Online

Pašreiz BMWPower skatās 185 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: Viss par TDS

AutorsZiņojums
Nello
30. Sep 2013, 23:40 #201

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2521

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...


26 Aug 2013, 07:38:13 mario2005 rakstīja:
Kads ir TDSAM dubultmasas sparratu naxrenizejis un kadi rezultati vai ari kadi labakie ieteikumi slidosa sajuga jautajuma risisnasanai

Man a tas interesē,tik izskatās ka laikam nav tāda lieta darīta..
Offline
stucers
30. Sep 2013, 23:51 #202

Kopš: 11. Jan 2012

Ziņojumi: 1573

Braucu ar:


30 Sep 2013, 23:40:54 Nello rakstīja:

26 Aug 2013, 07:38:13 mario2005 rakstīja:
Kads ir TDSAM dubultmasas sparratu naxrenizejis un kadi rezultati vai ari kadi labakie ieteikumi slidosa sajuga jautajuma risisnasanai

Man a tas interesē,tik izskatās ka laikam nav tāda lieta darīta..

Dubultmasas spararats ir ekstra. Uzliciet sachs sport sajūgu un nevajadzētu slīdēt..
Offline
Nello
01. Oct 2013, 08:25 #203

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2521

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...


30 Sep 2013, 23:51:26 stucers rakstīja:

30 Sep 2013, 23:40:54 Nello rakstīja:

26 Aug 2013, 07:38:13 mario2005 rakstīja:
Kads ir TDSAM dubultmasas sparratu naxrenizejis un kadi rezultati vai ari kadi labakie ieteikumi slidosa sajuga jautajuma risisnasanai

Man a tas interesē,tik izskatās ka laikam nav tāda lieta darīta..

Dubultmasas spararats ir ekstra. Uzliciet sachs sport sajūgu un nevajadzētu slīdēt..

Extra kamēr jauns,mans tur klibo.. Nez,bet pieļauju ka tajās gumijās,atsperēs ir kkāda novirze dēļ nolietojuma,rezultātā krata dzinēju..
Offline
GF5933
01. Oct 2013, 16:08 #204

Kopš: 07. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 164

Braucu ar: e39, e36, w201

Kāds var ieteikt kādu vietu, kur normāli pārlasītu blīves 2.5tds augstspiediena sūknim un pēc tam viņu pieregulētu kā civilizētā pasaulē, nevis uz ausi? Būtībā vajag steidzami, bet ja normāla darbnīca, varu arī rindā pagaidīt.
Offline
Nello
01. Oct 2013, 18:39 #205

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2521

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...


01 Oct 2013, 16:08:56 GF5933 rakstīja:
Kāds var ieteikt kādu vietu, kur normāli pārlasītu blīves 2.5tds augstspiediena sūknim un pēc tam viņu pieregulētu kā civilizētā pasaulē, nevis uz ausi? Būtībā vajag steidzami, bet ja normāla darbnīca, varu arī rindā pagaidīt.

Ja Jelgava nav tālu,uzmet pm lietotājam INC!
Offline
GF5933
01. Oct 2013, 18:53 #206

Kopš: 07. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 164

Braucu ar: e39, e36, w201


01 Oct 2013, 18:39:07 Nello rakstīja:

01 Oct 2013, 16:08:56 GF5933 rakstīja:
Kāds var ieteikt kādu vietu, kur normāli pārlasītu blīves 2.5tds augstspiediena sūknim un pēc tam viņu pieregulētu kā civilizētā pasaulē, nevis uz ausi? Būtībā vajag steidzami, bet ja normāla darbnīca, varu arī rindā pagaidīt.

Ja Jelgava nav tālu,uzmet pm lietotājam INC!


Ar Intu jau esmu sazvanījies vairākas reizes. Sanāk mums tāda čakarēšanās, jo es no Rīgas ārā tieku pārāk vēlu, kad viņš jau sen ir mājās. Tā rezultātā sanāk ka es auto atstāju pie darbnīcas, meistaru vaigā nesatieku, kas tomēr kautkādu sirdsmiera procentu dotu.

Gribējās varbūt Rīgā atrast kādu jēdzīgu vietu, bet nu ja nav, tad nepaliek citi varianti, kā kautkā izbrīvēties, lai tiktu sakarīgā laikā uz Jelgavu.
Offline
LostTouch
01. Oct 2013, 19:33 #207

Kopš: 03. Jul 2011

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 450

Braucu ar: M-Pakotu E34 kūtiņu


01 Oct 2013, 18:53:50 GF5933 rakstīja:

01 Oct 2013, 18:39:07 Nello rakstīja:

01 Oct 2013, 16:08:56 GF5933 rakstīja:
Kāds var ieteikt kādu vietu, kur normāli pārlasītu blīves 2.5tds augstspiediena sūknim un pēc tam viņu pieregulētu kā civilizētā pasaulē, nevis uz ausi? Būtībā vajag steidzami, bet ja normāla darbnīca, varu arī rindā pagaidīt.

Ja Jelgava nav tālu,uzmet pm lietotājam INC!


Ar Intu jau esmu sazvanījies vairākas reizes. Sanāk mums tāda čakarēšanās, jo es no Rīgas ārā tieku pārāk vēlu, kad viņš jau sen ir mājās. Tā rezultātā sanāk ka es auto atstāju pie darbnīcas, meistaru vaigā nesatieku, kas tomēr kautkādu sirdsmiera procentu dotu.

Gribējās varbūt Rīgā atrast kādu jēdzīgu vietu, bet nu ja nav, tad nepaliek citi varianti, kā kautkā izbrīvēties, lai tiktu sakarīgā laikā uz Jelgavu.


Nu ja dzen pie Inta tad jau ar sirdsmieru visam jabūt kārtībā, jo cik esmu dzinis pie viņa vienmēr visu sataisa uz ūsiņu. Un 2 reizes ari vienkārši atstāju pie darbnīcas, jo pats arī nevaru izbrīvēties darba laikā...
Offline
LauvaMiks
03. Oct 2013, 11:52 #208

Kopš: 09. May 2009

No: Limbaži

Ziņojumi: 397

Braucu ar: E46


30 Sep 2013, 23:51:26 stucers rakstīja:

30 Sep 2013, 23:40:54 Nello rakstīja:

26 Aug 2013, 07:38:13 mario2005 rakstīja:
Kads ir TDSAM dubultmasas sparratu naxrenizejis un kadi rezultati vai ari kadi labakie ieteikumi slidosa sajuga jautajuma risisnasanai

Man a tas interesē,tik izskatās ka laikam nav tāda lieta darīta..

Dubultmasas spararats ir ekstra. Uzliciet sachs sport sajūgu un nevajadzētu slīdēt..


Jup, ir izdarīts, braucu ar pilnīgi jaunu komplektu, iet lopā, saķjere sjaūgam 100%
+ nello ja tev krata dzinēju, tad tev sparats ir jāmaina, tur viss ir psc.
pakustini pa labi pa kreisi, ja ir kustiba sparatam zini ka jāmaina.

[ Šo ziņu laboja LauvaMiks, 03 Oct 2013, 11:53:40 ]

Offline
LauvaMiks
14. Oct 2013, 16:17 #209

Kopš: 09. May 2009

No: Limbaži

Ziņojumi: 397

Braucu ar: E46

E34 TDS

Paskubināju savu E34,touring, 0-100 kad būs uzlabojumi būs jauns video

[ Šo ziņu laboja LauvaMiks, 14 Oct 2013, 16:18:08 ]

Offline
-INC-
14. Oct 2013, 21:32 #210

Kopš: 24. Dec 2003

Ziņojumi: 316

Braucu ar: MB G300TD


14 Oct 2013, 16:17:36 LauvaMiks rakstīja:
E34 TDS

Paskubināju savu E34,touring, 0-100 kad būs uzlabojumi būs jauns video




Ja gribi salīdzināšanai, tad labāk ir ar trešo robu no 50....110 vai cik viņš tur iet. Tad nebūs 3 reizes pārslēgšanās + izbuksēšana startā.
Offline
LauvaMiks
14. Oct 2013, 22:01 #211

Kopš: 09. May 2009

No: Limbaži

Ziņojumi: 397

Braucu ar: E46

Jā, tas priekšh manis, bet citiem 0-100
Offline
Nello
17. Oct 2013, 09:41 #212

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2521

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...

Radiātora žalūzijas nevirinās,pie vainas varētu būt tas sūknits,pie kura atnāk trubiņa no žalūziju vakumņika?
Offline
Instigater
17. Oct 2013, 11:21 #213

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Lauva, 9 sek., es teiktu ka ļoti labi, liekas, ka manējais ir lēnāks, bet video neesmu taisījis.
Offline
Instigater
17. Oct 2013, 11:23 #214

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW


14 Oct 2013, 21:32:09 -INC- rakstīja:

14 Oct 2013, 16:17:36 LauvaMiks rakstīja:
E34 TDS

Paskubināju savu E34,touring, 0-100 kad būs uzlabojumi būs jauns video




Ja gribi salīdzināšanai, tad labāk ir ar trešo robu no 50....110 vai cik viņš tur iet. Tad nebūs 3 reizes pārslēgšanās + izbuksēšana startā.
Vēl labs variants ir 4.robs 80-120, tad var salīdzināt ar citiem auto un pēc grāmatiņas datiem, jo tas ir pieņemtais motora elastības tests.
Offline
LauvaMiks
17. Oct 2013, 12:05 #215

Kopš: 09. May 2009

No: Limbaži

Ziņojumi: 397

Braucu ar: E46


17 Oct 2013, 11:21:42 Instigater rakstīja:
Lauva, 9 sek., es teiktu ka ļoti labi, liekas, ka manējais ir lēnāks, bet video neesmu taisījis.


Es gribu no tā kuģa izgrabināt, vēl 2 sec ātrāk, 8 sec būtu tīri apmieirnāts, bet ar 7 būtu diezgan saviļņots, manīs kā būs.
vrb izjuks
Offline
Instigater
17. Oct 2013, 13:16 #216

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Ja nav noslēpums, ko tu taisies viņam darīt, lai dabūtu ārā tos ~250Zs, kas būs nepieciešami tava mērķa sasniegšanai?
Offline
LauvaMiks
17. Oct 2013, 13:50 #217

Kopš: 09. May 2009

No: Limbaži

Ziņojumi: 397

Braucu ar: E46


17 Oct 2013, 13:16:29 Instigater rakstīja:
Ja nav noslēpums, ko tu taisies viņam darīt, lai dabūtu ārā tos ~250Zs, kas būs nepieciešami tava mērķa sasniegšanai?


Lai darbi runā,

Jautājums, ir kāds licis E39 bākā degvielas pludiņu?
4 E34 bijushi, un visiem tie pludiņi ir pēdējie sūdi.
Offline
Instigater
18. Oct 2013, 00:34 #218

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Šovakar uzfilmēju divas reizes, izrādās, ka manējais arī 9 sekundēs līdz simtam tiek, dzīvē liekas stipri par īsu.
Offline
LauvaMiks
18. Oct 2013, 13:17 #219

Kopš: 09. May 2009

No: Limbaži

Ziņojumi: 397

Braucu ar: E46


18 Oct 2013, 00:34:01 Instigater rakstīja:
Šovakar uzfilmēju divas reizes, izrādās, ka manējais arī 9 sekundēs līdz simtam tiek, dzīvē liekas stipri par īsu.


Tomēr ar āķis lūpā
iemet to yt
Tourings vai sedans?

[ Šo ziņu laboja LauvaMiks, 18 Oct 2013, 13:19:30 ]

Offline
Instigater
18. Oct 2013, 20:11 #220

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Spied "Play", lai skatītos video!


96.g. lopvagons, kurš bijis ciemos pie INC.

[ Šo ziņu laboja Instigater, 18 Oct 2013, 20:12:09 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo