Online

Pašreiz BMWPower skatās 212 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
Peecis
29. Jul 2016, 08:44 #20621

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


29 Jul 2016, 05:20:44 @AB1304 rakstīja:

28 Jul 2016, 22:34:04 @edzhaans rakstīja:

Cik jauda vismaz, tu zaibal visus te kārdināt, visi m57 īpašnieki jau domā kur naudu sakasīt tādam upgreidam, tu vēl nemaz neesi pateicis cik tur jauda, 200kw, 250kw, M5 killer, 535d killer



Es vairāk domāju par to vai viņam viss cits turēs to raķešjaudu.

Nav tur nekāda raķešjauda. Ir saregulēts vidēji, lai nekūp un nebrūk nekas. Ne tuvu nav sagriezts max. Brauc patīkami, nevajag vairs kikdaunus strauji apdzenot
Offline
king03
29. Jul 2016, 08:59 #20622

Kopš: 02. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 421

Braucu ar: Sharan, E39

Ko var izdarīt e39 M52B28 dzinējam lai šo dabūtu nedaudz ņiprāku??? Vai nav jēgas?
Offline
Smic
29. Jul 2016, 09:33 #20623

Kopš: 28. Apr 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 426

Braucu ar: e39 530d individual

Nomest mašīnai svaru un izrevidēt izpūtēju. Ielikt tīru gaisa filtru.
Offline
Smic
29. Jul 2016, 09:36 #20624

Kopš: 28. Apr 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 426

Braucu ar: e39 530d individual


29 Jul 2016, 01:29:40 @Driver rakstīja:

Vispar tieshi e39 neskaita kilometrus.
Skaita laiku (kalendaru) un skaita aprito degvielas daudzumu. Atkariba kas skaitas atrak no abiem, dziest nost zaljie kubi.


Un saregulēts viņš ir uz aptuveni 25 000 km eļļas maiņas intervālu, kas īsti nav labi, sevišķi jau vecam auto.

2000 gads bija brīdis, kad BMW izdomāja, ka pa ielām braukā pārāk daudz šrotu Kaut kur lasīju, ka pirmsfeisliftam intervāls bija mazāks (15 000?)

[ Šo ziņu laboja Smic, 29 Jul 2016, 09:37:12 ]

Offline
miklucis
29. Jul 2016, 09:47 #20625

Kopš: 12. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1012

Braucu ar: 330; (. )( .)

Es savam eļļu mainu ik pa 8-10k, un pilnīgi pajāt, ka deg vēl 3jas zaļās diodes.
Offline
Smic
29. Jul 2016, 10:01 #20626

Kopš: 28. Apr 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 426

Braucu ar: e39 530d individual

Pasūtīju nepareizo bremžu vakuuma vārstu - līdz ar to ir viņš ir pieejams - der visiem BMW ar v8 4.4 motoriem. Cena 20 eiro.

26338375
Offline
Smic
29. Jul 2016, 10:29 #20627

Kopš: 28. Apr 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 426

Braucu ar: e39 530d individual

Jautājums!
Kas LV varētu tirgot coiloverus priekš e39? Interesē priekša. Ībejos tirgo pamatā tikai komplektus...

[ Šo ziņu laboja Smic, 29 Jul 2016, 10:30:10 ]

Offline
RmaxLV
29. Jul 2016, 10:31 #20628

Kopš: 19. Apr 2016

No: Ogre

Ziņojumi: 1008

Braucu ar: Thirsty 9


29 Jul 2016, 10:29:42 @Smic rakstīja:
Jautājums!
Kas LV varētu tirgot coiloverus priekš e39? Interesē priekša. Ībejos tirgo pamatā tikai komplektus...

Protuning.elvē Bet es tikai nojaušu, skaties pats
Offline
dzuris
29. Jul 2016, 11:03 #20629

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


29 Jul 2016, 10:31:36 @RmaxLV rakstīja:

29 Jul 2016, 10:29:42 @Smic rakstīja:
Jautājums!
Kas LV varētu tirgot coiloverus priekš e39? Interesē priekša. Ībejos tirgo pamatā tikai komplektus...

Protuning.elvē Bet es tikai nojaušu, skaties pats


Useris psih arno
Offline
Mahars
29. Jul 2016, 11:44 #20630

Kopš: 16. May 2010

No: Tukums

Ziņojumi: 443

Braucu ar: BMW530

Jau otro gadu nevaru atrast kas pa vainu ka nav kārtīgas jaudas,un maksimāli dodot ručkā melns mākonis aizmugurĕ.pedejais biju pie Jelgavas Inta kurš teica ka nav turbospiediena lai nomainu vakuma trubiņas,nomainiju bet tās nav pie vainas,turbina itkā strādā.Tukuma servisā divi kompji tagad vispār motoru neuzrāda.Gribeju griezt ārā katalizatorus bet atrunaja mani to darit esot tagad ķimija lejama pie degvielas kura izdedzinot sodrejus.
Offline
Driver
29. Jul 2016, 12:16 #20631

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


29 Jul 2016, 09:36:30 @Smic rakstīja:

29 Jul 2016, 01:29:40 @Driver rakstīja:

Vispar tieshi e39 neskaita kilometrus.
Skaita laiku (kalendaru) un skaita aprito degvielas daudzumu. Atkariba kas skaitas atrak no abiem, dziest nost zaljie kubi.


Un saregulēts viņš ir uz aptuveni 25 000 km eļļas maiņas intervālu, kas īsti nav labi, sevišķi jau vecam auto.

2000 gads bija brīdis, kad BMW izdomāja, ka pa ielām braukā pārāk daudz šrotu Kaut kur lasīju, ka pirmsfeisliftam intervāls bija mazāks (15 000?)

Nu jaa taa ari ir, ka ir divi iespejamie intervali atkariba no auto dzimsanas gada.

Es saviem auto esmu defaulto vertibu uz 1200litriem izmainijis, kas apmeram tie pashi 9-10kkm sanak

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
edzhaans
29. Jul 2016, 12:25 #20632

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


29 Jul 2016, 08:59:26 @king03 rakstīja:
Ko var izdarīt e39 M52B28 dzinējam lai šo dabūtu nedaudz ņiprāku??? Vai nav jēgas?

Ieplūdes kolektoru no M50, ja grib vēl jaudu, jāmeklē sadales vārpstas. Ja grib vēl iedziļināties, var izplūdi.

Par eļļu, man kamēr kubi izdziest es parasti 2 reiz paspēju eļļu nomainīt. Tagad otrreiz mainīju, vēl dzeltenais deg. Būs laiks jāpisās un pārlikšu normāli. Varbūt

[ Šo ziņu laboja edzhaans, 29 Jul 2016, 12:27:27 ]

Offline
Che
29. Jul 2016, 14:05 #20633

Kopš: 09. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 3819

Braucu ar:

ASAP meklēju 530d augšējo gumijas trubu no ieplūdes kolektora uz interkūlera trubu.

22360066
Offline
Peecis
29. Jul 2016, 15:16 #20634

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


29 Jul 2016, 14:05:25 @Che rakstīja:
ASAP meklēju 530d augšējo gumijas trubu no ieplūdes kolektora uz interkūlera trubu.

22360066

Ir dabūjamas jaunas aftermarket par 20 eur. Ieej kādā detaļu bodë
Offline
RenegadeX
29. Jul 2016, 15:36 #20635

Kopš: 23. Oct 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 3440

Braucu ar: e39, pc34


29 Jul 2016, 15:16:16 @Peecis rakstīja:

29 Jul 2016, 14:05:25 @Che rakstīja:
ASAP meklēju 530d augšējo gumijas trubu no ieplūdes kolektora uz interkūlera trubu.

22360066

Ir dabūjamas jaunas aftermarket par 20 eur. Ieej kādā detaļu bodë

Jā cena ap 20e, pats pavasarī to trubu mainīju. bet man sanāca pasūtīt un kādas 2 dienas gaidīt - autodraugiem.lv. Ja runā var arī kādu atlaidi sarunāt ar viņiem.
Offline
hominz
29. Jul 2016, 17:39 #20636

Kopš: 26. Oct 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 233

Braucu ar: tranzīta numuriem

jautajums par priekšējām fārām. vadītāja pusē stars taisni, blakussēdētāja pusē uz leju fāra pagriezta.
vai vaina jāmeklē tajos sensoros?
iespejams, ka aizmugurējais?!
Offline
Driver
29. Jul 2016, 17:48 #20637

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


29 Jul 2016, 17:39:06 @hominz rakstīja:
jautajums par priekšējām fārām. vadītāja pusē stars taisni, blakussēdētāja pusē uz leju fāra pagriezta.
vai vaina jāmeklē tajos sensoros?
iespejams, ka aizmugurējais?!

Lukturi jaregule vai vispirms jaremonte (jamaina) un tad jeregule.

Bet teorija interesanta, ka katrs aizmugurejais sensors atbild par savas puses prieksejo lukturi

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
hominz
29. Jul 2016, 18:01 #20638

Kopš: 26. Oct 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 233

Braucu ar: tranzīta numuriem


29 Jul 2016, 17:48:26 @Driver rakstīja:

29 Jul 2016, 17:39:06 @hominz rakstīja:
jautajums par priekšējām fārām. vadītāja pusē stars taisni, blakussēdētāja pusē uz leju fāra pagriezta.
vai vaina jāmeklē tajos sensoros?
iespejams, ka aizmugurējais?!


Lukturi jaregule vai vispirms jaremonte (jamaina) un tad jeregule.

Bet teorija interesanta, ka katrs aizmugurejais sensors atbild par savas puses prieksejo lukturi


cik zinu tad priekšā ir viens sensors un aizmugurē viens

[ Šo ziņu laboja hominz, 29 Jul 2016, 18:02:18 ]

Offline
hominz
29. Jul 2016, 18:05 #20639

Kopš: 26. Oct 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 233

Braucu ar: tranzīta numuriem

un meģināju pats paregulēt, lai redzu vai paceļas augšā lukturis, bet ne cik daudz necēlās.
vnk izsecinaju, ka tas motoriņš pievilcis klāt to lukturi un atpakaļ nenāk, vai nu tam pizdec vai nu tas sensors, kurš par to atbild. un man liekas ka pakaļējais, pēc loģikas, lai nežilbināt citus TL vadītājus...
Offline
Driver
29. Jul 2016, 18:09 #20640

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Izlem vainu prasi padomu vai ari megini umnichitj, abi reize nesanaks.

Remonte vai maini lukturus vispirms.

Kaa ari pec savas teorijas paskaidro kapec aizmugures sensora delj prieksha kreisais ir ok, bet labais nee.

Sanak ka kreisais iet no kaa? Priekseja sensora? Bet labais iet no aizmugureja sensora?

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo