Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 44 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautaajumi Permalatam v2.0

AutorsZiņojums
Permalat
10. Oct 2005, 11:23 #2021

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-10-10 10:37, Robertons rakstīja:
Nu to es saprotu.... Bet man kaukā aizdomas, ka kas cits varētu būt pie vainas.... A kapēc tad viss bačoks arī netīrs? Es tak pa tramplīniem nelēkāju un uz jumta pastāvīgi neveļos......

Eļļa ir viskozs šķidrums, kurš izp,lūst. Braucot pa bedrēm, bačoks tomēr kratās..
Atbrauc uz apskati, var gadīties, ka bačokā plaisa..
Offline
Permalat
10. Oct 2005, 11:24 #2022

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-10-10 10:51, aknot rakstīja:
Cik vajadzetu eest 98’ gada 525TDS automatam, ja brauc pratigi protams

Prātīgi braucot pa šoseju varētu būt 6-8, pilsētā līdz 10-11 litriem/100km. Bet, prātīgums ir lita nosacīta
Offline
Permalat
10. Oct 2005, 12:53 #2023

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-10-04 10:31, KVTBMW rakstīja:
Skazhite skoljko stojat v porogi rezinki v mesta dlja podjemnika. a to ostalsja odin toljko, a vmesto drugih dirki
318 is 92g.

<font size=1>[ This message was edited by: KVTBMW on 2005-10-04 10:31 ]</font>

Ls 3.20, nado zakazivatj!
Offline
Permalat
10. Oct 2005, 12:54 #2024

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-10-05 10:47, ivars001 rakstīja:

Labdien,

Jautājums PERMALAT.
Cik pie Jums maksā sekojošas detaļas
priekš 7’ E32 V8 (M60):

1) Motors spilvens (šofera puses)
p/n: 11 81 1 094 149

2) Izpūtēja stiprinājuma gumija
p/n: 18 21 1 712 838

un cik maksātu darbs par nomaiņu ?

paldies



1) Motors spilvens (šofera puses)
p/n: 11 81 1 094 149 Ls 38.60, jāpasūta

2) Izpūtēja stiprinājuma gumija
p/n: 18 21 1 712 838, Ls 2.10, ir uz vietas
Offline
Permalat
10. Oct 2005, 12:57 #2025

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:

Jautājums par savirzi (nejauši izdzēsu origin).
Mēs apkalpojam TIKAI BMW auto. Tas attiecas arī uz savirzes/sagāzes regulēšanu.
Offline
Bron
10. Oct 2005, 13:33 #2026

Kopš: 30. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 15204

Braucu ar: Traktortehniku by Nissan

Permalat, kaa ar sho:


2005-10-08 15:20, Bron rakstīja:
Jautaajums - vai E34 520 `89 OBC derees E34 525 `89 gljukainaa OBC vietaa?

Un veel - kuraa ETK sadaljaa jaameklee OBC?
Offline
Andris
10. Oct 2005, 13:45 #2027

Kopš: 25. Jun 2002

Ziņojumi: 4519

Braucu ar: Datsun


2005-10-08 12:18, Permalat rakstīja:
Jā, VIN ir šasijas numurs. Lūdzu, ieprecizējiėt to.


VIN: LM 27937, ok?
Offline
matrixxxx
10. Oct 2005, 21:01 #2028

Kopš: 29. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 8446

Braucu ar: 106 zirgiem

Sveiks Permalat. Manam E320i 84g. shodien paraadiijaas kruta probleema. Staavot pret kalnu krusotojumaa bremzju pedaalis leenaam izspiedaas liidz galam. Paldies dievam uz atpakalju ripot nesaaku, un probleemu steidzami jaanoveersh. Jau pirms neilga laika kautko tamliidziigu jutu. Zinu ka auto vecs, bet jaunaakam naudas nepietiek. Kaadi vareetu buut izdevumi ar kuriem reekjinaaties ? Riit vai pariit buushu pie jums ciemos.
Offline
matrixxxx
10. Oct 2005, 21:03 #2029

Kopš: 29. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 8446

Braucu ar: 106 zirgiem

Mans VIN ja tas kautko liidz ir 310001420115
Offline
Permalat
11. Oct 2005, 10:10 #2030

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-10-10 21:01, matrixxxx rakstīja:
Sveiks Permalat. Manam E320i 84g. shodien paraadiijaas kruta probleema. Staavot pret kalnu krusotojumaa bremzju pedaalis leenaam izspiedaas liidz galam. Paldies dievam uz atpakalju ripot nesaaku, un probleemu steidzami jaanoveersh. Jau pirms neilga laika kautko tamliidziigu jutu. Zinu ka auto vecs, bet jaunaakam naudas nepietiek. Kaadi vareetu buut izdevumi ar kuriem reekjinaaties ? Riit vai pariit buushu pie jums ciemos.

Izskatās, ka bremžu sistēmā ir noplūde. Bet, izdevumus (pat aptuveni) nav iespējams noteikt pirms apskates. Normāls risinājums jau būtu visu bremžu cilindru probilakse. Bet, prieks tas nebūs lēts
Atbrauc, apskatīsimies, gan sagudrosim risinājumu!
Offline
martinez
11. Oct 2005, 10:56 #2031

Kopš: 25. Oct 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 29226

Braucu ar: cietu seju

Sveiks, jautājiens tāds-Vai E30 323i sajūgs der arī 325i?
Offline
karlisII
11. Oct 2005, 10:59 #2032

Kopš: 05. Jul 2002

Ziņojumi: 2175

Braucu ar:

Sveicināts Permalat!
vai vari lūdzu ieprecizēt cenas sekojošām detaļām:
21 REPAIR KIT LOCK CYLINDER LEFT 51218135959
04 OUTER WEATHERSTRIP, LEFT 51211977675
02 RUBBER STRIP RIGHT 51118146318
10 AIR DUCT, LEFT 51711977115
02 RUBBER STRIP RIGHT 51111960712
09 SUPPORT LEFT 51711977117
08 COVER 51111960279
paldies

[ This message was edited by: karlisII on 2005-10-11 10:59 ]
Offline
ZigS
11. Oct 2005, 10:59 #2033

Kopš: 15. May 2003

Ziņojumi: 2708

Braucu ar:


2005-10-11 10:56, martinez rakstīja:
Sveiks, jautājiens tāds-Vai E30 323i sajūgs der arī 325i?


izjauc un saliidzini!
Offline
MMS
11. Oct 2005, 10:59 #2034

Kopš: 04. Dec 2002

Ziņojumi: 3144

Braucu ar: ///3

e46 2001 320ci - borta kompis rada, ka elja jamaina ik peec 20 000, shbriib ir jau 10 000, kaa labaak?? pec 10 vai 20 - elja Castrolis jusejais!!!
Offline
Permalat
11. Oct 2005, 11:02 #2035

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-10-11 10:59, MMS rakstīja:
e46 2001 320ci - borta kompis rada, ka elja jamaina ik peec 20 000, shbriib ir jau 10 000, kaa labaak?? pec 10 vai 20 - elja Castrolis jusejais!!!

Ja braukšana pamatā nenotiek dragreisa režīmā, droši var mainīt saskaņā ar norādīto intervālu. Starp citu, tie 20K ir aptuvens intervāls, borta dators ņem vērā motora un braukšanas sttila nianses, rēķinot eļļas maiņas intervālu.
Offline
karlisII
11. Oct 2005, 11:04 #2036

Kopš: 05. Jul 2002

Ziņojumi: 2175

Braucu ar:


2005-10-11 10:56, martinez rakstīja:
Sveiks, jautājiens tāds-Vai E30 323i sajūgs der arī 325i?

ETK rāda ka sajūga diski ir vienādi
Offline
Permalat
11. Oct 2005, 11:06 #2037

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-10-11 10:56, martinez rakstīja:
Sveiks, jautājiens tāds-Vai E30 323i sajūgs der arī 325i?

ETK dati:
E28 (520)
E30: 320, 323, 325i, 325iX
E34 (520, ar M20)
Offline
martinez
11. Oct 2005, 11:08 #2038

Kopš: 25. Oct 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 29226

Braucu ar: cietu seju

Paldies Tas nozīmē, ka man ir rezerves sajūgs un šito var kaut nost
Offline
Permalat
11. Oct 2005, 12:14 #2039

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-10-11 10:59, karlisII rakstīja:
Sveicināts Permalat!
vai vari lūdzu ieprecizēt cenas sekojošām detaļām:
21 REPAIR KIT LOCK CYLINDER LEFT 51218135959
04 OUTER WEATHERSTRIP, LEFT 51211977675
02 RUBBER STRIP RIGHT 51118146318
10 AIR DUCT, LEFT 51711977115
02 RUBBER STRIP RIGHT 51111960712
09 SUPPORT LEFT 51711977117
08 COVER 51111960279
paldies



<font size=1>[ This message was edited by: karlisII on 2005-10-11 10:59 ]</font>

21 REPAIR KIT LOCK CYLINDER LEFT 51218135959 Ls 20.00, jāpasūta
04 OUTER WEATHERSTRIP, LEFT 51211977675 Ls 18.00, jāpasūta
02 RUBBER STRIP RIGHT 51118146318 Ls 12.40, ir
10 AIR DUCT, LEFT 51711977115 Ls 5.60, ir
02 RUBBER STRIP RIGHT 51111960712 Ls 22.00, jāpasūta
09 SUPPORT LEFT 51711977117 Ls 5.00, ir
08 COVER 51111960279 Ls 7.00, ir
Offline
HM
11. Oct 2005, 12:17 #2040

Kopš: 20. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 4912

Braucu ar:


2005-10-10 10:18, Permalat rakstīja:

2005-10-09 10:57, HM rakstīja:
Sveiki!
Auto: e39; 2000.g. 11 men. 525D
Problema: Ara temperatuuras merijums paarleca uz -40 un kaadu dienu taa arii raadiija, tad vienu briidi saaka mirgot (kaadas 30 sekundes) visaadi merijumi no +50 lidz atpakal uz tiem pashiem -40. A ko tagad dariit?

Braukt pie elektriķiem. Iespējamais iemesls: norauts āra T sensors, vadi iet uz ’īso’. Jāskatās vadi un sensors.


cik, tas pasakums varetu aiznemt laiku un finanses? un vai shovakar ap 18.30 varu piebraukt ar sho problemu??
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo