Autors | Ziņojums |
Ch | 10. Apr 2013, 23:22 |
#2101
|
|
Kopš: 08. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4340
Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d
|
10 Apr 2013, 23:08:45 bertons rakstīja:
starpcitu pagaajushonedeelj BT pilots izmeta peerli, ka lidojums nedaudz aizkaveesies jo jaasagaida papildapriikojums motora iedarbinaashanai (B737). vinjiem jau tik suudiigi iet, ka jaalido ar humpalaam, kuras pashas nevar iedarbinaaties or wtf....?
to izmanto gadījumos, kad APU ir inopperative |
Offline | |
|
Sandis_UR | 10. Apr 2013, 23:32 |
#2102
|
|
Kopš: 06. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 3958
Braucu ar: BITURBO
|
10 Apr 2013, 23:22:03 Ch rakstīja:
10 Apr 2013, 23:08:45 bertons rakstīja:
starpcitu pagaajushonedeelj BT pilots izmeta peerli, ka lidojums nedaudz aizkaveesies jo jaasagaida papildapriikojums motora iedarbinaashanai (B737). vinjiem jau tik suudiigi iet, ka jaalido ar humpalaam, kuras pashas nevar iedarbinaaties or wtf....?
to izmanto gadījumos, kad APU ir inopperative
Vai tad bez "Puskača" vispār drīkst pacelties?
|
Offline | |
|
Ch | 10. Apr 2013, 23:41 |
#2103
|
|
Kopš: 08. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4340
Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d
|
10 Apr 2013, 23:32:44 Sandis_UR rakstīja:
Vai tad bez "Puskača" vispār drīkst pacelties?
drīkst,drīkst. |
Offline | |
|
Erx | 11. Apr 2013, 02:32 |
#2104
|
|
Kopš: 12. Oct 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 2258
Braucu ar: Subaru Spec-B
| Powers tak |
Offline | |
|
arizah | 11. Apr 2013, 07:54 |
#2105
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| nu lūk:
Rinītī viss kārtībā
A Ryanair Boeing 737-800, registration EI-DWP performing flight FR-3883 from Malta (Malta) to London Luton,EN (UK), departed Luqa Airport's runway 13 when upon rotation for takeoff the crew received indication the tail of the aircraft had contacted the runway surface. The crew stopped the climb at 5000 feet and returned to Malta for a safe landing on runway 13 about 35 minutes after departure. |
Offline | |
|
RVR | 11. Apr 2013, 08:40 |
#2106
|
|
Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22291
Braucu ar: RVR
|
11 Apr 2013, 02:18:31 user rakstīja:
nekā nesaprotu vienu lietu - kāpēc visi tik gudri
Visi vai ne visi, bet tā ir sanācis, ka šo forumu apmeklē virkne ļaužu arī no šīs industrijas. Gan tie, kas paši lido, gan tie, kas to nodrošina, gan vienkārši entuziasti, gan kā savādāk iesaistītie. |
Offline | |
|
Schutzstaffel | 11. Apr 2013, 09:02 |
#2107
|
|
Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
|
10 Apr 2013, 23:41:33 Ch rakstīja:
10 Apr 2013, 23:32:44 Sandis_UR rakstīja:
Vai tad bez "Puskača" vispār drīkst pacelties?
drīkst,drīkst.
Protams. Piemēram Concorde vispār nemaz nebij APU. Cēlās 30 gadus |
Offline | |
|
Schutzstaffel | 11. Apr 2013, 09:12 |
#2108
|
|
Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
| Tur tajā tailstrike sakarā jāsāk tā izmeklēšana nevis tur, kāpēc kāds nepamanīja (tā var gadīties, A330 nav nekāda cessna), bet kāpēc tas vispār notika. Moust laiklī slou spīd teikof. Nezinu, kā airbusam to programmee, bet iespējams nepareizi derated takeoff cipari. A varbut negaidits tailwind komplektaa ar to visu. izmeklēšana parādīs. Šitādas izmeklēšanas ir ļoti interesantas. |
Offline | |
|
|
Schutzstaffel | 11. Apr 2013, 09:31 |
#2109
|
|
Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
| šitie ir īstie čaļi
http://www.youtube.com/watch?v=JemlhkWUzfo |
Offline | |
|
MarC | 11. Apr 2013, 11:23 |
#2110
|
|
Kopš: 02. May 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4396
Braucu ar: ar uguns dzēšamo aparātu
| Vakar Rīgas lidostā nācās piedzīvot "aborted landing" un tam sekojošo "go-around" . Dīvaini ir tas ka likās ka jau esam nosēdušies (skreiceļš jau bija zem lidmašinas )bet tad pēkšņi pilots parāva lidmašīnu gaisā. Cik bieži ir šādas situācijas? |
Offline | |
|
dainiiz | 11. Apr 2013, 11:29 |
#2111
|
|
Kopš: 18. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5243
Braucu ar: 125mm
|
11 Apr 2013, 11:23:35 MarC rakstīja:
Vakar Rīgas lidostā nācās piedzīvot "aborted landing" un tam sekojošo "go-around" . Dīvaini ir tas ka likās ka jau esam nosēdušies (skreiceļš jau bija zem lidmašinas )bet tad pēkšņi pilots parāva lidmašīnu gaisā. Cik bieži ir šādas situācijas?
man ir gadiijies vienreiz, lidojot uz viini ar AB, bija slikti laikapsktaakli, lidoju pievakaree, skrejcelu jau vareeja redzeet no apgaismojuma zem spaarniem, bet tad peeksni pacelaas augshaa. Taada neparasta bija sajuuta |
Offline | |
|
MarC | 11. Apr 2013, 11:43 |
#2112
|
|
Kopš: 02. May 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4396
Braucu ar: ar uguns dzēšamo aparātu
| pēdējās trīs reizes lidojot ar AB beidzās ar piedzīvojumiem. vakar minētais atgadījums , aizvakar AB atcēla reisu ar tekstu ka esot tehniskas problēmas un pirms diviem mēnešiem AB atstāja Kijevā 12 cilvēkus, kuri ar nelielu kavējumu ielidoja no Dubajas.
Liekas, ka tur viss strauji iet uz galu. |
Offline | |
|
TIINIZ | 11. Apr 2013, 11:55 |
#2113
|
|
Kopš: 20. Jul 2004
Ziņojumi: 812
Braucu ar:
| Man atkal Airbaltics izbesīja ar to, ka malači bieži maina izlidošanas laikus. Nevis pa pārdesmit minūtēm, bet mēnesi pirms izlidošanas atnāk epasts, ka lidojuma laiks mainīts pa 3.5h un attiecīgi es nokavēju nākamo lidojumu. Neko šitā veselas 2x pirku citas biļetes, lai varu aizlidot tālāk. Zvanīju, lamājos, bet šie neko - varot man tikai kādus 10eiro atgriezt a es dēļ viņiem zaudējumos pārsimt lati, jo lidojām vairāki pa skaisto. Man tagad arī lidojums uz maiju iepirkts bija jau decembrī. Pa šitiem mēnešiem man uz epastu atnākuši kādi 5 maili par lidojuma laika maiņu. Par laimi 10-20 minūšu robežās, bet stumda tos laikus šurpu turpu. WTF! [ Šo ziņu laboja TIINIZ, 11 Apr 2013, 11:56:31 ] |
Offline | |
|
Onufrijs | 11. Apr 2013, 12:01 |
#2114
|
|
Kopš: 03. Sep 2010
Ziņojumi: 590
Braucu ar: Scott
|
11 Apr 2013, 11:45:51 bertons rakstīja:
suudiigaak ir kad tuliit seediisies bet izraadaas ka baigaa migla un nefiga neseediisies var pa briivu teiksim uz Helsinkiem aizlidot
vai veel labaak kad no Briseles paceljaas lidmashiina uz Riigu zinot, ka Riigaa vinja 100p nenoseediisies, jo skrejcelsh buus ciet uz pagarinaashanu. pasazhieriem par sho situaaciju un to ka vinji tiek forwardeeti uz citu lidostu tiek pazinjots peedeejaa briidii :airbaltic:
Vienreiz bija līdzīgi. Lidojām no slēpošanas. Sāk jau pamazām nolaišanos, tad paziņo, ka RIX slēgts dēļ sniega un jālido uz Tallinu. Ļotaks uzņem augstumu, atkal sāk nolaišanos un atkal paziņojums, ka šamējie jau arī slēgti, maucam uz Helsinkiem. Bija tā dīvaini, ka ja nu tur arī slēgts, a saļaras pietiks tālāk kur aizlidot ? Helsinki par laimi pieņēma.
P.S.
Dažiem krekliem nereāli iespīdēja, tie kakraz arī brauca uz Helsinkiem caur Rīgu.
|
Offline | |
|
RVR | 11. Apr 2013, 12:03 |
#2115
|
|
Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22291
Braucu ar: RVR
|
11 Apr 2013, 11:45:51 bertons rakstīja:
vai veel labaak kad no Briseles paceljaas lidmashiina uz Riigu zinot, ka Riigaa vinja 100p nenoseediisies, jo skrejcelsh buus ciet uz pagarinaashanu. pasazhieriem par sho situaaciju un to ka vinji tiek forwardeeti uz citu lidostu tiek pazinjots peedeejaa briidii :airbaltic:
Skrejceļa pagarināšana Rīgā notika 2008. gadā - pirms 5 gadiem
Tajā laikā skrejceļš tika slēgts nakts stundās - acīmredzot viņi līdz pēdējam cerēja paspēt. Jebkurā gadījumā, man šķiet, ka atbraukt no Viļņas ar autobusu ir jēdzīgāk nekā palikt vēl vienu nakti Briselē (vismaz tā nākošā diena nav pazaudēta) |
Offline | |
|
VV | 11. Apr 2013, 12:11 |
#2116
|
|
Kopš: 31. Oct 2007
Ziņojumi: 228
Braucu ar:
|
11 Apr 2013, 11:45:51 bertons rakstīja:
suudiigaak ir kad tuliit seediisies bet izraadaas ka baigaa migla un nefiga neseediisies var pa briivu teiksim uz Helsinkiem aizlidot
vai veel labaak kad no Briseles paceljaas lidmashiina uz Riigu zinot, ka Riigaa vinja 100p nenoseediisies, jo skrejcelsh buus ciet uz pagarinaashanu. pasazhieriem par sho situaaciju un to ka vinji tiek forwardeeti uz citu lidostu tiek pazinjots peedeejaa briidii :airbaltic:
Ir noteikts limits (NE approach tipa minimums), līdz kuram tu drīksti approach veikt, pat zinot, ka redzamība ir zem minimuma. Ja uzlabojas, turpini approach. Ja nē, tad go-around.
Aviokompāniju reisi ir scheduled, līdz ar to viņiem ir laikā jāizlido un jāielido. Ja pirms izlidošanas galamērķī laiks ir slikts, jāpiemēro noteikumi, par papildus rezerves lidlauku, bet izlidošanas laiku tas nemaina. Pirms reisa izŗeķina un atlidojot jau skatās, cik ilgi var pagaidīt holdā, lai laiks noskaidrojas, pirms iet uz rezerves lidlauku.
Pastāsti labāk sīkāk, par to, ka skrejceļš ciet uz pagarināšanu. |
Offline | |
|
|
VV | 11. Apr 2013, 12:22 |
#2117
|
|
Kopš: 31. Oct 2007
Ziņojumi: 228
Braucu ar:
| Jā, 91 jau paskaidroja, ka vakara/nakts reiss tas visticamāk bijis. Es pārpratu, ka stāsts, ka dienas laikā klapē skrejceļu ciet un visi zin, bet po |
Offline | |
|
MarC | 11. Apr 2013, 12:45 |
#2118
|
|
Kopš: 02. May 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4396
Braucu ar: ar uguns dzēšamo aparātu
| vakar bija ideāla redzamība bet īsi pirms riteņi skāra zemi lidmašīna atkal pacēlās gaisā. Pēc brīža pilots drebelīgā balsī, sazin kāpēc tikai angļu valodā, paziņoja ka esot missed landing vai kautko tamlīdzīgu. pacelšanos jau arī nokavēja par nieka 30min |
Offline | |
|
Instigater | 11. Apr 2013, 17:00 |
#2119
|
|
Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
|
10 Apr 2013, 23:41:33 Ch rakstīja:
10 Apr 2013, 23:32:44 Sandis_UR rakstīja:
Vai tad bez "Puskača" vispār drīkst pacelties?
drīkst,drīkst.
Bet bez puskača gaisā viņu var piešķilt vai tomēr pretvējš turbīnās ir pietiekami mazs, lai ko tādu paveiktu? Es aviotups, lūdzu nesist! Un ko tad vispār tas puskačs turbīnā dara, ka ar viņu var uzstartēt? |
Offline | |
|
Schutzstaffel | 11. Apr 2013, 18:38 |
#2120
|
|
Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
| Atkarīgs kādā augstumā. Ja ne pārāk lielā augstumā, kur gaisa blīvums ir pietiekams, lai iegrieztu kompresoru, tad vnk ar gaisa plūsmu. Ļoti lielā augtumā, kur gaisa blīvums nebūs pietiekams, var šķilt ar pneimatiku vai nu no APU vai otra dzinēja. |
Offline | |
|