Online
Pašreiz BMWPower skatās 121 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Degvielas cenu samazināšana
Autors | Ziņojums |
nagla | | Kopš: 04. Jan 2007
No: Olaine
Ziņojumi: 3235
Braucu ar: ML270 Stage1
|
05 Apr 2011, 20:24:40 djenkurs rakstīja:
ielej jebkurā bmw e92 un paklausies kā viņš sāk strādāt. parādās tāda paspalga skaņa. tik tik tik tie arī ir vārsti. nedaudz kļūdījos nesitās viņi pret virzuli, tik un tā nav labi tas ka viņi grab!!
Labāk pastudē motora darbību un ko vispār nozīmē e95 un e98, ne tikai pa klaviatūru klapē!!!
tas ir tas pats kas škaidīt pienu ar ūdeni un mērīt tauku saturu... ļoti elementārs piemērs, lai sāktu domāt!!!
Kāpēc auto kas darbojas ar e85 ir pavisam savādāka motora vadība un kāpēc motoriem kuriem ir gāzes sistēmas, lamdas tiek apietas...
05 Apr 2011, 17:27:27 Instigater rakstīja:
djenkur, ko tu pīpē?
nu sava taisniba tev ir jo ielejot e85 e95 vieta nepartaisot degvielas iesprici netvienojot lambdu dzinejs ies uz loti liesu degmaisijumu! lies=detonacija | Offline | | |
Juanito | | Kopš: 08. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1278
Braucu ar: benzīnu
|
06 Apr 2011, 16:10:42 subaru rakstīja:
vieniigais veids kaa var kaut cik iegriezts pasham staķikam ir iebraukt, uzpildīties pa 0.01 Ls un samaksāt ar karti.
UN tā - ļoti ļoti daudziem cilvēkiem
ā - un vēl aiziet uz WC pamīzt un padirst
Vai tad nav tā ka pirms uzpildes ievadot karti norezervē minimālo 5 Ls? | Offline | | |
Dezinfektors | | Kopš: 08. Nov 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 492
Braucu ar: Jawu un Audi
| kopš kura laika visām gāzes iekārtām "apiet" lamda vadību Lecho iekārtas, piemēram, izmanto lambdu :P | Offline | | |
7788 | | Kopš: 21. Jan 2005
Ziņojumi: 2519
Braucu ar: fomoco
|
06 Apr 2011, 17:23:59 nagla rakstīja:
nu sava taisniba tev ir jo ielejot e85 e95 vieta nepartaisot degvielas iesprici netvienojot lambdu dzinejs ies uz loti liesu degmaisijumu! lies=detonacija
kas jums visiem ir noticis...no kurienes tādi priekštati.... vai esi kādreiz redzējis skābekļa zondi un zini kā tā darbojas
| Offline | | |
GT-four | | Kopš: 14. Oct 2004
Ziņojumi: 454
Braucu ar: impreza gt jaanu nakts kraasaa : )))
| Lasīju avīzē Diena, RTU notestējuši 5 tirgotāju 95E markas benzīnu to starp 1 bija vācu Shell un viens krievijā pirkts benzīns, labākos rezultātus uzrādot mazāko patēriņu uz 100km uzrādīja Trestā pirktais benzīns, sliktākie rādītāji bij Statoil un krievijā pirktajam. | Offline | | |
GintsK | | Kopš: 19. May 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 863
Braucu ar:
|
06 Apr 2011, 17:23:59 nagla rakstīja:
05 Apr 2011, 20:24:40 djenkurs rakstīja:
ielej jebkurā bmw e92 un paklausies kā viņš sāk strādāt. parādās tāda paspalga skaņa. tik tik tik tie arī ir vārsti. nedaudz kļūdījos nesitās viņi pret virzuli, tik un tā nav labi tas ka viņi grab!!
Labāk pastudē motora darbību un ko vispār nozīmē e95 un e98, ne tikai pa klaviatūru klapē!!!
tas ir tas pats kas škaidīt pienu ar ūdeni un mērīt tauku saturu... ļoti elementārs piemērs, lai sāktu domāt!!!
Kāpēc auto kas darbojas ar e85 ir pavisam savādāka motora vadība un kāpēc motoriem kuriem ir gāzes sistēmas, lamdas tiek apietas...
05 Apr 2011, 17:27:27 Instigater rakstīja:
djenkur, ko tu pīpē?
nu sava taisniba tev ir jo ielejot e85 e95 vieta nepartaisot degvielas iesprici netvienojot lambdu dzinejs ies uz loti liesu degmaisijumu! lies=detonacija
Liess gan šai gadījumā nenozīmē detonāciju. Vienkārši liess. Nav jaudas. Patēriņš ceļas. Nekas neizkūst vai nesalūzt. Pagājušajā augustā statoils pārdeva kaut kādu zampu, kas aizdirsa sportistiem sprauslas. Tāčkas negāja bet nekas mehāniski slikts ar motoriem nenotika. | Offline | | |
Dezinfektors | | Kopš: 08. Nov 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 492
Braucu ar: Jawu un Audi
|
06 Apr 2011, 19:38:39 GT-four rakstīja:
Lasīju avīzē Diena, RTU notestējuši 5 tirgotāju 95E markas benzīnu to starp 1 bija vācu Shell un viens krievijā pirkts benzīns, labākos rezultātus uzrādot mazāko patēriņu uz 100km uzrādīja Trestā pirktais benzīns, sliktākie rādītāji bij Statoil un krievijā pirktajam.
tie bija LLU. Un tie rezultāti ļoti apšaubāmi. drīzāk izskatās pēc reklāmraksta. | Offline | | |
Kanibaals | | Kopš: 17. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 45
Braucu ar: Honda
|
06 Apr 2011, 11:58:51 Juanito rakstīja:
Kanibaal, lūdzu atjauno tabulu!
E85 ir 21% benzīna (laboratorijā izmērīts).
21%-25% ir ziemas maisījums, lai aukstumā var piešķilt. Vasarā vajadzētu būt ap 15%, bet jā tas ir veids, kā tanks var drusk šmaukties, jo nekur uz šiltes tas netiek rakstīts kāds blends patreiz ir tankā.
Vasaras periodā šī degviela satur 85% etanola – tā radies nosaukums „E85”. Savukārt ziemā etanola saturs degvielā tiek samazināts līdz 75%, lai Jūs varētu iedarbināt savu automašīnu bez problēmām arī aukstumā.
06 Apr 2011, 05:33:02 GintsK rakstīja:
tīru e85 pie teorētiski vienādiem parametriem vajag drīzāk 1.32x (nevis 1.25x) vairāk kā benzīnu.
Neuztvēri tabulas būtību, te salīdzināju teorētiski pie kāda max patēriņa uz tīra e85 vēl varētu atmaksāties šķaidīt. Tabulā par 1.00 patēriņu pieņemts, ka 95E ir 5% bio piejaukums. Praktiski cik atšķirās patēriņš ir jāekspermentē, netā nekādus ticamus rezultātus nevar atrast, bet visur uzsvērts, ka nav tik slikti kā ar teorētisko 1.30x. | Offline | | |
|
viesulis | | Kopš: 04. Mar 2007
Ziņojumi: 16792
Braucu ar: Volvo un Volvo
| Šodien benzīna cena nokritās par vairāk kā 20 sant | Offline | | |
viesulis | | Kopš: 04. Mar 2007
Ziņojumi: 16792
Braucu ar: Volvo un Volvo
| neko nezinu, teica 70 sant par litru. kaut kāds mecenāts, pat kanniņu līdz mašīnai pienesīšot | Offline | | |
DrumB | | Kopš: 02. Jul 2009
No: Cēsis
Ziņojumi: 12185
Braucu ar: 325i
|
07 Apr 2011, 00:47:59 viesulis rakstīja:
Šodien benzīna cena nokritās par vairāk kā 20 sant
Piemājas tankā? | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| Pirkt kreiso pa 70 ir neprāts. Nu ibio, gāze daudz izdevīgāk | Offline | | |
viesulis | | Kopš: 04. Mar 2007
Ziņojumi: 16792
Braucu ar: Volvo un Volvo
| cik kreisajam ir jāmaksā? ruslandē litra cena 0.45, uz 40l es jau ietaupu dešuku.
| Offline | | |
viesulis | | Kopš: 04. Mar 2007
Ziņojumi: 16792
Braucu ar: Volvo un Volvo
| man arī mazus daudzumus vajag | Offline | | |
Amakatanav | | Kopš: 06. Jul 2009
Ziņojumi: 1793
Braucu ar: muti pa ausīm.
|
28 Mar 2011, 15:20:38 mrpresident rakstīja:
28 Mar 2011, 14:48:27 e2xd rakstīja:
6.5 precīzāk
čoms strādāja narvītī, bet viņiem +/- vienādi
Patik man shitie gudrie..... viena tante teica... viss ko vinsh saprot no pashizmaksas ir kafijas pupinu cena?
Par tadu cenu knapi nosedzas kruzites cena nerunajot jau par elektribu, udeni, pienu un galu gala iekartu amortizaciju.
da tur vairāk par 10sant nav vidējais..
kafija iet kādi 8 grami, 1kg maksā ap 6-7LS... iespējams VĒL lētāk... krūzīte ap 1.5sant.
šokolāde vispār nāk pa 2eiro kilogramā, ber kādus 25-35 gramus... tā kā pa skaisto [ Šo ziņu laboja Amakatanav, 07 Apr 2011, 01:14:19 ] | Offline | | |
Juanito | | Kopš: 08. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1278
Braucu ar: benzīnu
| E85 + BMW =
Subject-Alcohol Fuel Blends in BMW Vehicles
All with gasoline engines
Fuel blends containing a high percentage (above 10%) of alcohol, mainly ethanol, are becoming more commercially available. Customers inquire about the possibility of using alcohol fuels (e.g. E85) in BMW vehicles
INFORMATION
Fuels containing up to and including 10% of ethanol or other oxygenates with up to 2.8% oxygen by weight, that is, 15% MTBE (methyl tertiary butyl ether) or 3% methanol plus an equivalent amount of co-solvent, will not void the applicable warranties with respect to defects in materials or workmanship.
Although, usage of such alcohol fuel blends may result in drivability, starting, and stalling problems due to reduced volatility and lower energy content of the fuel. Those drivability problems may be especially evident under certain environmental conditions, such as: high or low ambient temperatures and high altitude.
Only specially adapted vehicles (FFV - Flexible Fuel Vehicles) can run on high alcohol fuel blends.
BMW, for the various technical and environmental reasons explained below, does not offer FFV models.
Usage of E85, or any other high alcohol content blend (e.g. E30) in BMW vehicles, will cause various drivability complaints (cold start problems, stalling, reduced performance, poor fuel economy, etc.), may cause excessive emissions, and may cause irreversible damage to engine, emission control and fuel delivery systems due to incompatibility of materials with alcohols.
General Notes Regarding E85 Fuel.
E85 fuel contains 85% (by volume) of ethanol and 15% of gasoline. Ethanol can be produced chemically from ethylene or biologically from grains, agricultural wastes, or any organic material containing starch or sugar. In the US, ethanol is mainly produced from corn and is classified as a renewable fuel.
Similar to gasoline, ethanol contains hydrogen and carbon; with additional oxygen molecules build into its chemical chain. This chemical structure makes ethanol’s burning process slightly cleaner compared to the gasoline (lower tailpipe emissions).
On the other hand, due to lower carbon content, ethanol provides 27% less energy (for identical volume) then gasoline, resulting in the reduced fuel economy of E85 vehicles (approximately 22% higher consumption). Increased fuel consumption requires the appropriately enlarged fuel tank capacities (usually 30% increase), and the specific DME calibrations for the E85 lower Stoichiometric air/fuel ratio (10 compared to 14.7 for gasoline engines).
E85 fuel volatility is typically lower then gasoline (RVP 6-10 psi, compared to 8-15 psi for gasoline). Lower fuel volatility will reduce vehicle evaporative emissions, but it may cause cold starting problems especially with lower ambient temperatures.
Under certain environmental conditions, mainly lower ambient temperatures, ethanol separates from gasoline/alcohol mixture and absorbs water. The ethanol absorbed water molecules are heavier then gasoline or ethanol, they remain at the bottom of fuel tank and when introduced into combustion process they tend to form an extremely lean mixture resulting in misfire, rough idle and cold starting problems.
Certain materials, commonly used with gasoline are totally incompatible with alcohols. When these materials come in contact with ethanol, they may dissolve in the fuel, which may damage engine components and may result in poor vehicle drivability.
Some metals (e.g. zinc, brass, lead, aluminum) become degraded by long exposure to ethanol fuel blends. Also, some nonmetallic materials used in automotive industry such as: natural rubber, polyurethane, cork gasket material, leather, polyvinyl chloride (PVC), polyamides, methyl-methacrylate plastics, and certain thermo & thermoset plastics degrade when in contact with fuel ethanol.
In order to safely and effectively operate a motor vehicle running on E85, the vehicle must be compatible with alcohol use. Some manufacturers have developed vehicles called FFV (Flexible Fuel Vehicle) that can operate on any blend of ethanol and gasoline (from 0% ethanol and 100% gasoline, up to 85% ethanol and 15% gasoline). Ethanol FFVs are similar to gasoline vehicles, with main differences in materials used in fuel management and delivery systems, and DME control module calibrations. In some cases, also E85 vehicles require special lubricating oils.
Aftermarket conversions of gasoline-powered vehicles to ethanol-fueled vehicles, although possible, are not recommended due to internal materials and DME software incompatibility, as well, as the high costs of conversion.
WARRANTY INFORMATION
Components damage/malfunctions, or any drivability problems caused by use of fuels containing more then 10% ethanol (or other oxygenates with more then 2.8% oxygen by weight) will not be covered under BMW warranties with respect to defects in materials or workmanship.
LABĀ ZIŅA - BMW original prisadačka! http://pielkeclimatesci.files.wordpress.com/201...1/bmw-ad0001.jpg[ Šo ziņu laboja Juanito, 07 Apr 2011, 14:31:52 ] | Offline | | |
|
Juanito | | Kopš: 08. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1278
Braucu ar: benzīnu
| And now: How to convert to E85
1. The advanced way, tuning and re-flashing the ECU to optimize it for E85.
Advantages:
* The car will be optimized for E85.
* It will be very fuel-efficient.
* More power at the same boost level.
2. An electronical device (piggyback device) that you plug in between the injector wires and the injectors. It will expand the injector pulsewidths by approximately 30% and it will have the possibility of both running on gasoline and E85 by flicking a switch.
Advantages:
* Easy to install and use.
* Has the capability of both gasoline and E85.
3. An adjustable fuel pressure regulator.
Advantages:
* The car ECU will adapt to the changes (if it is equipped with an O2-sensor).
* Can be used if you want to blend gasoline and E85. You will always have to keep track of the percentual blend of gas/E85 though. If you want to run a blend of gas/E85, for simplicity, decide a percentual blend and stick to it.
4. Bigger injectors.
Advantages:
* The car ECU will adapt to the changes (if it is equipped with an O2-sensor).
* Cheap (at least if you buy some used ones from a junk-yard or pick-n-pull). | Offline | | |
KM | | Kopš: 28. Oct 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 7343
Braucu ar: ///M
| citur jau tirgo pa 79 sanji,bet tur vajag sutit "Neka personiga" - labdien,Ansis Pupols Jums dizedegviela ir? | Offline | | |
Erx | | Kopš: 12. Oct 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 2258
Braucu ar: Subaru Spec-B
| Biju pa weekendu Lietuvā.
Tur 95 maksāja 4,65-4,66 liti litrā
Bet mani pārsteidza divas lietas - pirmā, ka Lietuvā ir stipri mazāka atšķirība cenā starp 98 un 95 degvielu, tikai aptuveni viens santīms, pretstatā trim santīmiem Latvijā.
Otrkārt jutos pārsteigts iebraucot Lukoilā (lielais tanks, ari vairāk kā padsmit pistolem). Parasti leju 98 degvielu. Sākot to meklēt izsecinu, ka tā nav nopērkama. Ir pieejams tikai 98 ar 15% etanola sastāvā. Zinot, ka etanolam ir augstāks oktānskaitlis, izsecināju, ka diez vai tas ir īsts 98 atjaukts, visticamāk izmantota cita degviela. Cena gan bija tikai 4,50 liti litrā, bet tik un tā neriskēju liet.
Paprasīju pārdevējai, kapēc nav parastā 98, uz ko man jamā atbildēja, ka tādu vajadzību gadījumā ir jālej no tās un tās pistoles, jo lai gan tur ir rakstīts 95, dēļ kaut kādām piedevām utt viss būs gerai. Uz tās pistoles bija šilte zilā krāsā, un kaut kas sarakstīts lietuviski, ko gan es nesapratu.
Visinteresantākais bija tas, ka uz tās zilās šiltes degvielas es braucot uz LV dabūju panelī zemāko patēriņu kāds man jebkad ir bijis. | Offline | | |
mcelroy | | Kopš: 08. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4478
Braucu ar: FQ Wrumm Wrumm & ///M ar norautu jumtu
| Pie mums visleetaakais? kad Tu peedeejo reizi esi bijis Tallinaa?
Jau ilgaaku laiku pie vinjiem benziins ir ~5 sanji leetaaks kaa LV. Diizelis +/- vienaadaas cenaas.
~2 meeneshus atpakalj starpiiba bij ~8 santiimi. Sanaaca braukaat gandriiz katru dienu uz Tallinu un dazhas dienas bij LV +1 santiims uz augshu, tur santiims uz leju.
Aarpus Tallinas veel mazliet leetaaks pa kaadu pus santiimu.
Tas ir runaajot par statoiliem.
LT pa santiimu daargaaks.
05 Apr 2011, 20:43:14 zbmono rakstīja:
05 Apr 2011, 12:14:00 tomaats rakstīja:
nezinu moš arī variants
... Poweram, un citiem klubiem, vajadzētu sarīkot tadu taka protesu(ar visiem žurnālistiem un ttl), pret augstajām cenām, savākties un visiem aizbraukt uz LT uzpildīties, kaut vai tai pašā statoilā, "tiri" protstējot pret šo nolāpīto nodokļu politiku!?!
Lietuvā jau pāris gadus ir visdārgākais benzīns. Pie mums - vislētākais. Es īsti neizprotu pret ko tu taisies protestēt ielejot dārgo leišu benzīnu
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|