Autors | Ziņojums |
Harcix | 15. Feb 2013, 10:45 |
#2001
|
|
Kopš: 16. May 2002
No: Valmiera
Ziņojumi: 7810
Braucu ar: V10
| Varbuut jau arii, bet nu principaa, ci kvinju paziistu, nekaads dirseejs nav, un jeega vinjam shito izdomaat?
15 Feb 2013, 08:31:32 facex rakstīja:
15 Feb 2013, 02:24:40 Harcix rakstīja:
man choma choms straadaa uz cela rullja, staastija, ka taads asfalts, kursh paredzeets piem 3m platumam tiek jau ruupniicaa sajaukts, lai sanaak 4 metriem. viis jau tajaa liimenii ir sarunaats. Pec tam shis knapi sarullee, asfalts liist prom. Nu taa vismaz vinsh staastija, klaat nestaaveeju.
bļin...nu kā tā var?
ja tas čoms tiešām vismaz rullim blakus būtu stāvējis, tad vajadzētu zināt, ka pilnīgi pie kājas cik t asfalta tiek sagatavotas rūpnīcā - pie ieklāšanas uz ceļa visu laiku notiek ieklātā asfalta biezuma, platības un lielā daļā gadījumu uzreiz arī sablīvējuma kontrole. plus tam tiek reģistrēts viss objektā atvestais asfalta daudzums (katra krava). un galu galā samaksāts būvniekam tiek tikai par ieklāto materiālu, kurš jebkurā laikā ir uzmērāms un apjoms atkārtoti precizējams ar vēlākiem urbumiem. pie tā paša - ir pietiekoši daudz metožu arī pēc darbu pabeigšanas nokontrolēt visu asfalta kārtu kopējo biezumu nevis vienā vietā, bet gan visā objektā - ja ir vēlme, pat jebkurā šķērsgriezumā ik pa 2 cm. un tici man - kontrole tiek veikta... un būvniekiem tiek apgriezta samaksa par neieklāto materiālu, ja tas neietekmē būves ekspluatācijas īpašības, un gadījumos, kad būtiski trūkst materiāla, tad jau reāli frēzē nost un ieklāj pa jaunam...
tā kā buļļa kaka ir visi tā čoma stāstījumi
----------------- www.bmwpowerty.lv
|
Offline | |
|
facex | 15. Feb 2013, 11:00 |
#2002
|
|
Kopš: 07. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 378
Braucu ar: Volgo un Pannu
|
15 Feb 2013, 10:45:48 Harcix rakstīja:
Varbuut jau arii, bet nu principaa, ci kvinju paziistu, nekaads dirseejs nav, un jeega vinjam shito izdomaat?
ok ok... 11. gadā nācās redzēt ruļļotājus un klājējus...kā arī viņu šefus skraidam ap tehniku un kasot pakaušus, kad vajadzēja ieklāt a/b kurā tika izmantots ar polimēriem modificēts bitumens. šādam a/b ir krietni atšķirīga veltņošanas tehnoloģija salīdzinot ar tās pašas markas a/b bet ar parasto bitumenu.
tur arī rodās teikas ka asfalts aizplūst zem ruļļa
|
Offline | |
|
Harcix | 15. Feb 2013, 11:31 |
#2003
|
|
Kopš: 16. May 2002
No: Valmiera
Ziņojumi: 7810
Braucu ar: V10
| Paldies, ka izskaidroji. Pajautaashu vinjam , kad naakamreiz sastapshu.
----------------- www.bmwpowerty.lv
|
Offline | |
|
edzulis | 18. Feb 2013, 18:33 |
#2004
|
|
Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| Pa tādu melno ledu vēl nebiju braucis kā šodien pēc 14:30... gluds, melns, spīdīgs ledus un attiecīga braukšana [ Šo ziņu laboja edzulis, 18 Feb 2013, 18:34:06 ] |
Offline | |
|
karlsonss | 18. Feb 2013, 18:40 |
#2005
|
|
Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
| braucu no valmieras, tur liidz riigai viss bija smuki, juglaa saakaas
juglas ielaa, tur kur 70 mezhaa, kaadas 4-5 mashiiinas staaveeja nu galiigi ne taa kaa normaali uz celja jaastaav.
|
Offline | |
|
bang-bang | 18. Feb 2013, 19:03 |
#2006
|
|
Kopš: 11. Jun 2010
Ziņojumi: 1770
Braucu ar: foršu bembuku
|
18 Feb 2013, 18:33:41 edzulis rakstīja:
Pa tādu melno ledu vēl nebiju braucis kā šodien pēc 14:30... gluds, melns, spīdīgs ledus un attiecīga braukšana
Man arī likās, ka pa tādu ceļu braucu pirmoreiz, bet nu Un paldies Šlēgelmilham, kas mani mazliet apmācījis drošā braukšanā, noderēja, tā ka gandrīz bez stresa |
Offline | |
|
marihuans | 18. Feb 2013, 19:07 |
#2007
|
|
Kopš: 29. Mar 2005
Ziņojumi: 23186
Braucu ar: 4 x 666
| braucu uz rīgu un vienu sievieti ar fordu sameta,15min nočakarējos kamēr izvilku ārā
ceļš
----------------- T: 203-65-203
|
Offline | |
|
karlsonss | 28. Feb 2013, 08:32 |
#2008
|
|
Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
| lai vai kā te vietējie ceļdari meeginaatu taisnoties, tomēr timrotam taisnība. [ Šo ziņu laboja karlsonss, 28 Feb 2013, 08:33:08 ] |
Offline | |
|
|
Fandulis | 28. Feb 2013, 08:59 |
#2009
|
|
Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 13377
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
| Ceļu būvnieki laikam paši izdomā kur kādu salu ielikt ceļa vidū un no kā taisīt pagaidu apļus. Vācijā labojamā bāņa malas taisa no saldā krējuma un zemenēm ja par to cepiens. Uz jebkuriem ceļa darbiem ir konkurss. |
Offline | |
|
Schutzstaffel | 28. Feb 2013, 09:02 |
#2010
|
|
Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
| Jebat kaadi Latvijaa ir celi. Del sitadas huinas busu spiest parvakties dzivot uz citu valsti. Tak vairs nav nevienas dzivas ielas. |
Offline | |
|
wheels | 28. Feb 2013, 09:19 |
#2011
|
|
Kopš: 16. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 10062
Braucu ar: V8
| Rīgas Hesa mazais aplis brūk vnk ārā Daudzās vietās kur asfalts ir 2-3gadi vecs tas jau sadalās
Tā turpināt |
Offline | |
|
karlsonss | 28. Feb 2013, 09:21 |
#2012
|
|
Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
|
28 Feb 2013, 09:19:16 wheels rakstīja:
Rīgas Hesa mazais aplis brūk vnk ārā Daudzās vietās kur asfalts ir 2-3gadi vecs tas jau sadalās
Tā turpināt
šorīt kā reiz izbraucu to apli un nopriecājos par mūsu būvniekiem- malačiem, kuri no jebkura pīrādziņa māk sūdu uztaisīt. |
Offline | |
|
wxy | 28. Feb 2013, 09:23 |
#2013
|
|
Kopš: 14. Oct 2009
Ziņojumi: 1469
Braucu ar: savu auto
| Tiešām neviens ceļinieks nedomā ilgtermiņā vai problēma citur? Ka uztaisot pa kvalitatīvo, lai arī par pašizmaksu vai nelieliem zaudējumiem, toties nākotnē būsi pieprasītāks un augstāk novērtēts. |
Offline | |
|
edzulis | 28. Feb 2013, 09:24 |
#2014
|
|
Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| Kurš tas ir? Iemetiet linku no maps |
Offline | |
|
kvatra | 28. Feb 2013, 09:28 |
#2015
|
|
Kopš: 16. Jan 2003
No: Cēsis
Ziņojumi: 1162
Braucu ar: Audi Quattro
|
28 Feb 2013, 09:21:04 karlsonss rakstīja:
28 Feb 2013, 09:19:16 wheels rakstīja:
Rīgas Hesa mazais aplis brūk vnk ārā Daudzās vietās kur asfalts ir 2-3gadi vecs tas jau sadalās
Tā turpināt
šorīt kā reiz izbraucu to apli un nopriecājos par mūsu būvniekiem- malačiem, kuri no jebkura pīrādziņa māk sūdu uztaisīt.
To apli vai tad neuzbūvēja jau pirms gadiem 10? Sen jau vajadzēja virskārtu atjaunot, kas nav izdarīts. |
Offline | |
|
kkas | 28. Feb 2013, 09:29 |
#2016
|
|
Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9325
Braucu ar: Alfu
| eh, mūsu ceļi... kā reiz brīvdienās braukājos pa igauniju tumsā, jāslēdz tālie ārā, jo ceļa zīmes dedzina acis ārā |
Offline | |
|
|
uudensputns | 28. Feb 2013, 09:56 |
#2017
|
|
Kopš: 18. Mar 2012
No: Cēsis
Ziņojumi: 690
Braucu ar: zviedru tanku
| Redzēta LV karte,kurā iezīmēti daži interesanti ceļi.
Rīga-Kranciems-Koknese-Pļaviņas-Rēzekne-Zilupe.
Apvedceļš Siguldai.
Tas viss no septiņdesmito gadu psrs militāristu kartes,kuru bildēt gan neļāva. |
Offline | |
|
Gubinsh | 28. Feb 2013, 09:59 |
#2018
|
|
Kopš: 08. Jul 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 675
Braucu ar: iemetinātu VIN
| Sakarā ar darba vietas maiņu interesē kā ir ar tikšanu pāri tiltiem uz pārdaugavu pirms 9:00 [ Šo ziņu laboja Gubinsh, 28 Feb 2013, 10:10:02 ] |
Offline | |
|
wxy | 28. Feb 2013, 10:07 |
#2019
|
|
Kopš: 14. Oct 2009
Ziņojumi: 1469
Braucu ar: savu auto
|
28 Feb 2013, 09:59:30 Gubinsh rakstīja:
Sakarā ar darba vietas maiņu interesē kā ir ar tikšanu pāri tiltiem un pārdaugavu pirms 9:00
Ap astoņiem no Imantas līdz centram, pa akmens tiltu, vidēji 20 min laikā. Pa vantenieku šķiet bij tas pats. Bet nu no rīta situācija ir ātri mainīga, brauksi pusdeviņos un situācija pavisam citādāka. |
Offline | |
|
RVR | 28. Feb 2013, 10:17 |
#2020
|
|
Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22291
Braucu ar: RVR
|
28 Feb 2013, 09:56:53 uudensputns rakstīja:
Redzēta LV karte,kurā iezīmēti daži interesanti ceļi.
Rīga-Kranciems-Koknese-Pļaviņas-Rēzekne-Zilupe.
Apvedceļš Siguldai.
Tas viss no septiņdesmito gadu psrs militāristu kartes,kuru bildēt gan neļāva.
To Kranciemu viņi arī tagad plāno.
Teksts no satiksmes ministrijas mājas lapas:
Autoceļa P80 ceļa posma 5.12.-63.6. km rekonstrukcijas darbus plānots pabeigt līdz šā gada beigām. Savukārt posmam no Slāvu apļa Rīgā līdz Kranciema karjeram būvniecības sākums vēl nav noteikts. Uz šo brīdi ir veiktas minētā posma priekšizpētes un ietekmes uz vidi izvērtējuma procedūras. Izvēlētā trase ir iestrādāta iesaistīto pašvaldību teritorijas plānojumos. Tālākās aktivitātes ir atkarīgas no nākošo ES strukturālo fondu finansēšanas apjoma. No 2014.-2020.gadam varētu izstrādāt skiču projektu un tehnisko projektu, kā arī uzsākt autoceļa būvniecībai nepieciešamo zemju iegādes procedūru. Nākošajā ES strukturālo fondu darbības periodā no 2020.-2027.gadam varētu uzsākt minētā posma būvniecības darbus.
|
Offline | |
|