Online

Pašreiz BMWPower skatās 173 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Audio, video un multimēdiju forums

Tēma: Reliģiskiem, rasu un filozofiskiem disputiem v3.5

AutorsZiņojums
Taspac
14. Oct 2009, 17:02 #201

Kopš: 15. Feb 2007

Ziņojumi: 3563

Braucu ar:

Jāiespamo arī šeit

Interesanti ka tās reliģijas ir dažādas, kaut arī Dievs pēc idejas varētu būt viens un tas pats.

Bet šis topiks varētu būt kaut kas mazliet no Banānrepublikas topika, tikai šajā gadījumā diskusijas varētu būt bezgalīgas, ja visi uzstātu savus viedokļus.

Katrā zinā cilvēkam ir pašam jānonāk ar sevi skaidrībā, un no malas parasti reti kad tas notiek. Sludināt var mēģināt un ir teikts ka tas ir jādara, bet vismaz mani tas neietekmē un arī daudzus nē kā zināms.

Kaut arī ticu Dievam, bet iespējams ka ticu dēļ Būtības kā tādas, jo tas ir tikai loģiski.

Šī sistēma un zemes uzbūve un viss dzīvais jau nav radies tāpat vien un ar to jau pietiek lai saprastu ka valda kas spēcīgāks pār mums.

Bezjēdzīgi ir kaut ko pierādīt, katram pašam pienāk savs laiks.
Offline
raivisp
14. Oct 2009, 17:17 #202

Kopš: 22. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 8619

Braucu ar: to kas pagalmā mētājas

Es arī gribu izteikties par releģijām. Dievs ir visiem viens un tas pats, bet katrā releģijā viņu pasniedz dažādi. Un no kurienes vienā releģijā tas ir nekas, ka 50 gadīgs mužiks drātē 12 gadīgu mazu meitenīti, taču otra releģija to nosoda? Un vienā releģijā jebkāds alkahols ir , bet opiju var pīpēt, a otra releģija opijam - , taču vīnu bliež augšā klostera pagrabā?

Principā visas releģijas ir tāds pats biznesa plāns, kā jebkura sekta. Tu esi ticīgs ---> lūdzu 10...xx% no Tevis. Normāli? Lai mācītājs sev stieni varētu nopirkt un slīpēt ceļus? Un lai sev tādu hati var uzbliezt, ka firmas ar 3 milj. apgrozījumu īpašniekam acis kvadrātā? Un tas ir tik pie mums, citas releģijas kontrolē miljardus un triljonus.

Kā viens čalis stāstīja. Celtniekus pieņēma pie sevis no baznīcas. Baigie ticīgie un tā, bet materiālus pizģīja tādos apjomos, kā neviens urlapāts nespēj.

Karoče ir divas lietas. Viena ir ticēt dievam. Otra ir fanātisms un savu acu aizmiglošana. Releģijas pieskaitu pie otrā. Katram jau savs viedoklis, protams.
Offline
AVI
14. Oct 2009, 17:22 #203

Kopš: 09. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 10233

Braucu ar: Air baltic


14 Oct 2009, 16:32:01 DeeCee rakstīja:

14 Oct 2009, 16:25:12 Yanny rakstīja:
kuras ir tās labās un aizliegtās lietas?


viens no spilgtaakaajiem piemeeriem islams un alkhols, protams alko nav nekas tiiri labs, bet iedzerot paaris alus ar draugiem nepareizajaa valstii var palikt bez kjirbja

tas pats ar kristietiibu un


Muļķības kad kādā islāma valstī par to kad tu dzer aļāku dabūsi pa pauri

-----------------
Omega-3 Omega-6 best performance
RomboutsUNMalongo kafija
PM
Offline
barker
14. Oct 2009, 17:40 #204

Kopš: 26. Jan 2006

Ziņojumi: 401

Braucu ar:


14 Oct 2009, 16:19:26 DeeCee rakstīja:
tad kaapeec religjijaam ir jaaaizliedz labas lietas, un lielaakaa dalja religjiju pashas nav speejiigas ieveerot savus noteikumus ?



Nāc pie mums - varēsi aliņu pļumpēt cik gribas
Offline
viesulis
14. Oct 2009, 17:47 #205

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16792

Braucu ar: Volvo un Volvo

man domat, ka tie kas te karsti izdiskuteja par religiju pirms kada gada (tai skaita es) ir jau apzinajusies daudzmaz kads ir citu viedoklis un to pienemusi
Offline
JZ
14. Oct 2009, 17:48 #206

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


Kaut arī ticu Dievam, bet iespējams ka ticu dēļ Būtības kā tādas, jo tas ir tikai loģiski.

Šī sistēma un zemes uzbūve un viss dzīvais jau nav radies tāpat vien un ar to jau pietiek lai saprastu ka valda kas spēcīgāks pār mums.

Bezjēdzīgi ir kaut ko pierādīt, katram pašam pienāk savs laiks.


esi dzirdējis par eksaktajām zinātnēm?

es pats reliģiju uzskatu par domu deleģēšanas instrumentu, prātīgi cilvēki prot to izmantot lai "atstātu vairāk vietas" citām lietām un nesatrauktos un nelauzītu galvu par, piemēram, ekstistenciālisma teorijām un problēmām, ne tik prātīgi cilvēki seko kopējai plūsmai, ar kuru var manipulēt
Offline
raivisp
14. Oct 2009, 17:52 #207

Kopš: 22. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 8619

Braucu ar: to kas pagalmā mētājas


14 Oct 2009, 17:48:31 JZ rakstīja:

esi dzirdējis par eksaktajām zinātnēm?



A cik liels ir visums? Un kas ir tur, kur beidzas visums? Ķieģeļu siena? A kas ir aiz šīs sienas Visumvisums? Kur tas beidzas? Un kas tur ir?
Offline
JZ
14. Oct 2009, 17:56 #208

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

nu līdz kuram tur gadam cilvēki domāja ka zeme ir plakana, un domātu vēl daudz ilgāk, ja akli ticētu katram šamanim
Offline
Taspac
14. Oct 2009, 17:56 #209

Kopš: 15. Feb 2007

Ziņojumi: 3563

Braucu ar:


14 Oct 2009, 17:52:25 raivisp rakstīja:

14 Oct 2009, 17:48:31 JZ rakstīja:

esi dzirdējis par eksaktajām zinātnēm?



A cik liels ir visums? Un kas ir tur, kur beidzas visums? Ķieģeļu siena? A kas ir aiz šīs sienas Visumvisums? Kur tas beidzas? Un kas tur ir?


+1


Tā zinātne ir pilnīgi pie kājas, kuras iespējas ir ierobežotas un nav 100% patiesas, tas nemaina lietas būtībū kā tādu.

Reliģia un ticība Dievam arī manā izpratnē ir ne gluži divas dažādas lietas, bet vismaz pietiekoši atšķirīgas, lai ar vienu no tām varētu manipulēt ar cilvēkiem.
Offline
Taspac
14. Oct 2009, 17:58 #210

Kopš: 15. Feb 2007

Ziņojumi: 3563

Braucu ar:


14 Oct 2009, 17:56:01 JZ rakstīja:
nu līdz kuram tur gadam cilvēki domāja ka zeme ir plakana, un domātu vēl daudz ilgāk, ja akli ticētu katram šamanim


Nu labi tā ir evolucijas problēma. Civilizācija jau attīstās un daduz ko mēs ap sevi varam pierādīt, bet līdz zināmai zonai.

Cilvēce un šī planēta ir niecība attiecībā pret visu visumu, kurš h..i vin zin kur beidzās.
Offline
DeeCee
14. Oct 2009, 18:01 #211

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber


14 Oct 2009, 17:40:53 barker rakstīja:

14 Oct 2009, 16:19:26 DeeCee rakstīja:
tad kaapeec religjijaam ir jaaaizliedz labas lietas, un lielaakaa dalja religjiju pashas nav speejiigas ieveerot savus noteikumus ?



Nāc pie mums - varēsi aliņu pļumpēt cik gribas


kaapeec gribeet tikt paradiizee ja visi normaalie cilveeki taapat buus ellee
Offline
JZ
14. Oct 2009, 18:04 #212

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

nuja, un daža laba reliģija tev dod "atbildi" uz dažiem no tiem jautājumiem lai tava zemapziņa nomierinātos un tu nakti labāk gulētu un varētu labāk un produktīvāk pavadīt nākamo dienu

bet tajā pat brīdi ir jāspēj būt atvērtam idejām un jautājumiem kas ir ārpus šīs "kastes" brīdī kad parādās jauni fakti un pierādījumi, ja to spēju pazaudē un sāk akli klausīt visam, tad tu kļūsti par aitu ganāmpulkā

un uz to jautājumu par augstākiem spēkiem ir tik pat maz pierādījumu kā big bang teorijai, ir tikai pieņēmumi - un atgriezies uz ši posta sākumu

bet nu tas ir mans subjektīvais viedoklis nevienu pat nemēģinu pārliecināt
Offline
Didzis
14. Oct 2009, 19:05 #213

Kopš: 04. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7247

Braucu ar: Prāmi B-)


14 Oct 2009, 15:22:30 Yanny rakstīja:
lai apgalvotu, vai tieši pretēji - noliegtu, kādas no pasaulē zināmo reliģiju pārākumu par citām, nepieciešamais zināšanu daudzums daudzkārt pārsniedz šeit lasāmos apgalvojumus par reliģiju patieso lomu ( domāta ideotiem ), vai subjektīvo traktējumu ( man riebj tas un šis).

Bimmers ļoti labi šo parādību reiz apraxtīja - kkas par nevajadzību diskutēt ar cilvēkiem, kuri labākajā gadījumā ir "Zīlītes" zināmo izdevumu lasījuši

cilvēku masa sastāv no dažādiem īpatņiem - veixmīgiem, neveixmīgiem, sexīgiem un lohiem. vājiem un pretēji. Strīdēties par to, kas ir vājuma pazīme ar cilvēkiem, kuriem, domājams, pagaidām( pretēja gadījumā - žēl), izpratne par dzīvē nepieciešamo aprobežojas ar nupat izlasīto definīciju, ir vairāk nekā lieki.

Jauku dienu ateistiem, Svētīgu ticīgajiem.


Es sevi nevarētu nosaukt par ticīgu cilvēku, taču Dievam nezaimoju.

Grāmatu vezumus par reliģijām ar nēesmu pārlasījis, taču loģiski spriežot par abstraktām un mentālām lietām, apgalvot kādas substances pārākumu par citām, ir ne tikai neloģiski, bet arī muļķīgi.

Zemene labāk smaržo vai labāk garšo?

[ Šo ziņu laboja Didzis, 14 Oct 2009, 19:13:19 ]



-----------------
http://www.licessories.lv/
Offline
Speed3
15. Oct 2009, 10:54 #214

Kopš: 04. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 12719

Braucu ar: a/m BMW

Tieši tā, katram savas ētikas normas.

-----------------
IHTIS
Offline
Yanny
15. Oct 2009, 11:18 #215

Kopš: 19. Jul 2002

Ziņojumi: 18643

Braucu ar: 18

stāsts nav par labāka/sliktāka, jo neko no apraxtītā nevar nedz aptaustīt, nedz pagaršot. un praktiski vienmēr, mācība apraxta to, kas cilvēkus sagaida pēc...

stāsts ir - patiesa vai viltus. un stāsts ir par to, kādiem mērķiem cilvēki ticību izmanto. kā mācību, kā dzīves un uzvedības modeli, kā motivāciju, kā pamatu sabiedrības pakļaušanai.

[ Šo ziņu laboja Yanny, 15 Oct 2009, 11:24:15 ]



-----------------
No matter how big your house is,how recent your car is,or how big your bank account is. Our graves will always be the same size. Stay humble.
Offline
Dzvile
15. Oct 2009, 11:21 #216

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.

Progressive discovery of the problem

The issue of sexual abuse by Catholic priests rose to national attention in 1985 when Gilbert Gauthe plead guilty to 11 counts of molestation of boys. In the 1990s, the issue was again brought to the national attention when a number of books on the topic were published.[1] However, it was not until early 2002 that the Boston Globe coverage of a series of criminal prosecutions of five Roman Catholic priests thrust the issue of sexual abuse of minors by Catholic priests into the national limelight on an ongoing basis.[2][3][4][5][6][7][8][9] The coverage of these cases encouraged other victims to come forward with their allegations of abuse resulting in more lawsuits and criminal cases.[10]

Ultimately, it became clear that, over several decades in the 20th century, some priests and lay members of religious orders in the Catholic Church had sexually abused minors (those under 1 on a scale such that the accusations eventually reached into the thousands. Although the majority of cases were reported to have occurred in the United States, victims have come forward in other nations such as Ireland, Canada and Australia. A major aggravating factor was the actions of Catholic bishops in responding to allegations of clerical abuse. It was revealed that some bishops had facilitated compensation payments to alleged victims on condition that the allegations remained secret. In addition, rather than being dismissed, the accused were often instructed to undergo psychological counseling and, on completion of counseling, reassigned to other parishes where, in some cases, they continued to abuse minors.

In response to these allegations, both ecclesiastical and civil authorities have implemented procedures to prevent sexual abuse of minors by clergy and to report and punish it if and when it occurs.
[edit] Awareness of the problem

Some date the current sexual abuse scandal to an article published in the National Catholic Reporter in 1985.[11] After that, the scandal remained at the fringes of public attention but did not become a focus of national attention until the mid-1990s when a number of books were published on the topic. [1] The topic became a the focus of intense scrutiny and debate after the Boston Globe published a series of articles covering cases of sexual abuse.
[edit] Global extent

[note 1] Although allegations of clergy sexual abuse have surfaced in several countries around the world, there have been no comprehensive studies which compare the relative incidence of sexual abuse in different areas. However, there is a general perception that the issue has been most prominent in the United States, and then in Australia, Canada and Ireland.[12]
[edit] Number of allegations

The number of alleged abuses increased in the 1960s, peaked in the 1970s, declined in the 1980s and by the 1990s had returned to the levels of the 1950s.[13]

Of the 11,000 allegations reported by bishops in the John Jay study, 3300 were not investigated because the allegations were made after the accused priest had died. 6700 allegations were substantiated, leaving 1000 which could not be substantiated.

According to the John Jay report, one-third of the accusations were made in the years 2002-3. Another third of the allegations were reported between 1993 and 2001.[13]
[edit] Profile of the victims

An overwhelming majority of the victims, 81 percent, were males. A majority of the victims were post-pubescent adolescents with a small percentage of the priests accused of abusing children who had not reached puberty.[14]

The John Jay Report determined that just under 6% of victims were 7 years of age or younger. 16% of the victims were between age 8 and age 10.[13]

Some sources have asserted that most of the victims were between the ages of 16 and 17, making the sexual abuse instances of hebephilia rather than pedophilia. These sources argue that, by failing to make this distinction, the media has fostered a misconception of the problem. The vast majority of the victims (78%) were between age 11 and age 17. Only 15 percent of the victims were 16 to 17 years of age; 51 percent were between the ages of 11 and 14.[13]
[edit] Profile of the abusers

Half the priests were 35 years of age or younger at the time of the first instance of alleged abuse. Fewer than 7 percent of the priests were reported to have experienced physical, sexual or emotional abuse as children. Although 19 percent of the accused priests had alcohol or substance abuse problems, only 9 percent used drugs or alcohol during the alleged instances of abuse. Almost 70 percent of the abusive priests were ordained before 1970, after attending pre-Vatican II seminaries or seminaries that had had little time to adapt to the reforms of Vatican II.[13]

Of the priests who were accused of sexual abuse, 59% were accused of a single allegation. 41% of the priests were the subject of more than one allegation. Just under 3% of the priests were the subject of ten or more allegations. The 149 priests who had more than 10 allegations against them accounted for 2,960 of the total number of allegations.[13]
[edit] Response of the Church

The Catholic Church responded to the scandal at three levels: the diocesan level, the episcopal conference level and the Vatican. Responses to the scandal proceeded at all three levels in parallel with the higher levels becoming progressively more involved as the gravity of the problem became more apparent.

Before the Boston Globe coverage of the sexual abuse scandal in the Boston archdiocese, handling of sexual abuse allegations was largely left up to the discretion of individual bishops. After the number of allegations exploded following the Globe's series of articles, U.S. bishops felt compelled to formulate a coordinated response at the episcopal conference level.

Although the Vatican did not respond immediately to the series of articles published by the Boston Globe in 2002, it has been reported that Vatican officials were, in fact, monitoring the situation in the U.S. closely.[15] Over time, it became more apparent that the problem warranted greater Vatican involvement.Approximately 80% of the priests involved in sexual abuse of minors were located in the United States.(4,392 priests, as Church's estimate that no more than 5000 priests worldwide)

-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
Yanny
15. Oct 2009, 11:23 #217

Kopš: 19. Jul 2002

Ziņojumi: 18643

Braucu ar: 18

un ko ? aizliegt Bībeli un kristietību, jo katoļu mācītāji piekopj pedofīliju ? visi ? tas ir iekļauts Kristus mācībā - gulēt ar zēniem?

-----------------
No matter how big your house is,how recent your car is,or how big your bank account is. Our graves will always be the same size. Stay humble.
Offline
ilze
15. Oct 2009, 11:24 #218

Kopš: 11. Nov 2004

Ziņojumi: 4879

Braucu ar:

katram ir sava taisnība, un vienīgā objektīvā taisnība ir šis secinājums.

-----------------
Offline
EimZ
15. Oct 2009, 11:28 #219

Kopš: 09. Jan 2008

No: Daugavpils

Ziņojumi: 3763

Braucu ar:


14 Oct 2009, 17:56:05 Taspac rakstīja:
Reliģia un ticība Dievam arī manā izpratnē ir ne gluži divas dažādas lietas, bet vismaz pietiekoši atšķirīgas, lai ar vienu no tām varētu manipulēt ar cilvēkiem.

+1
Esmu katolis, bet ir lietas, kas no religjijas skjiet vienkaarshi nepienjemamas.

Par augstaakajiem speekiem- tie noteikti ir. Kaut vai pienjeemumaa par lielo spraadzienu. Kas to izraisiija? fizikjis, kjiimikjis atbildees, ka vielu reakcija.
Bet kas ir tas, kas noteica to lietu kaartiibu un to buutiibu, kam un kaa ir jaareagjee, lai tas notiktu?

Visticamaakais, ka peec gadiem 500 fizikas atklaajumi buus jau daudz augstaakaa liimenii un spees izskaidrot vairaak lietu kaa tagad, vispaar cilveeki domaas citaas kategorijaas, kaadaas domaajam pashlaik mees, tachu uzskatu, ka veel joprojaam buus speekaa vecaa labaa dziives patiesiiba, ka jo vairaak zini, jo vairaak saproti, ka vispaar neko nezini


-----------------
Paldies par manu ļoti svarīgo viedokli, bez kura šis Visums vienkārši neizdzīvos!™
Offline
Yanny
15. Oct 2009, 11:29 #220

Kopš: 19. Jul 2002

Ziņojumi: 18643

Braucu ar: 18

Tu esi katolis un jautā , kas noteica lietu kārtību un lietu sākumu?

-----------------
No matter how big your house is,how recent your car is,or how big your bank account is. Our graves will always be the same size. Stay humble.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, Mberg, PERFS, RVR, Staris, SteelRat, VLD, linda, maxell, mrc, noisex, smudo