Online

Pašreiz BMWPower skatās 208 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Bremzes, to uzlabošana

AutorsZiņojums
RSAWorkshop
29. Mar 2018, 00:07 #201

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


28 Mar 2018, 23:22:34 @Mixzzz rakstīja:
Nu hz, neticas ka tai gumijai ir tāda saķere ar to vadīklu, lai izmainītu bremžu efektivitāti, tur tomēr tiek pielietots tik liels spēks, lai supporta bīdīšana caur vadīklām būtu sūds uz kociņa. Tagad pārmaiņas pēc nesasmērēju vadīklas pēc RSA ieteikuma - daily drive daudz patīkamāks palika + ar paceltu auto ritenis griežas brīvāk pēc bremžu atlaišanas.

Anyway - basically, uz bremžu diskiem nav baigā jēga iespringt, kamēr jēdzīgi kluči uzlikti? Tobish - poh brembo vai abe?(kamēr nemet) Labāk tipa uzlikt ebc klučus?

Bremžu efektivitātei nē, tas ir paredzēts suporta atvirzīšanai

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Mixzzz
29. Mar 2018, 00:13 #202

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2783

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


29 Mar 2018, 00:07:46 @RSAWorkshop rakstīja:

28 Mar 2018, 23:22:34 @Mixzzz rakstīja:
Nu hz, neticas ka tai gumijai ir tāda saķere ar to vadīklu, lai izmainītu bremžu efektivitāti, tur tomēr tiek pielietots tik liels spēks, lai supporta bīdīšana caur vadīklām būtu sūds uz kociņa. Tagad pārmaiņas pēc nesasmērēju vadīklas pēc RSA ieteikuma - daily drive daudz patīkamāks palika + ar paceltu auto ritenis griežas brīvāk pēc bremžu atlaišanas.

Anyway - basically, uz bremžu diskiem nav baigā jēga iespringt, kamēr jēdzīgi kluči uzlikti? Tobish - poh brembo vai abe?(kamēr nemet) Labāk tipa uzlikt ebc klučus?

Bremžu efektivitātei nē, tas ir paredzēts suporta atvirzīšanai
To es saprotu, vienk tad uz JZ atbildod.
Offline
yanks
29. Mar 2018, 10:43 #203

Kopš: 28. Jun 2005

Ziņojumi: 5107

Braucu ar:


28 Mar 2018, 23:22:34 @Mixzzz rakstīja:
Nu hz, neticas ka tai gumijai ir tāda saķere ar to vadīklu, lai izmainītu bremžu efektivitāti, tur tomēr tiek pielietots tik liels spēks, lai supporta bīdīšana caur vadīklām būtu sūds uz kociņa. Tagad pārmaiņas pēc nesasmērēju vadīklas pēc RSA ieteikuma - daily drive daudz patīkamāks palika + ar paceltu auto ritenis griežas brīvāk pēc bremžu atlaišanas.

Anyway - basically, uz bremžu diskiem nav baigā jēga iespringt, kamēr jēdzīgi kluči uzlikti? Tobish - poh brembo vai abe?(kamēr nemet) Labāk tipa uzlikt ebc klučus?

Tā. Tagad vēlreiz un lēnām. Bremžu vadīklas slīd labāk nesasmērētas ar pareizo smēri? Metāls pret pliku gumiju?????
Offline
Negantelis
29. Mar 2018, 10:45 #204

Kopš: 01. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1462

Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.


29 Mar 2018, 10:43:51 @yanks rakstīja:

28 Mar 2018, 23:22:34 @Mixzzz rakstīja:
Nu hz, neticas ka tai gumijai ir tāda saķere ar to vadīklu, lai izmainītu bremžu efektivitāti, tur tomēr tiek pielietots tik liels spēks, lai supporta bīdīšana caur vadīklām būtu sūds uz kociņa. Tagad pārmaiņas pēc nesasmērēju vadīklas pēc RSA ieteikuma - daily drive daudz patīkamāks palika + ar paceltu auto ritenis griežas brīvāk pēc bremžu atlaišanas.

Anyway - basically, uz bremžu diskiem nav baigā jēga iespringt, kamēr jēdzīgi kluči uzlikti? Tobish - poh brembo vai abe?(kamēr nemet) Labāk tipa uzlikt ebc klučus?

Tā. Tagad vēlreiz un lēnām. Bremžu vadīklas slīd labāk nesasmērētas ar pareizo smēri? Metāls pret pliku gumiju?????


šo es arī gribētu saprast, kā bremžu supports var "labāk atvirzīties" ja skava ir no abām pusēm, tb ja tas atvirzas no vienas puses,otra piespiežas.
Offline
RSAWorkshop
29. Mar 2018, 13:08 #205

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Elementāri-atrodam kādu bremžu sistēmas izplatītāju un sarunājam, ka uzaicinās uz kādām apmācībām, tur visu interesējošo pastāstīs, drīkstēsiet arī uzdot jautājumus. Es ieteiktu apmeklēt ATE vai BOSCH, var arī DELPHI, pēc tam kad būs lielāka skaidrība un radusies interese, tad arī BMW TISā atšķirsiet pareizo sadaļu kur aprasktīta bremžu apkope un izlasot ''no grease on guides'' būs jau saprašana kapēc tā

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
uldens1
29. Mar 2018, 13:24 #206

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16181

Braucu ar:


29 Mar 2018, 10:43:51 @yanks rakstīja:

28 Mar 2018, 23:22:34 @Mixzzz rakstīja:
Nu hz, neticas ka tai gumijai ir tāda saķere ar to vadīklu, lai izmainītu bremžu efektivitāti, tur tomēr tiek pielietots tik liels spēks, lai supporta bīdīšana caur vadīklām būtu sūds uz kociņa. Tagad pārmaiņas pēc nesasmērēju vadīklas pēc RSA ieteikuma - daily drive daudz patīkamāks palika + ar paceltu auto ritenis griežas brīvāk pēc bremžu atlaišanas.

Anyway - basically, uz bremžu diskiem nav baigā jēga iespringt, kamēr jēdzīgi kluči uzlikti? Tobish - poh brembo vai abe?(kamēr nemet) Labāk tipa uzlikt ebc klučus?

Tā. Tagad vēlreiz un lēnām. Bremžu vadīklas slīd labāk nesasmērētas ar pareizo smēri? Metāls pret pliku gumiju?????
Ne,vajag tieši lai neslid,gumija to mikro kustibu ko pakustas suports ar savu elestību pavelk atpakaļ un tikai pie ieverojamaka kluču nodiluma vadīkla paslidz pa gumiju.Tieši tāpec virzuļiem gumijas ir kantainas nevis apaļas,nospiežot bremzi to milimetra daļu viņa izliecas virzulim nepaslīdot un atlaižot bremzi pavelk atpakaļ virzuli
Offline
RSAWorkshop
29. Mar 2018, 13:47 #207

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


29 Mar 2018, 13:24:47 @uldens1 rakstīja:

29 Mar 2018, 10:43:51 @yanks rakstīja:

28 Mar 2018, 23:22:34 @Mixzzz rakstīja:
Nu hz, neticas ka tai gumijai ir tāda saķere ar to vadīklu, lai izmainītu bremžu efektivitāti, tur tomēr tiek pielietots tik liels spēks, lai supporta bīdīšana caur vadīklām būtu sūds uz kociņa. Tagad pārmaiņas pēc nesasmērēju vadīklas pēc RSA ieteikuma - daily drive daudz patīkamāks palika + ar paceltu auto ritenis griežas brīvāk pēc bremžu atlaišanas.

Anyway - basically, uz bremžu diskiem nav baigā jēga iespringt, kamēr jēdzīgi kluči uzlikti? Tobish - poh brembo vai abe?(kamēr nemet) Labāk tipa uzlikt ebc klučus?

Tā. Tagad vēlreiz un lēnām. Bremžu vadīklas slīd labāk nesasmērētas ar pareizo smēri? Metāls pret pliku gumiju?????
Ne,vajag tieši lai neslid,gumija to mikro kustibu ko pakustas suports ar savu elestību pavelk atpakaļ un tikai pie ieverojamaka kluču nodiluma vadīkla paslidz pa gumiju.Tieši tāpec virzuļiem gumijas ir kantainas nevis apaļas,nospiežot bremzi to milimetra daļu viņa izliecas virzulim nepaslīdot un atlaižot bremzi pavelk atpakaļ virzuli
Tieši tā!

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
RSAWorkshop
29. Mar 2018, 13:48 #208

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


29 Mar 2018, 13:41:46 @flipers rakstīja:

29 Mar 2018, 13:24:47 @uldens1 rakstīja:

29 Mar 2018, 10:43:51 @yanks rakstīja:

28 Mar 2018, 23:22:34 @Mixzzz rakstīja:
Nu hz, neticas ka tai gumijai ir tāda saķere ar to vadīklu, lai izmainītu bremžu efektivitāti, tur tomēr tiek pielietots tik liels spēks, lai supporta bīdīšana caur vadīklām būtu sūds uz kociņa. Tagad pārmaiņas pēc nesasmērēju vadīklas pēc RSA ieteikuma - daily drive daudz patīkamāks palika + ar paceltu auto ritenis griežas brīvāk pēc bremžu atlaišanas.

Anyway - basically, uz bremžu diskiem nav baigā jēga iespringt, kamēr jēdzīgi kluči uzlikti? Tobish - poh brembo vai abe?(kamēr nemet) Labāk tipa uzlikt ebc klučus?

Tā. Tagad vēlreiz un lēnām. Bremžu vadīklas slīd labāk nesasmērētas ar pareizo smēri? Metāls pret pliku gumiju?????
Ne,vajag tieši lai neslid,gumija to mikro kustibu ko pakustas suports ar savu elestību pavelk atpakaļ un tikai pie ieverojamaka kluču nodiluma vadīkla paslidz pa gumiju.Tieši tāpec virzuļiem gumijas ir kantainas nevis apaļas,nospiežot bremzi to milimetra daļu viņa izliecas virzulim nepaslīdot un atlaižot bremzi pavelk atpakaļ virzuli


Vēl vajadzētu pieminēt, ka tas ir aktuāli tikai ATE bremžu sistēmai. Citām sistēmām vadīklām jābūt sasmērētām ar atbilstošu smērvielu.
Nu BMW tādas nav īpaši izplatītas ne?

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
yanks
29. Mar 2018, 14:29 #209

Kopš: 28. Jun 2005

Ziņojumi: 5107

Braucu ar:

šī ir infa no ATE vai nav?
ATE links
Pay special attention to the guide pins which must slide freely and be properly lubricated with special high temperature brake grease.


Virzuļus un vadīklas pa sauso montējat?
Offline
RSAWorkshop
29. Mar 2018, 16:18 #210

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Take off plastic caps (1).

Unscrew guide screws (2).

Installation:
Only clean guide screws; do not grease. Check guide bolts, replace if necessary.

E65 and E66:

Tightening torque: 34 11 3AZ


Paldošie suporti ir vairāku veidu, daļai no tiem vadīklas ir jāiesmērē, daļai nav


[ Šo ziņu laboja RSAWorkshop, 29 Mar 2018, 16:21:57 ]



-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Negantelis
29. Mar 2018, 16:50 #211

Kopš: 01. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1462

Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.

Krč es mainu močiem bremžu klučus apmēram 70-80 supportus gadā. 99% ir ar sūdīgajām-peldošajām skavām kurām vienmēr vadīklas sasmērēju. Loģiski ka manzētes ir kvadrātveida,lai pavilktu atpakaļ virzuli.tas nav nekas jauns.

Lūdzu atbildēt kā tieši nesmērētas vadīklas palīdz atvirzīt supportu un uz kuru pusi tas notiek.
Offline
RSAWorkshop
29. Mar 2018, 16:52 #212

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


29 Mar 2018, 16:50:22 @Negantelis rakstīja:
Krč es mainu močiem bremžu klučus apmēram 70-80 supportus gadā. 99% ir ar sūdīgajām-peldošajām skavām kurām vienmēr vadīklas sasmērēju. Loģiski ka manzētes ir kvadrātveida,lai pavilktu atpakaļ virzuli.tas nav nekas jauns.

Lūdzu atbildēt kā tieši nesmērētas vadīklas palīdz atvirzīt supportu un uz kuru pusi tas notiek.

Elementāri-atrodam kādu bremžu sistēmas izplatītāju un sarunājam, ka uzaicinās uz kādām apmācībām, tur visu interesējošo pastāstīs, drīkstēsiet arī uzdot jautājumus. Es ieteiktu apmeklēt ATE vai BOSCH, var arī DELPHI, pēc tam kad būs lielāka skaidrība un radusies interese, tad arī BMW TISā atšķirsiet pareizo sadaļu kur aprasktīta bremžu apkope un izlasot ''no grease on guides'' būs jau saprašana kapēc tā

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Negantelis
29. Mar 2018, 17:02 #213

Kopš: 01. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1462

Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.

Politiķa cienīga atbilde,malt vienu un to pašu un neatbildēt uz uzdoto jautājumu.
Offline
yanks
29. Mar 2018, 17:05 #214

Kopš: 28. Jun 2005

Ziņojumi: 5107

Braucu ar:

Diemžēl TIS nekas vairāk arī par to nav aprakstīts. Līdzarto nekādi secinājumi nav izdarāmi.
ATE linku jau ieliku. Tur nav neviena atsauce uz dažādiem suportu veidiem, kuriem katram ir sava vajadzība pēc smērēm.
Šeit arī trešajā punktā nekā nav.
http://www.budweg.com/technical-quality/possible-errors

Tas ir kāds noslēpums, ka publiski nekur nav info?
Offline
RSAWorkshop
29. Mar 2018, 17:38 #215

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


29 Mar 2018, 17:02:15 @Negantelis rakstīja:
Politiķa cienīga atbilde,malt vienu un to pašu un neatbildēt uz uzdoto jautājumu.
Tev tika atbildēts, ja interesē padziļināti tad vērsies pie ražotāja, bet to info daļu Tu vai nu nevari vai negribi uztvert. Neesmu pasniedzējs un netaisos visus apgaismot, vēl jo vairāk ja ir tāds spēcīgs arguments-pohuj ko saka rūpnīca, zieķēt ir pareizi jo es tā daru

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
yanks
29. Mar 2018, 18:19 #216

Kopš: 28. Jun 2005

Ziņojumi: 5107

Braucu ar:

un vis beidzās ka parasti iekš bmwpower... visi ir lohi...
Kaut ko komentē bet patiesībā nevienam neko negrib stāstīt.

Kārtējo reizi jānožēlo, ka iesaistījos kaut kādā diskusījā.
Offline
RSAWorkshop
29. Mar 2018, 18:23 #217

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Kāda jēga kaut ko stāstīt? Ja atbilde ir viena-es tā daru katru dienu un viss zajebis

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
uldens1
29. Mar 2018, 18:33 #218

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16181

Braucu ar:


29 Mar 2018, 16:50:22 @Negantelis rakstīja:
Krč es mainu močiem bremžu klučus apmēram 70-80 supportus gadā. 99% ir ar sūdīgajām-peldošajām skavām kurām vienmēr vadīklas sasmērēju. Loģiski ka manzētes ir kvadrātveida,lai pavilktu atpakaļ virzuli.tas nav nekas jauns.

Lūdzu atbildēt kā tieši nesmērētas vadīklas palīdz atvirzīt supportu un uz kuru pusi tas notiek.
Nu tieši tāpat kā virzuli pavelk atpakaļ,bet suporti jau ir dažadi.Citiem vadīklas ir jāsmērē
Offline
Ridlihs
29. Mar 2018, 18:59 #219

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku


29 Mar 2018, 18:23:33 @RSAWorkshop rakstīja:
Kāda jēga kaut ko stāstīt? Ja atbilde ir viena-es tā daru katru dienu un viss zajebis


Bet yanks jau tev tā neteica
Offline
zardoss
10. Feb 2019, 11:26 #220

Kopš: 22. Nov 2008

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 407

Braucu ar: E-34 M50B25

sveiki viiri, intereses peec, veeljoprojaam zimmerman diski un trw kluchi ir labaakais no bremzeem? vai kas ir pamainiijies? ir shad tad jaadzeeshaas no 180 uz 50 diezgan aatri, tapec kvalitaate un asums ir svariigi, e39

[ Šo ziņu laboja zardoss, 10 Feb 2019, 11:27:33 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo