Online

Pašreiz BMWPower skatās 226 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
Marteens
27. Sep 2017, 11:16 #2041

Kopš: 22. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 10806

Braucu ar:

Iespejams.

Vel ir viena butiska problema,to kad aizmirsti "piedarbinat" vai "noslapet"

spied pedali un nekas nenotiek vai gribi izskapt un aizmirsti parkinga ielikt,bet ja atri atver durvis tad vinsh nekur nebruc. Paris apmalites tika pakertas.
Offline
MMMax
27. Sep 2017, 11:57 #2042

Kopš: 24. Jul 2015

No: Dobele

Ziņojumi: 914

Braucu ar: 4 pa 4


27 Sep 2017, 11:16:36 @daticho rakstīja:

27 Sep 2017, 11:11:31 @cipargalva rakstīja:

27 Sep 2017, 10:57:50 @MMMax rakstīja:
Vienalga, kurš izturīgāks..


Ir pieredze ar pieciem 1.4 tsi. Problēmas bija un joprojām ir tikai ar vienu, vecāko, kuram nu jau būs 300k km. Bet problēmas sākās jau garantijas laikā, uz kurām dīleris ieslēdza muļķi.
Ej laicīgi apkopes nevis pa 30k km un gan jau brauksi bēdu nezinādams.


Kolēģei bija darba Jetta, līdz 45k nomainīja divas DSG, eļļu rija jau no 20tkm.

Tagad otrai koļegai ir Golferrari 1.2tsi, KĀRBA SIT, a/m ~ 45kkm, dīleris neko "nejūtot" šuj nost

Pašam bija Golfs 1.4tsi, pārdevu ar 32tkm jo motors auksts jau izdeva metāliskas skaņas un purināja.


es domāju, VAG tsi, tfsi ir vnk laimes spēle, viens brauc tūkstošus un bēdu nezin, otri cīnās ar problēmām.


Paldies, par info!

Nevarēja parasto motoru, bez nekādiem tur turbo..
Offline
platinum
27. Sep 2017, 17:00 #2043

Kopš: 25. Jan 2014

No: Jelgava

Ziņojumi: 226

Braucu ar: Klak Klak 3.0 TDR

Tiek mestas acis uz KIA Ceed GTline ar automātu un DD.
Kāds varbūt ar tādu pārvietojas?
Kā kārba uzvedas?
Neko sliktu, ne arī labu par KIA DD neesmu dzirdejis - atsauksmes?
Offline
Murphy
27. Sep 2017, 17:40 #2044

Kopš: 28. Nov 2003

No: Sigulda

Ziņojumi: 8479

Braucu ar: B8 R line, F39 M sport


27 Sep 2017, 11:57:09 @MMMax rakstīja:

27 Sep 2017, 11:16:36 @daticho rakstīja:

27 Sep 2017, 11:11:31 @cipargalva rakstīja:

27 Sep 2017, 10:57:50 @MMMax rakstīja:
Vienalga, kurš izturīgāks..


Ir pieredze ar pieciem 1.4 tsi. Problēmas bija un joprojām ir tikai ar vienu, vecāko, kuram nu jau būs 300k km. Bet problēmas sākās jau garantijas laikā, uz kurām dīleris ieslēdza muļķi.
Ej laicīgi apkopes nevis pa 30k km un gan jau brauksi bēdu nezinādams.


Kolēģei bija darba Jetta, līdz 45k nomainīja divas DSG, eļļu rija jau no 20tkm.

Tagad otrai koļegai ir Golferrari 1.2tsi, KĀRBA SIT, a/m ~ 45kkm, dīleris neko "nejūtot" šuj nost

Pašam bija Golfs 1.4tsi, pārdevu ar 32tkm jo motors auksts jau izdeva metāliskas skaņas un purināja.


es domāju, VAG tsi, tfsi ir vnk laimes spēle, viens brauc tūkstošus un bēdu nezin, otri cīnās ar problēmām.


Paldies, par info!

Nevarēja parasto motoru, bez nekādiem tur turbo..


Mums autoparkā nu jau būs kādi 10 TSI, sākot no 1.4 līdz 2.0 280zs - nevienam nav bijušas problēmas ne ar kārbu, ne ar dzinēju
Offline
karlsonss
27. Sep 2017, 17:59 #2045

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


27 Sep 2017, 17:00:23 @platinum rakstīja:
Tiek mestas acis uz KIA Ceed GTline ar automātu un DD.
Kāds varbūt ar tādu pārvietojas?
Kā kārba uzvedas?
Neko sliktu, ne arī labu par KIA DD neesmu dzirdejis - atsauksmes?

45kkkm nobraukti so far so
Good. Ir nianses, bet var
Pieciest, 6,5 liidz 6,9 l
Offline
BigDog24
27. Sep 2017, 19:25 #2046

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 831

Braucu ar: dīzeli


45kkkm nobraukti so far so
Good. Ir nianses, bet var
Pieciest, 6,5 liidz 6,9 l


Kas par niansēm?
Offline
karlsonss
27. Sep 2017, 20:10 #2047

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

Nu kaa jau kjiiniizerim salona izpildiijums lasi ergonomika iipatneeja, salonaa paskalsh, kaarba reizeem meedz nojokoties, iipashi izpildaasja dabuu izspoleet uzsaakot un tie 17" diski ir pain in the ass. Pa shitiem km vienreiz riepas dačiks nogluciija, vairaak nekasnav bijis. Aa navigaacija pirms apdeitateica ka 60 km jaabrauc 1,5 h, peec apdeita reeki a plus miinus pareizi.
Offline
Rhs1992
27. Sep 2017, 21:25 #2048

Kopš: 09. Apr 2016

Ziņojumi: 652

Braucu ar: W211 E350

Čomam Jetta 2014 ar 1.4tsi un ručku. Pirmie 100k bez problēmām.
Offline
protams
27. Sep 2017, 21:53 #2049

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5656

Braucu ar: null ziiben

Par tām DSG, gan jau arī atkarīgs kas un kā brauc, bija vienam Superbs 1,8t beņa, saka 2 kārbas jau nomainītas pa garantiju, tad es vienu reizi aiz viņa pa šoseju pabraucu, skatos neregulāri čals piebremzē, domāju wtf, izrādās šis brauc ar katru kāju uz sava pedāļa, tā laikam arī tās kārbas nobeidz, hvz.

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
karlsonss
27. Sep 2017, 21:54 #2050

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

Muahahaha nu kur taa var buut
Offline
jurrus
27. Sep 2017, 22:04 #2051

Kopš: 22. May 2002

Ziņojumi: 1502

Braucu ar: OBK, Leaf E+, CBF1000


27 Sep 2017, 21:53:06 @protams rakstīja:
Par tām DSG, gan jau arī atkarīgs kas un kā brauc, bija vienam Superbs 1,8t beņa, saka 2 kārbas jau nomainītas pa garantiju, tad es vienu reizi aiz viņa pa šoseju pabraucu, skatos neregulāri čals piebremzē, domāju wtf, izrādās šis brauc ar katru kāju uz sava pedāļa, tā laikam arī tās kārbas nobeidz, hvz.

Otrkārt pēc 2013.gada tipa nāk uzlabotais variants, kam ir jābūt izturīgākam par iepriekšējiem. Vēl arī eļļas izvēle bija svarīga- nomainīja uz minerāleļļu un DSG kļuva ievērojami izturīgāki.
Offline
nikoo
27. Sep 2017, 22:50 #2052

Kopš: 07. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 252

Braucu ar: divi ar pusi


27 Sep 2017, 17:59:51 @karlsonss rakstīja:

27 Sep 2017, 17:00:23 @platinum rakstīja:
Tiek mestas acis uz KIA Ceed GTline ar automātu un DD.
Kāds varbūt ar tādu pārvietojas?
Kā kārba uzvedas?
Neko sliktu, ne arī labu par KIA DD neesmu dzirdejis - atsauksmes?

45kkkm nobraukti so far so
Good. Ir nianses, bet var
Pieciest, 6,5 liidz 6,9 l


13. gada (pirms facelift) ceeds, šobrīd ~80k. Nu visādi niķi daudz bijuši - dabūju pie 20k no kolēģa un jau uzreiz nedarbojās stūres pogas. Tālāk beņķis sāka čīkstēt kā citiem pie 500k nečīkst, izbeidzās stūres apsilde un atpakaļskata kamera, drl led`i izbeidzās - vispirms vienai, tad otrai pusei, viena atsaite aizmugurē. Tas, protams, neskaitot apkopes un, piemēram, sānu gaismu spuldzes, kas izdeg ar neapskaužamu regularitāti. Ā, manuālis un pirmajā ātrumā sajūgs ķer ar tādu kā krakšķi, bet tas jau tā kopš atceros un dīleris saka, ka viss bumbās.
Offline
ezis_
27. Sep 2017, 23:32 #2053

Kopš: 13. May 2017

Ziņojumi: 1244

Braucu ar: T@C- R6 un citiem


27 Sep 2017, 21:53:06 @protams rakstīja:
Par tām DSG, gan jau arī atkarīgs kas un kā brauc, bija vienam Superbs 1,8t beņa, saka 2 kārbas jau nomainītas pa garantiju, tad es vienu reizi aiz viņa pa šoseju pabraucu, skatos neregulāri čals piebremzē, domāju wtf, izrādās šis brauc ar katru kāju uz sava pedāļa, tā laikam arī tās kārbas nobeidz, hvz.
A kas tur tads ? es no pirmas dienas ka saskaros ar tomatu braucot bremzeju ar kreiso, ne taka speciali bet ta vienkarsi aizgaja likas ertaak, tas protams nenozime ka es kaju uz pedala turu pagaidam neveinu tomatu nesu nobeidzis.tada stila jau patsmit gadus braukaju.

[ Šo ziņu laboja ezis_, 27 Sep 2017, 23:34:15 ]

Offline
suhariks1
28. Sep 2017, 09:01 #2054

Kopš: 06. Jul 2009

No: Sigulda

Ziņojumi: 410

Braucu ar: 4x4

Pa pēdējiem 4.5 gadiem esmu nobraucis ~ 400 000 km ar visdažādākajām Oktāvijām, braucu es ap 100 k gadā un mašīnas pārāk nesaudzēju :

1.6 tdi ar 7speed DSG , līdz 180 k mainīju eļļu un filtrus. Pie 130k amartiņi bija jau nobeigušies, bet tos es pa ģerevņas ceļiem nokāvu.

1.4 tsi ar 6 speed manuāli dabūju ar 115k tāfelē, jo gaidīju nākošo oktāvi no salona. Man šis auto nepatika, jo pēc DSG kārbas viss, kas ir manuālis, tev izraisa vemšanu, ja vien tas nav svētdienas auto. Motoram jauda ir, līdz 140 k nobrauca bez problēmām, vienīgi, kad nolikām ar kolēģi blakus tieši tādu pašu no salona - manējai varēja vārstus dzirdēt izteikti ( es pieļauju, ka to sataisīt ir sīkums - nocel galvu, samaini atsperes, blīvslēgus...)

2.0 tdi ar 6 speed dsg , pabraucu ~ 10k , nu šī man patika vislabāk, jaudas gana, griezes gana un protams DSG ! Par ilgmūžību nezinu, biju sasitis savu oktāvi un lietoju šo kā maiņas

Tagad atkal braucu ar 1.6 tdi 7 speed DSG - 50k un 0 problēmas, tikai motors salīdzinot ar pirmo, kas bija 13 gada izlaiduma ir kļuvis skaļāks un pats auto ir nekvalitatīvāks.

Patēriņi :

1.6 tdi ar 7 speed dsg ~ 4 - 5 litri ( kā brauc)

1.4 tsi ar 6 speed manuāli - 6 litri

2.0 tdi ar 6 speed DSG - 6 litri


Es ņemtu 2.0 tdi...

Pēc tā, ko redzēju, var secināt, ka TSI ir braucams, bet jāuzpasē ļoti.

Offline
RaL
28. Sep 2017, 09:10 #2055

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3573

Braucu ar: kruīzu


27 Sep 2017, 23:32:49 @ezis_ rakstīja:

27 Sep 2017, 21:53:06 @protams rakstīja:
Par tām DSG, gan jau arī atkarīgs kas un kā brauc, bija vienam Superbs 1,8t beņa, saka 2 kārbas jau nomainītas pa garantiju, tad es vienu reizi aiz viņa pa šoseju pabraucu, skatos neregulāri čals piebremzē, domāju wtf, izrādās šis brauc ar katru kāju uz sava pedāļa, tā laikam arī tās kārbas nobeidz, hvz.
A kas tur tads ? es no pirmas dienas ka saskaros ar tomatu braucot bremzeju ar kreiso, ne taka speciali bet ta vienkarsi aizgaja likas ertaak, tas protams nenozime ka es kaju uz pedala turu pagaidam neveinu tomatu nesu nobeidzis.tada stila jau patsmit gadus braukaju.


slikti tas noteikti ir tādēļ, ka parasti braucot ar abām kājām, kāds no pedāļiem netiek atlaists pilnībā, attiecīgi rodas palielināta slodze uz dažādiem mezgliem (iedomājies, ka mašīnai katru reizi, kā nospied abus pedāļus, tiek uzāķēta uz brīdi smaga piekabe). Varbūt parastajiem automātiem tas nav tik ļoti būtiski, jo automāts pats slēdzas pa vienam robam, bet DSG ir 2 sajūgi un viņš tur gatavībā nākamo ātrumu, bet gadījumā kad braucot ir nospiesti abi pedāļi, visticamāk kārba nesaprot uz kuru no pusēm tūliņ būs jāslēdzas + vēl pastiprināta slodze šādā gadījumā. Tad visticamāk arī tādēļ viņa tiek ļoti ātri nokauta.

Varbūt kādam ir viedoklis, vai ir jālieto rocene? Vai ar automātu apstājoties tā būtu jālieto, vai nē? Un arī slīpās vietās labāk lietot jau droši vien?
Offline
karlsonss
28. Sep 2017, 09:13 #2056

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

es peedeejaa laikaa volgai lietoju, tiiri profilaksei - lai neapstaajas peeksnji nu un protams lai sliipumos nav no P ar lomiku jaalauzh aaraa
Offline
Araajz
28. Sep 2017, 09:21 #2057

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28305

Braucu ar: E39

Zinu fruktu, kurš pasātam līdz 100tk nomainīja vienu dsg un orts jau uzvedās jocīgi, bet izrādās, ka šams pirms krustojumiem ripinās ar N un vispār visu laiku rokas kloķa un pie pirmās izdevības - N
Offline
karlsonss
28. Sep 2017, 09:24 #2058

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

nu te jau saak liist aaraa visaada pastaasti, taakaa tie beigto dsg owneri laikam pashi vien lohi ir....
Offline
MMMax
28. Sep 2017, 09:25 #2059

Kopš: 24. Jul 2015

No: Dobele

Ziņojumi: 914

Braucu ar: 4 pa 4


28 Sep 2017, 09:24:07 @karlsonss rakstīja:
nu te jau saak liist aaraa visaada pastaasti, taakaa tie beigto dsg owneri laikam pashi vien lohi ir....


+
Offline
Mr_Rums
28. Sep 2017, 09:26 #2060

Kopš: 07. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 222

Braucu ar: e83

Rocene jālieto obligāti. Tas pat auto instrukcijā aprakstīts. Savādāk stāvot, kaut mazā slīpumā, mašīnas svars turas uz zobratiem. Ņemot ārā no "P" -tie tiek aplauzti.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo