Online

Pašreiz BMWPower skatās 238 viesi un 23 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
RmaxLV
27. Jul 2016, 07:12 #20541

Kopš: 19. Apr 2016

No: Ogre

Ziņojumi: 1008

Braucu ar: Thirsty 9


26 Jul 2016, 22:41:58 @rekeds rakstīja:
nesaprotu vispār kpc jūs raudat par citu viedokļiem..
nav kaut kā pie dērsas?

iztēlojos tos tekstus pirkt/pārdoat sadaļā
kad kāds šīs ķerras ņems xD

Izlabo kļūdu NEņems patiesībā man pilnīgi vienalga bet piepists būs tas, kas nopirks zinot, ka jābūt, bet nebūs, lai gan, ņemot e39 tā pat visi ir piepisto lomā
Offline
rekeds
27. Jul 2016, 07:49 #20542

Kopš: 02. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 2992

Braucu ar: škodiaku

Offline
Peecis
27. Jul 2016, 07:55 #20543

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI

Kas bija par problēmu, ja ir vibrācija ripinoties bez gāzes no 100-80 kmh? Ja kaut drusku piedod gāzi, tad pazūd.
Kardāns apskatīts, nebija, kur piesieties
Offline
king03
27. Jul 2016, 08:39 #20544

Kopš: 02. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 421

Braucu ar: Sharan, E39

Vakar parādijas interesanta lieta bmw bussines maģim, pats griež sev skaļumu iebraucot bedrē, kaut vai paša mazākaja!? Un klusāk nogriezt ari nesanāk, kas vainīgs? Pats maģis, vai kas cits
Offline
zardoss
27. Jul 2016, 22:12 #20545

Kopš: 22. Nov 2008

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 407

Braucu ar: E-34 M50B25

labs vakars e39 spechuki, sakiet kurs tur kontakts ar kuru bij jaasavieno lai nodzeestu oilservice 7 + 19 vai cits??? 96 gada 523
Offline
Maa
27. Jul 2016, 22:36 #20546

Kopš: 21. Jan 2011

No: Dobele

Ziņojumi: 2544

Braucu ar: "Sniedziņu"

Auto e39 525beņa 2002 g tikko samērīts spiediens eļļai no 1.2-1.8vai9 vēsām lielāks karsēju ilgi piemēru ātri atpakaļ sensoru panelī deg kad nav spiediena 3dačiki nomainīti visi nevar būt brāķi vai te ir kāds virknes huiņa kad vēl kāds devējs to iespaido
Offline
marihuans
27. Jul 2016, 22:57 #20547

Kopš: 29. Mar 2005

Ziņojumi: 23186

Braucu ar: 4 x 666

mēģini tad to pie eļļas filtra korpusa ir bijis,kad eļļas filtra aluminija korpusā kkāds vārsts nosprūdis un arī visu laiku dega tā lampočka

-----------------
T: 203-65-203
Offline
Maa
27. Jul 2016, 23:08 #20548

Kopš: 21. Jan 2011

No: Dobele

Ziņojumi: 2544

Braucu ar: "Sniedziņu"

Nomainījusi abus dačikus un nekā ko tur kurpusu jānoņem un tie vārsti jāpārbsuda
Vēl apmainiju eļļu un filtru un uz eļas filtra vāka abus mazos ogredzenus
Offline
Maa
27. Jul 2016, 23:12 #20549

Kopš: 21. Jan 2011

No: Dobele

Ziņojumi: 2544

Braucu ar: "Sniedziņu"

Vēl nomainīju karterī līmeņa devēji bet pret bušku jo uz vietas nekur nav
Offline
aleks-cer
27. Jul 2016, 23:19 #20550

Kopš: 28. Jan 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 262

Braucu ar: E39 530da


27 Jul 2016, 07:55:30 @Peecis rakstīja:
Kas bija par problēmu, ja ir vibrācija ripinoties bez gāzes no 100-80 kmh? Ja kaut drusku piedod gāzi, tad pazūd.
Kardāns apskatīts, nebija, kur piesieties

bij lidzigi kad riepa drusku vala bija, bet pie visiem atrumiem, bremzejot un gazejot pazud
Offline
Maa
27. Jul 2016, 23:24 #20551

Kopš: 21. Jan 2011

No: Dobele

Ziņojumi: 2544

Braucu ar: "Sniedziņu"

Nu man bij vibrācija bet lohs likrocus servisa bij to gumiju pie kārbas pieskrūvējis ar skrūvēm no vienas puses nevis psmīšus
Offline
Peecis
28. Jul 2016, 00:08 #20552

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI

Ņemot vērā faktu, ka visiem ir žēl dalīties ar info par 3.0d uzlabošanu, tad nu pastāstīšu savu stāstu, lai citi zina.
Pirmais solis pie Karosa- mērens čips, bet nevar normāli saregulēt, jo sprauslas slodzē lej ciet.
Nākamais solis- turbīna, apdzenot pilnā gāzē, palidoja. Asīte interkūlerā un raznoss. Knapi dabūju mierā.
Tālāk visas sprauslas uz stenda. Visas metamas.
Tad nu nolēmu, ka jāizmanto iespēja un jāliek kaut kas interesantāks vietā.
Sprauslas no e60 218hp pārbaudītas. 400 eur. Bet.... ir jāizvīlē par 1mm platāki sprauslu stiprinājumi, jāizloka degvielas pievadi drusku un štekeri jānostiprina ar savilcējiem, jo neder fiksācija.
Turbīna gt2260v. Der vienīgi no x5 218hp vai e60 218hp, bet tikai ar vakuuma aktuatoru. Pārtaisīt no elektriskā neatmaksājas. Teorētiski var uztaisīt, lai darbotos elektroaktuators, bet tas bija par traku man.
Tālāk ir drusku jānogriež stūrītis dzinēja kronšteinam, lai turbīnas aukstais gals neatspieżas pret to. Vajag izejošo trubu uz interkūleri un sabūvēt līkumiņus pa jaunu.
Turbīnu ņēmu atjaunotu. Atdodot savu veco samaksāju 350 eur.
EGR gan softiski, gan fiziski off.
Katalizatori ārā un taisna truba 65mm ar gofru līdz vidus bundulim.
Tad vēl MAP (ieplūdes kolektora spiediena sensors) 3bar no e60 218hp.
Rezultāts priecē.
Paldies @Kaross par pacietību mani regulējot.
Skrien smuki tagad.

[ Šo ziņu laboja Peecis, 28 Jul 2016, 00:09:35 ]

Offline
dzuris
28. Jul 2016, 00:13 #20553

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:

Jauda ciparos vai vismaz paredzeta? Karba?
Offline
Peecis
28. Jul 2016, 00:21 #20554

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


28 Jul 2016, 00:13:39 @dzuris rakstīja:
Jauda ciparos vai vismaz paredzeta? Karba?

Nezinu par jaudu. Jāpaprasa Karosam. Kārba strādā labi. No vietas nespolēju. Svarīga ir jauda gaitā.
Offline
rekeds
28. Jul 2016, 00:21 #20555

Kopš: 02. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 2992

Braucu ar: škodiaku

Paldies!

Offline
funkyasshit
28. Jul 2016, 00:23 #20556

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

Izklausās pēc baigā gemara, jo nekas īsti neder. Vienkārši smidzinātājus nevarēja samainīt?

[ Šo ziņu laboja funkyasshit, 28 Jul 2016, 00:23:25 ]

Offline
dzuris
28. Jul 2016, 00:23 #20557

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:

Melno kvepu vismaz izsit? egr tev noglusits vai iznemts? Ka atbrivoties no tas egr padarisanas? Pasu varatu zinu ka var nomainit pret trubu, bet ko ar termostatiem? Jo tie paliek bezjedzigi glusijot egr..
Offline
rekeds
28. Jul 2016, 00:33 #20558

Kopš: 02. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 2992

Braucu ar: škodiaku

cik taisna truba un kur?
Offline
Peecis
28. Jul 2016, 00:40 #20559

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI

EGR ir noglušīta izplūdes gāzu ieeja.
Truba no turbīnas līdz vietai, kur oriģināli saiet kopā trubas vienā. Gofra uzreiz aiz turbo. Skaņa jūtami nemainījās.
Jebkura pārbūve ir gemars. Bet prieks par rezultātu.
Melno dūmu negribu redzēt nemaz. Izsit jau kad iedod līdz galam, bet tagad līdz galam vairs neprasās pedāli spiest, jo ceļ labi jau no sākuma.
Offline
RmaxLV
28. Jul 2016, 07:14 #20560

Kopš: 19. Apr 2016

No: Ogre

Ziņojumi: 1008

Braucu ar: Thirsty 9

Bļe tak pērciet voyagerus un vecus pasūdus, pneimas vietā jau būs atsperes un nekādu EGR, pisas te, vajag topiku "ko es šodien sapisu,apmutēju-savam e39
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo