Autors | Ziņojums |
Rews | |
Kopš: 04. Feb 2010
Ziņojumi: 161
Braucu ar:
| OPEL vectra 2.2DTI, 2004g, vajag nomainīt sprauslām blivslegus. Kas to varētu izdarīt, par ne cosmosa cenu ko piedāvā Adam auto. PM +/- interese izmaksas. |
Offline | |
|
Driver | |
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| Tas "tures" ir teoretisks lielums.
Jo ar tievaku vadu tas vairak un atrak uzsils un biki lielaks sprieguma kritums bus taja.
Ja tev izskirs loti vai vads bus biki silts vai jutami silts un sprieguma kritums bus nevis 0.1V bet gan 0.3V tad njem fizikas rokasgramatu un rekini pac.
Izveloties parak tievu var panakt to, ka 2000A cauri nesanaks izstumt.
Bet pec pieredzes varu pateikt ka stock bmw akb resnie vadi mierigi tur 1000A.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
PASSATizhi | |
Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
| izskatas ka tiek smagi pārspīlēts ar tām strāvām |
Offline | |
|
oskars11 | |
Kopš: 13. Aug 2006
No: Jelgava
Ziņojumi: 3116
Braucu ar: bbrent.lv
|
27 Jun 2014, 12:21:49 SoWhat rakstīja:
E39, 525D, 240t.km. Laikam noķīlējis motors. Starteris nevar pagriezt, kas varētu būt par vainu? Zobsiksna?
m57 ir ķēde. sāc ar startera noņemšanu un tad skaties vai ir noķīlējis. |
Offline | |
|
uldens1 | |
Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16205
Braucu ar:
| nu man vajag tocna lai tur,jo tas auto nelec kamer neuzpumpe eļļas spiedienu.ir divi aķi katrs pa 1100 A.Vobšem bus jaatceras fizika laikam un jareķina uz atram šaibam piemetot vajag 150mm2 |
Offline | |
|
uldens1 | |
Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16205
Braucu ar:
|
27 Jun 2014, 14:19:34 PASSATizhi rakstīja:
izskatas ka tiek smagi pārspīlēts ar tām strāvām
JO?? |
Offline | |
|
Driver | |
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| Neiepis kapeiku, ja ir kaa saki, liec taa, lai ir max labi un min kritums V uz vada.
Jo var but izskirosi vai starteris griezis 150rpm vai 180 startejot (ja ir kaa saki).
Es vel apdomatu par starteshanu uz 24V nevis 12.
Griezis atrak.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
uldens1 | |
Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16205
Braucu ar:
|
27 Jun 2014, 14:26:04 Driver rakstīja:
Neiepis kapeiku, ja ir kaa saki, liec taa, lai ir max labi un min kritums V uz vada.
Jo var but izskirosi vai starteris griezis 150rpm vai 180 startejot (ja ir kaa saki).
Es vel apdomatu par starteshanu uz 24V nevis 12.
Griezis atrak.
nu tas starteris nav paredzets uz 24 v,kapeiku nav jaiepiš,labak lai ir ar rezervi.
Sprauslas dizelim tiek darbinatas ar eļļas spiedienu tapec vajag tadu stabilu griezienu un ar garantiju[ Šo ziņu laboja uldens1, 27 Jun 2014, 14:36:55 ] |
Offline | |
|
|
Oldijs | |
Kopš: 20. Jun 2012
No: Ainaži
Ziņojumi: 1397
Braucu ar: Igauņu divipieci
| diezgan tups jautajums, bet no galvas izkrita -
amortizatorus tak var mainit ari pa paariem nevis uzreiz visus 4..? |
Offline | |
|
Laoshi | |
Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
27 Jun 2014, 16:53:34 Oldijs rakstīja:
diezgan tups jautajums, bet no galvas izkrita -
amortizatorus tak var mainit ari pa paariem nevis uzreiz visus 4..?
Jā. Tikai pa diagonāli nemaini. |
Offline | |
|
Oldijs | |
Kopš: 20. Jun 2012
No: Ainaži
Ziņojumi: 1397
Braucu ar: Igauņu divipieci
|
27 Jun 2014, 16:54:51 Laoshi rakstīja:
27 Jun 2014, 16:53:34 Oldijs rakstīja:
diezgan tups jautajums, bet no galvas izkrita -
amortizatorus tak var mainit ari pa paariem nevis uzreiz visus 4..?
Jā. Tikai pa diagonāli nemaini.
neesmu no "reising tiim" kas maina riepas un piekari pa diagonali |
Offline | |
|
Fordists | |
Kopš: 04. Jan 2008
Ziņojumi: 263
Braucu ar: BMX X5
| Uzdevumns spečukiem. M5 E39 kad auksts nelec. Iestumjot pielec uz sitiena, kad motors uzsilis tad leca ari ar starteri bez problemam.
Kompi piesledzot vienīgais gļuks ir ka rāda motora temperturu - 48 gradusi. |
Offline | |
|
uldens1 | |
Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16205
Braucu ar:
|
27 Jun 2014, 17:36:41 Fordists rakstīja:
Uzdevumns spečukiem. M5 E39 kad auksts nelec. Iestumjot pielec uz sitiena, kad motors uzsilis tad leca ari ar starteri bez problemam.
Kompi piesledzot vienīgais gļuks ir ka rāda motora temperturu - 48 gradusi.
un pec ta tad ari aprekina cik jaiesmidzina degviela,gan jau izsit melnu dumu ari pec iestumšanas |
Offline | |
|
Fordists | |
Kopš: 04. Jan 2008
Ziņojumi: 263
Braucu ar: BMX X5
|
27 Jun 2014, 17:44:01 uldens1 rakstīja:
27 Jun 2014, 17:36:41 Fordists rakstīja:
Uzdevumns spečukiem. M5 E39 kad auksts nelec. Iestumjot pielec uz sitiena, kad motors uzsilis tad leca ari ar starteri bez problemam.
Kompi piesledzot vienīgais gļuks ir ka rāda motora temperturu - 48 gradusi.
un pec ta tad ari aprekina cik jaiesmidzina degviela,gan jau izsit melnu dumu ari pec iestumšanas
M5 5.0 benzinieks. Nav nekaadu duumu. |
Offline | |
|
uldens1 | |
Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16205
Braucu ar:
| nu novers problemu ar temp. |
Offline | |
|
SoWhat | |
Kopš: 28. Jul 2008
Ziņojumi: 196
Braucu ar: BMW R1200GS, E46 320D 2000. pa Vāciju
|
27 Jun 2014, 14:19:46 oskars11 rakstīja:
27 Jun 2014, 12:21:49 SoWhat rakstīja:
E39, 525D, 240t.km. Laikam noķīlējis motors. Starteris nevar pagriezt, kas varētu būt par vainu? Zobsiksna?
m57 ir ķēde. sāc ar startera noņemšanu un tad skaties vai ir noķīlējis.
Paldies par atbildi! Šodien palūdzu sievai pamēģināt iedarbināt, kamēr pats skatījos zem pārsega ar domu - no kurienes kūpēs dūmi vai šļāksies eļļa laukā.. Sievas maģiskais pieskāriens iedarbināja auto, kurš bija gandrīz gadu stāvējis.
No izpūtēja nāca biezi dūmi, tieši tā kā iepriekšējais saimnieks bija aprakstījis, turbīnu jau esmu iegādājies, tagad tik jautājums: KĀ UZ M52 MOTORA PIEKĻŪT PIE TURBĪNAS?
No augšas izskatās ka īsti netiek klāt, vai meklēt bedri un mēģināt no apakšas?
Vai tomēr motors jāceļ ārā?[ Šo ziņu laboja SoWhat, 27 Jun 2014, 18:44:26 ] |
Offline | |
|
|
ilmars1 | |
Kopš: 23. Feb 2014
Ziņojumi: 245
Braucu ar: e53, e46, DL1000
|
27 Jun 2014, 18:43:37 SoWhat rakstīja:
27 Jun 2014, 14:19:46 oskars11 rakstīja:
27 Jun 2014, 12:21:49 SoWhat rakstīja:
E39, 525D, 240t.km. Laikam noķīlējis motors. Starteris nevar pagriezt, kas varētu būt par vainu? Zobsiksna?
m57 ir ķēde. sāc ar startera noņemšanu un tad skaties vai ir noķīlējis.
Paldies par atbildi! Šodien palūdzu sievai pamēģināt iedarbināt, kamēr pats skatījos zem pārsega ar domu - no kurienes kūpēs dūmi vai šļāksies eļļa laukā.. Sievas maģiskais pieskāriens iedarbināja auto, kurš bija gandrīz gadu stāvējis.
No izpūtēja nāca biezi dūmi, tieši tā kā iepriekšējais saimnieks bija aprakstījis, turbīnu jau esmu iegādājies, tagad tik jautājums: KĀ UZ M52 MOTORA PIEKĻŪT PIE TURBĪNAS?
No augšas izskatās ka īsti netiek klāt, vai meklēt bedri un mēģināt no apakšas?
Vai tomēr motors jāceļ ārā?
noņem gaisa filtru, tur 3 zagluškas, aiz tām skrūves kas tur turbīnu, izņemt var no apakšas, viegli nebūs |
Offline | |
|
FlYiNG | |
Kopš: 18. Oct 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2514
Braucu ar:
| Iesakiet Rīgā kādu labu kantori,kur kvalitatīvi aplīmēt ar plēvi, pāris auto salona detaļas.?? |
Offline | |
|
oskars11 | |
Kopš: 13. Aug 2006
No: Jelgava
Ziņojumi: 3116
Braucu ar: bbrent.lv
|
27 Jun 2014, 18:43:37 SoWhat rakstīja:
27 Jun 2014, 14:19:46 oskars11 rakstīja:
27 Jun 2014, 12:21:49 SoWhat rakstīja:
E39, 525D, 240t.km. Laikam noķīlējis motors. Starteris nevar pagriezt, kas varētu būt par vainu? Zobsiksna?
m57 ir ķēde. sāc ar startera noņemšanu un tad skaties vai ir noķīlējis.
Paldies par atbildi! Šodien palūdzu sievai pamēģināt iedarbināt, kamēr pats skatījos zem pārsega ar domu - no kurienes kūpēs dūmi vai šļāksies eļļa laukā.. Sievas maģiskais pieskāriens iedarbināja auto, kurš bija gandrīz gadu stāvējis.
No izpūtēja nāca biezi dūmi, tieši tā kā iepriekšējais saimnieks bija aprakstījis, turbīnu jau esmu iegādājies, tagad tik jautājums: KĀ UZ M52 MOTORA PIEKĻŪT PIE TURBĪNAS?
No augšas izskatās ka īsti netiek klāt, vai meklēt bedri un mēģināt no apakšas?
Vai tomēr motors jāceļ ārā?
ja neesi to dariijis, tad labaak uztici to zinoshakiem speciem. P.s. sac ar kartera ventilacijas filtru , nevis maini turbo.Biezhakais iemesls turbinu suloshanai[ Šo ziņu laboja oskars11, 27 Jun 2014, 20:54:51 ] |
Offline | |
|
SoWhat | |
Kopš: 28. Jul 2008
Ziņojumi: 196
Braucu ar: BMW R1200GS, E46 320D 2000. pa Vāciju
| oskars11, ilmars1 paldies par atbildēm!
oskars11, es pagaidām esmu atvaļinājumā Austrijā, te "uzticēt specialistam" izmaksās tikpat cik nopirkt citu ejošu auto Vienmēr jau pienāk tā pirmā reize...
Vai tas filtrs ir Nr.11 šajā bildē?
ilmars1, vai vajadzēja ņemt to katalizatora trubu nost vai to turbīnu var kaut kā izmānīt tāpat laukā?[ Šo ziņu laboja SoWhat, 27 Jun 2014, 23:56:12 ] |
Offline | |
|