Online

Pašreiz BMWPower skatās 215 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
jancuksz
03. Nov 2017, 10:54 #2101

Kopš: 09. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1687

Braucu ar: ziemas miskasti visu gadu


03 Nov 2017, 10:15:27 @jaks rakstīja:
RS ikdienai mūsu ceļiem ir tāds pats mazohisms kā golf 2 ar zāģētām atsperēm


labi, to auto diez vai kāds pērk gaidot izcilu komfortu, bet kā pārējais?
Offline
Tihomir
03. Nov 2017, 12:44 #2102

Kopš: 06. Apr 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 63

Braucu ar: riteni


03 Nov 2017, 10:54:25 @jancuksz rakstīja:

03 Nov 2017, 10:15:27 @jaks rakstīja:
RS ikdienai mūsu ceļiem ir tāds pats mazohisms kā golf 2 ar zāģētām atsperēm


labi, to auto diez vai kāds pērk gaidot izcilu komfortu, bet kā pārējais?



biju cerejis , ka bus klusaaks. tagad riepas ar naglaam un baigi skali. Un baaka baigi maza.
parejais it kaa viss ok. nobraukti protams tikai 3 k km pa divam nedelam.
Offline
darknmy
03. Nov 2017, 12:49 #2103

Kopš: 23. Jul 2014

Ziņojumi: 1113

Braucu ar: X3 3.0i

jebkuram jaunam auto prasītos durvīs skaņas izolāciju. protams ja tas nav kkāds business / premium
Offline
JJ85
05. Nov 2017, 20:37 #2104

Kopš: 30. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 43

Braucu ar: e60

Nevaru saprast, kas labāks - VW Passat 1.4 TFSI vs 1.8 TFSI (HL vai CL komplektācijā), kādam ir pieredze?

[ Šo ziņu laboja JJ85, 05 Nov 2017, 20:59:21 ]

Offline
Amish
05. Nov 2017, 20:53 #2105

Kopš: 21. Mar 2015

Ziņojumi: 995

Braucu ar: sievasmātes Opeli


05 Nov 2017, 20:37:30 @JJ85 rakstīja:
Nevaru saprast, kas labāks - VW Passat 1.4 TSI vs 1.8 TSI (HL vai CL komplektācijā), kādam ir pieredze?


Ar 1.4 būsi vwfana kategorijā.
Offline
smudo
05. Nov 2017, 20:53 #2106

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3636

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


05 Nov 2017, 20:37:30 @JJ85 rakstīja:
Nevaru saprast, kas labāks - VW Passat 1.4 TSI vs 1.8 TSI (HL vai CL komplektācijā), kādam ir pieredze?


Sen atpakaļ bija 2010.g. B6 HL ar 1,8TFSI. Nobraucu 0 - 27k km. Gāja pietiekami labi, jo bija ļoti plašs maksimālās griezes diapazons (jau no 1500 rpm līdz gandrīz 5000rpm un tas auto bija viegls - 1450 kg. Patēriņš uz šosejas 6l normāli braucot. Vidējais vasarā 7 - 7,5 un ziemā 8 - 8,5. Nākamo auto 2012.g. nopirku ar 2,0tdi un pirms nočipoju, bija milzīga vilšanās, jo salīdzinoši dīzelis likās lēns. Principā ja brauc pamatā pa pilsētu, tad ļoti laba alternatīva dīzelim. Ar 1,4 nekad neesmu braucis.
Offline
jurrus
05. Nov 2017, 22:24 #2107

Kopš: 22. May 2002

Ziņojumi: 1502

Braucu ar: OBK, Leaf E+, CBF1000

1.4TSi nav passat dzinējs. Ar Touran (kas pa lielam ir golfs) ar to vēl ir puslīdz ok, bet kā jau te rakstīja, tam dzinējam pie maziem apgriezieniem dzīvības ir ļoti maz. Iekustināt kaut ko smagāku par golfu būs pagrūti.

P.S. bet HL komplektācija ir must have! pat ja jāatsakās no 1.8.

[ Šo ziņu laboja jurrus, 05 Nov 2017, 23:09:10 ]

Offline
Murphy
06. Nov 2017, 07:12 #2108

Kopš: 28. Nov 2003

No: Sigulda

Ziņojumi: 8479

Braucu ar: B8 R line, F39 M sport


05 Nov 2017, 21:48:44 @koderis rakstīja:
1.4 TSi iekš B8 ir jancīgs pasākums. Nevar teikt, ka sprāgonis, jo kad ļurba iegriež, tad kaut ko ceļ, bet zemo apgriezienu vnk nav. Ja braukt tādā kruīza/eko čila/komforta režīmā, tad ir ok, bet ja gribas dinamiskāk pabraukt, tad ar 1.4 ir smagi par īsu.


Zini, es teikšu tieši pretēji - uz mazajiem apgriezieniem viņš ir ļoti atsaucīgs un dinamisks. Ja pārvietošanās pamatā pa pilsētu - ideāls motors, dinamikas pietiek lai brauktu pat samērā aktīvi, patēriņš ļoti pieņemams. Problēmas šim motoram ir uz šosejas, ja pie 110km/h jādzen kolonna garām, tad ir manāmi 'par īsu'

Pēdējo nedēļu laikā iztestēju gan 280zs Arteon, gan 220zs Alltrack - tieši šie abi 2.0 TSI, pie maziem apgriezieniem, ir gurdeni un gausi, pilsētas satiksmē (atļautā ātruma robežās) 1.4 TSI it nemaz neatpaliktu. Protams, lielais TSI savu burvību rāda uz šosejas

Ar 1.8 braucis neesmu bet mani darītu bažīgu tas ka viņam ir speciāli ierobežots griezes moments lai saderētu ar mazo DQ200 kārbu. Kā arī patēriņš ir par 1-1,5l vairāk kā 1.4 TSI.

1.4 TSI gan praktiski vairs pasūtīt nevar jo tūlīt, tulīt būs 1.5 TSI motors. Audi jau tiek konfigurēti ar 1.5 TSI, VW vēl nē. Ja var kādu mēnesi vai divus pagaidīt ar sūtīšanu tad labāk izvēlēties 1.5 TSI
Offline
darknmy
07. Nov 2017, 10:15 #2109

Kopš: 23. Jul 2014

Ziņojumi: 1113

Braucu ar: X3 3.0i

audi hi-tec

Spied "Play", lai skatītos video!
Offline
cipargalva
07. Nov 2017, 11:45 #2110

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6623

Braucu ar: quattro

Mērķis ir ar zemām izmaksām saražot normām atbilstošu auto garantijas laikam. Šim auto acīmredzot garantijas periods ir cauri, ja jau to remontē vasja jūtūbists (neapstrīdu vasjas kompetenci, bet smērmiķelis ir un paliks smērmiķelis).
Ir, protams, izteikti slimīgāki modeļi, bet tāpat nevienu rūpnīcā neinteresē, cik ilgi tā ķerra izvilks pēc garantijas laika. Mūsdienu auto mūžs pēc ražotāju domām vispār beidzas pie 150 - 200k km, kad mums tas tikai sākas. Tai pat laikā, neskatoties uz kāšiem, statistika rāda, ka rajoņņiki turpina un turpinās sev kredītā iegādāties problēmas.
Offline
kkas
07. Nov 2017, 12:22 #2111

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9334

Braucu ar: Alfu


07 Nov 2017, 11:45:51 @cipargalva rakstīja:
Mērķis ir ar zemām izmaksām saražot normām atbilstošu auto garantijas laikam. Šim auto acīmredzot garantijas periods ir cauri, ja jau to remontē vasja jūtūbists (neapstrīdu vasjas kompetenci, bet smērmiķelis ir un paliks smērmiķelis).
Ir, protams, izteikti slimīgāki modeļi, bet tāpat nevienu rūpnīcā neinteresē, cik ilgi tā ķerra izvilks pēc garantijas laika. Mūsdienu auto mūžs pēc ražotāju domām vispār beidzas pie 150 - 200k km, kad mums tas tikai sākas. Tai pat laikā, neskatoties uz kāšiem, statistika rāda, ka rajoņņiki turpina un turpinās sev kredītā iegādāties problēmas.


šis konkrētais čalis vnk taisa apskatus par dzinējiem, jauc detaļu pa detaļai un stāsta no inženiertehniskās puses, kas labi, ka slikti.

pēc gadiem 5-10 šim konkrētajam dzinējam mainīt ķēdes būs visu auto būs izdevīgāk likt zem preses vai iesmērēt kādam cau mogo pa kapeikām.
Offline
smudo
07. Nov 2017, 12:54 #2112

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3636

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

Ja pec 5 - 10 gadi jauna Tesla vai Audi maksas 50 -100k, tad lietota auto pircejam nekas neatliks, ka samaksat 2k pa kedes mainu, jo jaunu Audi tapat taja 2027 nevares atljauties, bet ar jaunu VW UP mazauto daudzi negrib braukt (un es vinus saprotu
Offline
968-jk
07. Nov 2017, 13:05 #2113

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13618

Braucu ar: 30niekiem


07 Nov 2017, 12:54:04 @smudo rakstīja:
(..) bet ar jaunu VW UP mazauto daudzi negrib braukt (un es vinus saprotu

Nu, ja! Ko gan Pļavnieku iedzīvotāji par Tevi domās, ja brauksi ar jaunu Polo pa 18k (cenu minu) nevis vecu e60 pa 6k (cenu neminu)?
Offline
uldens1
07. Nov 2017, 13:23 #2114

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16212

Braucu ar:


07 Nov 2017, 12:22:24 @kkas rakstīja:

07 Nov 2017, 11:45:51 @cipargalva rakstīja:
Mērķis ir ar zemām izmaksām saražot normām atbilstošu auto garantijas laikam. Šim auto acīmredzot garantijas periods ir cauri, ja jau to remontē vasja jūtūbists (neapstrīdu vasjas kompetenci, bet smērmiķelis ir un paliks smērmiķelis).
Ir, protams, izteikti slimīgāki modeļi, bet tāpat nevienu rūpnīcā neinteresē, cik ilgi tā ķerra izvilks pēc garantijas laika. Mūsdienu auto mūžs pēc ražotāju domām vispār beidzas pie 150 - 200k km, kad mums tas tikai sākas. Tai pat laikā, neskatoties uz kāšiem, statistika rāda, ka rajoņņiki turpina un turpinās sev kredītā iegādāties problēmas.


šis konkrētais čalis vnk taisa apskatus par dzinējiem, jauc detaļu pa detaļai un stāsta no inženiertehniskās puses, kas labi, ka slikti.

pēc gadiem 5-10 šim konkrētajam dzinējam mainīt ķēdes būs visu auto būs izdevīgāk likt zem preses vai iesmērēt kādam cau mogo pa kapeikām.

KĀ reiz no inženiertehniskas puses tas muļķis neko nejēdz Viņs pauž savu viedokli un tikai
Offline
uldens1
07. Nov 2017, 13:25 #2115

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16212

Braucu ar:


07 Nov 2017, 12:54:04 @smudo rakstīja:
Ja pec 5 - 10 gadi jauna Tesla vai Audi maksas 50 -100k, tad lietota auto pircejam nekas neatliks, ka samaksat 2k pa kedes mainu, jo jaunu Audi tapat taja 2027 nevares atljauties, bet ar jaunu VW UP mazauto daudzi negrib braukt (un es vinus saprotu
vel jau ir opel ampera-e un visadi citi forši elektro auto,un tikai lohi izvelesies iekšdedzes dzineju
Offline
kkas
07. Nov 2017, 13:33 #2116

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9334

Braucu ar: Alfu

Iekšdedzes dzinēji tak būs ap 202x kkuru. gadu aizlieKti
Offline
Mizx
07. Nov 2017, 13:36 #2117

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6208

Braucu ar:


07 Nov 2017, 13:33:06 @kkas rakstīja:
Iekšdedzes dzinēji tak būs ap 202x kkuru. gadu aizlieKti
Volvo jau no 2019. sola tikai hibrīdus un elektriskos. Hibrīdi vēl kādu brīdi gan jau figurēs.
Offline
Laoshi
07. Nov 2017, 13:38 #2118

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


07 Nov 2017, 13:33:06 @kkas rakstīja:
Iekšdedzes dzinēji tak būs ap 202x kkuru. gadu aizlieKti


Jā. Iedomājies 2030. gadu. Vēls vakars, sniegs, Lubānas aplis. Kapa klusumā pa apli slīd elektrisks bumers. Vienīgās skaņas ir būkšķis pret apgaismes stabu un vadītāja replika - "Tāda ir dzīve".
Offline
cipargalva
07. Nov 2017, 13:41 #2119

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6623

Braucu ar: quattro

Offline
MinC
07. Nov 2017, 13:47 #2120

Kopš: 05. Oct 2006

Ziņojumi: 170

Braucu ar: rolleri


07 Nov 2017, 13:38:02 @Laoshi rakstīja:
Jā. Iedomājies 2030. gadu. Vēls vakars, sniegs, Lubānas aplis. Kapa klusumā pa apli slīd elektrisks bumers. Vienīgās skaņas ir būkšķis pret apgaismes stabu un vadītāja replika - "Mamma nositīs".
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo