Autors | Ziņojums |
jancuksz | 03. Nov 2017, 10:54 |
#2101
|
|
Kopš: 09. May 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 1687
Braucu ar: ziemas miskasti visu gadu
|
03 Nov 2017, 10:15:27 @jaks rakstīja:
RS ikdienai mūsu ceļiem ir tāds pats mazohisms kā golf 2 ar zāģētām atsperēm
labi, to auto diez vai kāds pērk gaidot izcilu komfortu, bet kā pārējais? |
Offline | |
|
Tihomir | 03. Nov 2017, 12:44 |
#2102
|
|
Kopš: 06. Apr 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 63
Braucu ar: riteni
|
03 Nov 2017, 10:54:25 @jancuksz rakstīja:
03 Nov 2017, 10:15:27 @jaks rakstīja:
RS ikdienai mūsu ceļiem ir tāds pats mazohisms kā golf 2 ar zāģētām atsperēm
labi, to auto diez vai kāds pērk gaidot izcilu komfortu, bet kā pārējais?
biju cerejis , ka bus klusaaks. tagad riepas ar naglaam un baigi skali. Un baaka baigi maza.
parejais it kaa viss ok. nobraukti protams tikai 3 k km pa divam nedelam. |
Offline | |
|
darknmy | 03. Nov 2017, 12:49 |
#2103
|
|
Kopš: 23. Jul 2014
Ziņojumi: 1113
Braucu ar: X3 3.0i
| jebkuram jaunam auto prasītos durvīs skaņas izolāciju. protams ja tas nav kkāds business / premium |
Offline | |
|
JJ85 | 05. Nov 2017, 20:37 |
#2104
|
|
Kopš: 30. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 43
Braucu ar: e60
| Nevaru saprast, kas labāks - VW Passat 1.4 TFSI vs 1.8 TFSI (HL vai CL komplektācijā), kādam ir pieredze? [ Šo ziņu laboja JJ85, 05 Nov 2017, 20:59:21 ] |
Offline | |
|
Amish | 05. Nov 2017, 20:53 |
#2105
|
|
Kopš: 21. Mar 2015
Ziņojumi: 995
Braucu ar: sievasmātes Opeli
|
05 Nov 2017, 20:37:30 @JJ85 rakstīja:
Nevaru saprast, kas labāks - VW Passat 1.4 TSI vs 1.8 TSI (HL vai CL komplektācijā), kādam ir pieredze?
Ar 1.4 būsi vwfana kategorijā. |
Offline | |
|
smudo | 05. Nov 2017, 20:53 |
#2106
|
|
Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3636
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
05 Nov 2017, 20:37:30 @JJ85 rakstīja:
Nevaru saprast, kas labāks - VW Passat 1.4 TSI vs 1.8 TSI (HL vai CL komplektācijā), kādam ir pieredze?
Sen atpakaļ bija 2010.g. B6 HL ar 1,8TFSI. Nobraucu 0 - 27k km. Gāja pietiekami labi, jo bija ļoti plašs maksimālās griezes diapazons (jau no 1500 rpm līdz gandrīz 5000rpm un tas auto bija viegls - 1450 kg. Patēriņš uz šosejas 6l normāli braucot. Vidējais vasarā 7 - 7,5 un ziemā 8 - 8,5. Nākamo auto 2012.g. nopirku ar 2,0tdi un pirms nočipoju, bija milzīga vilšanās, jo salīdzinoši dīzelis likās lēns. Principā ja brauc pamatā pa pilsētu, tad ļoti laba alternatīva dīzelim. Ar 1,4 nekad neesmu braucis. |
Offline | |
|
jurrus | 05. Nov 2017, 22:24 |
#2107
|
|
Kopš: 22. May 2002
Ziņojumi: 1502
Braucu ar: OBK, Leaf E+, CBF1000
| 1.4TSi nav passat dzinējs. Ar Touran (kas pa lielam ir golfs) ar to vēl ir puslīdz ok, bet kā jau te rakstīja, tam dzinējam pie maziem apgriezieniem dzīvības ir ļoti maz. Iekustināt kaut ko smagāku par golfu būs pagrūti.
P.S. bet HL komplektācija ir must have! pat ja jāatsakās no 1.8.[ Šo ziņu laboja jurrus, 05 Nov 2017, 23:09:10 ] |
Offline | |
|
Murphy | 06. Nov 2017, 07:12 |
#2108
|
|
Kopš: 28. Nov 2003
No: Sigulda
Ziņojumi: 8479
Braucu ar: B8 R line, F39 M sport
|
05 Nov 2017, 21:48:44 @koderis rakstīja:
1.4 TSi iekš B8 ir jancīgs pasākums. Nevar teikt, ka sprāgonis, jo kad ļurba iegriež, tad kaut ko ceļ, bet zemo apgriezienu vnk nav. Ja braukt tādā kruīza/eko čila/komforta režīmā, tad ir ok, bet ja gribas dinamiskāk pabraukt, tad ar 1.4 ir smagi par īsu.
Zini, es teikšu tieši pretēji - uz mazajiem apgriezieniem viņš ir ļoti atsaucīgs un dinamisks. Ja pārvietošanās pamatā pa pilsētu - ideāls motors, dinamikas pietiek lai brauktu pat samērā aktīvi, patēriņš ļoti pieņemams. Problēmas šim motoram ir uz šosejas, ja pie 110km/h jādzen kolonna garām, tad ir manāmi 'par īsu'
Pēdējo nedēļu laikā iztestēju gan 280zs Arteon, gan 220zs Alltrack - tieši šie abi 2.0 TSI, pie maziem apgriezieniem, ir gurdeni un gausi, pilsētas satiksmē (atļautā ātruma robežās) 1.4 TSI it nemaz neatpaliktu. Protams, lielais TSI savu burvību rāda uz šosejas
Ar 1.8 braucis neesmu bet mani darītu bažīgu tas ka viņam ir speciāli ierobežots griezes moments lai saderētu ar mazo DQ200 kārbu. Kā arī patēriņš ir par 1-1,5l vairāk kā 1.4 TSI.
1.4 TSI gan praktiski vairs pasūtīt nevar jo tūlīt, tulīt būs 1.5 TSI motors. Audi jau tiek konfigurēti ar 1.5 TSI, VW vēl nē. Ja var kādu mēnesi vai divus pagaidīt ar sūtīšanu tad labāk izvēlēties 1.5 TSI |
Offline | |
|
|
darknmy | 07. Nov 2017, 10:15 |
#2109
|
|
Kopš: 23. Jul 2014
Ziņojumi: 1113
Braucu ar: X3 3.0i
| audi hi-tec
Spied "Play", lai skatītos video! |
Offline | |
|
cipargalva | 07. Nov 2017, 11:45 |
#2110
|
|
Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6623
Braucu ar: quattro
| Mērķis ir ar zemām izmaksām saražot normām atbilstošu auto garantijas laikam. Šim auto acīmredzot garantijas periods ir cauri, ja jau to remontē vasja jūtūbists (neapstrīdu vasjas kompetenci, bet smērmiķelis ir un paliks smērmiķelis).
Ir, protams, izteikti slimīgāki modeļi, bet tāpat nevienu rūpnīcā neinteresē, cik ilgi tā ķerra izvilks pēc garantijas laika. Mūsdienu auto mūžs pēc ražotāju domām vispār beidzas pie 150 - 200k km, kad mums tas tikai sākas. Tai pat laikā, neskatoties uz kāšiem, statistika rāda, ka rajoņņiki turpina un turpinās sev kredītā iegādāties problēmas. |
Offline | |
|
kkas | 07. Nov 2017, 12:22 |
#2111
|
|
Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9334
Braucu ar: Alfu
|
07 Nov 2017, 11:45:51 @cipargalva rakstīja:
Mērķis ir ar zemām izmaksām saražot normām atbilstošu auto garantijas laikam. Šim auto acīmredzot garantijas periods ir cauri, ja jau to remontē vasja jūtūbists (neapstrīdu vasjas kompetenci, bet smērmiķelis ir un paliks smērmiķelis).
Ir, protams, izteikti slimīgāki modeļi, bet tāpat nevienu rūpnīcā neinteresē, cik ilgi tā ķerra izvilks pēc garantijas laika. Mūsdienu auto mūžs pēc ražotāju domām vispār beidzas pie 150 - 200k km, kad mums tas tikai sākas. Tai pat laikā, neskatoties uz kāšiem, statistika rāda, ka rajoņņiki turpina un turpinās sev kredītā iegādāties problēmas.
šis konkrētais čalis vnk taisa apskatus par dzinējiem, jauc detaļu pa detaļai un stāsta no inženiertehniskās puses, kas labi, ka slikti.
pēc gadiem 5-10 šim konkrētajam dzinējam mainīt ķēdes būs visu auto būs izdevīgāk likt zem preses vai iesmērēt kādam cau mogo pa kapeikām.
|
Offline | |
|
smudo | 07. Nov 2017, 12:54 |
#2112
|
|
Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3636
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
| Ja pec 5 - 10 gadi jauna Tesla vai Audi maksas 50 -100k, tad lietota auto pircejam nekas neatliks, ka samaksat 2k pa kedes mainu, jo jaunu Audi tapat taja 2027 nevares atljauties, bet ar jaunu VW UP mazauto daudzi negrib braukt (un es vinus saprotu |
Offline | |
|
968-jk | 07. Nov 2017, 13:05 |
#2113
|
|
Kopš: 08. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 13618
Braucu ar: 30niekiem
|
07 Nov 2017, 12:54:04 @smudo rakstīja:
(..) bet ar jaunu VW UP mazauto daudzi negrib braukt (un es vinus saprotu
Nu, ja! Ko gan Pļavnieku iedzīvotāji par Tevi domās, ja brauksi ar jaunu Polo pa 18k (cenu minu) nevis vecu e60 pa 6k (cenu neminu)? |
Offline | |
|
uldens1 | 07. Nov 2017, 13:23 |
#2114
|
|
Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16212
Braucu ar:
|
07 Nov 2017, 12:22:24 @kkas rakstīja:
07 Nov 2017, 11:45:51 @cipargalva rakstīja:
Mērķis ir ar zemām izmaksām saražot normām atbilstošu auto garantijas laikam. Šim auto acīmredzot garantijas periods ir cauri, ja jau to remontē vasja jūtūbists (neapstrīdu vasjas kompetenci, bet smērmiķelis ir un paliks smērmiķelis).
Ir, protams, izteikti slimīgāki modeļi, bet tāpat nevienu rūpnīcā neinteresē, cik ilgi tā ķerra izvilks pēc garantijas laika. Mūsdienu auto mūžs pēc ražotāju domām vispār beidzas pie 150 - 200k km, kad mums tas tikai sākas. Tai pat laikā, neskatoties uz kāšiem, statistika rāda, ka rajoņņiki turpina un turpinās sev kredītā iegādāties problēmas.
šis konkrētais čalis vnk taisa apskatus par dzinējiem, jauc detaļu pa detaļai un stāsta no inženiertehniskās puses, kas labi, ka slikti.
pēc gadiem 5-10 šim konkrētajam dzinējam mainīt ķēdes būs visu auto būs izdevīgāk likt zem preses vai iesmērēt kādam cau mogo pa kapeikām.
KĀ reiz no inženiertehniskas puses tas muļķis neko nejēdz Viņs pauž savu viedokli un tikai |
Offline | |
|
uldens1 | 07. Nov 2017, 13:25 |
#2115
|
|
Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16212
Braucu ar:
|
07 Nov 2017, 12:54:04 @smudo rakstīja:
Ja pec 5 - 10 gadi jauna Tesla vai Audi maksas 50 -100k, tad lietota auto pircejam nekas neatliks, ka samaksat 2k pa kedes mainu, jo jaunu Audi tapat taja 2027 nevares atljauties, bet ar jaunu VW UP mazauto daudzi negrib braukt (un es vinus saprotu
vel jau ir opel ampera-e un visadi citi forši elektro auto,un tikai lohi izvelesies iekšdedzes dzineju |
Offline | |
|
kkas | 07. Nov 2017, 13:33 |
#2116
|
|
Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9334
Braucu ar: Alfu
| Iekšdedzes dzinēji tak būs ap 202x kkuru. gadu aizlieKti |
Offline | |
|
|
Mizx | 07. Nov 2017, 13:36 |
#2117
|
|
Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6208
Braucu ar:
|
07 Nov 2017, 13:33:06 @kkas rakstīja:
Iekšdedzes dzinēji tak būs ap 202x kkuru. gadu aizlieKti
Volvo jau no 2019. sola tikai hibrīdus un elektriskos. Hibrīdi vēl kādu brīdi gan jau figurēs. |
Offline | |
|
Laoshi | 07. Nov 2017, 13:38 |
#2118
|
|
Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
07 Nov 2017, 13:33:06 @kkas rakstīja:
Iekšdedzes dzinēji tak būs ap 202x kkuru. gadu aizlieKti
Jā. Iedomājies 2030. gadu. Vēls vakars, sniegs, Lubānas aplis. Kapa klusumā pa apli slīd elektrisks bumers. Vienīgās skaņas ir būkšķis pret apgaismes stabu un vadītāja replika - "Tāda ir dzīve". |
Offline | |
|
cipargalva | 07. Nov 2017, 13:41 |
#2119
|
|
Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6623
Braucu ar: quattro
| |
Offline | |
|
MinC | 07. Nov 2017, 13:47 |
#2120
|
|
Kopš: 05. Oct 2006
Ziņojumi: 170
Braucu ar: rolleri
|
07 Nov 2017, 13:38:02 @Laoshi rakstīja:
Jā. Iedomājies 2030. gadu. Vēls vakars, sniegs, Lubānas aplis. Kapa klusumā pa apli slīd elektrisks bumers. Vienīgās skaņas ir būkšķis pret apgaismes stabu un vadītāja replika - "Mamma nositīs".
|
Offline | |
|