Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 217 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
zhurka
20. May 2014, 18:00 #20061

Kopš: 10. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1293

Braucu ar:


20 May 2014, 17:24:07 inferno-ex rakstīja:

20 May 2014, 16:06:05 zhurka rakstīja:

20 May 2014, 15:59:19 inferno-ex rakstīja:

20 May 2014, 15:19:26 zhurka rakstīja:

20 May 2014, 15:04:51 inferno-ex rakstīja:
Biju Mriepaas, uzpildiit kondicionieri. Sisteemaa caurumu nav, dzesee burviigi, bet kompresors pats neatsledzas, turpina kachaat nemeriigo spiedienu, chaliem pat aparaats saaka jukt praataa Kur lai meklee problemu? Kompresoraa? Datchikaa? Uz vietas piesledzaam diagnostiku, kljuudu nav.


ventilators ieslēdzas?

Kursh no visiem?


kondiškas?

Kur vinsh atrodas? Iesleedzot kondishku sak auksto puust ne pa jokam, tatad pielauju, ka straadaa.


Priekšpusē kondiškas radiatoram, pārlieku liels spiediens sistēmā var rasties ja ventilators neieslēdzas, bet auksto gaisu tāpat pūtīs,tik pastāv iespēja ka kāda truba uzsprāgs
Offline
SoWhat
20. May 2014, 18:10 #20062

Kopš: 28. Jul 2008

Ziņojumi: 196

Braucu ar: BMW R1200GS, E46 320D 2000. pa Vāciju

Ir 2000. gada 525D, automāts.

Novērota sekojoša problēma - balti dūmi no izpūtēja un neiet.
Diemžēl neko vairāk nevaru pastāstīt, jo tik man pašam pārdevējs bija spējīgs pateikt. Bet cena ir pietiekoši vilinoša, lai riskētu nopirkt "kaķi maisā".

Ko vajadzētu pārbaudīt, kam pievērst uzmanību, kad došos viņu apskatīt? Nobraukums ir patiess ap 210 000km, atrodas Austrijā.
Kādas viņiem ir slimības? Kādas idejas, kas varētu būt par vainu labākajā gadījumā un sliktākajā gadījumā?

PS. Es no dīzeļiem neko nejēdzu
Offline
inferno-ex
20. May 2014, 19:00 #20063

Kopš: 04. May 2011

Ziņojumi: 1556

Braucu ar:


20 May 2014, 18:00:45 zhurka rakstīja:

20 May 2014, 17:24:07 inferno-ex rakstīja:

20 May 2014, 16:06:05 zhurka rakstīja:

20 May 2014, 15:59:19 inferno-ex rakstīja:

20 May 2014, 15:19:26 zhurka rakstīja:

20 May 2014, 15:04:51 inferno-ex rakstīja:
Biju Mriepaas, uzpildiit kondicionieri. Sisteemaa caurumu nav, dzesee burviigi, bet kompresors pats neatsledzas, turpina kachaat nemeriigo spiedienu, chaliem pat aparaats saaka jukt praataa Kur lai meklee problemu? Kompresoraa? Datchikaa? Uz vietas piesledzaam diagnostiku, kljuudu nav.


ventilators ieslēdzas?

Kursh no visiem?


kondiškas?

Kur vinsh atrodas? Iesleedzot kondishku sak auksto puust ne pa jokam, tatad pielauju, ka straadaa.


Priekšpusē kondiškas radiatoram, pārlieku liels spiediens sistēmā var rasties ja ventilators neieslēdzas, bet auksto gaisu tāpat pūtīs,tik pastāv iespēja ka kāda truba uzsprāgs

Hm, peec visiem simptomiem izklausaas identiski. Paldies par atbildi. Par trubaaam tieshi to pashu teica, ja ilgaak par paaris minuteem paturees iesleegtu.
Offline
uldens1
20. May 2014, 19:18 #20064

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


20 May 2014, 18:10:14 SoWhat rakstīja:
Ir 2000. gada 525D, automāts.

Novērota sekojoša problēma - balti dūmi no izpūtēja un neiet.
Diemžēl neko vairāk nevaru pastāstīt, jo tik man pašam pārdevējs bija spējīgs pateikt. Bet cena ir pietiekoši vilinoša, lai riskētu nopirkt "kaķi maisā".

Ko vajadzētu pārbaudīt, kam pievērst uzmanību, kad došos viņu apskatīt? Nobraukums ir patiess ap 210 000km, atrodas Austrijā.
Kādas viņiem ir slimības? Kādas idejas, kas varētu būt par vainu labākajā gadījumā un sliktākajā gadījumā?

PS. Es no dīzeļiem neko nejēdzu
ticamakais ka turbina psc,darbinat un gazet nedrikst,var noraut raznosu
Offline
zhurka
20. May 2014, 19:20 #20065

Kopš: 10. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1293

Braucu ar:


20 May 2014, 19:00:11 inferno-ex rakstīja:

20 May 2014, 18:00:45 zhurka rakstīja:

20 May 2014, 17:24:07 inferno-ex rakstīja:

20 May 2014, 16:06:05 zhurka rakstīja:

20 May 2014, 15:59:19 inferno-ex rakstīja:

20 May 2014, 15:19:26 zhurka rakstīja:

20 May 2014, 15:04:51 inferno-ex rakstīja:
Biju Mriepaas, uzpildiit kondicionieri. Sisteemaa caurumu nav, dzesee burviigi, bet kompresors pats neatsledzas, turpina kachaat nemeriigo spiedienu, chaliem pat aparaats saaka jukt praataa Kur lai meklee problemu? Kompresoraa? Datchikaa? Uz vietas piesledzaam diagnostiku, kljuudu nav.


ventilators ieslēdzas?

Kursh no visiem?


kondiškas?

Kur vinsh atrodas? Iesleedzot kondishku sak auksto puust ne pa jokam, tatad pielauju, ka straadaa.


Priekšpusē kondiškas radiatoram, pārlieku liels spiediens sistēmā var rasties ja ventilators neieslēdzas, bet auksto gaisu tāpat pūtīs,tik pastāv iespēja ka kāda truba uzsprāgs

Hm, peec visiem simptomiem izklausaas identiski. Paldies par atbildi. Par trubaaam tieshi to pashu teica, ja ilgaak par paaris minuteem paturees iesleegtu.


to taču var ļoti labi dzirdēt un redzēt vai ventilators ieslēdzas vai nē
Offline
inferno-ex
20. May 2014, 20:44 #20066

Kopš: 04. May 2011

Ziņojumi: 1556

Braucu ar:


20 May 2014, 19:20:36 zhurka rakstīja:

20 May 2014, 19:00:11 inferno-ex rakstīja:

20 May 2014, 18:00:45 zhurka rakstīja:

20 May 2014, 17:24:07 inferno-ex rakstīja:

20 May 2014, 16:06:05 zhurka rakstīja:

20 May 2014, 15:59:19 inferno-ex rakstīja:

20 May 2014, 15:19:26 zhurka rakstīja:

20 May 2014, 15:04:51 inferno-ex rakstīja:
Biju Mriepaas, uzpildiit kondicionieri. Sisteemaa caurumu nav, dzesee burviigi, bet kompresors pats neatsledzas, turpina kachaat nemeriigo spiedienu, chaliem pat aparaats saaka jukt praataa Kur lai meklee problemu? Kompresoraa? Datchikaa? Uz vietas piesledzaam diagnostiku, kljuudu nav.


ventilators ieslēdzas?

Kursh no visiem?


kondiškas?

Kur vinsh atrodas? Iesleedzot kondishku sak auksto puust ne pa jokam, tatad pielauju, ka straadaa.


Priekšpusē kondiškas radiatoram, pārlieku liels spiediens sistēmā var rasties ja ventilators neieslēdzas, bet auksto gaisu tāpat pūtīs,tik pastāv iespēja ka kāda truba uzsprāgs

Hm, peec visiem simptomiem izklausaas identiski. Paldies par atbildi. Par trubaaam tieshi to pashu teica, ja ilgaak par paaris minuteem paturees iesleegtu.


to taču var ļoti labi dzirdēt un redzēt vai ventilators ieslēdzas vai nē

Nu man par kondiem saprashana minimaala, tpc tas ir drizak Mriepas kasjaks
Offline
Cibulis
20. May 2014, 20:51 #20067

Kopš: 13. Jan 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 470

Braucu ar: e36 328


20 May 2014, 20:44:00 inferno-ex rakstīja:

20 May 2014, 19:20:36 zhurka rakstīja:

20 May 2014, 19:00:11 inferno-ex rakstīja:

20 May 2014, 18:00:45 zhurka rakstīja:

20 May 2014, 17:24:07 inferno-ex rakstīja:

20 May 2014, 16:06:05 zhurka rakstīja:

20 May 2014, 15:59:19 inferno-ex rakstīja:

20 May 2014, 15:19:26 zhurka rakstīja:

20 May 2014, 15:04:51 inferno-ex rakstīja:
Biju Mriepaas, uzpildiit kondicionieri. Sisteemaa caurumu nav, dzesee burviigi, bet kompresors pats neatsledzas, turpina kachaat nemeriigo spiedienu, chaliem pat aparaats saaka jukt praataa Kur lai meklee problemu? Kompresoraa? Datchikaa? Uz vietas piesledzaam diagnostiku, kljuudu nav.


ventilators ieslēdzas?

Kursh no visiem?


kondiškas?

Kur vinsh atrodas? Iesleedzot kondishku sak auksto puust ne pa jokam, tatad pielauju, ka straadaa.


Priekšpusē kondiškas radiatoram, pārlieku liels spiediens sistēmā var rasties ja ventilators neieslēdzas, bet auksto gaisu tāpat pūtīs,tik pastāv iespēja ka kāda truba uzsprāgs

Hm, peec visiem simptomiem izklausaas identiski. Paldies par atbildi. Par trubaaam tieshi to pashu teica, ja ilgaak par paaris minuteem paturees iesleegtu.


to taču var ļoti labi dzirdēt un redzēt vai ventilators ieslēdzas vai nē

Nu man par kondiem saprashana minimaala, tpc tas ir drizak Mriepas kasjaks

e36 bez kondiškas ventilatora strādā kā tam ir jāstrādā. Uz vietas stāvot kompresors paliek skaļāks un vairs nedzesē, jo radiators nav atdzisis, bet, kad sāk braukt, viss ir OK. Kompresors pats arī atslēdzas, tā kā šaubos, ka tas būs ventilators...
Offline
Gekons
20. May 2014, 21:13 #20068

Kopš: 06. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 315

Braucu ar: Bmw e30 un ampula zem haubes.

Kāds var ieteikt, vai pats strādā kādā dīzeļcentrā, vajadzētu pa patīkamākām cenām restaurēt sūkni, un pārbaudīt sprauslas.

Ja nu kas PM vai 25908508.
Offline
IngusSeflers
20. May 2014, 21:36 #20069

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


20 May 2014, 20:51:37 Cibulis rakstīja:

20 May 2014, 20:44:00 inferno-ex rakstīja:

20 May 2014, 19:20:36 zhurka rakstīja:

20 May 2014, 19:00:11 inferno-ex rakstīja:

20 May 2014, 18:00:45 zhurka rakstīja:

20 May 2014, 17:24:07 inferno-ex rakstīja:

20 May 2014, 16:06:05 zhurka rakstīja:

20 May 2014, 15:59:19 inferno-ex rakstīja:

20 May 2014, 15:19:26 zhurka rakstīja:

20 May 2014, 15:04:51 inferno-ex rakstīja:
Biju Mriepaas, uzpildiit kondicionieri. Sisteemaa caurumu nav, dzesee burviigi, bet kompresors pats neatsledzas, turpina kachaat nemeriigo spiedienu, chaliem pat aparaats saaka jukt praataa Kur lai meklee problemu? Kompresoraa? Datchikaa? Uz vietas piesledzaam diagnostiku, kljuudu nav.


ventilators ieslēdzas?

Kursh no visiem?


kondiškas?

Kur vinsh atrodas? Iesleedzot kondishku sak auksto puust ne pa jokam, tatad pielauju, ka straadaa.


Priekšpusē kondiškas radiatoram, pārlieku liels spiediens sistēmā var rasties ja ventilators neieslēdzas, bet auksto gaisu tāpat pūtīs,tik pastāv iespēja ka kāda truba uzsprāgs

Hm, peec visiem simptomiem izklausaas identiski. Paldies par atbildi. Par trubaaam tieshi to pashu teica, ja ilgaak par paaris minuteem paturees iesleegtu.


to taču var ļoti labi dzirdēt un redzēt vai ventilators ieslēdzas vai nē

Nu man par kondiem saprashana minimaala, tpc tas ir drizak Mriepas kasjaks

e36 bez kondiškas ventilatora strādā kā tam ir jāstrādā. Uz vietas stāvot kompresors paliek skaļāks un vairs nedzesē, jo radiators nav atdzisis, bet, kad sāk braukt, viss ir OK. Kompresors pats arī atslēdzas, tā kā šaubos, ka tas būs ventilators...
Piekritīšu teiktajam... E38 jau divus gadus tas ventilātors kā amputēts, ne trubas sprāgst ne kādas citas problēmas. Kad laukā ap +30 tad korķos stāvot paliek siltāks, bet braucot atkal viss normā.
Trubas var pārsprāgt ja spiediena sensors neiet nevis ventilātors viņš dzesē nevis pumpē.
Offline
artys
20. May 2014, 23:06 #20070

Kopš: 10. May 2008

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 11258

Braucu ar: E30 cabrio, E53

Uz kurieni m60b40 ir jāvelk šī trubiņa, kas iziet no bildē atzīmētās vietas? Pielaižot dzinēju, pa viņu sūc iekšā gaisu.



Man viņa šitik gara ir. No e34 motoru izrāvu un aizmirsu, kur šī stiprinājās



-----------------
Visa veida apdrošināšanas pakalpojumi, konsultācijas
Offline
abit
20. May 2014, 23:17 #20071

Kopš: 27. Jul 2010

No: Madona

Ziņojumi: 388

Braucu ar: Chevy, jē30 un Fūl Saspenšan

cik liels, vai neliels augstspriegums iet pa m50 spoļu vadiem līdz spolēm? pieļauju, ka nekāds, jo tas viss tikai uztop spolē ne? vnk štukoju vai tas ka zondes vadi iet kādu gabalu kopā pīnē ar visiem spoļu vadiem varētu čakarēt zondes rādījumus?
Offline
uldens1
20. May 2014, 23:54 #20072

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


20 May 2014, 23:06:25 artys rakstīja:
Uz kurieni m60b40 ir jāvelk šī trubiņa, kas iziet no bildē atzīmētās vietas? Pielaižot dzinēju, pa viņu sūc iekšā gaisu.



Man viņa šitik gara ir. No e34 motoru izrāvu un aizmirsu, kur šī stiprinājās


nevar saprast,bet liekas ka bakas ventilacija
Offline
inferno-ex
21. May 2014, 01:42 #20073

Kopš: 04. May 2011

Ziņojumi: 1556

Braucu ar:


20 May 2014, 21:36:46 IngusSeflers rakstīja:

20 May 2014, 20:51:37 Cibulis rakstīja:

20 May 2014, 20:44:00 inferno-ex rakstīja:

20 May 2014, 19:20:36 zhurka rakstīja:

20 May 2014, 19:00:11 inferno-ex rakstīja:

20 May 2014, 18:00:45 zhurka rakstīja:

20 May 2014, 17:24:07 inferno-ex rakstīja:

20 May 2014, 16:06:05 zhurka rakstīja:

20 May 2014, 15:59:19 inferno-ex rakstīja:

20 May 2014, 15:19:26 zhurka rakstīja:

20 May 2014, 15:04:51 inferno-ex rakstīja:
Biju Mriepaas, uzpildiit kondicionieri. Sisteemaa caurumu nav, dzesee burviigi, bet kompresors pats neatsledzas, turpina kachaat nemeriigo spiedienu, chaliem pat aparaats saaka jukt praataa Kur lai meklee problemu? Kompresoraa? Datchikaa? Uz vietas piesledzaam diagnostiku, kljuudu nav.


ventilators ieslēdzas?

Kursh no visiem?


kondiškas?

Kur vinsh atrodas? Iesleedzot kondishku sak auksto puust ne pa jokam, tatad pielauju, ka straadaa.


Priekšpusē kondiškas radiatoram, pārlieku liels spiediens sistēmā var rasties ja ventilators neieslēdzas, bet auksto gaisu tāpat pūtīs,tik pastāv iespēja ka kāda truba uzsprāgs

Hm, peec visiem simptomiem izklausaas identiski. Paldies par atbildi. Par trubaaam tieshi to pashu teica, ja ilgaak par paaris minuteem paturees iesleegtu.


to taču var ļoti labi dzirdēt un redzēt vai ventilators ieslēdzas vai nē

Nu man par kondiem saprashana minimaala, tpc tas ir drizak Mriepas kasjaks

e36 bez kondiškas ventilatora strādā kā tam ir jāstrādā. Uz vietas stāvot kompresors paliek skaļāks un vairs nedzesē, jo radiators nav atdzisis, bet, kad sāk braukt, viss ir OK. Kompresors pats arī atslēdzas, tā kā šaubos, ka tas būs ventilators...
Piekritīšu teiktajam... E38 jau divus gadus tas ventilātors kā amputēts, ne trubas sprāgst ne kādas citas problēmas. Kad laukā ap +30 tad korķos stāvot paliek siltāks, bet braucot atkal viss normā.
Trubas var pārsprāgt ja spiediena sensors neiet nevis ventilātors viņš dzesē nevis pumpē.

Nu tad jau tur noteikti ir jābūt kādam devējam, kurš pie noteikta spiediena atslēdz kompresoru?
Offline
zie4a318
21. May 2014, 07:24 #20074

Kopš: 20. Jul 2013

No: Salaspils

Ziņojumi: 198

Braucu ar: v12 un dazreiz ar 51


20 May 2014, 23:06:25 artys rakstīja:
Uz kurieni m60b40 ir jāvelk šī trubiņa, kas iziet no bildē atzīmētās vietas? Pielaižot dzinēju, pa viņu sūc iekšā gaisu.



Man viņa šitik gara ir. No e34 motoru izrāvu un aizmirsu, kur šī stiprinājās


ja no e34 ta izskatas no tosola ba4oka kas iet lidz radiatora ausai tur jabut tadam mazam pipsim kur vinju uzpraust
Offline
IngusSeflers
21. May 2014, 09:57 #20075

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


21 May 2014, 01:42:37 inferno-ex rakstīja:

20 May 2014, 21:36:46 IngusSeflers rakstīja:

20 May 2014, 20:51:37 Cibulis rakstīja:

20 May 2014, 20:44:00 inferno-ex rakstīja:

20 May 2014, 19:20:36 zhurka rakstīja:

20 May 2014, 19:00:11 inferno-ex rakstīja:

20 May 2014, 18:00:45 zhurka rakstīja:

20 May 2014, 17:24:07 inferno-ex rakstīja:

20 May 2014, 16:06:05 zhurka rakstīja:

20 May 2014, 15:59:19 inferno-ex rakstīja:

20 May 2014, 15:19:26 zhurka rakstīja:

20 May 2014, 15:04:51 inferno-ex rakstīja:
Biju Mriepaas, uzpildiit kondicionieri. Sisteemaa caurumu nav, dzesee burviigi, bet kompresors pats neatsledzas, turpina kachaat nemeriigo spiedienu, chaliem pat aparaats saaka jukt praataa Kur lai meklee problemu? Kompresoraa? Datchikaa? Uz vietas piesledzaam diagnostiku, kljuudu nav.


ventilators ieslēdzas?

Kursh no visiem?


kondiškas?

Kur vinsh atrodas? Iesleedzot kondishku sak auksto puust ne pa jokam, tatad pielauju, ka straadaa.


Priekšpusē kondiškas radiatoram, pārlieku liels spiediens sistēmā var rasties ja ventilators neieslēdzas, bet auksto gaisu tāpat pūtīs,tik pastāv iespēja ka kāda truba uzsprāgs

Hm, peec visiem simptomiem izklausaas identiski. Paldies par atbildi. Par trubaaam tieshi to pashu teica, ja ilgaak par paaris minuteem paturees iesleegtu.


to taču var ļoti labi dzirdēt un redzēt vai ventilators ieslēdzas vai nē

Nu man par kondiem saprashana minimaala, tpc tas ir drizak Mriepas kasjaks

e36 bez kondiškas ventilatora strādā kā tam ir jāstrādā. Uz vietas stāvot kompresors paliek skaļāks un vairs nedzesē, jo radiators nav atdzisis, bet, kad sāk braukt, viss ir OK. Kompresors pats arī atslēdzas, tā kā šaubos, ka tas būs ventilators...
Piekritīšu teiktajam... E38 jau divus gadus tas ventilātors kā amputēts, ne trubas sprāgst ne kādas citas problēmas. Kad laukā ap +30 tad korķos stāvot paliek siltāks, bet braucot atkal viss normā.
Trubas var pārsprāgt ja spiediena sensors neiet nevis ventilātors viņš dzesē nevis pumpē.

Nu tad jau tur noteikti ir jābūt kādam devējam, kurš pie noteikta spiediena atslēdz kompresoru?
...savādāk nevar būt! Kautkam taču ir jādarbina kompresora sajūgs. Noņem no tā sensora štekeri, vajadzētu atslēgties sajūgam... sensors ir susinātājā.
Offline
Edgars_J
21. May 2014, 10:23 #20076

Kopš: 22. Feb 2013

No: Jelgava

Ziņojumi: 846

Braucu ar: e39 530D

Vajag aizskriet uz EST un LT ar auto, kas ir noņemts no uzskaites : 1.drīkst/nedrīkst?! 2.ja nedrīkst, kas par to draud?!
Offline
IngusSeflers
21. May 2014, 14:07 #20077

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


21 May 2014, 10:23:51 Edgars_J rakstīja:
Vajag aizskriet uz EST un LT ar auto, kas ir noņemts no uzskaites : 1.drīkst/nedrīkst?! 2.ja nedrīkst, kas par to draud?!
1.nedrīkst protams. 2. sods LV kādu gadu atpakaļ bija 50-100ls, EST būs bargāk...
Tagad pretjautājums Vai Latvijā ir iespējams apdrošināt A/M kura nav reģistrēta, ja nevar,tad kā tu domā cik būs sods par nereģistrētu-neapdrošinātu auto vadīšanu?
Nomāts auto nebūs lētāk?
Offline
inferno-ex
21. May 2014, 14:35 #20078

Kopš: 04. May 2011

Ziņojumi: 1556

Braucu ar:


21 May 2014, 09:57:34 IngusSeflers rakstīja:

21 May 2014, 01:42:37 inferno-ex rakstīja:

20 May 2014, 21:36:46 IngusSeflers rakstīja:

20 May 2014, 20:51:37 Cibulis rakstīja:

20 May 2014, 20:44:00 inferno-ex rakstīja:

20 May 2014, 19:20:36 zhurka rakstīja:

20 May 2014, 19:00:11 inferno-ex rakstīja:

20 May 2014, 18:00:45 zhurka rakstīja:

20 May 2014, 17:24:07 inferno-ex rakstīja:

20 May 2014, 16:06:05 zhurka rakstīja:

20 May 2014, 15:59:19 inferno-ex rakstīja:

20 May 2014, 15:19:26 zhurka rakstīja:

20 May 2014, 15:04:51 inferno-ex rakstīja:
Biju Mriepaas, uzpildiit kondicionieri. Sisteemaa caurumu nav, dzesee burviigi, bet kompresors pats neatsledzas, turpina kachaat nemeriigo spiedienu, chaliem pat aparaats saaka jukt praataa Kur lai meklee problemu? Kompresoraa? Datchikaa? Uz vietas piesledzaam diagnostiku, kljuudu nav.


ventilators ieslēdzas?

Kursh no visiem?


kondiškas?

Kur vinsh atrodas? Iesleedzot kondishku sak auksto puust ne pa jokam, tatad pielauju, ka straadaa.


Priekšpusē kondiškas radiatoram, pārlieku liels spiediens sistēmā var rasties ja ventilators neieslēdzas, bet auksto gaisu tāpat pūtīs,tik pastāv iespēja ka kāda truba uzsprāgs

Hm, peec visiem simptomiem izklausaas identiski. Paldies par atbildi. Par trubaaam tieshi to pashu teica, ja ilgaak par paaris minuteem paturees iesleegtu.


to taču var ļoti labi dzirdēt un redzēt vai ventilators ieslēdzas vai nē

Nu man par kondiem saprashana minimaala, tpc tas ir drizak Mriepas kasjaks

e36 bez kondiškas ventilatora strādā kā tam ir jāstrādā. Uz vietas stāvot kompresors paliek skaļāks un vairs nedzesē, jo radiators nav atdzisis, bet, kad sāk braukt, viss ir OK. Kompresors pats arī atslēdzas, tā kā šaubos, ka tas būs ventilators...
Piekritīšu teiktajam... E38 jau divus gadus tas ventilātors kā amputēts, ne trubas sprāgst ne kādas citas problēmas. Kad laukā ap +30 tad korķos stāvot paliek siltāks, bet braucot atkal viss normā.
Trubas var pārsprāgt ja spiediena sensors neiet nevis ventilātors viņš dzesē nevis pumpē.

Nu tad jau tur noteikti ir jābūt kādam devējam, kurš pie noteikta spiediena atslēdz kompresoru?
...savādāk nevar būt! Kautkam taču ir jādarbina kompresora sajūgs. Noņem no tā sensora štekeri, vajadzētu atslēgties sajūgam... sensors ir susinātājā.

Ok, tad man uzreiz ir viens jautājums. Ja reiz tas devējs ir sausinātājā, vai viņš skrūvējas iekšā korpusā un viņu mainot ir jāiztukšo sistēma, vai arī viņš skrūvējās iekšā ventīlī un viņu var nomainīt arī tāpat, nenolaižot visu atmosfērā?
Offline
IngusSeflers
21. May 2014, 14:53 #20079

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


21 May 2014, 14:35:12 inferno-ex rakstīja:
Ok, tad man uzreiz ir viens jautājums. Ja reiz tas devējs ir sausinātājā, vai viņš skrūvējas iekšā korpusā un viņu mainot ir jāiztukšo sistēma, vai arī viņš skrūvējās iekšā ventīlī un viņu var nomainīt arī tāpat, nenolaižot visu atmosfērā?
Nevar...būs jāpilda vēlreiz!
Offline
inferno-ex
21. May 2014, 15:10 #20080

Kopš: 04. May 2011

Ziņojumi: 1556

Braucu ar:


21 May 2014, 14:53:08 IngusSeflers rakstīja:

21 May 2014, 14:35:12 inferno-ex rakstīja:
Ok, tad man uzreiz ir viens jautājums. Ja reiz tas devējs ir sausinātājā, vai viņš skrūvējas iekšā korpusā un viņu mainot ir jāiztukšo sistēma, vai arī viņš skrūvējās iekšā ventīlī un viņu var nomainīt arī tāpat, nenolaižot visu atmosfērā?
Nevar...būs jāpilda vēlreiz!


Fuck..nu labi, liels paldies.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo