Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 201 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 22

AutorsZiņojums
kexxx
27. Jul 2018, 09:12 #2001

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12316

Braucu ar:

Paskaties, vai tur vispār ir tas fiksējošais gredzens... Vienam pasūdam bija pretēja problēma- granātu nekādi nevarēja nodabūt no pusass- nedz ar sišanu, ne vilkšanu... Nu nekādi, tikai sazāģējot ar fleksi
Tā ka varbūt kāds to gredzenu vnk nav uzlicis atpakaļ...
Offline
martinsR
27. Jul 2018, 10:42 #2002

Kopš: 10. Sep 2009

Ziņojumi: 736

Braucu ar: pirkstu pa karti

Kads var m54b30 motoram samazinat max rpm no 7200 uz 6500? Pm vai 2617422viens
Offline
detonators
28. Jul 2018, 20:32 #2003

Kopš: 22. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1331

Braucu ar: 335i

Kur Rīgā var uzpildīt kondišku? līdz rītdienas rītam vajag

[ Šo ziņu laboja detonators, 28 Jul 2018, 20:40:49 ]

Offline
Jrs85
29. Jul 2018, 17:44 #2004

Kopš: 19. May 2018

Ziņojumi: 17

Braucu ar: e34 525tds, e60 530d LCI manuālis

Kas varētu būt kad e34 ir tādi dobji trokšņi pārliekot ātrumus. Kad braucot robā atlaiž gāzi tad nošūpo itkā gumijai kādai beigas būtu. Viens man te teica ka kardana muftai beigas. Nomainīju to, viss pa vecam. Mufta bij palietota bet beigta galīgi nē. Pie kā ķerties vēl ?
Offline
RSAWorkshop
29. Jul 2018, 17:53 #2005

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Diagnostika protams

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
u5er
30. Jul 2018, 16:54 #2006

Kopš: 24. Jun 2013

Ziņojumi: 52

Braucu ar:

Sveiki. Lieta tāda, ka e39 3.0D pie maziem apgriezieniem nav jaudas. Pie 3000 apgriezieniem takā sāk atdzīvoties. Pieslēdzu pie kompja uzrāda kļūdu - [07728] Charge-air pressure control or charge-air pressure controller. Īsti nesaprotu to kļūdu. Varbūt kāds var pateikt kurā virzienā skatīties?
Offline
Peecis
30. Jul 2018, 17:23 #2007

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


30 Jul 2018, 16:54:49 @u5er rakstīja:
Sveiki. Lieta tāda, ka e39 3.0D pie maziem apgriezieniem nav jaudas. Pie 3000 apgriezieniem takā sāk atdzīvoties. Pieslēdzu pie kompja uzrāda kļūdu - [07728] Charge-air pressure control or charge-air pressure controller. Īsti nesaprotu to kļūdu. Varbūt kāds var pateikt kurā virzienā skatīties?

Sākumā paskati, vai vakuums pienāk turbīnai un vai kustas ģeometrija
Offline
kalnins666
31. Jul 2018, 11:56 #2008

Kopš: 18. Dec 2008

Ziņojumi: 182

Braucu ar: BMW-318TIs drift edišen, E39 530d ikdienā

Jautajums par e30,e34,e36 reduktoru elementiem.

Vai ir kkads veids ka, neizjaucot reduktoru, saprast vai elementi ir vienadi? Zinu ka ir vairaki varianti kuriem atskiras plaknes novietojums pie ka skruvejas zobvainags. Vini atskiras tikai no atiecibas vai tur ir velkada likumsakariba?
Offline
RobertsE61
31. Jul 2018, 19:51 #2009

Kopš: 20. Jul 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 55

Braucu ar: E61

Jautājums par centrālo atslēgu - ziemā, kad temperatūra ir zem 0, auto var atslēgt ar pulti, kā temperatūras uzkāpa virs nulles, tikai un vienīgi, kā vectēvs savā laikā žiguli, ar atslēgu jāslēdz. Baterija beigta? Varbū kāds ir saskāries ar ko līdzīgu E61. Varat ieteikt, kur nomainīt bateriju, ja tas ir viens no iespējamiem risinājumiem.
Offline
bmwaddict
31. Jul 2018, 21:05 #2010

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


31 Jul 2018, 19:51:28 @RobertsE61 rakstīja:
Jautājums par centrālo atslēgu - ziemā, kad temperatūra ir zem 0, auto var atslēgt ar pulti, kā temperatūras uzkāpa virs nulles, tikai un vienīgi, kā vectēvs savā laikā žiguli, ar atslēgu jāslēdz. Baterija beigta? Varbū kāds ir saskāries ar ko līdzīgu E61. Varat ieteikt, kur nomainīt bateriju, ja tas ir viens no iespējamiem risinājumiem.

gan jau vaina durvju sleedzenes mehaanismaa. man bija liidziigs cirks vienam E46 respektiivi arii taads pats jocaans aukstaa laikaa ar durvju atsleegshanu nekaadu probl un kaa paliek karstaaks taa saakaas cirks. sleedzenee ir ir nevis kontakti kas kko sasleedz bet induktiivie deveeji un tur vai nu aiz vecuma vai mehaaniska nolietojuma kkas saak nestraadaat, kaapeec izpauzhaas tieshi karstumaa izskaidrot nemaaceeshu prieksh taa mums vajag kaspichu kursh atkal ir nobanots, bet joks ir taads ka sho gljukaino sensoreu rezultaataa centralkas vadiiba neredz ka durvis tiek atveertas un aizveertas un rodas situaacijas kad tas noved pie nesaprotamiem gljukiem.

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 31 Jul 2018, 21:16:21 ]

Offline
Nerds
31. Jul 2018, 21:17 #2011

Kopš: 24. Sep 2017

Ziņojumi: 341

Braucu ar:


31 Jul 2018, 11:56:00 @kalnins666 rakstīja:
Jautajums par e30,e34,e36 reduktoru elementiem.

Vai ir kkads veids ka, neizjaucot reduktoru, saprast vai elementi ir vienadi? Zinu ka ir vairaki varianti kuriem atskiras plaknes novietojums pie ka skruvejas zobvainags. Vini atskiras tikai no atiecibas vai tur ir velkada likumsakariba?

Tak sametini un miers mājās,būs tev LSD.



Ir,bet šaubos,ka tev ir kamera,kas var ielūrēt pa eļļas skrūves caurumu iekšā.Nu tad vari sākt skaitīt zobus,ja nu paliek garlaicīgi.
Man tāda ir,bet ko tādu vēl neesmu darījis.
Offline
RobertsE61
31. Jul 2018, 21:59 #2012

Kopš: 20. Jul 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 55

Braucu ar: E61



31 Jul 2018, 21:05:40 @bmwaddict rakstīja:

31 Jul 2018, 19:51:28 @RobertsE61 rakstīja:
Jautājums par centrālo atslēgu - ziemā, kad temperatūra ir zem 0, auto var atslēgt ar pulti, kā temperatūras uzkāpa virs nulles, tikai un vienīgi, kā vectēvs savā laikā žiguli, ar atslēgu jāslēdz. Baterija beigta? Varbū kāds ir saskāries ar ko līdzīgu E61. Varat ieteikt, kur nomainīt bateriju, ja tas ir viens no iespējamiem risinājumiem.

gan jau vaina durvju sleedzenes mehaanismaa. man bija liidziigs cirks vienam E46 respektiivi arii taads pats jocaans aukstaa laikaa ar durvju atsleegshanu nekaadu probl un kaa paliek karstaaks taa saakaas cirks. sleedzenee ir ir nevis kontakti kas kko sasleedz bet induktiivie deveeji un tur vai nu aiz vecuma vai mehaaniska nolietojuma kkas saak nestraadaat, kaapeec izpauzhaas tieshi karstumaa izskaidrot nemaaceeshu prieksh taa mums vajag kaspichu kursh atkal ir nobanots, bet joks ir taads ka sho gljukaino sensoreu rezultaataa centralkas vadiiba neredz ka durvis tiek atveertas un aizveertas un rodas situaacijas kad tas noved pie nesaprotamiem gljukiem.


Un kā Tu atrisināji to problēmu, vai arī tas nebija tavs auto?
Offline
Mixzzz
01. Aug 2018, 01:30 #2013

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2783

Braucu ar: e34 un e91 kuuc

Kur varētu aizvest pārhromēt metāla reflektorus(e34) un ar kādām naudām rēķināties?
Offline
SUB
01. Aug 2018, 09:47 #2014

Kopš: 14. Sep 2016

No: Talsi

Ziņojumi: 38

Braucu ar: Zaļo dīzeli

Vai ir iespēja kaut kā "nokalibrēt" spidometru? Auto e36. Spidometrs melo +20kmh, temperatūras un degvielas dačiki arī rāda nepareizi (vairāk) un apgriezieni arī ceļas straujāk, kā patiesībā.
Offline
ine
01. Aug 2018, 10:31 #2015

Kopš: 13. Jun 2018

Ziņojumi: 10

Braucu ar:

kādi iemesli varētu būt, ka vairs nedarbojas signalizācija, ielikta pirms 4 gadiem
Offline
dzonijs1
01. Aug 2018, 10:32 #2016

Kopš: 11. Jul 2017

Ziņojumi: 428

Braucu ar:

Kaut kas salūzis.
Offline
bmwaddict
01. Aug 2018, 11:05 #2017

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


31 Jul 2018, 21:59:41 @RobertsE61 rakstīja:


31 Jul 2018, 21:05:40 @bmwaddict rakstīja:

31 Jul 2018, 19:51:28 @RobertsE61 rakstīja:
Jautājums par centrālo atslēgu - ziemā, kad temperatūra ir zem 0, auto var atslēgt ar pulti, kā temperatūras uzkāpa virs nulles, tikai un vienīgi, kā vectēvs savā laikā žiguli, ar atslēgu jāslēdz. Baterija beigta? Varbū kāds ir saskāries ar ko līdzīgu E61. Varat ieteikt, kur nomainīt bateriju, ja tas ir viens no iespējamiem risinājumiem.

gan jau vaina durvju sleedzenes mehaanismaa. man bija liidziigs cirks vienam E46 respektiivi arii taads pats jocaans aukstaa laikaa ar durvju atsleegshanu nekaadu probl un kaa paliek karstaaks taa saakaas cirks. sleedzenee ir ir nevis kontakti kas kko sasleedz bet induktiivie deveeji un tur vai nu aiz vecuma vai mehaaniska nolietojuma kkas saak nestraadaat, kaapeec izpauzhaas tieshi karstumaa izskaidrot nemaaceeshu prieksh taa mums vajag kaspichu kursh atkal ir nobanots, bet joks ir taads ka sho gljukaino sensoreu rezultaataa centralkas vadiiba neredz ka durvis tiek atveertas un aizveertas un rodas situaacijas kad tas noved pie nesaprotamiem gljukiem.


Un kā Tu atrisināji to problēmu, vai arī tas nebija tavs auto?


jaamaina sleedzenes mehaanisms, iepirku bet slinkums mainiit pareizaak ne slinkums bet ir veel citas miskastes ko jaalabo
Offline
kristapssk
01. Aug 2018, 23:01 #2018

Kopš: 29. Sep 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 146

Braucu ar:

E93 jumtam nepieciešama apkope/kalibrācija? Var kāds ieteikt kādu kantori? Uz dīler centru dzīšū kā pēdējo variantu.
Offline
yanjux
01. Aug 2018, 23:02 #2019

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4874

Braucu ar: mīkstu jumtu


01 Aug 2018, 23:01:18 @kristapssk rakstīja:
E93 jumtam nepieciešama apkope/kalibrācija? Var kāds ieteikt kādu kantori? Uz dīler centru dzīšū kā pēdējo variantu.


Ja ir vēlme ko iemācīties, to var izdarīt pats.
Ja nepatīk, tad cita lieta.
Offline
Reinis_m
01. Aug 2018, 23:19 #2020

Kopš: 30. Mar 2010

Ziņojumi: 1921

Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee

Labvakar!

Te lipinu kopā vienai nākotnes klasikai izpūtēju no atsevišķām daļām un man radās tāds jautājums - cik skaitās normāla izmēra starpība starp kopā samauktām caurulēm, kuras tad sasmērēt ar hermētiķi un savilkt ar žņaugu?

Piemēram, gala bunduļa ieejai ārējais diametrs ir 60mm, iekšējais 57mm un man ir caurule uz 55mm, kura, iebāzta tajā galā, protams, ļoti labi ļurkājas. Tāda 2mm starpība ir okei un skaitās velkama ar žņaugu vai tomēr te kaut ko vajadzētu pazāģēt un pametināt?

Turklāt, ja ar šīm caurulēm vēl tā, tad čakarīgāk ir ar to, kas nāk ārā no kolektora, tai ārējais ir 62mm un caurule ar ārējo 65mm, tur virsū, protams, īsti negrib līst. Šeit vajazdzēs to mazo gabaliņu bišķi platāku uztaisīt, bet atkal jautājums - cik liela pielaide ir pieļaujama?

Paldies!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo