Online
Pašreiz BMWPower skatās 175 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Auto gāze
Autors | Ziņojums |
Vecais | 09. Apr 2012, 22:21 |
#2101
|
| Kopš: 20. Dec 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 1762
Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI
| Katram savi parametri.. ir vēl šāds... tai linkā kuru ieliki ir daudz noderīgas informācijas
CR jau netikai no oktāna nosakāms.. degkameras forma/vārstu izvietojums/sveces pozīcija...
Pats gaidu kas savējie sazīmēs korektoru, bet iekš LV neviens negrib Ls izdot par to no kā nav saprašanas
----------------- 4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
| Offline | | |
kjemals | 09. Apr 2012, 22:38 |
#2102
|
| Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 298
Braucu ar: prieku
| Par to variatoru jau bija pirms laika tāda doma, ka būtu lietderīgi to likt, bet nu kuru tas interesē, cilvēkam jau tas ieguvums uz jaudu/ekonomiju minimāls jūtams. Domāju arī EGT samazinātos-slodze uz vārstu ligzdām-sēžām braucot ar LPG. Bet nu jā, kuru tas interesē, lejam tik ieplūdē JLM un rullējam.
Ar to variatoru laikam īsti neietu cauri lieta ar motoriem kuriem ir vanos, vtekši utt. Neesmu īsti tajā iedziļinājies vēl... | Offline | | |
kexxx | 10. Apr 2012, 09:59 |
#2103
|
| Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
| kāpēc īsti izdeg vārsti/sēžas??? temperatūra par augstu?
un ar ko īpaša ir tā vārstu eļļa? | Offline | | |
Laoshi | 10. Apr 2012, 10:03 |
#2104
|
| Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
10 Apr 2012, 09:59:00 kexxx rakstīja:
kāpēc īsti izdeg vārsti/sēžas??? temperatūra par augstu?
un ar ko īpaša ir tā vārstu eļļa?
Cik es esmu sapratis, tad gāze sadeg lēnāk un biki vēlāk, līdz ar to degošais degmaisījums tiek jau dots ārā izplūdē, tad vārsti un sēžas apdeg. Ja mašīnai nav aprubīta kartera ventilācija vai uzlikts kkāds oil catch can, tad ieplūde visu laiku ir nedaudz eļļaina un vārstu eļļa nav īpaši vajadzīga. | Offline | | |
kexxx | 10. Apr 2012, 10:07 |
#2105
|
| Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
10 Apr 2012, 10:03:54 Laoshi rakstīja:
10 Apr 2012, 09:59:00 kexxx rakstīja:
kāpēc īsti izdeg vārsti/sēžas??? temperatūra par augstu?
un ar ko īpaša ir tā vārstu eļļa?
Cik es esmu sapratis, tad gāze sadeg lēnāk un biki vēlāk, līdz ar to degošais degmaisījums tiek jau dots ārā izplūdē, tad vārsti un sēžas apdeg. Ja mašīnai nav aprubīta kartera ventilācija vai uzlikts kkāds oil catch can, tad ieplūde visu laiku ir nedaudz eļļaina un vārstu eļļa nav īpaši vajadzīga.
kā saprast-apdeg? dēļ pārkaršanas paliek mīksti un nodilst? ko tā eļļa dara- ne jau tak atdzesē?
ir arī dzirdēts, ka, ja gāzes iekārta pareizi noregulēta, tad to eļļošanu nafik nevajag... | Offline | | |
Laoshi | 10. Apr 2012, 10:17 |
#2106
|
| Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
10 Apr 2012, 10:07:31 kexxx rakstīja:
10 Apr 2012, 10:03:54 Laoshi rakstīja:
10 Apr 2012, 09:59:00 kexxx rakstīja:
kāpēc īsti izdeg vārsti/sēžas??? temperatūra par augstu?
un ar ko īpaša ir tā vārstu eļļa?
Cik es esmu sapratis, tad gāze sadeg lēnāk un biki vēlāk, līdz ar to degošais degmaisījums tiek jau dots ārā izplūdē, tad vārsti un sēžas apdeg. Ja mašīnai nav aprubīta kartera ventilācija vai uzlikts kkāds oil catch can, tad ieplūde visu laiku ir nedaudz eļļaina un vārstu eļļa nav īpaši vajadzīga.
kā saprast-apdeg? dēļ pārkaršanas paliek mīksti un nodilst? ko tā eļļa dara- ne jau tak atdzesē?
ir arī dzirdēts, ka, ja gāzes iekārta pareizi noregulēta, tad to eļļošanu nafik nevajag...
Nu uz vārsta rodas uzdeguma kārtiņa, kas neļauj vārstam cieši noslēgties, līdz ar ko rodas vēl vairāk uzdeguma utt. Eļļa tipa neļauj tam uzdegumam tur aizķerties. Tapēc jau ir aizdedzes korektori utt, lai dzirkstele gāzei būtu tad, kad vajag - pie maziem apgriezieniem ātrāka, pie lieliem - vēlāka.
Nianses vairāk izstāstīs motoristi un gāzinieki, manam auto vārstu eļļas nav, ieplūdnieks tāpat eļļains
| Offline | | |
kexxx | 10. Apr 2012, 10:21 |
#2107
|
| Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
10 Apr 2012, 10:17:46 Laoshi rakstīja:
10 Apr 2012, 10:07:31 kexxx rakstīja:
10 Apr 2012, 10:03:54 Laoshi rakstīja:
10 Apr 2012, 09:59:00 kexxx rakstīja:
kāpēc īsti izdeg vārsti/sēžas??? temperatūra par augstu?
un ar ko īpaša ir tā vārstu eļļa?
Cik es esmu sapratis, tad gāze sadeg lēnāk un biki vēlāk, līdz ar to degošais degmaisījums tiek jau dots ārā izplūdē, tad vārsti un sēžas apdeg. Ja mašīnai nav aprubīta kartera ventilācija vai uzlikts kkāds oil catch can, tad ieplūde visu laiku ir nedaudz eļļaina un vārstu eļļa nav īpaši vajadzīga.
kā saprast-apdeg? dēļ pārkaršanas paliek mīksti un nodilst? ko tā eļļa dara- ne jau tak atdzesē?
ir arī dzirdēts, ka, ja gāzes iekārta pareizi noregulēta, tad to eļļošanu nafik nevajag...
Nu uz vārsta rodas uzdeguma kārtiņa, kas neļauj vārstam cieši noslēgties, līdz ar ko rodas vēl vairāk uzdeguma utt. Eļļa tipa neļauj tam uzdegumam tur aizķerties. Tapēc jau ir aizdedzes korektori utt, lai dzirkstele gāzei būtu tad, kad vajag - pie maziem apgriezieniem ātrāka, pie lieliem - vēlāka.
Nianses vairāk izstāstīs motoristi un gāzinieki, manam auto vārstu eļļas nav, ieplūdnieks tāpat eļļains
nu nez- kādi uzdegumi var rasties, sadegot gāzei? tad jau no tās eļļas drīzāk rastos uzdegumi | Offline | | |
Laoshi | 10. Apr 2012, 10:25 |
#2108
|
| Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
| Nu es nez. Kaut kādi atkritumi jau ir. Ne velti mūsu gāzesvīri saka, ka bullshits tā vārstu eļļa ir, bet ko pa 100Ls neizdarīsi | Offline | | |
|
ATB | 10. Apr 2012, 10:40 |
#2109
|
| Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5259
Braucu ar: ♛ ♛
| Džeks nesen autogaze.lv aizveda sagāzēt e38 740i. It kā viss ok, izņemot to, ka klima sāka neadekvāti uzvesties. Pūš te aukstu, te siltu. Ja pareizi sapratu, tad džekus piespieda tagad nomainīt ūdens sūkni. Par Rolandu (vadītāju) esmu dzirdējis labas atsauksmes, bet tie padotie viņam gan ir riktīgi ... ! | Offline | | |
kkas | 10. Apr 2012, 10:53 |
#2110
|
| Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9322
Braucu ar: Alfu
|
10 Apr 2012, 10:40:38 ATB rakstīja:
Džeks nesen autogaze.lv aizveda sagāzēt e38 740i. It kā viss ok, izņemot to, ka klima sāka neadekvāti uzvesties. Pūš te aukstu, te siltu. Ja pareizi sapratu, tad džekus piespieda tagad nomainīt ūdens sūkni. Par Rolandu (vadītāju) esmu dzirdējis labas atsauksmes, bet tie padotie viņam gan ir riktīgi ... !
kāds sakars gāziniekiem ar ūdens sūkni? to viņi točna nemainīs.
99%, ka liekot iekārtu sačakarēja vadus, kontaktus vai tamlīdzīgi. | Online | | |
ATB | 10. Apr 2012, 11:01 |
#2111
|
| Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5259
Braucu ar: ♛ ♛
|
10 Apr 2012, 10:53:44 kkas rakstīja:
10 Apr 2012, 10:40:38 ATB rakstīja:
Džeks nesen autogaze.lv aizveda sagāzēt e38 740i. It kā viss ok, izņemot to, ka klima sāka neadekvāti uzvesties. Pūš te aukstu, te siltu. Ja pareizi sapratu, tad džekus piespieda tagad nomainīt ūdens sūkni. Par Rolandu (vadītāju) esmu dzirdējis labas atsauksmes, bet tie padotie viņam gan ir riktīgi ... !
kāds sakars gāziniekiem ar ūdens sūkni? to viņi točna nemainīs.
99%, ka liekot iekārtu sačakarēja vadus, kontaktus vai tamlīdzīgi.
Točna-netočna, bet ar viņiem ir sarunāts, ka viņi maina sūkni.
[ Šo ziņu laboja ATB, 10 Apr 2012, 11:02:28 ] | Offline | | |
mats | 10. Apr 2012, 11:05 |
#2112
|
| Kopš: 21. Mar 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 896
Braucu ar: VAG palaistuli & Bavārijas drauskuli
| Jautājums gāzes spečukiem.Vajadzētu sveces apmainīt.tagad stāv NKG,likt tādas pašas vai kaut ko citu būtu labāk likt? Motors parastais M43B18. | Offline | | |
Laoshi | 10. Apr 2012, 11:08 |
#2113
|
| Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
10 Apr 2012, 11:05:52 mats rakstīja:
Jautājums gāzes spečukiem.Vajadzētu sveces apmainīt.tagad stāv NKG,likt tādas pašas vai kaut ko citu būtu labāk likt? Motors parastais M43B18.
Cik ilgi Tev šitās gāja? Man ir tā, ka sveces iet 10k km, poh, platīna, irīdija, parastas, 3 kontaktu, vienkontakta, Beru vai NGK vai Bosch. Līdz ar to pērku vislētākās. Ja Tavam auto ir līdzīgi, tad iesaku darīt tāpat. | Offline | | |
BROCKERIS | 10. Apr 2012, 11:11 |
#2114
|
| Kopš: 17. Dec 2007
Ziņojumi: 163
Braucu ar: C3H8 un C4H10 maisījumu
|
10 Apr 2012, 10:25:45 Laoshi rakstīja:
Nu es nez. Kaut kādi atkritumi jau ir. Ne velti mūsu gāzesvīri saka, ka bullshits tā vārstu eļļa ir, bet ko pa 100Ls neizdarīsi
Domāju, ka tā eļļošana par sliktu nenāk, taču līdzīgas investīcijas iznāk uz aizdedzes korektoru, kas dod klār arī jaudu, kas ir izteikti jūtams pie zemiem apgriezieniem. | Offline | | |
mats | 10. Apr 2012, 11:12 |
#2115
|
| Kopš: 21. Mar 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 896
Braucu ar: VAG palaistuli & Bavārijas drauskuli
|
10 Apr 2012, 11:08:49 Laoshi rakstīja:
10 Apr 2012, 11:05:52 mats rakstīja:
Jautājums gāzes spečukiem.Vajadzētu sveces apmainīt.tagad stāv NKG,likt tādas pašas vai kaut ko citu būtu labāk likt? Motors parastais M43B18.
Cik ilgi Tev šitās gāja? Man ir tā, ka sveces iet 10k km, poh, platīna, irīdija, parastas, 3 kontaktu, vienkontakta, Beru vai NGK vai Bosch. Līdz ar to pērku vislētākās. Ja Tavam auto ir līdzīgi, tad iesaku darīt tāpat.
Nezinu cik ilgi gājušas,nopirku ar tādām un pats jau esmu noripinājis kādus 3000 km.Tad jau būs vien jaliek tās pašas NKG. | Offline | | |
Laoshi | 10. Apr 2012, 11:18 |
#2116
|
| Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
| Manam auto tas izpaužas tā, ka pie noteiktiem apgriezieniem auto sāk drebēt un neceļ vairs. Sākas ar 5-6k rpm, tad arvien zemāk, pie tam diezgan strauji. Parasti nedēļas laikā sveces jānomaina, citādi nav braucams tas auto. Tad atkal rullēju 10k km.
Tas katram auto savādāk, zinu cilvēkus, kas 20 - 30k km brauc normāli ar vienām svecēm | Offline | | |
|
Vecais | 10. Apr 2012, 11:23 |
#2117
|
| Kopš: 20. Dec 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 1762
Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI
|
10 Apr 2012, 10:53:44 kkas rakstīja:
99%, ka liekot iekārtu sačakarēja vadus, kontaktus vai tamlīdzīgi.
Auto vecs.. tur iepējams ka tika izkustināts klimas bloks.. kaukas sabira vai hvz..
Man viens klients atbrauca nākamā dienā un teic ka kruīzs vairs nestrādājot
Sāku melklēt kur tas bloks atrodas Izrādās vakuma caurulēta veca un saplaisājusi, bet esot iepriekš strādājusi. Sakars protams nekāds, bet klientam vienmēr taisnība
----------------- 4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
| Offline | | |
Vecais | 10. Apr 2012, 11:27 |
#2118
|
| Kopš: 20. Dec 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 1762
Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI
|
10 Apr 2012, 10:25:45 Laoshi rakstīja:
Nu es nez. Kaut kādi atkritumi jau ir. Ne velti mūsu gāzesvīri saka, ka bullshits tā vārstu eļļa ir, bet ko pa 100Ls neizdarīsi
Kad man atrakstīja kompānija kura piedāvā šos "brīnumus" palūdzu lai detalizēti izklāsta kādu "aizsardzību" veic viņu produkts -> Atbildes nebija
Ja pareizi atregulēts neko tur nevajag
----------------- 4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
| Offline | | |
7788 | 10. Apr 2012, 11:31 |
#2119
|
| Kopš: 21. Jan 2005
Ziņojumi: 2519
Braucu ar: fomoco
| Cik aptveni maksā uzstādīt gāzes iekārtu Honda Acord 2000.gada 2.0i ? [ Šo ziņu laboja 7788, 10 Apr 2012, 11:34:09 ] | Offline | | |
kexxx | 10. Apr 2012, 12:41 |
#2120
|
| Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
10 Apr 2012, 11:08:49 Laoshi rakstīja:
10 Apr 2012, 11:05:52 mats rakstīja:
Jautājums gāzes spečukiem.Vajadzētu sveces apmainīt.tagad stāv NKG,likt tādas pašas vai kaut ko citu būtu labāk likt? Motors parastais M43B18.
Cik ilgi Tev šitās gāja? Man ir tā, ka sveces iet 10k km, poh, platīna, irīdija, parastas, 3 kontaktu, vienkontakta, Beru vai NGK vai Bosch. Līdz ar to pērku vislētākās. Ja Tavam auto ir līdzīgi, tad iesaku darīt tāpat.
a kas ar viņām notiek? saplaisā, sakūst, "sit cauri"?
varbūt netur temperatūru un jāliek "karstākas" sveces? | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|