Online
Pašreiz BMWPower skatās 226 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto
Autors | Ziņojums |
Marteens | 27. Sep 2017, 11:16 |
#2041
|
| Kopš: 22. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 10806
Braucu ar:
| Iespejams.
Vel ir viena butiska problema,to kad aizmirsti "piedarbinat" vai "noslapet"
spied pedali un nekas nenotiek vai gribi izskapt un aizmirsti parkinga ielikt,bet ja atri atver durvis tad vinsh nekur nebruc. Paris apmalites tika pakertas. | Offline | | |
MMMax | 27. Sep 2017, 11:57 |
#2042
|
| Kopš: 24. Jul 2015
No: Dobele
Ziņojumi: 914
Braucu ar: 4 pa 4
|
27 Sep 2017, 11:16:36 @daticho rakstīja:
27 Sep 2017, 11:11:31 @cipargalva rakstīja:
27 Sep 2017, 10:57:50 @MMMax rakstīja:
Vienalga, kurš izturīgāks..
Ir pieredze ar pieciem 1.4 tsi. Problēmas bija un joprojām ir tikai ar vienu, vecāko, kuram nu jau būs 300k km. Bet problēmas sākās jau garantijas laikā, uz kurām dīleris ieslēdza muļķi.
Ej laicīgi apkopes nevis pa 30k km un gan jau brauksi bēdu nezinādams.
Kolēģei bija darba Jetta, līdz 45k nomainīja divas DSG, eļļu rija jau no 20tkm.
Tagad otrai koļegai ir Golferrari 1.2tsi, KĀRBA SIT, a/m ~ 45kkm, dīleris neko "nejūtot" šuj nost
Pašam bija Golfs 1.4tsi, pārdevu ar 32tkm jo motors auksts jau izdeva metāliskas skaņas un purināja.
es domāju, VAG tsi, tfsi ir vnk laimes spēle, viens brauc tūkstošus un bēdu nezin, otri cīnās ar problēmām.
Paldies, par info!
Nevarēja parasto motoru, bez nekādiem tur turbo.. | Offline | | |
platinum | 27. Sep 2017, 17:00 |
#2043
|
| Kopš: 25. Jan 2014
No: Jelgava
Ziņojumi: 226
Braucu ar: Klak Klak 3.0 TDR
| Tiek mestas acis uz KIA Ceed GTline ar automātu un DD.
Kāds varbūt ar tādu pārvietojas?
Kā kārba uzvedas?
Neko sliktu, ne arī labu par KIA DD neesmu dzirdejis - atsauksmes? | Offline | | |
Murphy | 27. Sep 2017, 17:40 |
#2044
|
| Kopš: 28. Nov 2003
No: Sigulda
Ziņojumi: 8479
Braucu ar: B8 R line, F39 M sport
|
27 Sep 2017, 11:57:09 @MMMax rakstīja:
27 Sep 2017, 11:16:36 @daticho rakstīja:
27 Sep 2017, 11:11:31 @cipargalva rakstīja:
27 Sep 2017, 10:57:50 @MMMax rakstīja:
Vienalga, kurš izturīgāks..
Ir pieredze ar pieciem 1.4 tsi. Problēmas bija un joprojām ir tikai ar vienu, vecāko, kuram nu jau būs 300k km. Bet problēmas sākās jau garantijas laikā, uz kurām dīleris ieslēdza muļķi.
Ej laicīgi apkopes nevis pa 30k km un gan jau brauksi bēdu nezinādams.
Kolēģei bija darba Jetta, līdz 45k nomainīja divas DSG, eļļu rija jau no 20tkm.
Tagad otrai koļegai ir Golferrari 1.2tsi, KĀRBA SIT, a/m ~ 45kkm, dīleris neko "nejūtot" šuj nost
Pašam bija Golfs 1.4tsi, pārdevu ar 32tkm jo motors auksts jau izdeva metāliskas skaņas un purināja.
es domāju, VAG tsi, tfsi ir vnk laimes spēle, viens brauc tūkstošus un bēdu nezin, otri cīnās ar problēmām.
Paldies, par info!
Nevarēja parasto motoru, bez nekādiem tur turbo..
Mums autoparkā nu jau būs kādi 10 TSI, sākot no 1.4 līdz 2.0 280zs - nevienam nav bijušas problēmas ne ar kārbu, ne ar dzinēju | Offline | | |
karlsonss | 27. Sep 2017, 17:59 |
#2045
|
| Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
|
27 Sep 2017, 17:00:23 @platinum rakstīja:
Tiek mestas acis uz KIA Ceed GTline ar automātu un DD.
Kāds varbūt ar tādu pārvietojas?
Kā kārba uzvedas?
Neko sliktu, ne arī labu par KIA DD neesmu dzirdejis - atsauksmes?
45kkkm nobraukti so far so
Good. Ir nianses, bet var
Pieciest, 6,5 liidz 6,9 l | Offline | | |
BigDog24 | 27. Sep 2017, 19:25 |
#2046
|
| Kopš: 12. Apr 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 831
Braucu ar: dīzeli
|
45kkkm nobraukti so far so
Good. Ir nianses, bet var
Pieciest, 6,5 liidz 6,9 l
Kas par niansēm? | Offline | | |
karlsonss | 27. Sep 2017, 20:10 |
#2047
|
| Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
| Nu kaa jau kjiiniizerim salona izpildiijums lasi ergonomika iipatneeja, salonaa paskalsh, kaarba reizeem meedz nojokoties, iipashi izpildaasja dabuu izspoleet uzsaakot un tie 17" diski ir pain in the ass. Pa shitiem km vienreiz riepas dačiks nogluciija, vairaak nekasnav bijis. Aa navigaacija pirms apdeitateica ka 60 km jaabrauc 1,5 h, peec apdeita reeki a plus miinus pareizi. | Offline | | |
Rhs1992 | 27. Sep 2017, 21:25 |
#2048
|
| Kopš: 09. Apr 2016
Ziņojumi: 652
Braucu ar: W211 E350
| Čomam Jetta 2014 ar 1.4tsi un ručku. Pirmie 100k bez problēmām. | Offline | | |
|
protams | 27. Sep 2017, 21:53 |
#2049
|
| Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5656
Braucu ar: null ziiben
| Par tām DSG, gan jau arī atkarīgs kas un kā brauc, bija vienam Superbs 1,8t beņa, saka 2 kārbas jau nomainītas pa garantiju, tad es vienu reizi aiz viņa pa šoseju pabraucu, skatos neregulāri čals piebremzē, domāju wtf, izrādās šis brauc ar katru kāju uz sava pedāļa, tā laikam arī tās kārbas nobeidz, hvz.
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
karlsonss | 27. Sep 2017, 21:54 |
#2050
|
| Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
| Muahahaha nu kur taa var buut | Offline | | |
jurrus | 27. Sep 2017, 22:04 |
#2051
|
| Kopš: 22. May 2002
Ziņojumi: 1502
Braucu ar: OBK, Leaf E+, CBF1000
|
27 Sep 2017, 21:53:06 @protams rakstīja:
Par tām DSG, gan jau arī atkarīgs kas un kā brauc, bija vienam Superbs 1,8t beņa, saka 2 kārbas jau nomainītas pa garantiju, tad es vienu reizi aiz viņa pa šoseju pabraucu, skatos neregulāri čals piebremzē, domāju wtf, izrādās šis brauc ar katru kāju uz sava pedāļa, tā laikam arī tās kārbas nobeidz, hvz.
Otrkārt pēc 2013.gada tipa nāk uzlabotais variants, kam ir jābūt izturīgākam par iepriekšējiem. Vēl arī eļļas izvēle bija svarīga- nomainīja uz minerāleļļu un DSG kļuva ievērojami izturīgāki. | Offline | | |
nikoo | 27. Sep 2017, 22:50 |
#2052
|
| Kopš: 07. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 252
Braucu ar: divi ar pusi
|
27 Sep 2017, 17:59:51 @karlsonss rakstīja:
27 Sep 2017, 17:00:23 @platinum rakstīja:
Tiek mestas acis uz KIA Ceed GTline ar automātu un DD.
Kāds varbūt ar tādu pārvietojas?
Kā kārba uzvedas?
Neko sliktu, ne arī labu par KIA DD neesmu dzirdejis - atsauksmes?
45kkkm nobraukti so far so
Good. Ir nianses, bet var
Pieciest, 6,5 liidz 6,9 l
13. gada (pirms facelift) ceeds, šobrīd ~80k. Nu visādi niķi daudz bijuši - dabūju pie 20k no kolēģa un jau uzreiz nedarbojās stūres pogas. Tālāk beņķis sāka čīkstēt kā citiem pie 500k nečīkst, izbeidzās stūres apsilde un atpakaļskata kamera, drl led`i izbeidzās - vispirms vienai, tad otrai pusei, viena atsaite aizmugurē. Tas, protams, neskaitot apkopes un, piemēram, sānu gaismu spuldzes, kas izdeg ar neapskaužamu regularitāti. Ā, manuālis un pirmajā ātrumā sajūgs ķer ar tādu kā krakšķi, bet tas jau tā kopš atceros un dīleris saka, ka viss bumbās. | Offline | | |
ezis_ | 27. Sep 2017, 23:32 |
#2053
|
| Kopš: 13. May 2017
Ziņojumi: 1244
Braucu ar: T@C- R6 un citiem
|
27 Sep 2017, 21:53:06 @protams rakstīja:
Par tām DSG, gan jau arī atkarīgs kas un kā brauc, bija vienam Superbs 1,8t beņa, saka 2 kārbas jau nomainītas pa garantiju, tad es vienu reizi aiz viņa pa šoseju pabraucu, skatos neregulāri čals piebremzē, domāju wtf, izrādās šis brauc ar katru kāju uz sava pedāļa, tā laikam arī tās kārbas nobeidz, hvz.
A kas tur tads ? es no pirmas dienas ka saskaros ar tomatu braucot bremzeju ar kreiso, ne taka speciali bet ta vienkarsi aizgaja likas ertaak, tas protams nenozime ka es kaju uz pedala turu pagaidam neveinu tomatu nesu nobeidzis.tada stila jau patsmit gadus braukaju. [ Šo ziņu laboja ezis_, 27 Sep 2017, 23:34:15 ] | Offline | | |
suhariks1 | 28. Sep 2017, 09:01 |
#2054
|
| Kopš: 06. Jul 2009
No: Sigulda
Ziņojumi: 410
Braucu ar: 4x4
| Pa pēdējiem 4.5 gadiem esmu nobraucis ~ 400 000 km ar visdažādākajām Oktāvijām, braucu es ap 100 k gadā un mašīnas pārāk nesaudzēju :
1.6 tdi ar 7speed DSG , līdz 180 k mainīju eļļu un filtrus. Pie 130k amartiņi bija jau nobeigušies, bet tos es pa ģerevņas ceļiem nokāvu.
1.4 tsi ar 6 speed manuāli dabūju ar 115k tāfelē, jo gaidīju nākošo oktāvi no salona. Man šis auto nepatika, jo pēc DSG kārbas viss, kas ir manuālis, tev izraisa vemšanu, ja vien tas nav svētdienas auto. Motoram jauda ir, līdz 140 k nobrauca bez problēmām, vienīgi, kad nolikām ar kolēģi blakus tieši tādu pašu no salona - manējai varēja vārstus dzirdēt izteikti ( es pieļauju, ka to sataisīt ir sīkums - nocel galvu, samaini atsperes, blīvslēgus...)
2.0 tdi ar 6 speed dsg , pabraucu ~ 10k , nu šī man patika vislabāk, jaudas gana, griezes gana un protams DSG ! Par ilgmūžību nezinu, biju sasitis savu oktāvi un lietoju šo kā maiņas
Tagad atkal braucu ar 1.6 tdi 7 speed DSG - 50k un 0 problēmas, tikai motors salīdzinot ar pirmo, kas bija 13 gada izlaiduma ir kļuvis skaļāks un pats auto ir nekvalitatīvāks.
Patēriņi :
1.6 tdi ar 7 speed dsg ~ 4 - 5 litri ( kā brauc)
1.4 tsi ar 6 speed manuāli - 6 litri
2.0 tdi ar 6 speed DSG - 6 litri
Es ņemtu 2.0 tdi...
Pēc tā, ko redzēju, var secināt, ka TSI ir braucams, bet jāuzpasē ļoti.
| Offline | | |
RaL | 28. Sep 2017, 09:10 |
#2055
|
| Kopš: 23. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3573
Braucu ar: kruīzu
|
27 Sep 2017, 23:32:49 @ezis_ rakstīja:
27 Sep 2017, 21:53:06 @protams rakstīja:
Par tām DSG, gan jau arī atkarīgs kas un kā brauc, bija vienam Superbs 1,8t beņa, saka 2 kārbas jau nomainītas pa garantiju, tad es vienu reizi aiz viņa pa šoseju pabraucu, skatos neregulāri čals piebremzē, domāju wtf, izrādās šis brauc ar katru kāju uz sava pedāļa, tā laikam arī tās kārbas nobeidz, hvz.
A kas tur tads ? es no pirmas dienas ka saskaros ar tomatu braucot bremzeju ar kreiso, ne taka speciali bet ta vienkarsi aizgaja likas ertaak, tas protams nenozime ka es kaju uz pedala turu pagaidam neveinu tomatu nesu nobeidzis.tada stila jau patsmit gadus braukaju.
slikti tas noteikti ir tādēļ, ka parasti braucot ar abām kājām, kāds no pedāļiem netiek atlaists pilnībā, attiecīgi rodas palielināta slodze uz dažādiem mezgliem (iedomājies, ka mašīnai katru reizi, kā nospied abus pedāļus, tiek uzāķēta uz brīdi smaga piekabe). Varbūt parastajiem automātiem tas nav tik ļoti būtiski, jo automāts pats slēdzas pa vienam robam, bet DSG ir 2 sajūgi un viņš tur gatavībā nākamo ātrumu, bet gadījumā kad braucot ir nospiesti abi pedāļi, visticamāk kārba nesaprot uz kuru no pusēm tūliņ būs jāslēdzas + vēl pastiprināta slodze šādā gadījumā. Tad visticamāk arī tādēļ viņa tiek ļoti ātri nokauta.
Varbūt kādam ir viedoklis, vai ir jālieto rocene? Vai ar automātu apstājoties tā būtu jālieto, vai nē? Un arī slīpās vietās labāk lietot jau droši vien? | Offline | | |
karlsonss | 28. Sep 2017, 09:13 |
#2056
|
| Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
| es peedeejaa laikaa volgai lietoju, tiiri profilaksei - lai neapstaajas peeksnji nu un protams lai sliipumos nav no P ar lomiku jaalauzh aaraa | Offline | | |
|
Araajz | 28. Sep 2017, 09:21 |
#2057
|
| Kopš: 30. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 28305
Braucu ar: E39
| Zinu fruktu, kurš pasātam līdz 100tk nomainīja vienu dsg un orts jau uzvedās jocīgi, bet izrādās, ka šams pirms krustojumiem ripinās ar N un vispār visu laiku rokas kloķa un pie pirmās izdevības - N | Offline | | |
karlsonss | 28. Sep 2017, 09:24 |
#2058
|
| Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
| nu te jau saak liist aaraa visaada pastaasti, taakaa tie beigto dsg owneri laikam pashi vien lohi ir.... | Offline | | |
MMMax | 28. Sep 2017, 09:25 |
#2059
|
| Kopš: 24. Jul 2015
No: Dobele
Ziņojumi: 914
Braucu ar: 4 pa 4
|
28 Sep 2017, 09:24:07 @karlsonss rakstīja:
nu te jau saak liist aaraa visaada pastaasti, taakaa tie beigto dsg owneri laikam pashi vien lohi ir....
+ | Offline | | |
Mr_Rums | 28. Sep 2017, 09:26 |
#2060
|
| Kopš: 07. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 222
Braucu ar: e83
| Rocene jālieto obligāti. Tas pat auto instrukcijā aprakstīts. Savādāk stāvot, kaut mazā slīpumā, mašīnas svars turas uz zobratiem. Ņemot ārā no "P" -tie tiek aplauzti. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|