Autors | Ziņojums |
Permalat | 08. Oct 2005, 12:18 |
#2001
|
|
Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2005-10-07 15:20, Johoho rakstīja:
2005-10-04 11:15, Johoho rakstīja:
Šobrīd ieprecizējam cenas un tehniskos risinājumus. Jautajums: kura gada auto ir Jūsu E53? Ja nav grūti, atsūtiet, lūdzu, VIN pēdējos 7 simbolus!
2002.gada.3.0i, VIN varēšu iedot vakarā, jo tehniskā pie sievas!
Vai ir kādi jaunumi vai tomēr vajag VIN? Cik es saprotu VIN tas ir šasijas numurs?
Jā, VIN ir šasijas numurs. Lūdzu, ieprecizējiėt to. |
Offline | |
|
Permalat | 08. Oct 2005, 12:21 |
#2002
|
|
Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2005-10-07 10:48, matrixxxx rakstīja:
Permalat Vai kaads ir meeginaajis ielikt E30 taalo gaismu lukturos 100W lampas ? Jautaajums ir: vai reflektori nekuust kopaa ? Vai stikli nespreegaa ?
Doma ir taalajos lukturos iebaazt shitaas lampas: <a href="http://www.sportech.lv/product_info.php?products_id=869" target="_blank" target="_new">http://www.sportech.lv/product_info.php?products_id=869</a>
Un cik prasiitu juusu elektrikjis par vadu un releju savilkshanu taalajaam gaismaam ?
Diezvai mūsu elektriķi to darīs.. Auto elekroapgādes sistēma un paši lukturi, lampu ligzdas ir paredzētas konkrētai strāvai/jaudai/siltumam. Šāda pārbūve ir nekorekta no tehniskā viedokļa.
Permalat Pluss SIA
BMW autocentrs,
rezerves daļas, auto tirdzniecība
Volguntes 42, Rīga, LV 1046
www.permalat.lv
[email protected]
tel. 7470416 (veikals, serviss)
mob. 9482131 (serviss)
servisa menedžeri: Guntars - latv. val., Oļegs - krievu val.
[ This message was edited by: Permalat on 2005-10-08 14:24 ] |
Offline | |
|
Bron | 08. Oct 2005, 15:20 |
#2003
|
|
Kopš: 30. Aug 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 15204
Braucu ar: Traktortehniku by Nissan
| Jautaajums - vai E34 520 `88 OBC derees E34 525 `89 gljukainaa OBC vietaa?
Un veel - kuraa ETK sadaljaa jaameklee OBC? |
Offline | |
|
Blackadder | 08. Oct 2005, 16:42 |
#2004
|
|
Kopš: 15. May 2002
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2144
Braucu ar: Jaguar XF 2.7D, Jaguar XE 2.0d
| 520-tais arīdzan bija ’89, ja tas kaut ko maina...
2005-10-08 15:20, Bron rakstīja:
Jautaajums - vai E34 520 `88 OBC derees E34 525 `89 gljukainaa OBC vietaa?
Un veel - kuraa ETK sadaljaa jaameklee OBC?
|
Offline | |
|
Bron | 08. Oct 2005, 16:58 |
#2005
|
|
Kopš: 30. Aug 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 15204
Braucu ar: Traktortehniku by Nissan
|
2005-10-08 16:42, Blackadder rakstīja:
520-tais arīdzan bija ’89, ja tas kaut ko maina...
Paldies par precizeejumu no potenciaalaa paardeveeja puses |
Offline | |
|
ZigS | 08. Oct 2005, 17:42 |
#2006
|
|
Kopš: 15. May 2003
Ziņojumi: 2708
Braucu ar:
| tagad nepateikshu kaa ira ar E34 OBC, bet E30 OBC II (pilnajam OBC) mainiigie parametri ir motors, baakas tilpums, ir/nav katalizators,... |
Offline | |
|
alpins | 08. Oct 2005, 23:28 |
#2007
|
|
Kopš: 01. Sep 2003
Ziņojumi: 2557
Braucu ar:
| Man te interesee saabam 9 5 elju nomainiit , vai ar taadiem autosiem arii kraameejaties ? Vinjam ,peec nakljenes ,laikam ir 0 W 30 elja. Cik tas viss izmaksaatu ar filtru komplektaa? |
Offline | |
|
HM | 09. Oct 2005, 10:57 |
#2008
|
|
Kopš: 20. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 4912
Braucu ar:
| Sveiki!
Auto: e39; 2000.g. 11 men. 525D
Problema: Ara temperatuuras merijums paarleca uz -40 un kaadu dienu taa arii raadiija, tad vienu briidi saaka mirgot (kaadas 30 sekundes) visaadi merijumi no +50 lidz atpakal uz tiem pashiem -40. A ko tagad dariit? |
Offline | |
|
|
RM1 | 09. Oct 2005, 11:11 |
#2009
|
|
Kopš: 20. Dec 2003
Ziņojumi: 64882
Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli
| Mainīt mērītāju
----------------- Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс |
Offline | |
|
GirtzB | 09. Oct 2005, 11:58 |
#2010
|
|
Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22123
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| HM - pārbaudi kontaktu un vadus pie temperatūras devēja priekšējā bamperī.
Pelēkais Zvirbulis
Braukt ir priex[ This message was edited by: GirtzB on 2005-10-09 11:58 ]
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |
Offline | |
|
HM | 10. Oct 2005, 09:06 |
#2011
|
|
Kopš: 20. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 4912
Braucu ar:
| apmeeram kuraa vietaa bamperii to meeriitajau saakt mekleet?? |
Offline | |
|
GirtzB | 10. Oct 2005, 09:08 |
#2012
|
|
Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22123
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| imho bremžu ventilācijas caurumu un miglnieku tiešā tuvumā.
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |
Offline | |
|
Robertons | 10. Oct 2005, 09:09 |
#2013
|
|
Kopš: 02. Aug 2004
Ziņojumi: 63
Braucu ar:
| LAbdien. Auto - 540 E39 1996. Problēma tāda, ka stūres pastiprinātāja eļļas bačoks un trubiņas, kas nāk no tā visulaiku slapjas ar eļļu. Līmenis gan krītas minimāli, bet tur visulaiku viss slapjšs. Tad nu gribētos zināt, kapēc tā ir. Vai tur tajā bačokā gadījumā nav kāds filtriņš, kas varbūt aizsērējis vai vienkārši tās trubiņas jāpievelk stingrāk......
Paldies...... |
Offline | |
|
ivars001 | 10. Oct 2005, 10:03 |
#2014
|
|
Kopš: 21. Dec 2003
Ziņojumi: 332
Braucu ar: vecu spaini
|
2005-10-10 09:09, Robertons rakstīja:
LAbdien. Auto - 540 E39 1996. Problēma tāda, ka stūres pastiprinātāja eļļas bačoks un trubiņas, kas nāk no tā visulaiku slapjas ar eļļu. Līmenis gan krītas minimāli, bet tur visulaiku viss slapjšs. Tad nu gribētos zināt, kapēc tā ir. Vai tur tajā bačokā gadījumā nav kāds filtriņš, kas varbūt aizsērējis vai vienkārši tās trubiņas jāpievelk stingrāk......
Paldies......
man tā pati problēma tikai uz E32 ’92... |
Offline | |
|
Permalat | 10. Oct 2005, 10:17 |
#2015
|
|
Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2005-10-08 23:28, alpins rakstīja:
Man te interesee saabam 9 5 elju nomainiit , vai ar taadiem autosiem arii kraameejaties ? Vinjam ,peec nakljenes ,laikam ir 0 W 30 elja. Cik tas viss izmaksaatu ar filtru komplektaa?
Mēs apkalpojam TIKAI BMW automibīļus! Atvainojamies par radīto vilšanos |
Offline | |
|
Permalat | 10. Oct 2005, 10:18 |
#2016
|
|
Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2005-10-09 10:57, HM rakstīja:
Sveiki!
Auto: e39; 2000.g. 11 men. 525D
Problema: Ara temperatuuras merijums paarleca uz -40 un kaadu dienu taa arii raadiija, tad vienu briidi saaka mirgot (kaadas 30 sekundes) visaadi merijumi no +50 lidz atpakal uz tiem pashiem -40. A ko tagad dariit?
Braukt pie elektriķiem. Iespējamais iemesls: norauts āra T sensors, vadi iet uz ’īso’. Jāskatās vadi un sensors. |
Offline | |
|
|
Puce | 10. Oct 2005, 10:19 |
#2017
|
|
Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| vismaz e34 un droši vien arī e32 šī problēma risinās diezgan vienkārši, bet drusku smērīgi. Visa problēma slēpjas tajā, ka ir atslābis savilcējs, kas tās eļļas trubiņas notur pie eļļas rezervuāra bačoka un pluss vēl vecie žņaugi ar laika zoba palīdzību pārgrauž to gumijas trubu. nu vot i līst lēnā garā tā eļļa laukā.
Risinājums:
Nopērkam kādu litru vai, ja var mazāk stūres pastūža eļļu, divus savilcējus un paņemam asu nazi, plaķenes.
Vecie savilcēji nav otreiz izmantojami līdz ar to no sākuma noskaidrojam cik lielus vajadzēs.
tad atvienojam tās trubas. drusku patek eļļa, kas droši vien no vecuma ir duļķaina kā vecā tēva karpu dīķis.
nogriežam kādu 1.5cm no tām gumijas trubām. tikai nenogriežat par daudz, lai var to bačoku vecajā vietā nostiprināt.
Uzliekam jaunos savilcējus, pieskrūvējam visu atpakaļ un pielejam eļļu līdz līmenim. Tikai savilcējus skrūvējot nepārcenšamies, jo tas bačoks ir no plastmasas.
aizbraucam uz kādu tanku kur noskalojam izlijušās eļļas pēdas.
pēc tam vairs nekas netek.
2005-10-10 09:09, Robertons rakstīja:
LAbdien. Auto - 540 E39 1996. Problēma tāda, ka stūres pastiprinātāja eļļas bačoks un trubiņas, kas nāk no tā visulaiku slapjas ar eļļu. Līmenis gan krītas minimāli, bet tur visulaiku viss slapjšs. Tad nu gribētos zināt, kapēc tā ir. Vai tur tajā bačokā gadījumā nav kāds filtriņš, kas varbūt aizsērējis vai vienkārši tās trubiņas jāpievelk stingrāk......
Paldies......
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] |
Offline | |
|
Permalat | 10. Oct 2005, 10:20 |
#2018
|
|
Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2005-10-10 09:09, Robertons rakstīja:
LAbdien. Auto - 540 E39 1996. Problēma tāda, ka stūres pastiprinātāja eļļas bačoks un trubiņas, kas nāk no tā visulaiku slapjas ar eļļu. Līmenis gan krītas minimāli, bet tur visulaiku viss slapjšs. Tad nu gribētos zināt, kapēc tā ir. Vai tur tajā bačokā gadījumā nav kāds filtriņš, kas varbūt aizsērējis vai vienkārši tās trubiņas jāpievelk stingrāk......
Paldies......
Standarta problēma ar trubiņu plaisāšanu. Var mainīt trubas pret jaunām, var mēģināt saīsināt trubas, nogriežot galus un pievelkot no jauna. Pēc remonta gan jāatgaiso sūknis, nedrīkst pieļaut gaisa burbuļu nokļūšanu sūknī. |
Offline | |
|
Robertons | 10. Oct 2005, 10:37 |
#2019
|
|
Kopš: 02. Aug 2004
Ziņojumi: 63
Braucu ar:
| Nu to es saprotu.... Bet man kaukā aizdomas, ka kas cits varētu būt pie vainas.... A kapēc tad viss bačoks arī netīrs? Es tak pa tramplīniem nelēkāju un uz jumta pastāvīgi neveļos...... |
Offline | |
|
aknot | 10. Oct 2005, 10:51 |
#2020
|
|
Kopš: 07. Oct 2005
Ziņojumi: 3
Braucu ar: 98’ 525TDS
| Cik vajadzetu eest 98’ gada 525TDS automatam, ja brauc pratigi protams |
Offline | |
|