Autors | Ziņojums |
hronists | 13. Nov 2012, 10:48 |
#2001
|
|
Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
|
13 Nov 2012, 10:47:08 sirsenis rakstīja:
"Lidmašīna izlidoja no Stokholmas pēc saraksta un arī Rīgā ieradās īsi pirms sarakstā noteiktā laika."
Tātad ar vienu motoru var palidot ātrāk
domāju, ka mūsu ziņu aģentūru dauņu teksta izskaistinājumiem vienkārši ir jāiet garām. man liekas, ka rakstītājiem tur ir īpašs konkurss kurā tiek atlasīti tupākie no tupākajiem. |
Offline | |
|
sirsenis | 13. Nov 2012, 10:53 |
#2002
|
|
Kopš: 21. Jul 2011
Ziņojumi: 355
Braucu ar: E-talonu
| Man liekas ka tur ir speciāla datorprogramma, tā kā google tulkotājs, kas no vienas LETas teikuma spēj uzģenerēt veselu rakstu Jo normāls žurnālists kautko tādu pat guļot neuzrakstītu. |
Offline | |
|
RVR | 13. Nov 2012, 10:57 |
#2003
|
|
Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22291
Braucu ar: RVR
|
13 Nov 2012, 10:47:08 sirsenis rakstīja:
"Lidmašīna izlidoja no Stokholmas pēc saraksta un arī Rīgā ieradās īsi pirms sarakstā noteiktā laika."
Tātad ar vienu motoru var palidot ātrāk
Nu ne jau visu ceļu viņi lidoja ar vienu |
Offline | |
|
hronists | 13. Nov 2012, 10:58 |
#2004
|
|
Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
|
13 Nov 2012, 10:57:23 91 rakstīja:
13 Nov 2012, 10:47:08 sirsenis rakstīja:
"Lidmašīna izlidoja no Stokholmas pēc saraksta un arī Rīgā ieradās īsi pirms sarakstā noteiktā laika."
Tātad ar vienu motoru var palidot ātrāk
Nu ne jau visu ceļu viņi lidoja ar vienu
ar vienu nosēdās, ergo - nosēsties var ātrāk |
Offline | |
|
Matinsh | 13. Nov 2012, 11:41 |
#2005
|
|
Kopš: 12. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 439
Braucu ar:
|
12 Nov 2012, 11:00:30 divkosigais rakstīja:
PS: šādui tekstu izmet : Sorry - Your Payment has DECLINED and the transaction is NOT confirmed
Tev noteikti Swdbankai nav aktivizēti droši pirkumi internetā, to var izdarīt ibankā pie manām kartēm. |
Offline | |
|
RVR | 13. Nov 2012, 12:36 |
#2006
|
|
Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22291
Braucu ar: RVR
| Gan jau te ienāks kāds pilots un precīzāk pastāstīs, kas tieši iedegās un kāpēc tā tika darīts. Katrā ziņā viņiem tā ir atstrādāta procedūra, lidot un sēsties ar vienu dzinēju. |
Offline | |
|
arizah | 13. Nov 2012, 13:34 |
#2007
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
|
13 Nov 2012, 11:57:01 user rakstīja:
ok, īsumā skaidrs. tāpēc labi, ka ir 2 dzinēji
nav eiropā komercreisi (vismaz nedrīkst būt) ar mazāk kā diviem dzinējiem. un jā, visi multi-engine var lidot un nosēsties ar vienu motoru. [ Šo ziņu laboja arizah, 13 Nov 2012, 13:35:16 ] |
Offline | |
|
arizah | 13. Nov 2012, 15:22 |
#2008
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| kur ir tāds reiss pieejams?
tas ka mēs čaļi varam samesties pilotam benzīnam un palidināties, protams nav komercreiss, varbūt nepareizā vārdā to nosaucu, vobšem visi domu saprata, domāju tu arī ja vari - palīdzi ar pareizām definīcijām, ja ne, tad ... [ Šo ziņu laboja arizah, 13 Nov 2012, 15:46:12 ] |
Offline | |
|
|
arizah | 13. Nov 2012, 15:44 |
#2009
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| es manliekas minēju kaut ko par Eiropu |
Offline | |
|
Kindzulis | 13. Nov 2012, 16:39 |
#2010
|
|
Kopš: 22. Oct 2002
Ziņojumi: 15390
Braucu ar: 530d
|
13 Nov 2012, 16:27:42 bertons rakstīja:
13 Nov 2012, 15:44:31 arizah rakstīja:
es manliekas minēju kaut ko par Eiropu
Manliekas dalja Krievijas arii ir Eiropaa.
ģeogrāfs
tīri tehniski...protams bet praktiski pat Kaļiņingrada ir tālu uz austrumiem |
Offline | |
|
RVR | 13. Nov 2012, 16:41 |
#2011
|
|
Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22291
Braucu ar: RVR
| Pieļauju, ka domāta bija Eiropas Savienība un Eiropas Komisijas regulas |
Offline | |
|
kvatra | 13. Nov 2012, 16:51 |
#2012
|
|
Kopš: 16. Jan 2003
No: Cēsis
Ziņojumi: 1162
Braucu ar: Audi Quattro
| Bukultos nogāzusies lidmašīna:
Delfi[ Šo ziņu laboja kvatra, 13 Nov 2012, 16:52:10 ] |
Offline | |
|
arizah | 13. Nov 2012, 17:16 |
#2013
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| jebaķ kaimiņos man
žēl ka nebiju mājās, būtu dzirdējis moš. |
Offline | |
|
martinez | 13. Nov 2012, 18:23 |
#2014
|
|
Kopš: 25. Oct 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 29226
Braucu ar: cietu seju
| Kāds varbūt var kko sīkāk pastāstīt? Par 2 bojāgājušajiem lasīju |
Offline | |
|
kamikadzemk | 13. Nov 2012, 19:08 |
#2015
|
|
Kopš: 18. Apr 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3416
Braucu ar:
| Nabaga SVN...pēdējās nedēļas laikā bija biežs viesis EVRA uz treniņlidojumiem
----------------- Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas |
Offline | |
|
shmurger | 13. Nov 2012, 19:17 |
#2016
|
|
Kopš: 15. Oct 2007
Ziņojumi: 12774
Braucu ar: xc40
| Links |
Offline | |
|
|
kamikadzemk | 13. Nov 2012, 19:22 |
#2017
|
|
Kopš: 18. Apr 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3416
Braucu ar:
|
13 Nov 2012, 19:17:00 BMW530 rakstīja:
13 Nov 2012, 19:08:35 kamikadzemk rakstīja:
Nabaga SVN...pēdējās nedēļas laikā bija biežs viesis EVRA uz treniņlidojumiem
Nav zināms pilota vārds?
Uz sitiena nezinu...rīt zināšu sīkāk.
----------------- Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas |
Offline | |
|
kamikadzemk | 14. Nov 2012, 17:50 |
#2018
|
|
Kopš: 18. Apr 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3416
Braucu ar:
| Par pilotu
----------------- Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas |
Offline | |
|
Marteens | 15. Nov 2012, 01:40 |
#2019
|
|
Kopš: 22. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 10806
Braucu ar:
|
15 Nov 2012, 01:34:54 user rakstīja:
14 Nov 2012, 18:04:26 bertons rakstīja:
14 Nov 2012, 17:50:38 kamikadzemk rakstīja:
Par pilotu
No 100 lidmashiinaam avareejushas 3. Shis modelis ir ljoti stabils
pagaidām tikai 3%
Tas tā pat kā kādu laiku drošākā aviokompānīja mitinājās kaut kur sibīrījā....Viņai n-to gadu garumā flotē bija dažas lidmašīnas un divi reisi nedēļā....
20-gados nevienā rēģistrēta šaize Nekur neatrodu vairs infu,bet pieļauju ka kāds to grib noklusēt |
Offline | |
|
Erx | 15. Nov 2012, 01:53 |
#2020
|
|
Kopš: 12. Oct 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 2258
Braucu ar: Subaru Spec-B
| No viena raksta komentāriem:
Lidaparāts saņēma Eiropas sertifikāciju 2010. gadā, 2010. gada nogalē to arī sāka
ražot sērijveidā. Tās 100 lidmašīnas bija saražotas uz 2011. gada pēdējo ceturksni,
tagad noteikti ir vairāk. Pasaulē šī ir populāra treniņu / apmācību lidmašīna ...
Abas iepriekšējās avārijas notika apmācāmo pilotu vainas dēļ. ASV apmācāmais, izpildot vingrinājumu "nosēšanās ar nestrādājošiem dzinējiem (imitācija)", pārāk
"spēcīgi" piezemēja lidmašīnu, neizturēja viena no šasijām, un lidmašīna vispār
aizšļūca no skrejceļa pļavā, tika stipri bojāta, vēlāk norakstīta. Abi piloti sveiki un veseli. Austrijā apmācāmais nosēžoties pamanījās aizķert lidlauka žogu, lidmašīna apmeta kūleni , nogāzās un aizdegās. Diemžēl abi piloti gāja bojā ... :-(
Interesanti, ka pilsoņi, kuriem ar aviāciju ir vairāk sakara (acīmredzot) , ir pamanījuši,
ka abu dzinēju tahometri ir "sastinguši" pie 800 apgr/min. Tas ir pamaz, bet it kā
norāda, ka pilnībā izslēgti dzinēji nebija, vienkārši strādāja tukšgaitā ...Pie kreiserātruma šiem dzinējiem ir ~5000 apgr/min ... Varbūt tiešām eksperimentēja ar
"nestrādājošiem" dzinējiem ... |
Offline | |
|