Autors | Ziņojums |
ramex | 10. Apr 2013, 20:52 |
#2092
|
|
Kopš: 08. Apr 2010
Ziņojumi: 2403
Braucu ar: H6
|
10 Apr 2013, 20:23:43 meidei rakstīja:
10 Apr 2013, 20:15:32 ramex rakstīja:
hmmm, cik lielas ziepes apkalpei briest par šādu joku:
http://goo.gl/BsYHd
Debīls raksts. Kā apkalpe var pamanīt, ka aste ir ielūzusi, vai kas cits viņai noticis, vai pieskārusies skrejceļam pacelšanās laikā, ja nav novēroti nekādi bojājumi stūres iekārtā Izbāzt galvu pa logu lidojuma laikā ?
bet sanāk ka kāds pamanīja ka tā aste skrāpēja skrejce';lu - tad ja udrīzāk jāviano lidlauka darbinieki vai "tornis" vai kā nu to sauc - ka napaziņoja attiecīgajam riesam ka jūs noskrāpējāt skrejceļu ? |
Offline | |
|
meidei | 10. Apr 2013, 21:23 |
#2093
|
|
Kopš: 12. Oct 2006
Ziņojumi: 17612
Braucu ar: 3er
|
10 Apr 2013, 20:52:17 ramex rakstīja:
10 Apr 2013, 20:23:43 meidei rakstīja:
10 Apr 2013, 20:15:32 ramex rakstīja:
hmmm, cik lielas ziepes apkalpei briest par šādu joku:
http://goo.gl/BsYHd
Debīls raksts. Kā apkalpe var pamanīt, ka aste ir ielūzusi, vai kas cits viņai noticis, vai pieskārusies skrejceļam pacelšanās laikā, ja nav novēroti nekādi bojājumi stūres iekārtā Izbāzt galvu pa logu lidojuma laikā ?
bet sanāk ka kāds pamanīja ka tā aste skrāpēja skrejce';lu - tad ja udrīzāk jāviano lidlauka darbinieki vai "tornis" vai kā nu to sauc - ka napaziņoja attiecīgajam riesam ka jūs noskrāpējāt skrejceļu ?
Jā tante, kura pēc pēdējā reisa mazgāja skreceļu ar slapju lupatu, pamanija ka noskrāpēts skrejceļš, taču nevienam par to nepaziņoja!
Tante vainīga! |
Offline | |
|
Ch | 10. Apr 2013, 22:31 |
#2094
|
|
Kopš: 08. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4340
Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d
| Reku normāls raksts:
http://avherald.com/h?article=45edb5ae |
Offline | |
|
kamikadzemk | 10. Apr 2013, 22:33 |
#2095
|
|
Kopš: 18. Apr 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3416
Braucu ar:
| Dispečerus drāzīs, ka neredzēja
----------------- Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas |
Offline | |
|
meidei | 10. Apr 2013, 22:35 |
#2096
|
|
Kopš: 12. Oct 2006
Ziņojumi: 17612
Braucu ar: 3er
|
10 Apr 2013, 21:50:39 bertons rakstīja:
Sanaak, ka vinji ar bojaatu lidmashiinu veel aizlidoja no Minhenes uz Hamburgu? Vai kaa vinji to nogaadaaja uz turieni?
"The aircraft was removed from service after landing, the aircraft received substantial structural damage. Following initial repairs the aircraft was ferried from Munich to Hamburg Fuhlsbüttel (Germany) as flight LH-9926 on Mar 16th reaching a maximum cruise level of 080. " |
Offline | |
|
arizah | 10. Apr 2013, 22:36 |
#2097
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| vai ta pilots tiešām nejūt tailstraiku? un neviena stjuarte, kas aizmugurē dislocēta, arī aizmugurē neko? |
Offline | |
|
shmurger | 10. Apr 2013, 22:41 |
#2098
|
|
Kopš: 15. Oct 2007
Ziņojumi: 12774
Braucu ar: xc40
|
10 Apr 2013, 22:36:00 arizah rakstīja:
vai ta pilots tiešām nejūt tailstraiku? un neviena stjuarte, kas aizmugurē dislocēta, arī aizmugurē neko?
vo vo, vismaz kādam advancētam poweristam bija jābūt lidmašīnā, kurš jūt visu. |
Offline | |
|
meidei | 10. Apr 2013, 22:46 |
#2099
|
|
Kopš: 12. Oct 2006
Ziņojumi: 17612
Braucu ar: 3er
|
10 Apr 2013, 22:33:45 kamikadzemk rakstīja:
Dispečerus drāzīs, ka neredzēja
Man gan liekas, ka drāzīs lidmašīnas asti |
Offline | |
|
|
RVR | 10. Apr 2013, 22:51 |
#2100
|
|
Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22292
Braucu ar: RVR
|
10 Apr 2013, 22:35:32 meidei rakstīja:
10 Apr 2013, 21:50:39 bertons rakstīja:
Sanaak, ka vinji ar bojaatu lidmashiinu veel aizlidoja no Minhenes uz Hamburgu? Vai kaa vinji to nogaadaaja uz turieni?
"The aircraft was removed from service after landing, the aircraft received substantial structural damage. Following initial repairs the aircraft was ferried from Munich to Hamburg Fuhlsbüttel (Germany) as flight LH-9926 on Mar 16th reaching a maximum cruise level of 080. "
Jeb vienkāršākiem vārdiem - tā lidmašīna no Minhenes uz Hamburgu aizlidoja zemā lidojumā, sasniedzot maksimālo augstumu ap 2400 m |
Offline | |
|
Ch | 10. Apr 2013, 23:22 |
#2101
|
|
Kopš: 08. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4340
Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d
|
10 Apr 2013, 23:08:45 bertons rakstīja:
starpcitu pagaajushonedeelj BT pilots izmeta peerli, ka lidojums nedaudz aizkaveesies jo jaasagaida papildapriikojums motora iedarbinaashanai (B737). vinjiem jau tik suudiigi iet, ka jaalido ar humpalaam, kuras pashas nevar iedarbinaaties or wtf....?
to izmanto gadījumos, kad APU ir inopperative |
Offline | |
|
Sandis_UR | 10. Apr 2013, 23:32 |
#2102
|
|
Kopš: 06. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 3958
Braucu ar: BITURBO
|
10 Apr 2013, 23:22:03 Ch rakstīja:
10 Apr 2013, 23:08:45 bertons rakstīja:
starpcitu pagaajushonedeelj BT pilots izmeta peerli, ka lidojums nedaudz aizkaveesies jo jaasagaida papildapriikojums motora iedarbinaashanai (B737). vinjiem jau tik suudiigi iet, ka jaalido ar humpalaam, kuras pashas nevar iedarbinaaties or wtf....?
to izmanto gadījumos, kad APU ir inopperative
Vai tad bez "Puskača" vispār drīkst pacelties?
|
Offline | |
|
Ch | 10. Apr 2013, 23:41 |
#2103
|
|
Kopš: 08. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4340
Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d
|
10 Apr 2013, 23:32:44 Sandis_UR rakstīja:
Vai tad bez "Puskača" vispār drīkst pacelties?
drīkst,drīkst. |
Offline | |
|
Erx | 11. Apr 2013, 02:32 |
#2104
|
|
Kopš: 12. Oct 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 2258
Braucu ar: Subaru Spec-B
| Powers tak |
Offline | |
|
arizah | 11. Apr 2013, 07:54 |
#2105
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| nu lūk:
Rinītī viss kārtībā
A Ryanair Boeing 737-800, registration EI-DWP performing flight FR-3883 from Malta (Malta) to London Luton,EN (UK), departed Luqa Airport's runway 13 when upon rotation for takeoff the crew received indication the tail of the aircraft had contacted the runway surface. The crew stopped the climb at 5000 feet and returned to Malta for a safe landing on runway 13 about 35 minutes after departure. |
Offline | |
|
RVR | 11. Apr 2013, 08:40 |
#2106
|
|
Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22292
Braucu ar: RVR
|
11 Apr 2013, 02:18:31 user rakstīja:
nekā nesaprotu vienu lietu - kāpēc visi tik gudri
Visi vai ne visi, bet tā ir sanācis, ka šo forumu apmeklē virkne ļaužu arī no šīs industrijas. Gan tie, kas paši lido, gan tie, kas to nodrošina, gan vienkārši entuziasti, gan kā savādāk iesaistītie. |
Offline | |
|
Schutzstaffel | 11. Apr 2013, 09:02 |
#2107
|
|
Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
|
10 Apr 2013, 23:41:33 Ch rakstīja:
10 Apr 2013, 23:32:44 Sandis_UR rakstīja:
Vai tad bez "Puskača" vispār drīkst pacelties?
drīkst,drīkst.
Protams. Piemēram Concorde vispār nemaz nebij APU. Cēlās 30 gadus |
Offline | |
|
|
Schutzstaffel | 11. Apr 2013, 09:12 |
#2108
|
|
Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
| Tur tajā tailstrike sakarā jāsāk tā izmeklēšana nevis tur, kāpēc kāds nepamanīja (tā var gadīties, A330 nav nekāda cessna), bet kāpēc tas vispār notika. Moust laiklī slou spīd teikof. Nezinu, kā airbusam to programmee, bet iespējams nepareizi derated takeoff cipari. A varbut negaidits tailwind komplektaa ar to visu. izmeklēšana parādīs. Šitādas izmeklēšanas ir ļoti interesantas. |
Offline | |
|
Schutzstaffel | 11. Apr 2013, 09:31 |
#2109
|
|
Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
| šitie ir īstie čaļi
http://www.youtube.com/watch?v=JemlhkWUzfo |
Offline | |
|
MarC | 11. Apr 2013, 11:23 |
#2110
|
|
Kopš: 02. May 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4396
Braucu ar: ar uguns dzēšamo aparātu
| Vakar Rīgas lidostā nācās piedzīvot "aborted landing" un tam sekojošo "go-around" . Dīvaini ir tas ka likās ka jau esam nosēdušies (skreiceļš jau bija zem lidmašinas )bet tad pēkšņi pilots parāva lidmašīnu gaisā. Cik bieži ir šādas situācijas? |
Offline | |
|
dainiiz | 11. Apr 2013, 11:29 |
#2111
|
|
Kopš: 18. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5243
Braucu ar: 125mm
|
11 Apr 2013, 11:23:35 MarC rakstīja:
Vakar Rīgas lidostā nācās piedzīvot "aborted landing" un tam sekojošo "go-around" . Dīvaini ir tas ka likās ka jau esam nosēdušies (skreiceļš jau bija zem lidmašinas )bet tad pēkšņi pilots parāva lidmašīnu gaisā. Cik bieži ir šādas situācijas?
man ir gadiijies vienreiz, lidojot uz viini ar AB, bija slikti laikapsktaakli, lidoju pievakaree, skrejcelu jau vareeja redzeet no apgaismojuma zem spaarniem, bet tad peeksni pacelaas augshaa. Taada neparasta bija sajuuta |
Offline | |
|