Online

Pašreiz BMWPower skatās 44 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautaajumi Permalatam v2.0

AutorsZiņojums
Permalat
08. Oct 2005, 12:18 #2001

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-10-07 15:20, Johoho rakstīja:

2005-10-04 11:15, Johoho rakstīja:

Šobrīd ieprecizējam cenas un tehniskos risinājumus. Jautajums: kura gada auto ir Jūsu E53? Ja nav grūti, atsūtiet, lūdzu, VIN pēdējos 7 simbolus!


2002.gada.3.0i, VIN varēšu iedot vakarā, jo tehniskā pie sievas!


Vai ir kādi jaunumi vai tomēr vajag VIN? Cik es saprotu VIN tas ir šasijas numurs?

Jā, VIN ir šasijas numurs. Lūdzu, ieprecizējiėt to.
Offline
Permalat
08. Oct 2005, 12:21 #2002

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-10-07 10:48, matrixxxx rakstīja:
Permalat Vai kaads ir meeginaajis ielikt E30 taalo gaismu lukturos 100W lampas ? Jautaajums ir: vai reflektori nekuust kopaa ? Vai stikli nespreegaa ?
Doma ir taalajos lukturos iebaazt shitaas lampas: <a href="http://www.sportech.lv/product_info.php?products_id=869" target="_blank" target="_new">http://www.sportech.lv/product_info.php?products_id=869</a>
Un cik prasiitu juusu elektrikjis par vadu un releju savilkshanu taalajaam gaismaam ?


Diezvai mūsu elektriķi to darīs.. Auto elekroapgādes sistēma un paši lukturi, lampu ligzdas ir paredzētas konkrētai strāvai/jaudai/siltumam. Šāda pārbūve ir nekorekta no tehniskā viedokļa.

Permalat Pluss SIA
BMW autocentrs,
rezerves daļas, auto tirdzniecība
Volguntes 42, Rīga, LV 1046

www.permalat.lv
[email protected]

tel. 7470416 (veikals, serviss)
mob. 9482131 (serviss)
servisa menedžeri: Guntars - latv. val., Oļegs - krievu val.
[ This message was edited by: Permalat on 2005-10-08 14:24 ]
Offline
Bron
08. Oct 2005, 15:20 #2003

Kopš: 30. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 15204

Braucu ar: Traktortehniku by Nissan

Jautaajums - vai E34 520 `88 OBC derees E34 525 `89 gljukainaa OBC vietaa?

Un veel - kuraa ETK sadaljaa jaameklee OBC?
Offline
Blackadder
08. Oct 2005, 16:42 #2004

Kopš: 15. May 2002

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2144

Braucu ar: Jaguar XF 2.7D, Jaguar XE 2.0d

520-tais arīdzan bija ’89, ja tas kaut ko maina...


2005-10-08 15:20, Bron rakstīja:
Jautaajums - vai E34 520 `88 OBC derees E34 525 `89 gljukainaa OBC vietaa?

Un veel - kuraa ETK sadaljaa jaameklee OBC?
Offline
Bron
08. Oct 2005, 16:58 #2005

Kopš: 30. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 15204

Braucu ar: Traktortehniku by Nissan


2005-10-08 16:42, Blackadder rakstīja:
520-tais arīdzan bija ’89, ja tas kaut ko maina...



Paldies par precizeejumu no potenciaalaa paardeveeja puses
Offline
ZigS
08. Oct 2005, 17:42 #2006

Kopš: 15. May 2003

Ziņojumi: 2708

Braucu ar:

tagad nepateikshu kaa ira ar E34 OBC, bet E30 OBC II (pilnajam OBC) mainiigie parametri ir motors, baakas tilpums, ir/nav katalizators,...
Offline
alpins
08. Oct 2005, 23:28 #2007

Kopš: 01. Sep 2003

Ziņojumi: 2557

Braucu ar:

Man te interesee saabam 9 5 elju nomainiit , vai ar taadiem autosiem arii kraameejaties ? Vinjam ,peec nakljenes ,laikam ir 0 W 30 elja. Cik tas viss izmaksaatu ar filtru komplektaa?
Offline
HM
09. Oct 2005, 10:57 #2008

Kopš: 20. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 4912

Braucu ar:

Sveiki!
Auto: e39; 2000.g. 11 men. 525D
Problema: Ara temperatuuras merijums paarleca uz -40 un kaadu dienu taa arii raadiija, tad vienu briidi saaka mirgot (kaadas 30 sekundes) visaadi merijumi no +50 lidz atpakal uz tiem pashiem -40. A ko tagad dariit?
Offline
RM1
09. Oct 2005, 11:11 #2009

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64882

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli

Mainīt mērītāju

-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
GirtzB
09. Oct 2005, 11:58 #2010

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22123

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

HM - pārbaudi kontaktu un vadus pie temperatūras devēja priekšējā bamperī.


Pelēkais Zvirbulis
Braukt ir priex[ This message was edited by: GirtzB on 2005-10-09 11:58 ]

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
HM
10. Oct 2005, 09:06 #2011

Kopš: 20. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 4912

Braucu ar:

apmeeram kuraa vietaa bamperii to meeriitajau saakt mekleet??
Offline
GirtzB
10. Oct 2005, 09:08 #2012

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22123

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

imho bremžu ventilācijas caurumu un miglnieku tiešā tuvumā.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Robertons
10. Oct 2005, 09:09 #2013

Kopš: 02. Aug 2004

Ziņojumi: 63

Braucu ar:

LAbdien. Auto - 540 E39 1996. Problēma tāda, ka stūres pastiprinātāja eļļas bačoks un trubiņas, kas nāk no tā visulaiku slapjas ar eļļu. Līmenis gan krītas minimāli, bet tur visulaiku viss slapjšs. Tad nu gribētos zināt, kapēc tā ir. Vai tur tajā bačokā gadījumā nav kāds filtriņš, kas varbūt aizsērējis vai vienkārši tās trubiņas jāpievelk stingrāk......
Paldies......
Offline
ivars001
10. Oct 2005, 10:03 #2014

Kopš: 21. Dec 2003

Ziņojumi: 332

Braucu ar: vecu spaini


2005-10-10 09:09, Robertons rakstīja:
LAbdien. Auto - 540 E39 1996. Problēma tāda, ka stūres pastiprinātāja eļļas bačoks un trubiņas, kas nāk no tā visulaiku slapjas ar eļļu. Līmenis gan krītas minimāli, bet tur visulaiku viss slapjšs. Tad nu gribētos zināt, kapēc tā ir. Vai tur tajā bačokā gadījumā nav kāds filtriņš, kas varbūt aizsērējis vai vienkārši tās trubiņas jāpievelk stingrāk......
Paldies......


man tā pati problēma tikai uz E32 ’92...
Offline
Permalat
10. Oct 2005, 10:17 #2015

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-10-08 23:28, alpins rakstīja:
Man te interesee saabam 9 5 elju nomainiit , vai ar taadiem autosiem arii kraameejaties ? Vinjam ,peec nakljenes ,laikam ir 0 W 30 elja. Cik tas viss izmaksaatu ar filtru komplektaa?

Mēs apkalpojam TIKAI BMW automibīļus! Atvainojamies par radīto vilšanos
Offline
Permalat
10. Oct 2005, 10:18 #2016

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-10-09 10:57, HM rakstīja:
Sveiki!
Auto: e39; 2000.g. 11 men. 525D
Problema: Ara temperatuuras merijums paarleca uz -40 un kaadu dienu taa arii raadiija, tad vienu briidi saaka mirgot (kaadas 30 sekundes) visaadi merijumi no +50 lidz atpakal uz tiem pashiem -40. A ko tagad dariit?

Braukt pie elektriķiem. Iespējamais iemesls: norauts āra T sensors, vadi iet uz ’īso’. Jāskatās vadi un sensors.
Offline
Puce
10. Oct 2005, 10:19 #2017

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

vismaz e34 un droši vien arī e32 šī problēma risinās diezgan vienkārši, bet drusku smērīgi. Visa problēma slēpjas tajā, ka ir atslābis savilcējs, kas tās eļļas trubiņas notur pie eļļas rezervuāra bačoka un pluss vēl vecie žņaugi ar laika zoba palīdzību pārgrauž to gumijas trubu. nu vot i līst lēnā garā tā eļļa laukā.
Risinājums:
Nopērkam kādu litru vai, ja var mazāk stūres pastūža eļļu, divus savilcējus un paņemam asu nazi, plaķenes.
Vecie savilcēji nav otreiz izmantojami līdz ar to no sākuma noskaidrojam cik lielus vajadzēs.
tad atvienojam tās trubas. drusku patek eļļa, kas droši vien no vecuma ir duļķaina kā vecā tēva karpu dīķis.
nogriežam kādu 1.5cm no tām gumijas trubām. tikai nenogriežat par daudz, lai var to bačoku vecajā vietā nostiprināt.
Uzliekam jaunos savilcējus, pieskrūvējam visu atpakaļ un pielejam eļļu līdz līmenim. Tikai savilcējus skrūvējot nepārcenšamies, jo tas bačoks ir no plastmasas.
aizbraucam uz kādu tanku kur noskalojam izlijušās eļļas pēdas.
pēc tam vairs nekas netek.



2005-10-10 09:09, Robertons rakstīja:
LAbdien. Auto - 540 E39 1996. Problēma tāda, ka stūres pastiprinātāja eļļas bačoks un trubiņas, kas nāk no tā visulaiku slapjas ar eļļu. Līmenis gan krītas minimāli, bet tur visulaiku viss slapjšs. Tad nu gribētos zināt, kapēc tā ir. Vai tur tajā bačokā gadījumā nav kāds filtriņš, kas varbūt aizsērējis vai vienkārši tās trubiņas jāpievelk stingrāk......
Paldies......


-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
Permalat
10. Oct 2005, 10:20 #2018

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-10-10 09:09, Robertons rakstīja:
LAbdien. Auto - 540 E39 1996. Problēma tāda, ka stūres pastiprinātāja eļļas bačoks un trubiņas, kas nāk no tā visulaiku slapjas ar eļļu. Līmenis gan krītas minimāli, bet tur visulaiku viss slapjšs. Tad nu gribētos zināt, kapēc tā ir. Vai tur tajā bačokā gadījumā nav kāds filtriņš, kas varbūt aizsērējis vai vienkārši tās trubiņas jāpievelk stingrāk......
Paldies......

Standarta problēma ar trubiņu plaisāšanu. Var mainīt trubas pret jaunām, var mēģināt saīsināt trubas, nogriežot galus un pievelkot no jauna. Pēc remonta gan jāatgaiso sūknis, nedrīkst pieļaut gaisa burbuļu nokļūšanu sūknī.
Offline
Robertons
10. Oct 2005, 10:37 #2019

Kopš: 02. Aug 2004

Ziņojumi: 63

Braucu ar:

Nu to es saprotu.... Bet man kaukā aizdomas, ka kas cits varētu būt pie vainas.... A kapēc tad viss bačoks arī netīrs? Es tak pa tramplīniem nelēkāju un uz jumta pastāvīgi neveļos......
Offline
aknot
10. Oct 2005, 10:51 #2020

Kopš: 07. Oct 2005

Ziņojumi: 3

Braucu ar: 98’ 525TDS

Cik vajadzetu eest 98’ gada 525TDS automatam, ja brauc pratigi protams
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo