Online

Pašreiz BMWPower skatās 81 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 7. sērija » E65/E66 (2001-2008)

Tēma: 7er E65 iegāde

AutorsZiņojums
protams
29. Apr 2012, 23:34 #201

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5725

Braucu ar: NS7

Manuprat E65 liels minuss ir ta laba piekare, ka caur visam taam sviram gandriz nejut nekadu "nopisteni"..lampinjas maksa salidzinoshi kapeikas un elektro gljuki novershas ar softa mainju.Labs auto

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
janchikz
30. Apr 2012, 13:13 #202

Kopš: 15. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7718

Braucu ar:


29 Apr 2012, 23:34:24 protams rakstīja:
Manuprat E65 liels minuss ir ta laba piekare, ka caur visam taam sviram gandriz nejut nekadu "nopisteni"..lampinjas maksa salidzinoshi kapeikas un elektro gljuki novershas ar softa mainju.Labs auto
Eņģelacīm pirku kkādas speciālas lampiņas pa 5ls gb, jo nopērkot parastās, eņģeļacis jēli/knapi spīd It kā pēc parametriem viss iet kopā, bet spīdēt lētā lampa, nespīd normāli un nezinu kāpēc, mainīju es viņas bieži Par softu jā, pat pirmo gadu e65, t.i 01', 02', nomainot softu, lielākā daļa gļuki pazūd
Offline
LAKSHMI
30. Apr 2012, 16:53 #203

Kopš: 22. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1692

Braucu ar: LAKSHMI

Normāls auto tas E65 .....cik braukaju tik kaifoju. Galvenais jačeko līdzi apkopēm un jāuztur tas kārtībā,nedrīkst ielaist savādāk tas var izmaksāt vēlāk daudz daudz dārgàk.
Offline
Tomzs
04. May 2012, 23:28 #204

Kopš: 06. Jan 2009

No: Liepāja

Ziņojumi: 3542

Braucu ar: VS & 29

Kā ir ar E65 facelift 730d un 735i?
Offline
janchikz
05. May 2012, 01:19 #205

Kopš: 15. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7718

Braucu ar:


04 May 2012, 23:28:09 Tomzs rakstīja:
Kā ir ar E65 facelift 730d un 735i?
Viss kārtībā ar 730d to zinu toč, a par facelifta 735 neko nezinu, salīdzinoši reta izvēle!
Offline
konussib
05. May 2012, 02:34 #206

Kopš: 01. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1543

Braucu ar: visādiem volvo


05 May 2012, 01:19:21 janchikz rakstīja:

04 May 2012, 23:28:09 Tomzs rakstīja:
Kā ir ar E65 facelift 730d un 735i?
Viss kārtībā ar 730d to zinu toč, a par facelifta 735 neko nezinu, salīdzinoši reta izvēle!


FL vairs nav 735i - to nomainija 740i.
Offline
Tomzs
05. May 2012, 11:17 #207

Kopš: 06. Jan 2009

No: Liepāja

Ziņojumi: 3542

Braucu ar: VS & 29


05 May 2012, 02:34:54 konussib rakstīja:

05 May 2012, 01:19:21 janchikz rakstīja:

04 May 2012, 23:28:09 Tomzs rakstīja:
Kā ir ar E65 facelift 730d un 735i?
Viss kārtībā ar 730d to zinu toč, a par facelifta 735 neko nezinu, salīdzinoši reta izvēle!


FL vairs nav 735i - to nomainija 740i.


Un kā ir ar 740i Facelift versiju? Tipiskās problēmas etc...?
Offline
SA
29. May 2012, 22:27 #208

Kopš: 07. Apr 2011

No: Jūrmala

Ziņojumi: 424

Braucu ar: G un X

Tautieši varat lūdzu palīdzēt?
Labu brīdi esmu izvizinājies ar MB, šobrīd esmu meklējumos BMW laukos. Pēc S400cdi Merša ar 300zs, vienīgais, kas tiešām patīk un ir labs utt, ir e65 745d, BET kapēc viņi ir tik maz? Un vai tiem ir novērsti pirms sejas lifta 740d defekti utt?
Ko varat teikt par šo modeli?
Offline
rezone
29. May 2012, 22:46 #209

Kopš: 18. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 424

Braucu ar: E70

Kādas tad ir tās tipiskās 740d problēmas
Offline
konussib
29. May 2012, 22:46 #210

Kopš: 01. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1543

Braucu ar: visādiem volvo


29 May 2012, 22:27:52 SA rakstīja:
Tautieši varat lūdzu palīdzēt?
Labu brīdi esmu izvizinājies ar MB, šobrīd esmu meklējumos BMW laukos. Pēc S400cdi Merša ar 300zs, vienīgais, kas tiešām patīk un ir labs utt, ir e65 745d, BET kapēc viņi ir tik maz? Un vai tiem ir novērsti pirms sejas lifta 740d defekti utt?
Ko varat teikt par šo modeli?


Domāju, ka diezgan loģiski, ka 745d ir maz - kam tādu vajag?

* tiem, kas grib ekonomēt ir 730d
* tiem, kas grib dot ručkā ir 750i vai 760i

A kam būtu vajadzīgs 745d, ja var sačipot 730d uz 270 zirgiem un mazāk problēmas (sprauslas, turbīnas, kvēpu filtri divi, etc)? Un ēdīs viņs gan jau pietiekoši vairāk kā 730d, vienīgais ja sačipo, tad kādus 400 zirgus dabūt var, vai arī ja tev ir pieeja lielām kvantitātēm dīzeļa (piemēram pieder fūru kompānija), bet citādi...

[ Šo ziņu laboja konussib, 29 May 2012, 22:47:40 ]

Offline
SA
29. May 2012, 23:35 #211

Kopš: 07. Apr 2011

No: Jūrmala

Ziņojumi: 424

Braucu ar: G un X




Domāju, ka diezgan loģiski, ka 745d ir maz - kam tādu vajag?

* tiem, kas grib ekonomēt ir 730d
* tiem, kas grib dot ručkā ir 750i vai 760i

A kam būtu vajadzīgs 745d, ja var sačipot 730d uz 270 zirgiem un mazāk problēmas (sprauslas, turbīnas, kvēpu filtri divi, etc)? Un ēdīs viņs gan jau pietiekoši vairāk kā 730d, vienīgais ja sačipo, tad kādus 400 zirgus dabūt var, vai arī ja tev ir pieeja lielām kvantitātēm dīzeļa (piemēram pieder fūru kompānija), bet citādi...


Redzi esmu diezgan liels dīzeļu fans, vienmēr tie ir bijuši. Ar to pašu 745d griezi var izpogāt dažu labu 5.0 dzinēju Diezgan padaudz sanāk gadā nobraukāt, tapēc benzīns veljomazāk interesē, jo kapēc gan nedot ručkā, ja tajā pat laikā vari braukt ar salīdzinoši mazu patēriņu? Bet nu tas tā, tīri teorijai.....vienkārši dīzeļi vienmēr ir patikuši un manā servisā arī specializējamies uz dīzeļiem.
Pabraukāju ar e65 730d, piedodiet, bet kaut kas man viņā nepatika, bija itkā dinamisks, bet tajā pat brīdī salonā to motoru varēja dzirdēt, nekāds mega ekstra ekanomiskais viņš nebija kā daudz bļaustās, tie paši 9 litri vien vidēji bija.
Un kā jau minēju esmu novizinājies ar S400cdi, tad nu uz zemāku motoru īsti negribas kāpt, vēlme pēc nomaiņas ir tikai tapēc, ka gribas jaunāku un svaigāku modeli
Offline
SA
29. May 2012, 23:42 #212

Kopš: 07. Apr 2011

No: Jūrmala

Ziņojumi: 424

Braucu ar: G un X


29 May 2012, 22:46:31 rezone rakstīja:
Kādas tad ir tās tipiskās 740d problēmas

Regulārās problēmas, ka kāda no turbīnēm neatveras
degvielas vārsta regulātora nosprāgšana
Devēju regulāra nobeigšanās
Slāpšana pie lielas slodzes, pie kā vainīgs bija ja nemaldos kaut kāds vakumņiks utt
Offline
diesel
29. May 2012, 23:52 #213

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6138

Braucu ar: JG 9

Nav problēmu ar e65 740 d/745 d lidz 200 tkm. Ar lielāku noskrējienu e65 vispār ir neprāts pirkt.
Offline
6500
29. May 2012, 23:59 #214

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15715

Braucu ar:

piebraucot jau pie sensona var redzet kadus modelus labak nepirkt ...e53,e60 un e65...tie ir regularie ciemini

-----------------
www.hgkracing.com
Offline
SA
30. May 2012, 15:35 #215

Kopš: 07. Apr 2011

No: Jūrmala

Ziņojumi: 424

Braucu ar: G un X

Varbūt ir kāds "Ainārs" kas vismaz ir labojis šos auto, tieši 745d?

Ja jau tik vien kā pie Sensona apskatīties kādi auto tur remontejas ir vienīgais ieteikums.....tad tik tiešām "tante teica" variants!

Viens ss.lv tirgojas šobrīd, aizbraucu-apskatījos, nepatika, pat nebija konkrētu iemeslu kapēc, bet vienkārši "duša ņeļežala" visādi sīkumiņi kas nestrādāja,bija ieplēsts koks,miglinieku nebija, stūres pastiprinātāja bačoks nopuņķojies u.c sīkumi, kas kopumā neradīja labu iespaidu!

Bet tieši iekš LV girbētos vēl ar kādu aprunāties par šiem auto, jo izskatās ka Fāterlande drīzumā būs jāapciemo, ja šeit nekas neatradīsies
Offline
R_BERGS
30. May 2012, 15:39 #216

Kopš: 15. Nov 2007

Ziņojumi: 16517

Braucu ar:


29 May 2012, 23:59:22 6500 rakstīja:
piebraucot jau pie sensona var redzet kadus modelus labak nepirkt ...e53,e60 un e65...tie ir regularie ciemini

e61 arī ir pisec, kad tur viss sāk pēc kārtas birt

-----------------

Piedāvājam auto virsbūves krāsošanu un pulēšanu
Offline
konussib
30. May 2012, 15:40 #217

Kopš: 01. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1543

Braucu ar: visādiem volvo

Šis bija tas, kuru skatījies? Ja nē, tad solidi izskatās..

Un 99% pārliecināts, ka 760i + LPG ir lētāk un mazāk problēmu..

[ Šo ziņu laboja konussib, 30 May 2012, 15:41:41 ]

Offline
SA
30. May 2012, 15:42 #218

Kopš: 07. Apr 2011

No: Jūrmala

Ziņojumi: 424

Braucu ar: G un X


30 May 2012, 15:39:36 HeyTolsty rakstīja:

29 May 2012, 23:59:22 6500 rakstīja:
piebraucot jau pie sensona var redzet kadus modelus labak nepirkt ...e53,e60 un e65...tie ir regularie ciemini

e61 arī ir pisec, kad tur viss sāk pēc kārtas birt

Pipec fanāti
E53 sūds, jo zog un viss lūzt
E65 sūds, jo vieglāk par elektroinženieri kļūt nekā viņu labot
E60 sūds, jo deg nost un bloki birst viens pēc otra
E61 vispār defaltā sūds, jo vispār tika ražots

BMW labus auto laikam ražo
Offline
SpOrcMeN
30. May 2012, 15:44 #219

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 34013

Braucu ar: banderautomobili

man ir loti labs e65 745Li - viss strada nekadu problemu esmu ljoti apmeirinats
afigenijs driz bus uz prodazhu varbut

-----------------
ІБАШТЕ!!!!! ЗА УКРАЇНУ!!!!!!!
Нехай подохне суче плем’я!!!!


Offline
konussib
30. May 2012, 15:48 #220

Kopš: 01. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1543

Braucu ar: visādiem volvo

Es domāju, ka tas, ka pie sensona stāv pilns ar E53, E60, E61 & E65 ir diezgan pašsaprotami;

* šaubos, ka E30/36 (nu jau arī E46), E34/39 ved uz sensonu labot - priekš tam ir kaktu servisi

* E53 un E65 bieži tiek iepirkti vislētākie/nopistākie piedāvājumi SS.LV, lai tik pacani domātu, ka ir pačots; tāpēc arī sanāk bieži servisā ciemoties. Brīnums, ka uz sensonu, ne pie vadjika dzen..
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo