Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 194 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
karolis22a
06. Jun 2014, 17:00 #20381

Kopš: 01. Jun 2014

No: Cēsis

Ziņojumi: 3

Braucu ar: e34

Sveicināti lieta tāda vēlos mainīt motoru no m51d25 uz m50b25, gribēju pajautāt dažas gudribas kā tam donoram izbraucot var parbaudīt motoru ( es domāju par resursu kads atlicis)

Tad vel interesee vai no tā TDS,a derēs kārba benzīnniekam!????
Offline
Kebabs
06. Jun 2014, 17:33 #20382

Kopš: 25. Apr 2012

Ziņojumi: 83

Braucu ar:

Problēma ar degvielas sūkni- auto motors strādā kā vajag, bet nepārsūknē degvielu no bākas otras puses, kā rezultātā, auto "beidzas" degviela, kaut gan otrā bākas pusē vēl 30l. Sūkņa darba spiedienam jābūt 4.5bar.
Izņēmu sūkni un notestēju- spiedienu 4.5bar tur. Bet tomēr ir aizdomas, ka sūknis varētu būt defektīvs, jo liels strāvas patēriņs - 15A.
Cik parasti jābūt A?
Offline
uldens1
06. Jun 2014, 18:46 #20383

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:

15A
Offline
Kebabs
06. Jun 2014, 19:07 #20384

Kopš: 25. Apr 2012

Ziņojumi: 83

Braucu ar:


06 Jun 2014, 18:46:19 uldens1 rakstīja:
15A

Paldies! Izskatās, ka viss pareizi..drošinātājs ar 25A. Jameklē problema citur.
Offline
Gundars_M
06. Jun 2014, 19:17 #20385

Kopš: 18. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 4

Braucu ar: Mazda 6


06 Jun 2014, 15:51:59 LostTouch rakstīja:

06 Jun 2014, 12:57:26 IELEJAM rakstīja:
T4 busam ir sekojoši simptomi. Sajūgs jau no laika gala ir diezgan "īss". Beidzamā laikā sajūga pedālis dažkārt neatnāk atpakaļ līdz galam, nu tā kā "iekrīt" un tad ar kāju to nākas pacelt atpakaļ. Dažkārt pagrūti ielikt robos. Kura no sajūga mehānisma komponentēm jāsāk meklēt nomaiņai?


Izspiedēj gultnis...moz sajuga disks....plēs valaa un skaties...

Vienozīmīgi sajūga kurvis pagalam. Pats tikko saskāros ar šādu problēmu. Nomainīja visu sajūga komplektu (kurvi, disku un izspiedējgultni). Tagad autiņu vairs nevar pazīt, robi slēdzas vienk ideāli.
Offline
stucers
06. Jun 2014, 20:11 #20386

Kopš: 11. Jan 2012

Ziņojumi: 1573

Braucu ar:


06 Jun 2014, 19:17:18 Gundars_M rakstīja:

06 Jun 2014, 15:51:59 LostTouch rakstīja:

06 Jun 2014, 12:57:26 IELEJAM rakstīja:
T4 busam ir sekojoši simptomi. Sajūgs jau no laika gala ir diezgan "īss". Beidzamā laikā sajūga pedālis dažkārt neatnāk atpakaļ līdz galam, nu tā kā "iekrīt" un tad ar kāju to nākas pacelt atpakaļ. Dažkārt pagrūti ielikt robos. Kura no sajūga mehānisma komponentēm jāsāk meklēt nomaiņai?


Izspiedēj gultnis...moz sajuga disks....plēs valaa un skaties...

Vienozīmīgi sajūga kurvis pagalam. Pats tikko saskāros ar šādu problēmu. Nomainīja visu sajūga komplektu (kurvi, disku un izspiedējgultni). Tagad autiņu vairs nevar pazīt, robi slēdzas vienk ideāli.

var jau arī būt hidrauliskais cilindrs pie vainas.. viss kas var būt
Offline
crisss
06. Jun 2014, 20:19 #20387

Kopš: 24. Feb 2010

Ziņojumi: 129

Braucu ar: CBR

Kā ir ja piemēram es savu auto vēlos pārdot Vācijā esot ar lv numuriem!? Man vajag kaut kādus speciālu tirzniecības numurzīmes vai varu to tāpat izdarīt kā esot lv? Ceru ka kaut cik maz saprotami pajautāju
Offline
BigBear
06. Jun 2014, 21:23 #20388

Kopš: 09. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1875

Braucu ar: Glanci

Pastulbs jautājums, bet kur rīt pārdaugavā var attīstīt pāris bildes no flash atmiņas?
Offline
edzhaans
06. Jun 2014, 21:25 #20389

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


06 Jun 2014, 14:42:45 Billy rakstīja:
Vajag M52 stures pastiprinataja sukni.No M62 neder?

Meklē angli ar m52. Un netaisi huiņu, iespējams ka derēja no M50, bet vajag kronšteinus no m52. Saku, vieglāk aizbraukt pēc angļu M52.
Offline
crime
06. Jun 2014, 21:40 #20390

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8517

Braucu ar: m635csi


06 Jun 2014, 11:42:00 Bude rakstīja:

06 Jun 2014, 00:01:28 kristapsk94 rakstīja:
Nem to dalu no zf karbas bija pasam tada problema pirms 1gada



05 Jun 2014, 14:11:26 Bude rakstīja:

05 Jun 2014, 14:07:38 Bude rakstīja:
Meklēju kardānu ar labiem krustiem 97.gada 323i e36 kupejai ar Getrag manuāli. Galvenais, lai paša kardāna posms(reduktora pusē) starp krustiem ir 78cm un vēlams atrodas ~ Rīgā.

No 325i ar Getrag kārbu nederēja, jo 3 cm par garu.

PM!


Jautājums spečukiem, no kādiem aparātiem šajā gadījumā būtu reāli meklēt to kardānu?
Pabūts šrotā un mērīti entie kardāni, visi ir par garu



Cik runāts ar SIA "Latina" (kardānu remonts) un arī servisā, tad mainot tikai to vienu daļu ir samērā liels risks disbalansu noraut un man vajag abus krustus veselus ..rezultātā tas atkal neatrisina problēmu, jo beigās vest balansēt to kardānu kaut kā nav vēlmes


blin, nu vieglaak nav aizvest un restaureet esosho kardaanu? nav tak taads kosmoss, e38 taisiiju kardaana restauraaciju, ar visiem jauniem krustiem, gultnjiem, balanseeshanu, utt. samaksaaju 150 Ls. pirkt shrotaa kaut kaadus briinumus, kaut ko stikjeet kopaa, pist laiku, nervus un naudu, ieguustot apshaubaamu rezultaatu?
Offline
-JUREVICH-
06. Jun 2014, 21:55 #20391

Kopš: 27. Aug 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1110

Braucu ar: Iekšdedzi


06 Jun 2014, 21:25:07 edzhaans rakstīja:

06 Jun 2014, 14:42:45 Billy rakstīja:
Vajag M52 stures pastiprinataja sukni.No M62 neder?

Meklē angli ar m52. Un netaisi huiņu, iespējams ka derēja no M50, bet vajag kronšteinus no m52. Saku, vieglāk aizbraukt pēc angļu M52.
45euro
Offline
-JUREVICH-
06. Jun 2014, 22:03 #20392

Kopš: 27. Aug 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1110

Braucu ar: Iekšdedzi


06 Jun 2014, 21:40:40 crime rakstīja:

06 Jun 2014, 11:42:00 Bude rakstīja:

06 Jun 2014, 00:01:28 kristapsk94 rakstīja:
Nem to dalu no zf karbas bija pasam tada problema pirms 1gada



05 Jun 2014, 14:11:26 Bude rakstīja:

05 Jun 2014, 14:07:38 Bude rakstīja:
Meklēju kardānu ar labiem krustiem 97.gada 323i e36 kupejai ar Getrag manuāli. Galvenais, lai paša kardāna posms(reduktora pusē) starp krustiem ir 78cm un vēlams atrodas ~ Rīgā.

No 325i ar Getrag kārbu nederēja, jo 3 cm par garu.

PM!


Jautājums spečukiem, no kādiem aparātiem šajā gadījumā būtu reāli meklēt to kardānu?
Pabūts šrotā un mērīti entie kardāni, visi ir par garu



Cik runāts ar SIA "Latina" (kardānu remonts) un arī servisā, tad mainot tikai to vienu daļu ir samērā liels risks disbalansu noraut un man vajag abus krustus veselus ..rezultātā tas atkal neatrisina problēmu, jo beigās vest balansēt to kardānu kaut kā nav vēlmes


blin, nu vieglaak nav aizvest un restaureet esosho kardaanu? nav tak taads kosmoss, e38 taisiiju kardaana restauraaciju, ar visiem jauniem krustiem, gultnjiem, balanseeshanu, utt. samaksaaju 150 Ls. pirkt shrotaa kaut kaadus briinumus, kaut ko stikjeet kopaa, pist laiku, nervus un naudu, ieguustot apshaubaamu rezultaatu?
+krusti izģērbsies pēc 3k,jo pa ziemu bijis iesprausts kupenā .No taisītajiem kardāns.lv vienam pēc 10k sāka žvadzēt karājošais,hvz kas par ķīnieti bija iebāzts!A kas tavam, krusts izģērbās?
Offline
edzhaans
06. Jun 2014, 22:10 #20393

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


06 Jun 2014, 21:55:50 -JUREVICH- rakstīja:

06 Jun 2014, 21:25:07 edzhaans rakstīja:

06 Jun 2014, 14:42:45 Billy rakstīja:
Vajag M52 stures pastiprinataja sukni.No M62 neder?

Meklē angli ar m52. Un netaisi huiņu, iespējams ka derēja no M50, bet vajag kronšteinus no m52. Saku, vieglāk aizbraukt pēc angļu M52.
45euro

Kur tādas cenas. Es ejošu dabuju pa 25 latos, pārvēršot uz eiro sanāk 35 eiro
Man pat bija iespēja pielaist un stūri pagrozīt. Tu piedāvā, jeb tikai cenu nosauci ? Pa 45 eiro vēl nomaiņa ir cenā ? Jeb 45 euro, ja gaudo nehuja nezinu, soļo taisni ?
Offline
BigBear
06. Jun 2014, 22:39 #20394

Kopš: 09. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1875

Braucu ar: Glanci

Sakiet kas varētu būt pa vainu, ka gļuko momentālā patēriņa bultiņa? Tas izpaužas piemēram atmetot gāzi tāpat uziet līdz pusei un tad lejā!
Offline
Zeds
06. Jun 2014, 22:59 #20395

Kopš: 15. Jul 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1923

Braucu ar: Q7


06 Jun 2014, 12:18:49 Rolanc rakstīja:
vai ir iespējami kaut kādi sarežģījumi mainot aizmugurējo amortizātoru atsitējus ar putekļu sargiem? e46, sedans, preFL

vai process ir samērā vienkāršs?


Bija easy
Offline
Driver
07. Jun 2014, 00:59 #20396

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


06 Jun 2014, 19:07:09 Kebabs rakstīja:

06 Jun 2014, 18:46:19 uldens1 rakstīja:
15A

Paldies! Izskatās, ka viss pareizi..drošinātājs ar 25A. Jameklē problema citur.

Pohuj tie 4.5bar, kaut 4.0 vai 6.3, jaskatas raziba.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Mixxx2005
08. Jun 2014, 12:52 #20397

Kopš: 03. Mar 2010

Ziņojumi: 1718

Braucu ar: seklu filosofiju.

Sveiki, īpašumā atradu šādu elektromotoru.


zināšanas nav, bet ir brīvs laiks un nekas nebūtu pretī, uzzināt ko jaunu.
tātad vai kāds varētu pastāsīt ,kas nepieciešams ,lai šo motoru dabūtu pie dzīvības? un kā tas izdarāms.

p.s. konkrētajam motoram ir palikuši tikai trīs vadi, bez jebkādiem marķējumiem.

[ Šo ziņu laboja Mixxx2005, 08 Jun 2014, 12:53:27 ]

Offline
Gintons
08. Jun 2014, 15:20 #20398

Kopš: 02. Oct 2011

No: Saldus

Ziņojumi: 786

Braucu ar: bmw individual

vai no e39 3.0dizela deretu turbina uz e39 2.5 td?
Offline
nagla
08. Jun 2014, 15:24 #20399

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1

izskatas pec riga velasmasinas motora
Offline
armandsje
08. Jun 2014, 17:51 #20400

Kopš: 22. Jun 2008

Ziņojumi: 128

Braucu ar:

Kads ir mainijis e39 touringam aizmugures vaaku? Varbut ir vajadzigi kadi spectooli to nonjemot/uzliekot?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo