Online
Pašreiz BMWPower skatās 223 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 21
Autors | Ziņojums |
berny757 | | Kopš: 08. Aug 2006
Ziņojumi: 4243
Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC
| Vis kārtībā. Jautājums īstajā vietā.
Varbūt neesmu spečuks, bet pēc apraksta izklausās ka galvas blive vai galva ir saplausājusi. Gan jau tagad visas trubas ir cietas.
Ar tiem termostatiem ir laimes spēle. Sen atpakaļ pārlasot vienu dzinēju liku visas oem daļas, arī termostatu. Novilka laikam divus mēnešus. Tad ieliku lētāko kādu uz ķērienu varēja dabūt un tas nodzīvoja divus gadus.
Nez, varbūt tiešām biju nepareizi ielicis. Ir tur kaut kāds punkts | Offline | | |
Smokeys | | Kopš: 08. Nov 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 272
Braucu ar: e32 ,f15
|
26 Jun 2014, 23:00:22 berny757 rakstīja:
Vis kārtībā. Jautājums īstajā vietā.
Varbūt neesmu spečuks, bet pēc apraksta izklausās ka galvas blive vai galva ir saplausājusi. Gan jau tagad visas trubas ir cietas.
Ar tiem termostatiem ir laimes spēle. Sen atpakaļ pārlasot vienu dzinēju liku visas oem daļas, arī termostatu. Novilka laikam divus mēnešus. Tad ieliku lētāko kādu uz ķērienu varēja dabūt un tas nodzīvoja divus gadus.
Nez, varbūt tiešām biju nepareizi ielicis. Ir tur kaut kāds punkts
Nu jā,cik esmu pakonsultējies ar citiem ,saka to pašu par galvu,vai blīve.
Liekot termostatu var redzēt virziena būltiņu, cik noprotu viņš jāieliek tā lai rādītu pa kreisi?
pirms 4 gadi sanāca šmuce, biju draudzenei uzticējis auto, un tieši sanāca šāda šmuce,termo izbeidzās, uzvārijās viss kā nākas galva bija pušu,bet motors bija ļoti dzīvs, ar tik dzīvu 2.5 nebiju braucis, tākā nevarēju dabūt citu galvu vietā vienkārši nopirku citu 2,5, kurš tagad arī ir pārvārijies un ļoti vārgs bija, nu nebija tās jaudas vairs, ā pareiz galīgi aizmirsu pateikt, nobraucot 1000km, aptuveni pielēju 800ml eļļu klāt. , karoč neieteiktu pirkt detaļas jēkabpilī("Uno auto", jo nu esmu dzirdējis sliktas atsauksmes, līdz ar to pats esmu ietrinies tākā tā.
Lieta ir sekojoša, doma labāk iecelt atpakaļ "Dzīvo 2.5", bet ir nepieciešama galva, bet šaize ka grūti dabūt, vai vienkārši nemāku atrast.
Tākā arī uz šī nemotora arī esmu uzstādijis gāzes iekārtu, mājas apstākļos ir iespējams saiminīt motoru un to gāzi arī pārlikt, nu protams pēctam aizbraucot uz gāzes servisu lai džeki saregulē līdz galam. ?
Ļoti atvainojos par tiem daudzajiem jautājumiem. | Offline | | |
berny757 | | Kopš: 08. Aug 2006
Ziņojumi: 4243
Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC
| Apveicājies iekš pirkt/pārdod bmw daļas. Varbūt kādam būs ko piedāvāt. | Offline | | |
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
| Sūdi lieli, jo gan bloks ir no alu un cik man zināms galva arī. Lētākais ir galvas blīve, trakākais, ka viss ir slikti. Ja tu pieminēji eļļas liešanu, tad ieteiktu tev meklēt šrotā dzinēju, ieteicams no angļa izcel un tad jau uzreiz 2.8.
Ja gribi mainīt galvu, loterija. Pašam bija huiņa ar dzesēšanas sistēmu, ja savlaicīgi ievēro ka vārās augšā, nedrīkst braukt. Atgaisot - grūti, ja nesaprot ko dara. Vēl trakāk var gadīties, ka atgaiso it kā ok, bet termostats tai laikā ir noklājies. E39 labu laiciņu ir jāpabrauc ar saplēstu statu, lai tas uzsilst un beigās sāk pārkarst, vismaz man tā bija, bet ar max pečku varēja pabraukt. Nu un tā bultiņa arī nav zibenīga, viņai vidū jau svārstās temperatūra, nerusnāsim par to, kad iet tuvāk jau sarkanajam.
Mehs neesmu, sava pieredze un beigās veiksme un īstā cilvēka palīdzība. Bet nu bija kad bulta bija konkrēti pāri vidum. Saku - loterija. Veiksmi tev !
Ā un jā, ja samaina vienu palidos otrs apmēram sekojošā ķēdē - trauks->radiators->termostats. Jāmaina ir viss, lai sataupītu nervus, un ticiet vai nē kaut kādai maģijai, man termostats noklājās tikko uzliku jaunu radiatoru un pabraucu 2km [ Šo ziņu laboja edzhaans, 26 Jun 2014, 23:23:20 ] | Offline | | |
Smokeys | | Kopš: 08. Nov 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 272
Braucu ar: e32 ,f15
|
26 Jun 2014, 23:21:02 edzhaans rakstīja:
Sūdi lieli, jo gan bloks ir no alu un cik man zināms galva arī. Lētākais ir galvas blīve, trakākais, ka viss ir slikti. Ja tu pieminēji eļļas liešanu, tad ieteiktu tev meklēt šrotā dzinēju, ieteicams no angļa izcel un tad jau uzreiz 2.8.
Ja gribi mainīt galvu, loterija. Pašam bija huiņa ar dzesēšanas sistēmu, ja savlaicīgi ievēro ka vārās augšā, nedrīkst braukt. Atgaisot - grūti, ja nesaprot ko dara. Vēl trakāk var gadīties, ka atgaiso it kā ok, bet termostats tai laikā ir noklājies. E39 labu laiciņu ir jāpabrauc ar saplēstu statu, lai tas uzsilst un beigās sāk pārkarst, vismaz man tā bija, bet ar max pečku varēja pabraukt. Nu un tā bultiņa arī nav zibenīga, viņai vidū jau svārstās temperatūra, nerusnāsim par to, kad iet tuvāk jau sarkanajam.
Mehs neesmu, sava pieredze un beigās veiksme un īstā cilvēka palīdzība. Bet nu bija kad bulta bija konkrēti pāri vidum. Saku - loterija. Veiksmi tev !
Paldies, lieta arī tāda ka autiņā tiešām esmu ielicis visu sirdi, ir nomainīts viss ko vien varēja nomainīt. tas tā
Domu arī biju apsvēris par 2.8, bet kā ir ar kompi, tas arī ir jāmaina? No motoriem tā neko nesaprotu, protu tik nomainīt vieglākās detaļas.
Tākā ļoti patīk skrūvēt, un ir iespējams arī pacēlājs un telfers, sāku apsvērt domu pats nomainīt to motoru, jo rokas neaug no dirsas, ja nebūtu tā gāzes sistēma, tad lieki neuztrauktos ietu un skrūvētu.
Varbūt kāds var ieteikt kā to visu labāk izdarīt iesācējam? Jo pagājušajā reizē kad mainiju, to dariju servisā, smejaties vai nē. | Offline | | |
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
| Skrūvēt jau droši vien varētu pats, ja ir pacēlājs, laiks. Bet par vadiem.. tur labāk pašam klāt neskarties, jo ir plaša izvēle motoros - M52, M52 ar TU un M54. Principā, ja auto abi divi stāv blakus, var taisīt 2 in 1 pasākumu. Vieta, laiks, instrumenti un izrietošās sekas un ieteicams cilvēks, kas var palīdzēt, kurš vismaz vienreiz jau to ir darījis. | Offline | | |
wheelie | | Kopš: 21. Mar 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6799
Braucu ar: 1.6
| kas tas ir par ierīci un cik varētu maksāt?
tie ritentiņi ir uz gultņiem, kkāda detaļa no laivu/kutera piekabes, lai peldrīku dabūt virsū/noripināt nost? Ir vēl viena tada pati... krāsa nogājusi nost no stāvēšanas, bet izskatas ka nebija lietotas
----------------- 8) | Offline | | |
Smokeys | | Kopš: 08. Nov 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 272
Braucu ar: e32 ,f15
|
27 Jun 2014, 00:02:12 edzhaans rakstīja:
Skrūvēt jau droši vien varētu pats, ja ir pacēlājs, laiks. Bet par vadiem.. tur labāk pašam klāt neskarties, jo ir plaša izvēle motoros - M52, M52 ar TU un M54. Principā, ja auto abi divi stāv blakus, var taisīt 2 in 1 pasākumu. Vieta, laiks, instrumenti un izrietošās sekas un ieteicams cilvēks, kas var palīdzēt, kurš vismaz vienreiz jau to ir darījis.
Nu paldies, domāšu ko iesākt. | Offline | | |
|
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
27 Jun 2014, 00:39:10 Smokeys rakstīja:
27 Jun 2014, 00:02:12 edzhaans rakstīja:
Skrūvēt jau droši vien varētu pats, ja ir pacēlājs, laiks. Bet par vadiem.. tur labāk pašam klāt neskarties, jo ir plaša izvēle motoros - M52, M52 ar TU un M54. Principā, ja auto abi divi stāv blakus, var taisīt 2 in 1 pasākumu. Vieta, laiks, instrumenti un izrietošās sekas un ieteicams cilvēks, kas var palīdzēt, kurš vismaz vienreiz jau to ir darījis.
Nu paldies, domāšu ko iesākt.
Tev vajag bloku + galvu no m52b28 un sprauslas.
Parejo visu var atstat veco, esosho ecu var parprogrammet uz citu tilpumu.
Bet mosh tomer motoram nav kapi, tik sudi ar dzesi tomer.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
inferno-ex | | Kopš: 04. May 2011
Ziņojumi: 1556
Braucu ar:
| Kad man bija tas prieks pārkarsēt (ne uzvārīt) M50 motoru, pirmais, ko es izdarīju, pirms atsāku braukt, bija dzesēšanas sistēmas remonts un tīrīšana. Izskaloju/izpūtu radiātoru, nomainīju mufti, sūkni, termostatu, antifrīzu un pamatīgi paskaloju visu to sistēmu.
Kad motors sāk jau no iekšas rūsēt deļ iepriekšējiem saimniekiem/kapeikpisējiem, tad viss tas prieks nogulsnējas turpat iekšā, līdz ar to siltumatdeve pasliktinās un sākās lokālā pārkaršana. Silts ieteikums, pirms liek kkādu motoru kopā no vairākiem, nenoslinkot un maksimāli kārtīgi izskalot tās dzeses kabatas no drazas. | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| Skaloshanas noluka var pabraukat vispar bez termostata ar kjimiju sistema un taa kamer nak ara tirs udens, nevis kafija.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
inferno-ex | | Kopš: 04. May 2011
Ziņojumi: 1556
Braucu ar:
|
27 Jun 2014, 01:22:53 Driver rakstīja:
Skaloshanas noluka var pabraukat vispar bez termostata ar kjimiju sistema un taa kamer nak ara tirs udens, nevis kafija.
Ejošam auto tā arī dara bieži vien. Sagāž ķīmīju un braukā, pa laikam nomaina. Bet ja motors ir izjaukts, tad var izmantot izdevību un visu kārtīgi iztīrīt. | Offline | | |
SoWhat | | Kopš: 28. Jul 2008
Ziņojumi: 196
Braucu ar: BMW R1200GS, E46 320D 2000. pa Vāciju
| E39, 525D, 240t.km. Laikam noķīlējis motors. Starteris nevar pagriezt, kas varētu būt par vainu? Zobsiksna? | Offline | | |
Smokeys | | Kopš: 08. Nov 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 272
Braucu ar: e32 ,f15
|
27 Jun 2014, 01:20:18 inferno-ex rakstīja:
Kad man bija tas prieks pārkarsēt (ne uzvārīt) M50 motoru, pirmais, ko es izdarīju, pirms atsāku braukt, bija dzesēšanas sistēmas remonts un tīrīšana. Izskaloju/izpūtu radiātoru, nomainīju mufti, sūkni, termostatu, antifrīzu un pamatīgi paskaloju visu to sistēmu.
Kad motors sāk jau no iekšas rūsēt deļ iepriekšējiem saimniekiem/kapeikpisējiem, tad viss tas prieks nogulsnējas turpat iekšā, līdz ar to siltumatdeve pasliktinās un sākās lokālā pārkaršana. Silts ieteikums, pirms liek kkādu motoru kopā no vairākiem, nenoslinkot un maksimāli kārtīgi izskalot tās dzeses kabatas no drazas.
Paldiess ) | Offline | | |
VD177 | | Kopš: 14. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1340
Braucu ar: Agresīvu sānslīdi
|
27 Jun 2014, 02:10:41 Billy rakstīja:
Var but kads skruvetajs-specuks var pateikt kuram bmw modelim nak sitada gofra?
Un var but zinami galu diametri?
Googlē iemetot bildi uzpeld info - e36 323i/323ti/328i bez ASC | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16205
Braucu ar:
| kur nopirkt resnu kabeli prieks 12v un 2000 amperiem | Offline | | |
|
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
27 Jun 2014, 14:01:41 uldens1 rakstīja:
kur nopirkt resnu kabeli prieks 12v un 2000 amperiem
Normalu audio kabeli pa metriem nopirkt negribi?
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16205
Braucu ar:
|
27 Jun 2014, 14:04:01 Driver rakstīja:
27 Jun 2014, 14:01:41 uldens1 rakstīja:
kur nopirkt resnu kabeli prieks 12v un 2000 amperiem
Normalu audio kabeli pa metriem nopirkt negribi?
vins tures 2000amperus starta stravu???Cik mm2 vispar vajag tadai starvai | Offline | | |
PASSATizhi | | Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
|
27 Jun 2014, 14:07:45 uldens1 rakstīja:
27 Jun 2014, 14:04:01 Driver rakstīja:
27 Jun 2014, 14:01:41 uldens1 rakstīja:
kur nopirkt resnu kabeli prieks 12v un 2000 amperiem
Normalu audio kabeli pa metriem nopirkt negribi?
vins tures 2000amperus starta stravu???Cik mm2 vispar vajag tadai starvai
wtf, kam ir šāda starta strāva pie 12v? | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16205
Braucu ar:
|
27 Jun 2014, 14:09:18 PASSATizhi rakstīja:
27 Jun 2014, 14:07:45 uldens1 rakstīja:
27 Jun 2014, 14:04:01 Driver rakstīja:
27 Jun 2014, 14:01:41 uldens1 rakstīja:
kur nopirkt resnu kabeli prieks 12v un 2000 amperiem
Normalu audio kabeli pa metriem nopirkt negribi?
vins tures 2000amperus starta stravu???Cik mm2 vispar vajag tadai starvai
wtf, kam ir šāda starta strāva pie 12v?
lieliem džipiem ar lielu dizeļmotoru | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|