Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 189 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
vernersb
14. Jul 2016, 16:41 #20361

Kopš: 02. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1028

Braucu ar: E61 530DA

Paga! tas tak ir slikti ja?
Offline
funkyasshit
14. Jul 2016, 16:42 #20362

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

Rādošs odo tiešām jau ir reāla problēma E39.
Offline
dzuris
14. Jul 2016, 16:44 #20363

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


14 Jul 2016, 16:41:48 @vernersb rakstīja:
Paga! tas tak ir slikti ja?


Nee, pierakstija ar roku OK un izgaju brivi ble ja tur butu 3 tad arpratigais dums butu
Offline
zulus
14. Jul 2016, 16:46 #20364

Kopš: 18. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3328

Braucu ar:


14 Jul 2016, 15:02:13 @Laoshi rakstīja:

14 Jul 2016, 14:49:19 @edzhaans rakstīja:
Ebal. Pateiksiet nav analogu bačoku ? OEM ne OEM, bet vecs noguris plastmasas gabals no šrota padosies daudz ātrāk, varēstiet mainīt savu OEM plastmasu. Man pfl bačokam bija psc, nopirku jaunu lēto analogu kā lohs, jo neticēju, ka pats radiators izjuks, bačoks turās, radiators viss vecs, oem kur pieskaries un saplaisā, beigās noprku JAUNU radiatoru kuram jau bija bačoks. Labi stāsts sanāk tāds, jo FL un PFL radiatori atšķiras, bet nu tomēr, dažas lietas var pa druskai, citas vajag uzreiz un kapitāli.


Bembim jāpērk viss OEM, lai cik vecs un nosipts viņš būtu Pēc tam jāraud, cik dārga uzturēšana

Aizmirsi piebilst, ka visu detaļu iegādes vērtība ir jāpieliek klāt pārdošanas cenai, kad grib no tās vecās lamatas tikt vaļā vai Mogo vairs nevar pavilkt
Offline
HS
14. Jul 2016, 16:47 #20365

Kopš: 24. Apr 2014

No: Mazsalaca

Ziņojumi: 1103

Braucu ar: 523i un e65 735, ienīstu E-36, man ar besī biezie :@


14 Jul 2016, 16:41:48 @vernersb rakstīja:
Paga! tas tak ir slikti ja?


verner, tie ir ir griesti. MAX kas drikst buut

[ Šo ziņu laboja HS, 14 Jul 2016, 16:48:07 ]

Offline
dzuris
14. Jul 2016, 16:49 #20366

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


14 Jul 2016, 16:47:50 @HS rakstīja:

14 Jul 2016, 16:41:48 @vernersb rakstīja:
Paga! tas tak ir slikti ja?


verner, tie ir ir griesti. MAX kas drikst buut


Vispar jau precizi uz kompja bija 3,69
Offline
Laoshi
14. Jul 2016, 16:49 #20367

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


14 Jul 2016, 16:46:34 @zulus rakstīja:

14 Jul 2016, 15:02:13 @Laoshi rakstīja:

14 Jul 2016, 14:49:19 @edzhaans rakstīja:
Ebal. Pateiksiet nav analogu bačoku ? OEM ne OEM, bet vecs noguris plastmasas gabals no šrota padosies daudz ātrāk, varēstiet mainīt savu OEM plastmasu. Man pfl bačokam bija psc, nopirku jaunu lēto analogu kā lohs, jo neticēju, ka pats radiators izjuks, bačoks turās, radiators viss vecs, oem kur pieskaries un saplaisā, beigās noprku JAUNU radiatoru kuram jau bija bačoks. Labi stāsts sanāk tāds, jo FL un PFL radiatori atšķiras, bet nu tomēr, dažas lietas var pa druskai, citas vajag uzreiz un kapitāli.


Bembim jāpērk viss OEM, lai cik vecs un nosipts viņš būtu Pēc tam jāraud, cik dārga uzturēšana

Aizmirsi piebilst, ka visu detaļu iegādes vērtība ir jāpieliek klāt pārdošanas cenai, kad grib no tās vecās lamatas tikt vaļā vai Mogo vairs nevar pavilkt


Nu tad nav brīnums, kāpēc tās vecās miskastes sūdainā stāvoklī maksā kā F sērijas sākums
Offline
edzhaans
14. Jul 2016, 16:51 #20368

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Da tas ir tiešām psc! Jauns radiators bija 70-80LS kaut kas tāds. Ne OEM, Nissens. pisjūszirgs, sanāk dīzelim ir dārgāks radiators ?
Offline
vernersb
14. Jul 2016, 16:52 #20369

Kopš: 02. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1028

Braucu ar: E61 530DA

nu jaaa jaa! 3 esot max! Vnk gribeeju zinaat, vai tas ir tas pats raadiitaajs par kuru es domaaju

man pirms gada bija 0.23 vao 0.32 laikam, shogad 0.90
Offline
dzuris
14. Jul 2016, 16:54 #20370

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:

Man viapar lauksaimnieku zupa baka
Offline
Laoshi
14. Jul 2016, 16:57 #20371

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

Verner, Tev nav zb remontēt to kaku? To gadu VAG bačoks maksā 19 eur jauns un nemainās līdz 2012. gadam noteikti. Radiators 40eur jauns. Nevēlies tomēr braukt ar jaunu VAG līzingā? Sanāks lētāk, nopietni. BMW ir mīlētāju auto ar šauru piekritēju loku, gluži kā Alfa Romeo un citas lokālas un neizdevušās auto markas. Vari paturēt to behu šķūnī, bet ikdienai vajag kko praktiskāku.
Offline
RmaxLV
14. Jul 2016, 16:58 #20372

Kopš: 19. Apr 2016

No: Ogre

Ziņojumi: 1008

Braucu ar: Thirsty 9

Ir kāds zinoš par kārbu eļļu?
Kādu man iepirkt?
Un kāda atšķirība starp ZF un GM ??

[ Šo ziņu laboja RmaxLV, 14 Jul 2016, 16:58:31 ]

Offline
vernersb
14. Jul 2016, 17:02 #20373

Kopš: 02. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1028

Braucu ar: E61 530DA


14 Jul 2016, 16:57:52 @Laoshi rakstīja:
Verner, Tev nav zb remontēt to kaku? To gadu VAG bačoks maksā 19 eur jauns un nemainās līdz 2012. gadam noteikti. Radiators 40eur jauns. Nevēlies tomēr braukt ar jaunu VAG līzingā? Sanāks lētāk, nopietni. BMW ir mīlētāju auto ar šauru piekritēju loku, gluži kā Alfa Romeo un citas lokālas un neizdevušās auto markas. Vari paturēt to behu šķūnī, bet ikdienai vajag kko praktiskāku.


NU man taaads reti pliistosh traapijies kgan peedeejais modelis vecaakiem iespeejam ex saimneiki jau daudz ko salabojushi
Offline
Laoshi
14. Jul 2016, 17:11 #20374

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


14 Jul 2016, 17:02:37 @vernersb rakstīja:

14 Jul 2016, 16:57:52 @Laoshi rakstīja:
Verner, Tev nav zb remontēt to kaku? To gadu VAG bačoks maksā 19 eur jauns un nemainās līdz 2012. gadam noteikti. Radiators 40eur jauns. Nevēlies tomēr braukt ar jaunu VAG līzingā? Sanāks lētāk, nopietni. BMW ir mīlētāju auto ar šauru piekritēju loku, gluži kā Alfa Romeo un citas lokālas un neizdevušās auto markas. Vari paturēt to behu šķūnī, bet ikdienai vajag kko praktiskāku.


NU man taaads reti pliistosh traapijies kgan peedeejais modelis vecaakiem iespeejam ex saimneiki jau daudz ko salabojushi


Nu ok, nebēdā, to bačoku jaunu nopērc ķīnieti, mašīnai tomēr padsmit gadi, oem viņai tikai wunderbaum pienākas. Bačokus, trubas, flančus mierīgi var pirkt lētāko ķīnu, devējus labāk oem.

Pie pirmajiem lielajiem sūdiem gan tirgo nost, citādi Tu viņu mūžīgi remontēsi. Protams, ja nauda spiež kabatu, to var darīt, bet iegūsi tikai cieņu un līdzjūtību no citiem bēdubrāļiem, kuriem arī ir veci un sarūsējuši bembji. Padomā, vai Tev to vajag.

Vietā iesaku Dacia Duster 4x4 ar jaudīgāko dīzeli. Daudz ērtāks par e53, arī BMW 3.0 dīzeli un benzīnu jaudīgākā versija izkapā kā mazus ežus. Komforta labāks, apdare labāka, trekno gadu celtnieki paliks tur, kur viņiem vieta - pakaļā.
Offline
edzhaans
14. Jul 2016, 17:17 #20375

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Ja iepriekšējie būtu kaut ko labojuši, tad viņš tā neplīstu. Man vienīgais kas nav skaidrs, tev tur tā galva būs jāremontē vai nē. Tevi manuprāt tajos servisos tik met. Vecumam nozīmes nav, es pagājušo gadu izrāvu 2 sviras kurām virsū 98tais gads, auto pats ir 98tā gada, nu labi braucu es uz benzīna, mož tapēc citāds priekšstats par remontiem. Nu, auto nedzīvo arī uz 20tajiem vossniem un ir patiesais 300k nobraukums. Es nesaprotu, kas tev par huiņu. Tas 3.0d ir dīzelis, kas prasa līdzekļus, bet parasti tādi sūdi gadās retajam. Tev smagi neveicas, vai kāds riktīgāko miskasti iesmērējis.

[ Šo ziņu laboja edzhaans, 14 Jul 2016, 17:18:48 ]

Offline
dzuris
14. Jul 2016, 17:19 #20376

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:

Laoshi nepis pratu vinam edzan bus jaremonte galva nemiz.. Vinam vins karsa jau tad kad bacoks vel nebija samainits
Offline
aleks-cer
14. Jul 2016, 17:22 #20377

Kopš: 28. Jan 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 262

Braucu ar: E39 530da


14 Jul 2016, 16:58:03 @RmaxLV rakstīja:
Ir kāds zinoš par kārbu eļļu?
Kādu man iepirkt?
Un kāda atšķirība starp ZF un GM ??


paskaties uz karbas kartera jabut ari zala uzlime ar oem kodu ellai
Offline
Laoshi
14. Jul 2016, 17:23 #20378

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


14 Jul 2016, 17:17:30 @edzhaans rakstīja:
Ja iepriekšējie būtu kaut ko labojuši, tad viņš tā neplīstu. Man vienīgais kas nav skaidrs, tev tur tā galva būs jāremontē vai nē. Tevi manuprāt tajos servisos tik met. Vecumam nozīmes nav, es pagājušo gadu izrāvu 2 sviras kurām virsū 98tais gads, auto pats ir 98tā gada, nu labi braucu es uz benzīna, mož tapēc citāds priekšstats par remontiem. Nu, auto nedzīvo arī uz 20tajiem vossniem un ir patiesais 300k nobraukums. Es nesaprotu, kas tev par huiņu. Tas 3.0d ir dīzelis, kas prasa līdzekļus, bet parasti tādi sūdi gadās retajam. Tev smagi neveicas, vai kāds riktīgāko miskasti iesmērējis.


Man arī liekas, ka čalim iesmērēts miljonu nogājis motors un beigās vaina būs vērptā galvā.

Lai gan, pa lielām ripām, motors vēl kaka, galvenais, lai virsbūve nerūsē. Tie 3.0D drīz būs pa kapeikām, bet, ja virsbūve rūsēs, tad gan kapi

[ Šo ziņu laboja Laoshi, 14 Jul 2016, 17:23:14 ]

Offline
RmaxLV
14. Jul 2016, 17:26 #20379

Kopš: 19. Apr 2016

No: Ogre

Ziņojumi: 1008

Braucu ar: Thirsty 9


14 Jul 2016, 17:22:27 @aleks-cer rakstīja:

14 Jul 2016, 16:58:03 @RmaxLV rakstīja:
Ir kāds zinoš par kārbu eļļu?
Kādu man iepirkt?
Un kāda atšķirība starp ZF un GM ??


paskaties uz karbas kartera jabut ari zala uzlime ar oem kodu ellai

Vot man to pašu teica, ka jābūt vēl uzlīmei, bet nav
Offline
edzhaans
14. Jul 2016, 17:27 #20380

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Virsbūve nav problēma, pat ja nav metināmais, tikai ik pa laikam pirms un pēc ziemas ir jāieskatās apakšā. Kā jau teicu, pat bez metināmā, redzi pleķi, dzen lai tīra nost un apstrādā. Vēl E39 ir tizli plastmasas ekrāni zem kuriem viss puveklis slēpjas, nu tā kā Hondām un citiem japāņiem

Rmax aizved pie kāda, kas zin, es kad biju servisā mainīt eļļu savam manuālim, pieņēmējs apskatījās pēc kataloga, neved pie lohiem un samainīs, tomēr tā ir GM kārba. Tur kaut kas atšķīrās, bet neatminos, kas tieši. (ahujetj vai ne, kloķim eļļu samainīju)

[ Šo ziņu laboja edzhaans, 14 Jul 2016, 17:28:59 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo