Online
Pašreiz BMWPower skatās 189 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Viss par E39
Autors | Ziņojums |
vernersb | | Kopš: 02. May 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 1028
Braucu ar: E61 530DA
| Paga! tas tak ir slikti ja? | Offline | | |
funkyasshit | | Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
| Rādošs odo tiešām jau ir reāla problēma E39. | Offline | | |
dzuris | | Kopš: 01. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 7627
Braucu ar:
|
14 Jul 2016, 16:41:48 @vernersb rakstīja:
Paga! tas tak ir slikti ja?
Nee, pierakstija ar roku OK un izgaju brivi ble ja tur butu 3 tad arpratigais dums butu | Offline | | |
zulus | | Kopš: 18. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3328
Braucu ar:
|
14 Jul 2016, 15:02:13 @Laoshi rakstīja:
14 Jul 2016, 14:49:19 @edzhaans rakstīja:
Ebal. Pateiksiet nav analogu bačoku ? OEM ne OEM, bet vecs noguris plastmasas gabals no šrota padosies daudz ātrāk, varēstiet mainīt savu OEM plastmasu. Man pfl bačokam bija psc, nopirku jaunu lēto analogu kā lohs, jo neticēju, ka pats radiators izjuks, bačoks turās, radiators viss vecs, oem kur pieskaries un saplaisā, beigās noprku JAUNU radiatoru kuram jau bija bačoks. Labi stāsts sanāk tāds, jo FL un PFL radiatori atšķiras, bet nu tomēr, dažas lietas var pa druskai, citas vajag uzreiz un kapitāli.
Bembim jāpērk viss OEM, lai cik vecs un nosipts viņš būtu Pēc tam jāraud, cik dārga uzturēšana
Aizmirsi piebilst, ka visu detaļu iegādes vērtība ir jāpieliek klāt pārdošanas cenai, kad grib no tās vecās lamatas tikt vaļā vai Mogo vairs nevar pavilkt | Offline | | |
HS | | Kopš: 24. Apr 2014
No: Mazsalaca
Ziņojumi: 1103
Braucu ar: 523i un e65 735, ienīstu E-36, man ar besī biezie :@
|
14 Jul 2016, 16:41:48 @vernersb rakstīja:
Paga! tas tak ir slikti ja?
verner, tie ir ir griesti. MAX kas drikst buut[ Šo ziņu laboja HS, 14 Jul 2016, 16:48:07 ] | Offline | | |
dzuris | | Kopš: 01. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 7627
Braucu ar:
|
14 Jul 2016, 16:47:50 @HS rakstīja:
14 Jul 2016, 16:41:48 @vernersb rakstīja:
Paga! tas tak ir slikti ja?
verner, tie ir ir griesti. MAX kas drikst buut
Vispar jau precizi uz kompja bija 3,69 | Offline | | |
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
14 Jul 2016, 16:46:34 @zulus rakstīja:
14 Jul 2016, 15:02:13 @Laoshi rakstīja:
14 Jul 2016, 14:49:19 @edzhaans rakstīja:
Ebal. Pateiksiet nav analogu bačoku ? OEM ne OEM, bet vecs noguris plastmasas gabals no šrota padosies daudz ātrāk, varēstiet mainīt savu OEM plastmasu. Man pfl bačokam bija psc, nopirku jaunu lēto analogu kā lohs, jo neticēju, ka pats radiators izjuks, bačoks turās, radiators viss vecs, oem kur pieskaries un saplaisā, beigās noprku JAUNU radiatoru kuram jau bija bačoks. Labi stāsts sanāk tāds, jo FL un PFL radiatori atšķiras, bet nu tomēr, dažas lietas var pa druskai, citas vajag uzreiz un kapitāli.
Bembim jāpērk viss OEM, lai cik vecs un nosipts viņš būtu Pēc tam jāraud, cik dārga uzturēšana
Aizmirsi piebilst, ka visu detaļu iegādes vērtība ir jāpieliek klāt pārdošanas cenai, kad grib no tās vecās lamatas tikt vaļā vai Mogo vairs nevar pavilkt
Nu tad nav brīnums, kāpēc tās vecās miskastes sūdainā stāvoklī maksā kā F sērijas sākums | Offline | | |
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
| Da tas ir tiešām psc! Jauns radiators bija 70-80LS kaut kas tāds. Ne OEM, Nissens. pisjūszirgs, sanāk dīzelim ir dārgāks radiators ? | Offline | | |
|
vernersb | | Kopš: 02. May 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 1028
Braucu ar: E61 530DA
| nu jaaa jaa! 3 esot max! Vnk gribeeju zinaat, vai tas ir tas pats raadiitaajs par kuru es domaaju
man pirms gada bija 0.23 vao 0.32 laikam, shogad 0.90 | Offline | | |
dzuris | | Kopš: 01. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 7627
Braucu ar:
| Man viapar lauksaimnieku zupa baka | Offline | | |
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
| Verner, Tev nav zb remontēt to kaku? To gadu VAG bačoks maksā 19 eur jauns un nemainās līdz 2012. gadam noteikti. Radiators 40eur jauns. Nevēlies tomēr braukt ar jaunu VAG līzingā? Sanāks lētāk, nopietni. BMW ir mīlētāju auto ar šauru piekritēju loku, gluži kā Alfa Romeo un citas lokālas un neizdevušās auto markas. Vari paturēt to behu šķūnī, bet ikdienai vajag kko praktiskāku. | Offline | | |
RmaxLV | | Kopš: 19. Apr 2016
No: Ogre
Ziņojumi: 1008
Braucu ar: Thirsty 9
| Ir kāds zinoš par kārbu eļļu?
Kādu man iepirkt?
Un kāda atšķirība starp ZF un GM ?? [ Šo ziņu laboja RmaxLV, 14 Jul 2016, 16:58:31 ] | Offline | | |
vernersb | | Kopš: 02. May 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 1028
Braucu ar: E61 530DA
|
14 Jul 2016, 16:57:52 @Laoshi rakstīja:
Verner, Tev nav zb remontēt to kaku? To gadu VAG bačoks maksā 19 eur jauns un nemainās līdz 2012. gadam noteikti. Radiators 40eur jauns. Nevēlies tomēr braukt ar jaunu VAG līzingā? Sanāks lētāk, nopietni. BMW ir mīlētāju auto ar šauru piekritēju loku, gluži kā Alfa Romeo un citas lokālas un neizdevušās auto markas. Vari paturēt to behu šķūnī, bet ikdienai vajag kko praktiskāku.
NU man taaads reti pliistosh traapijies kgan peedeejais modelis vecaakiem iespeejam ex saimneiki jau daudz ko salabojushi | Offline | | |
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
14 Jul 2016, 17:02:37 @vernersb rakstīja:
14 Jul 2016, 16:57:52 @Laoshi rakstīja:
Verner, Tev nav zb remontēt to kaku? To gadu VAG bačoks maksā 19 eur jauns un nemainās līdz 2012. gadam noteikti. Radiators 40eur jauns. Nevēlies tomēr braukt ar jaunu VAG līzingā? Sanāks lētāk, nopietni. BMW ir mīlētāju auto ar šauru piekritēju loku, gluži kā Alfa Romeo un citas lokālas un neizdevušās auto markas. Vari paturēt to behu šķūnī, bet ikdienai vajag kko praktiskāku.
NU man taaads reti pliistosh traapijies kgan peedeejais modelis vecaakiem iespeejam ex saimneiki jau daudz ko salabojushi
Nu ok, nebēdā, to bačoku jaunu nopērc ķīnieti, mašīnai tomēr padsmit gadi, oem viņai tikai wunderbaum pienākas. Bačokus, trubas, flančus mierīgi var pirkt lētāko ķīnu, devējus labāk oem.
Pie pirmajiem lielajiem sūdiem gan tirgo nost, citādi Tu viņu mūžīgi remontēsi. Protams, ja nauda spiež kabatu, to var darīt, bet iegūsi tikai cieņu un līdzjūtību no citiem bēdubrāļiem, kuriem arī ir veci un sarūsējuši bembji. Padomā, vai Tev to vajag.
Vietā iesaku Dacia Duster 4x4 ar jaudīgāko dīzeli. Daudz ērtāks par e53, arī BMW 3.0 dīzeli un benzīnu jaudīgākā versija izkapā kā mazus ežus. Komforta labāks, apdare labāka, trekno gadu celtnieki paliks tur, kur viņiem vieta - pakaļā. | Offline | | |
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
| Ja iepriekšējie būtu kaut ko labojuši, tad viņš tā neplīstu. Man vienīgais kas nav skaidrs, tev tur tā galva būs jāremontē vai nē. Tevi manuprāt tajos servisos tik met. Vecumam nozīmes nav, es pagājušo gadu izrāvu 2 sviras kurām virsū 98tais gads, auto pats ir 98tā gada, nu labi braucu es uz benzīna, mož tapēc citāds priekšstats par remontiem. Nu, auto nedzīvo arī uz 20tajiem vossniem un ir patiesais 300k nobraukums. Es nesaprotu, kas tev par huiņu. Tas 3.0d ir dīzelis, kas prasa līdzekļus, bet parasti tādi sūdi gadās retajam. Tev smagi neveicas, vai kāds riktīgāko miskasti iesmērējis. [ Šo ziņu laboja edzhaans, 14 Jul 2016, 17:18:48 ] | Offline | | |
dzuris | | Kopš: 01. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 7627
Braucu ar:
| Laoshi nepis pratu vinam edzan bus jaremonte galva nemiz.. Vinam vins karsa jau tad kad bacoks vel nebija samainits | Offline | | |
|
aleks-cer | | Kopš: 28. Jan 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 262
Braucu ar: E39 530da
|
14 Jul 2016, 16:58:03 @RmaxLV rakstīja:
Ir kāds zinoš par kārbu eļļu?
Kādu man iepirkt?
Un kāda atšķirība starp ZF un GM ??
paskaties uz karbas kartera jabut ari zala uzlime ar oem kodu ellai | Offline | | |
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
14 Jul 2016, 17:17:30 @edzhaans rakstīja:
Ja iepriekšējie būtu kaut ko labojuši, tad viņš tā neplīstu. Man vienīgais kas nav skaidrs, tev tur tā galva būs jāremontē vai nē. Tevi manuprāt tajos servisos tik met. Vecumam nozīmes nav, es pagājušo gadu izrāvu 2 sviras kurām virsū 98tais gads, auto pats ir 98tā gada, nu labi braucu es uz benzīna, mož tapēc citāds priekšstats par remontiem. Nu, auto nedzīvo arī uz 20tajiem vossniem un ir patiesais 300k nobraukums. Es nesaprotu, kas tev par huiņu. Tas 3.0d ir dīzelis, kas prasa līdzekļus, bet parasti tādi sūdi gadās retajam. Tev smagi neveicas, vai kāds riktīgāko miskasti iesmērējis.
Man arī liekas, ka čalim iesmērēts miljonu nogājis motors un beigās vaina būs vērptā galvā.
Lai gan, pa lielām ripām, motors vēl kaka, galvenais, lai virsbūve nerūsē. Tie 3.0D drīz būs pa kapeikām, bet, ja virsbūve rūsēs, tad gan kapi [ Šo ziņu laboja Laoshi, 14 Jul 2016, 17:23:14 ] | Offline | | |
RmaxLV | | Kopš: 19. Apr 2016
No: Ogre
Ziņojumi: 1008
Braucu ar: Thirsty 9
|
14 Jul 2016, 17:22:27 @aleks-cer rakstīja:
14 Jul 2016, 16:58:03 @RmaxLV rakstīja:
Ir kāds zinoš par kārbu eļļu?
Kādu man iepirkt?
Un kāda atšķirība starp ZF un GM ??
paskaties uz karbas kartera jabut ari zala uzlime ar oem kodu ellai
Vot man to pašu teica, ka jābūt vēl uzlīmei, bet nav | Offline | | |
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
| Virsbūve nav problēma, pat ja nav metināmais, tikai ik pa laikam pirms un pēc ziemas ir jāieskatās apakšā. Kā jau teicu, pat bez metināmā, redzi pleķi, dzen lai tīra nost un apstrādā. Vēl E39 ir tizli plastmasas ekrāni zem kuriem viss puveklis slēpjas, nu tā kā Hondām un citiem japāņiem
Rmax aizved pie kāda, kas zin, es kad biju servisā mainīt eļļu savam manuālim, pieņēmējs apskatījās pēc kataloga, neved pie lohiem un samainīs, tomēr tā ir GM kārba. Tur kaut kas atšķīrās, bet neatminos, kas tieši. (ahujetj vai ne, kloķim eļļu samainīju) [ Šo ziņu laboja edzhaans, 14 Jul 2016, 17:28:59 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|