Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 76 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Jautājumi celtniekiem

AutorsZiņojums
Lala
27. Dec 2018, 22:54 #20101

Kopš: 16. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3381

Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.

Gāzbetons lielu daļu (ap pusi) nestspējas zaudē jau pie 800 grādiem. "Standarta" ugunsgrēka temperatūra ir 900 grādi. Tad to visu strauji nolej ar ūdeni.
Domājiet tālāk paši.

Tāpat padomājiet ar ko atšķirās cementa mūrjavas no kaļķa mūrjavām, un kāpēc "senās" ķieģeļu ēkas pēc pilnīgas izdegšanas ir atjaunojamas.
Offline
Lala
27. Dec 2018, 22:58 #20102

Kopš: 16. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3381

Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.


27 Dec 2018, 15:11:43 @piradzinjsh rakstīja:

27 Dec 2018, 14:57:53 @Nixx rakstīja:

26 Dec 2018, 22:19:35 @wanksta rakstīja:
kapēc nerunajam par ugunsdrošību karkasniecēm?
ja kaut kas aiziet vienā stūrī, tad ir visam tur pipec kamēr pažarnieki atbrauc
Apdrošināšana dārgāka

Plus daudz daudz kļūdu uz siltumizolāciju pieļaujams montāžā, ja nedomā ko dara vai paņem kkadus rafšanus

Mož esmu kokheiteris, bet es tikai blokus un monolītos vai paneļu pārsegumus, varu otrajā stāvā lēkāt un kūleņus mest un neko nejūt, plus ugunsdrošība, ilgmūžība utt

ja grib iesipt kapeiku, tad kaut kādus roclite 380blokus bez siltināšanas un viss ir kulē


Pavasarim bija labs experiments. uzbūvēja koka karkasa istabiņu un gāzbetona. Abas vienādi aprīkoja un aizdedzināja

Mūra smagi zaudēja kokam

Kas labāk prot gūgli gan jau ieliks video

muris zaudeja jo bija metala sija, kas karstumā deformējās atškirībā no masīvkoka, kas palēnām deg


Jā, eksperiments nebija labs, jo tieši šī iemesla dēļ nesošās tērauda konstrukcijas atklātai liesmai nedrīkst pakļaut, tas ir - tās jāizolē ar nedegošiem pārklājumiem (krāsa, vate, putas etc.).
Offline
Lala
27. Dec 2018, 23:05 #20103

Kopš: 16. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3381

Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.


27 Dec 2018, 14:55:45 @Nixx rakstīja:
Ir veca mūra (akmens) māja, par kuru man ir aizdomas, ka grunts mitrums kāpj augšā. iekšpusē apmetums mūždien bojājas, drēgni tie mūri

Pamatus var kaut kā hidroizolēt, siltināt ?


Tev jāsaprot, kas un no kurienes īsti kāpj.
Ja problēma ir no malas nākošais lietus/sniega kušanas ūdens, tad problēmu var risināt ar vertikālo hidroizolāciju un drenāžu.
Ja problēma ir gruntsūdens un neeksistējoša horizontālā pamatu hidroizolācija, tad tur ir bik lielākas ziepes.
Offline
shiirs_legit
27. Dec 2018, 23:07 #20104

Kopš: 16. Jul 2018

Ziņojumi: 2405

Braucu ar: Tavu muteri uz Biķernieku mežu

vertikālā, horizontālā hidroizolācija. Gruntsūdeņi...

ko tu tur murgo pamuļķi. tu vispirms atroc tos pamatus un paskaties uz viņiem, pirms te kaut ko gudri dirs atkal.
Offline
sonx33
28. Dec 2018, 09:59 #20105

Kopš: 08. Sep 2008

Ziņojumi: 2080

Braucu ar: 320d

zemesgabalam cauri iet melioracijas drnažas caurules, cik liels čakar taisit projektu lai tas parnestu uz malu un saskaņot?
ka ari varat padalities ar sakarigu arhitektu kontaktiem, pec jaunāgada vajadzes.
Offline
Chainsaw
28. Dec 2018, 11:40 #20106

Kopš: 28. Oct 2006

Ziņojumi: 6500

Braucu ar: trimmeri

Iemet bildi no melioracija.lv
Offline
sonx33
28. Dec 2018, 11:48 #20107

Kopš: 08. Sep 2008

Ziņojumi: 2080

Braucu ar: 320d


turkur savienojas zari un aiziet uz gravi to vietu uz augšu vajadzetu parnest
Offline
GirtzB
28. Dec 2018, 11:56 #20108

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22096

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


27 Dec 2018, 23:05:43 @Lala rakstīja:

27 Dec 2018, 14:55:45 @Nixx rakstīja:
Ir veca mūra (akmens) māja, par kuru man ir aizdomas, ka grunts mitrums kāpj augšā. iekšpusē apmetums mūždien bojājas, drēgni tie mūri

Pamatus var kaut kā hidroizolēt, siltināt ?


Tev jāsaprot, kas un no kurienes īsti kāpj.
Ja problēma ir no malas nākošais lietus/sniega kušanas ūdens, tad problēmu var risināt ar vertikālo hidroizolāciju un drenāžu.
Ja problēma ir gruntsūdens un neeksistējoša horizontālā pamatu hidroizolācija, tad tur ir bik lielākas ziepes.

No pieredzes - vienmēr ir pēc pilnās programmas.
variants:
atrakt pamatus visā dziļumā no abām pusēm, pāršuvot/pārmūrēt defektus
betona izlīdzinošais slānis min50mm max pēc fakta.
cementa bāzes hidroizolācija +500 virs cokola atzīmes + pumpene drenāžai no ārpuses
Horziontālo hidroizolāciju sakārtot ir lielākais čakars, dārgakais injekcijas no vienas vai abām pusēm, reizem var "iedzīt" materiāla loksni starp pamatiem un sienu, ja šuves atļauj.
siltinājums vertikāli no iekšpuses + siltinājums grīdās.

p.s. Atrs google pat tēmu

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Online
Ansbergs
28. Dec 2018, 18:22 #20109

Kopš: 28. Mar 2017

Ziņojumi: 120

Braucu ar:

Apnika klausiities kaiminja siikos. Un vinjiem gan jau arii mani. Apartaments hrjuscovka, starpsiena ar kaiminju dzelzbetona panelis.
Kaadi risinaajumi skanjas izoleeshanai? 75mm sienas profils ar vati (kaadu?) + 2 kaartas rigjipsha?
Offline
wdis
28. Dec 2018, 19:09 #20110

Kopš: 18. Jul 2017

Ziņojumi: 63

Braucu ar:

Jābūt skaļākam pa kaimiņu un nedzirdēsi viņu.
Vate un divi reģipši būs ok.
Offline
shiirs_legit
28. Dec 2018, 19:10 #20111

Kopš: 16. Jul 2018

Ziņojumi: 2405

Braucu ar: Tavu muteri uz Biķernieku mežu

Es vienkārši atpizģitu kaimiņu turpat trepenē. Tas prasa 5 minūtes un neko nemaksā.
Offline
k_be
28. Dec 2018, 19:54 #20112

Kopš: 05. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 780

Braucu ar:


28 Dec 2018, 18:22:50 @Ansbergs rakstīja:
Apnika klausiities kaiminja siikos. Un vinjiem gan jau arii mani. Apartaments hrjuscovka, starpsiena ar kaiminju dzelzbetona panelis.
Kaadi risinaajumi skanjas izoleeshanai? 75mm sienas profils ar vati (kaadu?) + 2 kaartas rigjipsha?


ISOLGOMMA
Offline
968-jk
28. Dec 2018, 21:49 #20113

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13619

Braucu ar: 30niekiem


28 Dec 2018, 11:56:47 @GirtzB rakstīja:

27 Dec 2018, 23:05:43 @Lala rakstīja:

27 Dec 2018, 14:55:45 @Nixx rakstīja:
Ir veca mūra (akmens) māja, par kuru man ir aizdomas, ka grunts mitrums kāpj augšā. iekšpusē apmetums mūždien bojājas, drēgni tie mūri

Pamatus var kaut kā hidroizolēt, siltināt ?


Tev jāsaprot, kas un no kurienes īsti kāpj.
Ja problēma ir no malas nākošais lietus/sniega kušanas ūdens, tad problēmu var risināt ar vertikālo hidroizolāciju un drenāžu.
Ja problēma ir gruntsūdens un neeksistējoša horizontālā pamatu hidroizolācija, tad tur ir bik lielākas ziepes.

No pieredzes - vienmēr ir pēc pilnās programmas.
variants:
atrakt pamatus visā dziļumā no abām pusēm, pāršuvot/pārmūrēt defektus
betona izlīdzinošais slānis min50mm max pēc fakta.
cementa bāzes hidroizolācija +500 virs cokola atzīmes + pumpene drenāžai no ārpuses
Horziontālo hidroizolāciju sakārtot ir lielākais čakars, dārgakais injekcijas no vienas vai abām pusēm, reizem var "iedzīt" materiāla loksni starp pamatiem un sienu, ja šuves atļauj.
siltinājums vertikāli no iekšpuses + siltinājums grīdās.

p.s. Atrs google pat tēmu


Kaut kā līdzīgi taisīju šķelto akmeņu pamatus pagrabstāvam.
Visu atraku (manā gadījumā 2m dziļumā), nomazgāju, nožāvēju.
Ar kaļķa javu aizmetu lielos caurumus, pēc tam izlīdzināju plakni. Cementa bāzes hidroizolācija, 2x50mm ekstrudētais putuplasts, armējums pagalma līmenī, drenāžas caurule, smilts ap cauruli, tam visam apkārt 20cm augstumā virs pagalma līmeņa pumpainais. Tālāk būs lāsene virs pumpainā atstājot spraudziņu lai mitrums nāktu starp lāseni un pumpaino uz āru. No lāsenes uz augšu armrtajai daļai kaļķa apmetums un krāsojums.
Vienīgais, kas nav izdomāts, kā apstrādāt to daļu pumpaino, kas iznāk virs zemes.
Pagraba iekšpusē tika izrakts kuktūrslānis līdz slodzes nestspējīgai gruntij, sablietēts, sašķembots, putuplasts 2x50mm eps100, pa perimetru 10cm augstumā 50mm putuplasts, armarūras siets 4x150x150, siltās grīdas caurule, estrich 60-70mm, pa perimetru līdz ar estrich nogriezts putuplasts, pielīmēts/piedībeļots 50mm fibrolīts, apmests ar kaļķa apmetumu, katras telpas sienā izurbts 110mm caurums, izstādīts dabīgā gaisa pieplūdes (frešiņš).
Pagrabs pēc gaisa vairs nav pagrabs.
Offline
968-jk
29. Dec 2018, 13:10 #20114

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13619

Braucu ar: 30niekiem

Kā parasti risina šo posmu, kas bildē iezīmēts sarkans? Putuplastu tur neieliks. Atstāj aukstuma tiltu zem vārtiem?
Offline
piradzinjsh
29. Dec 2018, 13:42 #20115

Kopš: 29. Aug 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 2294

Braucu ar: vienu radzi

Manšķiet, tas metāla profils tur galigi neiederas. Viņu vajag vārtu ražotājam?
Offline
MPBK
29. Dec 2018, 15:30 #20116

Kopš: 24. Feb 2012

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1939

Braucu ar: 500 un 800


29 Dec 2018, 13:10:33 @968-jk rakstīja:
Kā parasti risina šo posmu, kas bildē iezīmēts sarkans? Putuplastu tur neieliks. Atstāj aukstuma tiltu zem vārtiem?[IMG]https://failiem.lv/thumb_show.php?i=p5btvryy&view

Tas diezgan neizbēgami garažas vārtiem ka tur veidojās aukstuma tilts. Parasti garažai jau ir po, bet izskatās ka tev tur nebūs parasta garaža ja jau siltā grīda. Var jau mēģināt ailē to bruģi nomainīt uz kādu citu materiālu kas sliktāk vada siltumu, piem. koku.
Offline
Mizx
29. Dec 2018, 15:41 #20117

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6212

Braucu ar:


28 Dec 2018, 13:49:14 @Nixx rakstīja:

Lai arī nepieriecināji - paldies !

Tas varētu būt diezgan hardcore pasākums. Sienas ir ~ metru biezas, mājas platība ~ 200 m^2 X 2 stāvi. lai visu pirmo stāvu iznestu.... tur šobrīd viskautkas notiek, betona kāpnes uz otro stāvu....

Man pa lielam - fofig, man pieder ~ 1/4 daļa no otrā stāva, kur arī viss ir ok. Domāju, ka ar pārējiem īpašniekiem nesanāks vienoties par tādām manipulācijām.
Varbūt neesi devis te visu informāciju? Ja tiešām metru biezas sienas (laukakmens?) tad vai tai mājai nav pārsimt gadu? Ja ir pārsimt gadu, tad tajos laikos tādas sienas mēdza būvēt principā bez pamatiem — minimāla sienu iedziļināšana uz stingra pamata un viss. Tādā gadījumā cerību par horizontālas hidroizolācijas izveidošanu nav, pat injekcijas varētu nepalīdzēt. Man pietika ar 3 lietām, lai apakšējo līmeni vairāk vai mazāk zem zemes padarītu patīkami lietojamu:
1) savest kārtībā visu apakšu, salikt visu horizontālu izolāciju zem grīdas ar visiem siltinājumiem utt. plus telpas paredzēt apsildāmas.
2) Vertikāla hidroizolācija no ārpuses zem zemes cik nu dziļi varēja ierakt.
3) Dabīga ventilācija ar izvadu uz jumta no katras (!) telpas — ļoti svarīgs punkts vecām mājām.

Ar to pilnīgi pietika, lai telpas kļūtu patīkamas.
Offline
Mizx
29. Dec 2018, 15:45 #20118

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6212

Braucu ar:


29 Dec 2018, 15:30:27 @MPBK rakstīja:

29 Dec 2018, 13:10:33 @968-jk rakstīja:
Kā parasti risina šo posmu, kas bildē iezīmēts sarkans? Putuplastu tur neieliks. Atstāj aukstuma tiltu zem vārtiem?[IMG]https://failiem.lv/thumb_show.php?i=p5btvryy&view

Tas diezgan neizbēgami garažas vārtiem ka tur veidojās aukstuma tilts. Parasti garažai jau ir po, bet izskatās ka tev tur nebūs parasta garaža ja jau siltā grīda. Var jau mēģināt ailē to bruģi nomainīt uz kādu citu materiālu kas sliktāk vada siltumu, piem. koku.
RISEBA H2O šādu pāreju risināja neveidojot visu vienā līmenī, bet siltā grīda ir paaugstināta par tiem pašiem 7 cm salīdzinot ar āru. Un nebūs slapju pārsteigumu telpās pēc lietusgāzēm / sniega kušanām.
Offline
-JUREVICH-
29. Dec 2018, 16:23 #20119

Kopš: 27. Aug 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1110

Braucu ar: Iekšdedzi


29 Dec 2018, 15:45:08 @Mizx rakstīja:

29 Dec 2018, 15:30:27 @MPBK rakstīja:

29 Dec 2018, 13:10:33 @968-jk rakstīja:
Kā parasti risina šo posmu, kas bildē iezīmēts sarkans? Putuplastu tur neieliks. Atstāj aukstuma tiltu zem vārtiem?[IMG]https://failiem.lv/thumb_show.php?i=p5btvryy&view

Tas diezgan neizbēgami garažas vārtiem ka tur veidojās aukstuma tilts. Parasti garažai jau ir po, bet izskatās ka tev tur nebūs parasta garaža ja jau siltā grīda. Var jau mēģināt ailē to bruģi nomainīt uz kādu citu materiālu kas sliktāk vada siltumu, piem. koku.
RISEBA H2O šādu pāreju risināja neveidojot visu vienā līmenī, bet siltā grīda ir paaugstināta par tiem pašiem 7 cm salīdzinot ar āru. Un nebūs slapju pārsteigumu telpās pēc lietusgāzēm / sniega kušanām.
Ir līdzīgas pārdomas par risinājumiem,jo pēc projekta pamatu augšējā daļa ir vienā līmenī,grīdas līmenis ir +100mm virs pamata!Vārtu ailes slieksnis ja tā var nosaukt 100mm biezs slānis virs pamata hidrenes,ja nopako kā uzzīmēts tad slānis paliek 50mm,salauzīs lupatās to slieksni +safisīs pamatu vertikālo siltinājumu!Variants zem paceļamo vārtu kontaktvirsmas iestrādāt 50mm ekstudēto un slieksni piecelt par 50mm +izliet monolītā ar pretī vārtiem balsta plātni ap 1,5m Celt kopējo grīdas austumu neatrisinās slāņa biezumu vārtu ailei virs pamata!
Kāds ir optimālais biezums estriht vai lietā betona slānim siltajām grīdām?
Offline
GirtzB
29. Dec 2018, 16:42 #20120

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22096

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Estrih garāžai fui. Tur slīpēts betons C35/45 80mm-100mm ar kritumu uz durvīm. Siets 6/6/150/150. Betona klasē tāda lai ar iesālītu auto var braukt iekšā. Vertikāli jāatdala ar spu 20mm un jāveido pareizā deformācijas šuve. Slieksnis betonējas ārpusē aquadrain virs pamatu siltumizolācijas...

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Online

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo