Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 178 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija

Tēma: Par un ap 5er G30

AutorsZiņojums
daticho
10. Dec 2021, 13:31 #207

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11399

Braucu ar: FN-15

Ja. Negribas kko safist. Bavaria 1dien mainis. Baterija 60 eur + darbs 80 kluda ir izmesta bet piezvanit var, parbaudiju

Problem solved
Offline
Napalm
20. Dec 2021, 19:13 #208

Kopš: 02. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1226

Braucu ar: 234

Kādam te ir 540d? Kāds ir +/- degvielas patēriņs šadā laikā?
Offline
Dzega
21. Dec 2021, 00:12 #209

Kopš: 13. May 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 698

Braucu ar: 333 & 3333


20 Dec 2021, 19:13:44 @Napalm rakstīja:
Kādam te ir 540d? Kāds ir +/- degvielas patēriņs šadā laikā?


540xd - 9 līdz 12 l/ 100 km.
Offline
Napalm
21. Dec 2021, 13:39 #210

Kopš: 02. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1226

Braucu ar: 234

Paldies!
Offline
Edd76
22. Dec 2021, 12:43 #211

Kopš: 23. Jan 2013

No: Baldone

Ziņojumi: 47

Braucu ar: Ar muti

Ir kāds atkodis, kā aktivizēt Hotspot?
Offline
sys9291
22. Dec 2021, 12:50 #212

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


22 Dec 2021, 12:43:19 @Edd76 rakstīja:
Ir kāds atkodis, kā aktivizēt Hotspot?

Caur Connected Drive...
P.S Lai to izdarītu uz NBT Evo (par MGU nemācēšu teikt) jāatrodas reģistrācijas valstī lai pirmo reizi aktivizētu pakalpojumu, tālāk tikai jāmaksā... tikai vai to vajag pie mūsu interneta izmaksām...man liekas nē..

[ Šo ziņu laboja sys9291, 22 Dec 2021, 12:50:51 ]

Offline
daticho
22. Dec 2021, 13:04 #213

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11399

Braucu ar: FN-15

Ir kāds atkodis, kapec pielejot logu skidrumu tik un ta vins prasa to papildinat? leju visu laiku lieliem minusiem paredzetu, kā iedegās, ka vajag uzpildit ta pieleju.. bet info izmet, ka vajag uzpildit zb, tas Bmw
Offline
MMMax
22. Dec 2021, 14:10 #214

Kopš: 24. Jul 2015

No: Dobele

Ziņojumi: 914

Braucu ar: 4 pa 4


22 Dec 2021, 13:04:45 @daticho rakstīja:
Ir kāds atkodis, kapec pielejot logu skidrumu tik un ta vins prasa to papildinat? leju visu laiku lieliem minusiem paredzetu, kā iedegās, ka vajag uzpildit ta pieleju.. bet info izmet, ka vajag uzpildit zb, tas Bmw



Ir tā pati problēma,
Kad dzinējs uzsilst tad kļūda pazūd, vai arī kad temp ir tuvu 0 arī pazūd,
Bet tas nav visu laiku ik pa laikam tikai
Neņem galvā
Offline
daticho
22. Dec 2021, 15:57 #215

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11399

Braucu ar: FN-15

Un besi protams “acs”, kura ka aizlip nedaudz ta info displeja iedegas kadas 5 izsaukuma zimes
Zinies vai… ar audi tadu problemu nebija
Offline
protams
22. Dec 2021, 17:29 #216

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5651

Braucu ar: null ziiben

BMW tak tādas dzeltenās kļudas deg kamēr nerestartē auto

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
VVRECK
22. Dec 2021, 17:35 #217

Kopš: 26. Jun 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 2210

Braucu ar: 1488


22 Dec 2021, 15:57:13 @daticho rakstīja:
Un besi protams “acs”, kura ka aizlip nedaudz ta info displeja iedegas kadas 5 izsaukuma zimes
Zinies vai… ar audi tadu problemu nebija


Toties Audi ir viena liela problēma
Offline
Kaross
22. Dec 2021, 21:06 #218

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4362

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


22 Dec 2021, 17:35:01 @V_Riks rakstīja:

22 Dec 2021, 15:57:13 @daticho rakstīja:
Un besi protams “acs”, kura ka aizlip nedaudz ta info displeja iedegas kadas 5 izsaukuma zimes
Zinies vai… ar audi tadu problemu nebija


Toties Audi ir viena liela problēma


Pilnīgas muļķības.
BMW ir viena milzīga problēma. It sevišķi dīzeļi. Kuram Audi pie 250 000km raujas nost šāles? Kuram ir tādas problēmas ar ķēdēm, aizaugušiem kolektoriem? Izjukušiem kolektoriem u.t.t.
Man 2 zināmi cilvēki, kas specializējas uz dzinēju galvu un bloku remontu vairs vienkārši neņem N57 dzinējus remontēt, jo viņi ir projektēti caur dirsu - neremontējami.
Audi tādu problēmu NAV. Vienkārši NAV. Dzinēji iet vismaz 400-500k km. Ķēdes vismaz 350 000km.
Cik N57 ir misene tikpat liela G30 bundžā B57. Arī raujas šāles nost un visas tās pašas problēmas.
Tās izsaukuma zīmes un aizķepuši ar sniegu ACC radari ir tikai puķītes.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Kaross
22. Dec 2021, 21:37 #219

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4362

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Nē, pie ķēžu maiņas parasti šāles nemaina, bet pārvarā pie lielāka nobraukuma, tās pārbauda, jo ir ļoti liela iespēja saigaidīt papildus ieguldījumus.
Vēl aizmirsu par plaisājošiem vārstu vākiem.
Vidēji katram trešajam mainam arī jaunu vārstu vāku (+400e). Nu nav Audi neviena no šīm problēmam. Ir citas, bet daudz, daudz lētākas.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
daticho
22. Dec 2021, 21:42 #220

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11399

Braucu ar: FN-15


22 Dec 2021, 21:37:40 @Kaross rakstīja:
Nē, pie ķēžu maiņas parasti šāles nemaina, bet pārvarā pie lielāka nobraukuma, tās pārbauda, jo ir ļoti liela iespēja saigaidīt papildus ieguldījumus.
Vēl aizmirsu par plaisājošiem vārstu vākiem.
Vidēji katram trešajam mainam arī jaunu vārstu vāku (+400e). Nu nav Audi neviena no šīm problēmam. Ir citas, bet daudz, daudz lētākas.


Jaaa…. Man jau kadu laiku nestav vairs uz G31, lai gan bez ACC citu kaišu nav jo “sekoju” lidzi , tomer gribas atpakal rAudi bet tikai un vienigi atkal bitdi, šñukt.
Offline
protams
22. Dec 2021, 22:02 #221

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5651

Braucu ar: null ziiben


22 Dec 2021, 21:46:49 @Vantage rakstīja:

22 Dec 2021, 21:37:40 @Kaross rakstīja:
Nē, pie ķēžu maiņas parasti šāles nemaina, bet pārvarā pie lielāka nobraukuma, tās pārbauda, jo ir ļoti liela iespēja saigaidīt papildus ieguldījumus.
Vēl aizmirsu par plaisājošiem vārstu vākiem.
Vidēji katram trešajam mainam arī jaunu vārstu vāku (+400e). Nu nav Audi neviena no šīm problēmam. Ir citas, bet daudz, daudz lētākas.


vārsta vāku vai vārsta vāka blīvi 48/58 benzīnam mainīji? bieža problēma?

Cik tad tie benciina matori te ira, Tev un ss`a paaris

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
Mikels
23. Dec 2021, 11:15 #222

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4937

Braucu ar: cieņu


22 Dec 2021, 21:06:45 @Kaross rakstīja:

22 Dec 2021, 17:35:01 @V_Riks rakstīja:

22 Dec 2021, 15:57:13 @daticho rakstīja:
Un besi protams “acs”, kura ka aizlip nedaudz ta info displeja iedegas kadas 5 izsaukuma zimes
Zinies vai… ar audi tadu problemu nebija


Toties Audi ir viena liela problēma


Pilnīgas muļķības.
BMW ir viena milzīga problēma. It sevišķi dīzeļi. Kuram Audi pie 250 000km raujas nost šāles? Kuram ir tādas problēmas ar ķēdēm, aizaugušiem kolektoriem? Izjukušiem kolektoriem u.t.t.
Man 2 zināmi cilvēki, kas specializējas uz dzinēju galvu un bloku remontu vairs vienkārši neņem N57 dzinējus remontēt, jo viņi ir projektēti caur dirsu - neremontējami.
Audi tādu problēmu NAV. Vienkārši NAV. Dzinēji iet vismaz 400-500k km. Ķēdes vismaz 350 000km.
Cik N57 ir misene tikpat liela G30 bundžā B57. Arī raujas šāles nost un visas tās pašas problēmas.
Tās izsaukuma zīmes un aizķepuši ar sniegu ACC radari ir tikai puķītes.

Šīs problēmas nav nekāds jaunums, bet cilvēki joprojām domā, ka N57/N47 ir uzticams dzinējs Cerams pēc Karossa secinājumiem, kurš kā saprotu tos dzinējus redz katru dienu, vismaz kādam atvēries acis, ka ar tiem dzinējiem ir problēmu jūra
Online
bum_bumz
23. Dec 2021, 12:04 #223

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6749

Braucu ar: E34


23 Dec 2021, 11:15:14 @Mikels rakstīja:

22 Dec 2021, 21:06:45 @Kaross rakstīja:

22 Dec 2021, 17:35:01 @V_Riks rakstīja:

22 Dec 2021, 15:57:13 @daticho rakstīja:
Un besi protams “acs”, kura ka aizlip nedaudz ta info displeja iedegas kadas 5 izsaukuma zimes
Zinies vai… ar audi tadu problemu nebija


Toties Audi ir viena liela problēma


Pilnīgas muļķības.
BMW ir viena milzīga problēma. It sevišķi dīzeļi. Kuram Audi pie 250 000km raujas nost šāles? Kuram ir tādas problēmas ar ķēdēm, aizaugušiem kolektoriem? Izjukušiem kolektoriem u.t.t.
Man 2 zināmi cilvēki, kas specializējas uz dzinēju galvu un bloku remontu vairs vienkārši neņem N57 dzinējus remontēt, jo viņi ir projektēti caur dirsu - neremontējami.
Audi tādu problēmu NAV. Vienkārši NAV. Dzinēji iet vismaz 400-500k km. Ķēdes vismaz 350 000km.
Cik N57 ir misene tikpat liela G30 bundžā B57. Arī raujas šāles nost un visas tās pašas problēmas.
Tās izsaukuma zīmes un aizķepuši ar sniegu ACC radari ir tikai puķītes.

Šīs problēmas nav nekāds jaunums, bet cilvēki joprojām domā, ka N57/N47 ir uzticams dzinējs Cerams pēc Karossa secinājumiem, kurš kā saprotu tos dzinējus redz katru dienu, vismaz kādam atvēries acis, ka ar tiem dzinējiem ir problēmu jūra

Vai nav tā, ka pirmajam īpašniekam tādu problēmu nepastāv
Cik poweristu ir paņēmuši šos braucamos no salona? Ja arī ir šeit kāds, vai viņam piš, cik šāles aizlidos pēc 250K

Bet tā average standarts - 3 gados 200K, kreisējošais ātrums arī 200km/h, longlife izstiepts līdz 40K km. Pārslēdzotes uz Latvijas režīmu 2x pa 5km dienā, ne tkai šāles aizbrauks
Tādi autiņi, kuri nav jāatpelna un pirkti sev, ieceļos šeit pēc 10 gadiem vai arī dotajā brīdī nebūs mūsu pircējam pa kabatai.
Offline
BigDog24
23. Dec 2021, 14:22 #224

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 831

Braucu ar: dīzeli


23 Dec 2021, 12:04:45 @bum_bumz rakstīja:

Vai nav tā, ka pirmajam īpašniekam tādu problēmu nepastāv
Cik poweristu ir paņēmuši šos braucamos no salona? Ja arī ir šeit kāds, vai viņam piš, cik šāles aizlidos pēc 250K

Bet tā average standarts - 3 gados 200K, kreisējošais ātrums arī 200km/h, longlife izstiepts līdz 40K km. Pārslēdzotes uz Latvijas režīmu 2x pa 5km dienā, ne tkai šāles aizbrauks
Tādi autiņi, kuri nav jāatpelna un pirkti sev, ieceļos šeit pēc 10 gadiem vai arī dotajā brīdī nebūs mūsu pircējam pa kabatai.


Ir ir te tādi, kas arī pa kādam jaunam bembim nopērk. nepietika ar to, ka
1) tas bembis ziemā neleca (kaut ko IBS bij sadomājies, pēc laika bij software update)
2) grab stūres pastipr.- garantija atsaka (stand der technik, brīvkustība normas robežās), bmw pēc 5 gadiem izlaiž remkomplektu.
3) Jau pērkot zināju, ka pēc 100k varēšu sākt domāt par ķēdes maiņām, bet līdz tiem nemaz neizvilku

Ir, jau, protams, tur daudz jauka, bet nu ir jāmāk "justies labi, kad tevi dr*** par Tavu naudu".

[ Šo ziņu laboja BigDog24, 23 Dec 2021, 14:23:45 ]

Offline
sys9291
23. Dec 2021, 15:00 #225

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


23 Dec 2021, 12:04:45 @bum_bumz rakstīja:

23 Dec 2021, 11:15:14 @Mikels rakstīja:

22 Dec 2021, 21:06:45 @Kaross rakstīja:

22 Dec 2021, 17:35:01 @V_Riks rakstīja:

22 Dec 2021, 15:57:13 @daticho rakstīja:
Un besi protams “acs”, kura ka aizlip nedaudz ta info displeja iedegas kadas 5 izsaukuma zimes
Zinies vai… ar audi tadu problemu nebija


Toties Audi ir viena liela problēma


Pilnīgas muļķības.
BMW ir viena milzīga problēma. It sevišķi dīzeļi. Kuram Audi pie 250 000km raujas nost šāles? Kuram ir tādas problēmas ar ķēdēm, aizaugušiem kolektoriem? Izjukušiem kolektoriem u.t.t.
Man 2 zināmi cilvēki, kas specializējas uz dzinēju galvu un bloku remontu vairs vienkārši neņem N57 dzinējus remontēt, jo viņi ir projektēti caur dirsu - neremontējami.
Audi tādu problēmu NAV. Vienkārši NAV. Dzinēji iet vismaz 400-500k km. Ķēdes vismaz 350 000km.
Cik N57 ir misene tikpat liela G30 bundžā B57. Arī raujas šāles nost un visas tās pašas problēmas.
Tās izsaukuma zīmes un aizķepuši ar sniegu ACC radari ir tikai puķītes.

Šīs problēmas nav nekāds jaunums, bet cilvēki joprojām domā, ka N57/N47 ir uzticams dzinējs Cerams pēc Karossa secinājumiem, kurš kā saprotu tos dzinējus redz katru dienu, vismaz kādam atvēries acis, ka ar tiem dzinējiem ir problēmu jūra

Vai nav tā, ka pirmajam īpašniekam tādu problēmu nepastāv
Cik poweristu ir paņēmuši šos braucamos no salona? Ja arī ir šeit kāds, vai viņam piš, cik šāles aizlidos pēc 250K

Bet tā average standarts - 3 gados 200K, kreisējošais ātrums arī 200km/h, longlife izstiepts līdz 40K km. Pārslēdzotes uz Latvijas režīmu 2x pa 5km dienā, ne tkai šāles aizbrauks
Tādi autiņi, kuri nav jāatpelna un pirkti sev, ieceļos šeit pēc 10 gadiem vai arī dotajā brīdī nebūs mūsu pircējam pa kabatai.

2x5km dienā? Ideāls klients EV...
Offline
Gra
23. Dec 2021, 16:15 #226

Kopš: 25. Sep 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 890

Braucu ar: Coupè; Cabrio; Roadster


22 Dec 2021, 21:37:40 @Kaross rakstīja:
Nē, pie ķēžu maiņas parasti šāles nemaina, bet pārvarā pie lielāka nobraukuma, tās pārbauda, jo ir ļoti liela iespēja saigaidīt papildus ieguldījumus.
Vēl aizmirsu par plaisājošiem vārstu vākiem.
Vidēji katram trešajam mainam arī jaunu vārstu vāku (+400e). Nu nav Audi neviena no šīm problēmam. Ir citas, bet daudz, daudz lētākas.


N57 šāles mainīju kopā ar ķēdi, protams visas tīrīšānas, blīves utt., kaut kas ap 2,8 - 3,2k nostājās, norāvu galvu, čaulas vēl bija ļoti labā stāvoklī,kaut par tām arī dzirdēts ka atlobās, nobraukums bija ap 180kkm
3,0tdi aukstam ķēde sāka grabēt ap 270kkm

Man besī Audi un BMW, bet alternatīvu nav, braukt ar garlaicīgu VW vai Škoda, pusdienās var ēst arī Roltonu...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo