Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 186 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Par un ap 5er E60/61 III

AutorsZiņojums
sys9291
30. Dec 2019, 13:48 #2001

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT

pie DDE problēmas lieta vēl interesantāka: pēc aizmigšanas pirmajā reizē sveces aktivizējas (neatkarīgi kļūdas ir vai nav), a otrajā vairs nē... un kļūdas par visu BSD...ja apdzēš un auto aizmieg, tad pēc pirmās reizes kļūdu nav a otrajā jau vecā dziesma...
Kas attiecas par pašiem blokiem - esmu saskāries, ka BSD bloka vietā ieleik LIN bloku no N sērijas, jo tas ir par 3 eur lētāks - bet mehāniski 1:1 un pat štepselis der...tikai nestrādā...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 30 Dec 2019, 13:50:28 ]

Offline
Staris
30. Dec 2019, 13:51 #2002

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

Es šajā gadījumā ne par kvēlsveču problēmu, bet konkrēti IBS kā tādu. Cik lasu, tad IBS var radīt miljons saistītu problēmu. Gribu saprast kā nodiagnosticēt sava IBS veselību, ja ISTA neuzrāda kļūdas. Tā kā intelekts limitē iespēju pašam izspriest to saprātīgā laika periodā, tad jautāju tev vai ir kaut kas specifisks ko paskatīties, lai būtu drošs, ka IBS rukā kā nākas.

Piemērs - kaut kad pavasarī konstatēju, ka imobilaizera bloķēšanas relejs neaktivizējas. Kantoris pateica, ka IBS dēļ tai līnijai nepienāk strāva un tiek izmantota alternatīva līnija. It kā nekontakts bijis IBS
Man tas neraisa ticību.

Offline
Staris
30. Dec 2019, 14:31 #2003

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

Ko darīt, ja jaunu aķi piereģistrē Wess-select, bet tāpat pēc laika resetojas pulkstens, ja 20 min patur atslēgu aizdedzē izslēgtam auto?
Lieki teikt, ka problēmu piedarbināt nav. Bet auto tomēr uzskata, ka viss ir slikti. Attiecīgi man gribas teikt, ka vai nu IBS kaut ko nesaprot vai viņam tiek iedoti nepareizi dati kā rezultātā viņš pie pirmās iespējas sāk atrubīt lieko.
Cik skatos par akumulatora reģistrāciju, tad tā ir veikta ar korektajiem datiem.
Vienreiz meklēju ISTA vai nevar redzēt iemeslus kāpēc tika atslēgti tie daži patērētāji pēc konkrētajiem notikumiem, bet laikam biju par stulbu, lai atrastu tādu info.

[ Šo ziņu laboja Staris, 30 Dec 2019, 14:33:36 ]

Offline
sys9291
30. Dec 2019, 14:32 #2004

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


30 Dec 2019, 13:57:08 @DM-101 rakstīja:

30 Dec 2019, 13:48:53 @sys9291 rakstīja:
pie DDE problēmas lieta vēl interesantāka: pēc aizmigšanas pirmajā reizē sveces aktivizējas (neatkarīgi kļūdas ir vai nav), a otrajā vairs nē... un kļūdas par visu BSD...ja apdzēš un auto aizmieg, tad pēc pirmās reizes kļūdu nav a otrajā jau vecā dziesma...
Kas attiecas par pašiem blokiem - esmu saskāries, ka BSD bloka vietā ieleik LIN bloku no N sērijas, jo tas ir par 3 eur lētāks - bet mehāniski 1:1 un pat štepselis der...tikai nestrādā...


Info diizelistiem..
Oo, te staasts par kljuudaam n shit paliek veel interesantaaks.
Tb, tupie BMW inzhenieri katru bloku taisa taa, lai tas arii avaarijas (komandu neesamiibas) apstaakljos max straadaatu. Piem., uudenssuknis straadaa ar 70% jaudu, kas pieaug liidz 100%,ja kaapj siltumneseeja t. Kveelsvechnieks arii - dara, ko var.
Otra teema - kljuudu regjistreeshana arii nenotiek momentaa. Visur ir salikti pass/fail skaitiitaaji, kas paredz iislaiciigu lazhu. Nu, piemeeram, uz kaadu briidi nobruka BSD. Kaa taa? Nu, kaads bloks aizga parestartaa, piem. Vai laikaa nepamodaas. Staasta moraale - kljuudas nevar skatiit uzreiz - ir/nav. Jaasaprot, ka to ierakstiishana prasa laiku. Daljai kljuudu - vairaakas motorstundas, vai simtus km, vai n reizes starteeshanu, utjpr.

ņea - osci likām klāt un šina nomira pēc aizdedzes izslēgšanas un vairs nepamodās līdz miegam... tā kā pass/fail nebūs pie vainas...(rezultātā nomainīts DDE, eļļas laboratorija, IBS un sveču bloks)
Par IBS runājot vairākas reizes pie gļukojoša IBS bijušas kļūdas no dažādiem blokiem par overvoltage... (klienta reports CCC izrubās) atrisinājās ar IBS maiņu jo akumulators bija jau mainīts un pie atvienota IBS overvoltage problēmu nebija...
PAr IMO releju runājot ļoti bieži tā ir paša releja problēma...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 30 Dec 2019, 14:34:41 ]

Offline
Staris
30. Dec 2019, 15:02 #2005

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

Paldies! Jāurbj Inpu un jāmēģina reģistrēt vēlreiz.
Offline
Mikus188
30. Dec 2019, 15:18 #2006

Kopš: 04. May 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 709

Braucu ar: E39 528 un E60 530xD

Es tikai par kvēlsvecēm uzjautāju, viss powers uzvarījās nu labi, vismaz interesanti palasīt . Manā gadījumā IBS jauns, akumulātors jauns, termostati jauni, bākas suknis jauns Četras kvelsveces mirušas, mainu jo velns vien zin kad bijusi pēdējā reģenerācija, vecais saimnieks tikai gāza un neko nedarīja.
Offline
RSAWorkshop
30. Dec 2019, 21:03 #2007

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7060

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


30 Dec 2019, 14:02:30 @DM-101 rakstīja:

30 Dec 2019, 13:51:09 @Staris rakstīja:
Es šajā gadījumā ne par kvēlsveču problēmu, bet konkrēti IBS kā tādu. Cik lasu, tad IBS var radīt miljons saistītu problēmu. Gribu saprast kā nodiagnosticēt sava IBS veselību, ja ISTA neuzrāda kļūdas. Tā kā intelekts limitē iespēju pašam izspriest to saprātīgā laika periodā, tad jautāju tev vai ir kaut kas specifisks ko paskatīties, lai būtu drošs, ka IBS rukā kā nākas.

Piemērs - kaut kad pavasarī konstatēju, ka imobilaizera bloķēšanas relejs neaktivizējas. Kantoris pateica, ka IBS dēļ tai līnijai nepienāk strāva un tiek izmantota alternatīva līnija. It kā nekontakts bijis IBS
Man tas neraisa ticību.




Par imo - hvz. Par IBS - situaacija nav cukuraina. Var skatiit INPA visas pamatlietas - soh, energjeetisko laadeeshanu, aizmigshanas eventus. Bet, esmu uzraavies uz gadijumiem, kad IBS feilo. Tb, ir te mums kanyoris, kas vecus, laikaa nefmateetus akjus pa svina cenu iepeerk no DE un paardod kaa alja oem. Taads akjis patiesiibaa ir ar kaafu 20..30 ietilpiibu, kaut plates ir tikai daljeeji sulfateejushaas un ieksheejaa pretestiiba ir maza. Tb, it kaa ptetruniigi dati, taadus IBS neatpaziist. Un var palikt laukos bez spanja (ibs noreagjees par veelu - buus sarkanais warning un klusums salonaa). Vnk jaalieto brandiigi akji, jaamaina regulaari, jaapieregjistree tikai ar ISTA. Tad buus gerai.
Man te info, ka uz spailes aķim ir iekapāts ražosānas darums, mošk tas palīdzēs izvairīties no jauna (veca) aķa iegādes

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
RSAWorkshop
30. Dec 2019, 21:05 #2008

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7060

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


30 Dec 2019, 15:18:03 @Mikus188 rakstīja:
Es tikai par kvēlsvecēm uzjautāju, viss powers uzvarījās nu labi, vismaz interesanti palasīt . Manā gadījumā IBS jauns, akumulātors jauns, termostati jauni, bākas suknis jauns Četras kvelsveces mirušas, mainu jo velns vien zin kad bijusi pēdējā reģenerācija, vecais saimnieks tikai gāza un neko nedarīja.
A termostats OEM BMW? Aftermarkets ļoti bieži nespēj advancēti strādāt

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Mikus188
30. Dec 2019, 21:34 #2009

Kopš: 04. May 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 709

Braucu ar: E39 528 un E60 530xD


30 Dec 2019, 21:05:01 @RSAWorkshop rakstīja:

30 Dec 2019, 15:18:03 @Mikus188 rakstīja:
Es tikai par kvēlsvecēm uzjautāju, viss powers uzvarījās nu labi, vismaz interesanti palasīt . Manā gadījumā IBS jauns, akumulātors jauns, termostati jauni, bākas suknis jauns Četras kvelsveces mirušas, mainu jo velns vien zin kad bijusi pēdējā reģenerācija, vecais saimnieks tikai gāza un neko nedarīja.
A termostats OEM BMW? Aftermarkets ļoti bieži nespēj advancēti strādāt
Termostai OM, IBS gan Hella.
Offline
rider
31. Dec 2019, 13:25 #2010

Kopš: 29. May 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 22

Braucu ar: BMW, E60, 535d, 210kW


30 Dec 2019, 15:18:03 @Mikus188 rakstīja:
Es tikai par kvēlsvecēm uzjautāju, viss powers uzvarījās nu labi, vismaz interesanti palasīt . Manā gadījumā IBS jauns, akumulātors jauns, termostati jauni, bākas suknis jauns Četras kvelsveces mirušas, mainu jo velns vien zin kad bijusi pēdējā reģenerācija, vecais saimnieks tikai gāza un neko nedarīja.
Kāpēc neviens no spečukiem neko nepastāsta par kvēlsveču bloka barošanas vadu - to, ka tas var sataisīt virkni problēmu sākot ar nekontaktu, bloka novsilināšanu utt....
Offline
uldens1
31. Dec 2019, 14:09 #2011

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


31 Dec 2019, 13:25:48 @rider rakstīja:

30 Dec 2019, 15:18:03 @Mikus188 rakstīja:
Es tikai par kvēlsvecēm uzjautāju, viss powers uzvarījās nu labi, vismaz interesanti palasīt . Manā gadījumā IBS jauns, akumulātors jauns, termostati jauni, bākas suknis jauns Četras kvelsveces mirušas, mainu jo velns vien zin kad bijusi pēdējā reģenerācija, vecais saimnieks tikai gāza un neko nedarīja.
Kāpēc neviens no spečukiem neko nepastāsta par kvēlsveču bloka barošanas vadu - to, ka tas var sataisīt virkni problēmu sākot ar nekontaktu, bloka novsilināšanu utt....
nu bet vai tad tas nav pats par sevi saprotams iemest aci kontaktā,ja tur ir kusis tur uzreiz var redzēt ka viss slikti
Offline
sys9291
31. Dec 2019, 15:02 #2012

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


31 Dec 2019, 14:36:01 @DM-101 rakstīja:

31 Dec 2019, 13:25:48 @rider rakstīja:

30 Dec 2019, 15:18:03 @Mikus188 rakstīja:
Es tikai par kvēlsvecēm uzjautāju, viss powers uzvarījās nu labi, vismaz interesanti palasīt . Manā gadījumā IBS jauns, akumulātors jauns, termostati jauni, bākas suknis jauns Četras kvelsveces mirušas, mainu jo velns vien zin kad bijusi pēdējā reģenerācija, vecais saimnieks tikai gāza un neko nedarīja.
Kāpēc neviens no spečukiem neko nepastāsta par kvēlsveču bloka barošanas vadu - to, ka tas var sataisīt virkni problēmu sākot ar nekontaktu, bloka novsilināšanu utt....


Plusa vada viena no probleemaam ir - nekorekts dzineeja termaalais rezhiims. Deelj taa tiek visu laiku cepinaatas sveces un karseets tas vads.
A
Un atkal - remontam jaasaakas ar termaalo rezhiimu, nevis vada mainju!

pārsvarā pie vainas ir izjāts štepselis, ko mainot bloku nenoņemot kolektoru līdz galam nav uzspraudši.. vai arī štepseļa fiksatoru vairs nav...
Offline
guncha31
31. Dec 2019, 15:48 #2013

Kopš: 24. Jun 2008

Ziņojumi: 11

Braucu ar:

Sveiciens forumiešiem!
Mani ir piemeklējusi lidzīga problēma ar auto piedarbināšanu.Auto E61 525 D (2006.gada).
Pieslēdzot INPA ir kļūdas par ģenerātoru,kvēlsveču bloku un IBS.Visu 3 kļūdu aprakstā ir minēts,ka nav komunikācija ar BSD šinu.Visas kļūdas dzēšās un parādās braucot atkal pēc kāda laika.
Kvēlsveces,bloks,plusavads kādu laiku atpakaļ ir mainīti.Akumulators stāv BMW AGM un līdz šim problēmas ar auto pielaišanu nav bijušas.Ģenerātoram tika namainīts sprieguma regulātors VALEO,nav nekādu izmaiņu.
Vai kādam ir kādas idejas,ko pārbaudīt,izdarīt paša spēkiem,lai nečakarētu auto darbinot???!!!
Labs elektriķis ir pieejams tikai pēc 10.janvāra.
Offline
sys9291
31. Dec 2019, 15:58 #2014

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


31 Dec 2019, 15:48:41 @guncha31 rakstīja:
Sveiciens forumiešiem!
Mani ir piemeklējusi lidzīga problēma ar auto piedarbināšanu.Auto E61 525 D (2006.gada).
Pieslēdzot INPA ir kļūdas par ģenerātoru,kvēlsveču bloku un IBS.Visu 3 kļūdu aprakstā ir minēts,ka nav komunikācija ar BSD šinu.Visas kļūdas dzēšās un parādās braucot atkal pēc kāda laika.
Kvēlsveces,bloks,plusavads kādu laiku atpakaļ ir mainīti.Akumulators stāv BMW AGM un līdz šim problēmas ar auto pielaišanu nav bijušas.Ģenerātoram tika namainīts sprieguma regulātors VALEO,nav nekādu izmaiņu.
Vai kādam ir kādas idejas,ko pārbaudīt,izdarīt paša spēkiem,lai nečakarētu auto darbinot???!!!
Labs elektriķis ir pieejams tikai pēc 10.janvāra.


noštepselē ģeneratora regulatora mazo štepselīti iesākumam, ja kļūda paliek tikai par ģeneratoru - tad ...vaina rokā.
P.S noštepeslēts regulators nodrošina akumulatora lādēšanu - tā kā var braukt līdz detaļas nomaiņai...
Kaspiča blogs ir laba lieta - bet aprakstīts pietiekami sarežģīti...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 31 Dec 2019, 16:00:21 ]

Offline
guncha31
31. Dec 2019, 16:09 #2015

Kopš: 24. Jun 2008

Ziņojumi: 11

Braucu ar:

Atvienošu,pabraukšu,paskatīšos lādēšanu.Pēctam pieslēgšu INPA un paskatīšos tās kļūdas.Paldies par ieteikumiem,pēctam painformēšu kā izdevās!
P.S Blogu palasīšu
Offline
RSAWorkshop
31. Dec 2019, 16:14 #2016

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7060

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


31 Dec 2019, 15:48:41 @guncha31 rakstīja:
Sveiciens forumiešiem!
Mani ir piemeklējusi lidzīga problēma ar auto piedarbināšanu.Auto E61 525 D (2006.gada).
Pieslēdzot INPA ir kļūdas par ģenerātoru,kvēlsveču bloku un IBS.Visu 3 kļūdu aprakstā ir minēts,ka nav komunikācija ar BSD šinu.Visas kļūdas dzēšās un parādās braucot atkal pēc kāda laika.
Kvēlsveces,bloks,plusavads kādu laiku atpakaļ ir mainīti.Akumulators stāv BMW AGM un līdz šim problēmas ar auto pielaišanu nav bijušas.Ģenerātoram tika namainīts sprieguma regulātors VALEO,nav nekādu izmaiņu.
Vai kādam ir kādas idejas,ko pārbaudīt,izdarīt paša spēkiem,lai nečakarētu auto darbinot???!!!
Labs elektriķis ir pieejams tikai pēc 10.janvāra.

Problēma sākās ar ielikto krutkas tableti ģeneratorā, ieliksi BMW OE tableti, tad arī varēsi sākt tālāk pētīt

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Asch
31. Dec 2019, 16:22 #2017

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4290

Braucu ar:

Uzliekot jaunu IBS, cik bija inicializacijas laiks? Kkur pa miglai ayceros, ka krievu foruma bija mineti 15km, kas janobrauc. Vai tas bija sapnis?
Offline
Asch
31. Dec 2019, 16:57 #2018

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4290

Braucu ar:


31 Dec 2019, 16:24:44 @DM-101 rakstīja:

31 Dec 2019, 16:22:01 @Asch rakstīja:
Uzliekot jaunu IBS, cik bija inicializacijas laiks? Kkur pa miglai ayceros, ka krievu foruma bija mineti 15km, kas janobrauc. Vai tas bija sapnis?


Razhitaajs saka, ka soc tiks noteikts 2h laikaa, neaizmigushaa staavoklii. Kaktotak

Aha, paldies!
Offline
sys9291
31. Dec 2019, 17:06 #2019

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


31 Dec 2019, 16:57:02 @Asch rakstīja:

31 Dec 2019, 16:24:44 @DM-101 rakstīja:

31 Dec 2019, 16:22:01 @Asch rakstīja:
Uzliekot jaunu IBS, cik bija inicializacijas laiks? Kkur pa miglai ayceros, ka krievu foruma bija mineti 15km, kas janobrauc. Vai tas bija sapnis?


Razhitaajs saka, ka soc tiks noteikts 2h laikaa, neaizmigushaa staavoklii. Kaktotak

Aha, paldies!

un pirmā aizmigšana notiks ilgāk... lai gan no malas tu to nepamanīsi...
Offline
Kaross
01. Jan 2020, 20:59 #2020

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


31 Dec 2019, 16:14:43 @RSAWorkshop rakstīja:

31 Dec 2019, 15:48:41 @guncha31 rakstīja:
Sveiciens forumiešiem!
Mani ir piemeklējusi lidzīga problēma ar auto piedarbināšanu.Auto E61 525 D (2006.gada).
Pieslēdzot INPA ir kļūdas par ģenerātoru,kvēlsveču bloku un IBS.Visu 3 kļūdu aprakstā ir minēts,ka nav komunikācija ar BSD šinu.Visas kļūdas dzēšās un parādās braucot atkal pēc kāda laika.
Kvēlsveces,bloks,plusavads kādu laiku atpakaļ ir mainīti.Akumulators stāv BMW AGM un līdz šim problēmas ar auto pielaišanu nav bijušas.Ģenerātoram tika namainīts sprieguma regulātors VALEO,nav nekādu izmaiņu.
Vai kādam ir kādas idejas,ko pārbaudīt,izdarīt paša spēkiem,lai nečakarētu auto darbinot???!!!
Labs elektriķis ir pieejams tikai pēc 10.janvāra.

Problēma sākās ar ielikto krutkas tableti ģeneratorā, ieliksi BMW OE tableti, tad arī varēsi sākt tālāk pētīt


Valeo nav krutka. VALEO ir oriģinālā ģenerātora ražotājs. Nevienam no tā labāk nepaliks ja uzliks par pārdesmit euro dārgāku - tādu pašu.
Esmu licis vismaz 10 tās VALEO tabletes un viss tur ir kārtībā. Citas gan nedrīkst likt.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo