Online
Pašreiz BMWPower skatās 211 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Uzmetējs puikaa20 jeb Valdis Pavlovskis
Autors | Ziņojums |
968-jk | | Kopš: 08. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 13613
Braucu ar: 30niekiem
|
27 Jun 2014, 23:42:10 lm rakstīja:
27 Jun 2014, 23:25:09 Driver rakstīja:
27 Jun 2014, 23:01:40 lm rakstīja:
Protams, ja nav e30 M3, tad kāda starpība e30, e36, e46
Tapec, ka loti ilgi e30 bija autobuves etalons, ko visadi meginaja atkartot citi autorazotaji (ne manis izdomata infa, pasaules limenja specu atzinums)
No jebkura e30 jaudas zinja dabut tuvu taa laika emkai sobrid ir kaa divus pirkstus apmizt.
Bet golfs ir kubikveida kaka, sunjubuda ar priekha noliktu zalesplaveju (visu golfu koncepcija un ne tikai golfu)
Ja bmw butu kompotu uztaisijis ar wfd(..)
Vienkārši stulbi nolikt vienu mašīnu, ja pats esi tikai vienas markas fans.
Nevis vienas markas fans, bet šaurpierītis. | Offline | | |
pekinens | | Kopš: 10. Nov 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 980
Braucu ar: e30; e87
|
27 Jun 2014, 23:50:16 Laoshi rakstīja:
27 Jun 2014, 23:42:10 lm rakstīja:
Un golfam grūti tikt līdz gti jaudas ziņā? Un kāda starpība vai var sasniegt tādu jaudu vai nevar, ja tas tāpat nav gti vai M? Cik esmu runājis ar cilvēkiem, kam tādi ir bijuši, tad lielākā daļa ir starā, gan par vienu, gan par otru. Vienkārši stulbi nolikt vienu mašīnu, ja pats esi tikai vienas markas fans.
Tas ir viens, turklāt mk1 golfam blakus jāliek e21 un tad e21 ar 2.3 pakāš mk1 ar 1.8 DX. E30 ar 2.5 savukārt jāliek blakus mk2 ar 1.8 KR un atkal bembim kāsiens. Tad nāk mk3 ar 2.9 syncro un atkal e36 ar 2.5 kāš. Tā ir visu laiku. Es pat nesākšu salīdzināt visādus tur M, alpinas ar g60 un citiem kompresorgolfiem. VAG FTW
viss jau labi ar tām mašīnām, tikai neviens tāpat nebrauc ar tām pucētajām..kartings ir, jauda ir tikai pie stūres hipsters, kurš lēnām pārvietojas stilīgs | Offline | | |
KristapsA | | Kopš: 12. May 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 247
Braucu ar:
|
27 Jun 2014, 23:50:16 Laoshi rakstīja:
27 Jun 2014, 23:42:10 lm rakstīja:
Un golfam grūti tikt līdz gti jaudas ziņā? Un kāda starpība vai var sasniegt tādu jaudu vai nevar, ja tas tāpat nav gti vai M? Cik esmu runājis ar cilvēkiem, kam tādi ir bijuši, tad lielākā daļa ir starā, gan par vienu, gan par otru. Vienkārši stulbi nolikt vienu mašīnu, ja pats esi tikai vienas markas fans.
Tas ir viens, turklāt mk1 golfam blakus jāliek e21 un tad e21 ar 2.3 pakāš mk1 ar 1.8 DX. E30 ar 2.5 savukārt jāliek blakus mk2 ar 1.8 KR un atkal bembim kāsiens. Tad nāk mk3 ar 2.9 syncro un atkal e36 ar 2.5 kāš. Tā ir visu laiku. Es pat nesākšu salīdzināt visādus tur M, alpinas ar g60 un citiem kompresorgolfiem. VAG FTW
Lai arī, kas kam pakāstu, atceries, ka Golfs ir priekšpiedziņa
| Offline | | |
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
| a kopš kura laika 3 sērija ir hečbeks ? | Offline | | |
viesulis | | Kopš: 04. Mar 2007
Ziņojumi: 16792
Braucu ar: Volvo un Volvo
| 968-jk = traffic? | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
27 Jun 2014, 23:42:10 lm rakstīja:
27 Jun 2014, 23:25:09 Driver rakstīja:
27 Jun 2014, 23:01:40 lm rakstīja:
Protams, ja nav e30 M3, tad kāda starpība e30, e36, e46
Tapec, ka loti ilgi e30 bija autobuves etalons, ko visadi meginaja atkartot citi autorazotaji (ne manis izdomata infa, pasaules limenja specu atzinums)
No jebkura e30 jaudas zinja dabut tuvu taa laika emkai sobrid ir kaa divus pirkstus apmizt.
Bet golfs ir kubikveida kaka, sunjubuda ar priekha noliktu zalesplaveju (visu golfu koncepcija un ne tikai golfu)
Ja bmw butu kompotu uztaisijis ar wfd un dzineju limitejis ar 1.8 bez tehniskas iespejas ielikt 6cyl, bet kads miztu karstu par tadu auto, ari teiktu, kaa auto vieta zem preses un saimnieka aptiekas iela.
Un golfam grūti tikt līdz gti jaudas ziņā? Un kāda starpība vai var sasniegt tādu jaudu vai nevar, ja tas tāpat nav gti vai M? Cik esmu runājis ar cilvēkiem, kam tādi ir bijuši, tad lielākā daļa ir starā, gan par vienu, gan par otru. Vienkārši stulbi nolikt vienu mašīnu, ja pats esi tikai vienas markas fans.
Es nespeju fanot par auto, visu laiku but ar seju "vau, kruta", ja redzu, ka konkretaja transportlidzekli ir izmantoti max daudz max prasti tehniskie risinajumi, lai auto dabutu max leetu.
Nevis izdomats ir max labi un tad varbut padomats, cik tas izmaksas un varbut biki, biki vienkarshota konstrukcija.
Varbut tulit atnaks kads, kas ar putam uz lupam apgalvos, ka mazais melnbaltais TV shileleis (daudzi sapratis, par ko runaju) ir "way to go" un visi parejie ir lohi, tai skaita tunelim lidzigie, kam iepejams majas ir taa pasha gada razojuma plazma.
P.s. jaa, es pilnigi nesaprotu kaa var fanot par vecu vw un loti biezi nesaprotu, kaa var nopirkt kautko, kas nav bmw un maksajis vairak kaa pusotrustuku + citiem teikt, ka labs pirkums
bet taa jau mana problema...
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
968-jk | | Kopš: 08. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 13613
Braucu ar: 30niekiem
|
27 Jun 2014, 23:55:36 viesulis rakstīja:
968-jk = traffic?
Melns un sudrabots Vivaro. Kas, kur? | Offline | | |
crime | | Kopš: 03. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 8514
Braucu ar: m635csi
|
27 Jun 2014, 23:55:36 viesulis rakstīja:
968-jk = traffic?
nu ne tak, Stiils esot ar vinju pa celjam no Vecriigas gaajushi kopaa, taa ka viss ok | Offline | | |
|
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
27 Jun 2014, 23:54:40 pekinens rakstīja:
27 Jun 2014, 23:50:16 Laoshi rakstīja:
27 Jun 2014, 23:42:10 lm rakstīja:
Un golfam grūti tikt līdz gti jaudas ziņā? Un kāda starpība vai var sasniegt tādu jaudu vai nevar, ja tas tāpat nav gti vai M? Cik esmu runājis ar cilvēkiem, kam tādi ir bijuši, tad lielākā daļa ir starā, gan par vienu, gan par otru. Vienkārši stulbi nolikt vienu mašīnu, ja pats esi tikai vienas markas fans.
Tas ir viens, turklāt mk1 golfam blakus jāliek e21 un tad e21 ar 2.3 pakāš mk1 ar 1.8 DX. E30 ar 2.5 savukārt jāliek blakus mk2 ar 1.8 KR un atkal bembim kāsiens. Tad nāk mk3 ar 2.9 syncro un atkal e36 ar 2.5 kāš. Tā ir visu laiku. Es pat nesākšu salīdzināt visādus tur M, alpinas ar g60 un citiem kompresorgolfiem. VAG FTW
viss jau labi ar tām mašīnām, tikai neviens tāpat nebrauc ar tām pucētajām..kartings ir, jauda ir tikai pie stūres hipsters, kurš lēnām pārvietojas stilīgs
Nu tā ir gandrīz ar visiem pucētājiem auto. Paskaties, kā pat nepucēti bembji slīd pāri tramvaja sliedēm, lai tikai hesburgera kuponi aiz paneli neaizkrīt. | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
27 Jun 2014, 23:50:16 Laoshi rakstīja:
27 Jun 2014, 23:42:10 lm rakstīja:
Un golfam grūti tikt līdz gti jaudas ziņā? Un kāda starpība vai var sasniegt tādu jaudu vai nevar, ja tas tāpat nav gti vai M? Cik esmu runājis ar cilvēkiem, kam tādi ir bijuši, tad lielākā daļa ir starā, gan par vienu, gan par otru. Vienkārši stulbi nolikt vienu mašīnu, ja pats esi tikai vienas markas fans.
Tas ir viens, turklāt mk1 golfam blakus jāliek e21 un tad e21 ar 2.3 pakāš mk1 ar 1.8 DX. E30 ar 2.5 savukārt jāliek blakus mk2 ar 1.8 KR un atkal bembim kāsiens. Tad nāk mk3 ar 2.9 syncro un atkal e36 ar 2.5 kāš. Tā ir visu laiku. Es pat nesākšu salīdzināt visādus tur M, alpinas ar g60 un citiem kompresorgolfiem. VAG FTW
Piedo, bet es gribu reekt
Un 325 sava laika bija vienk rakete...
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
27 Jun 2014, 23:55:14 KristapsA rakstīja:
Lai arī, kas kam pakāstu, atceries, ka Golfs ir priekšpiedziņa
Jā, tātad izmantojams arī lietū, sniegā un uz grants | Offline | | |
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
|
28 Jun 2014, 00:00:06 Laoshi rakstīja:
27 Jun 2014, 23:55:14 KristapsA rakstīja:
Lai arī, kas kam pakāstu, atceries, ka Golfs ir priekšpiedziņa
Jā, tātad izmantojams arī lietū, sniegā un uz grants
tu toč trollo | Offline | | |
968-jk | | Kopš: 08. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 13613
Braucu ar: 30niekiem
|
27 Jun 2014, 23:58:28 Laoshi rakstīja:
27 Jun 2014, 23:54:40 pekinens rakstīja:
27 Jun 2014, 23:50:16 Laoshi rakstīja:
27 Jun 2014, 23:42:10 lm rakstīja:
Un golfam grūti tikt līdz gti jaudas ziņā? Un kāda starpība vai var sasniegt tādu jaudu vai nevar, ja tas tāpat nav gti vai M? Cik esmu runājis ar cilvēkiem, kam tādi ir bijuši, tad lielākā daļa ir starā, gan par vienu, gan par otru. Vienkārši stulbi nolikt vienu mašīnu, ja pats esi tikai vienas markas fans.
Tas ir viens, turklāt mk1 golfam blakus jāliek e21 un tad e21 ar 2.3 pakāš mk1 ar 1.8 DX. E30 ar 2.5 savukārt jāliek blakus mk2 ar 1.8 KR un atkal bembim kāsiens. Tad nāk mk3 ar 2.9 syncro un atkal e36 ar 2.5 kāš. Tā ir visu laiku. Es pat nesākšu salīdzināt visādus tur M, alpinas ar g60 un citiem kompresorgolfiem. VAG FTW
viss jau labi ar tām mašīnām, tikai neviens tāpat nebrauc ar tām pucētajām..kartings ir, jauda ir tikai pie stūres hipsters, kurš lēnām pārvietojas stilīgs
Nu tā ir gandrīz ar visiem pucētājiem auto. Paskaties, kā pat nepucēti bembji slīd pāri tramvaja sliedēm, lai tikai hesburgera kuponi aiz paneli neaizkrīt.
Gandrīz visiem! Es ar savu velku cik iet. Pa jūrmaleni un murjāņu kalnu iet pilns pulkstenis. | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
27 Jun 2014, 23:50:26 968-jk rakstīja:
27 Jun 2014, 23:42:10 lm rakstīja:
27 Jun 2014, 23:25:09 Driver rakstīja:
27 Jun 2014, 23:01:40 lm rakstīja:
Protams, ja nav e30 M3, tad kāda starpība e30, e36, e46
Tapec, ka loti ilgi e30 bija autobuves etalons, ko visadi meginaja atkartot citi autorazotaji (ne manis izdomata infa, pasaules limenja specu atzinums)
No jebkura e30 jaudas zinja dabut tuvu taa laika emkai sobrid ir kaa divus pirkstus apmizt.
Bet golfs ir kubikveida kaka, sunjubuda ar priekha noliktu zalesplaveju (visu golfu koncepcija un ne tikai golfu)
Ja bmw butu kompotu uztaisijis ar wfd(..)
Vienkārši stulbi nolikt vienu mašīnu, ja pats esi tikai vienas markas fans.
Nevis vienas markas fans, bet šaurpierītis.
Saurpieritis ir tehniskais idiots, kam ir "eu, smuks auto! Cik tads iet, cik shim spidometra?"
Izskatas, ka driz te vares mainit domenu uz lohuauto.lv no bmwpower.lv
...jeb te tuse veci perduni, kam nekad bmw nav bijis, ja bijis tad 318
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
kom | | Kopš: 15. Oct 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 2721
Braucu ar: audi
| Katram savs fetišs, tikai nez kāpēc daži savu fetišu pisties ar kādas konkrētas markas šrotiem mēģina uzspiest citiem kā vienīgo pareizo | Offline | | |
koni4jo | | Kopš: 15. Mar 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 4171
Braucu ar: Spāņu Golf un Hūndī...
| Draiver, nedirs, LV tāpat jau 90% 318 un 316 ir ar 6 katliem | Offline | | |
|
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
28 Jun 2014, 00:06:19 kom rakstīja:
Katram savs fetišs, tikai nez kāpēc daži savu fetišu pisties ar kādas konkrētas markas šrotiem mēģina uzspiest citiem kā vienīgo pareizo
Nu tad kap sava audi un pis prom uz audistailu!
Es neeju uz vwmotion, mazdaklubs vai audistyle uzbazties ar bmw.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
968-jk | | Kopš: 08. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 13613
Braucu ar: 30niekiem
|
28 Jun 2014, 00:03:16 Driver rakstīja:
27 Jun 2014, 23:50:26 968-jk rakstīja:
27 Jun 2014, 23:42:10 lm rakstīja:
27 Jun 2014, 23:25:09 Driver rakstīja:
27 Jun 2014, 23:01:40 lm rakstīja:
Protams, ja nav e30 M3, tad kāda starpība e30, e36, e46
Tapec, ka loti ilgi e30 bija autobuves etalons, ko visadi meginaja atkartot citi autorazotaji (ne manis izdomata infa, pasaules limenja specu atzinums)
No jebkura e30 jaudas zinja dabut tuvu taa laika emkai sobrid ir kaa divus pirkstus apmizt.
Bet golfs ir kubikveida kaka, sunjubuda ar priekha noliktu zalesplaveju (visu golfu koncepcija un ne tikai golfu)
Ja bmw butu kompotu uztaisijis ar wfd(..)
Vienkārši stulbi nolikt vienu mašīnu, ja pats esi tikai vienas markas fans.
Nevis vienas markas fans, bet šaurpierītis.
Saurpieritis ir tehniskais idiots, kam ir "eu, smuks auto! Cik tads iet, cik shim spidometra?"
Izskatas, ka driz te vares mainit domenu uz lohuauto.lv no bmwpower.lv
...jeb te tuse veci perduni, kam nekad bmw nav bijis, ja bijis tad 318
Tieši tā! Var pārvākties uz lohuauto.lv, jo šis posms Tavā dzīvē ir beidzies un Tavu iršamvietu šeit pārņem jauni lietotāji... | Offline | | |
pekinens | | Kopš: 10. Nov 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 980
Braucu ar: e30; e87
|
28 Jun 2014, 00:06:19 kom rakstīja:
Katram savs fetišs, tikai nez kāpēc daži savu fetišu pisties ar kādas konkrētas markas šrotiem mēģina uzspiest citiem kā vienīgo pareizo
nu tāpēc, ka te ir bmwpower nevis škodapower | Offline | | |
968-jk | | Kopš: 08. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 13613
Braucu ar: 30niekiem
|
28 Jun 2014, 00:08:15 pekinens rakstīja:
28 Jun 2014, 00:06:19 kom rakstīja:
Katram savs fetišs, tikai nez kāpēc daži savu fetišu pisties ar kādas konkrētas markas šrotiem mēģina uzspiest citiem kā vienīgo pareizo
nu tāpēc, ka te ir bmwpower nevis škodapower
Izlasi lapas apakšējā kreisajā stūrītī kas šī par lapu NAV! | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|