Online

Pašreiz BMWPower skatās 58 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 13.0

AutorsZiņojums
Chainsaw
17. Sep 2008, 18:18 #2061

Kopš: 28. Oct 2006

Ziņojumi: 6493

Braucu ar: trimmeri


17 Sep 2008, 18:14:27 Puce rakstīja:
Kad pa korķi sāk gāzties ārā, tad ir labi. Vismaz labi eļļosies

nu blin nav smiekliiigi no sakuma domaju ka scups nav vieta, bet vinjsh njepochom neiet dziljaak...
Offline
Puce
17. Sep 2008, 18:22 #2062

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

vismaz būtu ielējis tik cik grāmatā rakstīts.

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
Juanito
17. Sep 2008, 18:24 #2063

Kopš: 08. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1278

Braucu ar: benzīnu


16 Sep 2008, 16:06:05 Juanito rakstīja:
Var vienkarshi pateikt kadam nobraukumam (bez dragreisiem, burnoutiem utt) ir lietojama sintetiskaa motorelja 0w40 / 5w40 / 10 w40.
vai tas kauko pasliktina ja 0w40 nomaina ar 5w40 vai 10w40?

a spechuki???
Offline
dzejnieks
17. Sep 2008, 18:33 #2064

Kopš: 12. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4183

Braucu ar: ņAudi TDI - Dieselpower, Renault Master (RIX 02)


17 Sep 2008, 18:24:26 Juanito rakstīja:

16 Sep 2008, 16:06:05 Juanito rakstīja:
Var vienkarshi pateikt kadam nobraukumam (bez dragreisiem, burnoutiem utt) ir lietojama sintetiskaa motorelja 0w40 / 5w40 / 10 w40.
vai tas kauko pasliktina ja 0w40 nomaina ar 5w40 vai 10w40?

a spechuki???
Neko tad nemaina, 0w ar 5w atšķirība tikai viskozitātē.. attiecīgi mazliet blīvāka eļļa
Offline
Puce
17. Sep 2008, 18:33 #2065

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

10K km un labāk mainīt. Kaut kas kaut kādā fōrumā muldēja (kaut kādā autocentrā strādājošs), ka patiesībā tādas LongLife eļļas nav, kas atļautu ilgāk par tiem pašiem 10K km nav. Tāds reklāmas triks, lai piesaistītu braucēju uzmanību. Pat pati rūpnīca iesaka labāk tomēr mainīt pa 10K km nevis citos intervālos.

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
dzejnieks
17. Sep 2008, 18:36 #2066

Kopš: 12. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4183

Braucu ar: ņAudi TDI - Dieselpower, Renault Master (RIX 02)


17 Sep 2008, 18:33:51 Puce rakstīja:
10K km un labāk mainīt. Kaut kas kaut kādā fōrumā muldēja (kaut kādā autocentrā strādājošs), ka patiesībā tādas LongLife eļļas nav, kas atļautu ilgāk par tiem pašiem 10K km nav. Tāds reklāmas triks, lai piesaistītu braucēju uzmanību. Pat pati rūpnīca iesaka labāk tomēr mainīt pa 10K km nevis citos intervālos.
+1 Castrol iesaka un raksta visur 15k, tā ir taisnība, bet neaizmirsīsim mūsu pārvietošanos sastrēgumos , motora apgriezienus ''šad un tad'' tapēc silti iesaku pieturēties pie 10k
Offline
Chainsaw
17. Sep 2008, 18:41 #2067

Kopš: 28. Oct 2006

Ziņojumi: 6493

Braucu ar: trimmeri


17 Sep 2008, 18:22:32 Puce rakstīja:
vismaz būtu ielējis tik cik grāmatā rakstīts.

man nevienaa manuaalii nekas par to cik litri tur ieiet nav rakstiits skatijos bentleys un kautkada krievu manuaalii
Offline
Juanito
17. Sep 2008, 18:43 #2068

Kopš: 08. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1278

Braucu ar: benzīnu


17 Sep 2008, 18:33:51 dzejnieks rakstīja:

17 Sep 2008, 18:24:26 Juanito rakstīja:

16 Sep 2008, 16:06:05 Juanito rakstīja:
Var vienkarshi pateikt kadam nobraukumam (bez dragreisiem, burnoutiem utt) ir lietojama sintetiskaa motorelja 0w40 / 5w40 / 10 w40.
vai tas kauko pasliktina ja 0w40 nomaina ar 5w40 vai 10w40?

a spechuki???
Neko tad nemaina, 0w ar 5w atšķirība tikai viskozitātē.. attiecīgi mazliet blīvāka eļļa

ja njem veeraa ka 5w cena ~7 ls a 0w pari 10 ls litraa, tad neviljus rodas jautajums ar ko tad tik ljoti ir labaaka 0w?
jeb arii ar ko 10w viskozitate ietekmee salidzinot ar 0w???
Offline
grimS
17. Sep 2008, 18:43 #2069

Kopš: 01. Jun 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2291

Braucu ar: Silvia 460HP 600NM, //M535d F11 FL, e36 M54B30 Trackday, e46 FL Coupe


17 Sep 2008, 18:10:53 Chainsaw rakstīja:

17 Sep 2008, 16:42:43 Siipols rakstīja:

16 Sep 2008, 16:15:39 Chainsaw rakstīja:
vai tas ir normali ka e36 dzeses radiatora korkjis, pie neatgaisotas sisteemas laizh garaam dzeses shkjidrumu ? vnk tagad megjinaju kautkcik atgaisot a figu vislaik pirzh gar korkji garaam. nez normali vai nenormali tas ir ?

Nomaini pašu korķi,jans varetu maksāt kādi pāris ls
Nedrikst laist garam,Tikai virs spiediena ap 1,5 Bar jāpārlaiž!

paldies
nakamais jautajums
e34 m50b25 dzinejs ar e36 karteri. leju iekshaa ellju saleju jau 7,5litri a man scups rada ka man kadi 3mm virs minimaalaas atziimes. kas par huinju?? scups itka ir lidz galam iekshaa, dziljak nevar vinju iebaazt(vismaz tagad kad tur isti nekam klat netiek chista nevar ) cik litri tiri teoretiski vaidzetu taja m50b25 saiet iekshaa ?!

Nezinu cik tev tur ir jābūt iekšā- paskaties datos. Bet nesteidzies, tu tak neielej eļļu un neķeries uzreiz pie ščupa? Kamēr viss satek un nostājas vietā paiet brīdis, saliesi pa daudz un pēc 30 min jau būs pāri max
Offline
grimS
17. Sep 2008, 18:45 #2070

Kopš: 01. Jun 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2291

Braucu ar: Silvia 460HP 600NM, //M535d F11 FL, e36 M54B30 Trackday, e46 FL Coupe


17 Sep 2008, 18:43:00 Juanito rakstīja:

17 Sep 2008, 18:33:51 dzejnieks rakstīja:

17 Sep 2008, 18:24:26 Juanito rakstīja:

16 Sep 2008, 16:06:05 Juanito rakstīja:
Var vienkarshi pateikt kadam nobraukumam (bez dragreisiem, burnoutiem utt) ir lietojama sintetiskaa motorelja 0w40 / 5w40 / 10 w40.
vai tas kauko pasliktina ja 0w40 nomaina ar 5w40 vai 10w40?

a spechuki???
Neko tad nemaina, 0w ar 5w atšķirība tikai viskozitātē.. attiecīgi mazliet blīvāka eļļa

ja njem veeraa ka 5w cena ~7 ls a 0w pari 10 ls litraa, tad neviljus rodas jautajums ar ko tad tik ljoti ir labaaka 0w?
jeb arii ar ko 10w viskozitate ietekmee salidzinot ar 0w???

Ir ir 0w labāka, citi runā, ka arī atšķirību gaitā var manīt. Ne jau pa velti tā cena atšķiras. VNK vecākām mašīnām jau tie motori ir tā nobraukti, ka nav vairs nekādas jēgas no labākas eļļas. Bet jauniem jālej 0W vai vismaz 5W, tiem ir jēga!
Offline
Chainsaw
17. Sep 2008, 18:49 #2071

Kopš: 28. Oct 2006

Ziņojumi: 6493

Braucu ar: trimmeri


17 Sep 2008, 18:43:40 grimS rakstīja:

17 Sep 2008, 18:10:53 Chainsaw rakstīja:

17 Sep 2008, 16:42:43 Siipols rakstīja:

16 Sep 2008, 16:15:39 Chainsaw rakstīja:
vai tas ir normali ka e36 dzeses radiatora korkjis, pie neatgaisotas sisteemas laizh garaam dzeses shkjidrumu ? vnk tagad megjinaju kautkcik atgaisot a figu vislaik pirzh gar korkji garaam. nez normali vai nenormali tas ir ?

Nomaini pašu korķi,jans varetu maksāt kādi pāris ls
Nedrikst laist garam,Tikai virs spiediena ap 1,5 Bar jāpārlaiž!

paldies
nakamais jautajums
e34 m50b25 dzinejs ar e36 karteri. leju iekshaa ellju saleju jau 7,5litri a man scups rada ka man kadi 3mm virs minimaalaas atziimes. kas par huinju?? scups itka ir lidz galam iekshaa, dziljak nevar vinju iebaazt(vismaz tagad kad tur isti nekam klat netiek chista nevar ) cik litri tiri teoretiski vaidzetu taja m50b25 saiet iekshaa ?!

Nezinu cik tev tur ir jābūt iekšā- paskaties datos. Bet nesteidzies, tu tak neielej eļļu un neķeries uzreiz pie ščupa? Kamēr viss satek un nostājas vietā paiet brīdis, saliesi pa daudz un pēc 30 min jau būs pāri max

nez man jau kadas 4as dienas tur ta elja peld lejaa
Oil Capacity: 6.8 liter tas ir reali vai sunja murgi ?
Offline
Siipols
17. Sep 2008, 18:52 #2072

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100


17 Sep 2008, 18:18:00 Chainsaw rakstīja:

17 Sep 2008, 18:14:27 Puce rakstīja:
Kad pa korķi sāk gāzties ārā, tad ir labi. Vismaz labi eļļosies

nu blin nav smiekliiigi no sakuma domaju ka scups nav vieta, bet vinjsh njepochom neiet dziljaak...

Tak rakstiji,ka karters nav original,bet cits,varbut tur ir atšķiriba? karterim apakšejais punkts moš zemak,jeb platāks utt,un attiecigi Mērstienis neder!

-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline
Chainsaw
17. Sep 2008, 18:55 #2073

Kopš: 28. Oct 2006

Ziņojumi: 6493

Braucu ar: trimmeri


17 Sep 2008, 18:52:56 Siipols rakstīja:

17 Sep 2008, 18:18:00 Chainsaw rakstīja:

17 Sep 2008, 18:14:27 Puce rakstīja:
Kad pa korķi sāk gāzties ārā, tad ir labi. Vismaz labi eļļosies

nu blin nav smiekliiigi no sakuma domaju ka scups nav vieta, bet vinjsh njepochom neiet dziljaak...

Tak rakstiji,ka karters nav original,bet cits,varbut tur ir atšķiriba? karterim apakšejais punkts moš zemak,jeb platāks utt,un attiecigi Mērstienis neder!

ir e36 karteris ar e36 mērstieni.
nevar saprast viena vieta rakstits 5,8l a otra 6,8l.
Offline
dzejnieks
17. Sep 2008, 18:59 #2074

Kopš: 12. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4183

Braucu ar: ņAudi TDI - Dieselpower, Renault Master (RIX 02)


17 Sep 2008, 18:45:30 grimS rakstīja:

Ir ir 0w labāka, citi runā, ka arī atšķirību gaitā var manīt. Ne jau pa velti tā cena atšķiras. VNK vecākām mašīnām jau tie motori ir tā nobraukti, ka nav vairs nekādas jēgas no labākas eļļas. Bet jauniem jālej 0W vai vismaz 5W, tiem ir jēga!
o nemaz nedrīkst liet nobrauktā vecā dzinējā vai kam tas nav paredzēts..
Offline
grimS
17. Sep 2008, 19:01 #2075

Kopš: 01. Jun 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2291

Braucu ar: Silvia 460HP 600NM, //M535d F11 FL, e36 M54B30 Trackday, e46 FL Coupe


17 Sep 2008, 18:59:38 dzejnieks rakstīja:

17 Sep 2008, 18:45:30 grimS rakstīja:

Ir ir 0w labāka, citi runā, ka arī atšķirību gaitā var manīt. Ne jau pa velti tā cena atšķiras. VNK vecākām mašīnām jau tie motori ir tā nobraukti, ka nav vairs nekādas jēgas no labākas eļļas. Bet jauniem jālej 0W vai vismaz 5W, tiem ir jēga!
o nemaz nedrīkst liet nobrauktā vecā dzinējā vai kam tas nav paredzēts..

Nu nez, piem kādus gadus 15 vecā mašīnā ielej 5W un tas par ļaunu IMO nenāks, tikai nekāda jēga to tā arī nebūs
Offline
Siipols
17. Sep 2008, 19:02 #2076

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100


17 Sep 2008, 18:59:38 dzejnieks rakstīja:

17 Sep 2008, 18:45:30 grimS rakstīja:

Ir ir 0w labāka, citi runā, ka arī atšķirību gaitā var manīt. Ne jau pa velti tā cena atšķiras. VNK vecākām mašīnām jau tie motori ir tā nobraukti, ka nav vairs nekādas jēgas no labākas eļļas. Bet jauniem jālej 0W vai vismaz 5W, tiem ir jēga!
o nemaz nedrīkst liet nobrauktā vecā dzinējā vai kam tas nav paredzēts..

+1 Fakts,jo sintētika ir paredzeta precīzāk izgatavotām motora daļām,un arī pa veciem saļņikiem tieši sintētika ātrak pilēs ārā nekā pussintētika.

-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline
Juanito
17. Sep 2008, 19:09 #2077

Kopš: 08. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1278

Braucu ar: benzīnu

Pirms Mobil 1 synth 0w40 bija valvoline synthpower 0w40... nu diezvai man buutu no taa jaabaidaas, drizaak kaada jeega maksaat krizes laikos dargaak, ja taapat ne dragreisos, ne burnout un pa trasi nebraucu?
Piekritat ka 5w40 butu labakais vairants?
Offline
grimS
17. Sep 2008, 19:11 #2078

Kopš: 01. Jun 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2291

Braucu ar: Silvia 460HP 600NM, //M535d F11 FL, e36 M54B30 Trackday, e46 FL Coupe


17 Sep 2008, 19:09:26 Juanito rakstīja:
Pirms Mobil 1 synth 0w40 bija valvoline synthpower 0w40... nu diezvai man buutu no taa jaabaidaas, drizaak kaada jeega maksaat krizes laikos dargaak, ja taapat ne dragreisos, ne burnout un pa trasi nebraucu?
Piekritat ka 5w40 butu labakais vairants?

Varbūt padalies kāda tev ir mašīna un motors, lai saņemtu atbildi?
Offline
Juanito
17. Sep 2008, 19:15 #2079

Kopš: 08. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1278

Braucu ar: benzīnu

523 1999.g. M52B25 2494 ccm.
Offline
dzejnieks
17. Sep 2008, 19:21 #2080

Kopš: 12. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4183

Braucu ar: ņAudi TDI - Dieselpower, Renault Master (RIX 02)


17 Sep 2008, 19:15:34 Juanito rakstīja:
523 1999.g. M52B25 2494 ccm.


Pilnīgi pietiks ar 5w 40, ja tev būtu tuareg vai kkas tamlīdzīgs tad padiskutētu
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo