Online

Pašreiz BMWPower skatās 221 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Auto no Anglijas (stūres maiņa)

AutorsZiņojums
Dzvile
13. Dec 2011, 22:33 #201

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.

Īzī pīzī,un nekas nekur nav jāmetina.



Bet ja nopietni,tad nu bez metināšanas nekādi nesanāks.

-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
radiaators
13. Dec 2011, 22:35 #202

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d

Labs !
Bet te jau izteicās, ka nevajagot neākas starpsienas pārkrāmēt ...
Offline
Dzvile
13. Dec 2011, 22:36 #203

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.


13 Dec 2011, 22:35:07 radiaators rakstīja:
Labs !
Bet te jau izteicās, ka nevajagot neākas starpsienas pārkrāmēt ...

Lai mazāk stāsta niekus.Un ja ir tik pārliecināts,tad lai iemet bildes ar tiem autiņiem kas tika taisīti.Un lai bildē var redzēt to starpsienu un kas tur ir sadarīts.

-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
Lafter
13. Dec 2011, 22:59 #204

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv

kā taas ietekmē drošību, vai ko tādu? Kāpēc tāds cepiens par to starpsienu Ja tur nekas nemainās, tak pajāt lai viņu metina kaut 5 reizes

-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
Dzvile
13. Dec 2011, 23:02 #205

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.


13 Dec 2011, 22:59:15 Lafter rakstīja:
kā taas ietekmē drošību, vai ko tādu? Kāpēc tāds cepiens par to starpsienu Ja tur nekas nemainās, tak pajāt lai viņu metina kaut 5 reizes


Sarūsē metinājuma vietas,neprecīzi bleķis pie bleķa sāk grabēt ar laiku/vai nākamajā nedeļā.

Neviens jau nesaka ka tur viss ir slikti,tas protams no kvalitātes atkarīgs.
Un necepjos par metināšanu,tik vien kā izraisa izbrīnu,kad pasaka,ka var visu pārkrāmēt bez nekādas metināšanas.

-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
Mikuzz
13. Dec 2011, 23:10 #206

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41359

Braucu ar: Transporta līdzekli

Citiem var, citiem jāmetina
Offline
Dzvile
13. Dec 2011, 23:13 #207

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.


13 Dec 2011, 23:10:43 Mikuzz rakstīja:
Citiem var, citiem jāmetina

Nu ta man galīgi tups jautājums,ja nemetina.Tad ko dara pēc tam ar tiem liekajiem caurumiem,ar macroflex aizpūš,vai?

-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
Black_russian
14. Dec 2011, 00:11 #208

Kopš: 11. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 4469

Braucu ar: BMW


13 Dec 2011, 23:13:20 Dzvile rakstīja:

13 Dec 2011, 23:10:43 Mikuzz rakstīja:
Citiem var, citiem jāmetina

Nu ta man galīgi tups jautājums,ja nemetina.Tad ko dara pēc tam ar tiem liekajiem caurumiem,ar macroflex aizpūš,vai?


Dažreiz nevaru saprast tos cilvēkus kuri nesaprot no ta neko, bet viedokli savu izpauž

Sorry bet tev viss normal ar galvu? kad tu raksti par macroflexu pušanu?

Ja tu neparzin tehnoloģiju un pieejas tad tev par to nevajag runat. Tu uzspras ka taisas un t.t., nevis raksti stulbumus.

Tieši ta ka raksta mikuzz, dažam jataisa dažam ne. Katram modelim ir savas nianses.
Un nevajag man teikt par metinašanas problemam, par to starpsienu un t.t.

Offline
Black_russian
14. Dec 2011, 00:12 #209

Kopš: 11. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 4469

Braucu ar: BMW


13 Dec 2011, 23:02:53 Dzvile rakstīja:

13 Dec 2011, 22:59:15 Lafter rakstīja:
kā taas ietekmē drošību, vai ko tādu? Kāpēc tāds cepiens par to starpsienu Ja tur nekas nemainās, tak pajāt lai viņu metina kaut 5 reizes


Sarūsē metinājuma vietas,neprecīzi bleķis pie bleķa sāk grabēt ar laiku/vai nākamajā nedeļā.

Neviens jau nesaka ka tur viss ir slikti,tas protams no kvalitātes atkarīgs.
Un necepjos par metināšanu,tik vien kā izraisa izbrīnu,kad pasaka,ka var visu pārkrāmēt bez nekādas metināšanas.


Gribas piebilsts, ka 2 kronšteinu metinašana nav tas pats kad autiņam dirsu piemetin, vaio slieksni vai lanžeronu un nedod dievs jumtu bet mums tadi 80% auto brauka!
Offline
PowerBMW
14. Dec 2011, 00:20 #210

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5800

Braucu ar:

Melnais-tas kas mums liekas pašsaprotams citiem NASA! nevajag joļiem atskaidroties vai izskaidrot ka parbuvet vai nebuvet
Offline
wheels
14. Dec 2011, 00:24 #211

Kopš: 16. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 10062

Braucu ar: V8

Visvairāk metināšanas ir B7 audi Tur puse no 15kg ruļļa stieples aiziet
Offline
Marta_22
14. Dec 2011, 00:25 #212

Kopš: 02. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 633

Braucu ar: E34 B20


13 Dec 2011, 23:13:20 Dzvile rakstīja:

13 Dec 2011, 23:10:43 Mikuzz rakstīja:
Citiem var, citiem jāmetina

Nu ta man galīgi tups jautājums,ja nemetina.Tad ko dara pēc tam ar tiem liekajiem caurumiem,ar macroflex aizpūš,vai?


Nez kā ir visiem, bet man personīgi ir bijusi saksarsme ar vienu angļu auto, kas pārtapa par eiropas, un viņam jau visi caurumi tur bija. Un arī loģiski domājāto ja reiz auto tiek ražots ar stūri gan labjaā gan kreisjā pusē tad tur iet modelēt virsbūvi divās dažādas versijās ir nosacīti čakars, vienkārška ir ražot ar visiem caurumiem vai vismaz tā vietām tā kad tas neko neietekmē.
Offline
PowerBMW
14. Dec 2011, 00:26 #213

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5800

Braucu ar:


14 Dec 2011, 00:24:13 Wheels rakstīja:
Visvairāk metināšanas ir B7 audi Tur puse no 15kg ruļļa stieples aiziet

bildi ibio kadu vari iemest
Offline
wheels
14. Dec 2011, 00:28 #214

Kopš: 16. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 10062

Braucu ar: V8

nu kā, pa vidu ap lūku pārgrieza, un ar pilno šuvi salika kopā? Vai tad tā nepārtaisa?
Offline
PowerBMW
14. Dec 2011, 00:32 #215

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5800

Braucu ar:


14 Dec 2011, 00:28:35 Wheels rakstīja:
nu kā, pa vidu ap lūku pārgrieza, un ar pilno šuvi salika kopā? Vai tad tā nepārtaisa?

ja ja
Offline
Driver
14. Dec 2011, 00:35 #216

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Viena lieta, ka pie mums dalja auto brauka no vairakiem salasiti vai no luznu kaudzes izstaipiti atpakal, par tadiem mosh ari anglis bus labaks.
Bet nekad nevares starp parbuvetu un normalu (ar nebojatu virsbuvi) LHD auto likt viendibas zimi

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
add
14. Dec 2011, 00:35 #217

Kopš: 27. Nov 2011

Ziņojumi: 2094

Braucu ar:


13 Dec 2011, 20:26:57 Lafter rakstīja:

13 Dec 2011, 20:21:49 add rakstīja:
iepriekš rakstiji, ka cenas būs saldas, bet copartā tādi nāk līdz 2k mārciņās.


perc copart un nekasies


vienkārši nesaprotu, īsti black russian biznesu viņs piedāva nopirkt to e39 pa 3000 eiro, lai gan izsole viņam beidzas tikai 19. decembrī un gala cena būs zināma tikai taja datumā plkst 14.00 pēc Latvijas laika

copart

blackrussian

tas pats ar to m3 copartaa ~12000, blackrussian mājaslapā ~15500, vnk tika minēts, ka būs atvērta mājaslapa ar saldiem piedāvājumiem, bet pa lielam ir vnk saits ar iekopētiem linkiem no coparta, ko vienkārši varēja minēt uzreiz.

copart

blackrussian

Offline
Driver
14. Dec 2011, 00:49 #218

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


14 Dec 2011, 00:35:52 ML rakstīja:

Gribas piebilsts, ka 2 kronšteinu metinašana nav tas pats kad autiņam dirsu piemetin, vaio slieksni vai lanžeronu un nedod dievs jumtu bet mums tadi 80% auto brauka!


Tu saki, ka 8 no 10 mashiinaam LV ir konstruktori

bet sapistenji gan paskatoties srotaa uz angli, no kura tiek noplesta detalja, gandriz vienmer var secinat, ka donora kopejais stavoklis ir labaks par remontejama auto stavokli

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
KM
14. Dec 2011, 00:51 #219

Kopš: 28. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 7343

Braucu ar: ///M


14 Dec 2011, 00:49:13 Driver rakstīja:

14 Dec 2011, 00:35:52 ML rakstīja:

Gribas piebilsts, ka 2 kronšteinu metinašana nav tas pats kad autiņam dirsu piemetin, vaio slieksni vai lanžeronu un nedod dievs jumtu bet mums tadi 80% auto brauka!


Tu saki, ka 8 no 10 mashiinaam LV ir konstruktori

bet sapistenji gan paskatoties srotaa uz angli, no kura tiek noplesta detalja, gandriz vienmer var secinat, ka donora kopejais stavoklis ir labaks par remontejama auto stavokli

kaa kursh ,ja pababijis melno moru rokaas tad diezvai... kaut gan anglji jau ari ir baigie netirelji..
Offline
Marteens
14. Dec 2011, 01:38 #220

Kopš: 22. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 10805

Braucu ar:


14 Dec 2011, 00:35:49 add rakstīja:

13 Dec 2011, 20:26:57 Lafter rakstīja:

13 Dec 2011, 20:21:49 add rakstīja:
iepriekš rakstiji, ka cenas būs saldas, bet copartā tādi nāk līdz 2k mārciņās.


perc copart un nekasies


vienkārši nesaprotu, īsti black russian biznesu viņs piedāva nopirkt to e39 pa 3000 eiro, lai gan izsole viņam beidzas tikai 19. decembrī un gala cena būs zināma tikai taja datumā plkst 14.00 pēc Latvijas laika

copart

blackrussian

tas pats ar to m3 copartaa ~12000, blackrussian mājaslapā ~15500, vnk tika minēts, ka būs atvērta mājaslapa ar saldiem piedāvājumiem, bet pa lielam ir vnk saits ar iekopētiem linkiem no coparta, ko vienkārši varēja minēt uzreiz.

copart

blackrussian





Labs...... Gaidam atbildi. Cik saprotu tad tirdziņš viņam pabojāts nedaudz.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo