Autors | Ziņojums |
kkas | |
Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9335
Braucu ar: Alfu
| kāds paņēma un uzmeta |
Offline | |
|
kaprons | |
Kopš: 20. Jan 2018
No: Salacgrīva
Ziņojumi: 5248
Braucu ar: Ātrumu, kas nogalina...
| fakinie monopolisti sadevās rociņās, timrotiņš pabļaustījās, un KP var iet bekot. Laikam ar to tas viss beidzās. korumpantu banda, pie kam legāla visos līmņos, nekas viņus nevar izkustināt. realitāte
https://www.lsm.lv/raksts/zinas/ekonomika/prete...pirkuma.a302620/
KP laikam nesaprot, ko runā:
KP uzskata, ka Latvijas patērētājs nav pelnījis jau vairāk nekā 20 gadu monopola apstākļos būtiski pārmaksāt par Eiropas Savienībā ierobežojošākās tehniskās apskates sistēmas uzturēšanu.
[ Šo ziņu laboja kaprons, 12 Jul 2019, 08:46:29 ] |
Offline | |
|
kaprons | |
Kopš: 20. Jan 2018
No: Salacgrīva
Ziņojumi: 5248
Braucu ar: Ātrumu, kas nogalina...
| par to biatlona federāciju
padomājiet, cik % no ienākumiem viens parasts šuher-muheros neiesaistīts cilvēks, kas nav pilnīgs politiskais šizo un partijas valdē, bet parasts biedrs, mēnesī procentos būtu gatavs atdot politiskajai partijai(ja nav psihiski slims). nu 5%? ienākumi 1000 partijai 50. Ienākumi 2000 partijai 100. Neziedos normāls cilvēks vairāk, būsim reāli(jā, katrs dara ar savu naudu, ko grib, bet davai nevajag dirst kā zariņu govij arī)
tagad paskatamies uz šo:
https://www.tvnet.lv/6727004/divi-latvijas-biat...neka-10-000-eiro
LBF valdes locekļi savu amatu pašreizējā pilnvaru termiņā ieņem kopš 2018.gada vasaras. LBF valdes loceklis Intars Berkulis, ziedojot pa reizei 2014., 2017. un 2018.gadā, VL-TB/LNNK kopā ziedojis 23 000 eiro.
pieņemsim vidēji 8k gadā
ibiomat- ja viņš ziedojis manus iepriekš pieņemtos max 5% no ienākumiem, tad viņa legālajiem pers ienākumiem visos šajos gados bija jābūt minimums 160k gadā. Vai tā ir?
Ja nav, tur tak skaidrs, ka viņu vajag sist sist sist kamēr atzīstās
|
Offline | |
|
Zalespljavejs | |
Kopš: 28. Jul 2015
Ziņojumi: 2496
Braucu ar: tautas auto
|
12 Jul 2019, 08:24:29 @kaprons rakstīja:
fakinie monopolisti sadevās rociņās, timrotiņš pabļaustījās, un KP var iet bekot. Laikam ar to tas viss beidzās. korumpantu banda, pie kam legāla visos līmņos, nekas viņus nevar izkustināt. realitāte
https://www.lsm.lv/raksts/zinas/ekonomika/prete...pirkuma.a302620/
KP laikam nesaprot, ko runā:
KP uzskata, ka Latvijas patērētājs nav pelnījis jau vairāk nekā 20 gadu monopola apstākļos būtiski pārmaksāt par Eiropas Savienībā ierobežojošākās tehniskās apskates sistēmas uzturēšanu.
Vai tad tas nebija tas ko visi vēlējās - lai CSDD un Auteko nebūtu vienīgie, kas šo pakalpojumu sniedz? |
Offline | |
|
kaprons | |
Kopš: 20. Jan 2018
No: Salacgrīva
Ziņojumi: 5248
Braucu ar: Ātrumu, kas nogalina...
| nu ne gluži
palasi, ko raksta KP
tā vietā, lai vienkārši nodefinētu akreditācijas kritērijus, ko komersantam jāizpilda, un CSDD KONTROLĒ, (un no kaut rītdienas visi, kas spēj izpildīt noteiktas kvalitātes/drošības/ vēl kautkādas loģiskas prasības- uz priekšu- piedāvājiet pakalpojumu !!!)
CSDD tā vietā no laikam 2023 gada veiks iepirkumu(NEVIS KĀRTĪGI NO CSDD PUSES KONTROLĒTS PAKALPOJUMS IET BRĪVĀ TIRGŪ)
tiek darīts pilnīgi viss, lai saglabātos līdzšinējo spēlētāju pozīcijas.
Tā nav korupcija ja (visticamāk, ka nav) |
Offline | |
|
smudo | |
Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3640
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
11 Jul 2019, 13:23:51 @artis83 rakstīja:
labi labi, pietiks par autobusiem, te nopietnāks raksts..:
https://jfmb.eu/nakusi-klaja-versija-par-zverin...98TZT6AIbrqIKRCU
Skaidrs, ka aiz bankas stav daudz lidzeklu un resursu, bet tas raksts izraisa nelielu sminu paslikvidacijas procesa to lidzeklu izmaksu parbauda big 4 uznemums ar arvalstu komandu pardesimt cilveku starptautiska komanda, kuriem nav nekadas interese bojat sava 30 miljardu apgrozijuma biznesa reputaciju tada viniem neliela projekta del. Visi labi atceras, kas notika ar Arthur & Andersen. Smiekligi, ka gimene apgalvo, ka MB, kas pirms tam bija iesaistits daudzas lietas ar acimredzamam interesu konflikta pazimem (ta ka netika piekerts, tad apsudzibas neizvirzisu , tagad tiek pasludinats par vienigo taisnibas cinitaju visa valsti, kuru nonemot no trases, Latvija turpinas piesegt naudas atmazgasanu. Atgadinasu, ka pec pieticigam aplesem, izcinot taisnigumu un tiekot pie likvidacijas, MB butu ticis pie 100-400 mil EUR “honrara”, ka valsts “amatpersona” t.i. Tiesu izpilditajs, veicot bankas likvidacijas procesu. Tagad kads starptauisks uznemums stradajot pie ta 4-5. Gadus pa 50 reizes mazaku maksu visu aizskaitis naudas atmazgatajiem. Nav pormais tiesu izpilditajs kas iet boja neskaidros apstaklos. Tas nav tiesiski un pareizi, bet ko sesi, to plausi. |
Offline | |
|
smudo | |
Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3640
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
11 Jul 2019, 14:40:10 @artis83 rakstīja:
Kā Tava attieksme mainījās pret porshe pēc dīzeļgeitas? un Ja Tev būtu porshe, Tu viņu uzreiz likvidētu?
Vini izmantoja VW/audi piegadatus dzinejus un pec skandala jau no 2018. Gada vispar atteicas no dizeliem, tai skaita SUVos, kur dizeldzineji bija popularaka izvele |
Offline | |
|
Arsmens | |
Kopš: 28. Jun 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 13306
Braucu ar: Trim durvīm
| Labi vien ir. Ja reiz uz ekoloģiju un elektrības virzienu virzamies, bet gribi lielas kamaniņas, tad lej beņu vai hibrīds :lexus:
Lielas kamanas un melnais dūms pa lēto, lai paliek pagātnē vai traktoriem |
Offline | |
|
|
smudo | |
Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3640
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
| paturpinot off-topic: Porache tūlīt iznāks pirmais EV - Taycan (līdz šim ir tikai plug-in hibrīdi), kuram būs ļoti daudz EV jaunievedumu (tai skaitā 800v uzlādes sistēma, kas 80% baterijas uzlādēs 15 min, protams, pie atbilstošas jaudas lādēšanas stacijas). Nākamais Macan arī būs vairs tikai EV versijā. 911 un 718 max ilgi mēģinās saglabāt ar iekšdedzes dzinējiem.
Attiecībā uz Cayenne, kam vairs nav D dzinēju - domāju, ka tas negatīvi ietekmē pārdošanas apjomus, īpaši entry level Cayenne modeļiem.
Edit: Virspusēji papētot Cayenne statistiku Eiropā, kritums nav liels - kādi 25%. [ Šo ziņu laboja smudo, 13 Jul 2019, 17:09:22 ] |
Offline | |
|
uldens1 | |
Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16216
Braucu ar:
|
13 Jul 2019, 15:51:59 @smudo rakstīja:
paturpinot off-topic: Porache tūlīt iznāks pirmais EV - Taycan (līdz šim ir tikai plug-in hibrīdi), kuram būs ļoti daudz EV jaunievedumu (tai skaitā 800v uzlādes sistēma, kas 80% baterijas uzlādēs 15 min, protams, pie atbilstošas jaudas lādēšanas stacijas). Nākamais Macan arī būs vairs tikai EV versijā. 911 un 718 max ilgi mēģinās saglabāt ar iekšdedzes dzinējiem.
Attiecībā uz Cayenne, kam vairs nav D dzinēju - domāju, ka tas ļoti negatīvi ietekmē pārdošanas apjomus, īpaši entry level Cayenne modeļiem.
domā tie kas pērk jaunu poršu baigi domā ja nevrēs ietaupīt 2 l uz dīzeļa nepirkšu porši Tas tu spried pēc sava vidējā powerbomža domāšanas skatupunkta To vai tavs viedoklis ir pareizs varētu kaut kāda statistika parādīt |
Offline | |
|
artis83 | |
Kopš: 24. Jul 2010
No: Liepāja
Ziņojumi: 6255
Braucu ar: audi
| ja raznos tad raznoss...ja dīzeļi nebūtu populāri beizajā galā, tad tādas ziņas nebūtu
https://www.drive.ru/news/audi/5cb6c54bec05c42e6f000067.html
Kaut kā eiropiešiem ne tikai saglabā dīzeļus, bet pat papildina ar tiem ekskluzīvus modeļus. Laikam Tava teorija šajā gadījumā neiet kopā:[ Šo ziņu laboja artis83, 13 Jul 2019, 16:16:43 ] |
Offline | |
|
uldens1 | |
Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16216
Braucu ar:
|
13 Jul 2019, 16:12:27 @artis83 rakstīja:
ja raznos tad raznoss...ja dīzeļi nebūtu populāri beizajā galā, tad tādas ziņas nebūtu
https://www.drive.ru/news/audi/5cb6c54bec05c42e6f000067.html
Kaut kā eiropiešiem ne tikai saglabā dīzeļus, bet pat papildina ar tiem ekskluzīvus modeļus. Laikam Tava teorija šajā gadījumā neiet kopā:
kaut kā porš tā nedomā |
Offline | |
|
hronists | |
Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
| Te skaists ir pilnīgi viss
https://www.diena.lv/raksts/latvija/riga/rigas-...aunijas-14223064
Nekad neesmu varējis saprast nakts tirgus fenomenu. Tā ir legāla naudas mazgāšana vai kas? |
Offline | |
|
RVR | |
Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22294
Braucu ar: RVR
|
13 Jul 2019, 23:17:19 @hronists rakstīja:
Nekad neesmu varējis saprast nakts tirgus fenomenu.
Tak ir cilvēki, kas arī mašīnas joprojām pērk Rumbulā.
|
Offline | |
|
KM | |
Kopš: 28. Oct 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 7343
Braucu ar: ///M
|
14 Jul 2019, 00:31:48 @RVR rakstīja:
13 Jul 2019, 23:17:19 @hronists rakstīja:
Nekad neesmu varējis saprast nakts tirgus fenomenu.
Tak ir cilvēki, kas arī mašīnas joprojām pērk Rumbulā.
tak nakts tirgus ari razvods, tirgo polju produktus kaa vietejos , beigas Igaunijas pircejs sanem 2x razvodu |
Offline | |
|
Rockstar | |
Kopš: 11. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 3697
Braucu ar:
| Ļausim, lai mūs visus solidāri ņem visos caurumos
https://www.delfi.lv/auto/zinas/degvielas-tirgotaju-asociacija-ludz-atlikt-akcizes-palielina sanu-degvielai-no-nakama-gada.d?id=51276301&utm_source=bmwpower.lv&utm_medium=news-widget&utm_campaign=Links-in-partner-sites[ Šo ziņu laboja Rockstar, 14 Jul 2019, 01:11:05 ] |
Offline | |
|
|
DeeCee | |
Kopš: 29. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9264
Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber
| priekš vissirslikti.lv gaudotājiem
https://www.delfi.lv/bizness/tehnologijas/10-la...na.d?id=51268769 |
Offline | |
|
esir | |
Kopš: 08. Feb 2010
Ziņojumi: 610
Braucu ar:
|
14 Jul 2019, 12:27:39 @koderis rakstīja:
mintos ir startup? tik tiešām, viss ir super un zajebis. printful ir draugiem grupas apakšuzņēmums, aiz kura stāv viss draugiem group kapitāls, bet skat - startaps! mintos izliek hiponijas un mogo kredītus - startaps! pašiem neapnīk priekā plaukšķināt?
Jā Mintos ir startups
Printful - kāda atšķirība no kurienes nāk starta kapitāls, self funded vai VC nemaina faktu, ka tas ir atsevišķs nesaistīts bizness
Tur no tā saraksta Infogram būtu gan jāvāc ārā tā kā viņiem jau bija exits |
Offline | |
|
upgrayedd | |
Kopš: 10. Jan 2018
Ziņojumi: 188
Braucu ar:
| Neviens no Taviem argumentiem neapgāž faktu, ka tie ir vai bija startupi. |
Offline | |
|
F50 | |
Kopš: 02. Jul 2016
Ziņojumi: 3018
Braucu ar: Nacionālo Populismu
| Printful netikai draugiem grupas kapitāls, bet visa korporatīvā struktūra aizmugurē
Viss back un mid-office iet caur draugiem grupu nevis pašiem |
Offline | |
|