Online

Pašreiz BMWPower skatās 197 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Automātiskā ātrumkārba

AutorsZiņojums
Sandis_UR
27. Dec 2010, 12:50 #201

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3958

Braucu ar: BITURBO

Ko tauta saka par RECRO remontiem?

Ir veerts dzities uz Ceesim?
Cenas ir tadas pasas kaa riga.

Kādam ir bijusi pieredze ar http://www.akpp.lv/LV/contactslv.html

Izklausas arii sakariigi un garantiju dod 1 gads.
Offline
Bullis
27. Dec 2010, 12:57 #202

Kopš: 14. Nov 2003

Ziņojumi: 2431

Braucu ar:

Pieslēdz pie kompjaa un paskaties vai kļūdu nemet ārā? Iespējams būs jāmaina frikcijas diski.


26 Dec 2010, 22:58:42 krabiss_k rakstīja:
varbūt kāds zinošāks spēs atbildēt par audi a6 01.g.

automāts- kārba slēdzas smuki, bez liekiem sitieniem un rāvieniem, taču trešais ātrums ieliekoties izslīd īsu mirkli, bet jūtami.

vai tas ir kas baigi slikts un kā novēršams?? jābrauc, kamēr kirdik, jo tāpat, ja mainīs, tad mainīs visu?
Offline
markelis
27. Dec 2010, 13:11 #203

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12922

Braucu ar: eFku


26 Dec 2010, 22:23:15 ginchha rakstīja:
Jautajums par e36 karbu.
Pazuda peksni atpakalgaita,ieliekot R apgriezieni samazinas bet uz atpakalu neiet.
Vai bus jamaina karba,vai varetu but kas cits vainigs.


parasti tas noziimee ka peec laicinja pazudiis arii paareejie.
Offline
mossad
27. Dec 2010, 20:22 #204

Kopš: 30. Dec 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 147

Braucu ar: BMW E61 530d/F30 318d


27 Dec 2010, 12:50:25 Sandis_UR rakstīja:
Ko tauta saka par RECRO remontiem?

Ir veerts dzities uz Ceesim?
Cenas ir tadas pasas kaa riga.

Kādam ir bijusi pieredze ar http://www.akpp.lv/LV/contactslv.html

Izklausas arii sakariigi un garantiju dod 1 gads.


Aizlaidi Pārdaugavā pie laba meistara vārdā Viktors...

[ Šo ziņu laboja mossad, 27 Dec 2010, 20:22:40 ]

Offline
Jancuks
27. Dec 2010, 20:43 #205

Kopš: 22. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2287

Braucu ar:


27 Dec 2010, 12:50:25 Sandis_UR rakstīja:
Ko tauta saka par RECRO remontiem?

Ir veerts dzities uz Ceesim?
Cenas ir tadas pasas kaa riga.

Kādam ir bijusi pieredze ar http://www.akpp.lv/LV/contactslv.html

Izklausas arii sakariigi un garantiju dod 1 gads.

Cenas parak labas lai butu patiesas.
Offline
berny757
12. Jan 2011, 15:46 #206

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC

Tiko samainiju 5 HP 18 kārbai eļļu. Bēda tāda ka no otrā uz trešo ātrumu pārslēdzās ar mazu piesitienu. tāpati problēma bija arī pirms eļļas maiņas, tik tagad tas ir mazāk jūtams un nav patstāvīgi. no piecām reizēm divreiz pārslēdzās gludi.
varbūt ir nepieciešams tīrīt solenoīdus vai arī visu smadzeni?
Offline
Sandis_UR
12. Jan 2011, 16:05 #207

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3958

Braucu ar: BITURBO

Tikko uztaisiju kapitālo savam e39 530d tomātam.

Veica firma DANIVI, loti opeartīvi 3 darba dienu laikā. Pēc saimnieka teiktā nomainīja cilindrīšus, diskus, sataisija hidromuftu utt.

Samaksāju 580 LVL, garantija gads bez nobraukuma ierobezojuma, pec 50k jamaina ellja.

Turpinājums cerams nesekos....
Offline
e2xd
12. Jan 2011, 22:49 #208

Kopš: 17. Apr 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 896

Braucu ar: e46 un spirtu

a kā sanāk ja tiek nojāts automāts, nav lētākas izmaksas un izdevīgāk uz priekšdienām iekrāmēt manuālo kārbu??

jo vienreiz labots automāts nekalpos vairs ik labi kā rūpnīcas! un cik dzirdēju tad manuālā iekrāmēšana maksā no 100 - 200ls atkarībā no auto!
Offline
Hunter
26. Apr 2011, 10:33 #209

Kopš: 15. Jun 2009

Ziņojumi: 42

Braucu ar: ciskudrilli

Bija tāda problēma, ka slēdzās no 3. uz 4. robu uz lieliem apgriezieniem nevis kā parasti, pieslēdza pie kompja un uzrādījās ka kautkāds vārsts esot beigts, nomainīja to vārstu un tad kamēr auksta eļļa kārbā tikmēr normāli slēdzas, kā uzsilst tā atkal tas pats. Servisā izjauca kārbu, apskatījās pateica ka viss esot kārtībā un mēhāniski nekādu defektu neesot, bet pēc salikšanas nekas neizmainījās Karoč ja kādam kas līdzīgs ir bijis varbūt uzrakstiet kas par vainu varētu būt, jo jau zb kājām valkāties, serviss jau mēnesi prātu pi... un nekādas skaidrības nav!
Kārba Steptronic!
Offline
berny757
10. May 2011, 09:11 #210

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC

vai 5hp18 automaatu var nonjemt un uzlikt atpakalj bez ellas izlieshanas? esmu visu galiigi aizmirsis, bet ka tik pirms kaarbas nonjemshanas nebija jaaizlej elja, jo citaadaak vinja taapat iztek gar muftu?
Offline
x5-x5
03. Jan 2013, 23:54 #211

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 23

Braucu ar:

Sveiki. Problēma sekojošoa: Šad un tad auto it kā novibrē, var braukt gan kruīzā, gan vnk ar pedāli, vienmērīgā ātrumā. Kad vibrē, nejau tā, ka viss kratās, bet tāda uuuu vibrācija, ja atlaiž gāzi vai piedod gāzi vibrācija pazūd, pazūd arī pati no sevis. Nav konkrēts braukšanas ātrums, kurā tas notiek, bet cik saprotu, tas ir sākot no 60km/h-100km/h jebkurā šajā diapazonā. Ātrumi neslīdz, no vietas autiņš brauc pats, ja atlaiž bremzi un līdz 60km/h viss ir ok, nekādas vibrācijas. Cik saprotu tas notiek tad, kad kārba ieslēdzas 5.robā, respektīvi tikai 5. robā, jo pārbaudīju manuālajā režīmā ar roku paslēdzot braucot dažādos ātrumos, nekādas vibrācijas, kā ieliek 5.robā, tā sākas vibrācijas šad tad.

Pie komjūtera vēl neesmu slēdzis klāt, bet tuvākajās dienās to darīšu. varbūt kādam tā ir gadījies? Problēma nopietna? Uz cik ls aptuveni jārēķinās?

Auto bmw x5 2003.gada 3.0d

Kas varētu būt par vainu? Kārba?
Offline
x5-x5
04. Jan 2013, 14:59 #212

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 23

Braucu ar:

UP
Offline
JZ
04. Jan 2013, 16:07 #213

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

varētu būt problēma ar sajūgu iekš hidrotransformātora, iespējams ka būs arī kāda diagnostikas kļūda par izslīdēšanu, bet var arī nebūt, ieteikt var tikai vienu nopietnu servisu kur tos remontē (maiņa pret citu lietotu ir laimes spēle), lai neizklausītos pēc Atvara, pateikšu tik ka serviss atrodas Cēsīs

edit: cik atceros, sajūgs gan tiek darbināts pie 80+ km/h, kad tā vibrācija parādās/pazūd, apgriezieni motoram nenostaigā? (var pamanīt pēc tahometra)

[ Šo ziņu laboja JZ, 04 Jan 2013, 16:09:25 ]

Offline
x5-x5
04. Jan 2013, 16:16 #214

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 23

Braucu ar:

Apgriezieni nenostaigā, kopumā nav pilnīgi nekādu citu blakusparādību, tikai 5.robā vibrē mašīna un arī ne patstāvīgi, reizēm, bet vibrē. Šodien atkal pārbaudīju manuālajā režīmā pabraucot, vibrē tikai 5.robā, citos nē
Offline
JZ
04. Jan 2013, 16:37 #215

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

tur nav daudz variantu, 5tai pārnesums ir atšķirīgs no visiem citiem tikai ar to ka tiek darbināts tas sajūgs

no personīgas pieredzes, pie tiem meistariem, kas prot tikai atjaukt kārbu un pamainīt kādu disku komplektu, zobratu vai bremzi, braukt un diagnosticēt šādu problēmu jēgas nav pilnīgi nekādas, lieki iztērēts laiks un nauda, nezinu arī nevienu vietu Rīgā, kur prastu remontēt hidrotransformātoru, un vēl mazāk hidraulikas vadību, kas to darbina

sāc ar kļūdu nolasīšanu kādā specializētā servisā, piem. Permalat, Senson auto ar laikam varēja, vai pie dīlera, tev nevajag viņu diagnostiku, bet tikai kļūdu izdruku, un tad ar to izdruku uz Cēsīm, jo Rīgā, manuprāt, nav neviena specializēta ātrumkārbu servisa ar tādu aprīkojumu kā viņiem
Offline
x5-x5
04. Jan 2013, 16:40 #216

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 23

Braucu ar:

Liels paldies, rīt jebkurā gadījumā braucu slēgties pie kompja, redzēs ko tur uzrādīs. Cik tāds remonts aptuveni izmaksā?
Offline
JZ
04. Jan 2013, 16:54 #217

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

ļoti grūti tā pateikt, nezin jau kas par defektu, kādreiz hidrotransformātoru remonts bija kaut kur ap 500ls laikam, nezinu kādas tagad ir aktuālās cenas, izklausās daudz tāda, it kā nenozīmīga, defekta novēršanai, bet tur ir daudz ko darīt un nepieciešams speciāls aprīkojums, tas ir runājot par diagnostiku un remontu

ja patīk azartspēles, tad var jau mēģināt meklēt pa šrotiem it kā ejošu hidrotransformātoru un tad kādā krūmu servisā mainīt, un cerēt ka problēma bija tur, un ka uzliktajam resurss nav jau uz robežas, un ka liekot virsū nebūs kāds blīvslēgs sačakarēts, vai sliktāk... nu beigās tas izmaksās tik pat ja ne vairāk - no personīgas pieredzes, kad 100ls remonts izvērtās par gandrīz 1000ls pasākumu pāris mēnešu garumā, kur visādi "speciālisti" "pārlasija" un "diagnosticēja", ņēma naudu, un rezultāta nekāda
Offline
Kaross
15. Jan 2013, 22:24 #218

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Tas sajūgs kārbā ir lockup.
Izklausās tiešām pēc lockup problēmas. nav īpaši jēgas taisīt vēl kādas diagnostikas ja ir doma tāpat doties uz Cēsīm. Tur tāpat visu darīs no sākuma un tās Senson,Benson un citu centru lapiņas nav nevienam vajadzīgas.

Tā plika hidrotranformatora remonts ir nedaudz virs 100ls ja pareizi atceros. Tikai ja pats noņem un aizved vai iedod kurjeram.

šitā aptuveni izskatās tas hidrotransformators jeb angliski torque converter

[ Šo ziņu laboja Kaross, 15 Jan 2013, 22:26:00 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
dainiiz
15. Jan 2013, 22:34 #219

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5243

Braucu ar: 125mm

120 ls ir plasi apspriesta teema
Offline
ramyrez
10. Feb 2013, 18:51 #220

Kopš: 11. Nov 2010

No: Jūrmala

Ziņojumi: 428

Braucu ar: BMW 850Ci

Sveiki kungi-varbu kaads peec mana apraksta varees kautko pateikt par man esosho probleemu
Lieta taada kad mashiina pilniigi uzsilst tad kaarba saak jociigi straadaat-uznjemot aatrumu paarsleedzas ideaali bet kad atmet gaazes pedaali un pie luksafora saak bremzeet tad momentaa kad sleedzas no 3 uz 2 atrumu tad kaarba baigi sabremzee mashiinu un esmu piefikseejis kad tajaa momentaa ljoti nokriit apgriezieni kuri taa jau v8 motoram uz 500rpm staav,ir sanacis kad shaadaas situaacijaas nokriit apgriezieni tik zemu kad mashiina pat noslaapst,veel esmu izjutis kad bremzeejot pie luksafora kad paarmet uz 2 atrumu tad mashiina saak pat takaa neljaut bremzeet(bremzeju bet mashiina meegina kusteet taalaak-nez viss tas liekas jociigi
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo