Online
Pašreiz BMWPower skatās 177 viesi un 25 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Banānrepublika IV
Autors | Ziņojums |
Dravenieks | | Kopš: 04. Jun 2011
Ziņojumi: 855
Braucu ar:
| Jap, un vairāk radarus un netrafarētos krūmu mentus... | Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
21 Aug 2019, 20:24:59 @kaprons rakstīja:
fak, un tas ar ikgadēju tehnisko apskati.
varbūt vajag ik pa pus gadam(ja pieņem, ka tehniskā apskate ir sodīšana par sliktu uzvedību)(uz ko vēl var bik uzvārīt arī )
https://www.tvnet.lv/6758680/latvija-tresais-au...puru-raditajs-es
kaa redzams ne drakoniskie aatruma ierobezhojumi ne radari neliidz. latvijaa nu jau brauc kaa totaalas seenes bet avaarijas kaa ir taa ir. probleema ir citur - tas ir pat ezim skaidrs. suudiiga infrastruktuura, slikti celji un paarspiileeti sodi rezulteejaas uz to, ka uzmaniiba tiek veersta nevis uz to kas notiek uz celja bet paniski jaaskataas uz spidometru ka nepaarsliid paari atljautajam un veel arii jaaizvairaas no bedreem. dazhiem tas robezhojas ar sirdsleekmi citi brauc jau pilniigaa pohujaa mirst no garlaiciibas un veel glaasta skaarienjuutiigos.
teikshu godiigi kad aizbraucu uz lv sajuuta uz celja ir itkaa buutu paleeninaataa filmaa, maksimaalais aatrums ierobezhots bet biistamas situaacijas nemazinaas. ne jau aatrums ir probleema..
vispaart driizaak jaaizveertee arii suudiigu laikapstaaklju ietekme. gan jau ka lietainaas dienaas avaariju ir vairaak, un tad veel ziemas periods konkreets gemars tai valstii, nezinu.. | Offline | | |
Staris | | Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| Tas jau sen ir skaidrs, ka ne jau ātrums atbilstošās situācijās rada bīstamību, bet gan neadekvāti auto vadītāji + tehniskais ceļu/auto stāvoklis.
Latvijā kvalitatīvajos ceļa posmos mierīgi varētu 140km/h mizot pa tukšu šosi, ja vien nebūtu retardi, kuri pat pie 70km/h var kādu nogalināt dēļ sava idiotisma.
| Offline | | |
AVI | | Kopš: 09. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 10233
Braucu ar: Air baltic
| Tarkšķ pa telefonu, vnk guļ, kaut ko sapņo, urbinās degunā utt. Īsāk sakot, vairums domā tikai par sevi!
Un protams dzērājšoferi audzē šo ciparu.
----------------- Omega-3 Omega-6 best performance
RomboutsUNMalongo kafija
PM | Offline | | |
soulfreak | | Kopš: 01. Oct 2004
No: Zilupe
Ziņojumi: 6608
Braucu ar: tīru sirdsapziņu
| Ja neglaudītu ekrānu, tad avāriju skaits samazinātis pa 70%! | Offline | | |
RonaldinsH | | Kopš: 19. Nov 2015
Ziņojumi: 1089
Braucu ar:
| Ņemot vērā, cik traģiski agrāk bija, tad šie pēdējie dati jau pat liekas kā nenormāls progress
[ Šo ziņu laboja RonaldinsH, 22 Aug 2019, 10:22:55 ] | Offline | | |
EimZ | | Kopš: 09. Jan 2008
No: Daugavpils
Ziņojumi: 3763
Braucu ar:
| Kkad pagājušonedēļ zīmīgs skats bija tieši pretī stacionārajam fotoradaram starp Pļaviņām un Jēkabpili- nobraukts ezis.
neesmu veicis pētījumu, taču pavisam droši apgalvoju, ka dalba*obi, kas pēc fotoradara zīmes sabremzējas pat zem atļautā, ceļam neseko, ar visām no tā izrietošajām sekām.
interesanti būtu uzzināt, vai kāds piemaksā tiem, kuri sabremzējas -20 km/h līdz atļautajam?
----------------- Paldies par manu ļoti svarīgo viedokli, bez kura šis Visums vienkārši neizdzīvos!™ | Offline | | |
RG | | Kopš: 02. Nov 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 679
Braucu ar:
| Pie tās tabulas būtu labi pielikt automobiļu skaitu uz ceļiem. | Offline | | |
|
RVR | | Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22294
Braucu ar: RVR
|
22 Aug 2019, 10:12:26 @RG rakstīja:
Pie tās tabulas būtu labi pielikt automobiļu skaitu uz ceļiem.
Tieši tā.
Jo 1990. gadā automašīnu bija daudzkārt mazāk.
Līdz ar to progress patiesībā ir vēl lielāks, nekā šie cipari parāda.[ Šo ziņu laboja RVR, 22 Aug 2019, 10:14:37 ] | Offline | | |
Amakatanav | | Kopš: 06. Jul 2009
Ziņojumi: 1793
Braucu ar: muti pa ausīm.
| + 1990-2005 nebīja mobīlo tel sērga pie stūres | Offline | | |
bum_bumz | | Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 6756
Braucu ar: E34
|
22 Aug 2019, 09:44:30 @soulfreak rakstīja:
Ja neglaudītu ekrānu, tad avāriju skaits samazinātis pa 70%!
+17
Nihilisms nenormāls, pagriezienu slēdži nolauzti!
Oponēšu bmwaddict, ka sodi par [lieliem], īstenībā, par maziem. Katrai trubas glaudīšanai vajag 500 iegriezt vai apliecību nost uz 3 mēnešiem, manevriem bez signāla - vismaz dubultot sodu.
Jaunā infrastruktūra, protams arī rullē. No asfalta līdz 2 metrus dziļam grāvim atstāts nepilns metrs apmales ...[ Šo ziņu laboja bum_bumz, 22 Aug 2019, 10:32:22 ] | Offline | | |
RonaldinsH | | Kopš: 19. Nov 2015
Ziņojumi: 1089
Braucu ar:
| Un jāņem vēl vērā, ka tajā rakstā tie ir dati uz 1 miljonu iedzīvotāju un ņemot vērā, ka Latvijā pat nav 2 miljoni iedzīvotāji, tad viena liela avārija gada laikā var pamatīgi ietekmēt šo statistiku.
Rumānijā - 1885 bojāgājušie
Bulgārija - 617 bojāgājušie
Horvātija - 319 bojāgājušie
Latvija - 150 bojāgājušie
utt
Un, ja paskatamies vislabākos rādītājus -
Dānija - 172 bojāgājušie
Īrija - 143 bojāgājušie
Lielbritānija - 1850 bojāgājušie
Viss jau atkarīgs, kā šos datus izvērtē.
[ Šo ziņu laboja RonaldinsH, 22 Aug 2019, 10:37:58 ] | Offline | | |
Artest | | Kopš: 04. Dec 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 691
Braucu ar: baudu un papīra naudu, kā arī ar R1 jaudu
| Pēc līknes var saprast, ka samazinās avāriju un mirušo skaits, jo cilvēki labāk iemācās braukt. Tagad ir 2reizes vairāk māšīnu kā agrāk un vēl telefonu lietošana, bet avāriju skaits mazāks? Tas tāpēc, ka nejau satiksme, mašīnu skaits un telefoni ietekmē to visu, bet vadītāja prasmes, tikai nejēgas taisa avārijas, neprasme ievērot distanci, neprasme rubīt fišku kas notiek uz ceļa, neprasme apdzīt, neprasme sajust sevi un mašīnu, vajag kārtīgāk csdd eksāmenā atsijāt un tad būs mazāk avāriju, jo nejau telefoni un citas lietas vainīgas, bet nemākulība braukt. Vislielākie avāriju taisītāji ir: 1.fāteri kuriem ir 50+ un kuri jau 20gadus stūrē un domā ka ir profi, bet nesaprot ka pēc 50 jau neesi tik labs kā pirms, tad 2.caciņas un omītes, kurām pilnas galvas ar huijnu un atraujas domas no satiksmes un protams 3.tie kas jau gadu ir ar svaigu aplieciibu un domaa ka nu jau ir profi, un ja veel izdomaa apguut bmw prasmes | Offline | | |
bum_bumz | | Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 6756
Braucu ar: E34
|
22 Aug 2019, 10:44:41 @Artest rakstīja:
Pēc līknes var saprast, ka samazinās avāriju un mirušo skaits, jo cilvēki labāk iemācās braukt. Tagad ir 2reizes vairāk māšīnu kā agrāk un vēl telefonu lietošana, bet avāriju skaits mazāks? Tas tāpēc, ka nejau satiksme, mašīnu skaits un telefoni ietekmē to visu, bet vadītāja prasmes, tikai nejēgas taisa avārijas, neprasme ievērot distanci, neprasme rubīt fišku kas notiek uz ceļa, neprasme apdzīt, neprasme sajust sevi un mašīnu, vajag kārtīgāk csdd eksāmenā atsijāt un tad būs mazāk avāriju, jo nejau telefoni un citas lietas vainīgas, bet nemākulība braukt. Vislielākie avāriju taisītāji ir: 1.fāteri kuriem ir 50+ un kuri jau 20gadus stūrē un domā ka ir profi, bet nesaprot ka pēc 50 jau neesi tik labs kā pirms, tad 2.caciņas un omītes, kurām pilnas galvas ar huijnu un atraujas domas no satiksmes un protams 3.tie kas jau gadu ir ar svaigu aplieciibu un domaa ka nu jau ir profi, un ja veel izdomaa apguut bmw prasmes
neapdris fāterus , turpat jau 40 gadus stūrēju tev safilmēt tizlus 20g. gurķus, 30+ kingus, kuri nerāda pagriezienus, tarkšķ un parkojas šķērsām
Ja nopietni - svaigs sniedziņš, netīrīts, tik uzbērta sāls, pretī braucošs baļķenieks piemēž visus logus - nedrošs braucējs tad ātri var atrasties dziļā, modernā grāvī. Cēlonis tam nebūt nebūs 100% nemākulība, bet daļēji sekas no infrastruktūras, tās apkalpotājiem un citiem satiksmes dalībniekiem. | Offline | | |
hronists | | Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
|
22 Aug 2019, 11:08:53 @bum_bumz rakstīja:
neapdris fāterus ,
lasot poweru liekas, ka daļai šeit esošo šķiet, ka vecums paies garām un viņi jau nu savos 50+ būs tikpat izveicīgi kā tagad | Offline | | |
Mikuzz | | Kopš: 19. Aug 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 41361
Braucu ar: Transporta līdzekli
|
22 Aug 2019, 10:27:35 @Nixx rakstīja:
Mani tomēr pārsteidz dienvidnieku labie rezultāti uz EU vidējā fona
Ceļi tur ir reāls izaicinājums, daudzkur vnk nobraukšana no ceļa = haivej to heven. Viņu klinšu aizas nav mūsu aizaugušie grāvji
Braukšanas kultūra - nu arī so-so, it kā tolerē, bet nu uzsit reizēm baigo road rage. + 2 riteņotie ir reāli gangsta
Noteikumu / ātrumu limitu ievērošana Vīniņš vēderā pēc 20:00 tur ir visiem
Tehnika - pilsētās labāka par mūsējo, bet laukos tāpat ir ļoti švaka
Tu jātur acis uz ceļa, nevar glāstīt instagramu
Un pieļauju ka tur visi mauc, nevis nepārliecināti, pie katra lielā ceļa, met uz pirkstiem-paspēšu, nepaspēšu, un lec ārā, kad jau noteikti ir par vēlu :lv: | Offline | | |
|
Artest | | Kopš: 04. Dec 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 691
Braucu ar: baudu un papīra naudu, kā arī ar R1 jaudu
|
22 Aug 2019, 11:08:53 @bum_bumz rakstīja:
22 Aug 2019, 10:44:41 @Artest rakstīja:
Pēc līknes var saprast, ka samazinās avāriju un mirušo skaits, jo cilvēki labāk iemācās braukt. Tagad ir 2reizes vairāk māšīnu kā agrāk un vēl telefonu lietošana, bet avāriju skaits mazāks? Tas tāpēc, ka nejau satiksme, mašīnu skaits un telefoni ietekmē to visu, bet vadītāja prasmes, tikai nejēgas taisa avārijas, neprasme ievērot distanci, neprasme rubīt fišku kas notiek uz ceļa, neprasme apdzīt, neprasme sajust sevi un mašīnu, vajag kārtīgāk csdd eksāmenā atsijāt un tad būs mazāk avāriju, jo nejau telefoni un citas lietas vainīgas, bet nemākulība braukt. Vislielākie avāriju taisītāji ir: 1.fāteri kuriem ir 50+ un kuri jau 20gadus stūrē un domā ka ir profi, bet nesaprot ka pēc 50 jau neesi tik labs kā pirms, tad 2.caciņas un omītes, kurām pilnas galvas ar huijnu un atraujas domas no satiksmes un protams 3.tie kas jau gadu ir ar svaigu aplieciibu un domaa ka nu jau ir profi, un ja veel izdomaa apguut bmw prasmes
neapdris fāterus , turpat jau 40 gadus stūrēju tev safilmēt tizlus 20g. gurķus, 30+ kingus, kuri nerāda pagriezienus, tarkšķ un parkojas šķērsām
Ja nopietni - svaigs sniedziņš, netīrīts, tik uzbērta sāls, pretī braucošs baļķenieks piemēž visus logus - nedrošs braucējs tad ātri var atrasties dziļā, modernā grāvī. Cēlonis tam nebūt nebūs 100% nemākulība, bet daļēji sekas no infrastruktūras, tās apkalpotājiem un citiem satiksmes dalībniekiem.
Easy situācija pat iesācējam, ja māk braukt, ceļu vismaz uz trīs sekundēm pat ar acīm ciet jāmak nostūrēt un ierēķināt iespējamās situācijas. Pa 14gadiem tikai vienreiz esmu saskaņoto rakstījis | Offline | | |
cmax | | Kopš: 03. Jan 2013
Ziņojumi: 1073
Braucu ar:
|
22 Aug 2019, 11:17:22 @Mikuzz rakstīja:
22 Aug 2019, 10:27:35 @Nixx rakstīja:
Mani tomēr pārsteidz dienvidnieku labie rezultāti uz EU vidējā fona
Ceļi tur ir reāls izaicinājums, daudzkur vnk nobraukšana no ceļa = haivej to heven. Viņu klinšu aizas nav mūsu aizaugušie grāvji
Braukšanas kultūra - nu arī so-so, it kā tolerē, bet nu uzsit reizēm baigo road rage. + 2 riteņotie ir reāli gangsta
Noteikumu / ātrumu limitu ievērošana Vīniņš vēderā pēc 20:00 tur ir visiem
Tehnika - pilsētās labāka par mūsējo, bet laukos tāpat ir ļoti švaka
Tu jātur acis uz ceļa, nevar glāstīt instagramu
Un pieļauju ka tur visi mauc, nevis nepārliecināti, pie katra lielā ceļa, met uz pirkstiem-paspēšu, nepaspēšu, un lec ārā, kad jau noteikti ir par vēlu :lv:
Vot vot, visa uzmanība uz ceļu nevis pusaizmidzies ar roku uz 12. | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16216
Braucu ar:
|
22 Aug 2019, 10:44:41 @Artest rakstīja:
Pēc līknes var saprast, ka samazinās avāriju un mirušo skaits, jo cilvēki labāk iemācās braukt. Tagad ir 2reizes vairāk māšīnu kā agrāk un vēl telefonu lietošana, bet avāriju skaits mazāks? Tas tāpēc, ka nejau satiksme, mašīnu skaits un telefoni ietekmē to visu, bet vadītāja prasmes, tikai nejēgas taisa avārijas, neprasme ievērot distanci, neprasme rubīt fišku kas notiek uz ceļa, neprasme apdzīt, neprasme sajust sevi un mašīnu, vajag kārtīgāk csdd eksāmenā atsijāt un tad būs mazāk avāriju, jo nejau telefoni un citas lietas vainīgas, bet nemākulība braukt. Vislielākie avāriju taisītāji ir: 1.fāteri kuriem ir 50+ un kuri jau 20gadus stūrē un domā ka ir profi, bet nesaprot ka pēc 50 jau neesi tik labs kā pirms, tad 2.caciņas un omītes, kurām pilnas galvas ar huijnu un atraujas domas no satiksmes un protams 3.tie kas jau gadu ir ar svaigu aplieciibu un domaa ka nu jau ir profi, un ja veel izdomaa apguut bmw prasmes
Lai nebūtu tukša diršana tad iemet statistikas datus,bet paredzu ka šitā ir tukša runa kurai ar realitāti nekāda sakara | Online | | |
DeeCee | | Kopš: 29. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9264
Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber
|
22 Aug 2019, 11:56:24 @user rakstīja:
shēmotāji un terorisma finansētāji pēc savas netīrās naudas stāv
paraudi vēl ka paķīti aizvēra un neļauj cilvēkiem strādāt | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|