Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 205 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
DrumB
30. May 2014, 01:36 #20241

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i


29 May 2014, 19:28:03 Aigarz rakstīja:

29 May 2014, 19:12:33 Montana rakstīja:
nav par daudz eļļa salieta dzinējā ?

itkā līmenis ir ok. bet kapēc tieši pie noslāpēta dzinēja tik parādās šī problēma?! Pielaižot naturāli balti zili dumi. Kā jau nesadegušas degvielas. Un smird arī pēc tādiem jo eļļas smaka nav.

Mans minējums būtu par blīvslēgiem. Eļļas līmenis nekrītas ik pēc ~1000 km?
Offline
rucha
30. May 2014, 07:27 #20242

Kopš: 14. Aug 2005

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 5348

Braucu ar: QUATTRO


29 May 2014, 19:02:46 rucha rakstīja:
spečuki,kurš brends tagad zobsiksnu komplektiem ir ok?vajag rAudi dīzelim!

ko sakat par GOOD YEAR produkciju?
Offline
KLAVINS
30. May 2014, 07:37 #20243

Kopš: 29. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1676

Braucu ar: E46 Kupeju

kuras labakas riepas, varbut kads ir saskaies ar siem modeliem, vai vispar ir jega skatities uz viniem : Nexen N 3000 un NANKANG NS2 XL ?
Paldies
Offline
IngusSeflers
30. May 2014, 08:03 #20244

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


30 May 2014, 07:27:04 rucha rakstīja:

29 May 2014, 19:02:46 rucha rakstīja:
spečuki,kurš brends tagad zobsiksnu komplektiem ir ok?vajag rAudi dīzelim!

ko sakat par GOOD YEAR produkciju?
Contitech, Gates? Good Year arī labs...
Offline
PASSATizhi
30. May 2014, 09:08 #20245

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


30 May 2014, 08:03:32 IngusSeflers rakstīja:

30 May 2014, 07:27:04 rucha rakstīja:

29 May 2014, 19:02:46 rucha rakstīja:
spečuki,kurš brends tagad zobsiksnu komplektiem ir ok?vajag rAudi dīzelim!

ko sakat par GOOD YEAR produkciju?
Contitech, Gates? Good Year arī labs...
labs ir tikai oem komplekts. parējais ir vairāk vai mazāk laimes spēle. no aftermarket es izvēlētos gates
Offline
PiRX
30. May 2014, 09:40 #20246

Kopš: 25. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1287

Braucu ar: Vecu mersi un turboķieģeli


29 May 2014, 18:32:09 miicha rakstīja:
Kāds varbūt zina, vai tiesa, ka E34 facliftam un pirmsfeisliftam logu tīrītāju mehānismi atšķirās?; un kas tieši atšķirās?.


Pēc realOEM sanāk, ka atšķiras tikai pēc motoriem. Cik zinu, tad lielmotoriem nāk papildus fīča, ka pie lielāka ātruma slotiņas tiek vairāk piespiestas logam.
Offline
kkk_24
30. May 2014, 10:17 #20247

Kopš: 18. Oct 2009

No: Tukums

Ziņojumi: 554

Braucu ar: keyletsgo

kāds ir ET šiem e30 R14 diskiem?

[ Šo ziņu laboja kkk_24, 30 May 2014, 10:18:17 ]

Offline
SoWhat
30. May 2014, 11:22 #20248

Kopš: 28. Jul 2008

Ziņojumi: 196

Braucu ar: BMW R1200GS, E46 320D 2000. pa Vāciju

E39 525D M57 motors nāk ar divām vai vienu turbīnu?
Offline
Araajz
30. May 2014, 11:26 #20249

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28295

Braucu ar: E39


30 May 2014, 11:22:10 SoWhat rakstīja:
E39 525D M57 motors nāk ar divām vai vienu turbīnu?

vienu
Offline
Spararats
30. May 2014, 12:58 #20250

Kopš: 16. Jul 2013

Ziņojumi: 53

Braucu ar: e90 LCI

Problēma:Sulo kloķvārpstas priekšējais un aizmugurējais blīvslēgs.
Jautājums:Vai kāds ir saskāries ar eļļas piedevām, kas īslaicīgi atjauno blīves, novēršot šāda veida sulošanu? Kur un kādu pirkt, vai vispār ir jēga?
Jau iepriekš paldies!

[ Šo ziņu laboja Spararats, 30 May 2014, 12:58:57 ]

Offline
SoWhat
30. May 2014, 13:11 #20251

Kopš: 28. Jul 2008

Ziņojumi: 196

Braucu ar: BMW R1200GS, E46 320D 2000. pa Vāciju


30 May 2014, 11:26:17 Araajz rakstīja:

30 May 2014, 11:22:10 SoWhat rakstīja:
E39 525D M57 motors nāk ar divām vai vienu turbīnu?

vienu

Paldies!

Klau, cik sarežģīti būtu nobloķēt eļļas padevi un pašu turbīnu, lai viņa negriežas vnk lai aizbrauktu līdz garāžai? Vai tādā veidā nesačakarētu eļļas sūkni?

Un vai kādam nav beigta, nevajadzīga turbīna priekš manējā?

[ Šo ziņu laboja SoWhat, 30 May 2014, 13:28:57 ]

Offline
artys
30. May 2014, 13:21 #20252

Kopš: 10. May 2008

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 11258

Braucu ar: E30 cabrio, E53

Motoram var būt kādas negatīvas sekas, ja 2 dienas tiek slīpēts bez gaisa masas mērītāja?

-----------------
Visa veida apdrošināšanas pakalpojumi, konsultācijas
Offline
Driver
30. May 2014, 13:29 #20253

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


30 May 2014, 13:21:50 artys rakstīja:
Motoram var būt kādas negatīvas sekas, ja 2 dienas tiek slīpēts bez gaisa masas mērītāja?

Izputejs bus melnaks no iekshpuses kaa parasti un ja automats, tad tas pisaties var.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
8203
30. May 2014, 18:22 #20254

Kopš: 10. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 991

Braucu ar: BMW

cik maksā dīzeļa pārreģistrēšana uz benzīnu, ja veikta dzinēja maiņa? bmw e30
Offline
DrumB
30. May 2014, 18:30 #20255

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i


30 May 2014, 08:03:32 IngusSeflers rakstīja:

30 May 2014, 07:27:04 rucha rakstīja:

29 May 2014, 19:02:46 rucha rakstīja:
spečuki,kurš brends tagad zobsiksnu komplektiem ir ok?vajag rAudi dīzelim!

ko sakat par GOOD YEAR produkciju?
Contitech, Gates? Good Year arī labs...

Conti liku iepriekš, tagad Gates, viss čībā
Offline
Aigarz
30. May 2014, 18:46 #20256

Kopš: 05. Dec 2006

No: Tukums

Ziņojumi: 1335

Braucu ar: Ko vajag un gribu


30 May 2014, 01:36:35 DrumB rakstīja:

29 May 2014, 19:28:03 Aigarz rakstīja:

29 May 2014, 19:12:33 Montana rakstīja:
nav par daudz eļļa salieta dzinējā ?

itkā līmenis ir ok. bet kapēc tieši pie noslāpēta dzinēja tik parādās šī problēma?! Pielaižot naturāli balti zili dumi. Kā jau nesadegušas degvielas. Un smird arī pēc tādiem jo eļļas smaka nav.

Mans minējums būtu par blīvslēgiem. Eļļas līmenis nekrītas ik pēc ~1000 km?

Sodien atkal paskruveju. Nonemu egr varstu. Viss ok. Tik truba likums kur uz augshu pie iepludes kolektora bija aizaudzis mazliet. Bet nu vaina atkal nepazuda. Nezinu ko ar to masinu darit...
Offline
depo
30. May 2014, 19:31 #20257

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20950

Braucu ar: Zirgu

Ko darīt ar šādu bāku? Vai var caur uzpildes korķi ar kompresoru mēģināt izpūst atpakaļ?



Kā notika? Pārstāja elpot bākas korķis un sarāvās
Offline
brezsh
30. May 2014, 19:52 #20258

Kopš: 14. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 301

Braucu ar: m57, cbr 600

veči dikti vajag palīdzību 3.0d 184hp un 193hp var kaut kā atšķirt vizuāli? šasjku izsitu cauri, bet tomēr gribas pārliecināties.

[ Šo ziņu laboja brezsh, 30 May 2014, 19:52:25 ]

Offline
uldens1
30. May 2014, 19:57 #20259

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


30 May 2014, 19:31:09 depo rakstīja:
Ko darīt ar šādu bāku? Vai var caur uzpildes korķi ar kompresoru mēģināt izpūst atpakaļ?



Kā notika? Pārstāja elpot bākas korķis un sarāvās
meģinat var,bet visdrizak visi uztvereji bus salauzti,drizak jamekle cita baka
Offline
BigBear
30. May 2014, 19:59 #20260

Kopš: 09. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1875

Braucu ar: Glanci

Mirgo priekšā kreisais gabarīts, kā arī aizmugurē labais, ik pa laikam pamirgo. Un borta kompī rāda, ka aizmugurē nedeg kāda lampa labajā pusē. Vienīgais ko varu piebilst ir, ka ir izpuvis un nedeg labais nummura apgaismojums? Kas pa lietu? Kompis var norādīt arī uz nummura apgaismojumu? Taisīt nummura gaismas viss būs štokos vai kā? Auto e46 1998
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo