Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 247 viesi un 23 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW Motorsport GmbH

Tēma: ///M5 E60

AutorsZiņojums
Mr-Scorpion
17. Jan 2008, 18:22 #201

Kopš: 03. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4720

Braucu ar: E92 330xd Pussymagnet


2008-01-17 18:15, SEMIGALL rakstīja:
kaut,kad pienāks tavā dzīves posmā laiks un tas kungs automāts dos tev apgaismību


ķipa - šitais ? ->

-----------------
www.krasuforums.lv

Offline
Mr-Scorpion
17. Jan 2008, 18:23 #202

Kopš: 03. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4720

Braucu ar: E92 330xd Pussymagnet


2008-01-17 18:20, dzumandzi rakstīja:
SMG III ir superīga štelle uz jaunas mašīnas ar garantiju.

p.s. stīl, kapēc driftam neder


domājams, ka tāpēc arī BM Auto servisā mētājās pirms kāda laiciņa M5; M6 ar nokurinātiem sajūgiem

-----------------
www.krasuforums.lv

Offline
Schutzstaffel
17. Jan 2008, 18:25 #203

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

un ātrumkārbām..
Offline
GirtzB
17. Jan 2008, 18:26 #204

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22093

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

SMG II un SMG III driftam der, tiem auto takš jaudas un griezies pietiek, lai nebūtu sajūgs jāspārda.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
GirtzB
17. Jan 2008, 18:27 #205

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22093

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Sajūgs tur i fuflo vispār iztur tikai kādus 5 - 6 launch control startus.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Mr-Scorpion
17. Jan 2008, 18:28 #206

Kopš: 03. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4720

Braucu ar: E92 330xd Pussymagnet


2008-01-17 18:27, GirtzB rakstīja:
Sajūgs tur i fuflo vispār iztur tikai kādus 5 - 6 launch control startus.

laikam jau tomēr mazlietiņ vairāk. bet jā - cik pats izjutu, saudzīgs tas režīms nav

-----------------
www.krasuforums.lv

Offline
Schutzstaffel
17. Jan 2008, 18:33 #207

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

bet vispar man liekas ka labāks risinājums ir DSG. arii tehniski logiskaks un vienkarsaks.
Offline
PG
17. Jan 2008, 18:35 #208

Kopš: 13. Apr 2005

Ziņojumi: 6934

Braucu ar: 8


2008-01-17 18:26, GirtzB rakstīja:
SMG II un SMG III driftam der, tiem auto takš jaudas un griezies pietiek, lai nebūtu sajūgs jāspārda.


nu jaa, bet stiils jau to nezin
aaa un man tas choms m6 ar nomainiija kaarbu un sajugu, pa garantiju protams

-----------------
Quotes are easy, the execution is hard.
Offline
Schutzstaffel
17. Jan 2008, 18:35 #209

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV


2008-01-17 18:35, tornis rakstīja:

2008-01-17 18:26, GirtzB rakstīja:
SMG II un SMG III driftam der, tiem auto takš jaudas un griezies pietiek, lai nebūtu sajūgs jāspārda.


nu jaa, bet stiils jau to nezin
aaa un man tas choms m6 ar nomainiija kaarbu un sajugu, pa garantiju protams


tapec jau to teicu iepriekš visi maina.
Offline
KM
17. Jan 2008, 18:37 #210

Kopš: 28. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 7343

Braucu ar: ///M

ar SMG parsledzoties jalaizh gaaze valja?
Offline
PG
17. Jan 2008, 18:37 #211

Kopš: 13. Apr 2005

Ziņojumi: 6934

Braucu ar: 8

nee, bet atlaizjot lenaak/maigaak paarsleedzas
[ This message was edited by: tornis on 2008-01-17 18:38 ]

-----------------
Quotes are easy, the execution is hard.
Offline
edzulis
17. Jan 2008, 18:40 #212

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Dullais Aivars jau 50k+ km norullējis un viss čiki. Atkarīgs arī no tā, kā brauc. Ja spīdzina to kārbu, visādus launch controļus slēdz iekšā utt, tad nekas labs tur nebūs. Ja brauc normāli tad it kā vajadzētu turēt. Nu hvz tiešām. Gribu uz pavasari no kāda paņemt pabraukāt dažas dienas.
Offline
Schutzstaffel
17. Jan 2008, 18:41 #213

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV


2008-01-17 18:40, edzulis rakstīja:
Dullais Aivars jau 50k+ km norullējis un viss čiki. Atkarīgs arī no tā, kā brauc. Ja spīdzina to kārbu, visādus launch controļus slēdz iekšā utt, tad nekas labs tur nebūs. Ja brauc normāli tad it kā vajadzētu turēt. Nu hvz tiešām. Gribu uz pavasari no kāda paņemt pabraukāt dažas dienas.


tad naaksies nopirkt
Offline
PG
17. Jan 2008, 18:44 #214

Kopš: 13. Apr 2005

Ziņojumi: 6934

Braucu ar: 8


2008-01-17 18:40, edzulis rakstīja:
Dullais Aivars jau 50k+ km norullējis un viss čiki. Atkarīgs arī no tā, kā brauc. Ja spīdzina to kārbu, visādus launch controļus slēdz iekšā utt, tad nekas labs tur nebūs. Ja brauc normāli tad it kā vajadzētu turēt. Nu hvz tiešām. Gribu uz pavasari no kāda paņemt pabraukāt dažas dienas.

nu jaa, bet kaada jeega tad no taas mashiinas, ja tu nevari izmantot rupniicas uzstaadiitas fiichas vnk braukt var arii ar 535d

-----------------
Quotes are easy, the execution is hard.
Offline
edzulis
17. Jan 2008, 18:47 #215

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


2008-01-17 18:44, tornis rakstīja:
nu jaa, bet kaada jeega tad no taas mashiinas, ja tu nevari izmantot rupniicas uzstaadiitas fiichas vnk braukt var arii ar 535d


Nu paga. Kur tev reāli to launč kontroli vajag? Tiklīdz rodas saķere ar ceļu tā tik min grīdā un slēdzies. No tādas vienkāršas slēgšanās tur nekam nevajadzētu notikt.
Offline
edzulis
17. Jan 2008, 18:48 #216

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


2008-01-17 18:41, dzumandzi rakstīja:
tad naaksies nopirkt


No sākuma jāpārliecinas vai viņš ir labāks par E39. Nebūtu forši vilties, ja viņš teiksim grab vai vēl sazin kas...
Offline
PERFS
17. Jan 2008, 18:51 #217

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 13646

Braucu ar: 21/43

Domaajat baigi krutie, ka jums divi labaakie E39 valstii? Vot jums - !!

Sorry, labs gariigais
Offline
Schutzstaffel
17. Jan 2008, 18:52 #218

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV


2008-01-17 18:48, edzulis rakstīja:

2008-01-17 18:41, dzumandzi rakstīja:
tad naaksies nopirkt


No sākuma jāpārliecinas vai viņš ir labāks par E39. Nebūtu forši vilties, ja viņš teiksim grab vai vēl sazin kas...


grab.

hvz pagaidam labakie price/perfomance/fun liekas ir M539 un SL55.
Offline
PG
17. Jan 2008, 18:52 #219

Kopš: 13. Apr 2005

Ziņojumi: 6934

Braucu ar: 8

nu nez, comam pie 30+k km, vinkaarshi stiepjot izbeidzaas.. protams iespejam ieprieksheejais saimnieks bij baigais launchotaajs... katraa zinjaa kautkas tur nav liidz galam izdomaats un peerkot lietotu m5/m6 jareikjinaas ar diezgan lielu iespejamiibu, ka buus jamaina kaarba un sajuugs

-----------------
Quotes are easy, the execution is hard.
Offline
SEMIGALL
17. Jan 2008, 18:53 #220

Kopš: 10. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4693

Braucu ar: 3.2DID

domājams,ka uzliekot uz konveijera to auto ar SMG III un visiem pribambasiem DE engineeri nebija pietiekoši tur tos vājos punktus atklājuši
neskatoties uz visu pieredzi,datu bazi,n-tiem testiem nevar visu paredzēt uz priekšu
ir lietas,kas izlien ekspluatācijas laika gaitā
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo