Autors | Ziņojums |
karolis22a | |
Kopš: 01. Jun 2014
No: Cēsis
Ziņojumi: 3
Braucu ar: e34
| Sveicināti lieta tāda vēlos mainīt motoru no m51d25 uz m50b25, gribēju pajautāt dažas gudribas kā tam donoram izbraucot var parbaudīt motoru ( es domāju par resursu kads atlicis)
Tad vel interesee vai no tā TDS,a derēs kārba benzīnniekam!???? |
Offline | |
|
Kebabs | |
Kopš: 25. Apr 2012
Ziņojumi: 83
Braucu ar:
| Problēma ar degvielas sūkni- auto motors strādā kā vajag, bet nepārsūknē degvielu no bākas otras puses, kā rezultātā, auto "beidzas" degviela, kaut gan otrā bākas pusē vēl 30l. Sūkņa darba spiedienam jābūt 4.5bar.
Izņēmu sūkni un notestēju- spiedienu 4.5bar tur. Bet tomēr ir aizdomas, ka sūknis varētu būt defektīvs, jo liels strāvas patēriņs - 15A.
Cik parasti jābūt A? |
Offline | |
|
uldens1 | |
Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16203
Braucu ar:
| 15A |
Offline | |
|
Kebabs | |
Kopš: 25. Apr 2012
Ziņojumi: 83
Braucu ar:
|
06 Jun 2014, 18:46:19 uldens1 rakstīja:
15A
Paldies! Izskatās, ka viss pareizi..drošinātājs ar 25A. Jameklē problema citur. |
Offline | |
|
Gundars_M | |
Kopš: 18. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 4
Braucu ar: Mazda 6
|
06 Jun 2014, 15:51:59 LostTouch rakstīja:
06 Jun 2014, 12:57:26 IELEJAM rakstīja:
T4 busam ir sekojoši simptomi. Sajūgs jau no laika gala ir diezgan "īss". Beidzamā laikā sajūga pedālis dažkārt neatnāk atpakaļ līdz galam, nu tā kā "iekrīt" un tad ar kāju to nākas pacelt atpakaļ. Dažkārt pagrūti ielikt robos. Kura no sajūga mehānisma komponentēm jāsāk meklēt nomaiņai?
Izspiedēj gultnis...moz sajuga disks....plēs valaa un skaties...
Vienozīmīgi sajūga kurvis pagalam. Pats tikko saskāros ar šādu problēmu. Nomainīja visu sajūga komplektu (kurvi, disku un izspiedējgultni). Tagad autiņu vairs nevar pazīt, robi slēdzas vienk ideāli. |
Offline | |
|
stucers | |
Kopš: 11. Jan 2012
Ziņojumi: 1573
Braucu ar:
|
06 Jun 2014, 19:17:18 Gundars_M rakstīja:
06 Jun 2014, 15:51:59 LostTouch rakstīja:
06 Jun 2014, 12:57:26 IELEJAM rakstīja:
T4 busam ir sekojoši simptomi. Sajūgs jau no laika gala ir diezgan "īss". Beidzamā laikā sajūga pedālis dažkārt neatnāk atpakaļ līdz galam, nu tā kā "iekrīt" un tad ar kāju to nākas pacelt atpakaļ. Dažkārt pagrūti ielikt robos. Kura no sajūga mehānisma komponentēm jāsāk meklēt nomaiņai?
Izspiedēj gultnis...moz sajuga disks....plēs valaa un skaties...
Vienozīmīgi sajūga kurvis pagalam. Pats tikko saskāros ar šādu problēmu. Nomainīja visu sajūga komplektu (kurvi, disku un izspiedējgultni). Tagad autiņu vairs nevar pazīt, robi slēdzas vienk ideāli.
var jau arī būt hidrauliskais cilindrs pie vainas.. viss kas var būt |
Offline | |
|
crisss | |
Kopš: 24. Feb 2010
Ziņojumi: 129
Braucu ar: CBR
| Kā ir ja piemēram es savu auto vēlos pārdot Vācijā esot ar lv numuriem!? Man vajag kaut kādus speciālu tirzniecības numurzīmes vai varu to tāpat izdarīt kā esot lv? Ceru ka kaut cik maz saprotami pajautāju |
Offline | |
|
BigBear | |
Kopš: 09. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1875
Braucu ar: Glanci
| Pastulbs jautājums, bet kur rīt pārdaugavā var attīstīt pāris bildes no flash atmiņas? |
Offline | |
|
|
edzhaans | |
Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
|
06 Jun 2014, 14:42:45 Billy rakstīja:
Vajag M52 stures pastiprinataja sukni.No M62 neder?
Meklē angli ar m52. Un netaisi huiņu, iespējams ka derēja no M50, bet vajag kronšteinus no m52. Saku, vieglāk aizbraukt pēc angļu M52. |
Offline | |
|
crime | |
Kopš: 03. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 8517
Braucu ar: m635csi
|
06 Jun 2014, 11:42:00 Bude rakstīja:
06 Jun 2014, 00:01:28 kristapsk94 rakstīja:
Nem to dalu no zf karbas bija pasam tada problema pirms 1gada
05 Jun 2014, 14:11:26 Bude rakstīja:
05 Jun 2014, 14:07:38 Bude rakstīja:
Meklēju kardānu ar labiem krustiem 97.gada 323i e36 kupejai ar Getrag manuāli. Galvenais, lai paša kardāna posms(reduktora pusē) starp krustiem ir 78cm un vēlams atrodas ~ Rīgā.
No 325i ar Getrag kārbu nederēja, jo 3 cm par garu.
PM!
Jautājums spečukiem, no kādiem aparātiem šajā gadījumā būtu reāli meklēt to kardānu?
Pabūts šrotā un mērīti entie kardāni, visi ir par garu
Cik runāts ar SIA "Latina" (kardānu remonts) un arī servisā, tad mainot tikai to vienu daļu ir samērā liels risks disbalansu noraut un man vajag abus krustus veselus ..rezultātā tas atkal neatrisina problēmu, jo beigās vest balansēt to kardānu kaut kā nav vēlmes
blin, nu vieglaak nav aizvest un restaureet esosho kardaanu? nav tak taads kosmoss, e38 taisiiju kardaana restauraaciju, ar visiem jauniem krustiem, gultnjiem, balanseeshanu, utt. samaksaaju 150 Ls. pirkt shrotaa kaut kaadus briinumus, kaut ko stikjeet kopaa, pist laiku, nervus un naudu, ieguustot apshaubaamu rezultaatu? |
Offline | |
|
-JUREVICH- | |
Kopš: 27. Aug 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 1110
Braucu ar: Iekšdedzi
|
06 Jun 2014, 21:25:07 edzhaans rakstīja:
06 Jun 2014, 14:42:45 Billy rakstīja:
Vajag M52 stures pastiprinataja sukni.No M62 neder?
Meklē angli ar m52. Un netaisi huiņu, iespējams ka derēja no M50, bet vajag kronšteinus no m52. Saku, vieglāk aizbraukt pēc angļu M52.
45euro |
Offline | |
|
-JUREVICH- | |
Kopš: 27. Aug 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 1110
Braucu ar: Iekšdedzi
|
06 Jun 2014, 21:40:40 crime rakstīja:
06 Jun 2014, 11:42:00 Bude rakstīja:
06 Jun 2014, 00:01:28 kristapsk94 rakstīja:
Nem to dalu no zf karbas bija pasam tada problema pirms 1gada
05 Jun 2014, 14:11:26 Bude rakstīja:
05 Jun 2014, 14:07:38 Bude rakstīja:
Meklēju kardānu ar labiem krustiem 97.gada 323i e36 kupejai ar Getrag manuāli. Galvenais, lai paša kardāna posms(reduktora pusē) starp krustiem ir 78cm un vēlams atrodas ~ Rīgā.
No 325i ar Getrag kārbu nederēja, jo 3 cm par garu.
PM!
Jautājums spečukiem, no kādiem aparātiem šajā gadījumā būtu reāli meklēt to kardānu?
Pabūts šrotā un mērīti entie kardāni, visi ir par garu
Cik runāts ar SIA "Latina" (kardānu remonts) un arī servisā, tad mainot tikai to vienu daļu ir samērā liels risks disbalansu noraut un man vajag abus krustus veselus ..rezultātā tas atkal neatrisina problēmu, jo beigās vest balansēt to kardānu kaut kā nav vēlmes
blin, nu vieglaak nav aizvest un restaureet esosho kardaanu? nav tak taads kosmoss, e38 taisiiju kardaana restauraaciju, ar visiem jauniem krustiem, gultnjiem, balanseeshanu, utt. samaksaaju 150 Ls. pirkt shrotaa kaut kaadus briinumus, kaut ko stikjeet kopaa, pist laiku, nervus un naudu, ieguustot apshaubaamu rezultaatu?
+krusti izģērbsies pēc 3k,jo pa ziemu bijis iesprausts kupenā .No taisītajiem kardāns.lv vienam pēc 10k sāka žvadzēt karājošais,hvz kas par ķīnieti bija iebāzts!A kas tavam, krusts izģērbās? |
Offline | |
|
edzhaans | |
Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
|
06 Jun 2014, 21:55:50 -JUREVICH- rakstīja:
06 Jun 2014, 21:25:07 edzhaans rakstīja:
06 Jun 2014, 14:42:45 Billy rakstīja:
Vajag M52 stures pastiprinataja sukni.No M62 neder?
Meklē angli ar m52. Un netaisi huiņu, iespējams ka derēja no M50, bet vajag kronšteinus no m52. Saku, vieglāk aizbraukt pēc angļu M52.
45euro
Kur tādas cenas. Es ejošu dabuju pa 25 latos, pārvēršot uz eiro sanāk 35 eiro
Man pat bija iespēja pielaist un stūri pagrozīt. Tu piedāvā, jeb tikai cenu nosauci ? Pa 45 eiro vēl nomaiņa ir cenā ? Jeb 45 euro, ja gaudo nehuja nezinu, soļo taisni ?
|
Offline | |
|
BigBear | |
Kopš: 09. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1875
Braucu ar: Glanci
| Sakiet kas varētu būt pa vainu, ka gļuko momentālā patēriņa bultiņa? Tas izpaužas piemēram atmetot gāzi tāpat uziet līdz pusei un tad lejā! |
Offline | |
|
Zeds | |
Kopš: 15. Jul 2008
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1923
Braucu ar: Q7
|
06 Jun 2014, 12:18:49 Rolanc rakstīja:
vai ir iespējami kaut kādi sarežģījumi mainot aizmugurējo amortizātoru atsitējus ar putekļu sargiem? e46, sedans, preFL
vai process ir samērā vienkāršs?
Bija easy |
Offline | |
|
Driver | |
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
06 Jun 2014, 19:07:09 Kebabs rakstīja:
06 Jun 2014, 18:46:19 uldens1 rakstīja:
15A
Paldies! Izskatās, ka viss pareizi..drošinātājs ar 25A. Jameklē problema citur.
Pohuj tie 4.5bar, kaut 4.0 vai 6.3, jaskatas raziba.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
|
Mixxx2005 | |
Kopš: 03. Mar 2010
Ziņojumi: 1718
Braucu ar: seklu filosofiju.
| Sveiki, īpašumā atradu šādu elektromotoru.
zināšanas nav, bet ir brīvs laiks un nekas nebūtu pretī, uzzināt ko jaunu.
tātad vai kāds varētu pastāsīt ,kas nepieciešams ,lai šo motoru dabūtu pie dzīvības? un kā tas izdarāms.
p.s. konkrētajam motoram ir palikuši tikai trīs vadi, bez jebkādiem marķējumiem.[ Šo ziņu laboja Mixxx2005, 08 Jun 2014, 12:53:27 ] |
Offline | |
|
Gintons | |
Kopš: 02. Oct 2011
No: Saldus
Ziņojumi: 786
Braucu ar: bmw individual
| vai no e39 3.0dizela deretu turbina uz e39 2.5 td? |
Offline | |
|
nagla | |
Kopš: 04. Jan 2007
No: Olaine
Ziņojumi: 3235
Braucu ar: ML270 Stage1
| izskatas pec riga velasmasinas motora |
Offline | |
|
armandsje | |
Kopš: 22. Jun 2008
Ziņojumi: 128
Braucu ar:
| Kads ir mainijis e39 touringam aizmugures vaaku? Varbut ir vajadzigi kadi spectooli to nonjemot/uzliekot? |
Offline | |
|