Online

Pašreiz BMWPower skatās 203 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)

AutorsZiņojums
ramex
10. Apr 2013, 20:52 #2092

Kopš: 08. Apr 2010

Ziņojumi: 2403

Braucu ar: H6


10 Apr 2013, 20:23:43 meidei rakstīja:

10 Apr 2013, 20:15:32 ramex rakstīja:
hmmm, cik lielas ziepes apkalpei briest par šādu joku:
http://goo.gl/BsYHd


Debīls raksts. Kā apkalpe var pamanīt, ka aste ir ielūzusi, vai kas cits viņai noticis, vai pieskārusies skrejceļam pacelšanās laikā, ja nav novēroti nekādi bojājumi stūres iekārtā Izbāzt galvu pa logu lidojuma laikā ?


bet sanāk ka kāds pamanīja ka tā aste skrāpēja skrejce';lu - tad ja udrīzāk jāviano lidlauka darbinieki vai "tornis" vai kā nu to sauc - ka napaziņoja attiecīgajam riesam ka jūs noskrāpējāt skrejceļu ?
Offline
meidei
10. Apr 2013, 21:23 #2093

Kopš: 12. Oct 2006

Ziņojumi: 17612

Braucu ar: 3er


10 Apr 2013, 20:52:17 ramex rakstīja:

10 Apr 2013, 20:23:43 meidei rakstīja:

10 Apr 2013, 20:15:32 ramex rakstīja:
hmmm, cik lielas ziepes apkalpei briest par šādu joku:
http://goo.gl/BsYHd


Debīls raksts. Kā apkalpe var pamanīt, ka aste ir ielūzusi, vai kas cits viņai noticis, vai pieskārusies skrejceļam pacelšanās laikā, ja nav novēroti nekādi bojājumi stūres iekārtā Izbāzt galvu pa logu lidojuma laikā ?


bet sanāk ka kāds pamanīja ka tā aste skrāpēja skrejce';lu - tad ja udrīzāk jāviano lidlauka darbinieki vai "tornis" vai kā nu to sauc - ka napaziņoja attiecīgajam riesam ka jūs noskrāpējāt skrejceļu ?


Jā tante, kura pēc pēdējā reisa mazgāja skreceļu ar slapju lupatu, pamanija ka noskrāpēts skrejceļš, taču nevienam par to nepaziņoja!
Tante vainīga!
Offline
Ch
10. Apr 2013, 22:31 #2094

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4340

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d

Reku normāls raksts:
http://avherald.com/h?article=45edb5ae
Offline
kamikadzemk
10. Apr 2013, 22:33 #2095

Kopš: 18. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3416

Braucu ar:

Dispečerus drāzīs, ka neredzēja

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas
Offline
meidei
10. Apr 2013, 22:35 #2096

Kopš: 12. Oct 2006

Ziņojumi: 17612

Braucu ar: 3er


10 Apr 2013, 21:50:39 bertons rakstīja:
Sanaak, ka vinji ar bojaatu lidmashiinu veel aizlidoja no Minhenes uz Hamburgu? Vai kaa vinji to nogaadaaja uz turieni?


"The aircraft was removed from service after landing, the aircraft received substantial structural damage. Following initial repairs the aircraft was ferried from Munich to Hamburg Fuhlsbüttel (Germany) as flight LH-9926 on Mar 16th reaching a maximum cruise level of 080. "
Offline
arizah
10. Apr 2013, 22:36 #2097

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

vai ta pilots tiešām nejūt tailstraiku? un neviena stjuarte, kas aizmugurē dislocēta, arī aizmugurē neko?
Offline
shmurger
10. Apr 2013, 22:41 #2098

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12774

Braucu ar: xc40


10 Apr 2013, 22:36:00 arizah rakstīja:
vai ta pilots tiešām nejūt tailstraiku? un neviena stjuarte, kas aizmugurē dislocēta, arī aizmugurē neko?
vo vo, vismaz kādam advancētam poweristam bija jābūt lidmašīnā, kurš jūt visu.
Offline
meidei
10. Apr 2013, 22:46 #2099

Kopš: 12. Oct 2006

Ziņojumi: 17612

Braucu ar: 3er


10 Apr 2013, 22:33:45 kamikadzemk rakstīja:
Dispečerus drāzīs, ka neredzēja


Man gan liekas, ka drāzīs lidmašīnas asti
Offline
RVR
10. Apr 2013, 22:51 #2100

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22292

Braucu ar: RVR


10 Apr 2013, 22:35:32 meidei rakstīja:

10 Apr 2013, 21:50:39 bertons rakstīja:
Sanaak, ka vinji ar bojaatu lidmashiinu veel aizlidoja no Minhenes uz Hamburgu? Vai kaa vinji to nogaadaaja uz turieni?


"The aircraft was removed from service after landing, the aircraft received substantial structural damage. Following initial repairs the aircraft was ferried from Munich to Hamburg Fuhlsbüttel (Germany) as flight LH-9926 on Mar 16th reaching a maximum cruise level of 080. "


Jeb vienkāršākiem vārdiem - tā lidmašīna no Minhenes uz Hamburgu aizlidoja zemā lidojumā, sasniedzot maksimālo augstumu ap 2400 m
Offline
Ch
10. Apr 2013, 23:22 #2101

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4340

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d


10 Apr 2013, 23:08:45 bertons rakstīja:
starpcitu pagaajushonedeelj BT pilots izmeta peerli, ka lidojums nedaudz aizkaveesies jo jaasagaida papildapriikojums motora iedarbinaashanai (B737). vinjiem jau tik suudiigi iet, ka jaalido ar humpalaam, kuras pashas nevar iedarbinaaties or wtf....?

to izmanto gadījumos, kad APU ir inopperative
Offline
Sandis_UR
10. Apr 2013, 23:32 #2102

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3958

Braucu ar: BITURBO


10 Apr 2013, 23:22:03 Ch rakstīja:

10 Apr 2013, 23:08:45 bertons rakstīja:
starpcitu pagaajushonedeelj BT pilots izmeta peerli, ka lidojums nedaudz aizkaveesies jo jaasagaida papildapriikojums motora iedarbinaashanai (B737). vinjiem jau tik suudiigi iet, ka jaalido ar humpalaam, kuras pashas nevar iedarbinaaties or wtf....?

to izmanto gadījumos, kad APU ir inopperative


Vai tad bez "Puskača" vispār drīkst pacelties?

Offline
Ch
10. Apr 2013, 23:41 #2103

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4340

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d


10 Apr 2013, 23:32:44 Sandis_UR rakstīja:
Vai tad bez "Puskača" vispār drīkst pacelties?

drīkst,drīkst.
Offline
Erx
11. Apr 2013, 02:32 #2104

Kopš: 12. Oct 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2258

Braucu ar: Subaru Spec-B

Powers tak
Offline
arizah
11. Apr 2013, 07:54 #2105

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

nu lūk:
Rinītī viss kārtībā

A Ryanair Boeing 737-800, registration EI-DWP performing flight FR-3883 from Malta (Malta) to London Luton,EN (UK), departed Luqa Airport's runway 13 when upon rotation for takeoff the crew received indication the tail of the aircraft had contacted the runway surface. The crew stopped the climb at 5000 feet and returned to Malta for a safe landing on runway 13 about 35 minutes after departure.
Offline
RVR
11. Apr 2013, 08:40 #2106

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22292

Braucu ar: RVR


11 Apr 2013, 02:18:31 user rakstīja:
nekā nesaprotu vienu lietu - kāpēc visi tik gudri


Visi vai ne visi, bet tā ir sanācis, ka šo forumu apmeklē virkne ļaužu arī no šīs industrijas. Gan tie, kas paši lido, gan tie, kas to nodrošina, gan vienkārši entuziasti, gan kā savādāk iesaistītie.
Offline
Schutzstaffel
11. Apr 2013, 09:02 #2107

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV


10 Apr 2013, 23:41:33 Ch rakstīja:

10 Apr 2013, 23:32:44 Sandis_UR rakstīja:
Vai tad bez "Puskača" vispār drīkst pacelties?

drīkst,drīkst.


Protams. Piemēram Concorde vispār nemaz nebij APU. Cēlās 30 gadus
Offline
Schutzstaffel
11. Apr 2013, 09:12 #2108

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

Tur tajā tailstrike sakarā jāsāk tā izmeklēšana nevis tur, kāpēc kāds nepamanīja (tā var gadīties, A330 nav nekāda cessna), bet kāpēc tas vispār notika. Moust laiklī slou spīd teikof. Nezinu, kā airbusam to programmee, bet iespējams nepareizi derated takeoff cipari. A varbut negaidits tailwind komplektaa ar to visu. izmeklēšana parādīs. Šitādas izmeklēšanas ir ļoti interesantas.
Offline
Schutzstaffel
11. Apr 2013, 09:31 #2109

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

šitie ir īstie čaļi

http://www.youtube.com/watch?v=JemlhkWUzfo
Offline
MarC
11. Apr 2013, 11:23 #2110

Kopš: 02. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4396

Braucu ar: ar uguns dzēšamo aparātu

Vakar Rīgas lidostā nācās piedzīvot "aborted landing" un tam sekojošo "go-around" . Dīvaini ir tas ka likās ka jau esam nosēdušies (skreiceļš jau bija zem lidmašinas )bet tad pēkšņi pilots parāva lidmašīnu gaisā. Cik bieži ir šādas situācijas?
Offline
dainiiz
11. Apr 2013, 11:29 #2111

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5243

Braucu ar: 125mm


11 Apr 2013, 11:23:35 MarC rakstīja:
Vakar Rīgas lidostā nācās piedzīvot "aborted landing" un tam sekojošo "go-around" . Dīvaini ir tas ka likās ka jau esam nosēdušies (skreiceļš jau bija zem lidmašinas )bet tad pēkšņi pilots parāva lidmašīnu gaisā. Cik bieži ir šādas situācijas?


man ir gadiijies vienreiz, lidojot uz viini ar AB, bija slikti laikapsktaakli, lidoju pievakaree, skrejcelu jau vareeja redzeet no apgaismojuma zem spaarniem, bet tad peeksni pacelaas augshaa. Taada neparasta bija sajuuta
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo