Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 210 viesi un 28 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
edzhaans
21. Jul 2016, 18:08 #20481

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Nu labi, es tev pateicu, kā es sataisīju sev. Tu arī lodē ? Vai tu sūti to lentu, kurai jau ir līme virsū kā stikerim ? Noplēs, piespied un uzlīmē ?
Offline
Devilangelo
21. Jul 2016, 18:15 #20482

Kopš: 10. Oct 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 677

Braucu ar: Mopēdu bagāžniekā...

Vislabākais rezultāts (personālais viedoklis) ir lodet..
Offline
Driver
21. Jul 2016, 18:22 #20483

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Psc.
Lodet varat varat un vajag gazes iekartai vadus.

Paneli lidz lodesanai ir kaa lidz kosmosam.
Pareizi varetu skanet, ka tur izmanto liimi, kas temp iespaida piekeras pie virsmas.


P.s. vel jau ir kadri, kuriem lodet un metinat ir viens un tas pats

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Devilangelo
21. Jul 2016, 18:29 #20484

Kopš: 10. Oct 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 677

Braucu ar: Mopēdu bagāžniekā...

Nu principā tev taisnība, izmantoju lodāmuru ar speciālo uzgali.. Bet dažreiz arī sanāk tieši lodet,bet tas ir cits stāsts..
Offline
dzuris
21. Jul 2016, 18:54 #20485

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


21 Jul 2016, 10:05:34 @funkyasshit rakstīja:

21 Jul 2016, 06:30:40 @dzuris rakstīja:
Eu dzigiti ja m57 izrave un noglusi egr kompja iejauksanos vajag vai ne?


Nah tev to vajag? Tas EGRs jauns maksā, cik? 27E bija? Izrauj klapes, aizbrauc sačipo un EGR tev sataisīs, lai viņš strādā aukstai mašinai, ātrāk uzsilst mašīna. Atkarīgs no auto, var regulēt arī atvērumu siltam motoram, cik daudz viņu vērt ciet, vaļā, motors arī maigāk strādā.


E39 cik zinu nevar regulet pohuj cik vins maksa, bet besi ka regulari aizdirsas un pec tirisanas efekts islaicigs. Noglusisu un miers. Pis to zalo dzivi

Izpauzas ta ka auksts iet stiga bet sasniedzot darba temperaturu sakas tupisana. No vietas iemet pedali grida lidz 3000 stivais, pec tam mepns splaviens no glusaka un aiziet.. Respektivi vins aizver ciet uz lieliem apgriezieniem.
Offline
gatisktm
21. Jul 2016, 22:06 #20486

Kopš: 06. Jul 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 80

Braucu ar: e46

kā vizuali atšķirt 2.3 no 2.5 dzinēja ?
Offline
edzhaans
21. Jul 2016, 22:13 #20487

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Nav tur 2.3, tādi bija tikai E28. Uzrakstam 523i ir vēsturiska nozīme, ar kuru "apzīmē" jaudu. Varat dirst cik uziet, jaunajam 528i vispār ir 2.0 turbo.
Atbildot uz tavu jautājumu, tu vienvanosa 2.0 neatškirtu no vienvanosa 2.5. Pa lielam faceliftam ir apzīmējums 525i un tur ir 2.5 ar jaudu 190ps. Pirmsfacelifta nāca 523i ar jaudu 170ps. Abiem tilpums vienāds. Vēl varu sarežģīt tev dzīvi. Ir tāds divvanosu M52TUB25. Tam ir divi vanosi, nāca prefaceliftā. Ai, karoč zaebal. Nav tur 2.3. Tilpums nemainās, mainās tikai jauda.

Šitā izskatās 2.5 ar 170ps, jebšu 523i




Šādi izskatās M54B25 ar 190ps, jebšu 525i



p.s. ja baidies, ka tev iesmēres swapotu sūdīgāku dzinēju, uzsauc kādam no e36.lv želejas burciņu, iesēdini iekšā(pēc sajūtām pateiks, vai iet kā vajag). Vai blakus nolieciet 318is un raujat no vietas

[ Šo ziņu laboja edzhaans, 21 Jul 2016, 22:19:23 ]

Offline
funkyasshit
21. Jul 2016, 22:20 #20488

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i


21 Jul 2016, 18:54:47 @dzuris rakstīja:

21 Jul 2016, 10:05:34 @funkyasshit rakstīja:

21 Jul 2016, 06:30:40 @dzuris rakstīja:
Eu dzigiti ja m57 izrave un noglusi egr kompja iejauksanos vajag vai ne?


Nah tev to vajag? Tas EGRs jauns maksā, cik? 27E bija? Izrauj klapes, aizbrauc sačipo un EGR tev sataisīs, lai viņš strādā aukstai mašinai, ātrāk uzsilst mašīna. Atkarīgs no auto, var regulēt arī atvērumu siltam motoram, cik daudz viņu vērt ciet, vaļā, motors arī maigāk strādā.


E39 cik zinu nevar regulet pohuj cik vins maksa, bet besi ka regulari aizdirsas un pec tirisanas efekts islaicigs. Noglusisu un miers. Pis to zalo dzivi

Izpauzas ta ka auksts iet stiga bet sasniedzot darba temperaturu sakas tupisana. No vietas iemet pedali grida lidz 3000 stivais, pec tam mepns splaviens no glusaka un aiziet.. Respektivi vins aizver ciet uz lieliem apgriezieniem.


A ko kompis saka? Bez EGR vājprātīgi asas izplūdes gāzes arī. Uz kā tu brauc, ka tev viņš tā aizdiršas? Atrabotkas?
Ar normālu dīzeli "agresīvi" braucot tur visam jābūt ok.
Offline
HS
21. Jul 2016, 22:27 #20489

Kopš: 24. Apr 2014

No: Mazsalaca

Ziņojumi: 1103

Braucu ar: 523i un e65 735, ienīstu E-36, man ar besī biezie :@


21 Jul 2016, 06:30:40 @dzuris rakstīja:
Eu dzigiti ja m57 izrave un noglusi egr kompja iejauksanos vajag vai ne?

Pneimo jau noraveeji, tgd egr, ko nakamo? nah tev kompi? Ja jau vari braukt ar pneimas kludu, tad egr piescietisi

P.s. katus jau izgriezi?

[ Šo ziņu laboja HS, 21 Jul 2016, 22:29:01 ]

Offline
rekeds
21. Jul 2016, 23:49 #20490

Kopš: 02. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 2992

Braucu ar: škodiaku

a kas šķirbas aizlīmēs?

rezerves riteņa izcelšanai ir labs pluss, ka var2 taisnas trubas uzmaukt

[ Šo ziņu laboja rekeds, 22 Jul 2016, 00:09:21 ]

Offline
dzuris
22. Jul 2016, 06:32 #20491

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


21 Jul 2016, 22:20:15 @funkyasshit rakstīja:

21 Jul 2016, 18:54:47 @dzuris rakstīja:

21 Jul 2016, 10:05:34 @funkyasshit rakstīja:

21 Jul 2016, 06:30:40 @dzuris rakstīja:
Eu dzigiti ja m57 izrave un noglusi egr kompja iejauksanos vajag vai ne?


Nah tev to vajag? Tas EGRs jauns maksā, cik? 27E bija? Izrauj klapes, aizbrauc sačipo un EGR tev sataisīs, lai viņš strādā aukstai mašinai, ātrāk uzsilst mašīna. Atkarīgs no auto, var regulēt arī atvērumu siltam motoram, cik daudz viņu vērt ciet, vaļā, motors arī maigāk strādā.


E39 cik zinu nevar regulet pohuj cik vins maksa, bet besi ka regulari aizdirsas un pec tirisanas efekts islaicigs. Noglusisu un miers. Pis to zalo dzivi

Izpauzas ta ka auksts iet stiga bet sasniedzot darba temperaturu sakas tupisana. No vietas iemet pedali grida lidz 3000 stivais, pec tam mepns splaviens no glusaka un aiziet.. Respektivi vins aizver ciet uz lieliem apgriezieniem.


A ko kompis saka? Bez EGR vājprātīgi asas izplūdes gāzes arī. Uz kā tu brauc, ka tev viņš tā aizdiršas? Atrabotkas?
Ar normālu dīzeli "agresīvi" braucot tur visam jābūt ok.


Neesmu vel uzspejjis tikt lidz kompim, sis tas tapat iekrajies ir.. degviela statoil/neste + Lukoil bezakcize
Vot tur jau ta lieta ka principa taho kateu dienu mauc 3-4k robezas un nesenoju ja atmina nevil tad visiem dizeliem egr bijis likvidets. Ja bitu kautkads kasjaks uz turbo tad ari ellai vajadzetu zust bet 4k pec mainas limenis ka bija ta ir..
Offline
dzuris
22. Jul 2016, 06:32 #20492

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


21 Jul 2016, 22:27:50 @HS rakstīja:

21 Jul 2016, 06:30:40 @dzuris rakstīja:
Eu dzigiti ja m57 izrave un noglusi egr kompja iejauksanos vajag vai ne?

Pneimo jau noraveeji, tgd egr, ko nakamo? nah tev kompi? Ja jau vari braukt ar pneimas kludu, tad egr piescietisi

P.s. katus jau izgriezi?


Es uz vinu nedrociju bet braucu
Kati palika pie bralukam
Offline
dzuris
22. Jul 2016, 06:33 #20493

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


21 Jul 2016, 23:06:47 @AB1304 rakstīja:
Kondišku jārauj ārā, lai jauda lielāka, degvielas patēriņš mazāks. Rezerves riteni jāizceļ, beņķus aizmugurē, lai svars mazāks.


Tu fantomas man izstastisi vai ne ka var palist zem razotaja pateriniem?
Offline
murmurs
22. Jul 2016, 07:36 #20494

Kopš: 26. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 762

Braucu ar: 530d


22 Jul 2016, 06:33:44 @dzuris rakstīja:

21 Jul 2016, 23:06:47 @AB1304 rakstīja:
Kondišku jārauj ārā, lai jauda lielāka, degvielas patēriņš mazāks. Rezerves riteni jāizceļ, beņķus aizmugurē, lai svars mazāks.


Tu fantomas man izstastisi vai ne ka var palist zem razotaja pateriniem?

Tak augstāk jau uzrakstīja,kā.
Offline
aleks-cer
22. Jul 2016, 09:08 #20495

Kopš: 28. Jan 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 262

Braucu ar: E39 530da


22 Jul 2016, 07:36:17 @murmurs rakstīja:

22 Jul 2016, 06:33:44 @dzuris rakstīja:

21 Jul 2016, 23:06:47 @AB1304 rakstīja:
Kondišku jārauj ārā, lai jauda lielāka, degvielas patēriņš mazāks. Rezerves riteni jāizceļ, beņķus aizmugurē, lai svars mazāks.


Tu fantomas man izstastisi vai ne ka var palist zem razotaja pateriniem?

Tak augstāk jau uzrakstīja,kā.

hz m57 trinits stabili 8 videjais pilsēta 10 šoseja 6-7
Offline
SB7
22. Jul 2016, 10:23 #20496

Kopš: 13. Aug 2015

Ziņojumi: 53

Braucu ar: fiat

No cik apgriezieniem 3.0d turbīnai vajadzētu pieslēgties?
Offline
SA
22. Jul 2016, 10:55 #20497

Kopš: 07. Apr 2011

No: Jūrmala

Ziņojumi: 424

Braucu ar: G un X

Varbūt kāds var piedāvāt prieks e39
1. Prieksējā bampera(mpaka) moldingus(bez/ar sensoriem)
2.Aizmugurējo āķa lūciņu(mpaka)
3.Prieksējos abus krēslus(elektro,apsilde,komforts)

Ja ir ko piedāvāt labāk uzreiz 2 septiņi 8 2 8 8 astoņi astoņi
Offline
3AKOH
22. Jul 2016, 10:57 #20498

Kopš: 27. May 2008

Ziņojumi: 1673

Braucu ar: 3AKOH , HZ 3 un CP 777, GP 777

Jautajums e39 touring ipasniekiem.
E39 facelift tuoring. Bagaznieka gridu var atvert panemot aiz rokturisa un pavelkot uz augsu. Neveras. Agrak bija klikskis , bet tagad celot to plastmasas rokturi uz augsu klikska nav un neveras. Manejam ir ari vieta kur ielikt atslegu, bet ari nekas nemainas.
Ka atvert bagaznieka gridu neko nelauzot?
Offline
Devilangelo
22. Jul 2016, 11:45 #20499

Kopš: 10. Oct 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 677

Braucu ar: Mopēdu bagāžniekā...


21 Jul 2016, 17:58:38 @edzhaans rakstīja:

21 Jul 2016, 17:10:43 @Devilangelo rakstīja:

13 Apr 2016, 17:00:23 @AB1304 rakstīja:
Es liku sudraba lentu. Tās pašas 4-5 stundas. Bet man daži nedeg. HVZ lentai kontakta ar plati nav vai arī platei problēma.


Sudraba lente ir Bullshits, ebaja varianti arī ne pārāk kvalitatīvi.. (Pēc pieredzes) es izmantoju Singapūras ražojuma...

Jā, un es esmu veicis sekciju vairākiem paneļiem, sapisu pirmo reizi savējo, bet ar donoru tomēr noriskēju un izķidāju. Man ir 2in1 panelis, no donora paņēmu motorus. Pagaidām varu teikt to, ka:
1)ēbay lenta no ogleķļa man iet jau 4to gadu. Pielodēju pats. Gribu mainīt uz sudraba, bet nesprāgst nost.
2) Sudraba lentas ir OEM variants, ja tev šķiet, ka šitās Eastern Europe ražojuma lentas no Bulgārijas vai kur tur viņas taisa ir sūdīgākas, paņem multimetru un pamēri pretestību, tad iemet visiem bilžukus.

Es saprotu, ka tas ir tavs biznēeees. Un es arī saprotu kapēc, bet neizplati nepatiesu info, sudrabs ir gan midā, gan instrumentu panelī, un roverā kurš dala vienu paneli ar E39, E38, X5. Visiem viens. Jā, ja kas vari piedāvāt salabot cilvēkiem range rovera paneļus.
Domu vnk nesaprotu, tu domā, ka sudraba lentas tirgū ir krutkas jebšu feiki vnk sudraba krāsā, vai ir vēl kaut kādas krutākas lentas ?
Es nezinu, nu citiem negribās piselēties 2h pie paneļa, pareizi dara, bet nu ko es zinu


Atbildešu vēlreiz (Special for you), tas ir tikai mans, personīgais viedoklis... !! Es mēģināju ar tām sudraba lentām, un man nepatika galējais rezultāts, punkts.. Kas ko un kāpēc, sorry bet neskaidrošu..(tīri tehniska pusē).

[ Šo ziņu laboja Devilangelo, 22 Jul 2016, 11:48:14 ]

Offline
rekeds
22. Jul 2016, 11:46 #20500

Kopš: 02. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 2992

Braucu ar: škodiaku


22 Jul 2016, 10:23:14 @SB7 rakstīja:
No cik apgriezieniem 3.0d turbīnai vajadzētu pieslēgties?


nez, pēc izjūtas kkas zem 2.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo