdz ar to degošais degmaisījums tiek jau dots ārā izplūdē, tad vārsti un sēžas apdeg. Ja mašīnai nav aprubīta kartera ventilācija vai uzlikts kkāds oil catch can, tad ieplūde visu laiku ir nedaudz eļļaina un vārstu eļļa nav īpaši vajadzīga.


kā saprast-apdeg? dēļ pārkaršanas paliek mīksti un nodilst? ko tā eļļa dara- ne jau tak atdzesē?

ir arī dzirdēts, ka, ja gāzes iekārta pareizi noregulēta, tad to eļļošanu nafik nevajag...


Nu uz vārsta rodas uzdeguma kārtiņa, kas neļauj vārstam cieši noslēgties, līdz ar ko rodas vēl vairāk uzdeguma utt. Eļļa tipa neļauj tam uzdegumam tur aizķerties. Tapēc jau ir aizdedzes korektori utt, lai dzirkstele gāzei būtu tad, kad vajag - pie maziem apgriezieniem ātrāka, pie lieliem - vēlāka.

Nianses vairāk izstāstīs motoristi un gāzinieki, manam auto vārstu eļļas nav, ieplūdnieks tāpat eļļains

Offline
kexxx
10. Apr 2012, 10:21 #2107

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


10 Apr 2012, 10:17:46 Laoshi rakstīja:

10 Apr 2012, 10:07:31 kexxx rakstīja:

10 Apr 2012, 10:03:54 Laoshi rakstīja:

10 Apr 2012, 09:59:00 kexxx rakstīja:
kāpēc īsti izdeg vārsti/sēžas??? temperatūra par augstu?
un ar ko īpaša ir tā vārstu eļļa?


Cik es esmu sapratis, tad gāze sadeg lēnāk un biki vēlāk, līdz ar to degošais degmaisījums tiek jau dots ārā izplūdē, tad vārsti un sēžas apdeg. Ja mašīnai nav aprubīta kartera ventilācija vai uzlikts kkāds oil catch can, tad ieplūde visu laiku ir nedaudz eļļaina un vārstu eļļa nav īpaši vajadzīga.


kā saprast-apdeg? dēļ pārkaršanas paliek mīksti un nodilst? ko tā eļļa dara- ne jau tak atdzesē?

ir arī dzirdēts, ka, ja gāzes iekārta pareizi noregulēta, tad to eļļošanu nafik nevajag...


Nu uz vārsta rodas uzdeguma kārtiņa, kas neļauj vārstam cieši noslēgties, līdz ar ko rodas vēl vairāk uzdeguma utt. Eļļa tipa neļauj tam uzdegumam tur aizķerties. Tapēc jau ir aizdedzes korektori utt, lai dzirkstele gāzei būtu tad, kad vajag - pie maziem apgriezieniem ātrāka, pie lieliem - vēlāka.

Nianses vairāk izstāstīs motoristi un gāzinieki, manam auto vārstu eļļas nav, ieplūdnieks tāpat eļļains




nu nez- kādi uzdegumi var rasties, sadegot gāzei? tad jau no tās eļļas drīzāk rastos uzdegumi
Offline
Laoshi
10. Apr 2012, 10:25 #2108

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

Nu es nez. Kaut kādi atkritumi jau ir. Ne velti mūsu gāzesvīri saka, ka bullshits tā vārstu eļļa ir, bet ko pa 100Ls neizdarīsi
Offline
ATB
10. Apr 2012, 10:40 #2109

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛

Džeks nesen autogaze.lv aizveda sagāzēt e38 740i. It kā viss ok, izņemot to, ka klima sāka neadekvāti uzvesties. Pūš te aukstu, te siltu. Ja pareizi sapratu, tad džekus piespieda tagad nomainīt ūdens sūkni. Par Rolandu (vadītāju) esmu dzirdējis labas atsauksmes, bet tie padotie viņam gan ir riktīgi ... !
Offline
kkas
10. Apr 2012, 10:53 #2110

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9322

Braucu ar: Alfu


10 Apr 2012, 10:40:38 ATB rakstīja:
Džeks nesen autogaze.lv aizveda sagāzēt e38 740i. It kā viss ok, izņemot to, ka klima sāka neadekvāti uzvesties. Pūš te aukstu, te siltu. Ja pareizi sapratu, tad džekus piespieda tagad nomainīt ūdens sūkni. Par Rolandu (vadītāju) esmu dzirdējis labas atsauksmes, bet tie padotie viņam gan ir riktīgi ... !

kāds sakars gāziniekiem ar ūdens sūkni? to viņi točna nemainīs.
99%, ka liekot iekārtu sačakarēja vadus, kontaktus vai tamlīdzīgi.
Online
ATB
10. Apr 2012, 11:01 #2111

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛


10 Apr 2012, 10:53:44 kkas rakstīja:

10 Apr 2012, 10:40:38 ATB rakstīja:
Džeks nesen autogaze.lv aizveda sagāzēt e38 740i. It kā viss ok, izņemot to, ka klima sāka neadekvāti uzvesties. Pūš te aukstu, te siltu. Ja pareizi sapratu, tad džekus piespieda tagad nomainīt ūdens sūkni. Par Rolandu (vadītāju) esmu dzirdējis labas atsauksmes, bet tie padotie viņam gan ir riktīgi ... !

kāds sakars gāziniekiem ar ūdens sūkni? to viņi točna nemainīs.
99%, ka liekot iekārtu sačakarēja vadus, kontaktus vai tamlīdzīgi.


Točna-netočna, bet ar viņiem ir sarunāts, ka viņi maina sūkni.

[ Šo ziņu laboja ATB, 10 Apr 2012, 11:02:28 ]

Offline
mats
10. Apr 2012, 11:05 #2112

Kopš: 21. Mar 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 896

Braucu ar: VAG palaistuli & Bavārijas drauskuli

Jautājums gāzes spečukiem.Vajadzētu sveces apmainīt.tagad stāv NKG,likt tādas pašas vai kaut ko citu būtu labāk likt? Motors parastais M43B18.
Offline
Laoshi
10. Apr 2012, 11:08 #2113

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


10 Apr 2012, 11:05:52 mats rakstīja:
Jautājums gāzes spečukiem.Vajadzētu sveces apmainīt.tagad stāv NKG,likt tādas pašas vai kaut ko citu būtu labāk likt? Motors parastais M43B18.


Cik ilgi Tev šitās gāja? Man ir tā, ka sveces iet 10k km, poh, platīna, irīdija, parastas, 3 kontaktu, vienkontakta, Beru vai NGK vai Bosch. Līdz ar to pērku vislētākās. Ja Tavam auto ir līdzīgi, tad iesaku darīt tāpat.
Offline
BROCKERIS
10. Apr 2012, 11:11 #2114

Kopš: 17. Dec 2007

Ziņojumi: 163

Braucu ar: C3H8 un C4H10 maisījumu


10 Apr 2012, 10:25:45 Laoshi rakstīja:
Nu es nez. Kaut kādi atkritumi jau ir. Ne velti mūsu gāzesvīri saka, ka bullshits tā vārstu eļļa ir, bet ko pa 100Ls neizdarīsi

Domāju, ka tā eļļošana par sliktu nenāk, taču līdzīgas investīcijas iznāk uz aizdedzes korektoru, kas dod klār arī jaudu, kas ir izteikti jūtams pie zemiem apgriezieniem.
Offline
mats
10. Apr 2012, 11:12 #2115

Kopš: 21. Mar 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 896

Braucu ar: VAG palaistuli & Bavārijas drauskuli


10 Apr 2012, 11:08:49 Laoshi rakstīja:

10 Apr 2012, 11:05:52 mats rakstīja:
Jautājums gāzes spečukiem.Vajadzētu sveces apmainīt.tagad stāv NKG,likt tādas pašas vai kaut ko citu būtu labāk likt? Motors parastais M43B18.


Cik ilgi Tev šitās gāja? Man ir tā, ka sveces iet 10k km, poh, platīna, irīdija, parastas, 3 kontaktu, vienkontakta, Beru vai NGK vai Bosch. Līdz ar to pērku vislētākās. Ja Tavam auto ir līdzīgi, tad iesaku darīt tāpat.

Nezinu cik ilgi gājušas,nopirku ar tādām un pats jau esmu noripinājis kādus 3000 km.Tad jau būs vien jaliek tās pašas NKG.
Offline
Laoshi
10. Apr 2012, 11:18 #2116

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

Manam auto tas izpaužas tā, ka pie noteiktiem apgriezieniem auto sāk drebēt un neceļ vairs. Sākas ar 5-6k rpm, tad arvien zemāk, pie tam diezgan strauji. Parasti nedēļas laikā sveces jānomaina, citādi nav braucams tas auto. Tad atkal rullēju 10k km.

Tas katram auto savādāk, zinu cilvēkus, kas 20 - 30k km brauc normāli ar vienām svecēm
Offline
Vecais
10. Apr 2012, 11:23 #2117

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI


10 Apr 2012, 10:53:44 kkas rakstīja:
99%, ka liekot iekārtu sačakarēja vadus, kontaktus vai tamlīdzīgi.

Auto vecs.. tur iepējams ka tika izkustināts klimas bloks.. kaukas sabira vai hvz..

Man viens klients atbrauca nākamā dienā un teic ka kruīzs vairs nestrādājot
Sāku melklēt kur tas bloks atrodas Izrādās vakuma caurulēta veca un saplaisājusi, bet esot iepriekš strādājusi. Sakars protams nekāds, bet klientam vienmēr taisnība

-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
Vecais
10. Apr 2012, 11:27 #2118

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI


10 Apr 2012, 10:25:45 Laoshi rakstīja:
Nu es nez. Kaut kādi atkritumi jau ir. Ne velti mūsu gāzesvīri saka, ka bullshits tā vārstu eļļa ir, bet ko pa 100Ls neizdarīsi

Kad man atrakstīja kompānija kura piedāvā šos "brīnumus" palūdzu lai detalizēti izklāsta kādu "aizsardzību" veic viņu produkts -> Atbildes nebija

Ja pareizi atregulēts neko tur nevajag

-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
7788
10. Apr 2012, 11:31 #2119

Kopš: 21. Jan 2005

Ziņojumi: 2519

Braucu ar: fomoco

Cik aptveni maksā uzstādīt gāzes iekārtu Honda Acord 2000.gada 2.0i ?

[ Šo ziņu laboja 7788, 10 Apr 2012, 11:34:09 ]

Offline
kexxx
10. Apr 2012, 12:41 #2120

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


10 Apr 2012, 11:08:49 Laoshi rakstīja:

10 Apr 2012, 11:05:52 mats rakstīja:
Jautājums gāzes spečukiem.Vajadzētu sveces apmainīt.tagad stāv NKG,likt tādas pašas vai kaut ko citu būtu labāk likt? Motors parastais M43B18.


Cik ilgi Tev šitās gāja? Man ir tā, ka sveces iet 10k km, poh, platīna, irīdija, parastas, 3 kontaktu, vienkontakta, Beru vai NGK vai Bosch. Līdz ar to pērku vislētākās. Ja Tavam auto ir līdzīgi, tad iesaku darīt tāpat.


a kas ar viņām notiek? saplaisā, sakūst, "sit cauri"?

varbūt netur temperatūru un jāliek "karstākas" sveces?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo