Online
Pašreiz BMWPower skatās 217 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 21
Autors | Ziņojums |
zhurka | | Kopš: 10. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1293
Braucu ar:
|
20 May 2014, 17:24:07 inferno-ex rakstīja:
20 May 2014, 16:06:05 zhurka rakstīja:
20 May 2014, 15:59:19 inferno-ex rakstīja:
20 May 2014, 15:19:26 zhurka rakstīja:
20 May 2014, 15:04:51 inferno-ex rakstīja:
Biju Mriepaas, uzpildiit kondicionieri. Sisteemaa caurumu nav, dzesee burviigi, bet kompresors pats neatsledzas, turpina kachaat nemeriigo spiedienu, chaliem pat aparaats saaka jukt praataa Kur lai meklee problemu? Kompresoraa? Datchikaa? Uz vietas piesledzaam diagnostiku, kljuudu nav.
ventilators ieslēdzas?
Kursh no visiem?
kondiškas?
Kur vinsh atrodas? Iesleedzot kondishku sak auksto puust ne pa jokam, tatad pielauju, ka straadaa.
Priekšpusē kondiškas radiatoram, pārlieku liels spiediens sistēmā var rasties ja ventilators neieslēdzas, bet auksto gaisu tāpat pūtīs,tik pastāv iespēja ka kāda truba uzsprāgs | Offline | | |
SoWhat | | Kopš: 28. Jul 2008
Ziņojumi: 196
Braucu ar: BMW R1200GS, E46 320D 2000. pa Vāciju
| Ir 2000. gada 525D, automāts.
Novērota sekojoša problēma - balti dūmi no izpūtēja un neiet.
Diemžēl neko vairāk nevaru pastāstīt, jo tik man pašam pārdevējs bija spējīgs pateikt. Bet cena ir pietiekoši vilinoša, lai riskētu nopirkt "kaķi maisā".
Ko vajadzētu pārbaudīt, kam pievērst uzmanību, kad došos viņu apskatīt? Nobraukums ir patiess ap 210 000km, atrodas Austrijā.
Kādas viņiem ir slimības? Kādas idejas, kas varētu būt par vainu labākajā gadījumā un sliktākajā gadījumā?
PS. Es no dīzeļiem neko nejēdzu | Offline | | |
inferno-ex | | Kopš: 04. May 2011
Ziņojumi: 1556
Braucu ar:
|
20 May 2014, 18:00:45 zhurka rakstīja:
20 May 2014, 17:24:07 inferno-ex rakstīja:
20 May 2014, 16:06:05 zhurka rakstīja:
20 May 2014, 15:59:19 inferno-ex rakstīja:
20 May 2014, 15:19:26 zhurka rakstīja:
20 May 2014, 15:04:51 inferno-ex rakstīja:
Biju Mriepaas, uzpildiit kondicionieri. Sisteemaa caurumu nav, dzesee burviigi, bet kompresors pats neatsledzas, turpina kachaat nemeriigo spiedienu, chaliem pat aparaats saaka jukt praataa Kur lai meklee problemu? Kompresoraa? Datchikaa? Uz vietas piesledzaam diagnostiku, kljuudu nav.
ventilators ieslēdzas?
Kursh no visiem?
kondiškas?
Kur vinsh atrodas? Iesleedzot kondishku sak auksto puust ne pa jokam, tatad pielauju, ka straadaa.
Priekšpusē kondiškas radiatoram, pārlieku liels spiediens sistēmā var rasties ja ventilators neieslēdzas, bet auksto gaisu tāpat pūtīs,tik pastāv iespēja ka kāda truba uzsprāgs
Hm, peec visiem simptomiem izklausaas identiski. Paldies par atbildi. Par trubaaam tieshi to pashu teica, ja ilgaak par paaris minuteem paturees iesleegtu. | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16203
Braucu ar:
|
20 May 2014, 18:10:14 SoWhat rakstīja:
Ir 2000. gada 525D, automāts.
Novērota sekojoša problēma - balti dūmi no izpūtēja un neiet.
Diemžēl neko vairāk nevaru pastāstīt, jo tik man pašam pārdevējs bija spējīgs pateikt. Bet cena ir pietiekoši vilinoša, lai riskētu nopirkt "kaķi maisā".
Ko vajadzētu pārbaudīt, kam pievērst uzmanību, kad došos viņu apskatīt? Nobraukums ir patiess ap 210 000km, atrodas Austrijā.
Kādas viņiem ir slimības? Kādas idejas, kas varētu būt par vainu labākajā gadījumā un sliktākajā gadījumā?
PS. Es no dīzeļiem neko nejēdzu
ticamakais ka turbina psc,darbinat un gazet nedrikst,var noraut raznosu | Offline | | |
zhurka | | Kopš: 10. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1293
Braucu ar:
|
20 May 2014, 19:00:11 inferno-ex rakstīja:
20 May 2014, 18:00:45 zhurka rakstīja:
20 May 2014, 17:24:07 inferno-ex rakstīja:
20 May 2014, 16:06:05 zhurka rakstīja:
20 May 2014, 15:59:19 inferno-ex rakstīja:
20 May 2014, 15:19:26 zhurka rakstīja:
20 May 2014, 15:04:51 inferno-ex rakstīja:
Biju Mriepaas, uzpildiit kondicionieri. Sisteemaa caurumu nav, dzesee burviigi, bet kompresors pats neatsledzas, turpina kachaat nemeriigo spiedienu, chaliem pat aparaats saaka jukt praataa Kur lai meklee problemu? Kompresoraa? Datchikaa? Uz vietas piesledzaam diagnostiku, kljuudu nav.
ventilators ieslēdzas?
Kursh no visiem?
kondiškas?
Kur vinsh atrodas? Iesleedzot kondishku sak auksto puust ne pa jokam, tatad pielauju, ka straadaa.
Priekšpusē kondiškas radiatoram, pārlieku liels spiediens sistēmā var rasties ja ventilators neieslēdzas, bet auksto gaisu tāpat pūtīs,tik pastāv iespēja ka kāda truba uzsprāgs
Hm, peec visiem simptomiem izklausaas identiski. Paldies par atbildi. Par trubaaam tieshi to pashu teica, ja ilgaak par paaris minuteem paturees iesleegtu.
to taču var ļoti labi dzirdēt un redzēt vai ventilators ieslēdzas vai nē | Offline | | |
inferno-ex | | Kopš: 04. May 2011
Ziņojumi: 1556
Braucu ar:
|
20 May 2014, 19:20:36 zhurka rakstīja:
20 May 2014, 19:00:11 inferno-ex rakstīja:
20 May 2014, 18:00:45 zhurka rakstīja:
20 May 2014, 17:24:07 inferno-ex rakstīja:
20 May 2014, 16:06:05 zhurka rakstīja:
20 May 2014, 15:59:19 inferno-ex rakstīja:
20 May 2014, 15:19:26 zhurka rakstīja:
20 May 2014, 15:04:51 inferno-ex rakstīja:
Biju Mriepaas, uzpildiit kondicionieri. Sisteemaa caurumu nav, dzesee burviigi, bet kompresors pats neatsledzas, turpina kachaat nemeriigo spiedienu, chaliem pat aparaats saaka jukt praataa Kur lai meklee problemu? Kompresoraa? Datchikaa? Uz vietas piesledzaam diagnostiku, kljuudu nav.
ventilators ieslēdzas?
Kursh no visiem?
kondiškas?
Kur vinsh atrodas? Iesleedzot kondishku sak auksto puust ne pa jokam, tatad pielauju, ka straadaa.
Priekšpusē kondiškas radiatoram, pārlieku liels spiediens sistēmā var rasties ja ventilators neieslēdzas, bet auksto gaisu tāpat pūtīs,tik pastāv iespēja ka kāda truba uzsprāgs
Hm, peec visiem simptomiem izklausaas identiski. Paldies par atbildi. Par trubaaam tieshi to pashu teica, ja ilgaak par paaris minuteem paturees iesleegtu.
to taču var ļoti labi dzirdēt un redzēt vai ventilators ieslēdzas vai nē
Nu man par kondiem saprashana minimaala, tpc tas ir drizak Mriepas kasjaks | Offline | | |
Cibulis | | Kopš: 13. Jan 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 470
Braucu ar: e36 328
|
20 May 2014, 20:44:00 inferno-ex rakstīja:
20 May 2014, 19:20:36 zhurka rakstīja:
20 May 2014, 19:00:11 inferno-ex rakstīja:
20 May 2014, 18:00:45 zhurka rakstīja:
20 May 2014, 17:24:07 inferno-ex rakstīja:
20 May 2014, 16:06:05 zhurka rakstīja:
20 May 2014, 15:59:19 inferno-ex rakstīja:
20 May 2014, 15:19:26 zhurka rakstīja:
20 May 2014, 15:04:51 inferno-ex rakstīja:
Biju Mriepaas, uzpildiit kondicionieri. Sisteemaa caurumu nav, dzesee burviigi, bet kompresors pats neatsledzas, turpina kachaat nemeriigo spiedienu, chaliem pat aparaats saaka jukt praataa Kur lai meklee problemu? Kompresoraa? Datchikaa? Uz vietas piesledzaam diagnostiku, kljuudu nav.
ventilators ieslēdzas?
Kursh no visiem?
kondiškas?
Kur vinsh atrodas? Iesleedzot kondishku sak auksto puust ne pa jokam, tatad pielauju, ka straadaa.
Priekšpusē kondiškas radiatoram, pārlieku liels spiediens sistēmā var rasties ja ventilators neieslēdzas, bet auksto gaisu tāpat pūtīs,tik pastāv iespēja ka kāda truba uzsprāgs
Hm, peec visiem simptomiem izklausaas identiski. Paldies par atbildi. Par trubaaam tieshi to pashu teica, ja ilgaak par paaris minuteem paturees iesleegtu.
to taču var ļoti labi dzirdēt un redzēt vai ventilators ieslēdzas vai nē
Nu man par kondiem saprashana minimaala, tpc tas ir drizak Mriepas kasjaks
e36 bez kondiškas ventilatora strādā kā tam ir jāstrādā. Uz vietas stāvot kompresors paliek skaļāks un vairs nedzesē, jo radiators nav atdzisis, bet, kad sāk braukt, viss ir OK. Kompresors pats arī atslēdzas, tā kā šaubos, ka tas būs ventilators... | Offline | | |
Gekons | | Kopš: 06. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 315
Braucu ar: Bmw e30 un ampula zem haubes.
| Kāds var ieteikt, vai pats strādā kādā dīzeļcentrā, vajadzētu pa patīkamākām cenām restaurēt sūkni, un pārbaudīt sprauslas.
Ja nu kas PM vai 25908508. | Offline | | |
|
IngusSeflers
| | Kopš: 12. Nov 2010
Ziņojumi: 934
Braucu ar: E38/ Octavia
|
20 May 2014, 20:51:37 Cibulis rakstīja:
20 May 2014, 20:44:00 inferno-ex rakstīja:
20 May 2014, 19:20:36 zhurka rakstīja:
20 May 2014, 19:00:11 inferno-ex rakstīja:
20 May 2014, 18:00:45 zhurka rakstīja:
20 May 2014, 17:24:07 inferno-ex rakstīja:
20 May 2014, 16:06:05 zhurka rakstīja:
20 May 2014, 15:59:19 inferno-ex rakstīja:
20 May 2014, 15:19:26 zhurka rakstīja:
20 May 2014, 15:04:51 inferno-ex rakstīja:
Biju Mriepaas, uzpildiit kondicionieri. Sisteemaa caurumu nav, dzesee burviigi, bet kompresors pats neatsledzas, turpina kachaat nemeriigo spiedienu, chaliem pat aparaats saaka jukt praataa Kur lai meklee problemu? Kompresoraa? Datchikaa? Uz vietas piesledzaam diagnostiku, kljuudu nav.
ventilators ieslēdzas?
Kursh no visiem?
kondiškas?
Kur vinsh atrodas? Iesleedzot kondishku sak auksto puust ne pa jokam, tatad pielauju, ka straadaa.
Priekšpusē kondiškas radiatoram, pārlieku liels spiediens sistēmā var rasties ja ventilators neieslēdzas, bet auksto gaisu tāpat pūtīs,tik pastāv iespēja ka kāda truba uzsprāgs
Hm, peec visiem simptomiem izklausaas identiski. Paldies par atbildi. Par trubaaam tieshi to pashu teica, ja ilgaak par paaris minuteem paturees iesleegtu.
to taču var ļoti labi dzirdēt un redzēt vai ventilators ieslēdzas vai nē
Nu man par kondiem saprashana minimaala, tpc tas ir drizak Mriepas kasjaks
e36 bez kondiškas ventilatora strādā kā tam ir jāstrādā. Uz vietas stāvot kompresors paliek skaļāks un vairs nedzesē, jo radiators nav atdzisis, bet, kad sāk braukt, viss ir OK. Kompresors pats arī atslēdzas, tā kā šaubos, ka tas būs ventilators...
Piekritīšu teiktajam... E38 jau divus gadus tas ventilātors kā amputēts, ne trubas sprāgst ne kādas citas problēmas. Kad laukā ap +30 tad korķos stāvot paliek siltāks, bet braucot atkal viss normā.
Trubas var pārsprāgt ja spiediena sensors neiet nevis ventilātors viņš dzesē nevis pumpē. | Offline | | |
artys | | Kopš: 10. May 2008
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 11258
Braucu ar: E30 cabrio, E53
| Uz kurieni m60b40 ir jāvelk šī trubiņa, kas iziet no bildē atzīmētās vietas? Pielaižot dzinēju, pa viņu sūc iekšā gaisu.
Man viņa šitik gara ir. No e34 motoru izrāvu un aizmirsu, kur šī stiprinājās
----------------- Visa veida apdrošināšanas pakalpojumi, konsultācijas | Offline | | |
abit | | Kopš: 27. Jul 2010
No: Madona
Ziņojumi: 388
Braucu ar: Chevy, jē30 un Fūl Saspenšan
| cik liels, vai neliels augstspriegums iet pa m50 spoļu vadiem līdz spolēm? pieļauju, ka nekāds, jo tas viss tikai uztop spolē ne? vnk štukoju vai tas ka zondes vadi iet kādu gabalu kopā pīnē ar visiem spoļu vadiem varētu čakarēt zondes rādījumus? | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16203
Braucu ar:
|
20 May 2014, 23:06:25 artys rakstīja:
Uz kurieni m60b40 ir jāvelk šī trubiņa, kas iziet no bildē atzīmētās vietas? Pielaižot dzinēju, pa viņu sūc iekšā gaisu.
Man viņa šitik gara ir. No e34 motoru izrāvu un aizmirsu, kur šī stiprinājās
nevar saprast,bet liekas ka bakas ventilacija | Offline | | |
inferno-ex | | Kopš: 04. May 2011
Ziņojumi: 1556
Braucu ar:
|
20 May 2014, 21:36:46 IngusSeflers rakstīja:
20 May 2014, 20:51:37 Cibulis rakstīja:
20 May 2014, 20:44:00 inferno-ex rakstīja:
20 May 2014, 19:20:36 zhurka rakstīja:
20 May 2014, 19:00:11 inferno-ex rakstīja:
20 May 2014, 18:00:45 zhurka rakstīja:
20 May 2014, 17:24:07 inferno-ex rakstīja:
20 May 2014, 16:06:05 zhurka rakstīja:
20 May 2014, 15:59:19 inferno-ex rakstīja:
20 May 2014, 15:19:26 zhurka rakstīja:
20 May 2014, 15:04:51 inferno-ex rakstīja:
Biju Mriepaas, uzpildiit kondicionieri. Sisteemaa caurumu nav, dzesee burviigi, bet kompresors pats neatsledzas, turpina kachaat nemeriigo spiedienu, chaliem pat aparaats saaka jukt praataa Kur lai meklee problemu? Kompresoraa? Datchikaa? Uz vietas piesledzaam diagnostiku, kljuudu nav.
ventilators ieslēdzas?
Kursh no visiem?
kondiškas?
Kur vinsh atrodas? Iesleedzot kondishku sak auksto puust ne pa jokam, tatad pielauju, ka straadaa.
Priekšpusē kondiškas radiatoram, pārlieku liels spiediens sistēmā var rasties ja ventilators neieslēdzas, bet auksto gaisu tāpat pūtīs,tik pastāv iespēja ka kāda truba uzsprāgs
Hm, peec visiem simptomiem izklausaas identiski. Paldies par atbildi. Par trubaaam tieshi to pashu teica, ja ilgaak par paaris minuteem paturees iesleegtu.
to taču var ļoti labi dzirdēt un redzēt vai ventilators ieslēdzas vai nē
Nu man par kondiem saprashana minimaala, tpc tas ir drizak Mriepas kasjaks
e36 bez kondiškas ventilatora strādā kā tam ir jāstrādā. Uz vietas stāvot kompresors paliek skaļāks un vairs nedzesē, jo radiators nav atdzisis, bet, kad sāk braukt, viss ir OK. Kompresors pats arī atslēdzas, tā kā šaubos, ka tas būs ventilators...
Piekritīšu teiktajam... E38 jau divus gadus tas ventilātors kā amputēts, ne trubas sprāgst ne kādas citas problēmas. Kad laukā ap +30 tad korķos stāvot paliek siltāks, bet braucot atkal viss normā.
Trubas var pārsprāgt ja spiediena sensors neiet nevis ventilātors viņš dzesē nevis pumpē.
Nu tad jau tur noteikti ir jābūt kādam devējam, kurš pie noteikta spiediena atslēdz kompresoru? | Offline | | |
zie4a318 | | Kopš: 20. Jul 2013
No: Salaspils
Ziņojumi: 198
Braucu ar: v12 un dazreiz ar 51
|
20 May 2014, 23:06:25 artys rakstīja:
Uz kurieni m60b40 ir jāvelk šī trubiņa, kas iziet no bildē atzīmētās vietas? Pielaižot dzinēju, pa viņu sūc iekšā gaisu.
Man viņa šitik gara ir. No e34 motoru izrāvu un aizmirsu, kur šī stiprinājās
ja no e34 ta izskatas no tosola ba4oka kas iet lidz radiatora ausai tur jabut tadam mazam pipsim kur vinju uzpraust | Offline | | |
IngusSeflers
| | Kopš: 12. Nov 2010
Ziņojumi: 934
Braucu ar: E38/ Octavia
|
21 May 2014, 01:42:37 inferno-ex rakstīja:
20 May 2014, 21:36:46 IngusSeflers rakstīja:
20 May 2014, 20:51:37 Cibulis rakstīja:
20 May 2014, 20:44:00 inferno-ex rakstīja:
20 May 2014, 19:20:36 zhurka rakstīja:
20 May 2014, 19:00:11 inferno-ex rakstīja:
20 May 2014, 18:00:45 zhurka rakstīja:
20 May 2014, 17:24:07 inferno-ex rakstīja:
20 May 2014, 16:06:05 zhurka rakstīja:
20 May 2014, 15:59:19 inferno-ex rakstīja:
20 May 2014, 15:19:26 zhurka rakstīja:
20 May 2014, 15:04:51 inferno-ex rakstīja:
Biju Mriepaas, uzpildiit kondicionieri. Sisteemaa caurumu nav, dzesee burviigi, bet kompresors pats neatsledzas, turpina kachaat nemeriigo spiedienu, chaliem pat aparaats saaka jukt praataa Kur lai meklee problemu? Kompresoraa? Datchikaa? Uz vietas piesledzaam diagnostiku, kljuudu nav.
ventilators ieslēdzas?
Kursh no visiem?
kondiškas?
Kur vinsh atrodas? Iesleedzot kondishku sak auksto puust ne pa jokam, tatad pielauju, ka straadaa.
Priekšpusē kondiškas radiatoram, pārlieku liels spiediens sistēmā var rasties ja ventilators neieslēdzas, bet auksto gaisu tāpat pūtīs,tik pastāv iespēja ka kāda truba uzsprāgs
Hm, peec visiem simptomiem izklausaas identiski. Paldies par atbildi. Par trubaaam tieshi to pashu teica, ja ilgaak par paaris minuteem paturees iesleegtu.
to taču var ļoti labi dzirdēt un redzēt vai ventilators ieslēdzas vai nē
Nu man par kondiem saprashana minimaala, tpc tas ir drizak Mriepas kasjaks
e36 bez kondiškas ventilatora strādā kā tam ir jāstrādā. Uz vietas stāvot kompresors paliek skaļāks un vairs nedzesē, jo radiators nav atdzisis, bet, kad sāk braukt, viss ir OK. Kompresors pats arī atslēdzas, tā kā šaubos, ka tas būs ventilators...
Piekritīšu teiktajam... E38 jau divus gadus tas ventilātors kā amputēts, ne trubas sprāgst ne kādas citas problēmas. Kad laukā ap +30 tad korķos stāvot paliek siltāks, bet braucot atkal viss normā.
Trubas var pārsprāgt ja spiediena sensors neiet nevis ventilātors viņš dzesē nevis pumpē.
Nu tad jau tur noteikti ir jābūt kādam devējam, kurš pie noteikta spiediena atslēdz kompresoru?
...savādāk nevar būt! Kautkam taču ir jādarbina kompresora sajūgs. Noņem no tā sensora štekeri, vajadzētu atslēgties sajūgam... sensors ir susinātājā. | Offline | | |
Edgars_J | | Kopš: 22. Feb 2013
No: Jelgava
Ziņojumi: 846
Braucu ar: e39 530D
| Vajag aizskriet uz EST un LT ar auto, kas ir noņemts no uzskaites : 1.drīkst/nedrīkst?! 2.ja nedrīkst, kas par to draud?! | Offline | | |
|
IngusSeflers
| | Kopš: 12. Nov 2010
Ziņojumi: 934
Braucu ar: E38/ Octavia
|
21 May 2014, 10:23:51 Edgars_J rakstīja:
Vajag aizskriet uz EST un LT ar auto, kas ir noņemts no uzskaites : 1.drīkst/nedrīkst?! 2.ja nedrīkst, kas par to draud?!
1.nedrīkst protams. 2. sods LV kādu gadu atpakaļ bija 50-100ls, EST būs bargāk...
Tagad pretjautājums Vai Latvijā ir iespējams apdrošināt A/M kura nav reģistrēta, ja nevar,tad kā tu domā cik būs sods par nereģistrētu-neapdrošinātu auto vadīšanu?
Nomāts auto nebūs lētāk? | Offline | | |
inferno-ex | | Kopš: 04. May 2011
Ziņojumi: 1556
Braucu ar:
|
21 May 2014, 09:57:34 IngusSeflers rakstīja:
21 May 2014, 01:42:37 inferno-ex rakstīja:
20 May 2014, 21:36:46 IngusSeflers rakstīja:
20 May 2014, 20:51:37 Cibulis rakstīja:
20 May 2014, 20:44:00 inferno-ex rakstīja:
20 May 2014, 19:20:36 zhurka rakstīja:
20 May 2014, 19:00:11 inferno-ex rakstīja:
20 May 2014, 18:00:45 zhurka rakstīja:
20 May 2014, 17:24:07 inferno-ex rakstīja:
20 May 2014, 16:06:05 zhurka rakstīja:
20 May 2014, 15:59:19 inferno-ex rakstīja:
20 May 2014, 15:19:26 zhurka rakstīja:
20 May 2014, 15:04:51 inferno-ex rakstīja:
Biju Mriepaas, uzpildiit kondicionieri. Sisteemaa caurumu nav, dzesee burviigi, bet kompresors pats neatsledzas, turpina kachaat nemeriigo spiedienu, chaliem pat aparaats saaka jukt praataa Kur lai meklee problemu? Kompresoraa? Datchikaa? Uz vietas piesledzaam diagnostiku, kljuudu nav.
ventilators ieslēdzas?
Kursh no visiem?
kondiškas?
Kur vinsh atrodas? Iesleedzot kondishku sak auksto puust ne pa jokam, tatad pielauju, ka straadaa.
Priekšpusē kondiškas radiatoram, pārlieku liels spiediens sistēmā var rasties ja ventilators neieslēdzas, bet auksto gaisu tāpat pūtīs,tik pastāv iespēja ka kāda truba uzsprāgs
Hm, peec visiem simptomiem izklausaas identiski. Paldies par atbildi. Par trubaaam tieshi to pashu teica, ja ilgaak par paaris minuteem paturees iesleegtu.
to taču var ļoti labi dzirdēt un redzēt vai ventilators ieslēdzas vai nē
Nu man par kondiem saprashana minimaala, tpc tas ir drizak Mriepas kasjaks
e36 bez kondiškas ventilatora strādā kā tam ir jāstrādā. Uz vietas stāvot kompresors paliek skaļāks un vairs nedzesē, jo radiators nav atdzisis, bet, kad sāk braukt, viss ir OK. Kompresors pats arī atslēdzas, tā kā šaubos, ka tas būs ventilators...
Piekritīšu teiktajam... E38 jau divus gadus tas ventilātors kā amputēts, ne trubas sprāgst ne kādas citas problēmas. Kad laukā ap +30 tad korķos stāvot paliek siltāks, bet braucot atkal viss normā.
Trubas var pārsprāgt ja spiediena sensors neiet nevis ventilātors viņš dzesē nevis pumpē.
Nu tad jau tur noteikti ir jābūt kādam devējam, kurš pie noteikta spiediena atslēdz kompresoru?
...savādāk nevar būt! Kautkam taču ir jādarbina kompresora sajūgs. Noņem no tā sensora štekeri, vajadzētu atslēgties sajūgam... sensors ir susinātājā.
Ok, tad man uzreiz ir viens jautājums. Ja reiz tas devējs ir sausinātājā, vai viņš skrūvējas iekšā korpusā un viņu mainot ir jāiztukšo sistēma, vai arī viņš skrūvējās iekšā ventīlī un viņu var nomainīt arī tāpat, nenolaižot visu atmosfērā? | Offline | | |
IngusSeflers
| | Kopš: 12. Nov 2010
Ziņojumi: 934
Braucu ar: E38/ Octavia
|
21 May 2014, 14:35:12 inferno-ex rakstīja:
Ok, tad man uzreiz ir viens jautājums. Ja reiz tas devējs ir sausinātājā, vai viņš skrūvējas iekšā korpusā un viņu mainot ir jāiztukšo sistēma, vai arī viņš skrūvējās iekšā ventīlī un viņu var nomainīt arī tāpat, nenolaižot visu atmosfērā?
Nevar...būs jāpilda vēlreiz!
| Offline | | |
inferno-ex | | Kopš: 04. May 2011
Ziņojumi: 1556
Braucu ar:
|
21 May 2014, 14:53:08 IngusSeflers rakstīja:
21 May 2014, 14:35:12 inferno-ex rakstīja:
Ok, tad man uzreiz ir viens jautājums. Ja reiz tas devējs ir sausinātājā, vai viņš skrūvējas iekšā korpusā un viņu mainot ir jāiztukšo sistēma, vai arī viņš skrūvējās iekšā ventīlī un viņu var nomainīt arī tāpat, nenolaižot visu atmosfērā?
Nevar...būs jāpilda vēlreiz!
Fuck..nu labi, liels paldies. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|