Online

Pašreiz BMWPower skatās 214 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek ielās?

Tēma: Ceļi...

AutorsZiņojums
Harcix
15. Feb 2013, 10:45 #2001

Kopš: 16. May 2002

No: Valmiera

Ziņojumi: 7810

Braucu ar: V10

Varbuut jau arii, bet nu principaa, ci kvinju paziistu, nekaads dirseejs nav, un jeega vinjam shito izdomaat?

15 Feb 2013, 08:31:32 facex rakstīja:

15 Feb 2013, 02:24:40 Harcix rakstīja:
man choma choms straadaa uz cela rullja, staastija, ka taads asfalts, kursh paredzeets piem 3m platumam tiek jau ruupniicaa sajaukts, lai sanaak 4 metriem. viis jau tajaa liimenii ir sarunaats. Pec tam shis knapi sarullee, asfalts liist prom. Nu taa vismaz vinsh staastija, klaat nestaaveeju.



bļin...nu kā tā var?
ja tas čoms tiešām vismaz rullim blakus būtu stāvējis, tad vajadzētu zināt, ka pilnīgi pie kājas cik t asfalta tiek sagatavotas rūpnīcā - pie ieklāšanas uz ceļa visu laiku notiek ieklātā asfalta biezuma, platības un lielā daļā gadījumu uzreiz arī sablīvējuma kontrole. plus tam tiek reģistrēts viss objektā atvestais asfalta daudzums (katra krava). un galu galā samaksāts būvniekam tiek tikai par ieklāto materiālu, kurš jebkurā laikā ir uzmērāms un apjoms atkārtoti precizējams ar vēlākiem urbumiem. pie tā paša - ir pietiekoši daudz metožu arī pēc darbu pabeigšanas nokontrolēt visu asfalta kārtu kopējo biezumu nevis vienā vietā, bet gan visā objektā - ja ir vēlme, pat jebkurā šķērsgriezumā ik pa 2 cm. un tici man - kontrole tiek veikta... un būvniekiem tiek apgriezta samaksa par neieklāto materiālu, ja tas neietekmē būves ekspluatācijas īpašības, un gadījumos, kad būtiski trūkst materiāla, tad jau reāli frēzē nost un ieklāj pa jaunam...

tā kā buļļa kaka ir visi tā čoma stāstījumi


-----------------
www.bmwpowerty.lv
Offline
facex
15. Feb 2013, 11:00 #2002

Kopš: 07. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 378

Braucu ar: Volgo un Pannu


15 Feb 2013, 10:45:48 Harcix rakstīja:
Varbuut jau arii, bet nu principaa, ci kvinju paziistu, nekaads dirseejs nav, un jeega vinjam shito izdomaat?




ok ok... 11. gadā nācās redzēt ruļļotājus un klājējus...kā arī viņu šefus skraidam ap tehniku un kasot pakaušus, kad vajadzēja ieklāt a/b kurā tika izmantots ar polimēriem modificēts bitumens. šādam a/b ir krietni atšķirīga veltņošanas tehnoloģija salīdzinot ar tās pašas markas a/b bet ar parasto bitumenu.
tur arī rodās teikas ka asfalts aizplūst zem ruļļa
Offline
Harcix
15. Feb 2013, 11:31 #2003

Kopš: 16. May 2002

No: Valmiera

Ziņojumi: 7810

Braucu ar: V10

Paldies, ka izskaidroji. Pajautaashu vinjam , kad naakamreiz sastapshu.

-----------------
www.bmwpowerty.lv
Offline
edzulis
18. Feb 2013, 18:33 #2004

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Pa tādu melno ledu vēl nebiju braucis kā šodien pēc 14:30... gluds, melns, spīdīgs ledus un attiecīga braukšana

[ Šo ziņu laboja edzulis, 18 Feb 2013, 18:34:06 ]

Offline
karlsonss
18. Feb 2013, 18:40 #2005

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

braucu no valmieras, tur liidz riigai viss bija smuki, juglaa saakaas

juglas ielaa, tur kur 70 mezhaa, kaadas 4-5 mashiiinas staaveeja nu galiigi ne taa kaa normaali uz celja jaastaav.
Offline
bang-bang
18. Feb 2013, 19:03 #2006

Kopš: 11. Jun 2010

Ziņojumi: 1770

Braucu ar: foršu bembuku


18 Feb 2013, 18:33:41 edzulis rakstīja:
Pa tādu melno ledu vēl nebiju braucis kā šodien pēc 14:30... gluds, melns, spīdīgs ledus un attiecīga braukšana


Man arī likās, ka pa tādu ceļu braucu pirmoreiz, bet nu Un paldies Šlēgelmilham, kas mani mazliet apmācījis drošā braukšanā, noderēja, tā ka gandrīz bez stresa
Offline
marihuans
18. Feb 2013, 19:07 #2007

Kopš: 29. Mar 2005

Ziņojumi: 23186

Braucu ar: 4 x 666

braucu uz rīgu un vienu sievieti ar fordu sameta,15min nočakarējos kamēr izvilku ārā

ceļš

-----------------
T: 203-65-203
Offline
karlsonss
28. Feb 2013, 08:32 #2008

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

lai vai kā te vietējie ceļdari meeginaatu taisnoties, tomēr timrotam taisnība.

[ Šo ziņu laboja karlsonss, 28 Feb 2013, 08:33:08 ]

Offline
Fandulis
28. Feb 2013, 08:59 #2009

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13377

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Ceļu būvnieki laikam paši izdomā kur kādu salu ielikt ceļa vidū un no kā taisīt pagaidu apļus. Vācijā labojamā bāņa malas taisa no saldā krējuma un zemenēm ja par to cepiens. Uz jebkuriem ceļa darbiem ir konkurss.
Offline
Schutzstaffel
28. Feb 2013, 09:02 #2010

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

Jebat kaadi Latvijaa ir celi. Del sitadas huinas busu spiest parvakties dzivot uz citu valsti. Tak vairs nav nevienas dzivas ielas.
Offline
wheels
28. Feb 2013, 09:19 #2011

Kopš: 16. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 10062

Braucu ar: V8

Rīgas Hesa mazais aplis brūk vnk ārā Daudzās vietās kur asfalts ir 2-3gadi vecs tas jau sadalās
Tā turpināt
Offline
karlsonss
28. Feb 2013, 09:21 #2012

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


28 Feb 2013, 09:19:16 wheels rakstīja:
Rīgas Hesa mazais aplis brūk vnk ārā Daudzās vietās kur asfalts ir 2-3gadi vecs tas jau sadalās
Tā turpināt


šorīt kā reiz izbraucu to apli un nopriecājos par mūsu būvniekiem- malačiem, kuri no jebkura pīrādziņa māk sūdu uztaisīt.
Offline
wxy
28. Feb 2013, 09:23 #2013

Kopš: 14. Oct 2009

Ziņojumi: 1469

Braucu ar: savu auto

Tiešām neviens ceļinieks nedomā ilgtermiņā vai problēma citur? Ka uztaisot pa kvalitatīvo, lai arī par pašizmaksu vai nelieliem zaudējumiem, toties nākotnē būsi pieprasītāks un augstāk novērtēts.
Offline
edzulis
28. Feb 2013, 09:24 #2014

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Kurš tas ir? Iemetiet linku no maps
Offline
kvatra
28. Feb 2013, 09:28 #2015

Kopš: 16. Jan 2003

No: Cēsis

Ziņojumi: 1162

Braucu ar: Audi Quattro


28 Feb 2013, 09:21:04 karlsonss rakstīja:

28 Feb 2013, 09:19:16 wheels rakstīja:
Rīgas Hesa mazais aplis brūk vnk ārā Daudzās vietās kur asfalts ir 2-3gadi vecs tas jau sadalās
Tā turpināt


šorīt kā reiz izbraucu to apli un nopriecājos par mūsu būvniekiem- malačiem, kuri no jebkura pīrādziņa māk sūdu uztaisīt.


To apli vai tad neuzbūvēja jau pirms gadiem 10? Sen jau vajadzēja virskārtu atjaunot, kas nav izdarīts.
Offline
kkas
28. Feb 2013, 09:29 #2016

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9325

Braucu ar: Alfu

eh, mūsu ceļi... kā reiz brīvdienās braukājos pa igauniju tumsā, jāslēdz tālie ārā, jo ceļa zīmes dedzina acis ārā
Offline
uudensputns
28. Feb 2013, 09:56 #2017

Kopš: 18. Mar 2012

No: Cēsis

Ziņojumi: 690

Braucu ar: zviedru tanku

Redzēta LV karte,kurā iezīmēti daži interesanti ceļi.
Rīga-Kranciems-Koknese-Pļaviņas-Rēzekne-Zilupe.
Apvedceļš Siguldai.
Tas viss no septiņdesmito gadu psrs militāristu kartes,kuru bildēt gan neļāva.
Offline
Gubinsh
28. Feb 2013, 09:59 #2018

Kopš: 08. Jul 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 675

Braucu ar: iemetinātu VIN

Sakarā ar darba vietas maiņu interesē kā ir ar tikšanu pāri tiltiem uz pārdaugavu pirms 9:00

[ Šo ziņu laboja Gubinsh, 28 Feb 2013, 10:10:02 ]

Offline
wxy
28. Feb 2013, 10:07 #2019

Kopš: 14. Oct 2009

Ziņojumi: 1469

Braucu ar: savu auto


28 Feb 2013, 09:59:30 Gubinsh rakstīja:
Sakarā ar darba vietas maiņu interesē kā ir ar tikšanu pāri tiltiem un pārdaugavu pirms 9:00


Ap astoņiem no Imantas līdz centram, pa akmens tiltu, vidēji 20 min laikā. Pa vantenieku šķiet bij tas pats. Bet nu no rīta situācija ir ātri mainīga, brauksi pusdeviņos un situācija pavisam citādāka.
Offline
RVR
28. Feb 2013, 10:17 #2020

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22291

Braucu ar: RVR


28 Feb 2013, 09:56:53 uudensputns rakstīja:
Redzēta LV karte,kurā iezīmēti daži interesanti ceļi.
Rīga-Kranciems-Koknese-Pļaviņas-Rēzekne-Zilupe.
Apvedceļš Siguldai.
Tas viss no septiņdesmito gadu psrs militāristu kartes,kuru bildēt gan neļāva.


To Kranciemu viņi arī tagad plāno.
Teksts no satiksmes ministrijas mājas lapas:

Autoceļa P80 ceļa posma 5.12.-63.6. km rekonstrukcijas darbus plānots pabeigt līdz šā gada beigām. Savukārt posmam no Slāvu apļa Rīgā līdz Kranciema karjeram būvniecības sākums vēl nav noteikts. Uz šo brīdi ir veiktas minētā posma priekšizpētes un ietekmes uz vidi izvērtējuma procedūras. Izvēlētā trase ir iestrādāta iesaistīto pašvaldību teritorijas plānojumos. Tālākās aktivitātes ir atkarīgas no nākošo ES strukturālo fondu finansēšanas apjoma. No 2014.-2020.gadam varētu izstrādāt skiču projektu un tehnisko projektu, kā arī uzsākt autoceļa būvniecībai nepieciešamo zemju iegādes procedūru. Nākošajā ES strukturālo fondu darbības periodā no 2020.-2027.gadam varētu uzsākt minētā posma būvniecības darbus.

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo