Online

Pašreiz BMWPower skatās 242 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
Arsmens
28. Sep 2017, 09:29 #2061

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13306

Braucu ar: Trim durvīm


28 Sep 2017, 09:21:56 @Araajz rakstīja:
Zinu fruktu, kurš pasātam līdz 100tk nomainīja vienu dsg un orts jau uzvedās jocīgi, bet izrādās, ka šams pirms krustojumiem ripinās ar N un vispār visu laiku rokas kloķa un pie pirmās izdevības - N

Māt... kādas lietas ļaudis tik neizdomā
Es vēl piemetīšu divus redzētus wtf
-lēzenos līkumos, kur jāatlaiž gāze, tas tiek izdarīts, bet pie reizes arī sajūgs izspiests un pēc līkuma laists vaļā.
-braucot tur kāju uz sajūga (2 sajūgi darba auto mainīti)
-saudzētājs, kurš pasūdam starp katru(!) ātruma pārslēgšanu noļurkā kloķi neitrālajā un tad ieliek ātrumā

Offline
daticho
28. Sep 2017, 09:34 #2062

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11399

Braucu ar: FN-15


28 Sep 2017, 09:24:07 @karlsonss rakstīja:
nu te jau saak liist aaraa visaada pastaasti, taakaa tie beigto dsg owneri laikam pashi vien lohi ir....


es arī šķiet vairāk sliecos uz šo, jo vecenes pēc definīcijas ir un stiepj ar aukstu kārbu. Man vēl vienam kolēģim joki ar Passerati 2012.g 1.8Tsi, uz 75k uztaisīja kap rem, jo eļļu ēda tieši 1l uz 1000 km, tagad ēd mazāk, tikai 600 gr uz 1000 km remontā ielika 3500 eur,- (Musa Auto)
Offline
daticho
28. Sep 2017, 09:35 #2063

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11399

Braucu ar: FN-15


28 Sep 2017, 09:29:26 @Arsmens rakstīja:

28 Sep 2017, 09:21:56 @Araajz rakstīja:
Zinu fruktu, kurš pasātam līdz 100tk nomainīja vienu dsg un orts jau uzvedās jocīgi, bet izrādās, ka šams pirms krustojumiem ripinās ar N un vispār visu laiku rokas kloķa un pie pirmās izdevības - N

Māt... kādas lietas ļaudis tik neizdomā
Es vēl piemetīšu divus redzētus wtf
-lēzenos līkumos, kur jāatlaiž gāze, tas tiek izdarīts, bet pie reizes arī sajūgs izspiests un pēc līkuma laists vaļā.
-braucot tur kāju uz sajūga (2 sajūgi darba auto mainīti)
-saudzētājs, kurš pasūdam starp katru(!) ātruma pārslēgšanu noļurkā kloķi neitrālajā un tad ieliek ātrumā





-saudzētājs, kurš pasūdam starp katru(!) ātruma pārslēgšanu noļurkā kloķi neitrālajā un tad ieliek ātrumā


biju jau aizmirsis par šiem
Offline
suhariks1
28. Sep 2017, 09:42 #2064

Kopš: 06. Jul 2009

No: Sigulda

Ziņojumi: 410

Braucu ar: 4x4


28 Sep 2017, 09:35:24 @daticho rakstīja:

28 Sep 2017, 09:29:26 @Arsmens rakstīja:

28 Sep 2017, 09:21:56 @Araajz rakstīja:
Zinu fruktu, kurš pasātam līdz 100tk nomainīja vienu dsg un orts jau uzvedās jocīgi, bet izrādās, ka šams pirms krustojumiem ripinās ar N un vispār visu laiku rokas kloķa un pie pirmās izdevības - N

Māt... kādas lietas ļaudis tik neizdomā
Es vēl piemetīšu divus redzētus wtf
-lēzenos līkumos, kur jāatlaiž gāze, tas tiek izdarīts, bet pie reizes arī sajūgs izspiests un pēc līkuma laists vaļā.
-braucot tur kāju uz sajūga (2 sajūgi darba auto mainīti)
-saudzētājs, kurš pasūdam starp katru(!) ātruma pārslēgšanu noļurkā kloķi neitrālajā un tad ieliek ātrumā





-saudzētājs, kurš pasūdam starp katru(!) ātruma pārslēgšanu noļurkā kloķi neitrālajā un tad ieliek ātrumā


biju jau aizmirsis par šiem


Nē nu vēl rēcīgāk ir, kad iedod ar DSG izbraukt džekam, kas krīt un ceļās par ručku Viņš brauc nevis auto, bet manuālajā režīmā un izmisīgi pats tos robus tur slēgā un liek N, lai ripinātos DSG kārba ir domāta priekš mūsdienīga cilvēka, nevis pāķa, kas labākajā gadījumā ir redzējis 95 gada auto ar 4 robu automātisko kārbu

Tas ir tā pat kā omei iedot lietot viedtālruni. Viņa ar flomīti uz ekrāna pierakstīs numuru, lai neaizmirstu.

Kr4 jebkuru tehnoloģiju ir jāmāk lietot , salauzt var dajebko, it īpaši, ja esi padomijas produkts.
Offline
Mr_Rums
28. Sep 2017, 09:45 #2065

Kopš: 07. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 222

Braucu ar: e83

Bija man ģimenē Seat Altea 0-200040 km 2006.g. (11 gadu laikā).
2,0, 140 zirgi, 6 DSG (slapjā).
Nedēļu atpakaļ apmainīju pret x3.
Motors un kārba bez lielām problēmām -eļļas, filtri, siksnas, ūdens sūknis, pie turbīnas priekškamera, EGR mainīts uz lietotu- tas viss bij pēc 140000km.
Bij viens rūpnīcas atsaukums uz akumulātoru. Pie 180000 sāka čakarēties centrālā un logu pacēlāji -mainījām visus durvju vadus un problēma atrisinājās.tad vēl logu pac.mehānisms.
Ai, nu daudz sīkumi bija, bet tas kas attiecas uz motoru un kārbu -uzskatu ka ļooti veksmīgs tandēms.
Offline
karlsonss
28. Sep 2017, 09:54 #2066

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


28 Sep 2017, 09:42:19 @suhariks1 rakstīja:


Nē nu vēl rēcīgāk ir, kad iedod ar DSG izbraukt džekam, kas krīt un ceļās par ručku Viņš brauc nevis auto, bet manuālajā režīmā un izmisīgi pats tos robus tur slēgā un liek N, lai ripinātos DSG kārba ir domāta priekš mūsdienīga cilvēka, nevis pāķa, kas labākajā gadījumā ir redzējis 95 gada auto ar 4 robu automātisko kārbu

Tas ir tā pat kā omei iedot lietot viedtālruni. Viņa ar flomīti uz ekrāna pierakstīs numuru, lai neaizmirstu.

Kr4 jebkuru tehnoloģiju ir jāmāk lietot , salauzt var dajebko, it īpaši, ja esi padomijas produkts.


taisniibas labad jaatziist ka man mainjas pordam ar 1.0 l matoru benziinu automaats bija baudaamaaks tieshi manuaali piekorigeejot to sleegaashanos un spooooorta reziimaa pateerinsh bija par 1 l zemaaks.... bet nu ne jau par fordiem sheit staasts... vnk baismiigs auto
Offline
edzhaans
28. Sep 2017, 10:07 #2067

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


28 Sep 2017, 09:35:24 @daticho rakstīja:

-saudzētājs, kurš pasūdam starp katru(!) ātruma pārslēgšanu noļurkā kloķi neitrālajā un tad ieliek ātrumā


biju jau aizmirsis par šiem

Stāsts gluži nav, bet ir vēl viena suga - slidinātāji
Pie katras izdevības vrrrrrrrrr un jūti sajūga smaku pat blakus stāvot
Offline
AV89
08. Oct 2017, 11:48 #2068

Kopš: 27. Dec 2009

Ziņojumi: 1786

Braucu ar: Javac metināmajiem bagāžniekā

Kādas atsauksmes par jaunajām corollām un d4d motoriem? Skatos, ka ar active plus ir akcija tagad, kā no pieredzes, var vēl ko papildus akcijai sarunāt?
Offline
lisovskis4
09. Oct 2017, 08:16 #2069

Kopš: 30. May 2014

Ziņojumi: 146

Braucu ar: BMW

Sveiki cienijamie. Māsai nepieciešams jauns auto. Tātad metam acis uz ford kuga vai toyota rav4. Abi ražotāji piedāva šiem modeliem divus dažādus dzinējus, ford - 1.5i ecoboost un 2.0tdci. Savukārt toyota 2.0 i valvetronic un 2.0d4d. Tika izbraukts ar kugu 1.5eco, man likās labs auto. Varbūt kādam ir bijusi iepriekšēja saskarsme ar kādu no šiem auto(dzinējiem) un spētu komentēt?

[ Šo ziņu laboja lisovskis4, 09 Oct 2017, 08:19:41 ]

Offline
AAE
09. Oct 2017, 11:51 #2070

Kopš: 01. Jul 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2345

Braucu ar: pirkstu pa rasējumu

Toyota>Ford visos aspektos.
Gan remontos, gan komfortā, gan pēcpārdošanā.
Offline
RG
09. Oct 2017, 12:02 #2071

Kopš: 02. Nov 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 679

Braucu ar:

Es salīdzināju RAV4 ar Sportage. Pēdejais bija daudz patīkamāks gan salonā, gan gaitā. To arī nopirku.
Cena un garantija daudz labāka par RAV4.
Offline
darknmy
09. Oct 2017, 13:14 #2072

Kopš: 23. Jul 2014

Ziņojumi: 1113

Braucu ar: X3 3.0i

Sportage labs variants, bet Toyota Hybrid būtu vispār nice To pašu Auris Hybrid, RAV4 būs max cena.

Auris baigi plāns, bet ieliekot skaņas izolāciju un ko tur vēl (skat drive2.ru) būs laba mašīna

[ Šo ziņu laboja darknmy, 09 Oct 2017, 13:15:40 ]

Offline
karlsonss
09. Oct 2017, 13:25 #2073

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

Pords man liekas ka ir peedeejais ko izveeleeties
Offline
AAE
09. Oct 2017, 13:25 #2074

Kopš: 01. Jul 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2345

Braucu ar: pirkstu pa rasējumu

Jautājums bija par Kuga vs Rav4 nevis Auris vs Ka
Offline
Amakatanav
09. Oct 2017, 13:30 #2075

Kopš: 06. Jul 2009

Ziņojumi: 1793

Braucu ar: muti pa ausīm.

Kia ceed 2015gada. pie 40k sāka vadītāja benķis čīkstēt (atzveltne)... Servisā saka, ka visām čīkst un ka tas diemžēl ir normāli..

Ir vēl kāds ar čīkstošo?

Salons drēbes.
Offline
karlsonss
09. Oct 2017, 13:33 #2076

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

Nečīkst
Offline
968-jk
09. Oct 2017, 13:39 #2077

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13618

Braucu ar: 30niekiem


09 Oct 2017, 13:33:37 @karlsonss rakstīja:
Nečīkst

Tavs dzīvsvars neļauj pat amortizatoram izstiepties, kur nu vēl beņķim iečīkstēties.
Offline
karlsonss
09. Oct 2017, 13:47 #2078

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

Aanu skaidrs, tam dzekam vnk uzbaroties vajag

Zapar ko tu man ar dziivscaru piepisies? Skauzh?

[ Šo ziņu laboja karlsonss, 09 Oct 2017, 13:48:01 ]

Offline
RG
09. Oct 2017, 14:11 #2079

Kopš: 02. Nov 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 679

Braucu ar:

Čīkstēšanas imeslu atradi? Var jau būt, ka ieplīsusi kāda plastmasa vai metāla plāksne.
Ja vienkārši trinās detaļas, tad vēl var saprast, ka visiem tā ir.
Offline
AigarsV
14. Oct 2017, 15:25 #2080

Kopš: 26. May 2003

Ziņojumi: 477

Braucu ar:

Tā smagā piekabe ir 450 kg bez bremzēm pilnā masa un 800 kg ar bremzēm vai šis jau var vilkt 500 kg pilnās masas piekabi bez bremzēm un 1000 kg ar bremzēm?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo