Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 137 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
Rolizze
02. Aug 2016, 18:25 #20721

Kopš: 16. Nov 2015

No: Viļāni

Ziņojumi: 745

Braucu ar: A4

vel vienigi var aiziet uz e36 forumu.
šie mosk ieteiks cik daudz ar fleksi atsperi noflekset.
bet nu ja galigi neapmierina tad dodiez uz kadu rez dalu veikala un panem oem ///M atsperes un normalus sach amjus.
Offline
JDS
02. Aug 2016, 21:07 #20722

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10962

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


02 Aug 2016, 18:55:43 @AB1304 rakstīja:
Kāda ir 525d un kāda 530d reduktora attiecība ?

Ja nejaucu, 2.64 un 2.85
Offline
Tick
02. Aug 2016, 21:44 #20723

Kopš: 07. Sep 2014

No: Jūrmala

Ziņojumi: 505

Braucu ar: visu ko dod

intereses pēc..
ko var izdarīt m62b44,lai dabūtu vairāk jaudu?
1. likt kompresoru..
Ir vēl varianti? (lētaki)

Offline
Rolizze
02. Aug 2016, 21:49 #20724

Kopš: 16. Nov 2015

No: Viļāni

Ziņojumi: 745

Braucu ar: A4

tick. tew to vajg ?
Offline
feelya
02. Aug 2016, 22:01 #20725

Kopš: 15. Jan 2016

No: Jelgava

Ziņojumi: 110

Braucu ar: 888


02 Aug 2016, 18:16:49 @RmaxLV rakstīja:

02 Aug 2016, 17:56:55 @RenegadeX rakstīja:
A kas ta par bukti slieksnī parādījusies pēc pneimas amputācijas?

Tā bukte slieksnī=salocījies domkrata atbalsts iekš sliekšņa un izspieda uz āru tur kapi viņam, un slieksnis norūsējis 100% attiecīgi tas nozīmē, ka domkrata vieta ari ir jau daļēji iekšā slieksnī, celt aiz tām vietām nevar

Es pat razkladu varu sacerēt, kas gan jau būs tieši desmitniekā
Nosēdās džekam pakaļa dēļ spilveniem,gan jau gribeja aizbraukt, bet lielas riepas trauceja, lai uzmestu zieminieci, vai rezerves riteni kas ir mazaka diametra, izmantoja oem domkratu un tas iegaja iekšā slieksnī autor tā bija? Man vienkārši riktīgs čujs


īsti nē bet gandrīž uzminēji,oem donkratu saaku celt un vinsh saaka slidēt nost,tad ceelu ar lielo rokas dankrotu un jaa izspieda uz āru to vietu

[ Šo ziņu laboja feelya, 02 Aug 2016, 22:01:59 ]

Offline
edzhaans
02. Aug 2016, 22:02 #20726

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


02 Aug 2016, 21:44:32 @Tick rakstīja:
intereses pēc..
ko var izdarīt m62b44,lai dabūtu vairāk jaudu?
1. likt kompresoru..
Ir vēl varianti? (lētaki)




Lētākais un vienkāršakais pa lielam laikm būs čips un pārtaisīta izplūde. Pārējais nu laikam jājauc galvas, jāslīpē, ja bez kompresora, citādi nekā.

[ Šo ziņu laboja edzhaans, 02 Aug 2016, 22:07:24 ]

Offline
JDS
02. Aug 2016, 22:16 #20727

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10962

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


02 Aug 2016, 21:44:32 @Tick rakstīja:
intereses pēc..
ko var izdarīt m62b44,lai dabūtu vairāk jaudu?
1. likt kompresoru..
Ir vēl varianti? (lētaki)



Ir tikai 2/varianti, kompresors vai M5 pirmais interesantaaks
Offline
Jurchixx
02. Aug 2016, 22:29 #20728

Kopš: 19. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 8261

Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1


02 Aug 2016, 22:16:38 @JDS rakstīja:

02 Aug 2016, 21:44:32 @Tick rakstīja:
intereses pēc..
ko var izdarīt m62b44,lai dabūtu vairāk jaudu?
1. likt kompresoru..
Ir vēl varianti? (lētaki)



Ir tikai 2/varianti, kompresors vai M5 pirmais interesantaaks


Kāds reāli ir to izveicis, latvijā
Offline
janexz
02. Aug 2016, 22:32 #20729

Kopš: 09. Dec 2006

No: Daugavpils

Ziņojumi: 8058

Braucu ar: Euro 4

Protams, drifteri.
Offline
funkyasshit
02. Aug 2016, 22:35 #20730

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i


02 Aug 2016, 21:44:32 @Tick rakstīja:
intereses pēc..
ko var izdarīt m62b44,lai dabūtu vairāk jaudu?
1. likt kompresoru..
Ir vēl varianti? (lētaki)




Neviens no variantiem nav lēts, pa lielam. Var likt M60B40 kolektoru, tas ir ar lielākām ejām un labāku plūsmu, vari mainīt sadalenes un ļoti svarīgi būtu zirnekli uztaisīt/nopirkt, jo uz M62 tas izplūdes kolektors tāds nekāds, bet tev zirneklis vien pie 800-1000E nostāsies.

[ Šo ziņu laboja funkyasshit, 02 Aug 2016, 22:42:10 ]

Offline
kriii
02. Aug 2016, 23:02 #20731

Kopš: 20. Sep 2013

Ziņojumi: 830

Braucu ar: F02, Insignia


02 Aug 2016, 21:44:32 @Tick rakstīja:
intereses pēc..
ko var izdarīt m62b44,lai dabūtu vairāk jaudu?
1. likt kompresoru..
Ir vēl varianti? (lētaki)




Ja kūts, tad likvidēt pneimo.
Offline
JDS
02. Aug 2016, 23:02 #20732

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10962

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


02 Aug 2016, 22:29:41 @Jurchixx rakstīja:

02 Aug 2016, 22:16:38 @JDS rakstīja:

02 Aug 2016, 21:44:32 @Tick rakstīja:
intereses pēc..
ko var izdarīt m62b44,lai dabūtu vairāk jaudu?
1. likt kompresoru..
Ir vēl varianti? (lētaki)



Ir tikai 2/varianti, kompresors vai M5 pirmais interesantaaks


Kāds reāli ir to izveicis, latvijā

Kaada kaudziite buus
Offline
rekeds
02. Aug 2016, 23:31 #20733

Kopš: 02. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 2992

Braucu ar: škodiaku

nepowero, atnāks forumisti un sados Tev džezā :[

true story
Offline
Mednieks
02. Aug 2016, 23:55 #20734

Kopš: 24. Oct 2008

Ziņojumi: 721

Braucu ar: sievietēm

AD Parts Velbergs uzlika savam e39 M5 kompresoru. Pēc papīriem kompresors solīja +160 z/s
Offline
Tick
03. Aug 2016, 08:07 #20735

Kopš: 07. Sep 2014

No: Jūrmala

Ziņojumi: 505

Braucu ar: visu ko dod

Rolizze - Nezinu vai vajag, principā jau jautāju tīri intereses pēc, bet ja domā vai jauda par mazu,tad pie jaudas ātri vien pierod un gribas ko vairāk.

edzhaans - Latvijā īsti neviens čipu nepiedāvā un cik saka,tad jēga no tā pavisam maza.. praktiski atšķirību nejustu.
Offline
Rolizze
03. Aug 2016, 08:57 #20736

Kopš: 16. Nov 2015

No: Viļāni

Ziņojumi: 745

Braucu ar: A4

bij tas sarkanais Happy Drift Friends E30 kam bij 4,4 ar kompresoru, taja mazaja bundza kura vel atvieglinata. bij spridzeklis. paris gadus atpakal smiltenee trenejas un skatija trasi.
Offline
RmaxLV
03. Aug 2016, 09:00 #20737

Kopš: 19. Apr 2016

No: Ogre

Ziņojumi: 1008

Braucu ar: Thirsty 9


02 Aug 2016, 23:31:07 @rekeds rakstīja:
nepowero, atnāks forumisti un sados Tev džezā :[

true story

Viņš jau nerauj pneimu ārā vai EGR viss labee
Offline
RmaxLV
03. Aug 2016, 11:31 #20738

Kopš: 19. Apr 2016

No: Ogre

Ziņojumi: 1008

Braucu ar: Thirsty 9

Kāds korektorus xenonam ir pats mainījis? Grūti? Viegli? Un kā zināt vispār,ka viņi beigti? Xenons nostaigā, bet liekas, ka spīd par zemu, un pati lampa ja pakustina kustas, var tā būt? Vai visam cieti jāstāv?
Offline
RenegadeX
03. Aug 2016, 11:47 #20739

Kopš: 23. Oct 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 3440

Braucu ar: e39, pc34


03 Aug 2016, 11:31:00 @RmaxLV rakstīja:
Kāds korektorus xenonam ir pats mainījis? Grūti? Viegli? Un kā zināt vispār,ka viņi beigti? Xenons nostaigā, bet liekas, ka spīd par zemu, un pati lampa ja pakustina kustas, var tā būt? Vai visam cieti jāstāv?

lampam jabut stingram, bet neliela kustiba ir pieļaujama.
Korektorus pamēģini pārbaudīt kaut vai atvienojot kājiņu un pakustinot, redzēsi vai izmainās stara augstums. Korektoru ieliktņus lukturos nav sarežģīti nomainīt, ja saprot ko dara un nepsiho
Offline
edzhaans
03. Aug 2016, 11:51 #20740

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Ja tās ir pfl lampas viss easy. Korektori ap 7e gabalā bija. Pārējais cik tur izvilkt un atvērt. Ja fl lampa tad jākausē hermētiķis vaļā. Bet arī varot neizjaucot lampu.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo