Online

Pašreiz BMWPower skatās 180 viesi un 26 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
Rews
27. Jun 2014, 14:15 #20721

Kopš: 04. Feb 2010

Ziņojumi: 161

Braucu ar:

OPEL vectra 2.2DTI, 2004g, vajag nomainīt sprauslām blivslegus. Kas to varētu izdarīt, par ne cosmosa cenu ko piedāvā Adam auto. PM +/- interese izmaksas.
Offline
Driver
27. Jun 2014, 14:17 #20722

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Tas "tures" ir teoretisks lielums.
Jo ar tievaku vadu tas vairak un atrak uzsils un biki lielaks sprieguma kritums bus taja.

Ja tev izskirs loti vai vads bus biki silts vai jutami silts un sprieguma kritums bus nevis 0.1V bet gan 0.3V tad njem fizikas rokasgramatu un rekini pac.

Izveloties parak tievu var panakt to, ka 2000A cauri nesanaks izstumt.

Bet pec pieredzes varu pateikt ka stock bmw akb resnie vadi mierigi tur 1000A.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
PASSATizhi
27. Jun 2014, 14:19 #20723

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

izskatas ka tiek smagi pārspīlēts ar tām strāvām
Offline
oskars11
27. Jun 2014, 14:19 #20724

Kopš: 13. Aug 2006

No: Jelgava

Ziņojumi: 3116

Braucu ar: bbrent.lv


27 Jun 2014, 12:21:49 SoWhat rakstīja:
E39, 525D, 240t.km. Laikam noķīlējis motors. Starteris nevar pagriezt, kas varētu būt par vainu? Zobsiksna?
m57 ir ķēde. sāc ar startera noņemšanu un tad skaties vai ir noķīlējis.
Offline
uldens1
27. Jun 2014, 14:21 #20725

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16205

Braucu ar:

nu man vajag tocna lai tur,jo tas auto nelec kamer neuzpumpe eļļas spiedienu.ir divi aķi katrs pa 1100 A.Vobšem bus jaatceras fizika laikam un jareķina uz atram šaibam piemetot vajag 150mm2
Offline
uldens1
27. Jun 2014, 14:22 #20726

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16205

Braucu ar:


27 Jun 2014, 14:19:34 PASSATizhi rakstīja:
izskatas ka tiek smagi pārspīlēts ar tām strāvām
JO??
Offline
Driver
27. Jun 2014, 14:26 #20727

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Neiepis kapeiku, ja ir kaa saki, liec taa, lai ir max labi un min kritums V uz vada.
Jo var but izskirosi vai starteris griezis 150rpm vai 180 startejot (ja ir kaa saki).

Es vel apdomatu par starteshanu uz 24V nevis 12.
Griezis atrak.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
uldens1
27. Jun 2014, 14:36 #20728

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16205

Braucu ar:


27 Jun 2014, 14:26:04 Driver rakstīja:
Neiepis kapeiku, ja ir kaa saki, liec taa, lai ir max labi un min kritums V uz vada.
Jo var but izskirosi vai starteris griezis 150rpm vai 180 startejot (ja ir kaa saki).

Es vel apdomatu par starteshanu uz 24V nevis 12.
Griezis atrak.
nu tas starteris nav paredzets uz 24 v,kapeiku nav jaiepiš,labak lai ir ar rezervi.
Sprauslas dizelim tiek darbinatas ar eļļas spiedienu tapec vajag tadu stabilu griezienu un ar garantiju

[ Šo ziņu laboja uldens1, 27 Jun 2014, 14:36:55 ]

Offline
Oldijs
27. Jun 2014, 16:53 #20729

Kopš: 20. Jun 2012

No: Ainaži

Ziņojumi: 1397

Braucu ar: Igauņu divipieci

diezgan tups jautajums, bet no galvas izkrita -
amortizatorus tak var mainit ari pa paariem nevis uzreiz visus 4..?
Offline
Laoshi
27. Jun 2014, 16:54 #20730

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


27 Jun 2014, 16:53:34 Oldijs rakstīja:
diezgan tups jautajums, bet no galvas izkrita -
amortizatorus tak var mainit ari pa paariem nevis uzreiz visus 4..?


Jā. Tikai pa diagonāli nemaini.
Offline
Oldijs
27. Jun 2014, 17:02 #20731

Kopš: 20. Jun 2012

No: Ainaži

Ziņojumi: 1397

Braucu ar: Igauņu divipieci


27 Jun 2014, 16:54:51 Laoshi rakstīja:

27 Jun 2014, 16:53:34 Oldijs rakstīja:
diezgan tups jautajums, bet no galvas izkrita -
amortizatorus tak var mainit ari pa paariem nevis uzreiz visus 4..?


Jā. Tikai pa diagonāli nemaini.


neesmu no "reising tiim" kas maina riepas un piekari pa diagonali
Offline
Fordists
27. Jun 2014, 17:36 #20732

Kopš: 04. Jan 2008

Ziņojumi: 263

Braucu ar: BMX X5

Uzdevumns spečukiem. M5 E39 kad auksts nelec. Iestumjot pielec uz sitiena, kad motors uzsilis tad leca ari ar starteri bez problemam.
Kompi piesledzot vienīgais gļuks ir ka rāda motora temperturu - 48 gradusi.
Offline
uldens1
27. Jun 2014, 17:44 #20733

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16205

Braucu ar:


27 Jun 2014, 17:36:41 Fordists rakstīja:
Uzdevumns spečukiem. M5 E39 kad auksts nelec. Iestumjot pielec uz sitiena, kad motors uzsilis tad leca ari ar starteri bez problemam.
Kompi piesledzot vienīgais gļuks ir ka rāda motora temperturu - 48 gradusi.
un pec ta tad ari aprekina cik jaiesmidzina degviela,gan jau izsit melnu dumu ari pec iestumšanas
Offline
Fordists
27. Jun 2014, 17:45 #20734

Kopš: 04. Jan 2008

Ziņojumi: 263

Braucu ar: BMX X5


27 Jun 2014, 17:44:01 uldens1 rakstīja:

27 Jun 2014, 17:36:41 Fordists rakstīja:
Uzdevumns spečukiem. M5 E39 kad auksts nelec. Iestumjot pielec uz sitiena, kad motors uzsilis tad leca ari ar starteri bez problemam.
Kompi piesledzot vienīgais gļuks ir ka rāda motora temperturu - 48 gradusi.
un pec ta tad ari aprekina cik jaiesmidzina degviela,gan jau izsit melnu dumu ari pec iestumšanas


M5 5.0 benzinieks. Nav nekaadu duumu.
Offline
uldens1
27. Jun 2014, 17:52 #20735

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16205

Braucu ar:

nu novers problemu ar temp.
Offline
SoWhat
27. Jun 2014, 18:43 #20736

Kopš: 28. Jul 2008

Ziņojumi: 196

Braucu ar: BMW R1200GS, E46 320D 2000. pa Vāciju


27 Jun 2014, 14:19:46 oskars11 rakstīja:

27 Jun 2014, 12:21:49 SoWhat rakstīja:
E39, 525D, 240t.km. Laikam noķīlējis motors. Starteris nevar pagriezt, kas varētu būt par vainu? Zobsiksna?
m57 ir ķēde. sāc ar startera noņemšanu un tad skaties vai ir noķīlējis.


Paldies par atbildi! Šodien palūdzu sievai pamēģināt iedarbināt, kamēr pats skatījos zem pārsega ar domu - no kurienes kūpēs dūmi vai šļāksies eļļa laukā.. Sievas maģiskais pieskāriens iedarbināja auto, kurš bija gandrīz gadu stāvējis.

No izpūtēja nāca biezi dūmi, tieši tā kā iepriekšējais saimnieks bija aprakstījis, turbīnu jau esmu iegādājies, tagad tik jautājums: KĀ UZ M52 MOTORA PIEKĻŪT PIE TURBĪNAS?

No augšas izskatās ka īsti netiek klāt, vai meklēt bedri un mēģināt no apakšas?
Vai tomēr motors jāceļ ārā?

[ Šo ziņu laboja SoWhat, 27 Jun 2014, 18:44:26 ]

Offline
ilmars1
27. Jun 2014, 18:47 #20737

Kopš: 23. Feb 2014

Ziņojumi: 245

Braucu ar: e53, e46, DL1000


27 Jun 2014, 18:43:37 SoWhat rakstīja:

27 Jun 2014, 14:19:46 oskars11 rakstīja:

27 Jun 2014, 12:21:49 SoWhat rakstīja:
E39, 525D, 240t.km. Laikam noķīlējis motors. Starteris nevar pagriezt, kas varētu būt par vainu? Zobsiksna?
m57 ir ķēde. sāc ar startera noņemšanu un tad skaties vai ir noķīlējis.


Paldies par atbildi! Šodien palūdzu sievai pamēģināt iedarbināt, kamēr pats skatījos zem pārsega ar domu - no kurienes kūpēs dūmi vai šļāksies eļļa laukā.. Sievas maģiskais pieskāriens iedarbināja auto, kurš bija gandrīz gadu stāvējis.

No izpūtēja nāca biezi dūmi, tieši tā kā iepriekšējais saimnieks bija aprakstījis, turbīnu jau esmu iegādājies, tagad tik jautājums: KĀ UZ M52 MOTORA PIEKĻŪT PIE TURBĪNAS?

No augšas izskatās ka īsti netiek klāt, vai meklēt bedri un mēģināt no apakšas?
Vai tomēr motors jāceļ ārā?

noņem gaisa filtru, tur 3 zagluškas, aiz tām skrūves kas tur turbīnu, izņemt var no apakšas, viegli nebūs
Offline
FlYiNG
27. Jun 2014, 20:05 #20738

Kopš: 18. Oct 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2514

Braucu ar:

Iesakiet Rīgā kādu labu kantori,kur kvalitatīvi aplīmēt ar plēvi, pāris auto salona detaļas.??
Offline
oskars11
27. Jun 2014, 20:52 #20739

Kopš: 13. Aug 2006

No: Jelgava

Ziņojumi: 3116

Braucu ar: bbrent.lv


27 Jun 2014, 18:43:37 SoWhat rakstīja:

27 Jun 2014, 14:19:46 oskars11 rakstīja:

27 Jun 2014, 12:21:49 SoWhat rakstīja:
E39, 525D, 240t.km. Laikam noķīlējis motors. Starteris nevar pagriezt, kas varētu būt par vainu? Zobsiksna?
m57 ir ķēde. sāc ar startera noņemšanu un tad skaties vai ir noķīlējis.


Paldies par atbildi! Šodien palūdzu sievai pamēģināt iedarbināt, kamēr pats skatījos zem pārsega ar domu - no kurienes kūpēs dūmi vai šļāksies eļļa laukā.. Sievas maģiskais pieskāriens iedarbināja auto, kurš bija gandrīz gadu stāvējis.

No izpūtēja nāca biezi dūmi, tieši tā kā iepriekšējais saimnieks bija aprakstījis, turbīnu jau esmu iegādājies, tagad tik jautājums: KĀ UZ M52 MOTORA PIEKĻŪT PIE TURBĪNAS?

No augšas izskatās ka īsti netiek klāt, vai meklēt bedri un mēģināt no apakšas?
Vai tomēr motors jāceļ ārā?
ja neesi to dariijis, tad labaak uztici to zinoshakiem speciem. P.s. sac ar kartera ventilacijas filtru , nevis maini turbo.Biezhakais iemesls turbinu suloshanai

[ Šo ziņu laboja oskars11, 27 Jun 2014, 20:54:51 ]

Offline
SoWhat
27. Jun 2014, 23:24 #20740

Kopš: 28. Jul 2008

Ziņojumi: 196

Braucu ar: BMW R1200GS, E46 320D 2000. pa Vāciju

oskars11, ilmars1 paldies par atbildēm!

oskars11, es pagaidām esmu atvaļinājumā Austrijā, te "uzticēt specialistam" izmaksās tikpat cik nopirkt citu ejošu auto Vienmēr jau pienāk tā pirmā reize...
Vai tas filtrs ir Nr.11 šajā bildē?


ilmars1, vai vajadzēja ņemt to katalizatora trubu nost vai to turbīnu var kaut kā izmānīt tāpat laukā?

[ Šo ziņu laboja SoWhat, 27 Jun 2014, 23:56:12 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo