Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 228 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E36 (1991-1999)

Tēma: Viss par E36 II

AutorsZiņojums
sharkzzz
24. Aug 2010, 13:07 #2041

Kopš: 06. Oct 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 1092

Braucu ar:

zaagje tik nost muguraa atsperes tik piesien vinjas, lai ilgi nav jamekle

baller - ka veicas ar spoguli?

[ Šo ziņu laboja sharkzzz, 24 Aug 2010, 13:11:17 ]

Offline
Piparss
24. Aug 2010, 13:12 #2042

Kopš: 29. Aug 2009

No: Baloži

Ziņojumi: 2295

Braucu ar: VOLVO D5

itkaa viens juuzers piedavaajis tadu spogulis , aizbrauca skatiit vai iistas. kka taa sapratu
Offline
oshels638
24. Aug 2010, 13:13 #2043

Kopš: 19. Oct 2007

Ziņojumi: 390

Braucu ar: X5

Kāds varbūt zin vai var likt sēdinātās atsperes 4 cilindrīgajam no sešcilindrīgā? Ir kāda liela atšķirība viņām?
Offline
sharkzzz
24. Aug 2010, 13:15 #2044

Kopš: 06. Oct 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 1092

Braucu ar:


24 Aug 2010, 13:13:05 oshels638 rakstīja:
Kāds varbūt zin vai var likt sēdinātās atsperes 4 cilindrīgajam no sešcilindrīgā? Ir kāda liela atšķirība viņām?

a kpc nevar atrast atsperes prieksh 4 cilindrigaa
Offline
rucha
24. Aug 2010, 13:19 #2045

Kopš: 14. Aug 2005

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 5348

Braucu ar: QUATTRO


24 Aug 2010, 13:15:53 sharkzzz rakstīja:

24 Aug 2010, 13:13:05 oshels638 rakstīja:
Kāds varbūt zin vai var likt sēdinātās atsperes 4 cilindrīgajam no sešcilindrīgā? Ir kāda liela atšķirība viņām?

a kpc nevar atrast atsperes prieksh 4 cilindrigaa

derēt jau der,bet cik noprotu vinjas ir resnākas ,lidz ar to auto būs augstāks,kā paredzēts 4 cil!!!
Offline
oshels638
24. Aug 2010, 13:25 #2046

Kopš: 19. Oct 2007

Ziņojumi: 390

Braucu ar: X5


24 Aug 2010, 13:15:53 sharkzzz rakstīja:

24 Aug 2010, 13:13:05 oshels638 rakstīja:
Kāds varbūt zin vai var likt sēdinātās atsperes 4 cilindrīgajam no sešcilindrīgā? Ir kāda liela atšķirība viņām?

a kpc nevar atrast atsperes prieksh 4 cilindrigaa

Vienkārši te cik meklēju visi piedāvā no 320, bet man vajag is-am, tas ka viņas virsū derētu ir zināms, tikai kads būs efekts domāju, ja viņas uzliktu, luiekas ka varētu būt pārāk cietas Jaunas sūtīt arī kaut kā negribas, ja pa izdevīgām cenām var lietotas paņemt
Offline
australia
24. Aug 2010, 14:00 #2047

Kopš: 12. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1799

Braucu ar: ratiem

Runājot par reinforcement, varbūt kāds ir redzējis/pircis šo zilo detaļu?


iepriekš minētais BMauto variants arī, protams, ir neslikts. ja nu vienīgi padārgs priekš dzelzs gabala
Offline
Foxijs
24. Aug 2010, 23:34 #2048

Kopš: 02. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3169

Braucu ar:

uz cik naudām detaļās varētu nostāties e36 318is automāta nomaiņa uz manual? pieņemot ka netiek pirkts jauns sajūga komplekts.. kas tur vispār ir vajadzīgs?

[ Šo ziņu laboja Foxijs, 24 Aug 2010, 23:34:36 ]

Offline
psih-arno
25. Aug 2010, 03:50 #2049

Kopš: 05. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2415

Braucu ar: e21, e36 332, e92 335, 944 s2


24 Aug 2010, 13:25:24 oshels638 rakstīja:

24 Aug 2010, 13:15:53 sharkzzz rakstīja:

24 Aug 2010, 13:13:05 oshels638 rakstīja:
Kāds varbūt zin vai var likt sēdinātās atsperes 4 cilindrīgajam no sešcilindrīgā? Ir kāda liela atšķirība viņām?

a kpc nevar atrast atsperes prieksh 4 cilindrigaa

Vienkārši te cik meklēju visi piedāvā no 320, bet man vajag is-am, tas ka viņas virsū derētu ir zināms, tikai kads būs efekts domāju, ja viņas uzliktu, luiekas ka varētu būt pārāk cietas Jaunas sūtīt arī kaut kā negribas, ja pa izdevīgām cenām var lietotas paņemt

Derēt der no 6cil versijas. Vienīgais varētu nebūt tāds sēdinājums kā plānots.
Bet piemēram ja uzliek atsperes ar 50/30 sēdinājumu, tad rezultātā 40/30 sanāks un būs ok.
Ja interesē varu iedot piemērīt. Tieši ir viens 50/30 komplekts uz pārdošanu.

-----------------

Koiloveri, sēdinātas atsperes, ielas sporta amortizatori un čiptūnings.
Offline
RENIO
25. Aug 2010, 08:58 #2050

Kopš: 05. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4669

Braucu ar: 2 x bmw


24 Aug 2010, 14:00:03 australia rakstīja:
Runājot par reinforcement, varbūt kāds ir redzējis/pircis šo zilo detaļu?


iepriekš minētais BMauto variants arī, protams, ir neslikts. ja nu vienīgi padārgs priekš dzelzs gabala

A reāli kāda starpība ir ka uzliek, kaut ko šitādu
Man liekas ka nekadā, vai es kļūdos
Offline
Instigater
25. Aug 2010, 09:16 #2051

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW


24 Aug 2010, 13:19:20 rucha rakstīja:

24 Aug 2010, 13:15:53 sharkzzz rakstīja:

24 Aug 2010, 13:13:05 oshels638 rakstīja:
Kāds varbūt zin vai var likt sēdinātās atsperes 4 cilindrīgajam no sešcilindrīgā? Ir kāda liela atšķirība viņām?

a kpc nevar atrast atsperes prieksh 4 cilindrigaa

derēt jau der,bet cik noprotu vinjas ir resnākas ,lidz ar to auto būs augstāks,kā paredzēts 4 cil!!!
Pēc teorijas būs augstāks un cietāks. Varētu būt žīdu variants garāžas flekša sēdinājumam, lai nogriežot to vijumu nost nebūtu tā atspere pārāk mīksta. Man uz E34 standarta atsperei viens vijums nogriezts. Augstums labs, bet atspere par mīkstu, jāuzmanās no lielajiem iesēdumiem uz ceļa.
Offline
Kalnz
25. Aug 2010, 09:21 #2052

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14306

Braucu ar:

Kā mainās durvju augšējo tumbiņu sietiņi?!

Offline
briinums
25. Aug 2010, 09:26 #2053

Kopš: 23. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2503

Braucu ar: mr2, fzhurkaam, miniveniem

kas par problemu?
pa slapju laiku izbraucot (saakumaa viss kedaa) iipashi ja vel caur peljkjeem iztriec - motors saak raustiities. tukshgaitaa pamazaam saak mirt nost, raustaas, vibree, pamazaam norkiit liidz kaadiem 400rpm, kad uzlec augshaa un peec 20sek atkal saak krist lejaa. braucot vispaar pabriesmiigi - liidz 3000rpm vispaar neiet, mirst nost tiklidz iespiezh pedaali, liekas ka lejas ciet tad nu ar sajuugu gaazeeju, kameer aiziet..
un taa tas notiek veel 1-3dienas peec slapjaa laika.

aizdomas kriit vai nu uz gaisa meeriitaaju, vai zondes shtekeri, kas iespejams slapjaa laikaa kkur saiet pa iiso mosh arii kaada cita kaite..

-----------------
latvijas online radio - visiradio.lv
|Autolife305|JapcarLV|Tune86
Offline
RM1
25. Aug 2010, 09:28 #2054

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64882

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli

Pačeko vai nesūc gaisu kaut kur klāt

-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
RM1
25. Aug 2010, 09:29 #2055

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64882

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli


25 Aug 2010, 09:21:11 Kalnz rakstīja:
Kā mainās durvju augšējo tumbiņu sietiņi?!



Tikai kopā ar tumbu, jo tā ir pielīmēta Protams var raut nost un līmēt no jauna, bet pa vienkāršo nemainās

-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
RM1
25. Aug 2010, 09:38 #2056

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64882

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli


23 Aug 2010, 08:54:06 RENIO rakstīja:

23 Aug 2010, 00:31:52 Lusijs rakstīja:

23 Aug 2010, 00:03:02 Papakarlo rakstīja:

22 Aug 2010, 23:54:22 dzosua rakstīja:

22 Aug 2010, 23:39:18 Balcers rakstīja:
Džeki, man e36 aiziet jau 4. komplekts ar aizmugurējo amortizatoru atbalstiem.
Man ir koilas, samērā cietas, mašīna ir sēdināta 80 mm zem oriģinālā augstuma. Patīk arī slīdēt, tas gan jau, ka arī viņus beidz nost. Zb jau bagāžnieku plēst vaļā un mainīt ik pa 2 mēn atbalstus.
Iesakiet kādus variantus, izņemot glāžu atsaiti.

Paldies jau iepriekš

Reku risinājums
Tikai iespējams kodi būs jau nomainījušies, bet tajā bildē ir rakstīts no kā tas komplekts ir.




cik ~ izmaksā šitāds upgrade


liec no e30 un buus viss ok

Es Latbemā ņēmu tur bija 8,-LVL gabalā.

Risinājums atbalstu problēmai


http://www.rogueengineering.com/rogue/S_BUSH/RSM.html

Un šāds pastiprinošais gredzens(OEM maksā ~8Ls gab.) ir obligāts visiem cieto, zemo un nepareizi satūnēto(98% no latvijas e36) piekaru īpašniekiem, lai pēc tam nav aizm. glāze jāmetina vietā




-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
briinums
25. Aug 2010, 09:43 #2057

Kopš: 23. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2503

Braucu ar: mr2, fzhurkaam, miniveniem


25 Aug 2010, 09:28:05 RM1 rakstīja:
Pačeko vai nesūc gaisu kaut kur klāt


tas jau itkaa vairaakas reizes tika chekots, nav gofras pirmaa svaiguma bet nav arii lupataas. un kaads sakars ar to ka tieshi slapjaa laikaa? sausaa vispaar iet bez probleemaam.

-----------------
latvijas online radio - visiradio.lv
|Autolife305|JapcarLV|Tune86
Offline
Priekulis222
25. Aug 2010, 09:50 #2058

Kopš: 28. Jan 2010

Ziņojumi: 81

Braucu ar:

99%, ka ecu peldas ūdenī.
uzgāz 3 spainus ūdens uz vējstikla apakšas, pēc tam izvelc ecu un apskaties vai štekerī nav mitrums.

[ Šo ziņu laboja Priekulis222, 25 Aug 2010, 09:51:31 ]

Offline
Kalnz
25. Aug 2010, 10:02 #2059

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14306

Braucu ar:


25 Aug 2010, 09:29:21 RM1 rakstīja:

25 Aug 2010, 09:21:11 Kalnz rakstīja:
Kā mainās durvju augšējo tumbiņu sietiņi?!



Tikai kopā ar tumbu, jo tā ir pielīmēta Protams var raut nost un līmēt no jauna, bet pa vienkāršo nemainās


abšifka jāņem nost, vai ne?
Offline
RM1
25. Aug 2010, 10:03 #2060

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64882

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli


25 Aug 2010, 10:02:06 Kalnz rakstīja:
abšifka jāņem nost, vai ne?

Jep, no otras puses ir stirpinājumi

-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo