Online

Pašreiz BMWPower skatās 102 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: ChipTuning

AutorsZiņojums
plakanais
14. Sep 2013, 19:05 #201

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


14 Sep 2013, 11:14:01 Jonix rakstīja:
Jauns VNT vai N75? Eļļu arī maini caur izpūtēju?


Tev binārais kods tiešām ir sabojājis redzi tik stipri, ka salasīt nevari vai arī Tu esi vnk stulbs?

vnt = ''turbīnas sēne'', patin, lapu vai divas atpakaļ un pārlasi vēlreiz ko es rakstīju! Ja Tev ir slinkums, atkārtošu vēlreiz - TU ČIPOJI AUDI JAU AR NOMAINĪTU VNT un nemēģini te tagad kkādus batonus tagad karināt

Offline
plakanais
14. Sep 2013, 19:08 #202

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual

p.s. Ja Tev ir kādi personiski aizspriedumi vai arī vienkārši jūties aizvainots, paņem un piezvani, nevis kā mīzala klabini pa pogām uz datora
Offline
Jonix
14. Sep 2013, 21:00 #203

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67

Bute, tu tiešām ne tikai izliecies, bet laikam arī esi stipri aprobežots.

Kopš kura laika turbīnas sēne ir VNT? Ja nepārzini terminus, gūgle tev izskaidros.

Iztīri tai mašīnai VNT mehānismu un beidzot atšujies no manis, jo šobrīd sanāk ka tu elementāras tehniskas lietas nesaproti un drīz sāksi man piesieties arī par to, ka tev kurpēm zoles dilst.

[ Šo ziņu laboja Jonix, 14 Sep 2013, 21:02:10 ]



-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
plakanais
15. Sep 2013, 08:59 #204

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual

netēlo dauni, kā arī nemēģini mani par tādu pataisīt - ļoti labi zini par ko ir runa...


VNT aktuators ar piedziņas asi



Ja kas, pats piepisies kā sūdumuša, es tik atbildēju uz Ziga jautājumu Ņehuj provocēt, būtu sēdējis kluss un nebāzis savu snuķi laukā, neviens arī Tevi nebūtu aizticis

[ Šo ziņu laboja Bute, 15 Sep 2013, 09:01:57 ]

Offline
Teetuks
15. Sep 2013, 12:43 #205

Kopš: 18. Jun 2013

Ziņojumi: 46

Braucu ar:

Tas, ko tu esi ieņēmis prātā ir turbīnas aktuātors - sēne, tas tikai kustina VNT mehānismu.
Mehānismu ļoti labi var saskatīt šajā attēlā. Tās ir atsevišķās lāpstiņas, kuras izvietotas turbīnas karstajā galā.



Protams, ja mainot aktuātoru tu uzliki ķīnieti, nav nekāds brīnums, ka pēc pāris mēnešiem tas nespēj noregulēt turbīnas spiedienu, jo atspere un membrāna ķīniešiem ir taisīta no biezpiena, kura dēļ ātri zaudē savas īpašības.

Tā kā iznāk ka šoreiz Jonix un Žils te taisnību saka daudz vairāk kā tu.

[ Šo ziņu laboja Teetuks, 15 Sep 2013, 12:47:37 ]

Offline
Teetuks
15. Sep 2013, 12:49 #206

Kopš: 18. Jun 2013

Ziņojumi: 46

Braucu ar:

Lūk, VNT mehānisms atsevišķi.
Offline
plakanais
15. Sep 2013, 18:13 #207

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual

Tētu, aizej izpurini mammuku un nejaucies ar savu ģenetisko modifikāciju puiku lietās
Offline
marihuans
15. Sep 2013, 19:54 #208

Kopš: 29. Mar 2005

Ziņojumi: 23186

Braucu ar: 4 x 666

Tētuks jau Jonixa čoms no audistyle


puikas,ja te kaut kas nepatīk PN..nav tas portāls,kur varēsiet dalīt banus un dzēst postus.

-----------------
T: 203-65-203
Offline
Teetuks
15. Sep 2013, 20:19 #209

Kopš: 18. Jun 2013

Ziņojumi: 46

Braucu ar:

Vispār jau Jonixu nepazīstu, Karosu gan un zinu ko viņš Bauskā darīja

Bet Bute te nav adekvāts. Tas ir dīvaini ka tāds santīmpisis atsakās paņemt atpakaļ naudu, tur kaut kas galīgi nav tīrs
Offline
Kaross
15. Sep 2013, 20:46 #210

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4376

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

oo. interesanti. jauni pavērsieni. Ko es Bauskā darīju? Cik atceros, sen atpakaļ tur mācījos.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Zigmars
15. Sep 2013, 21:42 #211

Kopš: 07. Mar 2007

Ziņojumi: 431

Braucu ar:

Tad kas tur bija ar to vnt mehānismu? Neesmu ne viena pusē, personīgi pazīstu visus 3 iesaistītos, pagaidām izskatās ka te kaut kas ir lost in translation.
Offline
kengurs
15. Sep 2013, 21:42 #212

Kopš: 26. Sep 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1831

Braucu ar: V70....Ķīsels...

Bļa - moš man ar atsākt "i-net karus" ... : ..

Bute - turies - viedoklis subjektīvais šiem pepiņiem nepatīk ...
Offline
A_G
15. Sep 2013, 21:57 #213

Kopš: 19. Jan 2011

No: Tukums

Ziņojumi: 83

Braucu ar: moci un auto

vajag MS vai vemsu pieslēgt un palaist pie S62 dzinēja. Kurš var palīdzēt?
P.M. vai šeit publiski
Offline
Teetuks
15. Sep 2013, 22:10 #214

Kopš: 18. Jun 2013

Ziņojumi: 46

Braucu ar:


15 Sep 2013, 20:46:59 Kaross rakstīja:
oo. interesanti. jauni pavērsieni. Ko es Bauskā darīju? Cik atceros, sen atpakaļ tur mācījos.
Par CNC stāstīji un savām zemenēm arī. Toreiz labus batonus ausīs saspraudi.
Offline
kengurs
15. Sep 2013, 22:15 #215

Kopš: 26. Sep 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1831

Braucu ar: V70....Ķīsels...

Te ir arī CNC speciālisti - nu dafai - padalās info par Rover, optimat-weeke un veco miskastu vadību ar fanuc -

Interesē polilīniju sapraššana aparātam - teiksim weeke ... patreiz uz tādas strādāju ... Noborē deli - nava probļem ... stock - soft - woodwop - herņa ... gribas ko advancētāku - info - skopa ...

Autocad - no probļem - mpr - konvertors ...

[ Šo ziņu laboja kengurs, 15 Sep 2013, 22:24:12 ]

Offline
Kaross
15. Sep 2013, 22:23 #216

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4376

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


15 Sep 2013, 22:10:47 Teetuks rakstīja:

15 Sep 2013, 20:46:59 Kaross rakstīja:
oo. interesanti. jauni pavērsieni. Ko es Bauskā darīju? Cik atceros, sen atpakaļ tur mācījos.
Par CNC stāstīji un savām zemenēm arī. Toreiz labus batonus ausīs saspraudi.


Skaidrs. Kārtējais klons. Protams, tev identitāte arī ir nevienam nezināma un atklāt Tu nedrīksti. Vecie Audi-style triki.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Kaross
15. Sep 2013, 22:27 #217

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4376

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


15 Sep 2013, 21:57:33 A_G rakstīja:
vajag MS vai vemsu pieslēgt un palaist pie S62 dzinēja. Kurš var palīdzēt?
P.M. vai šeit publiski


Kapēc vēlies pieslēgt MS vai VEMS? Ja visu var izdarīt ar oriģinālo vadību. praktiski visu to pašu ko ar MS vai VEMS.
Tāpat šo MSS52 var labi saregulēt bez kompju maiņas un liekiem iztērētiem 400-500ls.
Bet pieslēgt MS vai VEMS nav problēmu.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Teetuks
15. Sep 2013, 22:31 #218

Kopš: 18. Jun 2013

Ziņojumi: 46

Braucu ar:


15 Sep 2013, 22:23:22 Kaross rakstīja:

15 Sep 2013, 22:10:47 Teetuks rakstīja:

15 Sep 2013, 20:46:59 Kaross rakstīja:
oo. interesanti. jauni pavērsieni. Ko es Bauskā darīju? Cik atceros, sen atpakaļ tur mācījos.
Par CNC stāstīji un savām zemenēm arī. Toreiz labus batonus ausīs saspraudi.


Skaidrs. Kārtējais klons. Protams, tev identitāte arī ir nevienam nezināma un atklāt Tu nedrīksti. Vecie Audi-style triki.
Jā, un sencim tavam arī nepalīdzēju
Offline
ghost
15. Sep 2013, 23:01 #219

Kopš: 25. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 569

Braucu ar: sēdinātiem diskiem


15 Sep 2013, 22:27:46 Kaross rakstīja:

15 Sep 2013, 21:57:33 A_G rakstīja:
vajag MS vai vemsu pieslēgt un palaist pie S62 dzinēja. Kurš var palīdzēt?
P.M. vai šeit publiski


Kapēc vēlies pieslēgt MS vai VEMS? Ja visu var izdarīt ar oriģinālo vadību. praktiski visu to pašu ko ar MS vai VEMS.
Tāpat šo MSS52 var labi saregulēt bez kompju maiņas un liekiem iztērētiem 400-500ls.
Bet pieslēgt MS vai VEMS nav problēmu.

Konkreetaa vadiiba ir pietiekami kapriiza, lai ar to buutu veerts chakareeties. MS uz shii motora vispaar buutu pilniigs nepraats, vems arii iisti nebuus tas, ko dakters parakstiijis. Ir tikai dazhi standalone bloki, kas speej pilniibaa nodroshinaat visas dzineeja fiichas, kas no ruupniicas Peec mehaaniskas iejaukshanaas protams ir savaadaak, bet nu ne jau ms
Offline
Kaross
15. Sep 2013, 23:30 #220

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4376

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Protams, vadība ir kaprīza, bet i-nets ir pilns ar šīs vadības paskaidrojošiem materiāliem un tik vien kā jāiedziļinās nedaudz sistēmas darbībā. viss praktiski ir uz paplātes.
Un sagrozīt tāpat var diezgan labi arī oriģinālo.

Pat aizdedzes kartes ir apskatāmas.



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4