Online

Pašreiz BMWPower skatās 208 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: e38->e65

AutorsZiņojums
ozo
28. Oct 2009, 12:03 #201

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18911

Braucu ar: Braucu ar

vairak neko nerakstisu.
Es salidzinaju savas subjektiivaas izjutas braucot ar E36 un E38.
E38 bija parasts R16, nesedinats 3.0 penciins bez facelifta.
E36 gan ir/bija nenormali smuks ar paketi



Offline
Taspac
28. Oct 2009, 12:03 #202

Kopš: 15. Feb 2007

Ziņojumi: 3563

Braucu ar:


28 Oct 2009, 11:59:02 ozo rakstīja:
muljkibas, stulbakais ir 1er un es neviena vietaa nepiemineju E36 iesanu/neiesanu, grabeesanu/negrabeesanu
Puikas, juus lasat to ko gribat izlasiit, bet domu juus gandriiz neutverat



Doma ir vienkārš, katram savs. E36 ir kartings ar viņu var normāli panēsāties, tas ir fakts. Bet kvalitāte visādā ziņā tam auto man liekas nav. Toties ir lēts uzturēšanā.

Ja E38 tad tikai tāds kā Shtroo, un birs zīmuļ vairāk nekā no E36 , bet birs tāpēc ka tu pats saproti ar ko tu brauc, un kāpēc tev tas patīk, nevis tāpēc ka kāds uz ielas padomā.

Lai nobirdinātu tīrākos zīmuļus tad ir jāpērk pēc iespējas jaunāks kuzavs par lētāku naudu.
Offline
Taspac
28. Oct 2009, 12:09 #203

Kopš: 15. Feb 2007

Ziņojumi: 3563

Braucu ar:


28 Oct 2009, 12:03:17 ozo rakstīja:
vairak neko nerakstisu.
Es salidzinaju savas subjektiivaas izjutas braucot ar E36 un E38.
E38 bija parasts R16, nesedinats 3.0 penciins bez facelifta.
E36 gan ir/bija nenormali smuks ar paketi






Tanī gadījumā viss ir skaidrs. Tavs E38 bija tāli no maximuma.
Offline
ozo
28. Oct 2009, 12:11 #204

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18911

Braucu ar: Braucu ar


28 Oct 2009, 12:09:11 Taspac rakstīja:

28 Oct 2009, 12:03:17 ozo rakstīja:
vairak neko nerakstisu.
Es salidzinaju savas subjektiivaas izjutas braucot ar E36 un E38.
E38 bija parasts R16, nesedinats 3.0 penciins bez facelifta.
E36 gan ir/bija nenormali smuks ar paketi






Tanī gadījumā viss ir skaidrs. Tavs E38 bija tāli no maximuma.


Ja man buutu bijais taads kaa shtoo tirgotais un JV ipasumaa pabijusais, tad es vispar nerakstitu neko arii par subjektiivaam izjuutam, jo tas bija vienkarsi smukaks pat par psih-arno e36
Offline
Taspac
28. Oct 2009, 12:16 #205

Kopš: 15. Feb 2007

Ziņojumi: 3563

Braucu ar:


28 Oct 2009, 12:11:42 ozo rakstīja:

28 Oct 2009, 12:09:11 Taspac rakstīja:

28 Oct 2009, 12:03:17 ozo rakstīja:
vairak neko nerakstisu.
Es salidzinaju savas subjektiivaas izjutas braucot ar E36 un E38.
E38 bija parasts R16, nesedinats 3.0 penciins bez facelifta.
E36 gan ir/bija nenormali smuks ar paketi






Tanī gadījumā viss ir skaidrs. Tavs E38 bija tāli no maximuma.


Ja man buutu bijais taads kaa shtoo tirgotais un JV ipasumaa pabijusais, tad es vispar nerakstitu neko arii par subjektiivaam izjuutam, jo tas bija vienkarsi smukaks pat par psih-arno e36


Tur jau tā lieta.

Tāpēc arī principā jebkurš BMW ir labs ja viņš ir pilns un jauns pa maximumu no savas paaudzes. Jo tad ir labs vizuālais un mehāniskais + iespēja ka auto nav šrots un prasa mazāk bezjēdzīgu ieguldījumu, jo ir izslimots arī ar visiem bēnribas gļukiem un arī zinātāja acīs uz ielas nobirdināsi pietiekoši daudz zīmuļu .

Es teiksim tikai no tādas mērauklas skatos.

Offline
Rakstnieks
28. Oct 2009, 12:23 #206

Kopš: 14. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 4649

Braucu ar:

Viss šis topiks ir

Bute
Divi nojāti firmas auto nav etalons visai E38 saimei
Offline
buncix
28. Oct 2009, 13:46 #207

Kopš: 31. Dec 2005

Ziņojumi: 1160

Braucu ar: Ioniq 5


28 Oct 2009, 11:47:02 Taspac rakstīja:

27 Oct 2009, 23:39:25 buncix rakstīja:
Nu savulaik Lukoil šefs forši pateica par letiņu māniju uz krutiem auto - tā esot padomju laiku atrauga.

Reku arī manēja ex "atrauga" pirms nācu pie prāta

Kāpēc uzreiz atrauga, vnk vai nu nebija pietiekoši labs stāvoklis vai vnk tev nebbija pietiekoši līdzekļi lai auto uzturētu.


Auto remontam līdzekļi netika taupīti tikai nu lūza viņš nejēga. Tiesa mocīts viņš tika ne pa jokam ieskaitot 333
Offline
Taspac
28. Oct 2009, 13:50 #208

Kopš: 15. Feb 2007

Ziņojumi: 3563

Braucu ar:


28 Oct 2009, 13:46:22 buncix rakstīja:

28 Oct 2009, 11:47:02 Taspac rakstīja:

27 Oct 2009, 23:39:25 buncix rakstīja:
Nu savulaik Lukoil šefs forši pateica par letiņu māniju uz krutiem auto - tā esot padomju laiku atrauga.

Reku arī manēja ex "atrauga" pirms nācu pie prāta

Kāpēc uzreiz atrauga, vnk vai nu nebija pietiekoši labs stāvoklis vai vnk tev nebbija pietiekoši līdzekļi lai auto uzturētu.


Auto remontam līdzekļi netika taupīti tikai nu lūza viņš nejēga. Tiesa mocīts viņš tika ne pa jokam ieskaitot 333


Nu vot semoks tika mocīts pa 333 .

Tas arī ir trešais variants. Tādā gadienā E36 ir pašā laikā.
Offline
buncix
28. Oct 2009, 13:52 #209

Kopš: 31. Dec 2005

Ziņojumi: 1160

Braucu ar: Ioniq 5


28 Oct 2009, 11:48:13 ozo rakstīja:
nee, vienk. driftaa nevareja braukt Cik zinu, tad buncix taaa 7er sagruuda dafiga kapeiku

Pa trīs gadiem ko bija manā lietošanā remontos Permalat 3000ls (biju saglabājis visus remontu cēkus) un 7 reizes gaidīju evakuatoru uz ielas Bet nu patika auto. Tiesa izturības un tehniskās uzticamības ziņā E36 ir tanks.
Offline
buncix
28. Oct 2009, 13:54 #210

Kopš: 31. Dec 2005

Ziņojumi: 1160

Braucu ar: Ioniq 5


28 Oct 2009, 13:50:04 Taspac rakstīja:

28 Oct 2009, 13:46:22 buncix rakstīja:

28 Oct 2009, 11:47:02 Taspac rakstīja:

27 Oct 2009, 23:39:25 buncix rakstīja:
Nu savulaik Lukoil šefs forši pateica par letiņu māniju uz krutiem auto - tā esot padomju laiku atrauga.

Reku arī manēja ex "atrauga" pirms nācu pie prāta

Kāpēc uzreiz atrauga, vnk vai nu nebija pietiekoši labs stāvoklis vai vnk tev nebbija pietiekoši līdzekļi lai auto uzturētu.


Auto remontam līdzekļi netika taupīti tikai nu lūza viņš nejēga. Tiesa mocīts viņš tika ne pa jokam ieskaitot 333


Nu vot semoks tika mocīts pa 333 .

Tas arī ir trešais variants. Tādā gadienā E36 ir pašā laikā.

O jā! E36 328i ir
Mans ex 735i iekš 333

[ Šo ziņu laboja buncix, 28 Oct 2009, 14:04:55 ]

Offline
plakanais
28. Oct 2009, 14:00 #211

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


28 Oct 2009, 12:23:27 Rakstnieks rakstīja:
Viss šis topiks ir

Bute
Divi nojāti firmas auto nav etalons visai E38 saimei



nojaats no vinjiem bija tikai viens un i to - ''nojaats'' izpaudaas ar beigtu vanosu.

Un kas ir saime? Pilns ss.lv pa 2k eur? Ar pod ///M diskiem?
Offline
Taspac
28. Oct 2009, 14:51 #212

Kopš: 15. Feb 2007

Ziņojumi: 3563

Braucu ar:


28 Oct 2009, 13:52:27 buncix rakstīja:

28 Oct 2009, 11:48:13 ozo rakstīja:
nee, vienk. driftaa nevareja braukt Cik zinu, tad buncix taaa 7er sagruuda dafiga kapeiku

Pa trīs gadiem ko bija manā lietošanā remontos Permalat 3000ls (biju saglabājis visus remontu cēkus) un 7 reizes gaidīju evakuatoru uz ielas Bet nu patika auto. Tiesa izturības un tehniskās uzticamības ziņā E36 ir tanks.



3 gadi + tā kā tu viņu esi lietojis, vismaz pēc pildēm un aprakstiem stāstot + moš mazliet nepaveicās ar auto kā tādu = nav nekāds brīnums

Offline
ozo
28. Oct 2009, 14:53 #213

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18911

Braucu ar: Braucu ar

tatad secinajums ir viens. E36 tomer ir labaks ari par E65, manai zurkai jauna cena- 3k ls, lai nenobitos, ka varetu buut nojaats
Offline
Ugunsdzesejs
28. Oct 2009, 14:56 #214

Kopš: 16. Dec 2008

Ziņojumi: 5327

Braucu ar:

āāā, man tik tāds jautājums radās...

pirms 2-3 gadiem, kad visi bija trekni un vareni, te pat powerī visi kā viens centās iegalvot, ka E38 mēnesī uzturēšanas izmaksas esot 500Ls, ne mazāk. Toreiz tak izskanēja teksti, ka bez 1500 uz rokas, E38 labāk klāt neiet.

Tā nu rodas jautājums - kādēļ tagad summas ir/tiek samazinātas?

[ Šo ziņu laboja Ugunsdzesejs, 28 Oct 2009, 14:56:57 ]

Offline
Justas
28. Oct 2009, 15:00 #215

Kopš: 02. Nov 2004

Ziņojumi: 496

Braucu ar:


28 Oct 2009, 14:56:21 Ugunsdzesejs rakstīja:
āāā, man tik tāds jautājums radās...

pirms 2-3 gadiem, kad visi bija trekni un vareni, te pat powerī visi kā viens centās iegalvot, ka E38 mēnesī uzturēšanas izmaksas esot 500Ls, ne mazāk. Toreiz tak izskanēja teksti, ka bez 1500 uz rokas, E38 labāk klāt neiet.

Tā nu rodas jautājums - kādēļ tagad summas ir/tiek samazinātas?

Tapec,ka mamma nedod vairs tik lielu kabatasnaudu
Offline
sasha_belijs
28. Oct 2009, 15:01 #216

Kopš: 05. Sep 2006

Ziņojumi: 20315

Braucu ar: nošautu musaru bagāžniekā


28 Oct 2009, 14:49:59 Fighter rakstīja:
Kas tur e38 esot ar tiem ABS devējiem? Kad viņi beidzas nost un kā to konstatēt? Bez viņiem nevar???
beidzas nost, kad panelī sāk degt ABS/DSC lampiņa. Attiecīgi nestrādā/gļuko gan ABS, gan DSC
ja es wannabe drifters tad tev viņus poļube nevajag t.i. var iztikt
p.s. tie jau toč nav dārgākā e38 detaļa
Offline
plakanais
28. Oct 2009, 15:04 #217

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


28 Oct 2009, 15:01:29 Amaru rakstīja:

28 Oct 2009, 14:49:59 Fighter rakstīja:
Kas tur e38 esot ar tiem ABS devējiem? Kad viņi beidzas nost un kā to konstatēt? Bez viņiem nevar???
beidzas nost, kad panelī sāk degt ABS/DSC lampiņa. Attiecīgi nestrādā/gļuko gan ABS, gan DSC
ja es wannabe drifters tad tev viņus poļube nevajag t.i. var iztikt
p.s. tie jau toč nav dārgākā e38 detaļa



+ nestraadaa spidometrs, odometrs, kruiizs
Offline
sasha_belijs
28. Oct 2009, 15:10 #218

Kopš: 05. Sep 2006

Ziņojumi: 20315

Braucu ar: nošautu musaru bagāžniekā


28 Oct 2009, 15:04:42 Bute rakstīja:

28 Oct 2009, 15:01:29 Amaru rakstīja:

28 Oct 2009, 14:49:59 Fighter rakstīja:
Kas tur e38 esot ar tiem ABS devējiem? Kad viņi beidzas nost un kā to konstatēt? Bez viņiem nevar???
beidzas nost, kad panelī sāk degt ABS/DSC lampiņa. Attiecīgi nestrādā/gļuko gan ABS, gan DSC
ja es wannabe drifters tad tev viņus poļube nevajag t.i. var iztikt
p.s. tie jau toč nav dārgākā e38 detaļa



+ nestraadaa spidometrs, odometrs, kruiizs
nu nevienmēr, ka nestrādā, bet gļukot gļukos
Offline
martinsz
28. Oct 2009, 15:17 #219

Kopš: 22. Nov 2003

Ziņojumi: 5901

Braucu ar: kartingu


28 Oct 2009, 15:08:00 Fighter rakstīja:
Tnx. Bet nu par E38 amortizatoriem gan nesaprotu no kurienes tādas cenas uzskrūvē, arī aftermarket variantu maz

runa bij par auto ar EDC, tos, cik zinu aftermarket nepiedāvā
31311091507 Spring strut 646.72 Ls (priekša 1 gb)
37121091571 Shock absorb 779.39 Ls (pakaļa 1 gb)

[ Šo ziņu laboja martinsz, 28 Oct 2009, 15:22:08 ]



-----------------
...
Offline
KASELS
28. Oct 2009, 16:05 #220

Kopš: 02. Dec 2002

Ziņojumi: 1060

Braucu ar: baudu


28 Oct 2009, 14:56:21 Ugunsdzesejs rakstīja:
āāā, man tik tāds jautājums radās...

pirms 2-3 gadiem, kad visi bija trekni un vareni, te pat powerī visi kā viens centās iegalvot, ka E38 mēnesī uzturēšanas izmaksas esot 500Ls, ne mazāk. Toreiz tak izskanēja teksti, ka bez 1500 uz rokas, E38 labāk klāt neiet.

Tā nu rodas jautājums - kādēļ tagad summas ir/tiek samazinātas?


loģiski- detaļu cenas un remontdarbu izmaksas ir samazinājušās...
k.

-----------------
Ja netici man, pajautā man!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo