Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 211 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Uzmetējs puikaa20 jeb Valdis Pavlovskis

AutorsZiņojums
968-jk
27. Jun 2014, 23:50 #201

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13613

Braucu ar: 30niekiem


27 Jun 2014, 23:42:10 lm rakstīja:

27 Jun 2014, 23:25:09 Driver rakstīja:

27 Jun 2014, 23:01:40 lm rakstīja:
Protams, ja nav e30 M3, tad kāda starpība e30, e36, e46

Tapec, ka loti ilgi e30 bija autobuves etalons, ko visadi meginaja atkartot citi autorazotaji (ne manis izdomata infa, pasaules limenja specu atzinums)

No jebkura e30 jaudas zinja dabut tuvu taa laika emkai sobrid ir kaa divus pirkstus apmizt.

Bet golfs ir kubikveida kaka, sunjubuda ar priekha noliktu zalesplaveju (visu golfu koncepcija un ne tikai golfu)

Ja bmw butu kompotu uztaisijis ar wfd(..)

Vienkārši stulbi nolikt vienu mašīnu, ja pats esi tikai vienas markas fans.

Nevis vienas markas fans, bet šaurpierītis.
Offline
pekinens
27. Jun 2014, 23:54 #202

Kopš: 10. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 980

Braucu ar: e30; e87


27 Jun 2014, 23:50:16 Laoshi rakstīja:

27 Jun 2014, 23:42:10 lm rakstīja:
Un golfam grūti tikt līdz gti jaudas ziņā? Un kāda starpība vai var sasniegt tādu jaudu vai nevar, ja tas tāpat nav gti vai M? Cik esmu runājis ar cilvēkiem, kam tādi ir bijuši, tad lielākā daļa ir starā, gan par vienu, gan par otru. Vienkārši stulbi nolikt vienu mašīnu, ja pats esi tikai vienas markas fans.


Tas ir viens, turklāt mk1 golfam blakus jāliek e21 un tad e21 ar 2.3 pakāš mk1 ar 1.8 DX. E30 ar 2.5 savukārt jāliek blakus mk2 ar 1.8 KR un atkal bembim kāsiens. Tad nāk mk3 ar 2.9 syncro un atkal e36 ar 2.5 kāš. Tā ir visu laiku. Es pat nesākšu salīdzināt visādus tur M, alpinas ar g60 un citiem kompresorgolfiem. VAG FTW


viss jau labi ar tām mašīnām, tikai neviens tāpat nebrauc ar tām pucētajām..kartings ir, jauda ir tikai pie stūres hipsters, kurš lēnām pārvietojas stilīgs
Offline
KristapsA
27. Jun 2014, 23:55 #203

Kopš: 12. May 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 247

Braucu ar:


27 Jun 2014, 23:50:16 Laoshi rakstīja:

27 Jun 2014, 23:42:10 lm rakstīja:
Un golfam grūti tikt līdz gti jaudas ziņā? Un kāda starpība vai var sasniegt tādu jaudu vai nevar, ja tas tāpat nav gti vai M? Cik esmu runājis ar cilvēkiem, kam tādi ir bijuši, tad lielākā daļa ir starā, gan par vienu, gan par otru. Vienkārši stulbi nolikt vienu mašīnu, ja pats esi tikai vienas markas fans.


Tas ir viens, turklāt mk1 golfam blakus jāliek e21 un tad e21 ar 2.3 pakāš mk1 ar 1.8 DX. E30 ar 2.5 savukārt jāliek blakus mk2 ar 1.8 KR un atkal bembim kāsiens. Tad nāk mk3 ar 2.9 syncro un atkal e36 ar 2.5 kāš. Tā ir visu laiku. Es pat nesākšu salīdzināt visādus tur M, alpinas ar g60 un citiem kompresorgolfiem. VAG FTW


Lai arī, kas kam pakāstu, atceries, ka Golfs ir priekšpiedziņa

Offline
edzhaans
27. Jun 2014, 23:55 #204

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

a kopš kura laika 3 sērija ir hečbeks ?
Offline
viesulis
27. Jun 2014, 23:55 #205

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16792

Braucu ar: Volvo un Volvo

968-jk = traffic?
Offline
Driver
27. Jun 2014, 23:55 #206

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


27 Jun 2014, 23:42:10 lm rakstīja:

27 Jun 2014, 23:25:09 Driver rakstīja:

27 Jun 2014, 23:01:40 lm rakstīja:
Protams, ja nav e30 M3, tad kāda starpība e30, e36, e46

Tapec, ka loti ilgi e30 bija autobuves etalons, ko visadi meginaja atkartot citi autorazotaji (ne manis izdomata infa, pasaules limenja specu atzinums)

No jebkura e30 jaudas zinja dabut tuvu taa laika emkai sobrid ir kaa divus pirkstus apmizt.

Bet golfs ir kubikveida kaka, sunjubuda ar priekha noliktu zalesplaveju (visu golfu koncepcija un ne tikai golfu)

Ja bmw butu kompotu uztaisijis ar wfd un dzineju limitejis ar 1.8 bez tehniskas iespejas ielikt 6cyl, bet kads miztu karstu par tadu auto, ari teiktu, kaa auto vieta zem preses un saimnieka aptiekas iela.

Un golfam grūti tikt līdz gti jaudas ziņā? Un kāda starpība vai var sasniegt tādu jaudu vai nevar, ja tas tāpat nav gti vai M? Cik esmu runājis ar cilvēkiem, kam tādi ir bijuši, tad lielākā daļa ir starā, gan par vienu, gan par otru. Vienkārši stulbi nolikt vienu mašīnu, ja pats esi tikai vienas markas fans.

Es nespeju fanot par auto, visu laiku but ar seju "vau, kruta", ja redzu, ka konkretaja transportlidzekli ir izmantoti max daudz max prasti tehniskie risinajumi, lai auto dabutu max leetu.
Nevis izdomats ir max labi un tad varbut padomats, cik tas izmaksas un varbut biki, biki vienkarshota konstrukcija.

Varbut tulit atnaks kads, kas ar putam uz lupam apgalvos, ka mazais melnbaltais TV shileleis (daudzi sapratis, par ko runaju) ir "way to go" un visi parejie ir lohi, tai skaita tunelim lidzigie, kam iepejams majas ir taa pasha gada razojuma plazma.

P.s. jaa, es pilnigi nesaprotu kaa var fanot par vecu vw un loti biezi nesaprotu, kaa var nopirkt kautko, kas nav bmw un maksajis vairak kaa pusotrustuku + citiem teikt, ka labs pirkums
bet taa jau mana problema...

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
968-jk
27. Jun 2014, 23:57 #207

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13613

Braucu ar: 30niekiem


27 Jun 2014, 23:55:36 viesulis rakstīja:
968-jk = traffic?


Melns un sudrabots Vivaro. Kas, kur?
Offline
crime
27. Jun 2014, 23:57 #208

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8514

Braucu ar: m635csi


27 Jun 2014, 23:55:36 viesulis rakstīja:
968-jk = traffic?

nu ne tak, Stiils esot ar vinju pa celjam no Vecriigas gaajushi kopaa, taa ka viss ok
Offline
Laoshi
27. Jun 2014, 23:58 #209

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


27 Jun 2014, 23:54:40 pekinens rakstīja:

27 Jun 2014, 23:50:16 Laoshi rakstīja:

27 Jun 2014, 23:42:10 lm rakstīja:
Un golfam grūti tikt līdz gti jaudas ziņā? Un kāda starpība vai var sasniegt tādu jaudu vai nevar, ja tas tāpat nav gti vai M? Cik esmu runājis ar cilvēkiem, kam tādi ir bijuši, tad lielākā daļa ir starā, gan par vienu, gan par otru. Vienkārši stulbi nolikt vienu mašīnu, ja pats esi tikai vienas markas fans.


Tas ir viens, turklāt mk1 golfam blakus jāliek e21 un tad e21 ar 2.3 pakāš mk1 ar 1.8 DX. E30 ar 2.5 savukārt jāliek blakus mk2 ar 1.8 KR un atkal bembim kāsiens. Tad nāk mk3 ar 2.9 syncro un atkal e36 ar 2.5 kāš. Tā ir visu laiku. Es pat nesākšu salīdzināt visādus tur M, alpinas ar g60 un citiem kompresorgolfiem. VAG FTW


viss jau labi ar tām mašīnām, tikai neviens tāpat nebrauc ar tām pucētajām..kartings ir, jauda ir tikai pie stūres hipsters, kurš lēnām pārvietojas stilīgs


Nu tā ir gandrīz ar visiem pucētājiem auto. Paskaties, kā pat nepucēti bembji slīd pāri tramvaja sliedēm, lai tikai hesburgera kuponi aiz paneli neaizkrīt.
Offline
Driver
27. Jun 2014, 23:58 #210

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


27 Jun 2014, 23:50:16 Laoshi rakstīja:

27 Jun 2014, 23:42:10 lm rakstīja:
Un golfam grūti tikt līdz gti jaudas ziņā? Un kāda starpība vai var sasniegt tādu jaudu vai nevar, ja tas tāpat nav gti vai M? Cik esmu runājis ar cilvēkiem, kam tādi ir bijuši, tad lielākā daļa ir starā, gan par vienu, gan par otru. Vienkārši stulbi nolikt vienu mašīnu, ja pats esi tikai vienas markas fans.


Tas ir viens, turklāt mk1 golfam blakus jāliek e21 un tad e21 ar 2.3 pakāš mk1 ar 1.8 DX. E30 ar 2.5 savukārt jāliek blakus mk2 ar 1.8 KR un atkal bembim kāsiens. Tad nāk mk3 ar 2.9 syncro un atkal e36 ar 2.5 kāš. Tā ir visu laiku. Es pat nesākšu salīdzināt visādus tur M, alpinas ar g60 un citiem kompresorgolfiem. VAG FTW

Piedo, bet es gribu reekt
Un 325 sava laika bija vienk rakete...

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Laoshi
28. Jun 2014, 00:00 #211

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


27 Jun 2014, 23:55:14 KristapsA rakstīja:

Lai arī, kas kam pakāstu, atceries, ka Golfs ir priekšpiedziņa



Jā, tātad izmantojams arī lietū, sniegā un uz grants
Offline
edzhaans
28. Jun 2014, 00:00 #212

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


28 Jun 2014, 00:00:06 Laoshi rakstīja:

27 Jun 2014, 23:55:14 KristapsA rakstīja:

Lai arī, kas kam pakāstu, atceries, ka Golfs ir priekšpiedziņa



Jā, tātad izmantojams arī lietū, sniegā un uz grants

tu toč trollo
Offline
968-jk
28. Jun 2014, 00:01 #213

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13613

Braucu ar: 30niekiem


27 Jun 2014, 23:58:28 Laoshi rakstīja:

27 Jun 2014, 23:54:40 pekinens rakstīja:

27 Jun 2014, 23:50:16 Laoshi rakstīja:

27 Jun 2014, 23:42:10 lm rakstīja:
Un golfam grūti tikt līdz gti jaudas ziņā? Un kāda starpība vai var sasniegt tādu jaudu vai nevar, ja tas tāpat nav gti vai M? Cik esmu runājis ar cilvēkiem, kam tādi ir bijuši, tad lielākā daļa ir starā, gan par vienu, gan par otru. Vienkārši stulbi nolikt vienu mašīnu, ja pats esi tikai vienas markas fans.


Tas ir viens, turklāt mk1 golfam blakus jāliek e21 un tad e21 ar 2.3 pakāš mk1 ar 1.8 DX. E30 ar 2.5 savukārt jāliek blakus mk2 ar 1.8 KR un atkal bembim kāsiens. Tad nāk mk3 ar 2.9 syncro un atkal e36 ar 2.5 kāš. Tā ir visu laiku. Es pat nesākšu salīdzināt visādus tur M, alpinas ar g60 un citiem kompresorgolfiem. VAG FTW


viss jau labi ar tām mašīnām, tikai neviens tāpat nebrauc ar tām pucētajām..kartings ir, jauda ir tikai pie stūres hipsters, kurš lēnām pārvietojas stilīgs


Nu tā ir gandrīz ar visiem pucētājiem auto. Paskaties, kā pat nepucēti bembji slīd pāri tramvaja sliedēm, lai tikai hesburgera kuponi aiz paneli neaizkrīt.


Gandrīz visiem! Es ar savu velku cik iet. Pa jūrmaleni un murjāņu kalnu iet pilns pulkstenis.
Offline
Driver
28. Jun 2014, 00:03 #214

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


27 Jun 2014, 23:50:26 968-jk rakstīja:

27 Jun 2014, 23:42:10 lm rakstīja:

27 Jun 2014, 23:25:09 Driver rakstīja:

27 Jun 2014, 23:01:40 lm rakstīja:
Protams, ja nav e30 M3, tad kāda starpība e30, e36, e46

Tapec, ka loti ilgi e30 bija autobuves etalons, ko visadi meginaja atkartot citi autorazotaji (ne manis izdomata infa, pasaules limenja specu atzinums)

No jebkura e30 jaudas zinja dabut tuvu taa laika emkai sobrid ir kaa divus pirkstus apmizt.

Bet golfs ir kubikveida kaka, sunjubuda ar priekha noliktu zalesplaveju (visu golfu koncepcija un ne tikai golfu)

Ja bmw butu kompotu uztaisijis ar wfd(..)

Vienkārši stulbi nolikt vienu mašīnu, ja pats esi tikai vienas markas fans.

Nevis vienas markas fans, bet šaurpierītis.

Saurpieritis ir tehniskais idiots, kam ir "eu, smuks auto! Cik tads iet, cik shim spidometra?"

Izskatas, ka driz te vares mainit domenu uz lohuauto.lv no bmwpower.lv

...jeb te tuse veci perduni, kam nekad bmw nav bijis, ja bijis tad 318

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
kom
28. Jun 2014, 00:06 #215

Kopš: 15. Oct 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2721

Braucu ar: audi

Katram savs fetišs, tikai nez kāpēc daži savu fetišu pisties ar kādas konkrētas markas šrotiem mēģina uzspiest citiem kā vienīgo pareizo
Offline
koni4jo
28. Jun 2014, 00:07 #216

Kopš: 15. Mar 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 4171

Braucu ar: Spāņu Golf un Hūndī...

Draiver, nedirs, LV tāpat jau 90% 318 un 316 ir ar 6 katliem
Offline
Driver
28. Jun 2014, 00:08 #217

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


28 Jun 2014, 00:06:19 kom rakstīja:
Katram savs fetišs, tikai nez kāpēc daži savu fetišu pisties ar kādas konkrētas markas šrotiem mēģina uzspiest citiem kā vienīgo pareizo

Nu tad kap sava audi un pis prom uz audistailu!
Es neeju uz vwmotion, mazdaklubs vai audistyle uzbazties ar bmw.


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
968-jk
28. Jun 2014, 00:08 #218

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13613

Braucu ar: 30niekiem


28 Jun 2014, 00:03:16 Driver rakstīja:

27 Jun 2014, 23:50:26 968-jk rakstīja:

27 Jun 2014, 23:42:10 lm rakstīja:

27 Jun 2014, 23:25:09 Driver rakstīja:

27 Jun 2014, 23:01:40 lm rakstīja:
Protams, ja nav e30 M3, tad kāda starpība e30, e36, e46

Tapec, ka loti ilgi e30 bija autobuves etalons, ko visadi meginaja atkartot citi autorazotaji (ne manis izdomata infa, pasaules limenja specu atzinums)

No jebkura e30 jaudas zinja dabut tuvu taa laika emkai sobrid ir kaa divus pirkstus apmizt.

Bet golfs ir kubikveida kaka, sunjubuda ar priekha noliktu zalesplaveju (visu golfu koncepcija un ne tikai golfu)

Ja bmw butu kompotu uztaisijis ar wfd(..)

Vienkārši stulbi nolikt vienu mašīnu, ja pats esi tikai vienas markas fans.

Nevis vienas markas fans, bet šaurpierītis.

Saurpieritis ir tehniskais idiots, kam ir "eu, smuks auto! Cik tads iet, cik shim spidometra?"

Izskatas, ka driz te vares mainit domenu uz lohuauto.lv no bmwpower.lv

...jeb te tuse veci perduni, kam nekad bmw nav bijis, ja bijis tad 318


Tieši tā! Var pārvākties uz lohuauto.lv, jo šis posms Tavā dzīvē ir beidzies un Tavu iršamvietu šeit pārņem jauni lietotāji...
Offline
pekinens
28. Jun 2014, 00:08 #219

Kopš: 10. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 980

Braucu ar: e30; e87


28 Jun 2014, 00:06:19 kom rakstīja:
Katram savs fetišs, tikai nez kāpēc daži savu fetišu pisties ar kādas konkrētas markas šrotiem mēģina uzspiest citiem kā vienīgo pareizo


nu tāpēc, ka te ir bmwpower nevis škodapower
Offline
968-jk
28. Jun 2014, 00:10 #220

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13613

Braucu ar: 30niekiem


28 Jun 2014, 00:08:15 pekinens rakstīja:

28 Jun 2014, 00:06:19 kom rakstīja:
Katram savs fetišs, tikai nez kāpēc daži savu fetišu pisties ar kādas konkrētas markas šrotiem mēģina uzspiest citiem kā vienīgo pareizo


nu tāpēc, ka te ir bmwpower nevis škodapower

Izlasi lapas apakšējā kreisajā stūrītī kas šī par lapu NAV!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo