Autors | Ziņojums |
Arsmens | 28. Sep 2017, 09:29 |
#2061
|
|
Kopš: 28. Jun 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 13306
Braucu ar: Trim durvīm
|
28 Sep 2017, 09:21:56 @Araajz rakstīja:
Zinu fruktu, kurš pasātam līdz 100tk nomainīja vienu dsg un orts jau uzvedās jocīgi, bet izrādās, ka šams pirms krustojumiem ripinās ar N un vispār visu laiku rokas kloķa un pie pirmās izdevības - N
Māt... kādas lietas ļaudis tik neizdomā
Es vēl piemetīšu divus redzētus wtf
-lēzenos līkumos, kur jāatlaiž gāze, tas tiek izdarīts, bet pie reizes arī sajūgs izspiests un pēc līkuma laists vaļā.
-braucot tur kāju uz sajūga (2 sajūgi darba auto mainīti)
-saudzētājs, kurš pasūdam starp katru(!) ātruma pārslēgšanu noļurkā kloķi neitrālajā un tad ieliek ātrumā
|
Offline | |
|
daticho | 28. Sep 2017, 09:34 |
#2062
|
|
Kopš: 11. Jun 2007
No: Zilupe
Ziņojumi: 11399
Braucu ar: FN-15
|
28 Sep 2017, 09:24:07 @karlsonss rakstīja:
nu te jau saak liist aaraa visaada pastaasti, taakaa tie beigto dsg owneri laikam pashi vien lohi ir....
es arī šķiet vairāk sliecos uz šo, jo vecenes pēc definīcijas ir un stiepj ar aukstu kārbu. Man vēl vienam kolēģim joki ar Passerati 2012.g 1.8Tsi, uz 75k uztaisīja kap rem, jo eļļu ēda tieši 1l uz 1000 km, tagad ēd mazāk, tikai 600 gr uz 1000 km remontā ielika 3500 eur,- (Musa Auto) |
Offline | |
|
daticho | 28. Sep 2017, 09:35 |
#2063
|
|
Kopš: 11. Jun 2007
No: Zilupe
Ziņojumi: 11399
Braucu ar: FN-15
|
28 Sep 2017, 09:29:26 @Arsmens rakstīja:
28 Sep 2017, 09:21:56 @Araajz rakstīja:
Zinu fruktu, kurš pasātam līdz 100tk nomainīja vienu dsg un orts jau uzvedās jocīgi, bet izrādās, ka šams pirms krustojumiem ripinās ar N un vispār visu laiku rokas kloķa un pie pirmās izdevības - N
Māt... kādas lietas ļaudis tik neizdomā
Es vēl piemetīšu divus redzētus wtf
-lēzenos līkumos, kur jāatlaiž gāze, tas tiek izdarīts, bet pie reizes arī sajūgs izspiests un pēc līkuma laists vaļā.
-braucot tur kāju uz sajūga (2 sajūgi darba auto mainīti)
-saudzētājs, kurš pasūdam starp katru(!) ātruma pārslēgšanu noļurkā kloķi neitrālajā un tad ieliek ātrumā
-saudzētājs, kurš pasūdam starp katru(!) ātruma pārslēgšanu noļurkā kloķi neitrālajā un tad ieliek ātrumā
biju jau aizmirsis par šiem |
Offline | |
|
suhariks1 | 28. Sep 2017, 09:42 |
#2064
|
|
Kopš: 06. Jul 2009
No: Sigulda
Ziņojumi: 410
Braucu ar: 4x4
|
28 Sep 2017, 09:35:24 @daticho rakstīja:
28 Sep 2017, 09:29:26 @Arsmens rakstīja:
28 Sep 2017, 09:21:56 @Araajz rakstīja:
Zinu fruktu, kurš pasātam līdz 100tk nomainīja vienu dsg un orts jau uzvedās jocīgi, bet izrādās, ka šams pirms krustojumiem ripinās ar N un vispār visu laiku rokas kloķa un pie pirmās izdevības - N
Māt... kādas lietas ļaudis tik neizdomā
Es vēl piemetīšu divus redzētus wtf
-lēzenos līkumos, kur jāatlaiž gāze, tas tiek izdarīts, bet pie reizes arī sajūgs izspiests un pēc līkuma laists vaļā.
-braucot tur kāju uz sajūga (2 sajūgi darba auto mainīti)
-saudzētājs, kurš pasūdam starp katru(!) ātruma pārslēgšanu noļurkā kloķi neitrālajā un tad ieliek ātrumā
-saudzētājs, kurš pasūdam starp katru(!) ātruma pārslēgšanu noļurkā kloķi neitrālajā un tad ieliek ātrumā
biju jau aizmirsis par šiem
Nē nu vēl rēcīgāk ir, kad iedod ar DSG izbraukt džekam, kas krīt un ceļās par ručku Viņš brauc nevis auto, bet manuālajā režīmā un izmisīgi pats tos robus tur slēgā un liek N, lai ripinātos DSG kārba ir domāta priekš mūsdienīga cilvēka, nevis pāķa, kas labākajā gadījumā ir redzējis 95 gada auto ar 4 robu automātisko kārbu
Tas ir tā pat kā omei iedot lietot viedtālruni. Viņa ar flomīti uz ekrāna pierakstīs numuru, lai neaizmirstu.
Kr4 jebkuru tehnoloģiju ir jāmāk lietot , salauzt var dajebko, it īpaši, ja esi padomijas produkts. |
Offline | |
|
Mr_Rums | 28. Sep 2017, 09:45 |
#2065
|
|
Kopš: 07. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 222
Braucu ar: e83
| Bija man ģimenē Seat Altea 0-200040 km 2006.g. (11 gadu laikā).
2,0, 140 zirgi, 6 DSG (slapjā).
Nedēļu atpakaļ apmainīju pret x3.
Motors un kārba bez lielām problēmām -eļļas, filtri, siksnas, ūdens sūknis, pie turbīnas priekškamera, EGR mainīts uz lietotu- tas viss bij pēc 140000km.
Bij viens rūpnīcas atsaukums uz akumulātoru. Pie 180000 sāka čakarēties centrālā un logu pacēlāji -mainījām visus durvju vadus un problēma atrisinājās.tad vēl logu pac.mehānisms.
Ai, nu daudz sīkumi bija, bet tas kas attiecas uz motoru un kārbu -uzskatu ka ļooti veksmīgs tandēms. |
Offline | |
|
karlsonss | 28. Sep 2017, 09:54 |
#2066
|
|
Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
|
28 Sep 2017, 09:42:19 @suhariks1 rakstīja:
Nē nu vēl rēcīgāk ir, kad iedod ar DSG izbraukt džekam, kas krīt un ceļās par ručku Viņš brauc nevis auto, bet manuālajā režīmā un izmisīgi pats tos robus tur slēgā un liek N, lai ripinātos DSG kārba ir domāta priekš mūsdienīga cilvēka, nevis pāķa, kas labākajā gadījumā ir redzējis 95 gada auto ar 4 robu automātisko kārbu
Tas ir tā pat kā omei iedot lietot viedtālruni. Viņa ar flomīti uz ekrāna pierakstīs numuru, lai neaizmirstu.
Kr4 jebkuru tehnoloģiju ir jāmāk lietot , salauzt var dajebko, it īpaši, ja esi padomijas produkts.
taisniibas labad jaatziist ka man mainjas pordam ar 1.0 l matoru benziinu automaats bija baudaamaaks tieshi manuaali piekorigeejot to sleegaashanos un spooooorta reziimaa pateerinsh bija par 1 l zemaaks.... bet nu ne jau par fordiem sheit staasts... vnk baismiigs auto |
Offline | |
|
edzhaans | 28. Sep 2017, 10:07 |
#2067
|
|
Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
|
28 Sep 2017, 09:35:24 @daticho rakstīja:
-saudzētājs, kurš pasūdam starp katru(!) ātruma pārslēgšanu noļurkā kloķi neitrālajā un tad ieliek ātrumā
biju jau aizmirsis par šiem
Stāsts gluži nav, bet ir vēl viena suga - slidinātāji
Pie katras izdevības vrrrrrrrrr un jūti sajūga smaku pat blakus stāvot |
Offline | |
|
AV89 | 08. Oct 2017, 11:48 |
#2068
|
|
Kopš: 27. Dec 2009
Ziņojumi: 1786
Braucu ar: Javac metināmajiem bagāžniekā
| Kādas atsauksmes par jaunajām corollām un d4d motoriem? Skatos, ka ar active plus ir akcija tagad, kā no pieredzes, var vēl ko papildus akcijai sarunāt? |
Offline | |
|
|
lisovskis4 | 09. Oct 2017, 08:16 |
#2069
|
|
Kopš: 30. May 2014
Ziņojumi: 146
Braucu ar: BMW
| Sveiki cienijamie. Māsai nepieciešams jauns auto. Tātad metam acis uz ford kuga vai toyota rav4. Abi ražotāji piedāva šiem modeliem divus dažādus dzinējus, ford - 1.5i ecoboost un 2.0tdci. Savukārt toyota 2.0 i valvetronic un 2.0d4d. Tika izbraukts ar kugu 1.5eco, man likās labs auto. Varbūt kādam ir bijusi iepriekšēja saskarsme ar kādu no šiem auto(dzinējiem) un spētu komentēt? [ Šo ziņu laboja lisovskis4, 09 Oct 2017, 08:19:41 ] |
Offline | |
|
AAE | 09. Oct 2017, 11:51 |
#2070
|
|
Kopš: 01. Jul 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2345
Braucu ar: pirkstu pa rasējumu
| Toyota>Ford visos aspektos.
Gan remontos, gan komfortā, gan pēcpārdošanā. |
Offline | |
|
RG | 09. Oct 2017, 12:02 |
#2071
|
|
Kopš: 02. Nov 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 679
Braucu ar:
| Es salīdzināju RAV4 ar Sportage. Pēdejais bija daudz patīkamāks gan salonā, gan gaitā. To arī nopirku.
Cena un garantija daudz labāka par RAV4. |
Offline | |
|
darknmy | 09. Oct 2017, 13:14 |
#2072
|
|
Kopš: 23. Jul 2014
Ziņojumi: 1113
Braucu ar: X3 3.0i
| Sportage labs variants, bet Toyota Hybrid būtu vispār nice To pašu Auris Hybrid, RAV4 būs max cena.
Auris baigi plāns, bet ieliekot skaņas izolāciju un ko tur vēl (skat drive2.ru) būs laba mašīna[ Šo ziņu laboja darknmy, 09 Oct 2017, 13:15:40 ] |
Offline | |
|
karlsonss | 09. Oct 2017, 13:25 |
#2073
|
|
Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
| Pords man liekas ka ir peedeejais ko izveeleeties |
Offline | |
|
AAE | 09. Oct 2017, 13:25 |
#2074
|
|
Kopš: 01. Jul 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2345
Braucu ar: pirkstu pa rasējumu
| Jautājums bija par Kuga vs Rav4 nevis Auris vs Ka |
Offline | |
|
Amakatanav | 09. Oct 2017, 13:30 |
#2075
|
|
Kopš: 06. Jul 2009
Ziņojumi: 1793
Braucu ar: muti pa ausīm.
| Kia ceed 2015gada. pie 40k sāka vadītāja benķis čīkstēt (atzveltne)... Servisā saka, ka visām čīkst un ka tas diemžēl ir normāli..
Ir vēl kāds ar čīkstošo?
Salons drēbes.
|
Offline | |
|
karlsonss | 09. Oct 2017, 13:33 |
#2076
|
|
Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
| Nečīkst |
Offline | |
|
|
968-jk | 09. Oct 2017, 13:39 |
#2077
|
|
Kopš: 08. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 13618
Braucu ar: 30niekiem
|
09 Oct 2017, 13:33:37 @karlsonss rakstīja:
Nečīkst
Tavs dzīvsvars neļauj pat amortizatoram izstiepties, kur nu vēl beņķim iečīkstēties. |
Offline | |
|
karlsonss | 09. Oct 2017, 13:47 |
#2078
|
|
Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
| Aanu skaidrs, tam dzekam vnk uzbaroties vajag
Zapar ko tu man ar dziivscaru piepisies? Skauzh?[ Šo ziņu laboja karlsonss, 09 Oct 2017, 13:48:01 ] |
Offline | |
|
RG | 09. Oct 2017, 14:11 |
#2079
|
|
Kopš: 02. Nov 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 679
Braucu ar:
| Čīkstēšanas imeslu atradi? Var jau būt, ka ieplīsusi kāda plastmasa vai metāla plāksne.
Ja vienkārši trinās detaļas, tad vēl var saprast, ka visiem tā ir. |
Offline | |
|
AigarsV | 14. Oct 2017, 15:25 |
#2080
|
|
Kopš: 26. May 2003
Ziņojumi: 477
Braucu ar:
| Tā smagā piekabe ir 450 kg bez bremzēm pilnā masa un 800 kg ar bremzēm vai šis jau var vilkt 500 kg pilnās masas piekabi bez bremzēm un 1000 kg ar bremzēm? |
Offline | |
|