Online

Pašreiz BMWPower skatās 177 viesi un 25 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Banānrepublika IV

AutorsZiņojums
Dravenieks
21. Aug 2019, 20:35 #20901

Kopš: 04. Jun 2011

Ziņojumi: 855

Braucu ar:

Jap, un vairāk radarus un netrafarētos krūmu mentus...
Offline
bmwaddict
21. Aug 2019, 20:59 #20902

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


21 Aug 2019, 20:24:59 @kaprons rakstīja:
fak, un tas ar ikgadēju tehnisko apskati.
varbūt vajag ik pa pus gadam(ja pieņem, ka tehniskā apskate ir sodīšana par sliktu uzvedību)(uz ko vēl var bik uzvārīt arī )
https://www.tvnet.lv/6758680/latvija-tresais-au...puru-raditajs-es


kaa redzams ne drakoniskie aatruma ierobezhojumi ne radari neliidz. latvijaa nu jau brauc kaa totaalas seenes bet avaarijas kaa ir taa ir. probleema ir citur - tas ir pat ezim skaidrs. suudiiga infrastruktuura, slikti celji un paarspiileeti sodi rezulteejaas uz to, ka uzmaniiba tiek veersta nevis uz to kas notiek uz celja bet paniski jaaskataas uz spidometru ka nepaarsliid paari atljautajam un veel arii jaaizvairaas no bedreem. dazhiem tas robezhojas ar sirdsleekmi citi brauc jau pilniigaa pohujaa mirst no garlaiciibas un veel glaasta skaarienjuutiigos.

teikshu godiigi kad aizbraucu uz lv sajuuta uz celja ir itkaa buutu paleeninaataa filmaa, maksimaalais aatrums ierobezhots bet biistamas situaacijas nemazinaas. ne jau aatrums ir probleema..

vispaart driizaak jaaizveertee arii suudiigu laikapstaaklju ietekme. gan jau ka lietainaas dienaas avaariju ir vairaak, un tad veel ziemas periods konkreets gemars tai valstii, nezinu..
Offline
Staris
21. Aug 2019, 21:14 #20903

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

Tas jau sen ir skaidrs, ka ne jau ātrums atbilstošās situācijās rada bīstamību, bet gan neadekvāti auto vadītāji + tehniskais ceļu/auto stāvoklis.
Latvijā kvalitatīvajos ceļa posmos mierīgi varētu 140km/h mizot pa tukšu šosi, ja vien nebūtu retardi, kuri pat pie 70km/h var kādu nogalināt dēļ sava idiotisma.
Offline
AVI
22. Aug 2019, 09:25 #20904

Kopš: 09. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 10233

Braucu ar: Air baltic

Tarkšķ pa telefonu, vnk guļ, kaut ko sapņo, urbinās degunā utt. Īsāk sakot, vairums domā tikai par sevi!

Un protams dzērājšoferi audzē šo ciparu.

-----------------
Omega-3 Omega-6 best performance
RomboutsUNMalongo kafija
PM
Offline
soulfreak
22. Aug 2019, 09:44 #20905

Kopš: 01. Oct 2004

No: Zilupe

Ziņojumi: 6608

Braucu ar: tīru sirdsapziņu

Ja neglaudītu ekrānu, tad avāriju skaits samazinātis pa 70%!
Offline
RonaldinsH
22. Aug 2019, 10:02 #20906

Kopš: 19. Nov 2015

Ziņojumi: 1089

Braucu ar:

Ņemot vērā, cik traģiski agrāk bija, tad šie pēdējie dati jau pat liekas kā nenormāls progress

[ Šo ziņu laboja RonaldinsH, 22 Aug 2019, 10:22:55 ]

Offline
EimZ
22. Aug 2019, 10:11 #20907

Kopš: 09. Jan 2008

No: Daugavpils

Ziņojumi: 3763

Braucu ar:

Kkad pagājušonedēļ zīmīgs skats bija tieši pretī stacionārajam fotoradaram starp Pļaviņām un Jēkabpili- nobraukts ezis.
neesmu veicis pētījumu, taču pavisam droši apgalvoju, ka dalba*obi, kas pēc fotoradara zīmes sabremzējas pat zem atļautā, ceļam neseko, ar visām no tā izrietošajām sekām.
interesanti būtu uzzināt, vai kāds piemaksā tiem, kuri sabremzējas -20 km/h līdz atļautajam?

-----------------
Paldies par manu ļoti svarīgo viedokli, bez kura šis Visums vienkārši neizdzīvos!™
Offline
RG
22. Aug 2019, 10:12 #20908

Kopš: 02. Nov 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 679

Braucu ar:

Pie tās tabulas būtu labi pielikt automobiļu skaitu uz ceļiem.
Offline
RVR
22. Aug 2019, 10:13 #20909

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22294

Braucu ar: RVR


22 Aug 2019, 10:12:26 @RG rakstīja:
Pie tās tabulas būtu labi pielikt automobiļu skaitu uz ceļiem.


Tieši tā.
Jo 1990. gadā automašīnu bija daudzkārt mazāk.
Līdz ar to progress patiesībā ir vēl lielāks, nekā šie cipari parāda.

[ Šo ziņu laboja RVR, 22 Aug 2019, 10:14:37 ]

Offline
Amakatanav
22. Aug 2019, 10:25 #20910

Kopš: 06. Jul 2009

Ziņojumi: 1793

Braucu ar: muti pa ausīm.

+ 1990-2005 nebīja mobīlo tel sērga pie stūres
Offline
bum_bumz
22. Aug 2019, 10:31 #20911

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6756

Braucu ar: E34


22 Aug 2019, 09:44:30 @soulfreak rakstīja:
Ja neglaudītu ekrānu, tad avāriju skaits samazinātis pa 70%!

+17
Nihilisms nenormāls, pagriezienu slēdži nolauzti!
Oponēšu bmwaddict, ka sodi par [lieliem], īstenībā, par maziem. Katrai trubas glaudīšanai vajag 500 iegriezt vai apliecību nost uz 3 mēnešiem, manevriem bez signāla - vismaz dubultot sodu.
Jaunā infrastruktūra, protams arī rullē. No asfalta līdz 2 metrus dziļam grāvim atstāts nepilns metrs apmales ...

[ Šo ziņu laboja bum_bumz, 22 Aug 2019, 10:32:22 ]

Offline
RonaldinsH
22. Aug 2019, 10:33 #20912

Kopš: 19. Nov 2015

Ziņojumi: 1089

Braucu ar:

Un jāņem vēl vērā, ka tajā rakstā tie ir dati uz 1 miljonu iedzīvotāju un ņemot vērā, ka Latvijā pat nav 2 miljoni iedzīvotāji, tad viena liela avārija gada laikā var pamatīgi ietekmēt šo statistiku.

Rumānijā - 1885 bojāgājušie
Bulgārija - 617 bojāgājušie
Horvātija - 319 bojāgājušie
Latvija - 150 bojāgājušie
utt

Un, ja paskatamies vislabākos rādītājus -
Dānija - 172 bojāgājušie
Īrija - 143 bojāgājušie
Lielbritānija - 1850 bojāgājušie

Viss jau atkarīgs, kā šos datus izvērtē.

[ Šo ziņu laboja RonaldinsH, 22 Aug 2019, 10:37:58 ]

Offline
Artest
22. Aug 2019, 10:44 #20913

Kopš: 04. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 691

Braucu ar: baudu un papīra naudu, kā arī ar R1 jaudu

Pēc līknes var saprast, ka samazinās avāriju un mirušo skaits, jo cilvēki labāk iemācās braukt. Tagad ir 2reizes vairāk māšīnu kā agrāk un vēl telefonu lietošana, bet avāriju skaits mazāks? Tas tāpēc, ka nejau satiksme, mašīnu skaits un telefoni ietekmē to visu, bet vadītāja prasmes, tikai nejēgas taisa avārijas, neprasme ievērot distanci, neprasme rubīt fišku kas notiek uz ceļa, neprasme apdzīt, neprasme sajust sevi un mašīnu, vajag kārtīgāk csdd eksāmenā atsijāt un tad būs mazāk avāriju, jo nejau telefoni un citas lietas vainīgas, bet nemākulība braukt. Vislielākie avāriju taisītāji ir: 1.fāteri kuriem ir 50+ un kuri jau 20gadus stūrē un domā ka ir profi, bet nesaprot ka pēc 50 jau neesi tik labs kā pirms, tad 2.caciņas un omītes, kurām pilnas galvas ar huijnu un atraujas domas no satiksmes un protams 3.tie kas jau gadu ir ar svaigu aplieciibu un domaa ka nu jau ir profi, un ja veel izdomaa apguut bmw prasmes
Offline
bum_bumz
22. Aug 2019, 11:08 #20914

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6756

Braucu ar: E34


22 Aug 2019, 10:44:41 @Artest rakstīja:
Pēc līknes var saprast, ka samazinās avāriju un mirušo skaits, jo cilvēki labāk iemācās braukt. Tagad ir 2reizes vairāk māšīnu kā agrāk un vēl telefonu lietošana, bet avāriju skaits mazāks? Tas tāpēc, ka nejau satiksme, mašīnu skaits un telefoni ietekmē to visu, bet vadītāja prasmes, tikai nejēgas taisa avārijas, neprasme ievērot distanci, neprasme rubīt fišku kas notiek uz ceļa, neprasme apdzīt, neprasme sajust sevi un mašīnu, vajag kārtīgāk csdd eksāmenā atsijāt un tad būs mazāk avāriju, jo nejau telefoni un citas lietas vainīgas, bet nemākulība braukt. Vislielākie avāriju taisītāji ir: 1.fāteri kuriem ir 50+ un kuri jau 20gadus stūrē un domā ka ir profi, bet nesaprot ka pēc 50 jau neesi tik labs kā pirms, tad 2.caciņas un omītes, kurām pilnas galvas ar huijnu un atraujas domas no satiksmes un protams 3.tie kas jau gadu ir ar svaigu aplieciibu un domaa ka nu jau ir profi, un ja veel izdomaa apguut bmw prasmes

neapdris fāterus , turpat jau 40 gadus stūrēju tev safilmēt tizlus 20g. gurķus, 30+ kingus, kuri nerāda pagriezienus, tarkšķ un parkojas šķērsām
Ja nopietni - svaigs sniedziņš, netīrīts, tik uzbērta sāls, pretī braucošs baļķenieks piemēž visus logus - nedrošs braucējs tad ātri var atrasties dziļā, modernā grāvī. Cēlonis tam nebūt nebūs 100% nemākulība, bet daļēji sekas no infrastruktūras, tās apkalpotājiem un citiem satiksmes dalībniekiem.
Offline
hronists
22. Aug 2019, 11:16 #20915

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


22 Aug 2019, 11:08:53 @bum_bumz rakstīja:

neapdris fāterus ,


lasot poweru liekas, ka daļai šeit esošo šķiet, ka vecums paies garām un viņi jau nu savos 50+ būs tikpat izveicīgi kā tagad
Offline
Mikuzz
22. Aug 2019, 11:17 #20916

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41361

Braucu ar: Transporta līdzekli


22 Aug 2019, 10:27:35 @Nixx rakstīja:
Mani tomēr pārsteidz dienvidnieku labie rezultāti uz EU vidējā fona

Ceļi tur ir reāls izaicinājums, daudzkur vnk nobraukšana no ceļa = haivej to heven. Viņu klinšu aizas nav mūsu aizaugušie grāvji
Braukšanas kultūra - nu arī so-so, it kā tolerē, bet nu uzsit reizēm baigo road rage. + 2 riteņotie ir reāli gangsta
Noteikumu / ātrumu limitu ievērošana Vīniņš vēderā pēc 20:00 tur ir visiem
Tehnika - pilsētās labāka par mūsējo, bet laukos tāpat ir ļoti švaka


Tu jātur acis uz ceļa, nevar glāstīt instagramu
Un pieļauju ka tur visi mauc, nevis nepārliecināti, pie katra lielā ceļa, met uz pirkstiem-paspēšu, nepaspēšu, un lec ārā, kad jau noteikti ir par vēlu :lv:
Offline
Artest
22. Aug 2019, 11:55 #20917

Kopš: 04. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 691

Braucu ar: baudu un papīra naudu, kā arī ar R1 jaudu


22 Aug 2019, 11:08:53 @bum_bumz rakstīja:

22 Aug 2019, 10:44:41 @Artest rakstīja:
Pēc līknes var saprast, ka samazinās avāriju un mirušo skaits, jo cilvēki labāk iemācās braukt. Tagad ir 2reizes vairāk māšīnu kā agrāk un vēl telefonu lietošana, bet avāriju skaits mazāks? Tas tāpēc, ka nejau satiksme, mašīnu skaits un telefoni ietekmē to visu, bet vadītāja prasmes, tikai nejēgas taisa avārijas, neprasme ievērot distanci, neprasme rubīt fišku kas notiek uz ceļa, neprasme apdzīt, neprasme sajust sevi un mašīnu, vajag kārtīgāk csdd eksāmenā atsijāt un tad būs mazāk avāriju, jo nejau telefoni un citas lietas vainīgas, bet nemākulība braukt. Vislielākie avāriju taisītāji ir: 1.fāteri kuriem ir 50+ un kuri jau 20gadus stūrē un domā ka ir profi, bet nesaprot ka pēc 50 jau neesi tik labs kā pirms, tad 2.caciņas un omītes, kurām pilnas galvas ar huijnu un atraujas domas no satiksmes un protams 3.tie kas jau gadu ir ar svaigu aplieciibu un domaa ka nu jau ir profi, un ja veel izdomaa apguut bmw prasmes

neapdris fāterus , turpat jau 40 gadus stūrēju tev safilmēt tizlus 20g. gurķus, 30+ kingus, kuri nerāda pagriezienus, tarkšķ un parkojas šķērsām
Ja nopietni - svaigs sniedziņš, netīrīts, tik uzbērta sāls, pretī braucošs baļķenieks piemēž visus logus - nedrošs braucējs tad ātri var atrasties dziļā, modernā grāvī. Cēlonis tam nebūt nebūs 100% nemākulība, bet daļēji sekas no infrastruktūras, tās apkalpotājiem un citiem satiksmes dalībniekiem.

Easy situācija pat iesācējam, ja māk braukt, ceļu vismaz uz trīs sekundēm pat ar acīm ciet jāmak nostūrēt un ierēķināt iespējamās situācijas. Pa 14gadiem tikai vienreiz esmu saskaņoto rakstījis
Offline
cmax
22. Aug 2019, 11:59 #20918

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 1073

Braucu ar:


22 Aug 2019, 11:17:22 @Mikuzz rakstīja:

22 Aug 2019, 10:27:35 @Nixx rakstīja:
Mani tomēr pārsteidz dienvidnieku labie rezultāti uz EU vidējā fona

Ceļi tur ir reāls izaicinājums, daudzkur vnk nobraukšana no ceļa = haivej to heven. Viņu klinšu aizas nav mūsu aizaugušie grāvji
Braukšanas kultūra - nu arī so-so, it kā tolerē, bet nu uzsit reizēm baigo road rage. + 2 riteņotie ir reāli gangsta
Noteikumu / ātrumu limitu ievērošana Vīniņš vēderā pēc 20:00 tur ir visiem
Tehnika - pilsētās labāka par mūsējo, bet laukos tāpat ir ļoti švaka


Tu jātur acis uz ceļa, nevar glāstīt instagramu
Un pieļauju ka tur visi mauc, nevis nepārliecināti, pie katra lielā ceļa, met uz pirkstiem-paspēšu, nepaspēšu, un lec ārā, kad jau noteikti ir par vēlu :lv:

Vot vot, visa uzmanība uz ceļu nevis pusaizmidzies ar roku uz 12.
Offline
uldens1
22. Aug 2019, 12:01 #20919

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16216

Braucu ar:


22 Aug 2019, 10:44:41 @Artest rakstīja:
Pēc līknes var saprast, ka samazinās avāriju un mirušo skaits, jo cilvēki labāk iemācās braukt. Tagad ir 2reizes vairāk māšīnu kā agrāk un vēl telefonu lietošana, bet avāriju skaits mazāks? Tas tāpēc, ka nejau satiksme, mašīnu skaits un telefoni ietekmē to visu, bet vadītāja prasmes, tikai nejēgas taisa avārijas, neprasme ievērot distanci, neprasme rubīt fišku kas notiek uz ceļa, neprasme apdzīt, neprasme sajust sevi un mašīnu, vajag kārtīgāk csdd eksāmenā atsijāt un tad būs mazāk avāriju, jo nejau telefoni un citas lietas vainīgas, bet nemākulība braukt. Vislielākie avāriju taisītāji ir: 1.fāteri kuriem ir 50+ un kuri jau 20gadus stūrē un domā ka ir profi, bet nesaprot ka pēc 50 jau neesi tik labs kā pirms, tad 2.caciņas un omītes, kurām pilnas galvas ar huijnu un atraujas domas no satiksmes un protams 3.tie kas jau gadu ir ar svaigu aplieciibu un domaa ka nu jau ir profi, un ja veel izdomaa apguut bmw prasmes
Lai nebūtu tukša diršana tad iemet statistikas datus,bet paredzu ka šitā ir tukša runa kurai ar realitāti nekāda sakara
Online
DeeCee
22. Aug 2019, 12:05 #20920

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber


22 Aug 2019, 11:56:24 @user rakstīja:
shēmotāji un terorisma finansētāji pēc savas netīrās naudas stāv


paraudi vēl ka paķīti aizvēra un neļauj cilvēkiem strādāt
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4