Online

Pašreiz BMWPower skatās 195 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Par un ap 5er E60/61 III

AutorsZiņojums
Kaross
01. Jan 2020, 21:08 #2021

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Lasīt un uztvert domu laikam neesi iemācījies joprojām. Nē, man ir oscilis un māku arī ar to rīkoties. Nav tas nekāds super brīnuminstruments, brīnumbērn. Cilvēki arī bez tevis šajā galaktikā to lieto.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Kaross
01. Jan 2020, 21:24 #2022

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Man tev nekas nav jārāda vai jāpierāda. Ne Tu esi mans klients, ne darba devējs, ne kāda cita autoritāte. Vari meklēt muļķus, kam darīt nav ko, citur.
Lūdzu, varbūt kādam vēl noderēs. Ar visām oscilogrammām. Un atkārtošos vēlreiz - Valeo sprieguma regulatori strādā.

https://www.picoauto.com/support/viewtopic.php?t=17231

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
RSAWorkshop
01. Jan 2020, 21:50 #2023

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7060

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Man arī kaut kā izskatās, ka tur apraksts ir par problēmu jo ielikts non-OEM alternator

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Kaross
01. Jan 2020, 22:39 #2024

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


01 Jan 2020, 21:50:44 @RSAWorkshop rakstīja:
Man arī kaut kā izskatās, ka tur apraksts ir par problēmu jo ielikts non-OEM alternator


Rakstu pat nelasīju, iemetu vienkārši oscilogrammas. Nezinu kādu VALEO esi lietojis vai testējis, bet man nevienam no 10+ nav bijušas problēmas pēc tam. Reāli nav jēga maksāt 2x dārgāk pat to pašu.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
vernersb
02. Jan 2020, 14:24 #2025

Kopš: 02. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1028

Braucu ar: E61 530DA

Cik sarežģīti ir imobilaizeri likvidēt? ZB mainīt baterijas. 2x sanācisj jau ceļu nobloķet. Ir IGLA un parasto gribu likvidēt.
Offline
Kaross
02. Jan 2020, 19:23 #2026

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Rūpnīcas imobilaizeram nav bateriju un uz ceļa tas apstāties nekādā variantā nevar. Var pēc noslāpēšanas vairs neiedarbināt, bet nekad gaitā nevar rūpnīcas imobilaizers noslāpēt auto.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Staris
02. Jan 2020, 19:28 #2027

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

Vai tad rūpnīcas imobilaizers neskaitās vienkārši piekodēta aizdedzes atslēga?
Offline
Kaross
02. Jan 2020, 19:33 #2028

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Kas domāts ar: vienkārši piekodēta atslēga?


-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Mikus188
02. Jan 2020, 19:35 #2029

Kopš: 04. May 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 709

Braucu ar: E39 528 un E60 530xD

Es arī kādu brīdi vainoju ielikto imobilaizeri, mainīju baterijas katru otro nedēļu, beidzās ar to ka nomainīju bākas sūkni
Offline
vernersb
02. Jan 2020, 20:14 #2030

Kopš: 02. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1028

Braucu ar: E61 530DA

es hz kas tur vinjam ieksha ir. Ir vnk papildus taa kaa breloks, kam ja beidzas bacha, ta mashiinu nevaru piedarbinaat kaa arii braucot vinja vnk noslaapst un neko nevaru izdariit kameer nenomainu bateriju. Vienmeer visma 2 baterijas turu pa rokai. Pasha imobilaizera korpuss arii jau ir sadaliijies reizinaataajo un nekur es vinju nevaru atrast, saliimeets ar skochu visaas malaas, lai tik kopaa turaas. Zvaniiju arii tiem, kas uzstadiija, nav taadu korpusu vairs, arii autofavoriiitaa nav Gan jau vasjas kantorii kkaads suuda imobilaizeris likts. Katraa zinjaa man taa chakareeshanaas ar taam baterijaam ir noriebusies, gribu to imobilaizeri likvideet, jo ar esoho IGLu uzskatu, ka ir pietiekami droshi.
Offline
Staris
02. Jan 2020, 20:16 #2031

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB


02 Jan 2020, 19:33:51 @Kaross rakstīja:
Kas domāts ar: vienkārši piekodēta atslēga?


Domāju to tā, ka nav no rūpnīcas nekas ielikts papildus. Vienkārši imobilaizers skaitās tā funkcija, ka bez piekodetas atslēgas nevari auto piedarbināt.
Offline
vernersb
02. Jan 2020, 20:46 #2032

Kopš: 02. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1028

Braucu ar: E61 530DA

iedarbinaat bez IGLAS koda ievadiishanas var, bet ja uzsāks braukt, atrubī kārbu.
Offline
vernersb
02. Jan 2020, 21:07 #2033

Kopš: 02. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1028

Braucu ar: E61 530DA

dzineejs arii noslaapst! Par OBD padomaashu ok! Paldies par info. Bet tad atpakalj pie galvenaa jautaaj7ma, cik sarezhgjiiti ir to suuda imobilaizeri atrubiit?
Offline
vernersb
02. Jan 2020, 21:14 #2034

Kopš: 02. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1028

Braucu ar: E61 530DA

sasodīts
Offline
kexxx
02. Jan 2020, 21:37 #2035

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:

Vieglākajā gadījumā zem paneļa ir uz savilcējiem piestiprināta kastīte, kas pārtrauc kādu ķēdi- piem, aizdedzes ieslēgšanas
Tadu pusstundas laikā noņemt spēs pat neprofesionālis ar elementārām elektriķa iemaņām...
Bet ja kāds ir pacenties, nu tad...
Offline
Staris
02. Jan 2020, 21:39 #2036

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

Ja pieņem, ka tev ir standarta komplekts - bloķēšanas relejs, bāzes bloks, breloks, tad:
1)jāatrod un jādemontē bloķēšanas relejs;
2) bāzes bloks jāmodificē, lai tas visu laiku strādātu servisa vai kādā citā režīmā, kurš pieļauj neierobežotu vizināšanos;
3) jāpieslēdz breloks pastāvīgai strāvai, lai nav baterijas nekad jāmaina
Offline
kexxx
02. Jan 2020, 21:42 #2037

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


02 Jan 2020, 21:39:57 @DM-101 rakstīja:

02 Jan 2020, 21:37:44 @kexxx rakstīja:
Vieglākajā gadījumā zem paneļa ir uz savilcējiem piestiprināta kastīte, kas pārtrauc kādu ķēdi- piem, aizdedzes ieslēgšanas
Tadu pusstundas laikā noņemt spēs pat neprofesionālis ar elementārām elektriķa iemaņām...
Bet ja kāds ir pacenties, nu tad...


wtf?



Nu tāds risinājums bija manai lamatai (ne BMW), kkāds Black bug
Arī gļukoja, pīkstēja un slāpa nost, baterijas maiņa nelīdzēja, viens no čipiem jau bija nosprādzis pavisam- tāpec noņēmu visu to ietaisi nost

EDIT: likts ap kādu 2006-2007 gadu

[ Šo ziņu laboja kexxx, 02 Jan 2020, 21:44:01 ]

Offline
Staris
02. Jan 2020, 22:06 #2038

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB


02 Jan 2020, 21:41:47 @DM-101 rakstīja:

02 Jan 2020, 21:39:34 @Staris rakstīja:
Ja pieņem, ka tev ir standarta komplekts - bloķēšanas relejs, bāzes bloks, breloks, tad:
1)jāatrod un jādemontē bloķēšanas relejs;
2) bāzes bloks jāmodificē, lai tas visu laiku strādātu servisa vai kādā citā režīmā, kurš pieļauj neierobežotu vizināšanos;
3) jāpieslēdz breloks pastāvīgai strāvai, lai nav baterijas nekad jāmaina


un ja tur nav 1990.gada risinaajums, bet blokjeeshana notiek korekti, pa CAN? kur tad mekleet releju?
un normaali servisa rezhimiem vienmeer ir limiti - vai nu aatrums, vai iedarbinaashanas reizes, vai citi nosaciijumi.

Ja kāds tur ir licis iglu, tad man tas liek domāt, ka esošais imo neapmierināja. Visticamāk ar releju darbojas.
Offline
Staris
02. Jan 2020, 22:10 #2039

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB


02 Jan 2020, 21:42:51 @kexxx rakstīja:

02 Jan 2020, 21:39:57 @DM-101 rakstīja:

02 Jan 2020, 21:37:44 @kexxx rakstīja:
Vieglākajā gadījumā zem paneļa ir uz savilcējiem piestiprināta kastīte, kas pārtrauc kādu ķēdi- piem, aizdedzes ieslēgšanas
Tadu pusstundas laikā noņemt spēs pat neprofesionālis ar elementārām elektriķa iemaņām...
Bet ja kāds ir pacenties, nu tad...


wtf?



Nu tāds risinājums bija manai lamatai (ne BMW), kkāds Black bug
Arī gļukoja, pīkstēja un slāpa nost, baterijas maiņa nelīdzēja, viens no čipiem jau bija nosprādzis pavisam- tāpec noņēmu visu to ietaisi nost

EDIT: likts ap kādu 2006-2007 gadu

Čomam audi bija kaut kāds skybrake pirms kādiem 8 gadiem. Sāka gļukot un izrādās, ka pietika ar drošinātāja izraušanu cimdu nodalījumā, lai to atslēgtu. P.S. Autonams lika
Offline
sys9291
02. Jan 2020, 22:14 #2040

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


02 Jan 2020, 21:41:47 @DM-101 rakstīja:

02 Jan 2020, 21:39:34 @Staris rakstīja:
Ja pieņem, ka tev ir standarta komplekts - bloķēšanas relejs, bāzes bloks, breloks, tad:
1)jāatrod un jādemontē bloķēšanas relejs;
2) bāzes bloks jāmodificē, lai tas visu laiku strādātu servisa vai kādā citā režīmā, kurš pieļauj neierobežotu vizināšanos;
3) jāpieslēdz breloks pastāvīgai strāvai, lai nav baterijas nekad jāmaina


un ja tur nav 1990.gada risinaajums, bet blokjeeshana notiek korekti, pa CAN? kur tad mekleet releju?
un normaali servisa rezhimiem vienmeer ir limiti - vai nu aatrums, vai iedarbinaashanas reizes, vai citi nosaciijumi.

tīra CAN bloķēšana nerullē (ir tāda uzparikte anti igla ), jāliek ir papildus radio relejs,un to atrast nav viegli. Lai gan visu imo uzdevums ir iegūt laiku (nevis padarīt auto neaizbraucamu) un te lielo kantoru (autonams utt) darbs ir vienveidīgs un ja ir ārējas pazīmes par to, kas uzstādījis imo tad profesionālim viss ir skaidrs kur, kā un ar ko... Un nākamā muļķība ir visiem stāstīt par savu imo
Glābj tas, ka mūsdienu zagļi jau zaudē izdomu un izmanto gatavus risinājumus (paldies keyless), ja nesanāk uzreiz - tad iet tālāk tākā pat parsts slēdzītis pa 3,52 dažreiz ir ļoti efektīvs risinājums.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo