Online
Pašreiz BMWPower skatās 266 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Darba tirgus
Autors | Ziņojums |
VVRECK | | Kopš: 26. Jun 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 2210
Braucu ar: 1488
|
02 Feb 2023, 15:18:54 @Peppa_pig rakstīja:
Es jau domaju - vai tad nu nebus, protams - atradas "iistite", kas to meslu kantori aiztaves
3tk - kas ta musdienas par naudu - kapeikas, par ko izdzivot no algas lidz algai
Nu jā, līdz powera algas standartam nedavelk | Offline | | |
Zalespljavejs | | Kopš: 28. Jul 2015
Ziņojumi: 2493
Braucu ar: tautas auto
|
02 Feb 2023, 13:47:29 @RR04 rakstīja:
02 Feb 2023, 13:38:39 @strange_panda rakstīja:
02 Feb 2023, 11:48:17 @DiksIrseejs rakstīja:
Es nesaprotu par ko tāds sašutums? Airbaltic ir gaisa autobusi. Kas tur ir tāds īpašs ? Pacelt un nosēdināt to verķi ir lielākās zināšanas prasošs darbs. Pārējā laikā gandrīz nekas nav jādara. Atšķirībā no autobusa šofera, kurš visu laiku vada savu hlamu. 3 k bruto pilota palīgam (kurš ir juniors reāls) ir normāls aldzenieks.
EU normālas dalībvalstīs pilots gadā saņem sākot no 60-70k ... Iesaku youtube paskatīties checklistu ... pārbaudi ... tur ir ko ņemties ... (ļoti daudz darba ar dokumentiem/kartēm un stingra reglamentu ievērošana) Paziņa sapņoja kļūt par pilotu bet nesanāca (acu problēmas)
un tev kāds ticēs, minhauzen
Par algu gjau dirš, bet par pašu procesu gan viņam taisnība. | Offline | | |
Metro | | Kopš: 30. Jun 2022
Ziņojumi: 155
Braucu ar: S1000RR
|
02 Feb 2023, 15:28:47 @Zalespljavejs rakstīja:
02 Feb 2023, 13:47:29 @RR04 rakstīja:
02 Feb 2023, 13:38:39 @strange_panda rakstīja:
02 Feb 2023, 11:48:17 @DiksIrseejs rakstīja:
Es nesaprotu par ko tāds sašutums? Airbaltic ir gaisa autobusi. Kas tur ir tāds īpašs ? Pacelt un nosēdināt to verķi ir lielākās zināšanas prasošs darbs. Pārējā laikā gandrīz nekas nav jādara. Atšķirībā no autobusa šofera, kurš visu laiku vada savu hlamu. 3 k bruto pilota palīgam (kurš ir juniors reāls) ir normāls aldzenieks.
EU normālas dalībvalstīs pilots gadā saņem sākot no 60-70k ... Iesaku youtube paskatīties checklistu ... pārbaudi ... tur ir ko ņemties ... (ļoti daudz darba ar dokumentiem/kartēm un stingra reglamentu ievērošana) Paziņa sapņoja kļūt par pilotu bet nesanāca (acu problēmas)
un tev kāds ticēs, minhauzen
Par algu gjau dirš, bet par pašu procesu gan viņam taisnība.
Par algu nav dirshana. Ir pazinja, kursh straadaa British Airways. Par apmaaciibaam nemaksaaja, jo izgaaja konkursu un sanjeema bezmaksas apmaaciibu (gadaa 1 vai 2 to var izdariit), bet taa bija kaut kas no £60-90k par apmaaciibaam ja nemaldos. Vinjam ir jaanostraadaa 3 vai 4 gadi un tad varees iet citur straadaat. Ljoti grib tikt uz Emiraatiem, jo tur algu liimenis pavisam cits bet nu nav tik viegli tur tikt. | Offline | | |
barney | | Kopš: 20. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 503
Braucu ar: i3 & Subaru
|
02 Feb 2023, 15:18:54 @Peppa_pig rakstīja:
Es jau domaju - vai tad nu nebus, protams - atradas "iistite", kas to meslu kantori aiztaves
3tk - kas ta musdienas par naudu - kapeikas, par ko izdzivot no algas lidz algai
Bet protams, šeit ir normāla mājas lapa un pa 3k te lielākā daļa pat nedēļu nevar izvilkt.
Nevajadzētu aizmirst, ka tos kursus var iet pēc videnes. Nu riktīgi sūdīgi ir 20 gados 3k alga. Pilnīgs uzmetiens | Offline | | |
strange_panda | | Kopš: 13. Feb 2022
No: Rīga
Ziņojumi: 679
Braucu ar: BMW E53, Astra G Caravan
|
02 Feb 2023, 15:28:47 @Zalespljavejs rakstīja:
02 Feb 2023, 13:47:29 @RR04 rakstīja:
02 Feb 2023, 13:38:39 @strange_panda rakstīja:
02 Feb 2023, 11:48:17 @DiksIrseejs rakstīja:
Es nesaprotu par ko tāds sašutums? Airbaltic ir gaisa autobusi. Kas tur ir tāds īpašs ? Pacelt un nosēdināt to verķi ir lielākās zināšanas prasošs darbs. Pārējā laikā gandrīz nekas nav jādara. Atšķirībā no autobusa šofera, kurš visu laiku vada savu hlamu. 3 k bruto pilota palīgam (kurš ir juniors reāls) ir normāls aldzenieks.
EU normālas dalībvalstīs pilots gadā saņem sākot no 60-70k ... Iesaku youtube paskatīties checklistu ... pārbaudi ... tur ir ko ņemties ... (ļoti daudz darba ar dokumentiem/kartēm un stingra reglamentu ievērošana) Paziņa sapņoja kļūt par pilotu bet nesanāca (acu problēmas)
un tev kāds ticēs, minhauzen
Par algu gjau dirš, bet par pašu procesu gan viņam taisnība.
Normāla speciālista alga Rietumos ir ap 40-50k ... pilotam būs mazliet vairāk jo tur ir daudz prasību, veselība, apmācība, nolidojums un tml un attiecīgi vairāk ...
Minētā summa bija Vācijā ... Ja pilotam ir laba kvalifikācija, pielaides uz vairākiem lidmašīnu tipiem (teiksim Boing 737, Airbus 350 un tml), kapteinis un tml alga var sasniegt arī 150k
Sludinājumā atmaksa ir norādīta 3 gadi ... par ko gan nav norādīts ...
Pieņemu ka AB piloti nostrādā tos pašus 3 gadus un aiziet uz labāk apmaksātu vietu ... vienīgais kas pilotu var aizturēt Latvijas asociācija neiedos viņa sertikātu, izziņu pat kvalifikāciju, kur un cik lidojis lai varētu iekārtoties Rietumu kompānijā ar normālu algu ...
Bez tam AB ilgi ekspluatēja pieredzējušos pilotus ... vēl no PSRS laikiem ... Lidot piloti nevar mūžīgi teiksim 60 - 65 ... gadu vecumā daudzi nenoliks veselības pārbaudes. Klasisks šādas situācijas spogulis ir the Baltic Bees akrobātikas grupa ja tuvumā to apskatīt (gaidīju vizināšanos ar vieglmotoru lidmašinu) vairumam no viņiem ir pāri 60 un ilgi viņi vairs nelidos ... (veselības pārbaudes neizies) protams viņiem ir zemākas prasības jo nevadā pasažierus bet veselības pārbaudes neviens neatcels ... | Offline | | |
wanksta | | Kopš: 05. Jun 2012
Ziņojumi: 7362
Braucu ar: muti
| Atšķirībā no viena veca švaļa, kurš sēž savā Ab izpilddirektora amatā pa 3k dienā un lauza galvu kā dabūt no valsts vairāk subsīdiju tam sprākļu kantorim, pilota algai ir jābūt noteiktā līmenī vairāku iemeslu pēc
1) Dārga un sarežģīta apmācība, pietam iespējama tikai pretendentiem ar noteiktām fiziskām, intelektuālām un daudzām citām atbilstošām prasībām
2) Paaugstinātas bīstamības darbs, neskaitot karāšanos gaisā un regulāru neesamību mājās, noteikti ir vibrācijas un citas lietas kas ilgtermiņā nevar pozitīvi ietekmēt veselību
3) Uz borta ir 100-200-300 cilvēku, uz zemes ir cilvēki, un viņam rokās ir lidmašīna pa neakitāmiem miljoniem
4) Pilotam gan lidojuma,gan pirms un pēc (tātad praktiski visu darba laiku) ir jādomā par lidojumu, viņš nevar kā te saka pa ceļam uz Turciju tur 10km augstumā,kur nekas "nav" jādara, apdomāt savu finansu situāciju, par ko salabot veco BMW, par ko īri samaksāt, par ko atdot SMS kredītu jo banka pie viņa airBaltic aizdevuma vairs neko nedos, tas ir pārbaudīts un pierādīts ar reāliem gadījumiem (letāliem)
Šodien, jebkuram pilotam piedāvāt 3k bruto, no kuriem vēl atvelk nost to skolas kredītu hvz cik gadus, tas ir necienīt ne sevi, ne darbinieku[ Šo ziņu laboja wanksta, 02 Feb 2023, 16:11:28 ] | Online | | |
esir | | Kopš: 08. Feb 2010
Ziņojumi: 608
Braucu ar:
|
02 Feb 2023, 16:08:16 @wanksta rakstīja:
Atšķirībā no viena veca švaļa, kurš sēž savā Ab izpilddirektora amatā pa 3k dienā un lauza galvu kā dabūt no valsts vairāk subsīdiju tam sprākļu kantorim, pilota algai ir jābūt noteiktā līmenī vairāku iemeslu pēc
1) Dārga un sarežģīta apmācība, pietam iespējama tikai pretendentiem ar noteiktām fiziskām, intelektuālām un daudzām citām atbilstošām prasībām
2) Paaugstinātas bīstamības darbs, neskaitot karāšanos gaisā un regulāru neesamību mājās, noteikti ir vibrācijas un citas lietas kas ilgtermiņā nevar pozitīvi ietekmēt veselību
3) Uz borta ir 100-200-300 cilvēku, uz zemes ir cilvēki, un viņam rokās ir lidmašīna pa neakitāmiem miljoniem
4) Pilotam gan lidojuma,gan pirms un pēc (tātad praktiski visu darba laiku) ir jādomā par lidojumu, viņš nevar kā te saka pa ceļam uz Turciju tur 10km augstumā,kur nekas "nav" jādara, apdomāt savu finansu situāciju, par ko salabot veco BMW, par ko īri samaksāt, par ko atdot SMS kredītu jo banka pie viņa airBaltic aizdevuma vairs neko nedos, tas ir pārbaudīts un pierādīts ar reāliem gadījumiem (letāliem)
Šodien, jebkuram pilotam piedāvāt 3k bruto, no kuriem vēl atvelk nost to skolas kredītu hvz cik gadus, tas ir necienīt ne sevi, ne darbinieku
sludinājumā max tak ir 5.5k bruto | Offline | | |
atrabotka | | Kopš: 01. Mar 2022
Ziņojumi: 120
Braucu ar:
| Pirmkārt - pilota karjeru jāizvēlas tiem, kuriem aviācija un lidošana ir aizraušanās. Kuriem ir dabiska interese tajā visā un patīk tāds dzīves veids. Ja to izvēlas TIKAI naudas dēļ - galīgi garām. Kā jau visās profesijās, savi plusi un tikpat daudz arī mīnusi. Protams, savu lomu spēlē profesijas prestižs.
Otrkārt, nepietiek tikai ar to, ka vari atļauties samaksāt par apmācībām, esi jauns, spēcīgs, gudrs, ar labu veselību utt. Jābūt specifiskai personībai - atvērtam, precīzam, sadarboties spējīgam, pievērst uzmanību detaļām, ar ātru reakciju un stresa noturību. Tieši tas daudziem nepiemīt un tas apgrūtina šo profesijas apgūšanu un tālākas sekmes karjeras izaugsmē šajā nozarē. Aviācijā likumi/procedūras ir ar asinīm rakstīti.
P.S. Par algām te smagi pārspīlē 10k+ uz rokas pelna ļoti pieredzējuši tālo pasažieru reisu vai lielo kravas lidmašīnu kapteiņi. Alga balstās uz pieredzi, nolidotajām stundām, kompānijas algu politiku un darba režīmu. Par type rating te kāds sadirsa - maz ir tādi piloti, kuri regulāri lido ar dažādiem lidmašīnu tipiem un uztur aktīvu kvalifikāciju! Alga nav atkarīga no tā, ka pagātnē esi lidojis ar 5 dažādiem lidmašīnu tipiem. Ja esi kapteinis uz B747, tad arī parasti uztur aktīvu type rating, iet regulāras apmācības, testus utt. Nevienu nemētā no B747 uz A380 | Offline | | |
|
sasha_belijs | | Kopš: 05. Sep 2006
Ziņojumi: 20315
Braucu ar: nošautu musaru bagāžniekā
|
02 Feb 2023, 16:15:12 @esir rakstīja:
02 Feb 2023, 16:08:16 @wanksta rakstīja:
Atšķirībā no viena veca švaļa, kurš sēž savā Ab izpilddirektora amatā pa 3k dienā un lauza galvu kā dabūt no valsts vairāk subsīdiju tam sprākļu kantorim, pilota algai ir jābūt noteiktā līmenī vairāku iemeslu pēc
1) Dārga un sarežģīta apmācība, pietam iespējama tikai pretendentiem ar noteiktām fiziskām, intelektuālām un daudzām citām atbilstošām prasībām
2) Paaugstinātas bīstamības darbs, neskaitot karāšanos gaisā un regulāru neesamību mājās, noteikti ir vibrācijas un citas lietas kas ilgtermiņā nevar pozitīvi ietekmēt veselību
3) Uz borta ir 100-200-300 cilvēku, uz zemes ir cilvēki, un viņam rokās ir lidmašīna pa neakitāmiem miljoniem
4) Pilotam gan lidojuma,gan pirms un pēc (tātad praktiski visu darba laiku) ir jādomā par lidojumu, viņš nevar kā te saka pa ceļam uz Turciju tur 10km augstumā,kur nekas "nav" jādara, apdomāt savu finansu situāciju, par ko salabot veco BMW, par ko īri samaksāt, par ko atdot SMS kredītu jo banka pie viņa airBaltic aizdevuma vairs neko nedos, tas ir pārbaudīts un pierādīts ar reāliem gadījumiem (letāliem)
Šodien, jebkuram pilotam piedāvāt 3k bruto, no kuriem vēl atvelk nost to skolas kredītu hvz cik gadus, tas ir necienīt ne sevi, ne darbinieku
sludinājumā max tak ir 5.5k bruto
nu blje tu piepisies vinjam. arii brutto 5.5k ir nekas njemot veraa amatu un prasmes vajadziigaas. Prieks bLatvijas ekanomikas netto 5.5k eiro varetu but pareizi. Nav jau taa, ka pilotu un vinju paligu piedavajums paarsniedz pieprasijumu it ipashi lv.
Es atkartoshu celreiz: airbaltic ir sudu kantoris, un sudu kantoris, jo to vada idioti. To gausu un paareejos kreeslaa pirdejus, kas acimredzami neko neceert no uznjemuma vadiibas un finanseem vajag nahuj izspert laukaa. Bet, ok, bLatvija ir bLatvija es vienmer atcelju/mainu lidojumu, ja ir iesaistitc Airbaltic, jo es tiem sudiem nedosuu ne santimu, nekad. | Offline | | |
bum_bumz | | Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 6744
Braucu ar: E34
|
02 Feb 2023, 12:57:10 @depo rakstīja:
02 Feb 2023, 10:12:08 @kkarlis rakstīja:
LVM pie koku gāšanas un atjaunošanas tiek piedomāts krietni vairāk kā varētu šķist no malas.
LVM tiešām uzreiz atstāda nozāģēto. Viņiem ir savas milzīgas stādu audzētavas. Arī mežu zāģējot, tur ir tāāāādas prasības, ka daudzi piloti atsakās strādāt LVM mežos.
Neticu nevienam vārdam. Manis stādītajam mežam, ko nesen retināja, harvis izbrauca cauri kā ar Leopardu. Sirds un acis sāp, nemaz nerunājot, ka tas notika putniņu laikā.[ Šo ziņu laboja bum_bumz, 02 Feb 2023, 17:21:28 ] | Offline | | |
Janis_Janis | | Kopš: 15. Nov 2018
Ziņojumi: 163
Braucu ar:
| Ko tu domāji ar vārdu "izbrauca"? Izbrauca 4m platā ceļā, lai aizbrauktu uz kādu citu cirsmu vai izbrauca, tāpēc, ka retināja? Tagad LVM ar tehniku retinās audzes sākot apm no 16.g. vecuma, jo nav darbaspēka ar zāģiem un krūmgriežiem. Tādā 16 g. audzē diametri jau ap 10 cm, ar krūmgriezi ne visai viegli to izdarīt, ar zāģi arī neviens tādu darbu negrib darīt, tāpēc nākas upurēt uz audzes skaistumu un labāk retināt ar smago tehniku (mazais ekskavators ar kniebejgalvu vai mazais haris) nekā atstāt nekoptu.
Putniņu laikā LVM jaunaudzes nekopj, tas ielasās automātiski pie darba uzdevuma, tur pat neuzmanības kļūda nevar notikt.
02 Feb 2023, 17:19:31 @bum_bumz rakstīja:
02 Feb 2023, 12:57:10 @depo rakstīja:
02 Feb 2023, 10:12:08 @kkarlis rakstīja:
LVM pie koku gāšanas un atjaunošanas tiek piedomāts krietni vairāk kā varētu šķist no malas.
LVM tiešām uzreiz atstāda nozāģēto. Viņiem ir savas milzīgas stādu audzētavas. Arī mežu zāģējot, tur ir tāāāādas prasības, ka daudzi piloti atsakās strādāt LVM mežos.
Neticu nevienam vārdam. Manis stādītajam mežam, ko nesen retināja, harvis izbrauca cauri kā ar Leopardu. Sirds un acis sāp, nemaz nerunājot, ka tas notika putniņu laikā.
[ Šo ziņu laboja Janis_Janis, 02 Feb 2023, 17:45:28 ] | Offline | | |
esir | | Kopš: 08. Feb 2010
Ziņojumi: 608
Braucu ar:
|
02 Feb 2023, 16:35:55 @sasha_belijs rakstīja:
02 Feb 2023, 16:15:12 @esir rakstīja:
02 Feb 2023, 16:08:16 @wanksta rakstīja:
Atšķirībā no viena veca švaļa, kurš sēž savā Ab izpilddirektora amatā pa 3k dienā un lauza galvu kā dabūt no valsts vairāk subsīdiju tam sprākļu kantorim, pilota algai ir jābūt noteiktā līmenī vairāku iemeslu pēc
1) Dārga un sarežģīta apmācība, pietam iespējama tikai pretendentiem ar noteiktām fiziskām, intelektuālām un daudzām citām atbilstošām prasībām
2) Paaugstinātas bīstamības darbs, neskaitot karāšanos gaisā un regulāru neesamību mājās, noteikti ir vibrācijas un citas lietas kas ilgtermiņā nevar pozitīvi ietekmēt veselību
3) Uz borta ir 100-200-300 cilvēku, uz zemes ir cilvēki, un viņam rokās ir lidmašīna pa neakitāmiem miljoniem
4) Pilotam gan lidojuma,gan pirms un pēc (tātad praktiski visu darba laiku) ir jādomā par lidojumu, viņš nevar kā te saka pa ceļam uz Turciju tur 10km augstumā,kur nekas "nav" jādara, apdomāt savu finansu situāciju, par ko salabot veco BMW, par ko īri samaksāt, par ko atdot SMS kredītu jo banka pie viņa airBaltic aizdevuma vairs neko nedos, tas ir pārbaudīts un pierādīts ar reāliem gadījumiem (letāliem)
Šodien, jebkuram pilotam piedāvāt 3k bruto, no kuriem vēl atvelk nost to skolas kredītu hvz cik gadus, tas ir necienīt ne sevi, ne darbinieku
sludinājumā max tak ir 5.5k bruto
nu blje tu piepisies vinjam. arii brutto 5.5k ir nekas njemot veraa amatu un prasmes vajadziigaas. Prieks bLatvijas ekanomikas netto 5.5k eiro varetu but pareizi. Nav jau taa, ka pilotu un vinju paligu piedavajums paarsniedz pieprasijumu it ipashi lv.
Es atkartoshu celreiz: airbaltic ir sudu kantoris, un sudu kantoris, jo to vada idioti. To gausu un paareejos kreeslaa pirdejus, kas acimredzami neko neceert no uznjemuma vadiibas un finanseem vajag nahuj izspert laukaa. Bet, ok, bLatvija ir bLatvija es vienmer atcelju/mainu lidojumu, ja ir iesaistitc Airbaltic, jo es tiem sudiem nedosuu ne santimu, nekad.
es tā uztaisīju quick google search'u un FO(zem 1.5k stundām) neviens nekur 5k uz rokas tā diži nemaksā(un sludinājumā vispār ir prasība tikai pēc 300 stundām) | Offline | | |
aleksandrsb | | Kopš: 27. Oct 2021
Ziņojumi: 122
Braucu ar:
|
Bet protams, šeit ir normāla mājas lapa un pa 3k te lielākā daļa pat nedēļu nevar izvilkt.
Nevajadzētu aizmirst, ka tos kursus var iet pēc videnes. Nu riktīgi sūdīgi ir 20 gados 3k alga. Pilnīgs uzmetiens
Tieši tā. Ja paskatās tās pēdējās pilotu grupas tad tur vidējais vecums ir kādi 24 gadi, no kuriem gjau pusei vecāki visu nosponsorē, bet kuriem pašiem jāsitās, tad baigā jau bēda, tikt pie darba ar neskaitāmiem bonusiem, apceļot pasauli, darba laikā viss tiek nodrošināts, jaunākās tehnoloģijas un viss tikai turpina attīstīties, bet te ar 0 nolidotām stundām 3k ir par maz | Offline | | |
e34 | | Kopš: 11. Feb 2004
Ziņojumi: 4014
Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL
|
02 Feb 2023, 18:35:41 @aleksandrsb rakstīja:
Bet protams, šeit ir normāla mājas lapa un pa 3k te lielākā daļa pat nedēļu nevar izvilkt.
Nevajadzētu aizmirst, ka tos kursus var iet pēc videnes. Nu riktīgi sūdīgi ir 20 gados 3k alga. Pilnīgs uzmetiens
Tieši tā. Ja paskatās tās pēdējās pilotu grupas tad tur vidējais vecums ir kādi 24 gadi, no kuriem gjau pusei vecāki visu nosponsorē, bet kuriem pašiem jāsitās, tad baigā jau bēda, tikt pie darba ar neskaitāmiem bonusiem, apceļot pasauli, darba laikā viss tiek nodrošināts, jaunākās tehnoloģijas un viss tikai turpina attīstīties, bet te ar 0 nolidotām stundām 3k ir par maz
Es teiktu neiespringt par šo plikdiršu un debiloidu komentāriem. | Offline | | |
mrkaupo | | Kopš: 10. Apr 2019
Ziņojumi: 44
Braucu ar:
| Tam pilota palīgām gadījumā nevajag obligātās stundas?
Vēl jau ar 3k kopā nāk stjuartes, tālais lidojums un viesnīca | Offline | | |
aleksandrsb | | Kopš: 27. Oct 2021
Ziņojumi: 122
Braucu ar:
| Ja ņem no malas, tad vajag, ja no akadēmijas, sākumā visus simulatorus iziet pirms tiek pie pirmā komercreisa. | Offline | | |
|
strange_panda | | Kopš: 13. Feb 2022
No: Rīga
Ziņojumi: 679
Braucu ar: BMW E53, Astra G Caravan
|
02 Feb 2023, 18:39:55 @e34 rakstīja:
02 Feb 2023, 18:35:41 @aleksandrsb rakstīja:
Bet protams, šeit ir normāla mājas lapa un pa 3k te lielākā daļa pat nedēļu nevar izvilkt.
Nevajadzētu aizmirst, ka tos kursus var iet pēc videnes. Nu riktīgi sūdīgi ir 20 gados 3k alga. Pilnīgs uzmetiens
Tieši tā. Ja paskatās tās pēdējās pilotu grupas tad tur vidējais vecums ir kādi 24 gadi, no kuriem gjau pusei vecāki visu nosponsorē, bet kuriem pašiem jāsitās, tad baigā jau bēda, tikt pie darba ar neskaitāmiem bonusiem, apceļot pasauli, darba laikā viss tiek nodrošināts, jaunākās tehnoloģijas un viss tikai turpina attīstīties, bet te ar 0 nolidotām stundām 3k ir par maz
Es teiktu neiespringt par šo plikdiršu un debiloidu komentāriem.
Izlasi sludinājumu komerpilota licenze ... un minimums nolidots 300h ar lidmašinu ar pacelšanas svaru vismaz 5.7t
tas jau ir nopietni ... skolā viņi lido ar max ap 2t lidmašīnu (divmotoru vieglās lidmašīnas, salīdzinājumam AN-2 sver tikai ap 3.3 tonnām un kaut ko lielāku par https://en.wikipedia.org/wiki/Embraer_Phenom_100) ... tās ir nopietnas prasības un ne pēc avio skolas. šādi piloti maksā stipri vairāk ... Lai kvalificētos šādam prasībam tam pilotam kaut kur jānolido daudzas stundas ar mazo aviāciju, pēc tam jākvalificējas un jāsāk lidot ar vidēja izmēra lidmašīnam ... tas ir vismaz 2-3 gadi pēc avioskolas beigšanas ... pilots no biznesdžeta (atbilstoša svara lidmašīna) diez vai vēlēsies iet uz AB ... par šādu algu ... viņiem ir arī interesantāki priekšlikumi ... un bez tam ir liels pilotu deficīts visur ... netikai AB ... ne velti kapteiņiem prognozē algu uz 180k ... pēc gadiem 5 un parejie pilotiem atbilstoši mazāk ... | Offline | | |
aleksandrsb | | Kopš: 27. Oct 2021
Ziņojumi: 122
Braucu ar:
| Alga tur norādīta 3000-5500. Pieņemu, ka pilotam ar 300h tā alga arī būs 3000, attiecīgi jo lielāka pieredze, jo lielāks cipars. Un 300h nav nekas daudz.
Kad iepriekš strādāju par koordinatoru AB reisiem, visi par visu starā, pat stjuarti.
Bet lai no biznesdžeta pārietu uz lielo aviokompāniju, tad tur visam slikti jābūt, jo viņiem parasti viss ir daudzreiz labāk. | Offline | | |
vadjiksBMW | | Kopš: 16. Aug 2016
No: Olaine
Ziņojumi: 2678
Braucu ar: Populāko auto marku powerā.
|
02 Feb 2023, 16:15:12 @esir rakstīja:
02 Feb 2023, 16:08:16 @wanksta rakstīja:
Atšķirībā no viena veca švaļa, kurš sēž savā Ab izpilddirektora amatā pa 3k dienā un lauza galvu kā dabūt no valsts vairāk subsīdiju tam sprākļu kantorim, pilota algai ir jābūt noteiktā līmenī vairāku iemeslu pēc
1) Dārga un sarežģīta apmācība, pietam iespējama tikai pretendentiem ar noteiktām fiziskām, intelektuālām un daudzām citām atbilstošām prasībām
2) Paaugstinātas bīstamības darbs, neskaitot karāšanos gaisā un regulāru neesamību mājās, noteikti ir vibrācijas un citas lietas kas ilgtermiņā nevar pozitīvi ietekmēt veselību
3) Uz borta ir 100-200-300 cilvēku, uz zemes ir cilvēki, un viņam rokās ir lidmašīna pa neakitāmiem miljoniem
4) Pilotam gan lidojuma,gan pirms un pēc (tātad praktiski visu darba laiku) ir jādomā par lidojumu, viņš nevar kā te saka pa ceļam uz Turciju tur 10km augstumā,kur nekas "nav" jādara, apdomāt savu finansu situāciju, par ko salabot veco BMW, par ko īri samaksāt, par ko atdot SMS kredītu jo banka pie viņa airBaltic aizdevuma vairs neko nedos, tas ir pārbaudīts un pierādīts ar reāliem gadījumiem (letāliem)
Šodien, jebkuram pilotam piedāvāt 3k bruto, no kuriem vēl atvelk nost to skolas kredītu hvz cik gadus, tas ir necienīt ne sevi, ne darbinieku
sludinājumā max tak ir 5.5k bruto
Hvz par pilotiem un visu to virtuvi, bet tipiski darba sludinājumos alga "NO" ir tas par ko tu ej strādāt un alga "LĪDZ" ir lielākais cipars, kuru saņēmis viens darbinieks vienu reizi, kurš vēl ir pietuvināts vai vnk ielīdis dirsā vadībai un uz kuru diži cerēt jēgas nav
Tāpēc, ja cipars "NO" neder, nav jēgas tērēt laiku.[ Šo ziņu laboja vadjiksBMW, 02 Feb 2023, 21:28:09 ] | Offline | | |
Metro | | Kopš: 30. Jun 2022
Ziņojumi: 155
Braucu ar: S1000RR
|
02 Feb 2023, 21:27:36 @vadjiksBMW rakstīja:
02 Feb 2023, 16:15:12 @esir rakstīja:
02 Feb 2023, 16:08:16 @wanksta rakstīja:
Atšķirībā no viena veca švaļa, kurš sēž savā Ab izpilddirektora amatā pa 3k dienā un lauza galvu kā dabūt no valsts vairāk subsīdiju tam sprākļu kantorim, pilota algai ir jābūt noteiktā līmenī vairāku iemeslu pēc
1) Dārga un sarežģīta apmācība, pietam iespējama tikai pretendentiem ar noteiktām fiziskām, intelektuālām un daudzām citām atbilstošām prasībām
2) Paaugstinātas bīstamības darbs, neskaitot karāšanos gaisā un regulāru neesamību mājās, noteikti ir vibrācijas un citas lietas kas ilgtermiņā nevar pozitīvi ietekmēt veselību
3) Uz borta ir 100-200-300 cilvēku, uz zemes ir cilvēki, un viņam rokās ir lidmašīna pa neakitāmiem miljoniem
4) Pilotam gan lidojuma,gan pirms un pēc (tātad praktiski visu darba laiku) ir jādomā par lidojumu, viņš nevar kā te saka pa ceļam uz Turciju tur 10km augstumā,kur nekas "nav" jādara, apdomāt savu finansu situāciju, par ko salabot veco BMW, par ko īri samaksāt, par ko atdot SMS kredītu jo banka pie viņa airBaltic aizdevuma vairs neko nedos, tas ir pārbaudīts un pierādīts ar reāliem gadījumiem (letāliem)
Šodien, jebkuram pilotam piedāvāt 3k bruto, no kuriem vēl atvelk nost to skolas kredītu hvz cik gadus, tas ir necienīt ne sevi, ne darbinieku
sludinājumā max tak ir 5.5k bruto
Hvz par pilotiem un visu to virtuvi, bet tipiski darba sludinājumos alga "NO" ir tas par ko tu ej strādāt un alga "LĪDZ" ir lielākais cipars, kuru saņēmis viens darbinieks vienu reizi, kurš vēl ir pietuvināts vai vnk ielīdis dirsā vadībai un uz kuru diži cerēt jēgas nav
Tāpēc, ja cipars "NO" neder, nav jēgas tērēt laiku.
Arii taisniiba | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|