Online
Pašreiz BMWPower skatās 234 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Briesmu lietas XXXI
Autors | Ziņojums |
alnisg | | Kopš: 29. Jul 2015
Ziņojumi: 1855
Braucu ar:
|
15 Mar 2021, 11:30:36 @Bender rakstīja:
15 Mar 2021, 11:16:52 @Zalespljavejs rakstīja:
Tā problēma neatrisinās to, ka tas viss tiks darbināts uz LVRTC kurš, maigi sakot, ir cimperlīgs.
Ar ko tieši savs skapis ar serveriem LVRTC datu centrā atšķirsies no tā paša skapja DEAC, Latnet, Hostnet vai jebkurā citā?
LVRTC problēma ir pašā saknē - statusā valsts akciju sabiedrība. T.i., kapitāldaļu turētājs un likumdevējs ir viena un tā pati persona ar visu no tā izrietošo. | Offline | | |
Epix | | Kopš: 31. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 2139
Braucu ar: gumiju
| E-veselība nav vienīgais tieto projekts, kurš ir veidots caur dirsu, bagains un nelietojams produkts Vispār nav saprotams kāpēc kāds vel apsver iespēju ar viņiem sadarboties un uzticēt savus projektus. | Offline | | |
Bender | | Kopš: 30. Oct 2014
Ziņojumi: 1843
Braucu ar: E91
|
15 Mar 2021, 12:19:30 @alnisg rakstīja:
15 Mar 2021, 11:30:36 @Bender rakstīja:
15 Mar 2021, 11:16:52 @Zalespljavejs rakstīja:
Tā problēma neatrisinās to, ka tas viss tiks darbināts uz LVRTC kurš, maigi sakot, ir cimperlīgs.
Ar ko tieši savs skapis ar serveriem LVRTC datu centrā atšķirsies no tā paša skapja DEAC, Latnet, Hostnet vai jebkurā citā?
LVRTC problēma ir pašā saknē - statusā valsts akciju sabiedrība. T.i., kapitāldaļu turētājs un likumdevējs ir viena un tā pati persona ar visu no tā izrietošo.
Lūdzu, paskaidro man muļķim mazliet smalkāk.
Vai arī tavas kastes kaut kur atrodas nešifrētas dzelžu līmenī?
VM kloni un backups tak tāpat atrodas vēl divās citās fiziskās lokācijās.
Mļēe, VRAA pat testa VM šifrē pēc noklusējuma! Būšu izbrīnīts, ja pārējie tādu praksi nepielieto un rupji pārkāp MK noteikumus.
LVRTC tikai tīkla un elektrības vadu piegādā un seko, lai kondiška pa aukstu nepūs, lai kondensāts neveidojas. Viss. Nekam viņi klāt netiek, kā tikai šifrētiem dzelžiem.[ Šo ziņu laboja Bender, 15 Mar 2021, 12:50:43 ] | Offline | | |
user | | Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 13762
Braucu ar:
|
15 Mar 2021, 12:46:37 @Bender rakstīja:
15 Mar 2021, 12:19:30 @alnisg rakstīja:
15 Mar 2021, 11:30:36 @Bender rakstīja:
15 Mar 2021, 11:16:52 @Zalespljavejs rakstīja:
Tā problēma neatrisinās to, ka tas viss tiks darbināts uz LVRTC kurš, maigi sakot, ir cimperlīgs.
Ar ko tieši savs skapis ar serveriem LVRTC datu centrā atšķirsies no tā paša skapja DEAC, Latnet, Hostnet vai jebkurā citā?
LVRTC problēma ir pašā saknē - statusā valsts akciju sabiedrība. T.i., kapitāldaļu turētājs un likumdevējs ir viena un tā pati persona ar visu no tā izrietošo.
Lūdzu, paskaidro man muļķim mazliet smalkāk.
Vai arī tavas kastes kaut kur atrodas nešifrētas dzelžu līmenī?
VM kloni un backups tak tāpat atrodas vēl divās citās fiziskās lokācijās.
Mļēe, VRAA pat testa VM šifrē pēc noklusējuma! Būšu izbrīnīts, ja pārējie tādu praksi nepielieto un rupji pārkāp MK noteikumus.
LVRTC tikai tīkla un elektrības vadu piegādā un seko, lai kondiška pa aukstu nepūs, lai kondensāts neveidojas. Viss. Nekam viņi klāt netiek, kā tikai šifrētiem dzelžiem.
mums vairāki klienti izmanto LVRTC - problēmu nav bijis | Offline | | |
Tomzs | | Kopš: 06. Jan 2009
No: Liepāja
Ziņojumi: 3535
Braucu ar: VS & 29
| LVRTC ir nākamais airBaltic. | Offline | | |
toolis | | Kopš: 13. Jan 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1790
Braucu ar: xc90 / cbr1000rr
|
15 Mar 2021, 12:19:30 @alnisg rakstīja:
15 Mar 2021, 11:30:36 @Bender rakstīja:
15 Mar 2021, 11:16:52 @Zalespljavejs rakstīja:
Tā problēma neatrisinās to, ka tas viss tiks darbināts uz LVRTC kurš, maigi sakot, ir cimperlīgs.
Ar ko tieši savs skapis ar serveriem LVRTC datu centrā atšķirsies no tā paša skapja DEAC, Latnet, Hostnet vai jebkurā citā?
LVRTC problēma ir pašā saknē - statusā valsts akciju sabiedrība. T.i., kapitāldaļu turētājs un likumdevējs ir viena un tā pati persona ar visu no tā izrietošo.
lvrtc problēma ir, ka neviens kompetents cilvēks tur neiet strādāt un infra saglabājusies no 90. gadiem. kamēr citi būvē servisus mākoņos, lvrtc naktī dežūrē cilvēks, kas ar pirkstu restartē serveri. | Offline | | |
Bender | | Kopš: 30. Oct 2014
Ziņojumi: 1843
Braucu ar: E91
| Aha, un "mākoņos" dzelzis restartē konkrēto VM pēc fen šuj pats, klientam tik atliek iedomāties, ka vajag restartu
Rozā brilles novelciet, kad izsapņojat, ka mākonī dzelži ir savādāki un cilvēka klātbūtne nav nepieciešama. Mļe, tas mākonis ir tieši tāds pats datu centrs, kur nomnieki izvieto savu dzelžus.
Ikdienā sanāk apkalpot bleķus gan DEAC, gan Latnet, gan LVRTC. Atšķiras tikai ar lokāciju, viss pārējais ir identiski, atbilstoši DC Tier līmenim.
Un LVRTC ir VAS, tāpēc algas tur ir konkurētspējīgas, līdz ar to arī personāls ir atbilstošs.[ Šo ziņu laboja Bender, 15 Mar 2021, 14:11:27 ] | Offline | | |
alnisg | | Kopš: 29. Jul 2015
Ziņojumi: 1855
Braucu ar:
|
15 Mar 2021, 13:38:10 @Tomzs rakstīja:
LVRTC ir nākamais airBaltic.
Otrādi.
LVRTC ir nepārtraukti iepludināta nauda no paša sākuma, un likumdošanā garantētais monopolstāvoklis stimulēja neefektīvu darbību, pretēji rezultātam, ja būtu konkurence. Vienkārši tā Baltic darbība ir visiem acu priekšā. | Offline | | |
|
Bender | | Kopš: 30. Oct 2014
Ziņojumi: 1843
Braucu ar: E91
| Bez tukšas salmu malšanas, ir kāds pamatojums tādam apgalvojumam?
Pēc publiski pieejamās informācijas LVRTC strādā ar peļņu jau hz, cik gadus! Kādas nah investīcijas no valsts budžeta?
EDIT: Pēc Tomzs citāta, atsaucu savu apgalvojumu.[ Šo ziņu laboja Bender, 15 Mar 2021, 14:32:47 ] | Offline | | |
Tomzs | | Kopš: 06. Jan 2009
No: Liepāja
Ziņojumi: 3535
Braucu ar: VS & 29
|
15 Mar 2021, 14:14:48 @alnisg rakstīja:
15 Mar 2021, 13:38:10 @Tomzs rakstīja:
LVRTC ir nākamais airBaltic.
Otrādi.
LVRTC ir nepārtraukti iepludināta nauda no paša sākuma, un likumdošanā garantētais monopolstāvoklis stimulēja neefektīvu darbību, pretēji rezultātam, ja būtu konkurence. Vienkārši tā Baltic darbība ir visiem acu priekšā.
Linkaita pārraudzībā LVRTC 2019. gadā pirmo reizi strādāja ar 1.2m€ zaudējumiem, kas nozīmē, ka nu jau pamatdarbības zāģi pat nenosedz LMT dividendes. Runā, ka 2020. gadā zaudējumi jau >1.6m€. Kešs vēl ir, bet tūlīt tornī Disnejlendu taisīs. Konkrēts airBaltic #2. | Offline | | |
PiRX | | Kopš: 25. Jan 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1287
Braucu ar: Vecu mersi un turboķieģeli
| Neesmu Tieto fans, bet vai tad eveselība galvenokārt nebija Tet un DzC? | Offline | | |
user | | Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 13762
Braucu ar:
|
15 Mar 2021, 14:34:08 @optimuss rakstīja:
15 Mar 2021, 12:39:28 @Epix rakstīja:
E-veselība nav vienīgais tieto projekts, kurš ir veidots caur dirsu, bagains un nelietojams produkts Vispār nav saprotams kāpēc kāds vel apsver iespēju ar viņiem sadarboties un uzticēt savus projektus.
Neesmu kaut kā dzirdējis, ka esam uzstrādājuši e-veselību (tikai kaut kāda maza recepšu daļa, vai kaut kas uz to pusi). Un VID sistēmu izstrādā Exigen jeb kā to tagad sauc Tieto atteicās no dalības pēdējā konkursā.
jā. exigen bija tas koantoris, kurš ar slepenu vienošanos vienā gadā apguva 40+ miljonus | Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6208
Braucu ar:
|
15 Mar 2021, 14:30:48 @Tomzs rakstīja:
15 Mar 2021, 14:14:48 @alnisg rakstīja:
15 Mar 2021, 13:38:10 @Tomzs rakstīja:
LVRTC ir nākamais airBaltic.
Otrādi.
LVRTC ir nepārtraukti iepludināta nauda no paša sākuma, un likumdošanā garantētais monopolstāvoklis stimulēja neefektīvu darbību, pretēji rezultātam, ja būtu konkurence. Vienkārši tā Baltic darbība ir visiem acu priekšā.
Linkaita pārraudzībā LVRTC 2019. gadā pirmo reizi strādāja ar 1.2m€ zaudējumiem, kas nozīmē, ka nu jau pamatdarbības zāģi pat nenosedz LMT dividendes. Runā, ka 2020. gadā zaudējumi jau >1.6m€. Kešs vēl ir, bet tūlīt tornī Disnejlendu taisīs. Konkrēts airBaltic #2.
Tāda nianse, ka 2019. gada beigās uz visu iepriekšējo problēmu fona LVRTC tika nomainīta visa vadība, jo iepriekšējai tiešām ar kompetenci bija problēmas un tā bija izteikti politiski iecelta. Zinot šo to par jauno vadību un viņu darba stilu, no 2020. vajadzētu būt citādam stāstam par LVRTC iekšējiem procesiem, kas, protams, ietekmē darbību kopumā. Tā ka lejupslīdei būtu bijis jābūt apturētai un ABaltics II tur diez vai sanāks. Skaidrs, ka par 2020. radītāji var nebūt labi, jo tiem pamatus ielika vēl iepriekšējā vadība, savukārt ja par finanšu situāciju, tad to objektīvi varēs vērtēt tikai pēc 2021. gada. | Offline | | |
toolis | | Kopš: 13. Jan 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1790
Braucu ar: xc90 / cbr1000rr
|
15 Mar 2021, 13:55:11 @Bender rakstīja:
Aha, un "mākoņos" dzelzis restartē konkrēto VM pēc fen šuj pats, klientam tik atliek iedomāties, ka vajag restartu
Rozā brilles novelciet, kad izsapņojat, ka mākonī dzelži ir savādāki un cilvēka klātbūtne nav nepieciešama. Mļe, tas mākonis ir tieši tāds pats datu centrs, kur nomnieki izvieto savu dzelžus.
Ikdienā sanāk apkalpot bleķus gan DEAC, gan Latnet, gan LVRTC. Atšķiras tikai ar lokāciju, viss pārējais ir identiski, atbilstoši DC Tier līmenim.
Un LVRTC ir VAS, tāpēc algas tur ir konkurētspējīgas, līdz ar to arī personāls ir atbilstošs.
var redzēt, ka ikdienā apkalpo lvrtc. ar mākoni cilvēki saprot aws/azure/gcc sliktākajā gadījumā linode vai DO nevis DEAC
un jā, tur principā viss pēc fen šuj, dzelzis vēl tikai apscver domu par miršanu, bet tu jau esi nomigrēts uz blakus esoša bez pārrāvuma servisā, vai vismaz vari salikt jēdzīgu HA infru bez nepieciešamības algot cilvēku, kas var nospiest restart pogu 24/7.
netrūkst arī custom dzelžu, ko lvrtc neredzēsi, piemēram nitro hipervisori, ARM procesori, custom rūteri utt. | Offline | | |
Tomzs | | Kopš: 06. Jan 2009
No: Liepāja
Ziņojumi: 3535
Braucu ar: VS & 29
|
15 Mar 2021, 16:32:09 @Mizx rakstīja:
15 Mar 2021, 14:30:48 @Tomzs rakstīja:
15 Mar 2021, 14:14:48 @alnisg rakstīja:
15 Mar 2021, 13:38:10 @Tomzs rakstīja:
LVRTC ir nākamais airBaltic.
Otrādi.
LVRTC ir nepārtraukti iepludināta nauda no paša sākuma, un likumdošanā garantētais monopolstāvoklis stimulēja neefektīvu darbību, pretēji rezultātam, ja būtu konkurence. Vienkārši tā Baltic darbība ir visiem acu priekšā.
Linkaita pārraudzībā LVRTC 2019. gadā pirmo reizi strādāja ar 1.2m€ zaudējumiem, kas nozīmē, ka nu jau pamatdarbības zāģi pat nenosedz LMT dividendes. Runā, ka 2020. gadā zaudējumi jau >1.6m€. Kešs vēl ir, bet tūlīt tornī Disnejlendu taisīs. Konkrēts airBaltic #2.
Tāda nianse, ka 2019. gada beigās uz visu iepriekšējo problēmu fona LVRTC tika nomainīta visa vadība, jo iepriekšējai tiešām ar kompetenci bija problēmas un tā bija izteikti politiski iecelta. Zinot šo to par jauno vadību un viņu darba stilu, no 2020. vajadzētu būt citādam stāstam par LVRTC iekšējiem procesiem, kas, protams, ietekmē darbību kopumā. Tā ka lejupslīdei būtu bijis jābūt apturētai un ABaltics II tur diez vai sanāks. Skaidrs, ka par 2020. radītāji var nebūt labi, jo tiem pamatus ielika vēl iepriekšējā vadība, savukārt ja par finanšu situāciju, tad to objektīvi varēs vērtēt tikai pēc 2021. gada.
LVRTC pašreizējā valde bīda 54 mio Fuko svārstu un kafejnīcu. Linkaits. Tiesiskums. Es par 1 mio ar otiņu nokrāsotu to torni. Nu, kā var tā pizğīt?! Par to piķi var uzdāvināt dzīvokļus 400 ğimenēm. Vai uzbūvēt 40 bērnudārzus. Kāpēc es maksāju nodokļus Fuko svārstam? Brasas tilts arī var pagaidīt. Nesmīdini mani par valdes kompetenci.[ Šo ziņu laboja Tomzs, 15 Mar 2021, 17:18:02 ] | Offline | | |
CP17 | | Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
|
15 Mar 2021, 17:10:09 @Tomzs rakstīja:
LVRTC pašreizējā valde bīda 54 mio Fuko svārstu
var sīkāk, wtf, čota skaļi nerunā ne1
----------------- Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу! | Offline | | |
|
Bender | | Kopš: 30. Oct 2014
Ziņojumi: 1843
Braucu ar: E91
|
15 Mar 2021, 16:52:40 @toolis rakstīja:
15 Mar 2021, 13:55:11 @Bender rakstīja:
Aha, un "mākoņos" dzelzis restartē konkrēto VM pēc fen šuj pats, klientam tik atliek iedomāties, ka vajag restartu
Rozā brilles novelciet, kad izsapņojat, ka mākonī dzelži ir savādāki un cilvēka klātbūtne nav nepieciešama. Mļe, tas mākonis ir tieši tāds pats datu centrs, kur nomnieki izvieto savu dzelžus.
Ikdienā sanāk apkalpot bleķus gan DEAC, gan Latnet, gan LVRTC. Atšķiras tikai ar lokāciju, viss pārējais ir identiski, atbilstoši DC Tier līmenim.
Un LVRTC ir VAS, tāpēc algas tur ir konkurētspējīgas, līdz ar to arī personāls ir atbilstošs.
var redzēt, ka ikdienā apkalpo lvrtc. ar mākoni cilvēki saprot aws/azure/gcc sliktākajā gadījumā linode vai DO nevis DEAC
un jā, tur principā viss pēc fen šuj, dzelzis vēl tikai apscver domu par miršanu, bet tu jau esi nomigrēts uz blakus esoša bez pārrāvuma servisā, vai vismaz vari salikt jēdzīgu HA infru bez nepieciešamības algot cilvēku, kas var nospiest restart pogu 24/7.
netrūkst arī custom dzelžu, ko lvrtc neredzēsi, piemēram nitro hipervisori, ARM procesori, custom rūteri utt.
Mļec, tie dzelži paši vairojās un adminam e-pastā piekļuves nosūta?
Ibaķ, tiešām dažiem liekas, ka dati dzīvo mākoņos, nevis kāds tos dzelžus uztur un apčubina. Nu ja savā mūžā neesi redzējis vairāk par diviem serveriem stāvot blakus, tad nestāsti, ka proti virtualizāciju un pārējās figņas.
Pļēee, neraksti vairāk tēmā, kur sajēga ir zemāka par plintusa līmeni.[ Šo ziņu laboja Bender, 15 Mar 2021, 17:54:55 ] | Offline | | |
user | | Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 13762
Braucu ar:
| šķiet te runājot par lvrtc saruna aizgājusi 2 dažādās tēmās - 1) tehniskās lietas 2) biznesa loģika.
par biznesa loģiku neko nezinu, bet tehnisku problēmu nav bijis | Offline | | |
Bender | | Kopš: 30. Oct 2014
Ziņojumi: 1843
Braucu ar: E91
| Biznesa lietas LVRTC mani neskar, bet tehniski tur viss ir līdzvērtīgā līmenī ar konkurējošiem uzņēmumiem. | Offline | | |
user | | Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 13762
Braucu ar:
|
15 Mar 2021, 17:58:04 @Bender rakstīja:
Biznesa lietas LVRTC mani neskar, bet tehniski tur viss ir līdzvērtīgā līmenī ar konkurējošiem uzņēmumiem.
+ daudz | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|