Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 215 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
Puuchuks
22. Feb 2013, 14:32 #201

Kopš: 03. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24359

Braucu ar: BMW

VWfans - apraksts

par baudāmību nepiekrītu un ieskrējiens pusgads līdz simtam - pa to laiku jau var aizmigt bet apraksts labs
Offline
facex
22. Feb 2013, 14:36 #202

Kopš: 07. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 378

Braucu ar: Volgo un Pannu

VW Jetta 1.4 tsi comfortline 2008. gads... 11 gab, noskrējieni 50-130 t.km.

2as no trim Jettām nav bijušas garantijas remontā ar pārlekušām ķēdēm. 4as no 11 pazaudēja kompresiju - virzuļi - garantijas remonts.
ziemas sāļo vannu iespaidā korodē atpakaļskata spoguļu stiprinājuma ass - spoguļi vienkārši nokrīt , tas pats ar alumīnija sakausējuma dzesēšanas sistēmas flanci pie motora.
2ām jettām reduktora satelītu ass izlīda izbliežot caurumu korpusā.
rūsa visnetipiskākajās vietās - piemēram, aizmugurējās jumta statnes.
nez... vai tas ka visas tās jettas ir produced in Mexico ir vai nav kāds bonuss ?
Offline
Marteens
22. Feb 2013, 15:23 #203

Kopš: 22. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 10805

Braucu ar:


22 Feb 2013, 14:36:34 facex rakstīja:
VW Jetta 1.4 tsi comfortline 2008. gads... 11 gab, noskrējieni 50-130 t.km.

2as no trim Jettām nav bijušas garantijas remontā ar pārlekušām ķēdēm. 4as no 11 pazaudēja kompresiju - virzuļi - garantijas remonts.
ziemas sāļo vannu iespaidā korodē atpakaļskata spoguļu stiprinājuma ass - spoguļi vienkārši nokrīt , tas pats ar alumīnija sakausējuma dzesēšanas sistēmas flanci pie motora.
2ām jettām reduktora satelītu ass izlīda izbliežot caurumu korpusā.
rūsa visnetipiskākajās vietās - piemēram, aizmugurējās jumta statnes.
nez... vai tas ka visas tās jettas ir produced in Mexico ir vai nav kāds bonuss ?


Esi pētījis cik godprātīgi izmanto tos dienesta auto? Nez vai visi darbinieki attiecās kā pret savu īpašumu un neierubī hārd režīmu eksplotācijā.
Pats esmu strādājis un lietojis jaunu auto.Uzņēmums 3gab nopirka un nez kāpēc viens dikti defektains bija patrāpījies. Idodo citam darbiniekam pēkšņi viņš pārstāja pa servisiem dzīvoties.
Offline
endurists
22. Feb 2013, 15:23 #204

Kopš: 21. Apr 2009

Ziņojumi: 362

Braucu ar: Husaberg FE501 13' KTM Adventure LC4, BMW 120d


Es domāju ,ka to visu var jau izlasīt e36.lv. Tātad,lai būtu par tēmu - ikdienas vajadzībām tiek lietots FORD FOKUSS 2009 gada 1.6 90 zs dīzelis,pašreiz 83 K km.Pa garantiju mainīts - kondicioniera radiators ,muzikas centrs, EGR vārsts ,veikta dzinēja vadības bloka programmēšana.Pie 78 K km.nomainīti bremžu kluči priekšā ,pakaļā ,nobraukts vasaras riepu komplekts.Ar ziemas riepu komplektu vēl varēs braukt ilgi.Apkopes ik pēc 20 K km.,tad eļļa,filtri.Vēl kādas trīs lampiņas nomainītas.Plusi - dīzeļa patēriņš 4,1(vasara) - 4,7(ziema) litri braucot eko režīmā un auto vadāmība.Mīnusi - laikam tomēr rūsa pamazām gribēs draudzēties,bagažnieka vāks,pakaļējā stikla apmazgātājs,piekares visi elementi,izpūtējs, un apkopju izmaksas,100 lati pie 20 un 40 K.km un 200 lati pie 60 K.km.Budžeta auto tomēr tas ir par daudz.Dīlera attieksme normāla.Nopirkts krīzes sākumā ar labu atlaidi skaidrā naudā.


Labs info par Focusu, jo Decembrī tika darbam iepirkts arī 1.6TDCI FordFocus - 98Kkm (gribētos ticēt ). Lai kā arī brauktu 50%-pilsēta 50% šoseja, vidējais NEKAD nav bijis zemāks par 6,4L. Speciāli taisu statistiku lai saprastu, vai uzlabojumi vai nē. Decembra sākumā, kad bija lielais sniegs un lēna satiksme, pa Rīgu dīdoties dabūju pat 8,2L/100km

Iespējams, ka termostats defektīvs, jo baigi lēni silst un iespējams tādēl tiek barots treknāk kā vajadzētu.

Būšu pateicīgs par jebkādu mazmotordīzeļa patēriņa info!

[ Šo ziņu laboja edzulis, 22 Feb 2013, 15:29:10 ]

Offline
Araajz
22. Feb 2013, 15:38 #205

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28295

Braucu ar: E39


22 Feb 2013, 15:23:56 endurists rakstīja:
Lai kā arī brauktu 50%-pilsēta 50% šoseja, vidējais NEKAD nav bijis zemāks par 6,4L

Pirmkārt - termostatu vajadzētu palūrēt
Otrkārt - viņiem kondiška slēdzās uzreiz kā pielaiž vāgenu un griežās vents, līdz ar to stāsta, ka 1 litrs klāt, jo vidējais itkā šamējiem esot ap 5 līdz 6 litri, vecākie motori no 2000.gada 4 līdz 5
Offline
Araajz
22. Feb 2013, 15:40 #206

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28295

Braucu ar: E39


22 Feb 2013, 15:33:46 VWfans rakstīja:
Man Opel-Merivai 1,3 CDTI, kura ir smagāka par Fokusu, 7 gadu vidējais ir 5,26 litri uz 100 km, un nekad būtiskas atkāpes nav bijušas.

Tu tak nebrauc ar mašīnu, bet onanē pie stūres, tāpēc par patēriņiem tu esi pēdējais, kam vispār ticēt
Offline
BeumeeN
22. Feb 2013, 15:42 #207

Kopš: 07. Nov 2007

Ziņojumi: 711

Braucu ar:

HVZ man bij 5 gadus Focus 1,6 bendzins, videjais staveja 9,6-10,5 mazāk nu nekādi 90% pilseta
2005 gada

[ Šo ziņu laboja BeumeeN, 22 Feb 2013, 15:44:15 ]

Offline
S_2
22. Feb 2013, 15:46 #208

Kopš: 16. Nov 2005

Ziņojumi: 660

Braucu ar: Audi


22 Feb 2013, 14:32:07 Puuchuks rakstīja:
VWfans - apraksts

par baudāmību nepiekrītu un ieskrējiens pusgads līdz simtam - pa to laiku jau var aizmigt bet apraksts labs


tā nabaga Meriva jau visdrīzāk 100kmh savā mūžā nemaz nav piedzīvojusi
Offline
Fandulis
22. Feb 2013, 15:51 #209

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13371

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Gribētos dzirdēt S4 lietotāju stāstus, vairāk interesē 4.2

[ Šo ziņu laboja Fandulis, 22 Feb 2013, 15:52:19 ]

Offline
Araajz
22. Feb 2013, 15:53 #210

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28295

Braucu ar: E39


22 Feb 2013, 15:42:54 BeumeeN rakstīja:
HVZ man bij 5 gadus Focus 1,6 bendzins, videjais staveja 9,6-10,5 mazāk nu nekādi 90% pilseta
2005 gada

Endūristam bija 1.6TDCI
Offline
endurists
22. Feb 2013, 16:00 #211

Kopš: 21. Apr 2009

Ziņojumi: 362

Braucu ar: Husaberg FE501 13' KTM Adventure LC4, BMW 120d


22 Feb 2013, 15:38:47 Araajz rakstīja:

22 Feb 2013, 15:23:56 endurists rakstīja:
Lai kā arī brauktu 50%-pilsēta 50% šoseja, vidējais NEKAD nav bijis zemāks par 6,4L

Pirmkārt - termostatu vajadzētu palūrēt
Otrkārt - viņiem kondiška slēdzās uzreiz kā pielaiž vāgenu un griežās vents, līdz ar to stāsta, ka 1 litrs klāt, jo vidējais itkā šamējiem esot ap 5 līdz 6 litri, vecākie motori no 2000.gada 4 līdz 5


Kondiška slēdzas iekšā tikai tad, ja ir uzgriezta gaisa plūsma TIKAI uz logiem, bet arī to var atslēgt un vēls lēdzas tad ja sākas cieto daļiņu filtra reģenerācija. Hvz laikam jāsāk ar termostata maiņu, jo no motormuzeja līdz Dominai no rīta braucot temperatūra nepakāpjas virs 60 grādiem un diezgan vēl jāpabrauc pa centru, lai bultiņa nostātos pie darba temperatūras.

[ Šo ziņu laboja endurists, 22 Feb 2013, 16:02:06 ]

Offline
patric
22. Feb 2013, 16:59 #212

Kopš: 22. Sep 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3199

Braucu ar:


22 Feb 2013, 15:23:56 endurists rakstīja:

Es domāju ,ka to visu var jau izlasīt e36.lv. Tātad,lai būtu par tēmu - ikdienas vajadzībām tiek lietots FORD FOKUSS 2009 gada 1.6 90 zs dīzelis,pašreiz 83 K km.Pa garantiju mainīts - kondicioniera radiators ,muzikas centrs, EGR vārsts ,veikta dzinēja vadības bloka programmēšana.Pie 78 K km.nomainīti bremžu kluči priekšā ,pakaļā ,nobraukts vasaras riepu komplekts.Ar ziemas riepu komplektu vēl varēs braukt ilgi.Apkopes ik pēc 20 K km.,tad eļļa,filtri.Vēl kādas trīs lampiņas nomainītas.Plusi - dīzeļa patēriņš 4,1(vasara) - 4,7(ziema) litri braucot eko režīmā un auto vadāmība.Mīnusi - laikam tomēr rūsa pamazām gribēs draudzēties,bagažnieka vāks,pakaļējā stikla apmazgātājs,piekares visi elementi,izpūtējs, un apkopju izmaksas,100 lati pie 20 un 40 K.km un 200 lati pie 60 K.km.Budžeta auto tomēr tas ir par daudz.Dīlera attieksme normāla.Nopirkts krīzes sākumā ar labu atlaidi skaidrā naudā.


Labs info par Focusu, jo Decembrī tika darbam iepirkts arī 1.6TDCI FordFocus - 98Kkm (gribētos ticēt ). Lai kā arī brauktu 50%-pilsēta 50% šoseja, vidējais NEKAD nav bijis zemāks par 6,4L. Speciāli taisu statistiku lai saprastu, vai uzlabojumi vai nē. Decembra sākumā, kad bija lielais sniegs un lēna satiksme, pa Rīgu dīdoties dabūju pat 8,2L/100km

Iespējams, ka termostats defektīvs, jo baigi lēni silst un iespējams tādēl tiek barots treknāk kā vajadzētu.

Būšu pateicīgs par jebkādu mazmotordīzeļa patēriņa info!

leeni silts jo tas ir mazlitraazhas diizelis. vai braucot pa shoseju arii leeni silt?
man ir Fiat ar 1.3mjtd ( motors taads pats kaa vwfana merivai) un pa pilseetu slikti silst. arii peec termostata mainjas nekas nav mainijies. biju runaajis ar citiem kapeiku piseejiem un visi kaa viens - mazlitraazhas diizelis ziemaa pilseetas rezhiimaa nesilst.
Offline
Arlando
22. Feb 2013, 17:01 #213

Kopš: 08. Sep 2009

Ziņojumi: 190

Braucu ar:


22 Feb 2013, 16:00:35 endurists rakstīja:

22 Feb 2013, 15:38:47 Araajz rakstīja:

22 Feb 2013, 15:23:56 endurists rakstīja:
Lai kā arī brauktu 50%-pilsēta 50% šoseja, vidējais NEKAD nav bijis zemāks par 6,4L

Pirmkārt - termostatu vajadzētu palūrēt
Otrkārt - viņiem kondiška slēdzās uzreiz kā pielaiž vāgenu un griežās vents, līdz ar to stāsta, ka 1 litrs klāt, jo vidējais itkā šamējiem esot ap 5 līdz 6 litri, vecākie motori no 2000.gada 4 līdz 5


Kondiška slēdzas iekšā tikai tad, ja ir uzgriezta gaisa plūsma TIKAI uz logiem, bet arī to var atslēgt un vēls lēdzas tad ja sākas cieto daļiņu filtra reģenerācija. Hvz laikam jāsāk ar termostata maiņu, jo no motormuzeja līdz Dominai no rīta braucot temperatūra nepakāpjas virs 60 grādiem un diezgan vēl jāpabrauc pa centru, lai bultiņa nostātos pie darba temperatūras.










Vismaz manējam ir papildus sildītājs , pirmāmkārtām priekš motora,kas ieslēdzas pie T zemāk par +4 .Bez šī sildītāja ziemā motors darba temperatūru nesasniedz .Datoriņa izvēlnē gan šis sildītājs ir jāatķeksē.Pat jaunai mašīnai patēriņš nebija vairāk par 5,7 l/km. Iznāca braukt ar dzelteno smile taksi - tam bija noskrējiens 513 K km.un patēriņš 6,5 l/km.
Offline
edijzz
22. Feb 2013, 17:29 #214

Kopš: 22. Jan 2004

Ziņojumi: 772

Braucu ar:

ir kadam pieredze ar Cklasi (2007-...) ?
butu interesanti
Offline
edzulis
22. Feb 2013, 17:59 #215

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Useris puxxx varētu par C klasi ko pastāstīt.
Offline
peecise28
22. Feb 2013, 18:22 #216

Kopš: 19. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3570

Braucu ar: r1100s, dažādi depresīvi auto


22 Feb 2013, 15:23:39 Marteens rakstīja:

22 Feb 2013, 14:36:34 facex rakstīja:
VW Jetta 1.4 tsi comfortline 2008. gads... 11 gab, noskrējieni 50-130 t.km.

2as no trim Jettām nav bijušas garantijas remontā ar pārlekušām ķēdēm. 4as no 11 pazaudēja kompresiju - virzuļi - garantijas remonts.
ziemas sāļo vannu iespaidā korodē atpakaļskata spoguļu stiprinājuma ass - spoguļi vienkārši nokrīt , tas pats ar alumīnija sakausējuma dzesēšanas sistēmas flanci pie motora.
2ām jettām reduktora satelītu ass izlīda izbliežot caurumu korpusā.
rūsa visnetipiskākajās vietās - piemēram, aizmugurējās jumta statnes.
nez... vai tas ka visas tās jettas ir produced in Mexico ir vai nav kāds bonuss ?


Esi pētījis cik godprātīgi izmanto tos dienesta auto? Nez vai visi darbinieki attiecās kā pret savu īpašumu un neierubī hārd režīmu eksplotācijā.
Pats esmu strādājis un lietojis jaunu auto.Uzņēmums 3gab nopirka un nez kāpēc viens dikti defektains bija patrāpījies. Idodo citam darbiniekam pēkšņi viņš pārstāja pa servisiem dzīvoties.


tas varbūt ietekmē virzuļu mūžu, bet ne jau rūsu un tamlīdzīgas lietas.
pēc maniem novērojumiem gan liela daļa jaunu auto lietotāju tai lietai pieiet ar "manus 60-150 k tas auto noies, par pārējo lai satraucas nākamais" neatkarīgi no auto finansēšanas shēmas

papildus vēl ir auto, kuri pacieš barbarisku attieksmi, un ir auto, kuri to ne vienmēr pārdzīvo. ja ir izvēle, kāpēc pirkt vārgākos un pēcāk kasīties ar to lietotājiem?
Offline
daticho
22. Feb 2013, 18:42 #217

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11399

Braucu ar: FN-15


22 Feb 2013, 17:29:03 edijzz rakstīja:
ir kadam pieredze ar Cklasi (2007-...) ?
butu interesanti


ir ar 2005-..

aftermarkets nav
Offline
Modrs
22. Feb 2013, 19:34 #218

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu


22 Feb 2013, 11:26:47 wilis rakstīja:
Opel Insignia 1.6t
Iegādāts 11/2011, šobrīd 40k
Apkopes ik pa 30K vai vismaz reizi gadā

Pa garantiju tikko nomainīts bagāžnieka slēdzis un sēdekļu apsildes elements.
AMSERV Krasta serviss arī pilnībā apmierina, attieksme ļoti pozitīva, detaļas nāk 3-4 dienu laikā.

Auto ļoti labs gan cenas, gan izpildījuma ziņā. Neko prātīgāku vidējā klasē ar puslīdz normālas jaudas dzinēju un piezemētu, bet pietiekamu komplektāciju īsti nevar atrast.


vot šitais ir ritīgs černis ar tām longlife eļļām un garajiem intervāliem.
okei, ja tur būtu 3 eļļas filtri, kā smagajam, centrifūgas utt, lai iet, bet nu nejau kkāds kulaka lieluma filtrs. Tas ir absurds un apzināta matora kaušana + max ietaupa īstermiņā uz vienu eļļas maiņu.
es savai škodai mainu eļļu ik pēc 10k km, it sevišķi tādēļ, ka ir PD.

Pie reizes par dīleru attieksmi. Karlo motors +/- okei, bet tas bija pirms 4 gadiem, kad tur beidzamo reizi taisīju piespiedu garantijas apkopi.

[ Šo ziņu laboja Modrs, 22 Feb 2013, 19:37:18 ]

Offline
uldens1
22. Feb 2013, 19:46 #219

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


22 Feb 2013, 19:34:39 Modrs rakstīja:

22 Feb 2013, 11:26:47 wilis rakstīja:
Opel Insignia 1.6t
Iegādāts 11/2011, šobrīd 40k
Apkopes ik pa 30K vai vismaz reizi gadā

Pa garantiju tikko nomainīts bagāžnieka slēdzis un sēdekļu apsildes elements.
AMSERV Krasta serviss arī pilnībā apmierina, attieksme ļoti pozitīva, detaļas nāk 3-4 dienu laikā.

Auto ļoti labs gan cenas, gan izpildījuma ziņā. Neko prātīgāku vidējā klasē ar puslīdz normālas jaudas dzinēju un piezemētu, bet pietiekamu komplektāciju īsti nevar atrast.


vot šitais ir ritīgs černis ar tām longlife eļļām un garajiem intervāliem.
okei, ja tur būtu 3 eļļas filtri, kā smagajam, centrifūgas utt, lai iet, bet nu nejau kkāds kulaka lieluma filtrs. Tas ir absurds un apzināta matora kaušana + max ietaupa īstermiņā uz vienu eļļas maiņu.
es savai škodai mainu eļļu ik pēc 10k km, it sevišķi tādēļ, ka ir PD.

Pie reizes par dīleru attieksmi. Karlo motors +/- okei, bet tas bija pirms 4 gadiem, kad tur beidzamo reizi taisīju piespiedu garantijas apkopi.

kapec černis???Kaut kadam pamatojumam jabut ja tu ta saki
Offline
Modrs
22. Feb 2013, 20:04 #220

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

Prikolu topikā pat bija bildes ar matoriem. Nu nav tur nekas labs pie mūsu temperatūras svārstībām, sēra saturošajām degvielām, kreisajām degvielām. Ja vēl īsie pilsētas cikli, kas rada jogurtu em korķa utt.
es pāris autiņiem esmu redzējis, kādu longlife darvu izlej pie maiņas.

hvz, tas ir mans subjektīvais viedoklis un pieredze.

Tev bija nebija mocis? ja jā, tu krosa mocī lietu, piemēram, super duper longlaifu un mainītu tikai reii sezonā? tas nekas, ka eļļa melna?

[ Šo ziņu laboja Modrs, 22 Feb 2013, 20:07:46 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo