Online
Pašreiz BMWPower skatās 178 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Par un ap 5er G30
Autors | Ziņojums |
daticho | | Kopš: 11. Jun 2007
No: Zilupe
Ziņojumi: 11399
Braucu ar: FN-15
| Ja. Negribas kko safist. Bavaria 1dien mainis. Baterija 60 eur + darbs 80 kluda ir izmesta bet piezvanit var, parbaudiju
Problem solved | Offline | | |
Napalm | | Kopš: 02. Mar 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1226
Braucu ar: 234
| Kādam te ir 540d? Kāds ir +/- degvielas patēriņs šadā laikā? | Offline | | |
Dzega | | Kopš: 13. May 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 698
Braucu ar: 333 & 3333
|
20 Dec 2021, 19:13:44 @Napalm rakstīja:
Kādam te ir 540d? Kāds ir +/- degvielas patēriņs šadā laikā?
540xd - 9 līdz 12 l/ 100 km. | Offline | | |
Napalm | | Kopš: 02. Mar 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1226
Braucu ar: 234
| Paldies! | Offline | | |
Edd76 | | Kopš: 23. Jan 2013
No: Baldone
Ziņojumi: 47
Braucu ar: Ar muti
| Ir kāds atkodis, kā aktivizēt Hotspot? | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
22 Dec 2021, 12:43:19 @Edd76 rakstīja:
Ir kāds atkodis, kā aktivizēt Hotspot?
Caur Connected Drive...
P.S Lai to izdarītu uz NBT Evo (par MGU nemācēšu teikt) jāatrodas reģistrācijas valstī lai pirmo reizi aktivizētu pakalpojumu, tālāk tikai jāmaksā... tikai vai to vajag pie mūsu interneta izmaksām...man liekas nē..[ Šo ziņu laboja sys9291, 22 Dec 2021, 12:50:51 ] | Offline | | |
daticho | | Kopš: 11. Jun 2007
No: Zilupe
Ziņojumi: 11399
Braucu ar: FN-15
| Ir kāds atkodis, kapec pielejot logu skidrumu tik un ta vins prasa to papildinat? leju visu laiku lieliem minusiem paredzetu, kā iedegās, ka vajag uzpildit ta pieleju.. bet info izmet, ka vajag uzpildit zb, tas Bmw
| Offline | | |
MMMax | | Kopš: 24. Jul 2015
No: Dobele
Ziņojumi: 914
Braucu ar: 4 pa 4
|
22 Dec 2021, 13:04:45 @daticho rakstīja:
Ir kāds atkodis, kapec pielejot logu skidrumu tik un ta vins prasa to papildinat? leju visu laiku lieliem minusiem paredzetu, kā iedegās, ka vajag uzpildit ta pieleju.. bet info izmet, ka vajag uzpildit zb, tas Bmw
Ir tā pati problēma,
Kad dzinējs uzsilst tad kļūda pazūd, vai arī kad temp ir tuvu 0 arī pazūd,
Bet tas nav visu laiku ik pa laikam tikai
Neņem galvā | Offline | | |
|
daticho | | Kopš: 11. Jun 2007
No: Zilupe
Ziņojumi: 11399
Braucu ar: FN-15
| Un besi protams “acs”, kura ka aizlip nedaudz ta info displeja iedegas kadas 5 izsaukuma zimes
Zinies vai… ar audi tadu problemu nebija | Offline | | |
protams | | Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5651
Braucu ar: null ziiben
| BMW tak tādas dzeltenās kļudas deg kamēr nerestartē auto
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
VVRECK | | Kopš: 26. Jun 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 2210
Braucu ar: 1488
|
22 Dec 2021, 15:57:13 @daticho rakstīja:
Un besi protams “acs”, kura ka aizlip nedaudz ta info displeja iedegas kadas 5 izsaukuma zimes
Zinies vai… ar audi tadu problemu nebija
Toties Audi ir viena liela problēma | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4362
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
22 Dec 2021, 17:35:01 @V_Riks rakstīja:
22 Dec 2021, 15:57:13 @daticho rakstīja:
Un besi protams “acs”, kura ka aizlip nedaudz ta info displeja iedegas kadas 5 izsaukuma zimes
Zinies vai… ar audi tadu problemu nebija
Toties Audi ir viena liela problēma
Pilnīgas muļķības.
BMW ir viena milzīga problēma. It sevišķi dīzeļi. Kuram Audi pie 250 000km raujas nost šāles? Kuram ir tādas problēmas ar ķēdēm, aizaugušiem kolektoriem? Izjukušiem kolektoriem u.t.t.
Man 2 zināmi cilvēki, kas specializējas uz dzinēju galvu un bloku remontu vairs vienkārši neņem N57 dzinējus remontēt, jo viņi ir projektēti caur dirsu - neremontējami.
Audi tādu problēmu NAV. Vienkārši NAV. Dzinēji iet vismaz 400-500k km. Ķēdes vismaz 350 000km.
Cik N57 ir misene tikpat liela G30 bundžā B57. Arī raujas šāles nost un visas tās pašas problēmas.
Tās izsaukuma zīmes un aizķepuši ar sniegu ACC radari ir tikai puķītes.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4362
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Nē, pie ķēžu maiņas parasti šāles nemaina, bet pārvarā pie lielāka nobraukuma, tās pārbauda, jo ir ļoti liela iespēja saigaidīt papildus ieguldījumus.
Vēl aizmirsu par plaisājošiem vārstu vākiem.
Vidēji katram trešajam mainam arī jaunu vārstu vāku (+400e). Nu nav Audi neviena no šīm problēmam. Ir citas, bet daudz, daudz lētākas.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
daticho | | Kopš: 11. Jun 2007
No: Zilupe
Ziņojumi: 11399
Braucu ar: FN-15
|
22 Dec 2021, 21:37:40 @Kaross rakstīja:
Nē, pie ķēžu maiņas parasti šāles nemaina, bet pārvarā pie lielāka nobraukuma, tās pārbauda, jo ir ļoti liela iespēja saigaidīt papildus ieguldījumus.
Vēl aizmirsu par plaisājošiem vārstu vākiem.
Vidēji katram trešajam mainam arī jaunu vārstu vāku (+400e). Nu nav Audi neviena no šīm problēmam. Ir citas, bet daudz, daudz lētākas.
Jaaa…. Man jau kadu laiku nestav vairs uz G31, lai gan bez ACC citu kaišu nav jo “sekoju” lidzi , tomer gribas atpakal rAudi bet tikai un vienigi atkal bitdi, šñukt. | Offline | | |
protams | | Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5651
Braucu ar: null ziiben
|
22 Dec 2021, 21:46:49 @Vantage rakstīja:
22 Dec 2021, 21:37:40 @Kaross rakstīja:
Nē, pie ķēžu maiņas parasti šāles nemaina, bet pārvarā pie lielāka nobraukuma, tās pārbauda, jo ir ļoti liela iespēja saigaidīt papildus ieguldījumus.
Vēl aizmirsu par plaisājošiem vārstu vākiem.
Vidēji katram trešajam mainam arī jaunu vārstu vāku (+400e). Nu nav Audi neviena no šīm problēmam. Ir citas, bet daudz, daudz lētākas.
vārsta vāku vai vārsta vāka blīvi 48/58 benzīnam mainīji? bieža problēma?
Cik tad tie benciina matori te ira, Tev un ss`a paaris
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
Mikels | | Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 4937
Braucu ar: cieņu
|
22 Dec 2021, 21:06:45 @Kaross rakstīja:
22 Dec 2021, 17:35:01 @V_Riks rakstīja:
22 Dec 2021, 15:57:13 @daticho rakstīja:
Un besi protams “acs”, kura ka aizlip nedaudz ta info displeja iedegas kadas 5 izsaukuma zimes
Zinies vai… ar audi tadu problemu nebija
Toties Audi ir viena liela problēma
Pilnīgas muļķības.
BMW ir viena milzīga problēma. It sevišķi dīzeļi. Kuram Audi pie 250 000km raujas nost šāles? Kuram ir tādas problēmas ar ķēdēm, aizaugušiem kolektoriem? Izjukušiem kolektoriem u.t.t.
Man 2 zināmi cilvēki, kas specializējas uz dzinēju galvu un bloku remontu vairs vienkārši neņem N57 dzinējus remontēt, jo viņi ir projektēti caur dirsu - neremontējami.
Audi tādu problēmu NAV. Vienkārši NAV. Dzinēji iet vismaz 400-500k km. Ķēdes vismaz 350 000km.
Cik N57 ir misene tikpat liela G30 bundžā B57. Arī raujas šāles nost un visas tās pašas problēmas.
Tās izsaukuma zīmes un aizķepuši ar sniegu ACC radari ir tikai puķītes.
Šīs problēmas nav nekāds jaunums, bet cilvēki joprojām domā, ka N57/N47 ir uzticams dzinējs Cerams pēc Karossa secinājumiem, kurš kā saprotu tos dzinējus redz katru dienu, vismaz kādam atvēries acis, ka ar tiem dzinējiem ir problēmu jūra | Online | | |
|
bum_bumz | | Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 6749
Braucu ar: E34
|
23 Dec 2021, 11:15:14 @Mikels rakstīja:
22 Dec 2021, 21:06:45 @Kaross rakstīja:
22 Dec 2021, 17:35:01 @V_Riks rakstīja:
22 Dec 2021, 15:57:13 @daticho rakstīja:
Un besi protams “acs”, kura ka aizlip nedaudz ta info displeja iedegas kadas 5 izsaukuma zimes
Zinies vai… ar audi tadu problemu nebija
Toties Audi ir viena liela problēma
Pilnīgas muļķības.
BMW ir viena milzīga problēma. It sevišķi dīzeļi. Kuram Audi pie 250 000km raujas nost šāles? Kuram ir tādas problēmas ar ķēdēm, aizaugušiem kolektoriem? Izjukušiem kolektoriem u.t.t.
Man 2 zināmi cilvēki, kas specializējas uz dzinēju galvu un bloku remontu vairs vienkārši neņem N57 dzinējus remontēt, jo viņi ir projektēti caur dirsu - neremontējami.
Audi tādu problēmu NAV. Vienkārši NAV. Dzinēji iet vismaz 400-500k km. Ķēdes vismaz 350 000km.
Cik N57 ir misene tikpat liela G30 bundžā B57. Arī raujas šāles nost un visas tās pašas problēmas.
Tās izsaukuma zīmes un aizķepuši ar sniegu ACC radari ir tikai puķītes.
Šīs problēmas nav nekāds jaunums, bet cilvēki joprojām domā, ka N57/N47 ir uzticams dzinējs Cerams pēc Karossa secinājumiem, kurš kā saprotu tos dzinējus redz katru dienu, vismaz kādam atvēries acis, ka ar tiem dzinējiem ir problēmu jūra
Vai nav tā, ka pirmajam īpašniekam tādu problēmu nepastāv
Cik poweristu ir paņēmuši šos braucamos no salona? Ja arī ir šeit kāds, vai viņam piš, cik šāles aizlidos pēc 250K
Bet tā average standarts - 3 gados 200K, kreisējošais ātrums arī 200km/h, longlife izstiepts līdz 40K km. Pārslēdzotes uz Latvijas režīmu 2x pa 5km dienā, ne tkai šāles aizbrauks
Tādi autiņi, kuri nav jāatpelna un pirkti sev, ieceļos šeit pēc 10 gadiem vai arī dotajā brīdī nebūs mūsu pircējam pa kabatai. | Offline | | |
BigDog24 | | Kopš: 12. Apr 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 831
Braucu ar: dīzeli
|
23 Dec 2021, 12:04:45 @bum_bumz rakstīja:
Vai nav tā, ka pirmajam īpašniekam tādu problēmu nepastāv
Cik poweristu ir paņēmuši šos braucamos no salona? Ja arī ir šeit kāds, vai viņam piš, cik šāles aizlidos pēc 250K
Bet tā average standarts - 3 gados 200K, kreisējošais ātrums arī 200km/h, longlife izstiepts līdz 40K km. Pārslēdzotes uz Latvijas režīmu 2x pa 5km dienā, ne tkai šāles aizbrauks
Tādi autiņi, kuri nav jāatpelna un pirkti sev, ieceļos šeit pēc 10 gadiem vai arī dotajā brīdī nebūs mūsu pircējam pa kabatai.
Ir ir te tādi, kas arī pa kādam jaunam bembim nopērk. nepietika ar to, ka
1) tas bembis ziemā neleca (kaut ko IBS bij sadomājies, pēc laika bij software update)
2) grab stūres pastipr.- garantija atsaka (stand der technik, brīvkustība normas robežās), bmw pēc 5 gadiem izlaiž remkomplektu.
3) Jau pērkot zināju, ka pēc 100k varēšu sākt domāt par ķēdes maiņām, bet līdz tiem nemaz neizvilku
Ir, jau, protams, tur daudz jauka, bet nu ir jāmāk "justies labi, kad tevi dr*** par Tavu naudu".[ Šo ziņu laboja BigDog24, 23 Dec 2021, 14:23:45 ] | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
23 Dec 2021, 12:04:45 @bum_bumz rakstīja:
23 Dec 2021, 11:15:14 @Mikels rakstīja:
22 Dec 2021, 21:06:45 @Kaross rakstīja:
22 Dec 2021, 17:35:01 @V_Riks rakstīja:
22 Dec 2021, 15:57:13 @daticho rakstīja:
Un besi protams “acs”, kura ka aizlip nedaudz ta info displeja iedegas kadas 5 izsaukuma zimes
Zinies vai… ar audi tadu problemu nebija
Toties Audi ir viena liela problēma
Pilnīgas muļķības.
BMW ir viena milzīga problēma. It sevišķi dīzeļi. Kuram Audi pie 250 000km raujas nost šāles? Kuram ir tādas problēmas ar ķēdēm, aizaugušiem kolektoriem? Izjukušiem kolektoriem u.t.t.
Man 2 zināmi cilvēki, kas specializējas uz dzinēju galvu un bloku remontu vairs vienkārši neņem N57 dzinējus remontēt, jo viņi ir projektēti caur dirsu - neremontējami.
Audi tādu problēmu NAV. Vienkārši NAV. Dzinēji iet vismaz 400-500k km. Ķēdes vismaz 350 000km.
Cik N57 ir misene tikpat liela G30 bundžā B57. Arī raujas šāles nost un visas tās pašas problēmas.
Tās izsaukuma zīmes un aizķepuši ar sniegu ACC radari ir tikai puķītes.
Šīs problēmas nav nekāds jaunums, bet cilvēki joprojām domā, ka N57/N47 ir uzticams dzinējs Cerams pēc Karossa secinājumiem, kurš kā saprotu tos dzinējus redz katru dienu, vismaz kādam atvēries acis, ka ar tiem dzinējiem ir problēmu jūra
Vai nav tā, ka pirmajam īpašniekam tādu problēmu nepastāv
Cik poweristu ir paņēmuši šos braucamos no salona? Ja arī ir šeit kāds, vai viņam piš, cik šāles aizlidos pēc 250K
Bet tā average standarts - 3 gados 200K, kreisējošais ātrums arī 200km/h, longlife izstiepts līdz 40K km. Pārslēdzotes uz Latvijas režīmu 2x pa 5km dienā, ne tkai šāles aizbrauks
Tādi autiņi, kuri nav jāatpelna un pirkti sev, ieceļos šeit pēc 10 gadiem vai arī dotajā brīdī nebūs mūsu pircējam pa kabatai.
2x5km dienā? Ideāls klients EV... | Offline | | |
Gra | | Kopš: 25. Sep 2008
No: Jūrmala
Ziņojumi: 890
Braucu ar: Coupè; Cabrio; Roadster
|
22 Dec 2021, 21:37:40 @Kaross rakstīja:
Nē, pie ķēžu maiņas parasti šāles nemaina, bet pārvarā pie lielāka nobraukuma, tās pārbauda, jo ir ļoti liela iespēja saigaidīt papildus ieguldījumus.
Vēl aizmirsu par plaisājošiem vārstu vākiem.
Vidēji katram trešajam mainam arī jaunu vārstu vāku (+400e). Nu nav Audi neviena no šīm problēmam. Ir citas, bet daudz, daudz lētākas.
N57 šāles mainīju kopā ar ķēdi, protams visas tīrīšānas, blīves utt., kaut kas ap 2,8 - 3,2k nostājās, norāvu galvu, čaulas vēl bija ļoti labā stāvoklī,kaut par tām arī dzirdēts ka atlobās, nobraukums bija ap 180kkm
3,0tdi aukstam ķēde sāka grabēt ap 270kkm
Man besī Audi un BMW, bet alternatīvu nav, braukt ar garlaicīgu VW vai Škoda, pusdienās var ēst arī Roltonu... | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|