Autors | Ziņojums |
dzuris | |
Kopš: 01. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 7627
Braucu ar:
|
10 Aug 2016, 22:13:22 @Lew rakstīja:
10 Aug 2016, 21:34:36 @dzuris rakstīja:
10 Aug 2016, 21:11:39 @Lew rakstīja:
10 Aug 2016, 21:07:17 @LENSunZELSIRDIGS rakstīja:
sākumā nomaini eļļas filtra korpusa blīvi. Ļoti iespējams, ar to pietiks
ši ir kaut kāda slimība dīzeļiem?
Es ar tūlīt mainīšu, jo tur visi ir galīgi slikti.
Vienigais mitrums manam kaplim ir pie turbo atpludes, parejais ar dabiskiem putekliem noputejis. cik limakus jusu punkainie noripojusi?
Bildi no apakšas, savādāk tukšā diršana, par nupatkā nomazgātu automātiski uzmetēju topikā.
Pagaidi kad laukos busu vienigais udens kas motortelpa ir bijis ir logudens nemazgaju motorus vispar tecesanai savi plusi, kamer tek ara vismaz zini ka ir kautkas ieksa |
Offline | |
|
anarchy | |
Kopš: 23. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1426
Braucu ar: e39M54B25, M62B46TU
|
10 Aug 2016, 21:12:26 @Aigis rakstīja:
Esu bijis zem mašīnas, viss kartera perimetrs nosulojis
izklausisies stulbi piedaavaat nomazgaat motoru un tad paluureet kur peec laika laiz garaam?
man ari manija tikai eljas filtra korpusa blivi un problema atrisinajas. m54 |
Offline | |
|
Peecis | |
Kopš: 27. Jan 2003
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2308
Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI
|
10 Aug 2016, 21:47:43 @Aigis rakstīja:
Manam ex ar m52 filtra korpusa blīve izbedzās pie 170k, tagad m54 kartera blīve pie 200k pārejais viss čikiniekā
Kartera blīvi mainīt pašam- nu i nah..
Labāk pa to laiku daudz jaukāku kaut ko padarīt |
Offline | |
|
Kasics | |
Kopš: 19. Feb 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 2528
Braucu ar: kuģi pa bruģi.
|
07 Aug 2016, 20:18:16 @Mahars rakstīja:
07 Aug 2016, 19:40:23 @andronss8 rakstīja:
Sveiciens!Vai ABS datčiks BOSCH būs ok pa 45eur,vai jāpērk oem pa 100eur?Runā,ka jāliek tikai oem.
var noveikties un atrast svaigus lietotus origionalos,lai gan parasti aizmugurejie veseli ārā nav dabunami.
Es savam uzliku BOSCH viss darbojas bez problēmām.
Citreiz pietiek arī ja izskrūvē dačiku un notīra korpusam to alumīnija virsmu no apsulbējuma- ja tāds ir izveidojies. Tas alumīnijs oksidējas un dačiks vairs nepieguļ pietiekoši tuvu ABS riņķim kas ir gultī un tapēc ABS var nestrādāt. [ Šo ziņu laboja Kasics, 11 Aug 2016, 00:09:02 ] |
Offline | |
|
andronss8 | |
Kopš: 13. Feb 2009
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 490
Braucu ar: e39 530i
|
11 Aug 2016, 00:05:00 @Kasics rakstīja:
07 Aug 2016, 20:18:16 @Mahars rakstīja:
07 Aug 2016, 19:40:23 @andronss8 rakstīja:
Sveiciens!Vai ABS datčiks BOSCH būs ok pa 45eur,vai jāpērk oem pa 100eur?Runā,ka jāliek tikai oem.
var noveikties un atrast svaigus lietotus origionalos,lai gan parasti aizmugurejie veseli ārā nav dabunami.
Es savam uzliku BOSCH viss darbojas bez problēmām.
Citreiz pietiek arī ja izskrūvē dačiku un notīra korpusam to alumīnija virsmu no apsulbējuma- ja tāds ir izveidojies. Tas alumīnijs oksidējas un dačiks vairs nepieguļ pietiekoši tuvu ABS riņķim kas ir gultī un tapēc ABS var nestrādāt.
Pateicība.
|
Offline | |
|
vernersb | |
Kopš: 02. May 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 1028
Braucu ar: E61 530DA
| Kāroče! Biju servisā uz diagnostiku. Dūms izskatās, ka ir dēļ sprauslām. Pēdējo reiz kad ~pirms gada bija sprauslas uz stenda, jau brīdināja, ka viena iet uz beigām. Jo dūms ir tikai tukšgaitā, kas nozīmē, ka kāda no viņām pēc servisnieka teiktā "puņķojās" cik es sapratu, ka dēļ tās "puņķošanās" tukšgaitā dīzelis kkur tur(ahūna profesionāli paskaidroju ) nokļūst un tapēc veidojas tas dūms. Eļļa izpūtējā nav, kas laikam liecina, ka turbīnas vaina tā arī nav. Nočekoja antifrīzu, teica, ka nav tur nekāds dīzelis klāt. Kā arī eļļa ir smuka un dzidra. Vel uzgāzējot pētija atvērtu antifrīza bačoku, kur centās saskatīt kaut kāduus burbuļus, kas varētu liecināt par motora galvas problēmām... burbuļu nebija. Salonā tukšgaitā ierubija pečku uz max, tur ar viss labi, uzsila ātri. Kko laikam vel skatijās, bet nu nākošais ir vedīšu sprauslas uz stendu.
Par karšanu, vel pētīs dziļāk, kad ņems sprauslas nost. Pagaidām tā īsumā uzmeta aci tik. |
Offline | |
|
Araajz | |
Kopš: 30. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 28299
Braucu ar: E39
| Nu tak sūds ar to dūmu - pis, kamēr iet un viss. Vismaz es tā daru - kad vairs neleks, tad arī raušu ārā |
Offline | |
|
vernersb | |
Kopš: 02. May 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 1028
Braucu ar: E61 530DA
|
11 Aug 2016, 08:01:59 @Araajz rakstīja:
Nu tak sūds ar to dūmu - pis, kamēr iet un viss. Vismaz es tā daru - kad vairs neleks, tad arī raušu ārā
Nu ieteica, baigi gan nevilkt garumā, jo tur kko iekshaa dedzinot laikam... kkaa taa sapratu. |
Offline | |
|
|
dzuris | |
Kopš: 01. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 7627
Braucu ar:
|
11 Aug 2016, 08:01:59 @Araajz rakstīja:
Nu tak sūds ar to dūmu - pis, kamēr iet un viss. Vismaz es tā daru - kad vairs neleks, tad arī raušu ārā
Lai mekle kaski karsana nevis sprauslas:esmulol: |
Offline | |
|
dzuris | |
Kopš: 01. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 7627
Braucu ar:
|
11 Aug 2016, 08:13:41 @vernersb rakstīja:
11 Aug 2016, 08:01:59 @Araajz rakstīja:
Nu tak sūds ar to dūmu - pis, kamēr iet un viss. Vismaz es tā daru - kad vairs neleks, tad arī raušu ārā
Nu ieteica, baigi gan nevilkt garumā, jo tur kko iekshaa dedzinot laikam... kkaa taa sapratu.
Man kungi ari medz dedzinat pec dzersanas |
Offline | |
|
Araajz | |
Kopš: 30. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 28299
Braucu ar: E39
|
11 Aug 2016, 08:15:51 @dzuris rakstīja:
11 Aug 2016, 08:01:59 @Araajz rakstīja:
Nu tak sūds ar to dūmu - pis, kamēr iet un viss. Vismaz es tā daru - kad vairs neleks, tad arī raušu ārā
Lai mekle kaski karsana nevis sprauslas:esmulol:
Toč, viņam tak karsa, pričom tur sprauslas, ai karoč ne mana pļava, ne mana guba |
Offline | |
|
vernersb | |
Kopš: 02. May 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 1028
Braucu ar: E61 530DA
| nu karshana nebija vieniigaa probleema es tik ensaprotu, jau tresho dienu baukaajos un daudz ilgaak un vairaak pa korkjiem kaa peedeejo reiz kad uzkarsa un tagad suka nekarst... bla nu huj paimjosh... |
Offline | |
|
abyss | |
Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8252
Braucu ar: e39 523
| Kādu brītiņu neesmu sekojis līdzi Tavai e39 epopejai. Termostatu mainīji? |
Offline | |
|
vernersb | |
Kopš: 02. May 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 1028
Braucu ar: E61 530DA
| pirms 2 gadi kkur mainiju abus un ne leetaakos. mosh jaaizskalo to visus siteemu beidzot. Un kaads var man iemest ar linku kur nopirkt antifriiza bachokaa esosho liimenja dachiku? zajebal shitais, bljauj, kaut gan liimenis ir
Un kaa var notesteet termostatus? |
Offline | |
|
abyss | |
Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8252
Braucu ar: e39 523
| Vari mēģināt likt 90°C ūdeni vai pie cik tur viņi veras vaļā un tad skatīties . Bet, ja nopietni, tas servisam jādara. Var vienkārši arī nomainīt un aizmirst par to problēmu.
P.S vēl varbūt Tev ir kaut kur gaisa burbulis. Kad ir uzsilis motors atskrūvē atgaisošanas skrūvi.[ Šo ziņu laboja abyss, 11 Aug 2016, 09:38:50 ] |
Offline | |
|
vernersb | |
Kopš: 02. May 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 1028
Braucu ar: E61 530DA
| nu vakar man chalis salonaa sleedza tukshgaitaa pechku iekshaa uz ma un skatijaas cik aatri sasilst, tas nav ar to saistiits, ka termostatus chekoja? |
Offline | |
|
|
abyss | |
Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8252
Braucu ar: e39 523
|
11 Aug 2016, 09:38:25 @vernersb rakstīja:
nu vakar man chalis salonaa sleedza tukshgaitaa pechku iekshaa uz ma un skatijaas cik aatri sasilst, tas nav ar to saistiits, ka termostatus chekoja?
Nu ar to var pārbaudīt vai termostats nav iestrēdzis atvērtā pozīcijā, tas protams ir labi . Bet, ja termostats sācis lēnām dilt, tad var būt, ka ik pa laikam iestrēgst aizvērtā pozīcijā. Līdz ar to šķidrums, kas tur saliets cirkulē tikai pa mazo loku. |
Offline | |
|
vernersb | |
Kopš: 02. May 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 1028
Braucu ar: E61 530DA
|
11 Aug 2016, 09:42:17 @abyss rakstīja:
11 Aug 2016, 09:38:25 @vernersb rakstīja:
nu vakar man chalis salonaa sleedza tukshgaitaa pechku iekshaa uz ma un skatijaas cik aatri sasilst, tas nav ar to saistiits, ka termostatus chekoja?
Nu ar to var pārbaudīt vai termostats nav iestrēdzis atvērtā pozīcijā, tas protams ir labi . Bet, ja termostats sācis lēnām dilt, tad var būt, ka ik pa laikam iestrēgst aizvērtā pozīcijā. Līdz ar to šķidrums, kas tur saliets cirkulē tikai pa mazo loku.
ahaaa.... ok, paldies par info |
Offline | |
|
Rizza | |
Kopš: 12. Aug 2013
No: Strenči
Ziņojumi: 358
Braucu ar:
| Veči, kas pa vainu ja klima gļuko ?
Pieņemsim, uz Auto režimu un 23 grādiem visi mašinā salst, ieslēdzu 28, tas pats, ierubī 32 nu tad sāk cepties. nevarētu būt klimas panelī temperatūras dačiks pizģ ? itkā kaut ko uzsilda un pēc laika moči aukstu... Nu nevar klasiskajā izpratnē uzmest 23grādus un visu gadu braukt. zb jau čakarēšanās. Ziemā vispār žops ar to klimu. Pečkas vārstus nomainīju, antifrīzs līmenī. Paldies. |
Offline | |
|
Smic | |
Kopš: 28. Apr 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 426
Braucu ar: e39 530d individual
| Ja sprauslas nestrādā kā nākās, tad dzinējs var arī pastiprināti karst. Maini labāk nost. Pēc gostiem M57 pa laikam jāizrauj un jānočeko visas sprauslas. Ka tik nebija reizi 100 vai 150k, neatceros, man to viens Neringa meistars stāstīja.
Tas arī novērš sprauslu piecepšanos pie galvas, tur tās misiņa blīvītes jānomaina. Pretējā gadījumā būs kā jūtūbos, kad būvē episkas pariktes, lai izhujārītu ārā tās sprauslas.
https://www.youtube.com/watch?v=DLAp05VSl7g
Savam, protams, to neesmu darījis, zin kā, negribās aiztikt, kamēr iet.
Bet par to sprauslu saistību ar karšanu var apskatīties te
https://www.youtube.com/watch?v=rA7U-fDkaII
Viss slēpjas degvielas pilienu izmērā. Ja ir nobīde, sākās brīnumi.
[ Šo ziņu laboja Smic, 11 Aug 2016, 10:13:14 ] |
Offline | |
|