Online

Pašreiz BMWPower skatās 129 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Automobiļu sacensības

Tēma: Formula One F1

AutorsZiņojums
Sadam
05. Apr 2010, 10:14 #201

Kopš: 03. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2275

Braucu ar:

Alonso monstrs, visu sacīksti nobruacis bez sajūga:
I found I had a problem with the gearbox right from the start and I had to drive without a clutch for practically the whole race.

Apļa laiki viņam ar' nebija tie sliktākie, žēl, ka bīdelis pēdējos 2 apļus neizturēja.
Offline
Reinis29
05. Apr 2010, 10:22 #202

Kopš: 18. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: 29

Par to dzekam cepuri nost bet domaju ka tiesi pedeja taisne cinoties ar Buton ari pargrieza motoru sledzoties uz leju! Vins pats teica ka uz leju sledzies ar starpgazem!
Offline
86
16. Apr 2010, 09:43 #203

Kopš: 07. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3270

Braucu ar: Bilsteiniem

http://www.youtube.com/watch?v=5cL7ppUwKVE
Offline
harits
16. Apr 2010, 09:45 #204

Kopš: 05. Feb 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5270

Braucu ar:


16 Apr 2010, 09:43:23 Maris333 rakstīja:
http://www.youtube.com/watch?v=5cL7ppUwKVE
kādā veidā

[ Šo ziņu laboja harits, 16 Apr 2010, 09:45:56 ]

Offline
86
16. Apr 2010, 09:46 #205

Kopš: 07. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3270

Braucu ar: Bilsteiniem


16 Apr 2010, 09:45:46 harits rakstīja:

16 Apr 2010, 09:43:23 Maris333 rakstīja:
http://www.youtube.com/watch?v=5cL7ppUwKVE
kādā veidā
pirmo reiz kko tādu redzu
Offline
Sadam
16. Apr 2010, 09:52 #206

Kopš: 03. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2275

Braucu ar:

Visi esot šokā. Bremzējot bedrītē iemauca.
Offline
Sadam
16. Apr 2010, 10:10 #207

Kopš: 03. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2275

Braucu ar:

Subsequent investigation by Toro Rosso revealed that an undiagnosed problem with the suspension’s front right upright - a new design introduced in China - had triggered the incident. When the right upright failed, the resulting increase in load is thought to have caused the left upright to fail. The wheel tethers, which are attached to the uprights, were thus unable to do their job. The team will revert to previously tested uprights for the remainder of the weekend on both their cars.

Offline
Reinis29
17. Apr 2010, 10:04 #208

Kopš: 18. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: 29

Cikos ir kvalifikacija sodein??
Offline
romizz
17. Apr 2010, 10:48 #209

Kopš: 27. Jan 2008

No: Madona

Ziņojumi: 4287

Braucu ar: VAG

Jau beidzās, kā vienmēr Vettel uber alles... pārējiem kvalifikācījā vienkārši nav ko likt pretī...
Offline
DK
17. Apr 2010, 12:36 #210

Kopš: 13. Nov 2005

Ziņojumi: 397

Braucu ar:

Ar Vettelu ir tā, ka var labi pabraukt, ja no starta aiziet pirmais...
Offline
romizz
17. Apr 2010, 12:46 #211

Kopš: 27. Jan 2008

No: Madona

Ziņojumi: 4287

Braucu ar: VAG

ar kuru tad tā nav? Starp citu turēt spiedienu un braukt pa priekšu bez kļūdām arī nav viegls darbs...
Offline
DK
17. Apr 2010, 13:03 #212

Kopš: 13. Nov 2005

Ziņojumi: 397

Braucu ar:


17 Apr 2010, 12:46:51 romizz rakstīja:
ar kuru tad tā nav? Starp citu turēt spiedienu un braukt pa priekšu bez kļūdām arī nav viegls darbs...


saku to tāpēc, ka vnk neatceros kādu sacīksti, kad Vettels no sliktākas starta vietas labi nobrauktu... nav pārāk atraktīvs braucējs... bet braukt jau protams māk, kā jau visi kas tur piedalās...
Offline
romizz
17. Apr 2010, 13:04 #213

Kopš: 27. Jan 2008

No: Madona

Ziņojumi: 4287

Braucu ar: VAG


17 Apr 2010, 13:03:26 DK rakstīja:

17 Apr 2010, 12:46:51 romizz rakstīja:
ar kuru tad tā nav? Starp citu turēt spiedienu un braukt pa priekšu bez kļūdām arī nav viegls darbs...


saku to tāpēc, ka vnk neatceros kādu sacīksti, kad Vettels no sliktākas starta vietas labi nobrauktu... nav pārāk atraktīvs braucējs... bet braukt jau protams māk, kā jau visi kas tur piedalās...


Pagāšajā GP Vettels startēja no 3 vietas... starp citu..
Offline
DK
17. Apr 2010, 13:08 #214

Kopš: 13. Nov 2005

Ziņojumi: 397

Braucu ar:


17 Apr 2010, 13:04:50 romizz rakstīja:

17 Apr 2010, 13:03:26 DK rakstīja:

17 Apr 2010, 12:46:51 romizz rakstīja:
ar kuru tad tā nav? Starp citu turēt spiedienu un braukt pa priekšu bez kļūdām arī nav viegls darbs...


saku to tāpēc, ka vnk neatceros kādu sacīksti, kad Vettels no sliktākas starta vietas labi nobrauktu... nav pārāk atraktīvs braucējs... bet braukt jau protams māk, kā jau visi kas tur piedalās...


Pagāšajā GP Vettels startēja no 3 vietas... starp citu..


bet pēc pirmā pagrieziena bija pirmais... viņš ir labi nobrauc ja no starta jau aiziet pirmais... bet kas citiem to liedz darīt un galvenais jau ir beigu rezultāts... vnk saku to, ka nav pārāk atraktīvs braucējs... tas arī viss...

Offline
romizz
17. Apr 2010, 13:15 #215

Kopš: 27. Jan 2008

No: Madona

Ziņojumi: 4287

Braucu ar: VAG

Nu tas, ka nav aktīvs un dažkārt neriskē, kad skatītājiem to gribās... arī tiesa... bet no otras puses, tas pats Hamiltons pagāšajā GP plēsās kā traks, bet beigās Massa, kurš arī pieder pie ''neatraktīvajiem'', mierīgi braucot un neriskējot zaudēja tikai 1 pozīcīju... + jāņem vērā arī iepriekšējo gadu formulu tehniskās nianses, kad braucot cieši aizmugurē pastiprināti dila riepas, bet apdzīt konkurētspējīgu formulu bija ļoti grūti dēl aerodinamikas.... līdz ar to viskomfortablāk bija sēdēt 2-3 sec aizmugurē un tad mēģināt vinnēt uz boksu rēķina, šogad šis tas mainījies un ''neatraktīvajiem'' daudz svarīgāka ir pole position, jo ar stratēģiju grūti uzvarēt, lai gan Battons Austrālijā pierādija pretējo, tomēr tur bija sarežģīti laikapstākļi...

[ Šo ziņu laboja romizz, 17 Apr 2010, 13:17:11 ]

Offline
DK
17. Apr 2010, 13:29 #216

Kopš: 13. Nov 2005

Ziņojumi: 397

Braucu ar:


17 Apr 2010, 13:15:52 romizz rakstīja:
Nu tas, ka nav aktīvs un dažkārt neriskē, kad skatītājiem to gribās... arī tiesa... bet no otras puses, tas pats Hamiltons pagāšajā GP plēsās kā traks, bet beigās Massa, kurš arī pieder pie ''neatraktīvajiem'', mierīgi braucot un neriskējot zaudēja tikai 1 pozīcīju... + jāņem vērā arī iepriekšējo gadu formulu tehniskās nianses, kad braucot cieši aizmugurē pastiprināti dila riepas, bet apdzīt konkurētspējīgu formulu bija ļoti grūti dēl aerodinamikas.... līdz ar to viskomfortablāk bija sēdēt 2-3 sec aizmugurē un tad mēģināt vinnēt uz boksu rēķina, šogad šis tas mainījies un ''neatraktīvajiem'' daudz svarīgāka ir pole position, jo ar stratēģiju grūti uzvarēt, lai gan Battons Austrālijā pierādija pretējo, tomēr tur bija sarežģīti laikapstākļi...


Ja runā kaut vai par to pašu Hamiltonu (kurš man personīgi nepatīk), tad jāatzīst, ka tāds braukšanas stils un atraktivitāte, kāda ir viņam reti kuram ir (bet ne vienmēr tas viņam dot pozitīvu iznākumu )... tik izteiksmīgu pilotu braukšanas ziņā vispār ir maz...

Bet kā jau pirms tam teicu, ka galvenais ir gala rezultāts...
Offline
PG
17. Apr 2010, 19:41 #217

Kopš: 13. Apr 2005

Ziņojumi: 6934

Braucu ar: 8

sakot no ~1:30

ja tagad shitaa izdariitu, sods droshvien buutu

-----------------
Quotes are easy, the execution is hard.
Offline
Maxis
17. Apr 2010, 19:57 #218

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10080

Braucu ar: F30 ‘19

Cikos riit starts?
Offline
PG
17. Apr 2010, 19:59 #219

Kopš: 13. Apr 2005

Ziņojumi: 6934

Braucu ar: 8

10.00

-----------------
Quotes are easy, the execution is hard.
Offline
Maxis
17. Apr 2010, 21:48 #220

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10080

Braucu ar: F30 ‘19

Tas video vnk fantastika - nevarēju iedomāties, ka kas tāds vispār ir iespējams!
Offline

Moderatori: 6500, 968-jk, AV, BlackMagicWoman, DoubleD, GirtzB, Krauze, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo