Online

Pašreiz BMWPower skatās 234 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek ielās?

Tēma: Mūsu nolādētie Latvijas ceļi *^*&%

AutorsZiņojums
Mizx
24. Sep 2017, 23:31 #201

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6199

Braucu ar:


24 Sep 2017, 23:26:21 @KristapsRA rakstīja:

24 Sep 2017, 20:45:23 @wheels rakstīja:

24 Sep 2017, 19:17:40 @RVR rakstīja:
Lielā mērā arī tāpēc, ka pa to gandrīz nemaz nebrauc transportnieku topika čaļi ar saviem pārkrautajiem baļķvedējiem un fūrēm.
Ne vienmēr tikai un vienīgi ceļu būvnieki ir pie vainas nesen saremontētu ceļu drīzās problēmās. Savu artavu tur pieliek arī kretīniski lietotāji.


Par šo piekrītu ) Mūsu bāleliņi baigi traki svarus pārkāpj.
Graudvedēji kopējais sastāvs ap 50t, kaut gan drīkst būt 40 Prasu, kā ir, vai nemīžas, nē viss ok whatsaap glābjot un kontrole salīdzinoši maza.
Pats pēc tam ar vieglo brauc un risēs akvaplanē un gāna valdību



Tajā pat laikā Skandināvijā kokvedēji valkā pilnas četrtiltīgās piekabes un viss ir skaisti..
Viņiem citas problēmas kā mums — klintis spiežas ārā caur asfaltu... Austrālijā ir "autovilcieni". Kāds sakars ar citiem, ja mēs esam Latvijā?
Offline
Automaniaks
24. Sep 2017, 23:39 #202

Kopš: 19. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2515

Braucu ar: W168


24 Sep 2017, 23:03:03 @Mizx rakstīja:

24 Sep 2017, 12:47:12 @Automaniaks rakstīja:
Pa sliedēm drīkst braukt tikai tad, ja brauktuve ir aizņemta
Kur tādi dīvaini noteikumi? Ja sliedes ir ar segumu un uz brauktuves, nevis kaut kur ceļa malā, ja zīmes neaizliedz pa tām pārvietoties, tad vispār drīkst iedomāties, ka esi tramvajs. Ja jāveic kreisais pagrieziens un ceļa zīme nenorāda citu braukšanas trajektoriju, tad nogriešanās no sliedēm ir pat obligāta. Malējā josla nav jāanalizē!


ceļu satiksmes noteikumi

89. Ja braukšanas joslās ceļu satiksme ir intensīva, apbraucot vai apsteidzot atļauts braukt pa tramvaja sliežu ceļa klātni tajā pašā virzienā vietās, kur sliežu ceļa klātne atrodas pa kreisi vienā līmenī ar brauktuvi. Šādā gadījumā nedrīkst traucēt tramvaja braukšanu.


par kreiso pagriezienu tirdziņš nav
71. Ja braukšanas joslas kreisajā pusē vienā līmenī ar to atrodas tramvaja sliežu ceļa klātne, jānogriežas pa kreisi vai jāapgriežas braukšanai pretējā virzienā no kreisā malējā stāvokļa, kas ieņemts uz tā paša virziena tramvaja sliežu ceļa klātnes


citos gadījumos pa sliedēm pārvietoties nav atļauts

[ Šo ziņu laboja Automaniaks, 24 Sep 2017, 23:46:10 ]

Offline
Lafter
24. Sep 2017, 23:43 #203

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv


24 Sep 2017, 23:31:02 @Mizx rakstīja:

24 Sep 2017, 23:26:21 @KristapsRA rakstīja:

24 Sep 2017, 20:45:23 @wheels rakstīja:

24 Sep 2017, 19:17:40 @RVR rakstīja:
Lielā mērā arī tāpēc, ka pa to gandrīz nemaz nebrauc transportnieku topika čaļi ar saviem pārkrautajiem baļķvedējiem un fūrēm.
Ne vienmēr tikai un vienīgi ceļu būvnieki ir pie vainas nesen saremontētu ceļu drīzās problēmās. Savu artavu tur pieliek arī kretīniski lietotāji.


Par šo piekrītu ) Mūsu bāleliņi baigi traki svarus pārkāpj.
Graudvedēji kopējais sastāvs ap 50t, kaut gan drīkst būt 40 Prasu, kā ir, vai nemīžas, nē viss ok whatsaap glābjot un kontrole salīdzinoši maza.
Pats pēc tam ar vieglo brauc un risēs akvaplanē un gāna valdību



Tajā pat laikā Skandināvijā kokvedēji valkā pilnas četrtiltīgās piekabes un viss ir skaisti..
Viņiem citas problēmas kā mums — klintis spiežas ārā caur asfaltu... Austrālijā ir "autovilcieni". Kāds sakars ar citiem, ja mēs esam Latvijā?
Tur kur grunts vairāk Lv atbilst, viņi maina grunti un metra,pusotra dziļimā zem seguma izmanto tikai šķembu. Jo tuvāk segumam, jo smalkāka frikcija.

[ Šo ziņu laboja Lafter, 24 Sep 2017, 23:43:53 ]



-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
Andis
24. Sep 2017, 23:45 #204

Kopš: 12. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 383

Braucu ar: V6


24 Sep 2017, 22:09:36 @Belluuns rakstīja:
Uz smilts spilvena nekad ceļi nestāvēs, tas nav iespējams. Nav iespējams sablīvēt smilti tā lai laika gaitā nerastos iesēdumi. Tā šķembu maisījuma kārta zem asfalta neglābj. Ar to ir jāsamierinas ka dzīvojam purvā. Rietumos cita grunts, nu protams arī tehnoloģija cita, betons utt, bet tas jau nav pa kabatai mums


Vai ir izpratne par ceļa segas aprēķiniem un ceļu būvmateriāliem?
Offline
40
25. Sep 2017, 00:24 #205

Kopš: 11. Oct 2014

Ziņojumi: 434

Braucu ar:

Uzsvars uz vienriteni... visiem kokvedējiem ir sapārotie riteņi uz ass, tad jau mežā kur nav pat VASa ( tiem kas tankā-LVM) būvētie ceļi sen būtu norakušies, kocenieku pa pleskavenes risām mētā ne mazāk kā vieglo, jo tajās risēs nepas, riteņi tik uz iekšējām kantēm turas.. tas gan gadus 5 atpakaļ, bet grāmatiņu lasījis esmu.. kaut kur pat RTU pētījums bija par ass slodzi uz ceļa segumu ar fūres tipa riteņiem , sapārotiem un ar maināma gaisa spiedienu aprīkotiem , protams fūres pamatīgi iesūkā , jo riepu virsmas atbalsta laukums vismazakais.
24 Sep 2017, 20:45:23 @wheels rakstīja:
Par šo piekrītu ) Mūsu bāleliņi baigi traki svarus pārkāpj.
Graudvedēji kopējais sastāvs ap 50t, kaut gan drīkst būt 40 Prasu, kā ir, vai nemīžas, nē viss ok whatsaap glābjot un kontrole salīdzinoši maza.

[ Šo ziņu laboja 40, 25 Sep 2017, 00:28:41 ]

Offline
edzhaans
25. Sep 2017, 00:36 #206

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


24 Sep 2017, 23:23:29 @koderis rakstīja:

24 Sep 2017, 22:12:07 @karlsonss rakstīja:
akvaplanee lisas riepas... Vai arii oversize platums

nu nu. 225/65 uz Jūrmalas šosejas planē uz urrā. un tas nav oversized vai nereāls izmērs, tāds vidējais vien ir.


Planēšana nav tikai riepas kā tādas, bet arī spiediens tajās, auto svars, pašas riepas protektors(zīmējums, nevis dziļums), pat auto izsvarojums. Loģiski, ka vajag vismaz ar 4mm pārvietoties, nevis 1.6mm. Redzi rises ar ūdeni... nu tad nebrauc pa tām ?

[ Šo ziņu laboja edzhaans, 25 Sep 2017, 00:36:40 ]

Offline
Mizx
25. Sep 2017, 00:43 #207

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6199

Braucu ar:


24 Sep 2017, 23:39:28 @Automaniaks rakstīja:

ceļu satiksmes noteikumi

89. Ja braukšanas joslās ceļu satiksme ir intensīva, apbraucot vai apsteidzot atļauts braukt pa tramvaja sliežu ceļa klātni tajā pašā virzienā vietās, kur sliežu ceļa klātne atrodas pa kreisi vienā līmenī ar brauktuvi. Šādā gadījumā nedrīkst traucēt tramvaja braukšanu.


Palaidi garām vienu būtisku niansi, ka citētajā punktā ir runa par daudzām joslām, nevis vienu, kā ir pārsvarā Rīgā. Autoskolās šo diezgan labi izskaidro. Tevis citētais punkts attiecas uz tikai dažām vietām Rīgā, kur mašīnām ir iespējamas vairākas joslas plus tramvaja sliedes kreisajā pusē, piemēram, Z. Meirovica bulvāris pie Operas virzienā uz Centrālo staciju — tur pa sliedēm drīkst braukt tikai ja malā sastrēgums. Šis punkts nav attiecināms uz ielām, kurās ir tikai viena josla plus tramvaja sliedes. Un tagad Barona iela vēl arī ar ieteicamo velojoslu, kurai pa tās kreiso malu brauc visādi mūziku uz austiņām klausoties.

P.S. Uz Zemitānu tilta šis punkts varētu izpildīties visai interesanti.
Offline
Belluuns
25. Sep 2017, 07:30 #208

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9627

Braucu ar: quattro


24 Sep 2017, 23:45:09 @Andis rakstīja:

24 Sep 2017, 22:09:36 @Belluuns rakstīja:
Uz smilts spilvena nekad ceļi nestāvēs, tas nav iespējams. Nav iespējams sablīvēt smilti tā lai laika gaitā nerastos iesēdumi. Tā šķembu maisījuma kārta zem asfalta neglābj. Ar to ir jāsamierinas ka dzīvojam purvā. Rietumos cita grunts, nu protams arī tehnoloģija cita, betons utt, bet tas jau nav pa kabatai mums


Vai ir izpratne par ceļa segas aprēķiniem un ceļu būvmateriāliem?

Jā ir vistiešākā. Nevis uz papīra bet praktiski. Man ir skaidrs ko dara katrs materiāls, un esmu pietiekami redzējis kādu sūdu ber mainot grunti. Bet to sūdu ber jo nekā cita pie mums nav. Kāpēc tad jaunais rekonstruētais ceļš vienmēr ir augstāk par veco? Tapec viss ir sasēdies. Filtrācija smiltij zem asfalta vispār kautkāds absurds, priekš tam ir grāvji kas nosūc ūdeni, nevis visa sega darbojas ka švamme un vienu purva ūdeni dzenā caur sevi uz otru purvu. Nezinu kā teorija bet praksē tas viss nestrādā, vismaz ilgtermiņā nē, to visu var redzēt uzskatāmi.
Offline
Belluuns
25. Sep 2017, 07:31 #209

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9627

Braucu ar: quattro


24 Sep 2017, 23:26:21 @KristapsRA rakstīja:

24 Sep 2017, 20:45:23 @wheels rakstīja:

24 Sep 2017, 19:17:40 @RVR rakstīja:
Lielā mērā arī tāpēc, ka pa to gandrīz nemaz nebrauc transportnieku topika čaļi ar saviem pārkrautajiem baļķvedējiem un fūrēm.
Ne vienmēr tikai un vienīgi ceļu būvnieki ir pie vainas nesen saremontētu ceļu drīzās problēmās. Savu artavu tur pieliek arī kretīniski lietotāji.


Par šo piekrītu ) Mūsu bāleliņi baigi traki svarus pārkāpj.
Graudvedēji kopējais sastāvs ap 50t, kaut gan drīkst būt 40 Prasu, kā ir, vai nemīžas, nē viss ok whatsaap glābjot un kontrole salīdzinoši maza.
Pats pēc tam ar vieglo brauc un risēs akvaplanē un gāna valdību



Tajā pat laikā Skandināvijā kokvedēji valkā pilnas četrtiltīgās piekabes un viss ir skaisti..

Pa akmeni braucot ir pofig cik esi uzkrāvis sev.
Offline
Lafter
25. Sep 2017, 09:30 #210

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv


25 Sep 2017, 07:37:24 @development98 rakstīja:

24 Sep 2017, 23:26:21 @KristapsRA rakstīja:

24 Sep 2017, 20:45:23 @wheels rakstīja:

24 Sep 2017, 19:17:40 @RVR rakstīja:
Lielā mērā arī tāpēc, ka pa to gandrīz nemaz nebrauc transportnieku topika čaļi ar saviem pārkrautajiem baļķvedējiem un fūrēm.
Ne vienmēr tikai un vienīgi ceļu būvnieki ir pie vainas nesen saremontētu ceļu drīzās problēmās. Savu artavu tur pieliek arī kretīniski lietotāji.


Par šo piekrītu ) Mūsu bāleliņi baigi traki svarus pārkāpj.
Graudvedēji kopējais sastāvs ap 50t, kaut gan drīkst būt 40 Prasu, kā ir, vai nemīžas, nē viss ok whatsaap glābjot un kontrole salīdzinoši maza.
Pats pēc tam ar vieglo brauc un risēs akvaplanē un gāna valdību



Tajā pat laikā Skandināvijā kokvedēji valkā pilnas četrtiltīgās piekabes un viss ir skaisti..


Pamegini skandinavu klintis kartupelus iestadit.

Tur vilciens bez sliedem var braukt.
Ne jau visur. Ir teritorijas lielas kur nav to klinšu

-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
Andis
25. Sep 2017, 09:36 #211

Kopš: 12. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 383

Braucu ar: V6


25 Sep 2017, 09:30:02 @Lafter rakstīja:

25 Sep 2017, 07:37:24 @development98 rakstīja:

24 Sep 2017, 23:26:21 @KristapsRA rakstīja:

24 Sep 2017, 20:45:23 @wheels rakstīja:

24 Sep 2017, 19:17:40 @RVR rakstīja:
Lielā mērā arī tāpēc, ka pa to gandrīz nemaz nebrauc transportnieku topika čaļi ar saviem pārkrautajiem baļķvedējiem un fūrēm.
Ne vienmēr tikai un vienīgi ceļu būvnieki ir pie vainas nesen saremontētu ceļu drīzās problēmās. Savu artavu tur pieliek arī kretīniski lietotāji.


Par šo piekrītu ) Mūsu bāleliņi baigi traki svarus pārkāpj.
Graudvedēji kopējais sastāvs ap 50t, kaut gan drīkst būt 40 Prasu, kā ir, vai nemīžas, nē viss ok whatsaap glābjot un kontrole salīdzinoši maza.
Pats pēc tam ar vieglo brauc un risēs akvaplanē un gāna valdību



Tajā pat laikā Skandināvijā kokvedēji valkā pilnas četrtiltīgās piekabes un viss ir skaisti..


Pamegini skandinavu klintis kartupelus iestadit.

Tur vilciens bez sliedem var braukt.
Ne jau visur. Ir teritorijas lielas kur nav to klinšu


Bet kvalitatīvs minerālmateriāls viņiem ir rokas stiepiena attālumā.
Offline
Lafter
25. Sep 2017, 09:44 #212

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv

Jā.. Lv ir sūda jaunbūves, jo nav kvalitatīvamatetiāls tokas stiepiena attālumā, sūdīgi ceļi, kanalizācija pilsētās, notekas, garantijas esamība uz papīra,korumpanti, blati utt. Ne jau mēs.... dzīve tāda.. piespiež..
Citur viss ir, akmeņi tieši zem ceļiem.. trubas no atlantīdas laikiem... kur notekām jābūt, mežā aug kvalitatīvāki koki, tad arī labāki kokmateriāli. Utt... bla nu neiet... suka un viss labais uzreiz aiz robežas sākas.. nu neveicas.. ko darīt..

[ Šo ziņu laboja Lafter, 25 Sep 2017, 09:48:17 ]



-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
Automaniaks
25. Sep 2017, 09:58 #213

Kopš: 19. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2515

Braucu ar: W168


25 Sep 2017, 00:43:19 @Mizx rakstīja:

24 Sep 2017, 23:39:28 @Automaniaks rakstīja:

ceļu satiksmes noteikumi

89. Ja braukšanas joslās ceļu satiksme ir intensīva, apbraucot vai apsteidzot atļauts braukt pa tramvaja sliežu ceļa klātni tajā pašā virzienā vietās, kur sliežu ceļa klātne atrodas pa kreisi vienā līmenī ar brauktuvi. Šādā gadījumā nedrīkst traucēt tramvaja braukšanu.


Palaidi garām vienu būtisku niansi, ka citētajā punktā ir runa par daudzām joslām, nevis vienu, kā ir pārsvarā Rīgā. Autoskolās šo diezgan labi izskaidro. Tevis citētais punkts attiecas uz tikai dažām vietām Rīgā, kur mašīnām ir iespējamas vairākas joslas plus tramvaja sliedes kreisajā pusē, piemēram, Z. Meirovica bulvāris pie Operas virzienā uz Centrālo staciju — tur pa sliedēm drīkst braukt tikai ja malā sastrēgums. Šis punkts nav attiecināms uz ielām, kurās ir tikai viena josla plus tramvaja sliedes. Un tagad Barona iela vēl arī ar ieteicamo velojoslu, kurai pa tās kreiso malu brauc visādi mūziku uz austiņām klausoties.

P.S. Uz Zemitānu tilta šis punkts varētu izpildīties visai interesanti.

kurš tev autoskolā izskaidroja?

Uzmini atbildes uz šiem jautājumiem tematiskajos uzdevumos
https://failiem.lv/u/ec3bz4ef#/view/20170925_094337.jpg

https://failiem.lv/u/ec3bz4ef#/view/20170925_094350.jpg

un ir arī Barona iela (ā, nē, tā ir Matīsa iela)

https://failiem.lv/u/ec3bz4ef#/view/20170925_094438.jpg

Un kas barona ielā ir savādāks kā uz citiem ceļiem?
Par dažādiem bruģa segumiem nekur ceļu satiksmes noteikumos nav minēts

[ Šo ziņu laboja Automaniaks, 25 Sep 2017, 10:06:33 ]

Offline
Belluuns
25. Sep 2017, 10:12 #214

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9627

Braucu ar: quattro


25 Sep 2017, 09:44:44 @Lafter rakstīja:
Jā.. Lv ir sūda jaunbūves, jo nav kvalitatīvamatetiāls tokas stiepiena attālumā, sūdīgi ceļi, kanalizācija pilsētās, notekas, garantijas esamība uz papīra,korumpanti, blati utt. Ne jau mēs.... dzīve tāda.. piespiež..
Citur viss ir, akmeņi tieši zem ceļiem.. trubas no atlantīdas laikiem... kur notekām jābūt, mežā aug kvalitatīvāki koki, tad arī labāki kokmateriāli. Utt... bla nu neiet... suka un viss labais uzreiz aiz robežas sākas.. nu neveicas.. ko darīt..

Nav jau arī, kas ta mums ir? Lielvārdes dzeltenais dolomīts, kurš saberžas putekļos, kā tas bija uz rigas hes apvedceļa? Tehnoloģijas nav mainijušās gadiem, kā būvē smilts spilvens un divu frakciju šķemba tā būvē. Var jau izmantot to kas mums ir tikai jāmaina kautkas. Poļoem arī tas pats kas mums, tik viņi izmanto betonu. Sataisa pīrāgu un la virsu betonu 20cm kam pa virsu asfaltbetons. Mums visu čakarē nabdzība, mantkārība no kā arī radies visdebīlākais iepirkumu kritērījs - zemākā cena!
Offline
protams
25. Sep 2017, 10:17 #215

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5646

Braucu ar: null ziiben


25 Sep 2017, 09:58:48 @Automaniaks rakstīja:

25 Sep 2017, 00:43:19 @Mizx rakstīja:

24 Sep 2017, 23:39:28 @Automaniaks rakstīja:

ceļu satiksmes noteikumi

89. Ja braukšanas joslās ceļu satiksme ir intensīva, apbraucot vai apsteidzot atļauts braukt pa tramvaja sliežu ceļa klātni tajā pašā virzienā vietās, kur sliežu ceļa klātne atrodas pa kreisi vienā līmenī ar brauktuvi. Šādā gadījumā nedrīkst traucēt tramvaja braukšanu.


Palaidi garām vienu būtisku niansi, ka citētajā punktā ir runa par daudzām joslām, nevis vienu, kā ir pārsvarā Rīgā. Autoskolās šo diezgan labi izskaidro. Tevis citētais punkts attiecas uz tikai dažām vietām Rīgā, kur mašīnām ir iespējamas vairākas joslas plus tramvaja sliedes kreisajā pusē, piemēram, Z. Meirovica bulvāris pie Operas virzienā uz Centrālo staciju — tur pa sliedēm drīkst braukt tikai ja malā sastrēgums. Šis punkts nav attiecināms uz ielām, kurās ir tikai viena josla plus tramvaja sliedes. Un tagad Barona iela vēl arī ar ieteicamo velojoslu, kurai pa tās kreiso malu brauc visādi mūziku uz austiņām klausoties.

P.S. Uz Zemitānu tilta šis punkts varētu izpildīties visai interesanti.

kurš tev autoskolā izskaidroja?

Uzmini atbildes uz šiem jautājumiem tematiskajos uzdevumos
https://failiem.lv/u/ec3bz4ef#/view/20170925_094337.jpg

https://failiem.lv/u/ec3bz4ef#/view/20170925_094350.jpg

un ir arī Barona iela (ā, nē, tā ir Matīsa iela)

https://failiem.lv/u/ec3bz4ef#/view/20170925_094438.jpg

Un kas barona ielā ir savādāks kā uz citiem ceļiem?
Par dažādiem bruģa segumiem nekur ceļu satiksmes noteikumos nav minēts

Cik atceros autoskolu, tad kas nav aizliegts tas ir atļauts.

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
karlsonss
25. Sep 2017, 10:20 #216

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


25 Sep 2017, 00:43:19 @Mizx rakstīja:

24 Sep 2017, 23:39:28 @Automaniaks rakstīja:

ceļu satiksmes noteikumi

89. Ja braukšanas joslās ceļu satiksme ir intensīva, apbraucot vai apsteidzot atļauts braukt pa tramvaja sliežu ceļa klātni tajā pašā virzienā vietās, kur sliežu ceļa klātne atrodas pa kreisi vienā līmenī ar brauktuvi. Šādā gadījumā nedrīkst traucēt tramvaja braukšanu.


Palaidi garām vienu būtisku niansi, ka citētajā punktā ir runa par daudzām joslām, nevis vienu, kā ir pārsvarā Rīgā. Autoskolās šo diezgan labi izskaidro. Tevis citētais punkts attiecas uz tikai dažām vietām Rīgā, kur mašīnām ir iespējamas vairākas joslas plus tramvaja sliedes kreisajā pusē, piemēram, Z. Meirovica bulvāris pie Operas virzienā uz Centrālo staciju — tur pa sliedēm drīkst braukt tikai ja malā sastrēgums. Šis punkts nav attiecināms uz ielām, kurās ir tikai viena josla plus tramvaja sliedes. Un tagad Barona iela vēl arī ar ieteicamo velojoslu, kurai pa tās kreiso malu brauc visādi mūziku uz austiņām klausoties.

P.S. Uz Zemitānu tilta šis punkts varētu izpildīties visai interesanti.



nu blja tur nav tiekts kuraa virzienaa joislas iet, principaa celsah sastaav no vairaakaam joslaam un tu te tagad nodarbojies ar matu skaldiishanu....
Offline
Automaniaks
25. Sep 2017, 10:22 #217

Kopš: 19. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2515

Braucu ar: W168


25 Sep 2017, 10:17:57 @protams rakstīja:
Cik atceros autoskolu, tad kas nav aizliegts tas ir atļauts.


Tik tajos 3 uzdevumos pareizā atbilde ir Aizliegts
Offline
Arsmens
25. Sep 2017, 10:36 #218

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13306

Braucu ar: Trim durvīm

Ja par noteikumiem... Ir kāds ievērojis, tagad šeit laikam ir kreisajā pusē uz trotuāra P zīme un var parkoties https://goo.gl/maps/bZLXdc2pJJw
Bet tehniski jau nedrīkst šķērsot sliedes, lai parkotos ielas otrajā pusē ar purnu "pret spalvu". Itkā vienvirziena iela autiņiem, bet tramvajs iet abos virzienos.
Offline
shmurger
25. Sep 2017, 10:43 #219

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12774

Braucu ar: xc40


24 Sep 2017, 23:28:37 @Andis rakstīja:

24 Sep 2017, 23:26:21 @KristapsRA rakstīja:

24 Sep 2017, 20:45:23 @wheels rakstīja:

24 Sep 2017, 19:17:40 @RVR rakstīja:
Lielā mērā arī tāpēc, ka pa to gandrīz nemaz nebrauc transportnieku topika čaļi ar saviem pārkrautajiem baļķvedējiem un fūrēm.
Ne vienmēr tikai un vienīgi ceļu būvnieki ir pie vainas nesen saremontētu ceļu drīzās problēmās. Savu artavu tur pieliek arī kretīniski lietotāji.


Par šo piekrītu ) Mūsu bāleliņi baigi traki svarus pārkāpj.
Graudvedēji kopējais sastāvs ap 50t, kaut gan drīkst būt 40 Prasu, kā ir, vai nemīžas, nē viss ok whatsaap glābjot un kontrole salīdzinoši maza.
Pats pēc tam ar vieglo brauc un risēs akvaplanē un gāna valdību



Tajā pat laikā Skandināvijā kokvedēji valkā pilnas četrtiltīgās piekabes un viss ir skaisti..


Te ir Latvija, nevis Skandināvija!!!
tipiski, jebkurš piemērs, pieredze no attīstītākām valstīm beidzas ar - jā, bet te ir Latvija, ja kaut kas nepatīk, tinies.
Offline
Automaniaks
25. Sep 2017, 10:49 #220

Kopš: 19. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2515

Braucu ar: W168


25 Sep 2017, 10:36:52 @Arsmens rakstīja:
Ja par noteikumiem... Ir kāds ievērojis, tagad šeit laikam ir kreisajā pusē uz trotuāra P zīme un var parkoties https://goo.gl/maps/bZLXdc2pJJw
Bet tehniski jau nedrīkst šķērsot sliedes, lai parkotos ielas otrajā pusē ar purnu "pret spalvu". Itkā vienvirziena iela autiņiem, bet tramvajs iet abos virzienos.


Laikam jau sanāk, ka var stāvēt
115. Apdzīvotās vietās atļauts apstāties un stāvēt arī ceļa kreisajā pusē iespējami vairāk pa kreisi uz nomales, bet, ja tās nav, – brauktuves malā vai tās paplašinājumos uz šādiem ceļiem:
115.1. uz ceļiem ar vienu braukšanas joslu katrā virzienā, ja brauktuves vidū nav tramvaja sliežu ceļa klātnes;


Sliežu klātne atrodas malās
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo