Autors | Ziņojums |
RmaxLV | |
Kopš: 19. Apr 2016
No: Ogre
Ziņojumi: 1008
Braucu ar: Thirsty 9
|
26 Jul 2016, 22:41:58 @rekeds rakstīja:
nesaprotu vispār kpc jūs raudat par citu viedokļiem..
nav kaut kā pie dērsas?
iztēlojos tos tekstus pirkt/pārdoat sadaļā
kad kāds šīs ķerras ņems xD
Izlabo kļūdu NEņems patiesībā man pilnīgi vienalga bet piepists būs tas, kas nopirks zinot, ka jābūt, bet nebūs, lai gan, ņemot e39 tā pat visi ir piepisto lomā |
Offline | |
|
rekeds | |
Kopš: 02. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 2992
Braucu ar: škodiaku
| |
Offline | |
|
Peecis | |
Kopš: 27. Jan 2003
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2308
Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI
| Kas bija par problēmu, ja ir vibrācija ripinoties bez gāzes no 100-80 kmh? Ja kaut drusku piedod gāzi, tad pazūd.
Kardāns apskatīts, nebija, kur piesieties |
Offline | |
|
king03 | |
Kopš: 02. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 421
Braucu ar: Sharan, E39
| Vakar parādijas interesanta lieta bmw bussines maģim, pats griež sev skaļumu iebraucot bedrē, kaut vai paša mazākaja!? Un klusāk nogriezt ari nesanāk, kas vainīgs? Pats maģis, vai kas cits |
Offline | |
|
zardoss | |
Kopš: 22. Nov 2008
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 407
Braucu ar: E-34 M50B25
| labs vakars e39 spechuki, sakiet kurs tur kontakts ar kuru bij jaasavieno lai nodzeestu oilservice 7 + 19 vai cits??? 96 gada 523 |
Offline | |
|
Maa | |
Kopš: 21. Jan 2011
No: Dobele
Ziņojumi: 2544
Braucu ar: "Sniedziņu"
| Auto e39 525beņa 2002 g tikko samērīts spiediens eļļai no 1.2-1.8vai9 vēsām lielāks karsēju ilgi piemēru ātri atpakaļ sensoru panelī deg kad nav spiediena 3dačiki nomainīti visi nevar būt brāķi vai te ir kāds virknes huiņa kad vēl kāds devējs to iespaido |
Offline | |
|
marihuans | |
Kopš: 29. Mar 2005
Ziņojumi: 23186
Braucu ar: 4 x 666
| mēģini tad to pie eļļas filtra korpusa ir bijis,kad eļļas filtra aluminija korpusā kkāds vārsts nosprūdis un arī visu laiku dega tā lampočka
----------------- T: 203-65-203
|
Offline | |
|
Maa | |
Kopš: 21. Jan 2011
No: Dobele
Ziņojumi: 2544
Braucu ar: "Sniedziņu"
| Nomainījusi abus dačikus un nekā ko tur kurpusu jānoņem un tie vārsti jāpārbsuda
Vēl apmainiju eļļu un filtru un uz eļas filtra vāka abus mazos ogredzenus |
Offline | |
|
|
Maa | |
Kopš: 21. Jan 2011
No: Dobele
Ziņojumi: 2544
Braucu ar: "Sniedziņu"
| Vēl nomainīju karterī līmeņa devēji bet pret bušku jo uz vietas nekur nav |
Offline | |
|
aleks-cer | |
Kopš: 28. Jan 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 262
Braucu ar: E39 530da
|
27 Jul 2016, 07:55:30 @Peecis rakstīja:
Kas bija par problēmu, ja ir vibrācija ripinoties bez gāzes no 100-80 kmh? Ja kaut drusku piedod gāzi, tad pazūd.
Kardāns apskatīts, nebija, kur piesieties
bij lidzigi kad riepa drusku vala bija, bet pie visiem atrumiem, bremzejot un gazejot pazud |
Offline | |
|
Maa | |
Kopš: 21. Jan 2011
No: Dobele
Ziņojumi: 2544
Braucu ar: "Sniedziņu"
| Nu man bij vibrācija bet lohs likrocus servisa bij to gumiju pie kārbas pieskrūvējis ar skrūvēm no vienas puses nevis psmīšus |
Offline | |
|
Peecis | |
Kopš: 27. Jan 2003
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2308
Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI
| Ņemot vērā faktu, ka visiem ir žēl dalīties ar info par 3.0d uzlabošanu, tad nu pastāstīšu savu stāstu, lai citi zina.
Pirmais solis pie Karosa- mērens čips, bet nevar normāli saregulēt, jo sprauslas slodzē lej ciet.
Nākamais solis- turbīna, apdzenot pilnā gāzē, palidoja. Asīte interkūlerā un raznoss. Knapi dabūju mierā.
Tālāk visas sprauslas uz stenda. Visas metamas.
Tad nu nolēmu, ka jāizmanto iespēja un jāliek kaut kas interesantāks vietā.
Sprauslas no e60 218hp pārbaudītas. 400 eur. Bet.... ir jāizvīlē par 1mm platāki sprauslu stiprinājumi, jāizloka degvielas pievadi drusku un štekeri jānostiprina ar savilcējiem, jo neder fiksācija.
Turbīna gt2260v. Der vienīgi no x5 218hp vai e60 218hp, bet tikai ar vakuuma aktuatoru. Pārtaisīt no elektriskā neatmaksājas. Teorētiski var uztaisīt, lai darbotos elektroaktuators, bet tas bija par traku man.
Tālāk ir drusku jānogriež stūrītis dzinēja kronšteinam, lai turbīnas aukstais gals neatspieżas pret to. Vajag izejošo trubu uz interkūleri un sabūvēt līkumiņus pa jaunu.
Turbīnu ņēmu atjaunotu. Atdodot savu veco samaksāju 350 eur.
EGR gan softiski, gan fiziski off.
Katalizatori ārā un taisna truba 65mm ar gofru līdz vidus bundulim.
Tad vēl MAP (ieplūdes kolektora spiediena sensors) 3bar no e60 218hp.
Rezultāts priecē.
Paldies @Kaross par pacietību mani regulējot.
Skrien smuki tagad.[ Šo ziņu laboja Peecis, 28 Jul 2016, 00:09:35 ] |
Offline | |
|
dzuris | |
Kopš: 01. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 7627
Braucu ar:
| Jauda ciparos vai vismaz paredzeta? Karba? |
Offline | |
|
Peecis | |
Kopš: 27. Jan 2003
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2308
Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI
|
28 Jul 2016, 00:13:39 @dzuris rakstīja:
Jauda ciparos vai vismaz paredzeta? Karba?
Nezinu par jaudu. Jāpaprasa Karosam. Kārba strādā labi. No vietas nespolēju. Svarīga ir jauda gaitā. |
Offline | |
|
rekeds | |
Kopš: 02. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 2992
Braucu ar: škodiaku
| Paldies!
|
Offline | |
|
funkyasshit | |
Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
| Izklausās pēc baigā gemara, jo nekas īsti neder. Vienkārši smidzinātājus nevarēja samainīt? [ Šo ziņu laboja funkyasshit, 28 Jul 2016, 00:23:25 ] |
Offline | |
|
|
dzuris | |
Kopš: 01. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 7627
Braucu ar:
| Melno kvepu vismaz izsit? egr tev noglusits vai iznemts? Ka atbrivoties no tas egr padarisanas? Pasu varatu zinu ka var nomainit pret trubu, bet ko ar termostatiem? Jo tie paliek bezjedzigi glusijot egr.. |
Offline | |
|
rekeds | |
Kopš: 02. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 2992
Braucu ar: škodiaku
| cik taisna truba un kur? |
Offline | |
|
Peecis | |
Kopš: 27. Jan 2003
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2308
Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI
| EGR ir noglušīta izplūdes gāzu ieeja.
Truba no turbīnas līdz vietai, kur oriģināli saiet kopā trubas vienā. Gofra uzreiz aiz turbo. Skaņa jūtami nemainījās.
Jebkura pārbūve ir gemars. Bet prieks par rezultātu.
Melno dūmu negribu redzēt nemaz. Izsit jau kad iedod līdz galam, bet tagad līdz galam vairs neprasās pedāli spiest, jo ceļ labi jau no sākuma. |
Offline | |
|
RmaxLV | |
Kopš: 19. Apr 2016
No: Ogre
Ziņojumi: 1008
Braucu ar: Thirsty 9
| Bļe tak pērciet voyagerus un vecus pasūdus, pneimas vietā jau būs atsperes un nekādu EGR, pisas te, vajag topiku "ko es šodien sapisu,apmutēju-savam e39 |
Offline | |
|